Overal ben je kansloos mee..
zelfs packard hell gaat weg...
People as things, that’s where it starts.
Hebben mensen hier uberhaupt al iets gekocht/kunnen kopen?
echt he !Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:19:
[...]
Laten we het omdraaien...ik weet niet wie deze spullen uberhaupt koopt voor geld, en zo snel!
Nu niet.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:20:
geurtjes duren altijd lang!
Dit vermoeden heb ik ook.Wobcat schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:20:
lijkt wel of ze een foutief script hebben lopen bij ibood, -> new, 4 seconds, sold, repeat
ja ik een Philips LivingColors transparante LED-lamp met LivingWhites adapterdanielkraak schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:20:
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Cerruti Image. Dit is echt super kwali aaaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone!

ja een xbox 360 stuurtjedanielkraak schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:20:
nee nog niemand hierdanielkraak schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:20:
Zojuist uitgevonden dat je vanuit het bestel scherm ook kunt f5en
Krijg nu alleen de melding dat ik nog 5 minuten moet wachten.. maar dat komt waarschijnlijk door dat ik op ok had gedrukt en niet f5 in het bestel scherm met de betalingsopites? iemand een idee of dit kan? Scheelt weer een extra handeling!
Krijg nu alleen de melding dat ik nog 5 minuten moet wachten.. maar dat komt waarschijnlijk door dat ik op ok had gedrukt en niet f5 in het bestel scherm met de betalingsopites? iemand een idee of dit kan? Scheelt weer een extra handeling!
Poooof!Willaaam schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:20:
Cerruti Image. Dit is echt super kwali aaaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone!
[afbeelding]
"De openhaard aansteken binnen 1 minuut"
Nou dat kan ik sneller zonder een Looftlighter...
Nou dat kan ik sneller zonder een Looftlighter...
Betalen gaat met geen enkele mogelijkheid.
Niet met Ideal, niet met paypal en niet met mastercard
Niet met Ideal, niet met paypal en niet met mastercard
zelfs een memo recorder gaat binnen no time weg.
What de hell?
What de hell?
Workaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:21:
Wie koopt er nou binnen 5 sec een Ricoh laserprinter voor 100 euro???
*insert signature here
Zelfde aanbiedingen staan ook op de BE pagina.., wat natuurlijk nog steeds BS is dat zo'n verscheidene producten zo snel "verkopen".Lizard schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:21:
azerty zelfs
Ik heb net die open haard aansteker kunnen kopen. Wat ik eraan heb....tja. Maar wel een kleine overwinning.danielkraak schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:20:
Wat een azerty keyboards allemaal
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Als het goed is kan dat ja, deed ik ook wel eens bij de vorige hunt... gewoon refreshen en kopen. Mja, dit keer gaat het zo snel.Workaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:21:
Volgens mij kan je beter naar bed gaan en om 5 uur op staan als er geen hond meer is, relatief gezien dan.
al die mensen die niet zien dat ze een azerty kopen
Een oliesheik heeft ibood ontdekt denk ik...
Heb 355 euro betaald, maar nog geen idee waarvoor
We azertyen er lekker op los ..
nice !Hrolfr schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:22:
[...]
Ik heb net die open haard aansteker kunnen kopen. Wat ik eraan heb....tja. Maar wel een kleine overwinning.
lol tv?painkill schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:22:
Want erm, rijk zijn, valt niet mee!painkill schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:22:
Verwijderd
Anders gooien ze er even een horloge in, kunnen we checken of het echt iboo...uuh, scriptkiddies zijn.
een vibrator! en weg.
Goron schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:22:
Een oliesheik heeft ibood ontdekt denk ik...
Die heeft wel allemaal mensen in dienst die alles voor hem opkopen.
Hmmm een warme sensuele simulator 0o
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik ga slapen, heb enkele keren geprobeerd iets te kopen, maar ben iedere keer te laat. Wens iedereen veel succes!
Die dingen zijn wel goed.Bansheeben schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:23:
Als ik me zus moet geloven...
Dit is zo wel een heel kansloze hunt, ik zie alleen maar uitverkocht
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Huh, die heb ik niet eens gezien. Hebben jullie dezelfde hunt? met net de HDMI kabels?Bansheeben schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:23:
Ahh, een laptop.. annuleren dan maar..
Met die gratis gaten in de muur jacitruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:24:
[...]
Huh, die heb ik niet eens gezien. Hebben jullie dezelfde hunt? met net de HDMI kabels?
hehe inderdaad!citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:23:
We worden gewoon kei-en-keihard getrolld door een stagiair van iBood
welke ?painkill schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:24:
Ahh, een laptop.. annuleren dan maar..
Wat is de link dan?Workaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:21:
Turbooo Turboooo. *gaat nog een ritje op de snelmolen
Elke hunt zit je minuten te wachten op vage producten. En nu? Je blijft het belletje horen op 1dagskoopjes. Dit klopt van geen kant.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
ik heb een wachtrij ;-)
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
Denk dat it's alle arme rotterdammers die stonden te rellen naar iBood heeft doorgestuurd.
Iemand hier een Dune HD MAX?
Kun je geen aantal aangeven..
Verwijderd
Sorry, je kunt maar 1 bestelling tegelijk plaatsen en met dit account zit je al in het betaalproces. Als je deze bestelling afrondt kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Als je het betaalscherm hebt afgesloten door het browserscherm weg te klikken, moet je even 5 minuten geduld hebben voor je opnieuw kunt bestellen.
What the hell?
Weet niet hoe of wat, maar ik heb iets (bijna) besteld! jeej!
What the hell?
Instant toast!
Nah, valt mee, mijn pootrooster is 750w, en heeft ook 5 minuten nodig voor een bammetje
Ik begin ibood te verdenken van het hebben van GEEN inboedel.
Dit is toch gewoon ONMOGELIJK?
6 binnen 1 minuut, zonder overdrijven.
Gulfstream G650
Ah een dora dvd speler met rugzak, altijd al willen hebben...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Verwijderd
Ze hebben ook GEEN voorraad dat weet ik heel heel zekerSalimRMAF schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:27:
Ik begin ibood te verdenken van het hebben van GEEN inboedel.![]()
6 binnen 1 minuut, zonder overdrijven.
Als dora al in 2s weg is zitten ze volgens mij gewoon de boel te neppen
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dit is geen hunt, maar een diashow.
Je wordt alleen maar voor de gek gehouden.
Je wordt alleen maar voor de gek gehouden.
veel dell vannacht, binnenkort nieuwe collectie?
Oke nou erm, i kkan die laptop betalen van net xD. Het kan dus wel
Dit topic is gesloten.