Al weer Nomad?
Man, wordt gek van die refresh per seconde...
Kijk Daar zijn de trolleys weer.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ja maar dit begint wel heeeeel ongeloofwaardig te worden. Hoezo worden al die kloteproducten ineens verkocht
Die wilde ik serieus.. maar ook gemistCrash_Override007 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:02:
ja hier hebben mensen hele fijne auto buy scripjes draaien. ik heb geprobeerd die ab te kopen die ik helemaal niet wilde hebben maar het lukt toch nooit om iets te kopen. Heeft iemand hier al iets succesvol kunnen kopen? denk het niet. ik kom om 04:00 nog wel even kijken
Hier nog een. WD Green 2TB zou wel mooi zijn.Dennisik schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:02:
ik 2u voor jan lul kijken in de hoop dat er een HD verkocht word.
Het lijkt bijna alsof mijn hunt-spirit weg is? Word helemaal niet meer vrolijk van al deze hunts?
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Oke: laatste set ootjes of een portatieve accu en ik ga slapen.
In 20 seconden is de meest gare zooi uitverkocht, d'r zit een luchtje aan deze hunt..
Verwijderd
Precies wat ik vooraf dacht; Na 2 uur kutproducten want mensen gaan slapen en rond 6-7 uur de toppertjes
Wellicht is het gewoon nep om ons straks ook gewoon koopzombies te maken.
5 seconden zelfs.3XPER7 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:03:
In 20 seconden is de meest gare zooi uitverkocht, d'r zit een luchtje aan deze hunt..
Verwijderd
Net hetzelfde geprobeerd...no deal. Zal toch wel doorgestoken kaart zijn, of een stock van 1 a 2 exemplarenCrash_Override007 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:02:
ja hier hebben mensen hele fijne auto buy scripjes draaien. ik heb geprobeerd die ab te kopen die ik helemaal niet wilde hebben maar het lukt toch nooit om iets te kopen. Heeft iemand hier al iets succesvol kunnen kopen? denk het niet. ik kom om 04:00 nog wel even kijken
de vorige hunt was bagger, een uur lang tandenborstels of bed lakens.
Maar als er dan iets leuks voorbij kwam had je nog de tijd om wat specs op te zoeken.
Maar als er dan iets leuks voorbij kwam had je nog de tijd om wat specs op te zoeken.
0,5 seconde zul je bedoelen!
People as things, that’s where it starts.
Die Dune HD is toch wel iets.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:04:
Precies wat ik vooraf dacht; Na 2 uur kutproducten want mensen gaan slapen en rond 6-7 uur de toppertjes
Als je helemaal niks kunt vinden, ik heb nog wel zo'n USB accu hier denk ik. Stuur maar een berichtje als de de hunt is afgelopen dan ga ik voor je kijkenexelletor schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:03:
Oke: laatste set ootjes of een portatieve accu en ik ga slapen.
Ik ga tukken, onmogelijk om ook maar iets te kopen. Truste!
Oke, is goed.citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:04:
[...]
Als je helemaal niks kunt vinden, ik heb nog wel zo'n USB accu hier denk ik. Stuur maar een berichtje als de de hunt is afgelopen dan ga ik voor je kijken
Hé Tof een....oh wacht een.... ohnee een.... nu is het een!.........

Gemiddeld genomen he, en dan neem ik zelfs die Dell nog mee
Britney meteen uitverkocht
. En die stomme karaf
. Iemand heeft wat te cancellen morgenvroeg.
het is dan wel een hunt maar dit is niet meer normaal.
normaal heb je de hele tijd dingen die een tijd blijven staan omdat geen mens ze wil hebben en nu is echt alles binnen 2 seconden uitverkocht

normaal heb je de hele tijd dingen die een tijd blijven staan omdat geen mens ze wil hebben en nu is echt alles binnen 2 seconden uitverkocht
Wanneer word jij weer verkocht?citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:04:
[...]
Als je helemaal niks kunt vinden, ik heb nog wel zo'n USB accu hier denk ik. Stuur maar een berichtje als de de hunt is afgelopen dan ga ik voor je kijken
en een 40 inch tv... uitverkocht...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
ja joh inderdaad wel, leu ik zoek eigenlijk nog een monitor voor weinig maar die zijn helemaal binnen 0,00001 sec wegVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:04:
[...]
Net hetzelfde geprobeerd...no deal. Zal toch wel doorgestoken kaart zijn, of een stock van 1 a 2 exemplaren
Verwijderd
Het is allemaal teveel van hetzelfde. Als je als Ibood rondmailt veel electronica deals aan te bieden bied dan minstens verschillende soorten producten aan ipv alleen maar mediaplayers en slechte televisies
the fok? die handschoenen kosten 5 dollar op dealextreme...
Handschoenen, kan de titel niet eens lezen of het is uitverkocht..
heeft iemand hier al iets succesvol kunnen bestellen?
2 tv's in 15sec.....................
Ehm lol. In de wachtrij staan om die samsung tv te kopen. Gekkenhuis!
Ik ben nog niet bijgekomen van mijn vorige traumatische verkoop ervaring....

iemand zit aan de speed denk ik:P
zelfs de dells gaan hard nu
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
En adempauze, want er is weer een Dell laptop. NVM
[ Voor 13% gewijzigd door S401 op 29-02-2012 02:07 ]
Die Dell was snel weg zeg..
nee toch nietJefrim schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:07:
En adempauze, want er is weer een Dell laptop. NVM
Dat moet even slikken geweest zijn!citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:07:
[...]
Ik ben nog niet bijgekomen van mijn vorige traumatische verkoop ervaring....
[afbeelding]
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
en dan zit je daar dus 5 min naar te staren......
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
en dan zit je daar dus 5 min naar te staren......
nee man, speed en coke!Palm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:08:
is iedereen dronke ofzo die koopt?
Dit kan gewoon niet.
. En ik ben nog zo snel geweest om op die suffe samsung tv te klikken.
Refurbished ?cc12 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:08:
De Dell Dildo.
zouden ze nu de hele tijd 1 product aanbieden? nog nooit zo snel geweest.
Voor die acculader? Want er kwam er net eentje voorbij en als je die gemist hebt vind ik dat heel lullig, en tegelijkertijd stiekem een beetje grappig
een keyboard stozuiger, verkocht
da fok?
da fok?
Ja zeg mini usb stofzuiger voor 1,95 en 5.95 verzendkosten.
hahah zuigers.
hahah zuigers.
soundtrack schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:10:
Ja zeg mini usb stofzuiger voor 1,95 en 5.95 verzendkosten.
hahah mini-zuigers.
Man, dit is ziek snel aan het worden.. Elke 5 seconden..
Zo goed was die accu ook niet, dus niks bijzonders gemist.
Dit topic is gesloten.