• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:07
Oke ik snap het niet meer.

Er wordt hier random kritiek geleverd dat de achterkant van van S3 (en de vorige ook) van plastic is.

Er zijn honderdtallen verschillende kunststoffen waarbij de eigenschappen van het materiaal ver uit elkaar ligt. In de "werktuigbouwkundige" wereld is het praten over "plastic" het zelfde als men het heeft over een processor. Je kan er eigenlijk niets nuttig over zeggen tot dat je weet wat voor type blabla het is ;)

Na even gegoogeld te hebben is de HTC one X grotendeels (in ieder geval de back cover) van polycarbonaat.

Wel nu, de backcover van S3 is ook van polycarbonaat gemaakt. (in mijn S1, staat netjes "PC" in)

Conclusie: De backcovers van zowel HTC one X als S3 beide van polycarbonaat gemaakt. Het zelfde soort "plastic" dus.

Polycarbonaat is juist geschikt voor het gebruik in mobiele apparaten. Zeer hoge slagvastheid, goed te bewerken. Enige nadeel is dat het wat "zachter" is dan metaal. Krassen zul je er eerder opzien. Maar als je je telefoon laat vallen, zal polycarbonaat buigen en weer terug keren naar zn originele vorm. Waarbij je bij aluminium de sjaak bent omdat het eerder plastisch gedeformeerd is.

Het probleem is denk ik de finish van de S3, (en mijn S1 heeft er ook last van). Deze is veel te glossy en glad, waardoor je snel je vinger afdrukken ziet en het een iets goedkopere uitstraling geeft.

www.frees-it.com

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-12 11:16
Het enige wat ik echt een zeer grote tegenvaller vind is het pentile paneel. Precies hetzelfde scherm, miss met wat tweaks, maar hoelang is de Nexus al uit?..... :(
Ik vind het wel jammer dat ze de achterkant niet op dezelfde manier hebben gemaakt als de S2 waar ik de ruwe achterkant mee bedoel....
Ik denk dat ik nog maar een jaartje met mijn S2 doe en wacht op de S4 XD
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 07:57:
Plastic is het enige wat licht genoeg en duurzaam genoeg is.
Verder kraakt de S2 ook niet en de S2 deed dat ook al niet dus waarom ga je hiervan uit?
Gebruik dan een mooie finish ofzo en niet zo plastic-fantastic:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/postimages/684/samsung-galaxy-s-iii-37.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10 20:54
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:29:
Geen idee of er een Leveringstijden topic is (ik kan het niet vinden). Maar The Phone House biedt al een voorinschrijving (a 10 euro) voor de GS3 aan. Prijs: 699 euro.

bron

Als dit echt de adviesprijs wordt is mijn keuze snel gemaakt.
609 euro bij student mobiel en 600 euro bij Belsimpel, waarschijnlijk als er meer winkels hem hebben gaat ie richting de 550...

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 14:59
Bladeslayer schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:36:

Er wordt hier random kritiek geleverd dat de achterkant van van S3 (en de vorige ook) van plastic is.

Er zijn honderdtallen verschillende kunststoffen waarbij de eigenschappen van het materiaal ver uit elkaar ligt. In de "werktuigbouwkundige" wereld is het praten over "plastic" het zelfde als men het heeft over een processor. Je kan er eigenlijk niets nuttig over zeggen tot dat je weet wat voor type blabla het is ;)

Na even gegoogeld te hebben is de HTC one X grotendeels (in ieder geval de back cover) van polycarbonaat.

Wel nu, de backcover van S3 is ook van polycarbonaat gemaakt. (in mijn S1, staat netjes "PC" in)

Conclusie: De backcovers van zowel HTC one X als S3 beide van polycarbonaat gemaakt. Het zelfde soort "plastic" dus.

Polycarbonaat is juist geschikt voor het gebruik in mobiele apparaten. Zeer hoge slagvastheid, goed te bewerken. Enige nadeel is dat het wat "zachter" is dan metaal. Krassen zul je er eerder opzien. Maar als je je telefoon laat vallen, zal polycarbonaat buigen en weer terug keren naar zn originele vorm. Waarbij je bij aluminium de sjaak bent omdat het eerder plastisch gedeformeerd is.

Het probleem is denk ik de finish van de S3, (en mijn S1 heeft er ook last van). Deze is veel te glossy en glad, waardoor je snel je vinger afdrukken ziet en het een iets goedkopere uitstraling geeft.
Het commentaar hier is dan ook niet op de kwaliteit van het materiaal, maar op het goedkope gevoel dat erdoor wordt uitgestraald. Als ik mijn One X naast de eerste Galaxy S houd, is er voor het gevoel een enorm verschil. De One X voelt een heel stuk robuuster aan, glimt minder en vingerafdrukken zijn veel minder snel te zien. Het geeft een heel andere uitstraling aan het toestel, en ik vind het daarom jammer dat Samsung weer voor zo'n licht / dun / slap / glimmend / vingerafdruk-aantrekkend achterkantje gekozen heeft, de hardware verdient beter!

Oja, er zijn ook heel veel verschillende soorten polycarbonaat, dus zeggen dat de GS3 en de One X dezelfde back-cover hebben is hetzelfde als zeggen dat alle soorten plastic hetzelfde zijn ;)

[ Voor 35% gewijzigd door luappul op 04-05-2012 18:48 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
M4gick schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:59:
[...]

Ik vind het serieus mierenneuken tot de max, wat hadden jullie verwacht van de S3 dan? Een 1080p scherm, quadcore die 10x sneller is dan Tegra 3, en een 20 megapixel camera? We hebben alleen nog maar hands on gezien, en iedereen begint al van alles af te kraken, het scherm, plastic, camera etc. Nou kan plastic harder zijn dan metaal, het scherm mag dan misschien PenTile zijn, maar hoeveel zal een gemiddelde gebruiker hier van merken? De camera is misschien 8 mp, maar zoals het er naar uit ziet is ie stukke beter dan die van de S2. Ik vind dat mensen onrealistische verwachtingen hadden, en als ik er zo naar kijk is dit hét nieuwe high end android hebbedingetje, of dat nou ook echt zo is, daarvoor moeten we wachten tot het einde van de maand..

(ps dat human gebeuren is wel echt verschrikkelijk :X)
2 dingen beter en ik was tevreden geweest. Namelijk beter scherm dus super amoled hd plus en een betere camera die zich ruimschoots kan meten met de iPhone 4S en Xperia s. Dan was ik happy geweest, nu denk ik..
wacht maar op de nieuwe iPhone die er over 6 maanden is

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bladeslayer schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:36:

Nou, om dan even wat simpelere termen te gebruiken: De S3 ziet en voelt goedkoop aan, als we de eerste hands-on-ervaringen mogen geloven, terwijl de One X er high-end uit ziet.

En ja, dit is persoonlijk, en ja, sommige mensen zullen de S3 misschien zelfs wel mooier vinden. Maar de tendens is toch dat de S3 het qua uiterlijk af moet leggen tegenover de One X. Dat is een constatering na het peilen van de meningen en het lezen van hands-on-ervaringen.

Voor degenen die zeggen dat het uiterlijk niets uit zou maken: dat is gewoon niet waar.

Verwijderd

Als S3 gewoon een betere(mooiere) design had en een betere scherm en uit andere materiaal gemaakt was gingen veel mensen hem echt wel de beste vinden.

• M4gick
Ik vind geen van beide echt mooi, s3 ziet er mwa uit, en one x ook, nadeel aan one x vind ik dan dat ie zo'n lelijke uitstekende camera heeft...

Ik vind trouwens de S3 op de foto's van de hands on vrij mooi, stuk mooier dan die geadverteerde...

[ Voor 26% gewijzigd door M4gick op 04-05-2012 19:06 ]

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-12 13:13
Ik heb de S3 gewoon besteld met abbo van 1 jaar bij Studentmobiel (Tele2 was goedkoopste optie voor mij) en na een jaar kan ik hem weer verkopen en kijken naar de iPhone 5 of S4 misschien zelfs..
Ik heb er een goed gevoel over dat dit een leuk toestel zal zijn.

Overigens zeggende dat ik het qua vormgeving juist wel een mooi toestel vind.
En gelukkig maar dat niet iedereen hetzelfde mooi vind.

[ Voor 20% gewijzigd door wikacota op 04-05-2012 18:59 ]

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-12 21:10
luappul schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:47:
[...]

Het commentaar hier is dan ook niet op de kwaliteit van het materiaal, maar op het goedkope gevoel dat erdoor wordt uitgestraald. Als ik mijn One X naast de eerste Galaxy S houd, is er voor het gevoel een enorm verschil. De One X voelt een heel stuk robuuster aan, glimt minder en vingerafdrukken zijn veel minder snel te zien. Het geeft een heel andere uitstraling aan het toestel, en ik vind het daarom jammer dat Samsung weer voor zo'n licht / dun / slap / glimmend / vingerafdruk-aantrekkend achterkantje gekozen heeft, de hardware verdient beter!

Oja, er zijn ook heel veel verschillende soorten polycarbonaat, dus zeggen dat de GS3 en de One X dezelfde back-cover hebben is hetzelfde als zeggen dat alle soorten plastic hetzelfde zijn ;)
ach ja. geef designers ook eens de kans om het standaard s3 plastic kapje met een exotisch materiaal te vervangen, carbon? aluminium? goud? extended battery? klepje met foto van je geliefde of voetbalclub erop. Zal heus ook wel een exotisch klepje komen zoals de htc one x die heeft....
Met een HTC one x gaat dat in ieder geval niet lukken, volgens mij vervalt je garantie als je die zelf openpeutert

[ Voor 10% gewijzigd door danda op 04-05-2012 19:17 ]

• Bladeslayer
  • Laatst online: 10:07
luappul schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:47:
[...]

100% zeker weet ik het niet, maar ik denk dat de mechanische eigenschappen van de "pure" spuitgiet polycarbonaten (dus zonder vezels erin) elkaar niet veel zullen ontlopen. :)

Maar de "plastic uitstraling" was al het kritiek van de gehele galaxy S lijn. Wel vreemd dat ze daar nog steeds niet zoveel aandacht aangeven? Natuurlijk is het wel afweging geweest. Als de accu er fixed in had gezeten dan had het denk ik stukken steviger gevoeld. En erg spijtig dat alles zo glossy moet zijn.

www.frees-it.com

• RoD
  • Niet online

RoD

Bladeslayer schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:06:
[...]

100% zeker weet ik het niet, maar ik denk dat de mechanische eigenschappen van de "pure" spuitgiet polycarbonaten (dus zonder vezels erin) elkaar niet veel zullen ontlopen. :)

Maar de "plastic uitstraling" was al het kritiek van de gehele galaxy S lijn. Wel vreemd dat ze daar nog steeds niet zoveel aandacht aangeven? Natuurlijk is het wel afweging geweest. Als de accu er fixed in had gezeten dan had het denk ik stukken steviger gevoeld. En erg spijtig dat alles zo glossy moet zijn.
De Galaxy-serie is zo succesvol, dat ze gedacht moeten hebben dat het niet nodig is om dit te veranderen. Ze hebben het design al aangepast.. van dezelfde materialen gebruikmaken zal het productieproces/testproces waarschijnlijk versneld hebben.

Verwijderd

Dit is de flip cover voor de galaxy s3 ziet er wel mooi uit . Kun je beetje de design verdoezelen als je niet echt zeker bent of je de galaxy s3 mooi vindt of niet :D
Afbeeldingslocatie: http://cdn.techpp.com/wp-content/uploads/2012/05/flip-case-samsung-galaxy-s3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2012/05/gggscreendsc03674mat800.jpg

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-12 15:03
Ik vraag me ook af, zijn mensen met een S2 die direct naar launch de S3 aanschaffen ?
Zo ja waarom ? dat vraag ik me af. ( andere redenen dan "mijn contract loopt af " )

Ik zat er even over na te denken,. heel leuk die S3 maar mijn S2 voldoet nog ruim voldoende !
ík vindt persoonlijk dat de "evolutie" van S2 naar S3 niet groot genoeg is om het een instant buy te maken.
Vind het eigenlijks een beetje op de Iphone 4 en de 4s situatie lijken.

• alwaysleft
En nu een heel mooi stuk van iemand die juist heel mooi uit doet leggen waarom de S3 de telefoon van dit moment is, ook weer een top stukje leesvoer:

http://www.theverge.com/2...w-samsung-renewed-my-love

:)

• alwaysleft
Antutu benchmark geeft aan dat de processor weer een beest is. De beste smartphone chip tot dit moment, ja...knap: http://www.phonearena.com...-vs-the-HTC-One-X_id29794

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:38:
Antutu benchmark geeft aan dat de processor weer een beest is. De beste smartphone chip tot dit moment, ja...knap: http://www.phonearena.com...-vs-the-HTC-One-X_id29794
Snap alleen niet waarom ze de test dan met een htc met een bijna lege batterij doen..

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:40:
[...]

Snap alleen niet waarom ze de test dan met een htc met een bijna lege batterij doen..
Met een lege tank is er minder gewicht en dus meer snelheid. ;)

Signature

Verwijderd

BMW_M3 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:42:
[...]

Met een lege tank is er minder gewicht en dus meer snelheid. ;)
Mij is altijd verteld dat ze juist trager gaan om batterij te besparen

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:48

BPP

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:40:
[...]

Dit zegt helemaal niks. Ik ben met mijn One X vaak genoeg over richting :+ de 12000 heengegaan.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/34xm2dx.png :P :P

Overigens zal de SGS3 vast en zeker sneller zijn. :P

[ Voor 20% gewijzigd door BPP op 04-05-2012 20:08 ]

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-12 22:05

Yucko

One clown to rule them all !

Ik vind alleen de afstand van het scherm tot de rand (bezel) helemaal niet zo klein/smal als Samsung wil doen voorkomen. Lijkt verdomde veel op hetgeen ik ook op mijn Note heb :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
Wat me wel tegenvalt in die antutu benchmark, is dat de writespeed van de internal sdcard de helft trager is dan de One X...
Zou de 32GB versie misschien ook snellere writes hebben dan de 16 GB?

[ Voor 22% gewijzigd door Yoma666 op 04-05-2012 23:05 ]

Het zijn allemaal maar (statische) benchmarks... Leuk dat je de snelste hebt, maar het gaat toch om de feel...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Ben ik de enige die hem mooier en mooier begint te vinden?

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
CLB schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:19:
Het zijn allemaal maar (statische) benchmarks... Leuk dat je de snelste hebt, maar het gaat toch om de feel...
Als iets tweemaal zo snel kan schrijven ga je't vroeg of laat ook voelen :-)

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12 11:35

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:20:
Ik vind hem ook niet lelijk, het is een slank model. Dat gezeur over het plastic boeit me niks, ik heb een S1 gehad, nu een S2 en straks een S3. Zeer degelijke toestellen tot nu toe, de S3 zal echt niet slechter zijn.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Boondock_Saint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11-2023
CLB schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:19:
Je wil dat het dagelijks gebruik soepel loopt, dus die 'feel' is gebaseerd op de onderliggende hardware en dat kan je meten met benchmarks. En als ik de video reviews mag geloven draait dat Touchwizz heel soepel.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:20:
Nee, ik ook :)

Blasphemy is a victimless crime

• Grrrrrene
  • Niet online
Die achterkant van de S3 is uit 1 geheel he? En die kun je toch loshalen? Hoelang zou het duren voor iemand op het lumineuze idee komt om losse achterkantjes te gaan verkopen voor wie de achterkant niet mooi genoeg vindt? De voorkant vind ik in het donkerblauw best aardig, wit moet ik aan wennen denk ik.

Grappig eigenlijk, ik begin meer en meer aan de S3 te wennen qua design :X

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 04-05-2012 20:34 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Het gezeur op de SIII is overtrokken. Mooi design en alleen al door de grote van het scherm het overwegen waard.

• M4gick
Ik ben nog steeds benieuwt naar het scherm.. Bijna iedereen schreeuwt moord en brand om het "pentile" scherm... Ik wil dat scherm wel eens voor mezelf zien...

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 11:38
Ter ere van de lancering van de S3: Samsung Galaxy SIII: Ervaringen & Discussie (Deel 2) Nieuw deeltje! :)

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-12 13:11
Dit wordt hem! Even wachten tot mijn abonnement afloopt in november en gaan met die banaan!
  • Eindelijk weer een "rond" design ala SGS (aka I9000), dat beviel mij persoonlijk beter dan dat van de SGS II (aka I9100).
  • Ongeveer dezelfde afmeting als de SGS II, maar toch een groter scherm, en een hogere pixeldichtheid (hopelijk ook beter in het licht)
  • Ik vind hem mooi!
  • Snellere camera + de features van de HTC one x
  • Grote batterij, dus wss ook langere batterijduur.
  • Smart Watch, nooit meer dat je wacht op een pagina en dat de telefoon dan zwart wordt nét nadata die geladen is.
  • Geen onnodige capacitieve knoppen meer naar de home button (die de HTC one X wel heeft), ideale plekken dus om je telefoon vast te pakken bij het doorgeven.
  • Waarschijnlijk/hopelijk eindelijk een complete android ervaring van Samsung. (dit hangt af van de software natuurlijk, maar ik gok erop dat dit wel goed gaat komen, omdat ze daar getuige van de nieuwe features duidelijk mee bezig zijn geweest)
EDIT: Is er eigenlijk al bekend of hij gorilla glass 2 heeft? Dan gaat er namelijk sowieso meer licht door en is het scherm zeer waarschijnlijk mooier dan de SGS 2 (dit is namelijk 1 van de redenen waarom de HTC One X zo'n mooi scherm heeft, het lijkt er "bovenop" te liggen).

[ Voor 11% gewijzigd door gabn88 op 04-05-2012 21:11 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Als er andere backcovers komen is de S3 voor mij wel een optie. Die flipcase van samsung ziet er wel goed uit maar waarom een horizontale flipcover? Meest verkochte is toch wel de flipcover die in de lengte openklapt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Boondock_Saint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11-2023
Hier bij Engadget staan de afmetingen: http://www.engadget.com/2...e-4s-htc-one-x-lumia-900/

Blasphemy is a victimless crime

• alwaysleft
M4gick schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:55:
Ik ben nog steeds benieuwt naar het scherm.. Bijna iedereen schreeuwt moord en brand om het "pentile" scherm... Ik wil dat scherm wel eens voor mezelf zien...
Ga naar een winkel en ga een Galaxy Note en Galaxy Nexus bekijken. Voila, schermkwaliteit galaxy s3

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik verwacht dat de achterkant vergelijkbaar zal zijn met die van de tab, heb zelf een witte tab en het is echt een vlekkenmagneet, de donkere variant lijkt me nog erger. Echter met verwisselbare backcover hoop ik dat iemand met een softfeel matte achterkant komt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Grrrrrene
  • Niet online
Aangezien die dingen er voor zover ik weet ook voor de Note zijn, zal dat voor de S3 vast niet lang duren.

• zonoskar
  • Laatst online: 19-12 13:15

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Misschien kun je er een matte folie op plakken, is ie meteen tegen krassen beschermd.

Wat extra info:
Lengte: 136,6mm
Breedte: 70,6mm
Dikte: 8.6mm

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Grrrrrene
  • Niet online
Of zo'n siliconen hoesje zoals je veel op eBay ziet :) Is hij meteen redelijk beschermd...

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12 14:06

@r!k

It is I, Leclerq

Ik moet eerlijk zeggen, gisteren tijdens de presentatie was ik toch ietwat minder positief maar ik begin het design mooier en mooier te vinden en de benchmarks liegen er ook niet om. Ok benchmarks zeggen niks over hoe het ding zich in de dagelijkse praktijk houdt maar ik ben toch wel erg onder de indruk inmiddels.

Binnenkort mag ik verlengen en ik denk toch dat het deze jongen gaat worden. Wel vermoed ik dat die software trucjes van samsung die ze gisteren aankondigden voor het grootste gedeelte toch een flop zullen worden (op het meteen bellen als je tijdens het typen van een sms de telefoon naar je oor brengt na dan).

Een hele rij microsoft certificeringen.

Deze link mag ook wel in de TS:
Yorin schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:00:
Voor degene die het gisteren gemist hebben, hier het hele event: http://bcove.me/ecwjj1vh
Staat het al geheel op YouTube, dan kan ik 'm ff rippen en bekijken...

Verwijderd

Ik vind het een tegenvaller. Altijd maar die saaie 'vrouwelijke' vormen. Van mij had het best wat strakker en uitdagender gemogen. Had Sony maar een high-end smartphone op de markt. Dat is de enige leverancier die iets anders doet. Maar wat ik echt niet begrijp is dat Samsung maar gebruik blijft maken van zo'n AMOLED scherm. De kleuren zijn veel te fel en er hangt altijd een groen-blauwe waas over het scherm. Waarom zijn ze niet gewoon ook voor een IPS scherm gegaan? En al die nieuwe software features zijn grotendeels overbodig en werken waarschijnlijk alleen maar vertragend. Had de boel toch lekker kaal gelaten.
Ondanks dat de SGSIII waarschijnlijk iets sneller is ga ik denk ik toch maar voor de one-x.

• RoD
  • Niet online

RoD

We kunnen gewoon verder in dit topic. :)

Verwijderd

galaxy s3 in flipcover. Ziet er wel mooi uit

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys3.net/wp-content/uploads/2012/05/Flip-Cover-accessoire.jpg

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Was dit S Voice filmpje nu al gepost in deze draad: http://youtu.be/61I97JKORDE?hd=1
Of ben ik het ergens anders tegengekomen, hoe dan ook wel grappig.
Deze foto van Anandtech laat de settings van de notificatie LED zien, zijn dat de enige instelmogelijkheden of heeft iemand al toevallig gezien of er ook de mogelijkheid is voor het wijzigen van de kleur?

• AtlAntA
Nivk schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:29:
Was dit S Voice filmpje nu al gepost in deze draad: http://youtu.be/61I97JKORDE?hd=1
Of ben ik het ergens anders tegengekomen, hoe dan ook wel grappig.
Deze foto van Anandtech laat de settings van de notificatie LED zien, zijn dat de enige instelmogelijkheden of heeft iemand al toevallig gezien of er ook de mogelijkheid is voor het wijzigen van de kleur?
Zou graag wat meer instellingen zien voor de LED. Bijvoorbeeld verschillende kleuren voor verschillende meldingen. Of als er geen verschillende kleuren mogelijk zijn dan eventueel verschillende frequenties in het knipperen voor verschillende meldingen.

Ach in het notificatie ledje/lichtje gebied is dit natuurlijk al een hele vooruitgang ten op zichte van de SGS2. :X

edit: alhoewel nu ik de fotos wat doorblader het een beetje lijkt alsof de kleuren groen en blauw beschikbaar zijn bij de notifactie led. kan ook heel goed kijkhoekverschil zijn maar toch..

edit2: het roze plek in de foto camera probleem zou nu wel zijn opgelost denk je niet??
http://www.anandtech.com/Gallery/Album/1934#41

[ Voor 15% gewijzigd door AtlAntA op 05-05-2012 00:48 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Waarom vinden velen deze phone niet zo goed? Omdat het gewoon te ver gehyped werd en niet uitkwam zoals iedereen verwachtte of gewoon door de uiterlijk alleen? Het is wel een goeie phone met veel nieuwe features..

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:40:
Waarom vinden velen deze phone niet zo goed? Omdat het gewoon te ver gehyped werd en niet uitkwam zoals iedereen verwachtte of gewoon door de uiterlijk alleen? Het is wel een goeie phone met veel nieuwe features..
Het plastic stoort mij vooral, en de specs zijn ook niet echt overtreffend en ik houd ook niet van hun interface.

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-12 17:21

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

AtlAntA schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:38:
[...]

Zou graag wat meer instellingen zien voor de LED. Bijvoorbeeld verschillende kleuren voor verschillende meldingen. Of als er geen verschillende kleuren mogelijk zijn dan eventueel verschillende frequenties in het knipperen voor verschillende meldingen.

Ach in het notificatie ledje/lichtje gebied is dit natuurlijk al een hele vooruitgang ten op zichte van de SGS2. :X

edit: alhoewel nu ik de fotos wat doorblader het een beetje lijkt alsof de kleuren groen en blauw beschikbaar zijn bij de notifactie led. kan ook heel goed kijkhoekverschil zijn maar toch..

edit2: het roze plek in de foto camera probleem zou nu wel zijn opgelost denk je niet??
http://www.anandtech.com/Gallery/Album/1934#41
Er zit een RGB notificatie lampje in. Bron. In de instellingen menu kun je kleuren toekennen aan specifieke applicaties.
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/doci/5811/SGS3-1242_575px.jpg

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:52
Simpel te beantwoorden:

Overhypen
Samsung heeft er alles aan gedaan om aandacht te vergaren voor deze telefoon:
  • Een speciale event opgetuigd
  • Een site met een counter
  • Vage teaser filmpjes incl. de sheep verwensingen naar concurrentie
  • Zorgvuldig laten lekken van allerlei vormen en blurry foto's
Dan start vervolgens het event en nog voordat de presentatie goed en wel begonnen is staan alle previews al op het net. Met dat betreft is dat fail nr.1, had het publicatie embargo pas na de presentatie laten verlopen

Fail nr.2
Een tenenkrommende presentatie, hadden ze even beter kunnen oefenen voordat ze live konden gaan :?

Fail nr.3
Het vlaggenschip moet het doen met een pentile scherm terwijl de grote concurrent HTC One X een volledig RGB scherm heeft.

Fail nr.4
Er is duidelijk te merkbaar dat er geen nieuwe iphone voorhanden was om het design te kopiëren dus hebben ze zelf maar iets verzonnen. Design is echt inspiratieloos en laat ik maar niets zeggen over die witte versie :X
Zowel Sony Xperia S, Nokia's Lumia als HTC One serie laten zien dat het echt beter kan. Ik vraag me echt af wat er mis is gegaan bij de design afdeling.

Fail nr.5
De klanten van je grootste concurrent belachelijk maken met de verwijzing naar isheeps en vervolgens Siri, iTunes match en iCloud, voor 99% kopiëren. Oh en natuurlijk overal een "s" voor plakken.
Wie is hier nu eigenlijk het schaap :o

Fail nr.6
Designed for humans? inspired by nature... Apple's "magical" blaat is al over de top, maar dit 8)7

Fail nr.7
Afwijken van de ICS design guidelines, als je straks wilt dat de 3rd party apps goed aansluiten op je platform moet je hier niet mee gaan klooien. Die guidelines zijn er niet voor niets lees: SDK

Er zijn trouwens genoeg artikelen/blogs te vinden die ook niet mals zijn:
http://www.androidpit.com...g/404994/Galaxy-S3-design
http://www.androidpit.com.../405009/samsung-galaxy-s3
http://www.theverge.com/2...ow-samsung-broke-my-heart

Ik denk dat als Samsung de Galaxy S3 in Barcelona tijdens de MWC had getoond dat ze veel meer lof zouden hebben gehad. Samsung had Samsung moeten blijven en niet zoveel op de grote trom moeten slaan. Nu was het of eeuwige roem of afgestraft worden en dat laatste is gebeurd.

Gelukkig zijn er ook positieve punten te vermelden:
De 2100 mAh batterij, petje af!
De specs, wat ze uit de relatief oude A9 socs weten te persen is knap :)
De S beam feature
De Smart stay feature kan wel eens een hele fijne feature worden

Anyway ben benieuwd wanneer we een mooie review kunnen verwachten van Tnet :9

• RoD
  • Niet online

RoD

Teveel gehyped denk ik. De specs zijn 'gewoon' goed, vergelijkbaar met HTC's topmodel, waarbij de soc zelfs superieur is. Daarbij komen de specs behoorlijk overeen met de geruchten, dus dit mag geen verrassing heten. Misschien is het toch het uiterlijk, dat niet premium aanvoelt, wat de voornaamste reden van teleurstelling is.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-12 13:37
Uiterlijk <-> Aanvoelt? Dat lijkt me onmogelijk...

Heeft iemand er stil bij gestaan hoeveel schermen er wél Pentile zijn? Galaxy S (1) heeft ook een Pentile scherm, en was ook een van de betere in zijn soort tijdens introductie. Waar maken mensen zich toch zo druk om? De DPI is gewoon hoger, dus het is een verbetering, stop met teveel willen...

Wikipedia: Super AMOLED

De HTC One X heeft zijn scherm als verkoopargument, de Galaxy S3 de software, dat is ook wat tijdens de presentatie gezegd werd, en wat in de Tweakers.net review ook nog herhaald word. Samsung wil helemaal niet dat de S3 wint op Hardware, maar op software.

Even niets...

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:14:
Ik vind het een tegenvaller. Altijd maar die saaie 'vrouwelijke' vormen. Van mij had het best wat strakker en uitdagender gemogen.
Wat is er vrouwelijk aan een ronde vorm? Iets te veel naar het geneuzel over ronde vormen bij auto's geluisterd? Ronde vormen hebben niets met vrouwelijk te maken. Het zit overal in de natuur. Het zit in je hoofd. Overigens vierkant != strakker.

Zeer waarschijnlijk - wacht ik weet het vrijwel zeker - heb jij nog nooit een telefoon met zulke rondingen gehad, want dan had je nu wel een andere mening. Het ligt gewoon 1000x beter in de hand. Als ik zo een vierkante baksteen in mijn handen heb denk ik |:( totaal niet ergonomisch. Bovendien zijn ronde hoeken minder gevoelig voor schade en zorgen ze ervoor dat het scherm minder snel breekt. Alleen maar voordelen dus.

De zwarte variant vind ik totaal niet vrouwelijk. Een top scheerapparaat voor de man heeft ook een en al ronde vormen. Een telefoon hoort niet vierkant te zijn naar mijn mening. Vooral als ie groter wordt.

https://opensea.io/seaart

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-12 17:28
gabn88 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:10:
[...]

• Geen onnodige capacitieve knoppen meer naar de home button (die de HTC one X wel heeft), ideale plekken dus om je telefoon vast te pakken bij het doorgeven.
Er zitten wel degelijk "onnodige" capacitieve knoppen naast de home knop, namelijk links de menu knop en rechts de back knop.
GT-R schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 01:26:
[...]

Er zit een RGB notificatie lampje in. Bron. In de instellingen menu kun je kleuren toekennen aan specifieke applicaties.
[afbeelding]
Ik zie nergens staan dat het ledje RGB zou zijn? Hetzelfde geldt voor het kunnen toekennen van kleuren aan specifieke applicaties middels het instellingen menu, hoe kom je aan die informatie? Eerder is er al een screenshot getoond waarbij er maar 3 opties in dat menu te zien zijn (foto).

Tijdens m'n nachtdienst even de tijd gehad om een beetje bij te lezen. Zie dat veel mensen klagen over PenTile, op deze resolutie vind ik dat eerlijk gezegd een non-issue en zou iedereen aanraden om eerst in de winkel te gaan kijken alvorens hierover te oordelen. Maar eerlijk is eerlijk ik had wel verwacht dat Samsung de S3 van een Super AMOLED HD Plus scherm zou voorzien.

Qua design vind ik mijn Galaxy Nexus mooier, voorkant gewoon helemaal strak, geen namen of logo's. Verder is het jammer dat Samsung bij de S3 heeft teruggegrepen naar een soortgelijke backcover als de eerste S had, wat dus weer resulteert in een vingerafdrukken magneet. De achterkant van de Nexus en de S2 vind ik mooier en fijner in gebruik (meer grip).

Echter waar bijna niemand hier over lijkt te vallen is het feit dat Samsung ervoor heeft gekozen om een fysieke menu knop te plaatsen ipv een multitask knop. Aangezien steeds meer ontwikkelaars conform ICS een menu knop in hun applicatie plaatsen, gaat dit op den duur resulteren in een dubbele menu knop op je S3.

Dit los van het feit dat er eigenlijk geen fysieke knoppen meer nodig zijn bij ICS, maar tot nu toe heb ik nog geen enkele fabrikant dit zien overnemen van de Nexus. Fabrikanten mogen dit van Google zelf bepalen, aangezien ICS met beide kan omgaan, maar toch is dit frappant te noemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 05-05-2012 06:31 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Verwijderd

Achja, mijnheertje weet het weer eens beter hoor.
Miki schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 02:20:
[...]

Simpel te beantwoorden:

Overhypen
Samsung heeft er alles aan gedaan om aandacht te vergaren voor deze telefoon:
  • Een speciale event opgetuigd
  • Een site met een counter
  • Vage teaser filmpjes incl. de sheep verwensingen naar concurrentie
  • Zorgvuldig laten lekken van allerlei vormen en blurry foto's
Dat heet marketing.
Dan start vervolgens het event en nog voordat de presentatie goed en wel begonnen is staan alle previews al op het net. Met dat betreft is dat fail nr.1, had het publicatie embargo pas na de presentatie laten verlopen
Ja so? Wat maakt dat uurtje dan nog uit?
Fail nr.2
Een tenenkrommende presentatie, hadden ze even beter kunnen oefenen voordat ze live konden gaan :?
Jou mening en een mening die eigenlijk best waardeloos is.
Fail nr.3
Het vlaggenschip moet het doen met een pentile scherm terwijl de grote concurrent HTC One X een volledig RGB scherm heeft.
Wat versta jij onder full RGB? Wil je zeggen dat een pentile design een van de kleuren mist ofzo? Het scherm in mijn S2 is perfect en er is verder niks mis mee. Als je gaat zeiken over onzin die er in de praktijk toch niet aan toe doet, tja dat is je eigen keuzen. Maar ga dan ook zeiken over de nadelen van "normale" design. Pixelation, checkerboard bij hoge contrast verschillen, minder subpixels, minder helder, etc. etc. etc.
Fail nr.4
Er is duidelijk te merkbaar dat er geen nieuwe iphone voorhanden was om het design te kopiëren dus hebben ze zelf maar iets verzonnen. Design is echt inspiratieloos en laat ik maar niets zeggen over die witte versie :X
Zowel Sony Xperia S, Nokia's Lumia als HTC One serie laten zien dat het echt beter kan. Ik vraag me echt af wat er mis is gegaan bij de design afdeling.
Alweer jou mening en helaas ben je niet de credentials van de design mensen die het hebben gemaakt.
Fail nr.5
De klanten van je grootste concurrent belachelijk maken met de verwijzing naar isheeps en vervolgens Siri, iTunes match en iCloud, voor 99% kopiëren. Oh en natuurlijk overal een "s" voor plakken.
Wie is hier nu eigenlijk het schaap :o
Ik verwijs je hiernaar toe.

Verwijderd in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"
Fail nr.6
Designed for humans? inspired by nature... Apple's "magical" blaat is al over de top, maar dit 8)7
Ja en? Je zegt hun design is inpiratieloos en dan ga je nog zeiken als ze hun inspiraties even naar voren halen. Ze zeggen zelfs dat dit design heel goed in de hand ligt en zeer goed te bedienen is met een hand, in tegenoverstelling tot de One X die eigenlijk helemaal niet goed in de hand ligt en niet te bedienen is met 1 hand.
Fail nr.7
Afwijken van de ICS design guidelines, als je straks wilt dat de 3rd party apps goed aansluiten op je platform moet je hier niet mee gaan klooien. Die guidelines zijn er niet voor niets lees: SDK
Oh nee, HTC krijgt voor alles hulde maar als ze net zoals HTC de design guidelines aan hun laars lappen dan is er ineens stront aan de knikker.
Tja allemaal mensen die zichzelf voor de gek hebben gehouden want als je een klein beetje logische kan nadenken dan weet je dat de hype over het toestel gewoon simpelweg nooit waar kon zijn en dat ze eigenlijk alleen maar een betere processor en meer geheugen erin konden doen. Qua hardware is dit het en op dit moment kan je ook niet meer verwachten. Qua software features is de S3 zeer aantrekkelijk, vooral de Stay awake feature is iets waar ik naar uitkijk. Kijk dat is nou nog eens iets revolutionairs en ook nog eens zeer handig. Niet zoals Apple iets wat er eigenlijk niet toe doet pitchen als het einde nee iets wat er wel aan toe doet neer leggen en het voor zich laten spreken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 09:49 ]

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:46:
galaxy s3 in flipcover. Ziet er wel mooi uit

[afbeelding]
Als je nou net als bij de iphone4s ook mooie brushed alu backplates kan aanschaffen, dan zijn we er toch?
Op mijn iphoe4s moest ik ook een backplate monteren om hem minder kwetsbaar te maken.

Op de s3 zou ik het doen om hem strakker / mooier te maken, maar ja qua accesoires is het meestal geen hosanna met de android toestellen.

Specs

• Allewiljoe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-12 20:59
Le_Freak ! schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 09:07:
[...]

Als je nou net als bij de iphone4s ook mooie brushed alu backplates kan aanschaffen, dan zijn we er toch?
Op mijn iphoe4s moest ik ook een backplate monteren om hem minder kwetsbaar te maken.

Op de s3 zou ik het doen om hem strakker / mooier te maken, maar ja qua accesoires is het meestal geen hosanna met de android toestellen.
Naar mijn mening heb je daar gelijk in. Maar ik vrees een beetje voor het 'kooi van faraday'- effect. Dan doel ik vooral op het bv. merkbaar sneller wegvallen van het WiFi signaal.

• Golf2vr6
  • Laatst online: 14-12 08:14
Ik ben denk ik een van de weinige dan zeker die de S2 juist fijn vind door zijn lichte design en de iphone nogal lomp voor zo'n klein toestel. Hierdoor kijk ik juist uit naar de S3.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:14:
Ik vind het een tegenvaller. Altijd maar die saaie 'vrouwelijke' vormen. Van mij had het best wat strakker en uitdagender gemogen. Had Sony maar een high-end smartphone op de markt. Dat is de enige leverancier die iets anders doet.
Qua design vind ik de Sony ook het mooist, maar ook Panasonic maakt met de Eluga mooie smartphones. De Eluga Power zou ook vrij snel moeten zijn, maar die is _nog_ groter dan de S3: 5" :X. En dan komt LG nog met een snelle smartphone, waarvan ik het typenummer ff kwijt ben :P

Met de flipcover wordt het inderdaad ineens best een mooie telefoon :X Denk je eruit te zijn dat een Nexus de verstandige keus is.... :(

Die notificatie-led hebben ze dus goed aangepakt: RGB en volledig te customizen. Ik denk dat we met z'n allen ook erg hoge verwachtingen hadden van deze telefoon. Zoals ik al zei: met een andere back-cover (want die glimmende vind ik echt een misser) is dit waarschijnlijk best een mooie telefoon. Dan blijft die chroomkleurige bezel over, maar daar maak ik me niet zo druk om. Misschien komt daar ook nog wel een vervangingsonderdeel voor. In dat geval ben ik blij dat ze op de onderdelen waar je wat aan kunt doen steken hebben laten vallen. Vervang je Tegra3 SOC maar eens door iets met een snellere GPU :P

• alwaysleft
Bij dit filmpje valt me de zijkant van de witte S3 positief op. Prachtig :D

YouTube: Samsung Galaxy S3 launched - Exclusive !!!!!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 09:06:
[...]
Waar je bij een presentatie bij elke feature "oooh" en "aaah" kan doen en met spanning zit te wachten tot je het toestel eindelijk kan zien, is het totaal niet spannend als in een keer, nog voor de presentatie is begonnen, alle informatie en foto's op internet wordt geflikkerd. Dan krijg je snel zo'n gevoel van "oh... is dit het?"
Wat versta jij onder full RGB? Wil je zeggen dat een pentile design een van de kleuren mist ofzo? Het scherm in mijn S2 is perfect en er is verder niks mis mee.
Niet zo vreemd want de S2 hééft een RGB-paneel i.t.t. het technisch gewoon brakkere Pentile geneuzel.

Nickname does not reflect reality

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:27:
[...]

Niet zo vreemd want de S2 hééft een RGB-paneel i.t.t. het technisch gewoon brakkere Pentile geneuzel.
Bratt ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou mening over de S3, zover je nu al een mening kan vormen zonder het toestel daadwerkelijk in je handen gehad te hebben. Dit omdat jij altijd een kritische en onderbouwende blik op de S2 hebt.

Golf2vr6 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:33:
Bratt ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou mening over de S3, zover je nu al een mening kan vormen zonder het toestel daadwerkelijk in je handen gehad te hebben. Dit omdat jij altijd een kritische en onderbouwende blik op de S2 hebt.
Hahaha nou kan uiteraard nog niets concreets zeggen want heb het apparaat niet gezien :P Ben wel behoorlijk teleurgesteld vanwege twee dingen: het scherm en het materiaal. Uiteraard kan je dat niet reëel onderbouwen omdat het toestel er nog niet is maar had gewoon wat méér verwacht. Een scherm vrijwel gelijkwaardig aan de Nexus maar iétsjes groter vind ik zelf niet echt je-van-het (hoe mooi het scherm ook zal zijn in de praktijk, daar niet van) en de achterkant (vooral van de witte versie) vind ik vreselijk. Dat laatste punt doet er echter niet veel toe aangezien ik de mobiel toch meteen in een hoesje zou doen. Toch had ik naïef genoeg iets keramisch verwacht.

Dat je de nadelen van een Pentile display met deze resolutie wellicht niet eens zal zien tenzij je met je oog op 2 cm afstand gaat zitten mierenn**ken vind ik een onzin argument. Een RGB-paneel is gewoon scherper, punt. Dat er zo'n paneel in de S4 komt is dan ook vrijwel 100% zeker. De S3 zal uiteraard heus wel in de praktijk een beest van een toestel zijn maar had hem iets anders verwacht en gehoopt. That's all :)

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 14:26
Brad Pitt schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:27:
[...]

Mijn ervaring is toch dat een scherm met een hogere PPI maar gebruik maakt van Pentile strakker en scherper kijkt dan een lagere PPI met RGB.
Iedere S2 bezitter was erg onder de indruk van het scherm van mijn Galaxy nexus. De verhoging in resolutie heeft gewoon veel meer invloed dan het feit dat je naar Pentile gaat.
  • Samsung Galaxy S II 218 ppi Non PenTile, Super AMOLED Plus (4.27 inch.)
  • Galaxy Nexus 316 ppi PenTile, HD Super AMOLED (4.65 inch.)
  • Galaxy S III 306 ppi PenTile, HD Super AMOLED (4.80 inch.)

Opleiding Brandveiligheid

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:34
Ik vind het wel grappig om alle boehs en bahs te lezen, ook ik vind het toestel zwaar tegen vallen en ben dan ook blij dat ik de HTC One X bezit.

Wat ik hierboven las dat een telefoon met ronde hoeken makkelijker te bedienen was dan de HOX, die heeft het goed mis, niet de ronde hoeken maar juist de achterkant van de telefoon maakt het bedienen makkelijker. Een klein voorbeeldje, de ronde kleine galaxy s van mijn vriendin ligt totaal niet fijn in de hand door zijn veel te gladde achterkant, en zijn rare bezel. Bij de HOX hebben ze een stroeve achterkant gemaakt met een bezel die een kleine vouw erin heeft waardoor die ideaal in de hand ligt.

Dan kunnen ze bij de S3 vanalles over de software zeggen, maar een telefoon die de hardware niet goed voor elkaar heeft kwa scherm en achterkant, valt in mijn ogen direct af. Software kan altijd aangepast worden (XDA) de hardware niet..
Emielio schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:43:
De verhoging in resolutie heeft gewoon veel meer invloed dan het feit dat je naar Pentile gaat.
De resolutie van een 1280x720 RGB-paneel t.o.v. een 1280x720 Pentile-paneel is gewoon veel hoger. Kleine tekst zal gewoon scherper zijn, je zal geen kans hebben op een kleurwaas etc. Als de S4 straks een RGB-paneel heeft is Pentile opeens wel passé. Nu het er in zit maakt het niet uit. Beetje Apple-like allemaal :P

• Grrrrrene
  • Niet online
Thomasv6 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:45:
Ik vind het wel grappig om alle boehs en bahs te lezen, ook ik vind het toestel zwaar tegen vallen en ben dan ook blij dat ik de HTC One X bezit.

Wat ik hierboven las dat een telefoon met ronde hoeken makkelijker te bedienen was dan de HOX, die heeft het goed mis, niet de ronde hoeken maar juist de achterkant van de telefoon maakt het bedienen makkelijker. Een klein voorbeeldje, de ronde kleine galaxy s van mijn vriendin ligt totaal niet fijn in de hand door zijn veel te gladde achterkant, en zijn rare bezel. Bij de HOX hebben ze een stroeve achterkant gemaakt met een bezel die een kleine vouw erin heeft waardoor die ideaal in de hand ligt.

Dan kunnen ze bij de S3 vanalles over de software zeggen, maar een telefoon die de hardware niet goed voor elkaar heeft kwa scherm en achterkant, valt in mijn ogen direct af. Software kan altijd aangepast worden (XDA) de hardware niet..
Opzich mee eens, maar ik zou niet te zwaar tillen aan die achterkant. Uiteindelijk stopt het gros van de mensen hem toch in een hoesje/case/sleeve en je weet net als ik dat er losse achterkantjes zijn voor veel Samsung-smartphones, dus daar kun je wat aan doen. De hardware intern, die gewoon echt super is, op het scherm na, kun je niet zelf vervangen.
En ja, die software zal wel beschikbaar komen in andere apparaten, maar je kunt het ook zo bekijken: Samsung had zich er ook makkelijk vanaf kunnen maken en stock ICS met een TouchWiz-sausje kunnen introduceren. Ik vind een aantal van hun vindingen best slim bedacht, zoals dat de telefoon de afzender van een sms belt als je de telefoon met dat sms-je in beeld naar je oor brengt. Dat doe ik nml geregeld, maar dan moet ik dus eerst uit de sms en naar contacts om die persoon te bellen. Niet logisch. Ook dat monitoren van je ogen om het scherm aan te houden vind ik best een slimme vinding. Als dat in de praktijk een beetje fijn werkt, mag dat van mij standaard worden in alle telefoons.
Brad Pitt schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:47:
[...]

De resolutie van een 1280x720 RGB-paneel t.o.v. een 1280x720 Pentile-paneel is gewoon veel hoger. Kleine tekst zal gewoon scherper zijn, je zal geen kans hebben op een kleurwaas etc. Als de S4 straks een RGB-paneel heeft is Pentile opeens wel passé. Nu het er in zit maakt het niet uit. Beetje Apple-like allemaal :P
Beetje een flauwe reactie dit. Als pentile zo vreselijk zou zijn, zou de Note nooit zo'n verkoopsucces zijn geworden. En ook de Nexus (ook pentile) is gewoon heel populair onder de Tweakers. Die hebben die telefoon echt wel even bekeken in de winkel en ook in reviews zie ik geregeld voorbij komen dat pentile op zo'n hoge resolutie niet of nauwelijks opvalt.

Waar het mij dus om gaat: natuurlijk, een Samoled+-scherm (dus RGB-layout) was mooier geweest, maar pentile is niet ineens lelijk ofzo. Als ik hier zou gaan beweren dat de zwartwaarden van de One X verschrikkelijk zijn, zouden One X-bezitters me ook terecht wijzen op het feit dat dat reuze meevalt. "Minder goed dan" is iets heel anders dan "Onwerkbaar slecht". Blijkbaar is pentile 720p de huidige stand van de techniek van samoled-schermen.

[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 05-05-2012 11:00 ]

• zeef
  • Laatst online: 19-12 22:34
Modbreak:Beste mensen,

Dit is het Samsung Galaxy SIII topic. Niet het "Waarom de iPhone 4s beter/slechter is". Of het "De HTC One X is wel/niet fijner dan de Galaxy SIII". Als je die vergelijking wil maken dan open je maar een apart topic. Hier praten we over de Galaxy SIII en laten we dat in alle vriendelijkheid blijven doen, zonder fanboy of haantjes gedrag.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:48

BPP

Grrrrrene schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:56:
[...]

En ja, die software zal wel beschikbaar komen in andere apparaten, maar je kunt het ook zo bekijken: Samsung had zich er ook makkelijk vanaf kunnen maken en stock ICS met een TouchWiz-sausje kunnen introduceren. Ik vind een aantal van hun vindingen best slim bedacht, zoals dat de telefoon de afzender van een sms belt als je de telefoon met dat sms-je in beeld naar je oor brengt. Dat doe ik nml geregeld, maar dan moet ik dus eerst uit de sms en naar contacts om die persoon te bellen. Niet logisch.
Ik weet niet welke telefoon jij hebt, maar alle telefoons die ik heb gehad hebben een belfunctie in het menu van het smsbericht. Is inderdaad wel een paar stapjes meer, mja als je dat al niet meer kan opbrengen.

En werkt dit alleen bij het smsen of ook bij whatsapp en andere berichtenapps. Zoja, kan het wel handig zijn, want ik sms echt zo goed als nooit meer.

[ Voor 8% gewijzigd door BPP op 05-05-2012 11:21 ]

• Miki
Achja, mijnheertje weet het weer eens beter hoor.
Het zit je wel dwars he :')
Dat heet marketing.
Je kunt een product aankondigen en zoals Samsung heeft gedaan een product overhypen. Als je het zo groots aankondigt moet je wel met iets heel groots komen en dat is niet gebeurd.
Dat heet marketing, zorgen dat je het product kunt presenteren en je toeschouwers meeneemt om de diverse feature en eventuele keuzes toe te lichten.
Complete hands-on stonden al op de diverse grote techblogs, waardoor het unpacked event er vrijwel niet meer toe deed. Dat heet een marketing fail in mijn ogen.
Jou mening en een mening die eigenlijk best waardeloos is.
Grappig dat er ook andere zich aan stoorden, daar kun je best inhoudelijk reageren inplaats van op de man spelen.
Wat versta jij onder full RGB? Wil je zeggen dat een pentile design een van de kleuren mist ofzo? Het scherm in mijn S2 is perfect en er is verder niks mis mee. Als je gaat zeiken over onzin die er in de praktijk toch niet aan toe doet, tja dat is je eigen keuzen. Maar ga dan ook zeiken over de nadelen van "normale" design. Pixelation, checkerboard bij hoge contrast verschillen, minder subpixels, minder helder, etc. etc. etc.
We zitten hier op een tech forum dus ik verwacht dat je je wel verdiept in de discussie en materie. In een pentile scherm heeft iedere pixel een blauwe en een rode sub-pixel en deelt het een groene sub-pixel met iedere opvolgende pixel. Het scherm is gewoon technisch inferieur en minder scherp, punt.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1874515/pentile-matrix1-540x221.jpg
Alweer jou mening en helaas ben je niet de credentials van de design mensen die het hebben gemaakt.
En wat wil je daarmee je zeggen :?
Design is gewoon niet om naar huis te schrijven, dit het echt beter gekund. Genoeg voorbeelden hoe het wel kan.
Volgens mij geef je nog steeds geen reactie op mijn punt.
Ja en? Je zegt hun design is inpiratieloos en dan ga je nog zeiken als ze hun inspiraties even naar voren halen. Ze zeggen zelfs dat dit design heel goed in de hand ligt en zeer goed te bedienen is met een hand, in tegenoverstelling tot de One X die eigenlijk helemaal niet goed in de hand ligt en niet te bedienen is met 1 hand.
Het gaat hier om de marketing crap, als je zo graag Apple wilt bashen met isheep moet je niet zelf met feng shui blaat aankomen zoals "designed for humans".

Ik vraag me trouwens af hoe Samsung haar S1 en S2 klanten dan ziet :+
Oh nee, HTC krijgt voor alles hulde maar als ze net zoals HTC de design guidelines aan hun laars lappen dan is er ineens stront aan de knikker.
Ook hier lijk je weer gebrek aan inhoudelijke kennis te tonen, wat ik bedoelde heeft Laguna nog maar even goed aangestipt:
Laguna schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 06:03:
Echter waar bijna niemand hier over lijkt te vallen is het feit dat Samsung ervoor heeft gekozen om een fysieke menu knop te plaatsen ipv een multitask knop. Aangezien steeds meer ontwikkelaars conform ICS een menu knop in hun applicatie plaatsen, gaat dit op den duur resulteren in een dubbele menu knop op je S3.
Tja allemaal mensen die zichzelf voor de gek hebben gehouden want als je een klein beetje logische kan nadenken dan weet je dat de hype over het toestel gewoon simpelweg nooit waar kon zijn en dat ze eigenlijk alleen maar een betere processor en meer geheugen erin konden doen. Qua hardware is dit het en op dit moment kan je ook niet meer verwachten. Qua software features is de S3 zeer aantrekkelijk, vooral de Stay awake feature is iets waar ik naar uitkijk. Kijk dat is nou nog eens iets revolutionairs en ook nog eens zeer handig. Niet zoals Apple iets wat er eigenlijk niet toe doet pitchen als het einde nee iets wat er wel aan toe doet neer leggen en het voor zich laten spreken.
Wie houdt wie nu voor de gek :)

Verwijderd

Miki schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:03:
[...]

Het zit je wel dwars he :')
Tja, mensen die dingen niet kunnen onderbouwen zitten mij altijd dwars.
Je kunt een product aankondigen en zoals Samsung heeft gedaan een product overhypen. Als je het zo groots aankondigt moet je wel met iets heel groots komen en dat is niet gebeurd.
Ik denk dat jij Samsung verward met de techblogs. Samsung heeft er wel een mooi feestje van gemaakt maar verder hebben zij niks gehyped. Het waren de techblogs en de verwachtingen van de mensen zelf.
Dat heet marketing, zorgen dat je het product kunt presenteren en je toeschouwers meeneemt om de diverse feature en eventuele keuzes toe te lichten.
Complete hands-on stonden al op de diverse grote techblogs, waardoor het unpacked event er vrijwel niet meer toe deed. Dat heet een marketing fail in mijn ogen.
Ja? Ik snap nog steeds niet waarom dat zo erg zou moeten zijn? Hebben je nu een slechter product of zo? Wat is het nut van dit argument?
Grappig dat er ook andere zich aan stoorden, daar kun je best inhoudelijk reageren inplaats van op de man spelen.
het is alleen maar een feit wat ik noem verder niks.
We zitten hier op een tech forum dus ik verwacht dat je je wel verdiept in de discussie en materie. In een pentile scherm heeft iedere pixel een blauwe en een rode sub-pixel en deelt het een groene sub-pixel met iedere opvolgende pixel. Het scherm is gewoon technisch inferieur en minder scherp, punt.
[afbeelding]
http://www.engadget.com/2...croscope-hd-super-amoled/

Pak wel even de juiste erbij dan he. Maar ik begrijp het even niet zo goed, ik zeg tegen dat je de nadelen van het andere design ook moet noemen en dan kom je aanzetten met een foto. Okey?
En wat wil je daarmee je zeggen :?
Design is gewoon niet om naar huis te schrijven, dit het echt beter gekund. Genoeg voorbeelden hoe het wel kan.
Zoals ik zei, dat is jou mening en jij hebt de credentials niet.
Volgens mij geef je nog steeds geen reactie op mijn punt.
Jawel hoor, alleen een feit.
Het gaat hier om de marketing crap, als je zo graag Apple wilt bashen met isheep moet je niet zelf met feng shui blaat aankomen zoals "designed for humans".

Ik vraag me trouwens af hoe Samsung haar S1 en S2 klanten dan ziet :+
Ik begrijp je niet zo goed, het is een inspiratiebron meer niet. Als de slogan je niet bevalt, vette pech voor je. Philips, Sense and simplicity... GVD! hadden ze beter iPhilips kunnen heten.
Ook hier lijk je weer gebrek aan inhoudelijke kennis te tonen, wat ik bedoelde heeft Laguna nog maar even goed aangestipt:

Wie houdt wie nu voor de gek :)
Over op de man spelen gesproken. Denk dat jij eigenlijk diegene bent die niet zo goed snapt. Samsung was met de S de eerste en enige die koos voor een 3 knoppen design terwijl de rest 4 knoppen hadden omdat dat moest. Nu achteraf blijkt eigenlijk wel een beetje dat het 3 knoppen design van Samsung eigenlijk wel beter is dan de 4 en dat een dedicated zoek knop geen nut heeft. Wat Samsung heeft bedacht, werkt. Tw is goed, simpel en elegant. De knoppen verdeling is goed en het werkt. Klaar. Dat is bewezen met de S en met de S2. Wat was het probleem dan nog? HTC lapt met Sense de UI design guidelines compleet aan zijn laars. Wat is er nou aan dan hand? Wat was het probleem?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 11:20 ]

Grrrrrene schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:56:
Beetje een flauwe reactie dit. Als pentile zo vreselijk zou zijn, zou de Note nooit zo'n verkoopsucces zijn geworden.
Wat heeft dat er nu mee te maken? LCD tv's hebben ook absurd veel nadelen en verkopen als broodjes. Buiten dat is er geen Note met RGB dus je kán niet anders. De S4 zal heus wel een RGB-paneel hebben en dan is dat opeens weer helemaal de bom. Snap niet dat je niet kritisch mag en kan zijn over een friggin' telefoon.

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-12 17:24
Misschien een rare vraag, maar heeft de grote afstand tussen de fysieke knop en het scherm enige hardwarematige nut? Moesten ze dat zo doen? Ik begrijp de gedachte er niet echt achter.

Verwijderd

Misschien omdat ICS ook softwarematige buttons heeft en je, wanneer de hardware knop dichter bij het scherm zou zitten, wellicht per ongeluk op de software button zou duwen met je duim ipv de hardware knop. Verder heb ik ook geen idee, sowieso al niet waarom er uberhaupt hardware knoppen op moeten zitten. Bij de Nexus werkt het bijvoorbeeld prima zonder hardware knoppen.

• Golf2vr6
Zal ook wel weer aan mij liggen...maar ik haal mijn S2 altijd uit slaapmodus via de home-knop...ben dus blij met de knop.

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:19:
Zal ook wel weer aan mij liggen...maar ik haal mijn S2 altijd uit slaapmodus via de home-knop...ben dus blij met de knop.
idem hier. Zou de home knop best gaan missen denk ik.

Verwijderd

De Nexus haal je uit standby met de standby knop. Daar moest ik ook aan wennen na mijn Desire HD maar het went prima. Indien je een custom rom zou nemen kun je ook via de volume knoppen je device uit standby halen. Persoonlijk vind ik dat geen gegronde reden waarom die lelijke, overbodige knop zou moeten blijven bestaan.

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-12 11:25
Ik heb nu een One X, maar ik zou blijer geweest zijn met de knoppen van de SIII. Uit stand-by halen met de home knop en de menu/zoekknop mis ik nog steeds. Dat Google ervoor gekozen heeft om een dedicated multitask knop te introduceren snap ik sowieso niet.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

• Miki
€699 :X

http://www.nu.nl/gadgets/...-galaxy-s-iii-bekend.html

Hmm tweakers noemde eerder eeen bedrag van 599 voor de 16gb versie.

[ Voor 29% gewijzigd door Miki op 05-05-2012 12:37 ]

• FragileM64
  • Laatst online: 10:48
Hopelijk is dit dan voor de 64GB versie...

Zolang de 16GB versie rond de 500€ zit, kan je er gewoon een goedkoop 32GB microsd erbij steken en bespaar je toch weer wat :-)

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:37
Weet niet of het hier al gepost is, maar kennelijk is de adviesprijs van de GS3 €699. Dat is wel erg veel lijkt me, neem aan dat de werkelijke verkoopprijs wel iets lager zal zijn maar het is toch erg veel.
Ik zat al een tijd op de aankondiging van de GS3 te wachten als vervanging voor mijn Desire HD. Die heb ik destijds goedkoop kunnen kopen icm een simonly abonnement welke eigenlijk al verlopen is, dus ik kan in principe elk moment een nieuw abonnement afsluiten.

Het enige wat me tegenvalt van de GS3 is toch het scherm (al heb ik hem uiteraard nog niet zelf geprobeerd). Ik heb wel eens met een Galaxy Nexus gespeeld en was niet erg onder de indruk van dat scherm, als de GS3 datzelfde scherm heeft maar dan een maatje groter ben ik bang dat die me ook tegenvalt. Het scherm van de One X is dan weer wel prachtig imho. Daarentegen lijkt dat draadloos opladen me wel een uitkomst. Zowel bij mijn vorige telefoon (Nokia N900) als mijn huidige Desire HD wordt de usb port brak, draadloos opladen zou echt een uitkomst zijn daarvoor. Bovendien zou ik graag een accu met de capaciteit van de Razr Maxx (~3000 mAh) hebben, dan hou je het tenminste echt 2 volle dagen uit. Ach, dilemma's....

Verwijderd

Als ik je argumenten zo lees moet je geen S3 kopen lijkt me...

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-12 16:16
Tech sites her en der met mensen die op de beurs waren roepen dat het scherm er gewoon super goed uit ziet.

Mensen die de telefoon nog nooit hebben gezien hebben een uitgesproken mening van anderhalf A4tje.

Ik denk dat het hier eerder gaat om helderzienden dan om tweakers. Of losgeslagen fanboys.
Franco10 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:50:
Tech sites her en der met mensen die op de beurs waren roepen dat het scherm er gewoon super goed uit ziet.
Het scherm zal er heus wel mooi uit zien hoor. Maar een RGB-paneel was gewoon nóg mooier geweest.
Ik denk dat het hier eerder gaat om helderzienden dan om tweakers.
Is common sense. In reviews staat ook gewoon dat je onderlinge pixels kan onderscheiden. Albeit lastig.
Of losgeslagen fanboys.
Die slaan gelukkig beide kanten op zodat overdreven en ongenuanceerde lofzang ook voorbij komt.

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12 13:23
GT-R schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 01:26:
[...]

[afbeelding]
zou je die ook in een generic android ics kunnen gebruiken?

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-12 16:16
Brad Pitt schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:54:
[...]

Het scherm zal er heus wel mooi uit zien hoor. Maar een RGB-paneel was gewoon nóg mooier geweest.
Juist, maar die helderzienden/fanboys zetten het neer alsof er een crt scherm uit een grundig tv in zit. Het overgrote deel van mensen die nu maar wat roepen zal bij het eerste keer in de hand houden van dit toestel zeggen: wat een mooi scherm.

Toen ik laatst voor het eerst met de Nexus speelde dacht ik wow wat een geweldig scherm heeft dat ding. En ik heb zoals je weet een S2. Dus als ik de S3 voor het eerst zal zien zal ik dat ook gaan roepen. Dat het onder de microscoop beter had gekund, ach ja.

En over dat common sense; klopt in zekere zin, maar je koopt een telefoon om hem te gebruiken. Niet om erover te filosoferen. Juist daarom kun je hem pas beoordelen als je m hebt gebruikt.

[ Voor 11% gewijzigd door Franco10 op 05-05-2012 13:06 ]

Verwijderd

justice strike schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:01:
[...]

zou je die ook in een generic android ics kunnen gebruiken?
Ja geen probleem en anders heb je apps als Lightflow.

• d.baars
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-01-2023
Interessant artikel over deze telefoon: http://www.androidpolice....gned-entirely-by-lawyers/

Over wat Samsung allemaal heeft gedaan om niet weer aangeklaagd te worden door Apple

[edit]
oeps, iets te snel gepost en niet naar de titel gekeken. Excuus! Wellicht dat deze verplaatst/verwijderd kan worden

[ Voor 20% gewijzigd door d.baars op 05-05-2012 13:09 ]

• HcV83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-12 20:17
Typhoon.nl heeft de s3 nu ook op de website staan. Bij een betaalbaar 2 jarig abonnement van rond de 45 euro p/m moet zoals verwacht nog 8 a 9 tientjes bijbetaald worden.

Abonnementoverzicht kan je hier vinden.

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12 11:38
HcV83 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:09:
Typhoon.nl heeft de s3 nu ook op de website staan. Bij een betaalbaar 2 jarig abonnement van rond de 45 euro p/m moet zoals verwacht nog 8 a 9 tientjes bijbetaald worden.

Abonnementoverzicht kan je hier vinden.
Nieuw topic aangemaakt -> Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen

[XBO/PSN: BroedersKolk]

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:02
Edit: Gepost in levertijden/prijzen topic.

[ Voor 141% gewijzigd door Torrentus op 05-05-2012 13:14 ]

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik baal er het meeste van dat er niet ook gelijk een zwarte kiezelsteen wordt aangeboden. Vraag mij sowieso af waarom niet. Gelukkig ziet de blauwe er op een aantal foto's ook erg mooi uit.

• wikacota
Ik zal blij zijn als de mensen die geen S3 gaan nemen/hebben uit dit forum weg zijn.
Ik kan begrijpen dat er een aantal de telefoon der telefoons had verwacht maar het zo negativiseren (jawel) van een telefoon die prima is vind ik een beetje overdreven.

Sommige mensen maakt het niet of het een RGB of Pentile scherm is, of met of zonder homeknop (vind ik zelf een pre).

Dus als je het toestel helemaal niks vind.... laat het dan achter op een ander forum

• AtlAntA
wikacota schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:22:
Ik zal blij zijn als de mensen die geen S3 gaan nemen/hebben uit dit forum weg zijn.
Ik kan begrijpen dat er een aantal de telefoon der telefoons had verwacht maar het zo negativiseren (jawel) van een telefoon die prima is vind ik een beetje overdreven.

Sommige mensen maakt het niet of het een RGB of Pentile scherm is, of met of zonder homeknop (vind ik zelf een pre).

Dus als je het toestel helemaal niks vind.... laat het dan achter op een ander forum
Dit is nog steeds een ervaringen en discussie topic. De mensen die iets negatiefs over het toestel hebben te zeggen hebben net zoveel recht als jij om dat hier te plaatsen.

edit:
There is also a multi-coloured notification LED to notify you on any important calls, sms etc.
bron

[ Voor 12% gewijzigd door AtlAntA op 05-05-2012 13:28 ]

• wikacota
Daarom als de telefoons binnen zijn en het een ervaringen topic gaat worden zijn deze weg.

Verwijderd

wikacota schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:22:

Lekker is dat. Moet iedereen die niet jouw mening deelt het veld ruimen?

De meeste kritiek die er op gegeven wordt (en presentatie er omheen) is mijns inziens 100% terecht. Maar goed, als je een topic vol ja-knikkers wilt hebben zal ik je niet meer lastig vallen.

Btw, ik heb net de Galaxy Nexus bestelt omdat ik de S3 een teleurstelling vond (en let wel, ik ben die-hard androidfan van het eerste uur).

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-12 17:24
wikacota schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:26:
Daarom als de telefoons binnen zijn en het een ervaringen topic gaat worden zijn deze weg.
Heb jij het toestel al wel dan? Je klinkt erg zeker van je zaak.
Pagina: 1 ... 19 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.