People as things, that’s where it starts.
Archos is U.S., chefPalm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:11:
oostblok tablet
Komt uit Frankrijk, niks mis mee, zeker niet voor 80EUR.Palm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:11:
oostblok tablet
[ Voor 4% gewijzigd door ActionWaction op 29-02-2012 02:12 ]
De bood of de site?3XPER7 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:11:
De Bood is echt lek vandaag..
Dit is GEEN Hunt maar een Rush. Dit wil zeggen dat er een slecht 1 of een paar exemplaren van ieder artikel aangeboden worden. Als dan de servers nog eens moeilijk beginnen doen, kun je het helemaal schudden. Je kunt beter op de Lotto spelen.
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ja idd, word er ook een btje moe van... jammer weer.
laptop meenemenVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:13:
verd*mme, moet plassen... wat nu?
gewoon gaan je kan toch niks kopenVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:13:
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
bekertje...Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:13:
handelspirit
[ Voor 13% gewijzigd door TheCrius op 29-02-2012 02:14 ]
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
goed dat je het zegt, heb nog bier in de vriezerVasZaitsev schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:13:
flesje pakken
Pak je tijd. Zolang de trolleys net zo snel uitverkopen als laptops is de site toch naar de klote. Dit is gewoon heulemaal kapot.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:13:
[ Voor 12% gewijzigd door painkill op 29-02-2012 02:14 ]
Het werkt allemaal prima, maar dit slaat toch nergens op?Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:14:
[...]
Je router overheated, hier werkt het nog...enigzins
[ Voor 11% gewijzigd door S401 op 29-02-2012 02:15 ]
Verwijderd
Bam! Doen we! Kan wel wachten totdat er een wc langs komt, maar met al die errors speel ik het op safeWillaaam schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:13:
[...]
Pak je tijd. Zolang de trolleys net zo snel uitverkopen als laptops is de site toch naar de klote. Dit is gewoon heulemaal kapot.
TrustenVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:15:
Mensen het was mij een waar genoegen. Ik kruip de bunker in!
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
doe maar neit trouwens. Ver van wegblijven, voor 25 euro weet ik wel een leuke koptelefoonexelletor schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:16:
Effe die headset bekijken...
citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:16:
ahahahaha zelfs 8 stenen en een pincet vliegen de deur uit. What's next, een dode vogel in een broodzak?
Verwijderd
waar moet ik m op aansluiten dan, de ipod?citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:17:
[...]
doe maar neit trouwens. Ver van wegblijven, voor 25 euro weet ik wel een leuke koptelefoon
Klopt als een bus!Crash_Override007 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:16:
als jullie nog de illusie hebben dat deze spullen ook echt te koop zijn voor dit geld wens ik je veel succes !! weltruste
Brainwavz schijnt goed te zijn, maar juist die vond ik slecht. Sennheiser/Sony zijn mijn favorieten, deze dan maar laten varen.citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:17:
[...]
doe maar neit trouwens. Ver van wegblijven, voor 25 euro weet ik wel een leuke koptelefoon
Ik zou gewoon je vriendin pakken ipv deze treurige huntVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:17:
Mijn vriendin slaapt...ik weet niet wiens vriendin/moeder die stenen allemaal op koopt?
Weet je het zeker?Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:17:
Mijn vriendin slaapt..[...]
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:17:
Mijn vriendin slaapt...ik weet niet wiens vriendin/moeder die stenen allemaal op koopt?
[ Voor 53% gewijzigd door mydogisgone op 29-02-2012 02:19 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Welness-stenen ?painkill schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:18:
Ik moet 355 dollar betalen bij paypal, maar ik heb geen idee waarvoor
Dat spel heb ik teveel gespeeld. Twee dagen geleden nog in vier uur en een kwartier uitgespeeld...
In het grote headphones topic staat een brainwavz kloon voor 13 euro ofzo. Ik heb zelf een "monitor" van 25 euro gekocht en die klinkt lang niet slecht. Haalt het niet bij mijn 140 euro grados, maar kostte ook een stuk minderexelletor schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:18:
[...]
Brainwavz schijnt goed te zijn, maar juist die vond ik slecht. Sennheiser/Sony zijn mijn favorieten, deze dan maar laten varen.
Verwijderd
Laten we het omdraaien...ik weet niet wie deze spullen uberhaupt koopt voor geld, en zo snel!
Jefrim schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:19:
Is dit niet de preview van de hunt ofzo dat ze alle producten laten zien die ze verkopen.
Met PayPal ook.3XPER7 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:19:
Maar, sowieso, met iDeal betalingen ben je hier toch kansloos?
ben je echt de eerste die er door heen is gekomen?painkill schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:18:
Ik moet 355 dollar betalen bij paypal, maar ik heb geen idee waarvoor
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Dit topic is gesloten.
![]()