• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:40
Header Samsung Galaxy SIII: Ervaringen & Discussie
Header Samsung Galaxy SIII: Inhoud
Header Samsung Galaxy SIII: Inleiding
Dit topic is bedoeld voor ervaringen en discussies over de nieuwe Samsung Galaxy SIII. Deze TS is nog in de maak, dus als er verbeterpunten zijn, of heb je nog nuttige info DM me.

Samsung heeft tijdens een eigen evenement zijn nieuwe Android-vlaggenschip Galaxy S III aangekondigd. Het toestel beschikt over Samsungs eigen quadcore-chip en een 4,8"-scherm met 720p-resolutie. Het apparaat komt nog deze maand uit.
Tijdens het Unpacked-evenement liet Samsung weten dat zijn nieuwe topmodel gebaseerd is op de Exynos 4 Quad-soc die onlangs al werd aangekondigd. Deze vierkernige chip draait op een kloksnelheid van 1,4GHz. Nvidias concurrerende quadcore-soc, de Tegra 3, kan zijn vier cores tegelijkertijd ook op maximaal 1,4GHz laten draaien.
Header Samsung Galaxy SIII: Specificaties
Afmetingen136.6mmX70.6mmX8.6mmSamsung Galaxy S3
(13.66cm X 7.06cm X 0.86cm)
Gewicht133 gram, inclusief accu
Scherm4.8" touch-screen
HD-ready resolutie (1280X720) pixels
logo CPUCPU Samsung Exynos 4412 ARM Cortex A9 quad core SoC op 1,4 GHz
logo storageStorageIntern geheugen: 16/32/64GB
RAM: 1GB
Uitbreiding: microSD
logo connectors
Connectors3.5 mm stereo audio jack
micro-USB 2.0 (5-pin) met Mobile Highdefinition video Link (MHL), voor USB of HDMI
logo platformPlatformAndroid 4.0.4 (Ice Cream Sandwich) met Samsung Touchwiz 5.0
logo cameraCamera8 megapixel, Touch Focus Stabilisatie
Front camera: 2 megapixel
Video-opname:1080P HD video-opname, frontcamera: 720P
logo multimediaMultimedia????
Audio-formaten: Afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wmaOpnemen: .amr
Video-formaten: Afspelen: .3gp .3g2 .mp4 .wmv .avi .xvidOpnemen: .3gp
logo power&batteryPower & BatteryOplaadbare lithium-ion battery, capacity: 2100mAh
Gesprekstijd: ???
Standby-tijd: ???
logo sensorsSensorsGyro sensor, G-Sensor, Digital compass, Proximity sensor, Barometer, RGB sensor en Ambient light sensor
logo internetInternet3G: Download: tot ???, Upload: tot ???
GPRS: tot ???, EDGE: tot ???
Wi-Fi: IEEE 802.11 b/g/n
logo bluetoothBluetoothBluetooth 4.0 met A2DP
logo social networkingSocial NetworkingFacebook en Twitter
Deel foto's via Twitter, Facebook, Flickr en YouTube
logo networkNetworkHSDPA/WCDMA: Europe: 900/AWS/2100 MHz
Quadband GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz
logo tetheringTetheringUSB en Wi-Fi tethering is mogelijk
logo locationLocationInterne GPS-antenne
Geen data-roaming, geen dead-spots
logo system req.Recommended Windows System RequirementsWindows 7, Windows Vista of Windows XP
Header Samsung Galaxy SIII: Foto's
Inhoud van de doos
Onderstaande foto's zijn gemaakt door tweaker [b]Demokert[/b], alle credits zijn voor hem!
Inhoud van de doos (Samsung Galaxy SIII) 1Inhoud van de doos (Samsung Galaxy SIII) 2
Inhoud van de doos (Samsung Galaxy SIII) 3Inhoud van de doos (Samsung Galaxy SIII) 4
Inhoud van de doos (Samsung Galaxy SIII) 5

Galaxy S3 mock-up official
Header Samsung Galaxy SIII: Video's
Header Samsung Galaxy SIII: (P)Reviews
Previews
nieuws: 'Samsung Galaxy S III krijgt full-hd en 1,5GHz-quadcore'

Reviews
Komen zodra de eerste Galaxy SIII's uitgeleverd zijn.
Header Samsung Galaxy SIII: In het nieuws
Header Samsung Galaxy SIII: Links

SamsungGalaxyS3.net (fansite)
To be continued...
Header Samsung Galaxy SIII: FAQ
To be continued....

Evolutie Samsung Galaxy S1-2-3

Afbeeldingslocatie: http://viewcounter.qik.nl/got.php?countid=20121204175115

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:59
Heuj nieuw deel 8). Staat ie ook meteen mooi in de myreact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:30
Ik hoop dat het waar is:

Volgens het doorgaans goed geïnformeerde Sammobile zal Android 4.3 voor de
Samsung Galaxy S III eind oktober/november dan toch echt gaan komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Hadden meteen naar 4.4 kunnen gaan. Behoorlijk wat tijd verstreken sinds 4.1.2. Maar denk persoonlijk dat je meer richting december/januari moet gaan denken voor de eerstvolgende.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:59
Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat 4.3 in oktober komt voor de S3. Zie ook hier: nieuws: Samsung: Android 4.3 komt in oktober voor Galaxy S III en Galaxy S4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:38

gwystyl

Beugeltje dan maar?

__1337__ schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:40:
Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat 4.3 in oktober komt voor de S3. Zie ook hier: nieuws: Samsung: Android 4.3 komt in oktober voor Galaxy S III en Galaxy S4
Dat was inderdaad eerst het gerucht, maar later werd gezegd 4.3 voor de SGS 4 in oktober, SGS 3 en Note 2 daarna in oktober/november/december. Het blijft dus ff afwachten; ik hoop dat er wel binnenkort een leak komt. Als ze in november wat uit willen brengen, zijn ze vast al hard aan het testen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hij is blijkbaar al te downloaden, maar ik wacht braaf op de officiële update :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:38:
Hij is blijkbaar al te downloaden, maar ik wacht braaf op de officiële update :)
Ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-07 15:59
Vanavond iets zorgelijks gebeurd. Ik gebruik mijn telefoon, leg hem neer op de bankleuning, ga gamen met mijn PS3, pak ietsje later (paar minuten) mijn SGS3 weer op en scherm zwart. Gaat niet meer aan. Home-toets niets, power-toets niets, wil niet meer aan gaan. Uit het niets, heeft nimmer dit soort kuren getoond :(
Heb de batterij eruit gehaald, er weer in, hangt nu met de lader aan het stroom (aan de muur en niet aan PC).

Kent iemand dit verschijnsel? Toestel is net een jaar oud, nooit kuren gehad. Wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Toevallig heb ik dat van de week ook gehad, beeld op zwart en niks meer doen, batterij eruit en aan de lader, was helemaal leeg zegtie. na 5 minuten zet ik hem aan en en doet alles weer en batterij staat op 73%....nu doet alles het gewoon weer. heel apart.

Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten met een Galaxy S3 telefoon.

De S3 ondersteunt geen 4G, De 4G versie was me net iets te duur.

Nu mijn vraag, ik hoorde in een telefoon winkel dat als 4G er is dat dan 3G gaat verdwijnen.

Betekend dit dat ik met mijn nieuwe S3 niet meer op internet kan buiten?

Dat je geen HSDPA meer hebt en dat je alleen nog maar via GPRS online kunt?

of loopt dalijk het mobiel internet voor mensen zonder een 4G telefoon ook gewoon via het 4G netwerk maar word dan geknepen of .....of....oftewel ik snap t niet.

alvast bedankt

ief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:55
Ik denk dat het nog wel 5 jaar duurt voordat 3G verdwijnt.

Wel heb ik ook een mooi ongelukje gehad. Telefoon heeft een tegel gekust en dit bekocht met een mooie barst in het scherm.
Heb een nieuw front besteld, dus volgende week klootviolen om het scherm te vervangen :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
das K.T....hoop dat je t zelf kunt vervangen...
alleen scherm? of ook touchscreen (160 E)

o ja en hoe deactiveer je de samsung apps zoals s-voice enzo om hem wat sneller te maken? kan wel het appje weghalen maar is hij dan ook gedeactiveerd?

[ Voor 46% gewijzigd door iefie op 05-10-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
iefie schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:28:
Toevallig heb ik dat van de week ook gehad, beeld op zwart en niks meer doen, batterij eruit en aan de lader, was helemaal leeg zegtie. na 5 minuten zet ik hem aan en en doet alles weer en batterij staat op 73%....nu doet alles het gewoon weer. heel apart.
Bij mij niet dus. De hele nacht aan de lader en nog steeds wil het toestel niet aan gaan. Weet iemand of dit die chip of death geval kan zijn?
Ik ga er zo mee naar de T-mobile winkel, want bij hun heb ik mijn abbonement afgesloten en wellicht kunnen zij wat meer vertellen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
mmm....je heb 2 jaar garantie gelukkig.
kom je wel in download modus enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
iefie schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:07:
mmm....je heb 2 jaar garantie gelukkig.
kom je wel in download modus enz?
Nee, ik kom in geen enkele modi meer terecht. Reageert gewoon nergens meer op... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:35

TommieW

Numa numa.

Dat klinkt inderdaad als een sudden death... :(

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:38
iefie schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:32:

o ja en hoe deactiveer je de samsung apps zoals s-voice enzo om hem wat sneller te maken? kan wel het appje weghalen maar is hij dan ook gedeactiveerd?
In aplicatiebeheer de app selecteren en dan "gedwongen stoppen" toch ?
Ik weet eigenlijk niet of de S3 dan sneller wordt maar mijn batterij gaat echt veel langer mee !

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811

mir4dor schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:30:
[...]
In aplicatiebeheer de app selecteren en dan "gedwongen stoppen" toch ?
Ik weet eigenlijk niet of de S3 dan sneller wordt maar mijn batterij gaat echt veel langer mee !
Een vraagje daarover, als je een app middels "gedwongen stoppen" stopt, blijft dat dan zo, dus ook na een herstart of uit/aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Volgens mij is de app weer actief na een herstart en zul je opnieuw naar je aplicatie beheer moeten gaan om de boel weer te stoppen. Heb ik nog nooit getest eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Bepaalde voorgeïnstalleerde apps kan je uitzetten door de in instellingen naar die app te gaan en naast force close op disable te drukken.
Als je een app gedwongen stopt, blijft deze gesloten totdat de app geopend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mir4dor schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:09:
Volgens mij is de app weer actief na een herstart en zul je opnieuw naar je aplicatie beheer moeten gaan om de boel weer te stoppen. Heb ik nog nooit getest eigenlijk.
Kreeg net mijn foon weer terug en ff getest, en draait de app idd weer na een herstart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Anoniem: 192811 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:46:
[...]

Kreeg net mijn foon weer terug en ff getest, en draait de app idd weer na een herstart :(
Mja okay. Hoe vaak herstart je de telefoon ? (algemene vraag) Ik herstart 'm bijna nooit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-07 20:24
*verkeerde topic, sorry*

[ Voor 179% gewijzigd door CrazyOne op 06-10-2013 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mir4dor schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:27:
[...]
Mja okay. Hoe vaak herstart je de telefoon ? (algemene vraag) Ik herstart 'm bijna nooit namelijk.
Na iedere 100% oplaadbeurt wat ik iedere 1,5 á 2 dagen doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Anoniem: 192811 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:58:
[...]

Na iedere 100% oplaadbeurt wat ik iedere 1,5 á 2 dagen doe.
Ik ook, anders werkt de app buienalarm niet meer ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 06-10-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
is het mogelijk om bij de standaard launcher het knopje om naar de apps te gaan in t midden te zetten?
Heb nu holo launcher en daar staat hij in t midden, maar wil hem heel ff op zo goed als stock houden maar dan knopje voor apps in t midden.
dus is er een launcher of theme die erop lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 12:20
Ik zou net gaan vragen: die 4.3 update kwam toch in oktober?! :)
Word dus nog eventjes wachten, nah niet zo erg.
Zit wel met smart te wachten op dat nieuwe notificatie-scherm van de SGS4, vind ik wel handig...

Patience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Sinds gister staat er op de Samsung Galaxy S3 van mijn vriendin zo'n verboden bord icoontje op de plek waar je normaal de netwerk balkjes ziet in de notificatie balk. Als ik probeer te bellen krijg ik de melding "Mobile network not available" en als ik naar Settings > More > Mobile networks ga "Insert SIM card to access network services". Ik denk dat dit gebeurd is door die *(#&$(*@# Gmail update waardoor haar telefoon in een rebootloop kwam en vervolgens de telefoon heel erg langzaam werd. Hij reageerde letterlijk pas na 5 of 10 seconden op een scherm aanraking. Na het deinstalleren van alle Gmail updates en het disablen en enablen van een aantal system services werkte alles weer even zoals normaal. Maar nu kan ze dus niet meer bellen en gebeld worden.

Wat ik al geprobeerd heb:
  • De telefoon opnieuw opstarten
  • De telefoon uitzetten en de batterij verwijderen
  • De SIM kaart in een andere telefoon stoppen: de SIM kaart doet het gewoon
  • Een andere SIM kaart in de S3 stoppen: nog steeds geen netwerk
  • De SIM kaart met een brillendoekje schoonmaken
  • Een stukje papier tussen de SIM en de SIM kaarthouder stoppen zodat de pinnetjes goed connectie maken
  • Het wipen van de cache in recovery mode
  • De disablen and enablen van een aantal system services
  • Het controleren van of er services waren gedisabled die geenabled moeten zijn
  • Het updating van alle geunupdate apps
Heeft iemand van jullie misschien nog een andere oplossing? Ik zie een wipe en restore alleen maar als allerlaatste mogelijkheid, dus ik probeer liever iets experimenteels (ook al moet ik rooten ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik heb dat met de S2 wel eens gehad. Kwam doordat ik te snel na opstarten erop begon te drukken en swipen. Ik heb gemerkt dat het kwam doordat ik al swipte voordat ik mijn pincode had ingevoerd.
Probeer anders langer te wachten na opstarten totdat je je pincode hebt ingevoerd, of verwijder tijdelijk je pincode misschien.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:38

gwystyl

Beugeltje dan maar?

iefie schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:15:
is het mogelijk om bij de standaard launcher het knopje om naar de apps te gaan in t midden te zetten?
Heb nu holo launcher en daar staat hij in t midden, maar wil hem heel ff op zo goed als stock houden maar dan knopje voor apps in t midden.
dus is er een launcher of theme die erop lijkt.
Je kan inderdaad een andere launcher gebruiken zoals Go Launcher, ADW, Apex of Nova launcher. Vooral die laatste twee lijken veel op de holo launcher, en daar kan je de apps-knop heen en weer schuiven. Standaard zit hij bij beide in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
BMW_M3 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:10:
Ik heb dat met de S2 wel eens gehad. Kwam doordat ik te snel na opstarten erop begon te drukken en swipen. Ik heb gemerkt dat het kwam doordat ik al swipte voordat ik mijn pincode had ingevoerd.
Probeer anders langer te wachten na opstarten totdat je je pincode hebt ingevoerd, of verwijder tijdelijk je pincode misschien.
Hij geeft na het opstarten niet het scherm waar ik de pincode kan invoeren, ook niet als je het hele scherm niet aanraakt helaas. Ik heb nu zelfs een volledige wipe en restore uitgevoerd en het werkt nog steeds niet :( Dat wordt morgen naar een service center........... gelukkig net 2 weken voor het verlopen van de garantie....... Dit is al de tweede kapotte S3, bij de eerste deed de camera het niet bleek na 2 dagen en kreeg ik meteen een nieuwe mee en nu dit. En ik wil het al helemaal niet over Kies hebben die de telefoon weigert te herkennen.

[ Voor 12% gewijzigd door deuxani op 06-10-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:20
Kun je hem niet in een andere telefoon stoppen, daar de pincode eraf halen, en het zo eens proberen? Dan weet je ook direct of het aan de hardware of software ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
Hey goedenavond,

Sinds een week heb ik last van battery drains, zo van de op andere dag gebeurd zonder ook maar een app te hebben geinstalleerd (misschien onbewust een app-update?).
Er is niks aparts te zien in de stats of wat dan ook.
Batterij gaat hooguit 9 uur mee met minimaal gebruik.
Nu dacht ik er aan om misschien een nieuwe accu aan te schaffen. Maar ik weet dus niet zeker of dit wel het euvel is...Accu staan ook niet bol of wat dan ook.

Hier nog iemand tips of tricks? Toestel werkt verder perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467175

Download wakelock detector en kijk eens naar wakelocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Anoniem: 467175 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:53:
Download wakelock detector en kijk eens naar wakelocks.
Okay. Thx voor de tip. Ondertussen al aan het proberen samen met better battery stats. Tot nu toe geen noemenswaardige activiteiten. Maar zal eens uploaden als ik meer info heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Beste mensen sinds vandaag heb ik na 2 weken weer het zelfde gehad als eerst mijn s3 viel uit het niets uit . Hij start nu niet meer op en het ledje gaat ook niet meer aan als ik hem aan de lader hang.

Ik zal hem waarschijnlijk moeten opsturen maar intussen tijd is er wel een klein barstje op het display gekomen hoe moet ik nu verder gewoon weer terug gaan en hem weer op laten sturen?

[ Voor 13% gewijzigd door loll op 08-10-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat voor screenprotector gebruiken jullie? Had er nu op eBay eentje aangeschaft (van het merk savvies), maar die laat een rand onbedekt rond het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 17:48

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Die rand onbedekt is omdat het scherm aan de rand bol is.

Er zijn volgens mij wel fabrikanten die een voorgevormde versie leveren die wel het hele glas bedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Heb bij ontwikkelaarsopties de vensteranimatie, animatieschaalovergang en schaal van duur animator op 0 gezet, telefoon is duidelijk sneller!
Heb hier 2 s3 thuis en echt denk 30% sneller opent hij een scherm.
Ontwikkelaarsopties moet dan wel aan blijven staan, dat schuifje anders zet hij alles weer terug.

Edit...denk dat die 30% 50 % procent moet zijn. echt retesnel nu. :P

[ Voor 10% gewijzigd door iefie op 10-10-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 11:52
iefie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:13:
Heb bij ontwikkelaarsopties de vensteranimatie, animatieschaalovergang en schaal van duur animator op 0 gezet, telefoon is duidelijk sneller!
Ontwikkelaarsopties moet dan wel aan blijven staan, dat schuifje anders zet hij alles weer terug.

Hmm bedankt voor de tip ik ga het ook even proberen! :D

[ Voor 11% gewijzigd door Sunlight op 10-10-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250681

iefie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:13:

Verrek, je heb gelijk. Ik heb het net ook gedaan en hij is inderdaad sneller. Telefoon, e-mail, whatsapp en andere apps die vroeger tergend langzaam open gingen gaan nu echt snel open. Ik moet wel zeggen na uitschakelen of flightmodus weer aan en uit te hebben gezet gaan ze eerste keer langzamer open, maar nadat ze een keer open gingen gaan ze daarna snel open. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Laatst online: 03-07 22:53
Voor de mensen met batterydrain, ik heb, zoals al vaker hierboven ook staat, gebruik gemaakt van BetterBatteryStats in combinatie met Greenify, deze app kan geselecteerde apps in de wacht zetten waardoor ze ook echt alleen wakelocks en data vragen als de gebruiker ze opent. Overigens wel belangrijk om te rooten, anders kan je niet je Alarms in BBS zien en Greenify uiteraard ook niet. Verder heb ik nog wat Samsung apps verwijderd met die normaal niet te verwijderen zijn.

Ik kwam hem ergens tegen op XDA, met name facebook veroorzaakte bij mij veel wakelocks en data aanvragen. BBS is echt ideaal om te identificeren welke apps of processes de wakelocks veroorzaken, hier kan je ze met Greenify bijvoorbeeld beperken.

Als laatste heb ik FastDormancy switch gedownload (vandaag), een van de wakelocks (of alarms moet ik zeggen) was namelijk multipdp, wat volgens XDA over het datagebruik en switchen van 3G <-> HSDPA. hiervan moet nog blijken of dit beter is/wordt.

Ik zit nu zelf rond de 3% per uur, wat zou inhouden 33 uur accuduur. Ik zal binnenkort eens een screenshot en wat andere gegevens posten vanuit BBS

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 547156

Vraagje voor de deskundigen:

Als ik mijn SIII mini aansluit op mijn pc als camera zie ik als ik via de verkenner op mijn toestel of SD card kijk geen thumbnails maar een standaard JPG icoon. Gezien ik regelmatig foto's per mail verstuur vanaf mijn pc zou ik graag de thumbnails zichtbaar maken anders zoek ik mij rot naar de juiste foto. Mijn map instellingen in windows staan goed, ik zie namelijk van de foto's die op de harde schijf van de pc staan wel de thumbnails. Mijn besturingssysteem op de pc is Windows 7 home Premium de 64 bit versie.

Heeft iemand een tip?

BVD,

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Dat gaat lastig worden, omdat de SIII via het MTP protocol werkt. Door de manier waarop dit protocol werkt kunnen er geen thumbnails worden weergegeven. Indien de SIII zich had laten zien als een massaopslagapparaat, dan zouden thumbnails geen probleem zijn. MTP heeft meerdere andere voordelen t.o.v. het "gewone massaopslagprotocol" zoals: als de kabel tijdens het kopieëren wordt verwijderd kan het bestandssysteem niet beschadigen en hoeft het bestandssysteem op het mobieltje niet geunmount te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 547156

Tommie dank voor je snelle reactie, daar was ik al een beetje bang voor. Er zit dus weinig anders op dan steeds te synchroniseren bij verbinden neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Inderdaad. Wat ik zelf heel veel gebruik, is het automagisch synchroniseren met DropBox. Zo krijg je je foto's op je PC (met thumbnails! :p) zomder dat je er maar iets voor hoeft te doen. Zo ver ik weet gaat er bij het synchroniseren geen kwaliteit verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
hai.
vraagie:
Op de een of andere manier ziet mijn computer de telefoon niet meer, heb 3 verschillende kabels geprobeerd, een oude die het altijd met de S1 deed en 2 nieuwe die bij onze 2 S3's zaten maar bij geen van alle laadt hij op of wordt herkend.....ook niet met draad erin en dan opnieuw opstarten zowel pc als telefoon niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Als je zeker weet dat het niet aan de usbpoort ligt, kan je kijken of er (veel) stof in de USB connector van de S3 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
ik heb zo'n usb hub waar je 4 usb apparaten in kunt doen, heeft t altijd gedaan met de S1.
ook alle usb sticks enz enz ziet hij maar de telefoon dus niet.
Stop ik de telefoon direct op een usb port van de pc doet hij t wel maar dan moet ik steeds het bureau naar voren halen pffff.
De meeste kabels zijn ook te kort nu om hem permanent in de pc te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Is het een powered usb hub? Zonee, dan heb je daar je probleem.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
nee hij gaat van een usb port van de pc naar de hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Neem een powered USB hub, dus een hub die ook stroom van het net trekt ipv alleen de USB poort van je PC. 99% zeker dat dat je probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
oke thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin1992
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-01-2022
Iemand een idee wanneer de Android 4.3 update voor de S3 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Vraagje...

Is het schadelijk als ik ipv de standaard lader (1 Amp) de lader van mijn Tab (2 Amp) gebruik? Het laden moet volgens mij dan stukken sneller gaan

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467175

Het is volgens mij inderdaad veel sneller, maar op lange termijn schadelijk voor de batterij. Hoe trager hij oplaadt, hoe beter, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Kan je doen, maar is simpelweg nutteloos. De SIII zal namelijk nooit gebruik maken van die 2A. De SIII gebruikt hoogstens 1A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Zoiets staat mij ook bij... Maar soms zou het handig zijn om je batterij vol te pompen in korte tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

De SGSIII bepaalt zelf hoeveel MAh hij trekt van je lader, dus waarschijnlijk doet het weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Ok thnx :) Hier kan ik wat mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
ff terugkomen op de usb hub die t niet doet/deed...
ik heb holo launcher hd erop en hij doet t niet, nu zet ik de originele touchwiz erop en doet t wel....apart he

edit...te vroeg gejuicht, samsung mtp decice word jniet geinstalleerd....de rest wel, nu doet hij t dus nog niet..

iemand een idee?

[ Voor 29% gewijzigd door iefie op 12-10-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

iefie schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:57:
ff terugkomen op de usb hub die t niet doet/deed...
ik heb holo launcher hd erop en hij doet t niet, nu zet ik de originele touchwiz erop en doet t wel....apart he

edit...te vroeg gejuicht, samsung mtp decice word jniet geinstalleerd....de rest wel, nu doet hij t dus nog niet..

iemand een idee?
Dan moet je de driver installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Anoniem: 250681 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:40:
[...]

Verrek, je heb gelijk. Ik heb het net ook gedaan en hij is inderdaad sneller. Telefoon, e-mail, whatsapp en andere apps die vroeger tergend langzaam open gingen gaan nu echt snel open. Ik moet wel zeggen na uitschakelen of flightmodus weer aan en uit te hebben gezet gaan ze eerste keer langzamer open, maar nadat ze een keer open gingen gaan ze daarna snel open. Top!
Ik ben ook onder de indruk van deze tip. Ik ga zo nog even de andere apps openen en sluiten zodat ze sneller opstarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
TommieW schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:47:
[...]

Dan moet je de driver installeren.
al 2 x opnieuw geinstalleerd en verwijdert maar doet t nog steeds niet, zijn er heel veel met dit probleem als ik ga zoeken op google.
Maar remedie nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iefie schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:17:
[...]
al 2 x opnieuw geinstalleerd en verwijdert maar doet t nog steeds niet, zijn er heel veel met dit probleem als ik ga zoeken op google.
Maar remedie nog niet gevonden.
De oplossing is je al verteld, een USB-hub met eigen voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
klopt...maar geef niet snel op hahaha.
nu doet hij het na kies eraf gegooid te hebben en er weer op en drivers weer opnieuw en ineens pakte hij hem wel....heel raar.
nu een dag later doetie t weer niet, pak de S3 van mijn vriendin en die paktie gelijk, denk doe de mijne er weer aan en weer niks....
ga zoeizo een ander hubbie halen maar wel raar natuurlijk dit.

[ Voor 41% gewijzigd door iefie op 13-10-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-07 14:55
Misschien een rare vraag, maar heb je het al geprobeerd zonder usb hub? Dus de telefoon rechtstreeks op de PC? Wat gebeurt er dan?
De usb drivers kun je trouwens downloaden via:
http://developer.samsung....id-USB-Driver-for-Windows
Het installeren van deze drivers hielp bij mij ook toen de drivers niet goed werden geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Direct op de pc is wel goed, maar dan moet ik steeds mijn bureau naar voren trekken en is kabeltje te kort. Of ik moet een langer kabeltje kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Laatst online: 06-07 22:44
Ik heb geen exacte metingen maar ik gebruik al een tijdje de lader van mijn iPad voor het laden van mijn S3 en dat gaat toch echt wel pak sneller.
technomania schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:43:
Vraagje...

Is het schadelijk als ik ipv de standaard lader (1 Amp) de lader van mijn Tab (2 Amp) gebruik? Het laden moet volgens mij dan stukken sneller gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

Hoe sluit jij de Apple-specifieke stekker aan op je S3 dan :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Laatst online: 06-07 22:44
De adapter is gewoon met een USB-poort, ik vervang de lightning kabel door een gewone micro-usb en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Via usb poort gaat het gewoon traag, ding levert volgens mij maar 500mah, Met een normale 1Amp lader gaat het al een stuk sneller. Met de Ipad/samsung lader gaat het helemaal rap, 2,1 Amp

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Dat een 2 ampère oplader sneller oplaadt is onzin. Die S3 zal nooit meer gebruiken dan 1A. Hoe het werkt: de lader kan 2 ampère leveren, maar de telefoon gebruikt die 2A simpelweg niet.
First of all the wall wart *isn't* the charger it's just a dumb power supply. The actual charging circuit is in the *phone* and it's a fairly smart one. Tests done by users over in xda-developers show it limits the amount of current the battery can draw to about 0.9 amps regardless of the current available whether 1 amp, 2 amps or 200 amps. You won't see any benefit from a 2 amp power supply but it won't damage the phone either. Also when the battery is fully charged it shuts down totally--it doesn't continue trickle charging like simpler chargers. The supplied 1 amp "charger" does get warm when full rate charging is happening--and will probably fail earlier--a 2 amp model doesn't so that might be a reason to justify the 2 amp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
ff offtopic, tis toch rustig hier haha

Ik haal met mijn S3 op telfort en dan H+ ongeveer 500KByte (rond de 4000 kbps)
hoeveel mb/sec is dat nu?
Is dat gewoon delen door 1000? dus 0,5mb per seconde? of zie ik dat verkeerd?

Op telfort heb ik 2mb/sec + verdubbelaar in mijn abbo, denk dat je dan op 3,6 mb/sec kom maar haal dit bij lange na niet, kan natuurlijk want praktische snelheid ligt lager. Nu ga ik naar Vodafone en zou 3G op 28,8 mb/sec staan....
ga ik dat echt merken die snelheid op 3G?
Heb net mijn abbo een week te vroeg afgesloten want na 2 weken kwam de 4G variant uit en dus te laat met ruilen...vraag: is de Vodafone snelheid genoeg voor youtube enzo? nu op telfort h+ gaat t net maar geen hd kwaliteit.

Laatste vraag hahaha . gaat de batterij op 4G sneller leeg dan de 3G versie?
morgen weer ontopic weer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-07 14:55
Voor snelheden kun je het volgende onderscheiden (het detail zit in de hoofd/kleine letters):
kb/s: kilo bits per seconde
kB/s: kilo Bytes per seconde
Mb/s: Mega bits per seconde
MB/s: Mega Bytes per seconde

Dit resulteert in:
kb/s --> kB/s: delen door 8
kB/s --> kb/s: vermenigvuldigen met 8
Mb/s --> MB/s: delen door 8
MB/s --> Mb/s: vermenigvuldigen met 8

k --> M: delen door 1000
M --> k: vermenigvuldigen met 1000
zie ook: Wikipedia: Data rate units

Jouw 4000 kb/s is dus 4 Mb/s of of 0,5 MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
oke heel bedankt!!
das dus niet zo snel wat ik heb, mijn wifi thuis haalt in de avond ook maar 5 Mb per seconde.
snel genoeg voor youtube enz.
heb een upc abbo met 50Mbps, haal via kabel 48Mbps en op wifi (geeft alle streepjes op de S3) 5Mbps
raar toch.....
vanmiddag was ik ff alleen thuis en gaf 30Mbps aan op wifi....nu staan er 2 telefoons op en een pc....trekt ook veel weg zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Crashy schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:06:
Voor de mensen met batterydrain, ik heb, zoals al vaker hierboven ook staat, gebruik gemaakt van BetterBatteryStats in combinatie met Greenify, deze app kan geselecteerde apps in de wacht zetten waardoor ze ook echt alleen wakelocks en data vragen als de gebruiker ze opent. Overigens wel belangrijk om te rooten, anders kan je niet je Alarms in BBS zien en Greenify uiteraard ook niet. Verder heb ik nog wat Samsung apps verwijderd met die normaal niet te verwijderen zijn.

Ik kwam hem ergens tegen op XDA, met name facebook veroorzaakte bij mij veel wakelocks en data aanvragen. BBS is echt ideaal om te identificeren welke apps of processes de wakelocks veroorzaken, hier kan je ze met Greenify bijvoorbeeld beperken.

Als laatste heb ik FastDormancy switch gedownload (vandaag), een van de wakelocks (of alarms moet ik zeggen) was namelijk multipdp, wat volgens XDA over het datagebruik en switchen van 3G <-> HSDPA. hiervan moet nog blijken of dit beter is/wordt.

Ik zit nu zelf rond de 3% per uur, wat zou inhouden 33 uur accuduur. Ik zal binnenkort eens een screenshot en wat andere gegevens posten vanuit BBS

Succes ermee!
Klinkt belovend. Helaas heb ik mijn telefoon niet geroot.

Hier een aantal screens van mijn drainage:

https://www.dropbox.com/s...2013-10-10%2018.51.25.png

https://www.dropbox.com/s...2013-10-10%2018.51.32.png

https://www.dropbox.com/s...2013-10-11%2017.17.45.png

https://www.dropbox.com/s...2013-10-11%2017.17.52.png

https://www.dropbox.com/s...2013-10-11%2017.18.02.png

https://www.dropbox.com/s...2013-10-11%2017.18.20.png

https://www.dropbox.com/s...2013-10-15%2018.19.00.png

Zoals jullie zien komen de volgende items wel erg vaak terug:

- google services
- 1013
- multidp
- powermanagerservice
- secril_fd interface

Ik heb zo geen idee wat deze items zoal doen, op multidp service na dan nu.

Wijken deze stats af? of zal de batterij toch beetje op zn eind zijn? Heb de batterij nu 1.5 jaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Steef1986 op 16-10-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Laatst online: 30-06 09:48
Mijn RAM geheugen is de laatste tijd ramvol, maar ik kan dus nergens vinden waardoor. Lijkt me toch onreëel dat mijn OS 600mb ram gebruikt?

https://dl.dropboxusercon...t_2013-10-21-18-31-06.png

Echt alleen facebook en Whatsapp die op de achtergrond draaien, en je kan zien dat het maar weinig gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Laatst online: 03-07 22:53
Crashy schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:06:

Succes ermee!
Hierbij de beloofde screenshots

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2w39am9.png
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/1zn0dvq.png
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/1gfw4m.png
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2qdzwc4.png
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/dy58n7.png
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/15duq1t.png

[ Voor 66% gewijzigd door Crashy op 22-10-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een link naar het betreffende bericht had erg nuttig geweest, omdat dat al bijna 2 weken geleden is en waarschijnlijk niemand meer weet waar dit over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:14
Als we het dan toch over wakelocks hebben: bij mij staan in BBS bij Kernel Wakelocks multipdp, secril_fd-interface en l2_hsic als hoofdverbruikers. De informatie die hierover te vinden is vrij summier, maar het heeft te maken met die fast dormancy. Ik gebruik T-mobile, en mijn gsm is verder helemaal stock en niet geroot. Weet iemand hoe ik die wakelocks kan oplossen/verminderen, zonder te rooten en de daarvoor bedoelde app te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijninho
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-02-2024
Zijn er hier nog mensen die licht zichtbare horizontale strepen zien op hun scherm ? Ik merk bij het googlen dat daar nog veel mensen problemen mee hebben.

Heb de smartphone nu al een half jaar en plots vanaf zondag die strepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Nee, maar wel als ik de helderheid terugzet dan heb ik in de browser wel verticale lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 09:55
Worden die horizontale strepen veroorzaakt door een bepaalde rom?

Ik zag trouwens net op deze site dat de officiele 4.3 rom vanaf 11 november beschikbaar zal zijn. Hopelijk komt hij dan ook deze kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:01
Chrizzly schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:15:
Worden die horizontale strepen veroorzaakt door een bepaalde rom?

Ik zag trouwens net op deze site dat de officiele 4.3 rom vanaf 11 november beschikbaar zal zijn. Hopelijk komt hij dan ook deze kant op.
Jammer en vreemd dat er nog helemaal geen leaks zijn, terwijl de deadline al vlakbij zou zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Hebben er meer mensen last van dat de weer app van de S3,
geen uur achteruit gegaan is en de tijd rechts boven in het scherm wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Albert020 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 08:46:
Hebben er meer mensen last van dat de weer app van de S3,
geen uur achteruit gegaan is en de tijd rechts boven in het scherm wel ?
Heb je al geprobeerd je toestel opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
TommieW schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 08:49:
[...]

Heb je al geprobeerd je toestel opnieuw op te starten?
Heb ik gedaan maar hij blijft een uur vooruit lopen, de weer app dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Albert020 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 08:51:
[...]

Heb ik gedaan maar hij blijft een uur vooruit lopen, de weer app dan he.
Je kan ook nog proberen om de widget (ik neem aan dat je deze bedoelt), te verwijderen en opnieuw toe te voegen aan je homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
TommieW schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 08:54:
[...]

Je kan ook nog proberen om de widget (ik neem aan dat je deze bedoelt), te verwijderen en opnieuw toe te voegen aan je homescreen.
Ja die widget bedoel ik, heb ik gedaan, werkt ook niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:12
Zelfde hier op de S4. Restart, verwijderen, vliegtuigmodus het helpt allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Neefdave schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:06:
Zelfde hier op de S4. Restart, verwijderen, vliegtuigmodus het helpt allemaal niet.
Ben ik gelukkig niet de enigste die er last van heeft, nu de oplossing nog...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Dat stond hier ook nog op de "oude" tijd. Refresh en nu staat ie wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
mir4dor schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:15:
Dat stond hier ook nog op de "oude" tijd. Refresh en nu staat ie wel goed.
Ok gelukt, maar wel Refresh via 3g als je het via Wifi doet werkt het niet.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Albert020 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:23:
[...]

Ok gelukt, maar wel Refresh via 3g als je het via Wifi doet werkt het niet.... :P
Uhm, dan klopt er iets niet aan je wifi ? Hier namelijk wel gewoon via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 21:36
Inderdaad, even bij datum en tijd 'Automatische datum tijd' uitvinken, datum 1 dag vooruit zetten, even check op homescreen of de klok klopt, vervolgens de 'Automatische datum en tijd' weer aanvinken. Voila! Werkte hier perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Tiroz schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:16:
Inderdaad, even bij datum en tijd 'Automatische datum tijd' uitvinken, datum 1 dag vooruit zetten, even check op homescreen of de klok klopt, vervolgens de 'Automatische datum en tijd' weer aanvinken. Voila! Werkte hier perfect :)
De Widget blijf een uur voorlopen hoor

***edit***

He he, het is goed, hoop nu ook dat het goed blijft.....

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 27-10-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:12
Na 10:00 uur stond die goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb nu al twee keer gehad dat ik helemaal geen geluiden meer had op mijn telefoon (tijdens het bellen hoorde ik degene aan de andere kant dus ook niet), na veel gegoochel kwam ik erachter dat ik dat aan/uit kan zetten bij instellingen > toegankelijkheid > alle geluiden uit.
Mijn vraag is of daar soms een sneltoets voor is ofzo want ik kom nooit in dat gedeelte van mijn telefoon en toch is het al twee keer aangevinkt geweest. Druk ik onbewust iets in?
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen. Andere onderwerpen horen thuis in:
Rooten & Custom ROM's: [Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
RMA & Support: [Samsung] RMA & Support