Daarintegen is de S3 weer sneller en grafisch beter. Is maar net wat je belangrijk vindtFamoso schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:57:
Pentile zie je echt wel. Ik vind het scherm dan ook de grootste tegenvaller van de SGS3 en ben dan ook geneigd voor de One X te gaan.
Ik heb ook een beetje het gevoel je niet de enige bent. Er zullen wel meerdere mensen zijn die na deze aankondiging voor de One X gaan.Famoso schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:57:
Pentile zie je echt wel. Ik vind het scherm dan ook de grootste tegenvaller van de SGS3 en ben dan ook geneigd voor de One X te gaan.
Sig
moet je het wel goed zeggen, de gpu is beter, de cpu is na genoeg gelijk,alwaysleft schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:00:
[...]
Daarintegen is de S3 weer sneller en grafisch beter. Is maar net wat je belangrijk vindt
scherm is persoonlijke kwestie.
GiTS
Moet je het wel goed zeggen: het scherm is niks persoonlijks aan. De HTC One X heeft gewoon een beter scherm. RGB versus Pentile is zo conclusie gemaakt. Tevens is in deze benchmarks te zien dat ook de CPU sneller is ivm. de Tegra 3: http://www.gsmarena.com/s..._benchmarks-news-4201.phpreaL_G schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:09:
[...]
moet je het wel goed zeggen, de gpu is beter, de cpu is na genoeg gelijk,
scherm is persoonlijke kwestie.
Voortaan je huiswerk checken als je me verbeterd onterecht.
Klopt. Voor mijzelf geldt dat ik elk jaar een nieuwe Android-telefoon wil. Vorig jaar stelde HTC teleur met de Sensation en kozen velen (waaronder ikzelf) voor de S2,. Juist die mensen zijn volgens mij nu teleurgesteld in de S3; de S2 is (voor mij althans) nog snel zat en bij een upgrade gaat het dan vooral om dingen als scherm en camera. En juist op die twee punten streeft de One X de S3 voorbij.treative schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:09:
[...]
Ik heb ook een beetje het gevoel je niet de enige bent. Er zullen wel meerdere mensen zijn die na deze aankondiging voor de One X gaan.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Het zal dus zo te zien niet heel raar zijn als ik zeg dat HTC dus redelijk goed jaartje gaat krijgen met de One serie (of specifiek de One X). Gezien de reacties, en verwachtingen die tegenvallen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 00:19 ]
Ik denk dat het belangrijk wordt hoe de software functioneert. HTC heeft nogal wat steken laten vallen bij de release van de One X. De Exynos-chip is aanzienlijk krachtiger dan de Tegra 3, dus in potentie kan Samsung een sneller toestel neerzetten. Het is echter al vaker gebleken dat software-optimalisaties belangrijk zijn. De vraag is dus hoe dat nieuwe Touchwiz draait en of het een beetje lekker werkt. Dat Pentile is jammer, maar ik verwacht dat het scherm er alsnog prachtig uit zal zien. Leuk die ppi-geilheid, maar de meeste mensen zien het verschil niet.
Als Samsung de software voor elkaar heeft, dan konden ze wel eens de One X aftroeven.
Als Samsung de software voor elkaar heeft, dan konden ze wel eens de One X aftroeven.
Oh ja, ik heb uitgebreid naar de schermen van de Nexus en Note gekeken en besloten dat ik die duidelijk tekort vind schieten. Absoluut duidelijk zichtbaar gebrek aan scherpte, zichtbaar onechte kleuren (wat mij betreft veel storender dan bij SA+) en slecht wit. Natuurlijk wel echt zwart en hoog contrast.
Gebruikte materialen stoor ik me niet aan, ik vond de SGS2 wat dat betreft goed genoeg. Beter een sterke verwijderbare plastic achterkant dan een glazen, welke idioot dat verzonnen heeft... Zo iets doms heb ik nog zelden gezien.
Gebruikte materialen stoor ik me niet aan, ik vond de SGS2 wat dat betreft goed genoeg. Beter een sterke verwijderbare plastic achterkant dan een glazen, welke idioot dat verzonnen heeft... Zo iets doms heb ik nog zelden gezien.
Verwijderd
Tja, wat zal ik zeggen. Het is een waardige opvolger maar zeker niet iets revolutionairs en zeker niet iets waar ik op sta te popelen. Mijn S2 gaat nog wel een tijdje mee.
S Cloud = Dive
http://www.samsungdive.com/DiveMain.do
Scan & Match = Samsung Music Search
Display Sharing (AllShare Cast bedoel je denk ik)= DLNA
http://www.samsung.com/global/allshare/pcsw/
S Pebble = Draadloze afstandsbediening (bluetooth accesiores bestaan al lang)
Retail Store = Samsung Stores zoals ze al lang bestaan in het buitenland.
Wat was je punt ook alweer? Dat Samsung het wel eerder had maar omdat ze het nu meer naar de voorgrond brengen met andere namen dat ze ineens Apple na-apen?
Maar dat zijn features die er eigenlijk niet aan toe doen. Het zin gimmicks (ook op de 4S) welke je zelden gebruikt. Laten we eens gaan naar echt revolutionaire features. Wat is de Apple tegenhanger van Smart Stay? Zo'n handige feature die iedereen kan waarderen! Direct Call is best handig, hoe heet dat bij Apple? Smart Alert, wow! Dat kan ik wel gebruiken!
S Voice = Vlingoedgarf28 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:38:
Some of the things Samsung launched today:
S Voice = Siri
S Cloud = iCloud
Scan and Match = iTunes Match
Display sharing = AirPlay
S Pebble = iPod Shuffle
Retail stores = Apple stores
[afbeelding]
[afbeelding]
S Cloud = Dive
http://www.samsungdive.com/DiveMain.do
Scan & Match = Samsung Music Search
Display Sharing (AllShare Cast bedoel je denk ik)= DLNA
http://www.samsung.com/global/allshare/pcsw/
S Pebble = Draadloze afstandsbediening (bluetooth accesiores bestaan al lang)
Retail Store = Samsung Stores zoals ze al lang bestaan in het buitenland.
Wat was je punt ook alweer? Dat Samsung het wel eerder had maar omdat ze het nu meer naar de voorgrond brengen met andere namen dat ze ineens Apple na-apen?
Maar dat zijn features die er eigenlijk niet aan toe doen. Het zin gimmicks (ook op de 4S) welke je zelden gebruikt. Laten we eens gaan naar echt revolutionaire features. Wat is de Apple tegenhanger van Smart Stay? Zo'n handige feature die iedereen kan waarderen! Direct Call is best handig, hoe heet dat bij Apple? Smart Alert, wow! Dat kan ik wel gebruiken!
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 00:59 ]
Verwijderd
Made for humans? No shit sherlock!
Ik had hoge verwachtingen van dit toestel maar ik ben wel een beetje teleurgesteld.
Het scherm is gewoon niet beter dan die van de galaxy nexus, en dat is een toestel uit 2011.
Ik heb zowel de galaxy nexus als de one x gehad en geloof me pentile is gewoon minder.
Dit merk ik vooral omdat ik vaak op nu.nl kijk(browserversie) en dan zie je bij de one x alles beter en scherper in de uitgezoomde positie.
Wat ik me wel weer afvraag is hoe de bouwkwaliteit van de s3 is.
Op dit punt laat htc wel wat steken vallen namelijk.
Ik had hoge verwachtingen van dit toestel maar ik ben wel een beetje teleurgesteld.
Het scherm is gewoon niet beter dan die van de galaxy nexus, en dat is een toestel uit 2011.
Ik heb zowel de galaxy nexus als de one x gehad en geloof me pentile is gewoon minder.
Dit merk ik vooral omdat ik vaak op nu.nl kijk(browserversie) en dan zie je bij de one x alles beter en scherper in de uitgezoomde positie.
Wat ik me wel weer afvraag is hoe de bouwkwaliteit van de s3 is.
Op dit punt laat htc wel wat steken vallen namelijk.
Helaas zit het straks in de prijs! Dropbox + onnodig software zal zeker 100 euro bijdragen aan de prijs. Doe mij maar een kaal systeem en geef mij 100 euro korting. Maar helaas, zo werkt het niet.alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:39:
[...]
Is geen S cloud gelanceerd, ze hebben deal met Dropbox gesloten. Bij S3 50 GB 2 jaar lang
GoT, You have to love it!
Wat mensen niet veel noemen en ook een teleurstelling is, is de camera. Waarom hebben ze de lens niet aanzienlijk verbeterd? Nu krijg je wel goede foto's, maar ook niet meer dan dat. Niemand die dat een jammerlijk iets vindt?
Dit is simpelweg veel te stellig gezegd. Een RGB LCD versus een Pentile OLED is geen uitgemaakte zaak. OLED heeft namelijk nog altijd een aantal voordelen t.o.v. LCD, zoals beter contrast en zwartwaardes, betere kijkhoek, betere responstijden en meer verzadigde kleuren (alhoewel dat laatste niet altijd beter is). Maar een OLED scherm per definitie afwijzen op basis van de pentile techniek is onterecht en kortzichtig.alwaysleft schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:13:
[...]
Moet je het wel goed zeggen: het scherm is niks persoonlijks aan. De HTC One X heeft gewoon een beter scherm. RGB versus Pentile is zo conclusie gemaakt.
Hij bedoelt in deze context.jasjenl schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 01:07:
[...]
Dit is simpelweg veel te stellig gezegd. Een RGB LCD versus een Pentile OLED is geen uitgemaakte zaak. OLED heeft namelijk nog altijd een aantal voordelen t.o.v. LCD, zoals beter contrast en zwartwaardes, betere kijkhoek, betere responstijden en meer verzadigde kleuren (alhoewel dat laatste niet altijd beter is). Maar een OLED scherm per definitie afwijzen op basis van de pentile techniek is onterecht en kortzichtig.
Anandtech heeft heel veel benchmarks voor ons. Conclusie: betere GPU nog dan de iPhone 4S en betere CPU dan de Tegra 3. Kortom: snelste mobiele chip anno mei 2012! Quite impressive
Ik quote Anandtech: What's particularly insane is that Samsung is able to deliver better performance than the iPhone 4S, the previous king-of-the-GPU-hill in these tests.
Bron: http://www.anandtech.com/...s-iii-performance-preview
Ik quote Anandtech: What's particularly insane is that Samsung is able to deliver better performance than the iPhone 4S, the previous king-of-the-GPU-hill in these tests.
[ Voor 30% gewijzigd door alwaysleft op 04-05-2012 01:27 ]
In de benchmarks van Anandtech komt niet echt naar voren dat de cpu beter is. Andere sites geven echter andere scores. Wat wel universeel duidelijk is, is dat de gpu alles en iedereen verslaat. Maar de cpu lijkt me nog even afwachten.alwaysleft schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 01:23:
Anandtech heeft heel veel benchmarks voor ons. Conclusie: betere GPU nog dan de iPhone 4S en betere CPU dan de Tegra 3. Kortom: snelste mobiele chip anno mei 2012! Quite impressive![]()
Iemand nog wakker? Dan heb je de kans om als eerste de hands-on van Tweakers te lezen
reviews: Hands-on: de Samsung Galaxy S III
Wat een kater, hoe kunnen ze nou zo'n plastic prul presenteren. De S1 was al net zo crap, krakend plastic en een vingervlekmagneet aan de achterkant. dat kan toch echt niet meer...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik vind het design ook niet fantastisch, na al die keramische verhalen. Ik vind dit toch wel tegenvallen.Phusebox schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 06:39:
Wat een kater, hoe kunnen ze nou zo'n plastic prul presenteren. De S1 was al net zo crap, krakend plastic en een vingervlekmagneet aan de achterkant. dat kan toch echt niet meer...
En hoezo een pentile scherm, apart.
Haha zelfs de flipcase is een vingervlek magneet. Ik snap het niet hoor, je hebt tegenwoordig (al heel wat jaren) van die no-stain geborstelde prullenbakken en ander spul, dat behandeld is met een nano spray volgens mij. Waarom kunnen ze dit niet op telefoons toepassen (de achterkant that is).AtlAntA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:52:
De flipcase ziet er wel mooi uit. Komt wel een beetje delicaat over maar dat kan bedrog zijn.
http://www.engadget.com/p...le-unpacked-2012/#5002461
Ik denk dat ik maar voor de One X ga, de benchmark snelheid kan me weinig boeien, uiteindelijk voelt Touchwiz toch bloated en traag, of wacht op de nieuwe Nexus.
Niet exact, op de S3 kan je de stylus van de Galaxy Note gebruiken dat kan bij de Nexus niet. Toch een leuke toevoeging bij bv. Draw Something.alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:19:
[...]
De nexus heeft exact hetzelfde scherm als de S3. Net zoals de Galaxy NoteIs gewoon 1 schermtechnologie, pentile hd
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Dat is al vaker aan bod geweest en als jij een of andere zware behuizing wil hebben gemaakt uit materiaal X dan is dat een eigen en niet onderbouwde keuze. Als je een ceramische behuizing hebt dan krijg je problemen als dit:Phusebox schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 06:39:
http://nl.hardware.info/n...-met-coating-van-de-one-s
Als je een metalen behuizing hebt dan heb je weer andere problemen (heb geen zin om ze nog eens te noemen zoek ze maar op).
Plastic is het enige wat licht genoeg en duurzaam genoeg is. Verder kraakt de S2 ook niet en de S2 deed dat ook al niet dus waarom ga je hiervan uit?
Ja okee, maar wat koop je daarvoor. Die dingen ontwikkelen zich tegenwoordig zo snel dat ze over een paar maanden toch weer worden ingehaald door een ander model. Zoals ik al eerder zei geloof ik het wel met die cpu en gpu titanenstrijd. Ik hecht meer waarde aan het beeldscherm en behuizing. Uit de eerste previews lees ik toch dat de S3 hierin niet uitblinkt.alwaysleft schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 01:23:
Anandtech heeft heel veel benchmarks voor ons. Conclusie: betere GPU nog dan de iPhone 4S en betere CPU dan de Tegra 3. Kortom: snelste mobiele chip anno mei 2012! Quite impressive![]()
Mijn eerste reactie is dan ook wat gematigd over dit nieuwe vlaggeschip
De 4S is ook al zo'n 7 maanden oud, dus zo bijzonder vind ik het allemaal niet. Wat me wel opvalt is dat de HTC One S zo lekker meedoet in de benchmarks.alwaysleft schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 01:23:
Pentile of niet, volgens de Tweakers Hands On valt het allemaal wel mee en zie je het niet echt, volgens mij valt het dus allemaal wel mee
Dat komt door de rare keuzes die HTC gemaakt heeft. De One S is op sommige vlakken veel sneller dan de One X, op andere vlakken dan weer trager. Maar het komt op mij over alsof HTC kunstmatig van de One X een topmodel heeft gemaakt en de One S door het mindere scherm wat kreupel gemaakt heeft. Beetje zoals Porsche met de Cayman ook een (technisch) betere auto gemaakt heeft dan de 911, maar dat motorisch dan weer kunstmatig vlak strijkt. En dan heeft HTC de One S ook nog eens de luxe behuizing gegeven en de plastic behuizing aan het topmodel verbonden.BPP schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:34:
[...]
De 4S is ook al zo'n 7 maanden oud, dus zo bijzonder vind ik het allemaal niet. Wat me wel opvalt is dat de HTC One S zo lekker meedoet in de benchmarks.
Als je de warmtecamerabeelden van T.net bekijkt bij de HTC One S-review zie je dat de One X warm wordt en de One S totaal niet. Dat geeft al te denken over energieverbruik, maar dat zou flauw zijn, want dit is onder full load. Toch vind ik de keuzes gewoon raar. Alsof ze eigenlijk geen keuze durfden te maken.
Dat vermoed ik ook. Ik zal de Nexus nog 's goed gaan bekijken bij de MediaMarkt om te zien of dat pentile op zo'n hoge resolutie en zo'n groot scherm me stoort. Ik kan me er nml best wel iets bij voorstellen dat 720p zulke kleine pixels oplevert dat je het verschil niet of nauwelijks ziet. Maar ik herhaal: what has been seen cannot be unseen. Als je eenmaal een probleem ziet met je scherm, blijf je het zien. Net zoals dode pixels: rationeel gezien geen enkel probleem, maar als je er eenmaal een hebt zie je hem dagelijks terugkeren en ga je je eraan ergerenRazer schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:56:
Pentile of niet, volgens de Tweakers Hands On valt het allemaal wel mee en zie je het niet echt, volgens mij valt het dus allemaal wel mee

[ Voor 38% gewijzigd door Grrrrrene op 04-05-2012 09:00 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Helemaal waar, ik ren binnenkort ook eens naar MediaMarkt om te kijken hoe het schetm van de Nexus zich verhoudt ten opzichte van de One X. Kijken of het in real life werkelijk een groot verschil is.Grrrrrene schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:57:
[...]
Dat komt door de rare keuzes die HTC gemaakt heeft. De One S is op sommige vlakken veel sneller dan de One X, op andere vlakken dan weer trager. Maar het komt op mij over alsof HTC kunstmatig van de One X een topmodel heeft gemaakt en de One S door het mindere scherm wat kreupel gemaakt heeft. Beetje zoals Porsche met de Cayman ook een (technisch) betere auto gemaakt heeft dan de 911, maar dat motorisch dan weer kunstmatig vlak strijkt. En dan heeft HTC de One S ook nog eens de luxe behuizing gegeven en de plastic behuizing aan het topmodel verbonden.
Als je de warmtecamerabeelden van T.net bekijkt bij de HTC One S-review zie je dat de One X warm wordt en de One S totaal niet. Dat geeft al te denken over energieverbruik, maar dat zou flauw zijn, want dit is onder full load. Toch vind ik de keuzes gewoon raar. Alsof ze eigenlijk geen keuze durfden te maken.
[...]
Dat vermoed ik ook. Ik zal de Nexus nog 's goed gaan bekijken bij de MediaMarkt om te zien of dat pentile op zo'n hoge resolutie en zo'n groot scherm me stoort. Ik kan me er nml best wel iets bij voorstellen dat 720p zulke kleine pixels oplevert dat je het verschil niet of nauwelijks ziet. Maar ik herhaal: what has been seen cannot be unseen. Als je eenmaal een probleem ziet met je scherm, blijf je het zien. Net zoals dode pixels: rationeel gezien geen enkel probleem, maar als je er eenmaal een hebt zie je hem dagelijks terugkeren en ga je je eraan ergeren
Daarna maar eens gaan denken of de S3 een upgrade t.o.v de S2 waard is, ik vermoed namelijk dat er snel custom roms gaan uitkomen die het totale software gedeelte van de S3 naar S2 poorten, dus die voordelen vallen weg. Blijven het betere scherm, accu, CPU en GPU en persoonlijk mooiere design voor S3 over. Kijken of dat +/- 350 euro bijleggen waard is mocht ik S2 nog verkocht krijgen.
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als bij de Sensation vs. S2. De S3 kan dan wel sneller zijn, maar ikzelf koop een telefoon en niet een benchmark machine. En voor mij spreekt het uiterlijk en het materiaal van de One X me meer aan dan dat van de S3. Ook de S2 kon mij niet bekoren door zijn plastic feel, de Sensation lag veel fijner in de hand.
Verder is de One X ruim snel zat en vind ik normaal gesproken Sense mooier en fijner dan Touchwiz. Ik had echt gehoopt dat Samsung me deze keer naar hun kant zou trekken met een mooie telefoon. Helaas, de prestaties zijn indrukwekkend, maar je moet wel een jaar of langer met dat ding in je hand rondlopen. En dan wegen andere dingen zwaarder.
Verder is de One X ruim snel zat en vind ik normaal gesproken Sense mooier en fijner dan Touchwiz. Ik had echt gehoopt dat Samsung me deze keer naar hun kant zou trekken met een mooie telefoon. Helaas, de prestaties zijn indrukwekkend, maar je moet wel een jaar of langer met dat ding in je hand rondlopen. En dan wegen andere dingen zwaarder.
Verwijderd
touchwiz is er trouwens stukken op vooruitgegaan.. Is er al iets meer bekend over de camera? (of het dezelfde is als de s2 en note)
Verbeterde camera module en verbeterde software.Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:29:
touchwiz is er trouwens stukken op vooruitgegaan.. Is er al iets meer bekend over de camera? (of het dezelfde is als de s2 en note)
Hmm, ik ben niet bepaald enorm onder de indruk. Veel software features, die misschien (al dan niet door de custom Rom's) ook wel naar de SGSII komen. Nu moet ik toch nog een jaar met dit abonnement, dus ik had hem nu toch niet gekocht
Ga er maar niet vanuit dat de meeste van die sofwarematige features naar de S2 gaan komen. Dat zou flink wat mensen van een S3 kunnen weghouden.
Ik ben er zo goed als uit: ik houd m'n S2 nog een jaartje.
Hier staat tekst
Custom Roms natuurlijk, logischerwijs niet door Samsung neeSjaak_Afhaak schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:35:
Ga er maar niet vanuit dat de meeste van die sofwarematige features naar de S2 gaan komen. Dat zou flink wat mensen van een S3 kunnen weghouden.

Precies, ik had veel meer verwacht van de S3, ik heb ook het idee dat Samsung (door vol voor de software te gaan) een zelfde fout maakt als andere gsm fabrikanten in het verleden hebben gedaan. En dan komt het scherm er ook nog bij.... Waarom een pentile scherm, erg makkelijk.... Natuurlijk het is een AMOLED scherm, met al zijn voor maar ook nadelen, maar waarom niet gewoon een normale pixel setting. Erg jammer......Dane86 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:20:
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als bij de Sensation vs. S2. De S3 kan dan wel sneller zijn, maar ikzelf koop een telefoon en niet een benchmark machine. En voor mij spreekt het uiterlijk en het materiaal van de One X me meer aan dan dat van de S3. Ook de S2 kon mij niet bekoren door zijn plastic feel, de Sensation lag veel fijner in de hand.
De S3 mag dan op CPU power misschien sneller zijn dan de One X, maar ook ik denk dat dit niet het belangrijkste meer is in een telefoon..... Je wil een fijne gebruikerservaring, en hier is Samsung het wiel opnieuw aan het uitvinden....
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik lees ook net in de hands-on dat Samsung steeds verder afwijkt van Ice Cream Sandwich. Ik was juist blij dat HTC met Sense 4.0 dichter bij Android is gebleven. Ik draai op mijn Sensation nu een tijdje stock ICS en dat zit gewoon erg goed in elkaar.Bullet NL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:37:
[...]
Precies, ik had veel meer verwacht van de S3, ik heb ook het idee dat Samsung (door vol voor de software te gaan) een zelfde fout maakt als andere gsm fabrikanten in het verleden hebben gedaan. En dan komt het scherm er ook nog bij.... Waarom een pentile scherm, erg makkelijk.... Natuurlijk het is een AMOLED scherm, met al zijn voor maar ook nadelen, maar waarom niet gewoon een normale pixel setting. Erg jammer......
De S3 mag dan op CPU power misschien sneller zijn dan de One X, maar ook ik denk dat dit niet het belangrijkste meer is in een telefoon..... Je wil een fijne gebruikerservaring, en hier is Samsung het wiel opnieuw aan het uitvinden....
Zo zie je maar weer, hoe groter de hype des te groter de teleurstelling... ik had zelf wel meer verwacht van het design. De SIII is gewoon weer typisch een plastic Samsung telefoontje dat vorig jaar uitgebracht had kunnen zijn, terwijl Sony en HTC qua ontwerp grote stappen vooruit hebben gemaakt.
De hardware is overigens wel erg top (2100mah, SD kaart) op de Pentile display na dan, maar of dat echt een dealbreaker is kan ik nog niet zeggen, in ieder geval is het beter dan wat ik nu op mn S2 heb.
Bah, nu weet ik nog steeds niet of ik voor de One X of de SIII zal gaan.. zijn er nog andere high-end phones die binnenkort uit komen?!?
De hardware is overigens wel erg top (2100mah, SD kaart) op de Pentile display na dan, maar of dat echt een dealbreaker is kan ik nog niet zeggen, in ieder geval is het beter dan wat ik nu op mn S2 heb.
Bah, nu weet ik nog steeds niet of ik voor de One X of de SIII zal gaan.. zijn er nog andere high-end phones die binnenkort uit komen?!?
Galaxy S3 niet overtuigend en nu?Freshnezz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:44:
Zo zie je maar weer, hoe groter de hype des te groter de teleurstelling... ik had zelf wel meer verwacht van het design. De SIII is gewoon weer typisch een plastic Samsung telefoontje dat vorig jaar uitgebracht had kunnen zijn, terwijl Sony en HTC qua ontwerp grote stappen vooruit hebben gemaakt.
Ik vraag me heel erg af hoe deze telefoon presteert met de accuduur inderdaad. Dat was niet het sterkste punt van de S2 en de accu is nu een stuk groter geworden. Er is ook wel een quadcore en een flink overklokte gpu bijgekomen.Freshnezz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:44:
Wat ik vooral niet snap is de nadruk op het lage gewicht. Mijn Motorola Milestone is veel kleiner dan de S3 en weegt volgens de specs 165g. Ik heb dat gewicht nooit een probleem gevonden, in tegendeel. Het voelt degelijk aan en in je broekzak boeit het me geen bal of dat ding 120g of 160g weegt.
@Bullet NL: Ik heb niet het idee dat Samsung vol voor de software is gegaan, getuige de eerste benchmark resultaten, de aanwezigheid van een micro sd-kaartslot, enzovoorts... Ik vind het alleen jammer dat ze zo'n topmodel niet wat leuker verpakken. De behuizing is niet lelijk en zal ook vast wel degelijk in elkaar zitten, maar je wil ook luxe voelen als je bijna 600 euro (verwachting) neertelt voor zo'n apparaat. Het ontgaat me ook echt waarom er weer een nieuw schermpje ontwikkeld moest worden. Wat is er mis met die van de Nexus, als je toch al voor pentile gaat? Is die 0,15" nu echt zo boeiend dat daar ontwikkelingskosten in gestoken moesten worden. Doe dan een iets compactere behuizing als dat qua hardware allemaal past...
@Bullet NL: Ik heb niet het idee dat Samsung vol voor de software is gegaan, getuige de eerste benchmark resultaten, de aanwezigheid van een micro sd-kaartslot, enzovoorts... Ik vind het alleen jammer dat ze zo'n topmodel niet wat leuker verpakken. De behuizing is niet lelijk en zal ook vast wel degelijk in elkaar zitten, maar je wil ook luxe voelen als je bijna 600 euro (verwachting) neertelt voor zo'n apparaat. Het ontgaat me ook echt waarom er weer een nieuw schermpje ontwikkeld moest worden. Wat is er mis met die van de Nexus, als je toch al voor pentile gaat? Is die 0,15" nu echt zo boeiend dat daar ontwikkelingskosten in gestoken moesten worden. Doe dan een iets compactere behuizing als dat qua hardware allemaal past...
Inderdaad, wat een onzin, om hier een nieuwe scherm voor te ontwikkelen, terwijl het scherm van de nexus ondanks de pentile matrix bijna overal positief is ontvangen. (ben er zelf ook erg happy mee). Wellicht heeft het nog met de curve van het nexus scherm te maken, maar volgens mij zouden zie die makkelijker plat kunnen maken dan een nieuw iets groter schermGrrrrrene schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:47:
...
Het ontgaat me ook echt waarom er weer een nieuw schermpje ontwikkeld moest worden. Wat is er mis met die van de Nexus, als je toch al voor pentile gaat? Is die 0,15" nu echt zo boeiend dat daar ontwikkelingskosten in gestoken moesten worden. Doe dan een iets compactere behuizing als dat qua hardware allemaal past...
Moderne oled-panelen kon toch ook een beetje buigen? Is er in de Nexus dan niet gewoon een plat scherm gebruikt dat in een frame zit dat hem iets buigt? Niks houdt Samsung dan tegen om hem recht te maken.
Ik vraag me ook een beetje af waar deze schermdiagonaal-race ophoudt? Ik weet nog dat toen ik mijn 3,7" Milestone kocht, mensen dat best een grote telefoon vonden. Nu zijn we al ruim een inch verder (de Note zelfs nog meer)... Waar houdt dat op? Of komt er een tegentrend met high-end toestellen met een 4"-scherm?
Ik vraag me ook een beetje af waar deze schermdiagonaal-race ophoudt? Ik weet nog dat toen ik mijn 3,7" Milestone kocht, mensen dat best een grote telefoon vonden. Nu zijn we al ruim een inch verder (de Note zelfs nog meer)... Waar houdt dat op? Of komt er een tegentrend met high-end toestellen met een 4"-scherm?
LG komt binnenkort ook met een nieuwe high-end toestel met 2GB ram.
http://translate.google.c....co.kr%2Fcontents%2F12049
Denk dat het draadloos oplaadsysteem van Samsung er ook zo uit gaat zien. Dus niet volledig draadloos, maar meer zoals een elektrische tandenborstel.
http://translate.google.c....co.kr%2Fcontents%2F12049
Denk dat het draadloos oplaadsysteem van Samsung er ook zo uit gaat zien. Dus niet volledig draadloos, maar meer zoals een elektrische tandenborstel.

[ Voor 13% gewijzigd door Lisadr op 04-05-2012 10:08 ]
GoT, You have to love it!
Zelfs de iPhone 5 zou een 4'' scherm krijgen.
Ze moeten wel mee want blijkbaar vinden de mensen het toch fijn.
Ik stapte ook van een Incredible S over op de GNex.
Het duurde nog geen dag voor ik eraan gewend was en iedereen met een iSheep
telefoon kijkt gauw weg van jaloezie als ik een HD film laat zien.
En ik denk niet dat Pentile Display een probleem geeft.
Je ziet er totaal niks aan bij de GNex.
Alleen als je telefoons zou vergelijken, maar waarom zou je dat
in hemelsnaam in het dagelijkse leven doen ?? =D
Ze moeten wel mee want blijkbaar vinden de mensen het toch fijn.
Ik stapte ook van een Incredible S over op de GNex.
Het duurde nog geen dag voor ik eraan gewend was en iedereen met een iSheep
telefoon kijkt gauw weg van jaloezie als ik een HD film laat zien.
En ik denk niet dat Pentile Display een probleem geeft.
Je ziet er totaal niks aan bij de GNex.
Alleen als je telefoons zou vergelijken, maar waarom zou je dat
in hemelsnaam in het dagelijkse leven doen ?? =D
Plastic of niet, het gaat ook om de prestaties en mogelijkheden, gewoon even simpel, iphone4s of deze?
Deze vraag zal voor iedereen anders uitpakken, immers:
1- de grootte vindt ik zelf juist fijn (omdat ik grote handen heb)
2- ik hou van een groot scherm, niet alleen vanwege bovenstaande maar ook omdat het prettiger kijkt, foto's, applicaties, games, algemeen gebruik.
3- iphone 4s is redelijk zwaar
4- als je de iphone4s laat vallen is het glas kapot aan de achterkant. ( zelf had ik een backplate geplaatst)
5- itunes verleid je tot het eerder en makkelijker kopen van een app ( het wordt immers toch van je rekening gehaalt)
6- aan de andere kant is het kopen van een app in de android market weer wat moeilijker omdat velen geen creditcard hebben ( of je kan het als een beveiliging zien voor jezelf)
7- qua apps iets minder mogelijkheden met android. ( de apps die er echt toe doen heeft android bijna altijd ook wel)
8- wel meer accesoires beschikbaar voor de iphone en ook stijlvoller/strakkere accesoires ( wie wil er nou een dikke bumper om zijn strakke telefoon)
9- qua uitbreidingsmogelijkheden, dockingsstation, en andere zakelijke mogelijkheden zowel op software als hardware gebied moet het zichzelf nog bewijzen.
10- mooie en strakke foto's kun je met beide maken ( nee dan kijk ik niet op een megapixel meer of minder, dan moet je maar een professionele camera kopen vindt ik)
Bovenstaande punten zijn wat mij betreft toch wel het belangrijkste voor gebruik in de praktijk en qua mogelijkheden.
Ik heb puur gekeken naar wat er nu echt belangrijk is voor gebruik.
Maar als ik nog een paar punten vergeten ben dan hoor ik dat graag
Deze vraag zal voor iedereen anders uitpakken, immers:
1- de grootte vindt ik zelf juist fijn (omdat ik grote handen heb)
2- ik hou van een groot scherm, niet alleen vanwege bovenstaande maar ook omdat het prettiger kijkt, foto's, applicaties, games, algemeen gebruik.
3- iphone 4s is redelijk zwaar
4- als je de iphone4s laat vallen is het glas kapot aan de achterkant. ( zelf had ik een backplate geplaatst)
5- itunes verleid je tot het eerder en makkelijker kopen van een app ( het wordt immers toch van je rekening gehaalt)
6- aan de andere kant is het kopen van een app in de android market weer wat moeilijker omdat velen geen creditcard hebben ( of je kan het als een beveiliging zien voor jezelf)
7- qua apps iets minder mogelijkheden met android. ( de apps die er echt toe doen heeft android bijna altijd ook wel)
8- wel meer accesoires beschikbaar voor de iphone en ook stijlvoller/strakkere accesoires ( wie wil er nou een dikke bumper om zijn strakke telefoon)
9- qua uitbreidingsmogelijkheden, dockingsstation, en andere zakelijke mogelijkheden zowel op software als hardware gebied moet het zichzelf nog bewijzen.
10- mooie en strakke foto's kun je met beide maken ( nee dan kijk ik niet op een megapixel meer of minder, dan moet je maar een professionele camera kopen vindt ik)
Bovenstaande punten zijn wat mij betreft toch wel het belangrijkste voor gebruik in de praktijk en qua mogelijkheden.
Ik heb puur gekeken naar wat er nu echt belangrijk is voor gebruik.
Maar als ik nog een paar punten vergeten ben dan hoor ik dat graag
Natuurlijk, de Nexus heeft ook een 720p schem, alleen de Nexus is al weer een poos op de markt, terwijl de ontwikkeling door gaat..... Gezien sommige geruchten zou de S3 een 1080P scherm en een keramische behuising krijgen plus al het andere wat we voorbij hebben zien komen.Grrrrrene schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:05:
Moderne oled-panelen kon toch ook een beetje buigen? Is er in de Nexus dan niet gewoon een plat scherm gebruikt dat in een frame zit dat hem iets buigt? Niks houdt Samsung dan tegen om hem recht te maken.
Bij een hi-end toestel hoort gewoon een grootscherm, die conclusie mag je nu wel trekken, wil je een kleiner scherm dan kom je gewoon uit bij de modellen onder de huidige generatie topmodellen uit. Een fabrikant zal altijd differentiatie brengen in haar product aanbod, anders krijg je kannibalisme onder je eigen modellen.
Ik verwacht overigens wel dat qua smartphones nu aan de max zitten qua scherm omvang, ik kan me voorstellen dat er ooit nog een stap naar een telefoon zonder rand wordt gemaakt die op maximaal 5” zit (de hele voorkant dus als scherm) maar dan houd het echt op….
Juist omdat Samsung de Nexus voor Google maakt zou er eigenlijk meer ruimte tussen de Nexus en de S3 moeten zitten.
Die conclusie vind ik een rare. Er is duidelijk behoefte aan wat handzamere modellen die "onder de motorkap" net zo krachtig zijn. Die mag dan van mij ook best een millimeter dikker zijn, om een gelijksoortige accu te huizen. Maar ik snap het wel: alles moet dunner, dus om dezelfde hoeveelheid hardware kwijt te kunnen en nog een enigszins acceptabele batterijduur te halen, moet de telefoon wel in lengte en breedte groeien.Bullet NL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:15:
[...]
Bij een hi-end toestel hoort gewoon een grootscherm, die conclusie mag je nu wel trekken, wil je een kleiner scherm dan kom je gewoon uit bij de modellen onder de huidige generatie topmodellen uit.
Ik heb grote handen, dus ik zal met zo'n 4,8" scherm wel uit de voeten kunnen, maar of mijn vriendin dat met haar veel kleinere handen ook nog een fijne telefoon vindt, vraag ik me af. Moet zij dan maar genoegen nemen met een quadcore met non-HD scherm? Voor bedrijven uit Aziatische landen waar mensen (en hun handen dus ook) relatief klein zijn vind ik dat een heel rare redenatie.
[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 04-05-2012 10:24 ]
Ik kan over 2 weken een nieuwe telefoon uitzoeken en was vol verwachtingen over de s3. Maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik zeker voor de One X. Ik vind deze galaxy echt een ladies phone.... wil ik me niet mee vertonen.
Waarom raar? Het zou pas raar zijn als fabrikanten meer dan 1 topmodel zouden hebben, ze zullen toestellen altijd onder elkaar positioneren, niet naast elkaar, dit zou namelijk alleen maar broedermoord zijn.....Grrrrrene schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:24:
[...]
Die conclusie vind ik een rare. Er is duidelijk behoefte aan wat handzamere modellen die "onder de motorkap" net zo krachtig zijn. Die mag dan van mij ook best een millimeter dikker zijn, om een gelijksoortige accu te huizen. Maar ik snap het wel: alles moet dunner, dus om dezelfde hoeveelheid hardware kwijt te kunnen en nog een enigszins acceptabele batterijduur te halen, moet de telefoon wel in lengte en breedte groeien.
Ik heb grote handen, dus ik zal met zo'n 4,8" scherm wel uit de voeten kunnen, maar of mijn vriendin dat met haar veel kleinere handen ook nog een fijne telefoon vindt, vraag ik me af. Moet zij dan maar genoegen nemen met een quadcore met non-HD scherm? Voor bedrijven uit Aziatische landen waar mensen (en hun handen dus ook) relatief klein zijn vind ik dat een heel rare redenatie.
Een Hi-end toestel heeft het meeste, het beste en het snelste aan boord, dus dat geld in zeker zin ook qua scherm. De markt is een 3.7 tot 4 " scherm nu eenmaal tot de mid-end markt gaan zien, vandaar dat je hier ook nooit de hoogste specs in tegen gaat komen.
Juist in Aziatische landen, waar veelal mensen met kleine handen wonen vinden ze grote schermen geweldig, duik maar eens in de verkoopcijfers..... Zal wel met compensatie drang te maken hebben
Zo is het met de S3 ook, Samsung wil een topmodel in de markt zetten, daar hoor dus blijkbaar ook een groot scherm bij. Iets wat helemaal niet zo raar is, ze moet het beste uitdragen wat ze in huis hebben, dus een vernieuwend groot HD scherm hoort daar ook bij.
Ik ben iemand die zijn tel nog wel eens laat vallen. Los van het fijt dat ik het 'wel' een heel mooi toestel vindt, vindt ik de ronde randen ook fijn voor het laten vallen. Kans op gebroken display neemt aanzienlijk af met deze vormgeving en gewichtsklasseniek87 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:54:
Ik kan over 2 weken een nieuwe telefoon uitzoeken en was vol verwachtingen over de s3. Maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik zeker voor de One X. Ik vind deze galaxy echt een ladies phone.... wil ik me niet mee vertonen.
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Hmmm... Ik ben nog in twijfel, SIII of iPhone 4S. Wil hier verder geen discussie over starten hoor 
Vraag me alleen af of er nou al meer duidelijk is over het draadloos opladen? Er moet een apart station nog gekocht worden lees ik ergens.. Iemand een idee hoe dat zit qua kosten? Paar tientjes of richting 100 euro?
Vraag me alleen af of er nou al meer duidelijk is over het draadloos opladen? Er moet een apart station nog gekocht worden lees ik ergens.. Iemand een idee hoe dat zit qua kosten? Paar tientjes of richting 100 euro?
Ik meende gehoord te hebben dat de prijs tussen de 70-80 euro lag?
www.frees-it.com
Ik heb een beetje gemengde gevoelens. Heb de presentatie live gevolgd en moest zeggen dat het er op software gebied er wel erg dik op lag en juist hardware te weinig naar voren kwam. Juist waar alle geruchten over gingen en die zijn op veel vlakken minder.
Toen ze lieten weten dat het slechts 15% van 720p
zou zijn Pentile en daarbij geen keramische behuizing, viel het me zwaar tegen. Leuk al die software zaken, maar is het nodig en " werkt" het ook echt. Samsung heeft toch wel bij mij S1, S2, bewezen dat het altijd "het net niet" is.
Als ik hem met de One X moet vergelijken en uitgaande op de behuizing (s1 achtig), zal ik voor X gaan. Design is iets wat lelijk in mijn smaak (combinatie van rand + platic + wissel cover). One X voelt degelijk en geen naden op de manier van de S3.
De enige voordelen die ik nu zie tov. de One X:
- Batterij (alhoewel Android toch altijd wel je batterij te snel opvreet
)
- Snelle GPU.. tja.. mijn Tegra 3 tablet is super snel (Prime) en spellen zijn ook goed voor elkaar. De software was altijd minder snel als HTC vroegah, dus vraag me af hoe het zich nu zal verhouden.
- Geheugen bij prikken. Alhoewel ik toch elke keer weer op intern opsla
16GB is voor mij al RUIM voldoende.
Nadelen heeft het zeker:
- Plastic ala Galaxy S achterkant (nog niet vastgehouden, maar de One X wel en die is netjes)
- Scherm van One X is toch netter, maar dat is deels persoonlijke voorkeur
- TouchWiz tov Sense. HTC heeft toch altijd goede interfaces gehad.
Alle software gimmicks kunnen me gestolen worden, waarom:
- Eye tracking: Dit gaat lekker vreten aan je batterij, het is een 8mp camera. Afhankelijk van wat je doet, hebben de meeste apps die ik lang gebruik een wake-lock.
- Bellen in bericht als proximity sensor bij oor komt.. Tja.. dit kan je natuurlijk wel makkelijk implementeren en gebruik je het ook echt... vaak?
- Spraak gedoe, is leuk, maar niet in NL en ik ga niet babbelen op straat (gimmick)
- NFC bounce, tja.. Samsung implementatie, vind ik meteen al fail. Dit is juist een feature die misschien veel gebruikt gaat worden en juist daarom een standaard moet zijn. Niet iedereen zal een Samsung hebben en je zal al snel een app ervoor gebruiken die wel compatible is met alles. Liefst waar je simpel kan kiezen, zoals nu al met Delen / Verzenden (2 clicks)
Toen ze lieten weten dat het slechts 15% van 720p
Als ik hem met de One X moet vergelijken en uitgaande op de behuizing (s1 achtig), zal ik voor X gaan. Design is iets wat lelijk in mijn smaak (combinatie van rand + platic + wissel cover). One X voelt degelijk en geen naden op de manier van de S3.
De enige voordelen die ik nu zie tov. de One X:
- Batterij (alhoewel Android toch altijd wel je batterij te snel opvreet
- Snelle GPU.. tja.. mijn Tegra 3 tablet is super snel (Prime) en spellen zijn ook goed voor elkaar. De software was altijd minder snel als HTC vroegah, dus vraag me af hoe het zich nu zal verhouden.
- Geheugen bij prikken. Alhoewel ik toch elke keer weer op intern opsla
Nadelen heeft het zeker:
- Plastic ala Galaxy S achterkant (nog niet vastgehouden, maar de One X wel en die is netjes)
- Scherm van One X is toch netter, maar dat is deels persoonlijke voorkeur
- TouchWiz tov Sense. HTC heeft toch altijd goede interfaces gehad.
Alle software gimmicks kunnen me gestolen worden, waarom:
- Eye tracking: Dit gaat lekker vreten aan je batterij, het is een 8mp camera. Afhankelijk van wat je doet, hebben de meeste apps die ik lang gebruik een wake-lock.
- Bellen in bericht als proximity sensor bij oor komt.. Tja.. dit kan je natuurlijk wel makkelijk implementeren en gebruik je het ook echt... vaak?
- Spraak gedoe, is leuk, maar niet in NL en ik ga niet babbelen op straat (gimmick)
- NFC bounce, tja.. Samsung implementatie, vind ik meteen al fail. Dit is juist een feature die misschien veel gebruikt gaat worden en juist daarom een standaard moet zijn. Niet iedereen zal een Samsung hebben en je zal al snel een app ervoor gebruiken die wel compatible is met alles. Liefst waar je simpel kan kiezen, zoals nu al met Delen / Verzenden (2 clicks)
Verwijderd
Wat neuzelt iedereen toch over Touchwiz, trouwens.
Alsof iemand die standaard crap van de fabrikant wil gebruiken...
Het ziet er voor mij uit als een top toestel.
Ik hou wel van het design, net als de One X een goed design heeft.
Geen innoverend nieuw design? So what, lekker simpel houden.
Uiteindelijk beweeg je je vinger over het scherm, niet over het toestel.
Anyway, de One X en de SGS3 zijn voor mij nog geen reden om te upgraden.
Mijn SGS2 draait met een custom ROM ontzettend snel en kan bijna 2 dagen met mijn batterij doen met relatief weinig gebruik.
Wacht nog wel een jaar om te kijken wat er dan op de markt komt.
Alsof iemand die standaard crap van de fabrikant wil gebruiken...
Het ziet er voor mij uit als een top toestel.
Ik hou wel van het design, net als de One X een goed design heeft.
Geen innoverend nieuw design? So what, lekker simpel houden.
Uiteindelijk beweeg je je vinger over het scherm, niet over het toestel.
Anyway, de One X en de SGS3 zijn voor mij nog geen reden om te upgraden.
Mijn SGS2 draait met een custom ROM ontzettend snel en kan bijna 2 dagen met mijn batterij doen met relatief weinig gebruik.
Wacht nog wel een jaar om te kijken wat er dan op de markt komt.
Ik vind de S3 release in eerste instantie in ieder geval duidelijk minder spectaculair dan de S2 release van vorig jaar. Het is een minder groot verschil met zijn voorganger, en het is minder vernieuwend t.o.v. de rest van de markt.
Wat ik zelf wel zie zitten t.o.v. mijn S2:
De home button had van mij ook weggelaten mogen worden. Zonder touchwiz kan je er echter een camera-button van maken, wat mijn probleem met het ontbreken daarvan i.i.g. mooi oplost.
Voor de benchmark-freaks is het een leuke upgrade, voor een S2-bezitter zie ik niet veel redenen om nu alweer over te stappen.
Wat ik zelf wel zie zitten t.o.v. mijn S2:
- Groter scherm. Zelf heb ik liever een pentile oled scherm dan een rgb-lcd, kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die aan de amoled schermen gewend zijn die terug willen naar een LCD.
- Mogelijk de camera. Dit vind ik een van de belangrijkste criteria voor een telefoon. Die van de S2 is al erg goed voor een telefoon, ook in macro modus. Ben benieuwd in hoeverre die van de S3 hiervan verschilt. Wel jammer dat er geen losse camera-button opzit.
- Batterijduur. Alhoewel de S2 ook een achteraf te kopen 2000mAh batterij heeft, maar die maakt het toestel wel wat dikker.
- Sneller is altijd mooi meegenomen natuurlijk, maar geen beslissende factor. De S2 is al bloedjesnel.
De home button had van mij ook weggelaten mogen worden. Zonder touchwiz kan je er echter een camera-button van maken, wat mijn probleem met het ontbreken daarvan i.i.g. mooi oplost.
Voor de benchmark-freaks is het een leuke upgrade, voor een S2-bezitter zie ik niet veel redenen om nu alweer over te stappen.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Ze zouden 2 series moeten maken die veel componenten delen.Bullet NL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:57:
[...]
Waarom raar? Het zou pas raar zijn als fabrikanten meer dan 1 topmodel zouden hebben, ze zullen toestellen altijd onder elkaar positioneren, niet naast elkaar, dit zou namelijk alleen maar broedermoord zijn.....
Een Hi-end toestel heeft het meeste, het beste en het snelste aan boord, dus dat geld in zeker zin ook qua scherm. De markt is een 3.7 tot 4 " scherm nu eenmaal tot de mid-end markt gaan zien, vandaar dat je hier ook nooit de hoogste specs in tegen gaat komen.
Juist in Aziatische landen, waar veelal mensen met kleine handen wonen vinden ze grote schermen geweldig, duik maar eens in de verkoopcijfers..... Zal wel met compensatie drang te maken hebben
Zo is het met de S3 ook, Samsung wil een topmodel in de markt zetten, daar hoor dus blijkbaar ook een groot scherm bij. Iets wat helemaal niet zo raar is, ze moet het beste uitdragen wat ze in huis hebben, dus een vernieuwend groot HD scherm hoort daar ook bij.
Een 4 inch model en een 4.8inch model.
Als ik een tablet in mijn broekzak wil dan koop ik die wel een.
Verder denk ik dat het nu beter is om een nexus voor een jaar te halen en volgend jaar een nieuwe s4 of zo.
Of wachten op de galaxy s3 mini
ik zie ik zie wat jij niet ziet
ik vraag me af wat sommigen hier nog meer verwachten van extra features op vlak van hareware? Ze kunnen er toch moeilijk een projector in implementeren zeker? Mij lijkt het toch dat ze niet veel extra hardware er kunnen bijplaatsen maar eerder gewoon de bestaande upgraden en dan softwarematig nieuwe functies invoegen. Zoals die eye-tracking is wel vrij revolutionair, als het echt eye tracking is tenminste. Want dan zou je in theorie toch gewoon je gsm kunnen bedienen door ernaar te kijken en te richten met je ogen?
Het scherm valt over te twisten, maar technisch is Pentile minder. Dat eye-tracking is een leuke gimmick die naar verwachten echt wel batterij zal vreten, dus zal het zo zijn dat hij alleen net rond de timeout moet gaan tracken (anders leuk, maar je batterij zal ERG snel leeg gaan) en dat maakt de nauwkeurigheid vast niet beter. Daarbij is het een "software" gimmick, iets dat als het GOED aanslaat, zo gekopieerd kan worden naar andere, lees bestaande phones. Zelfs de S2 of One X met front camera. De enige plus is de batterij , maar zal deze icm al deze gimmicks zich echt lang volhouden en de GPU die nu niet het verschil uit zal maken op het moment.pina schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:39:
ik vraag me af wat sommigen hier nog meer verwachten van extra features op vlak van hareware? Ze kunnen er toch moeilijk een projector in implementeren zeker? Mij lijkt het toch dat ze niet veel extra hardware er kunnen bijplaatsen maar eerder gewoon de bestaande upgraden en dan softwarematig nieuwe functies invoegen. Zoals die eye-tracking is wel vrij revolutionair, als het echt eye tracking is tenminste. Want dan zou je in theorie toch gewoon je gsm kunnen bedienen door ernaar te kijken en te richten met je ogen?
voor mij zijn het vooral de afknappers mbt het design en de vreemde keuze van de knoppen bij een nieuw 4.0 device...pina schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:39:
ik vraag me af wat sommigen hier nog meer verwachten van extra features op vlak van hareware?
design heeft wel wat weg van de nexus, maar die vind ik een stuk mooier
Aj, dat is dan wel de grootste blunder van Samsung als ze de 8MP camera aan de voorzijde hebben geplaatstjordy5 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:13:
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Hmm toch wel prijzig. JammerBladeslayer schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:07:
Ik meende gehoord te hebben dat de prijs tussen de 70-80 euro lag?
HahahaBillSpaarbank schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:50:
[...]
Aj, dat is dan wel de grootste blunder van Samsung als ze de 8MP camera aan de voorzijde hebben geplaatst
Denk dat iedereen zich te druk maakt om 'of het wel een betere telefoon is dan de rest'. Ik ben heel erg tevreden over mijn SGS2 en mag over een paar weken verlengen, dus ik denk dat ik dan lekker voor de upgrade ga naar de S3. Volgens mij is het gewoon een kwestie van smaak, want qua hardware is ie wat mij betreft meer dan voldoende.
[ Voor 10% gewijzigd door ilhanko op 04-05-2012 12:22 ]
Heel simpel: is een Audi A1 van binnen minder mooi afgewerkt dan een Audi A6? Of is hij alleen wat kleiner, om mensen die geen grote gezinsauto hoeven een luxe compacte auto te geven? Datzelfde geldt hier: je legt onterecht een verband tussen interne specificaties en het formaat van het toestel. Alsof iedereen die een snelle telefoon wil, ook een groot scherm wil. Trek dat eens door naar andere apparaten: is een 15,6" laptop ook per definitie trager dan een 17" of groter exemplaar? Natuurlijk niet! Zit zo'n 15,6" de 17" in de weg omdat hij voor 100 euro minder dezelfde prestaties levert? Natuurlijk niet! VOor beide is een markt omdat fabrikanten snappen dat de een hem in zijn rugzak meezeult als soort van desktopvervanger en de ander er in de trein mee willen werken waar een 17" of grotere laptop niet zo goed op het tafeltje past.Bullet NL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:57:
[...]
Waarom raar? Het zou pas raar zijn als fabrikanten meer dan 1 topmodel zouden hebben, ze zullen toestellen altijd onder elkaar positioneren, niet naast elkaar, dit zou namelijk alleen maar broedermoord zijn.....
Dat groter beter is, is jouw mening. Dat is geen feit. Een schermdiagonaal kun je niet benchmarken en sorteren naar "groter is beter" maatstaven.Een Hi-end toestel heeft het meeste, het beste en het snelste aan boord, dus dat geld in zeker zin ook qua scherm. De markt is een 3.7 tot 4 " scherm nu eenmaal tot de mid-end markt gaan zien, vandaar dat je hier ook nooit de hoogste specs in tegen gaat komen.
Maar Samsung verkoopt wereldwijd, niet alleen in Azië. Als ze dat onvoldoende beseffen verdienen ze een flop. Die compensatiedrang met een grote schermdiagonaal hebben we hier in Europa (en voor zover ik weet de VS ook) helemaal niet...Juist in Aziatische landen, waar veelal mensen met kleine handen wonen vinden ze grote schermen geweldig, duik maar eens in de verkoopcijfers..... Zal wel met compensatie drang te maken hebben
Ik zat bij Studentmobiel te kijken naar de prijzen voor de SIII.
Bij een nieuw abonnement bij Vodafone (Bel/sms/web smart 100) betaal je 42.50 per maand (eerste aantal maanden een actietarief). Daarbij kost het toestel nog ongeveer 15 euro.
Als je echter aanvinkt dat je voor een verlenging gaat, zijn de kosten voor het toestel (met zelfde abo) opeens bijna 150 euro!
Studentmobiel gemaild, ze kennen het probleem, maar de provider bepaalt de prijs. Vodafone wil mij toch juist behouden als klant ipv wegjagen?
Bij een nieuw abonnement bij Vodafone (Bel/sms/web smart 100) betaal je 42.50 per maand (eerste aantal maanden een actietarief). Daarbij kost het toestel nog ongeveer 15 euro.
Als je echter aanvinkt dat je voor een verlenging gaat, zijn de kosten voor het toestel (met zelfde abo) opeens bijna 150 euro!
Studentmobiel gemaild, ze kennen het probleem, maar de provider bepaalt de prijs. Vodafone wil mij toch juist behouden als klant ipv wegjagen?
Nee, nieuwe klanten zijn aantrekkelijker. De meeste mensen blijven vaak zittem waar ze zitten. Die paar die toch weglopen verdienen ze terug door nieuwe abbonees goedkoop een toestel aan te bieden.Black-Death schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:22:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Dat is al jaren het 'probleem'. Ze willen nieuwe klanten lokken met lage(re) prijzen en het heeft te maken met je klantwaarde (lekker vaak over je bundel heen = extragratis korting bij verlengen). Schijnbaar hebben ze bij T-Mobile geen onderscheid. Even een telefoontje plegen naar Vodafone en 'dreigen' dat je naar een andere provider gaat als je niet dezelfde korting krijgt en ze doen alles om je te behoudenBlack-Death schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:22:
Edit: Wat FrankGuthrie zegt.
Echt vaak ga ik niet over m'n bundel heen, dus in die zin ben ik niet interessant denk ik. Dit weekend maar eens langs de winkel gaan.ilhanko schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:27:
[...]
Dat is al jaren het 'probleem'. Ze willen nieuwe klanten lokken met lage(re) prijzen en het heeft te maken met je klantwaarde (lekker vaak over je bundel heen = extragratis korting bij verlengen). Schijnbaar hebben ze bij T-Mobile geen onderscheid. Even een telefoontje plegen naar Vodafone en 'dreigen' dat je naar een andere provider gaat als je niet dezelfde korting krijgt en ze doen alles om je te behouden
Deze discussie is in HTX One X topic ook eindeloos gevoerd. Is niet zo zeer een provider keuze, maar die van de webshop. Voor een nieuw abo krijgen ze simpelweg meer geld, dus maken ze nieuwe abo's aantrekkelijker. Bestel je namelijk direct bij Vodafone, dan is er geen onderscheid in prijs tussen nieuwe abo's of verlengingen.
Ik ben toch malle pietje niet!
Ga toch wel even een korting proberen te regelen bij Vodafone, ben al jaar of 7 klant.The Legend schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:38:
Deze discussie is in HTX One X topic ook eindeloos gevoerd. Is niet zo zeer een provider keuze, maar die van de webshop. Voor een nieuw abo krijgen ze simpelweg meer geld, dus maken ze nieuwe abo's aantrekkelijker. Bestel je namelijk direct bij Vodafone, dan is er geen onderscheid in prijs tussen nieuwe abo's of verlengingen.
Ik ook, maar tenzij je meerdere (zakelijke) abonnementen hebt of idioot veel over je bundel belt, ben je niet zo gek veel waard voor Vodafone.Black-Death schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:43:
[...]
Ga toch wel even een korting proberen te regelen bij Vodafone, ben al jaar of 7 klant.
Ik ben toch malle pietje niet!
Fuckers zijn het ookThe Legend schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:45:
[...]
Ik ook, maar tenzij je meerdere (zakelijke) abonnementen hebt of idioot veel over je bundel belt, ben je niet zo gek veel waard voor Vodafone.
De galaxy S2 heeft ook een oled scherm alleen met RGB pixel layout en niet pentile (Super Amoled Plus). De S3 heeft een Super amoled scherm, dus geen plus...brama schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:30:
Ik vind de S3 release in eerste instantie in ieder geval duidelijk minder spectaculair dan de S2 release van vorig jaar. Het is een minder groot verschil met zijn voorganger, en het is minder vernieuwend t.o.v. de rest van de markt.
Wat ik zelf wel zie zitten t.o.v. mijn S2:Qua software updates vind ik het absoluut geen vooruitgang dat de S3 meer afwijkt van de stock android. Op de camera-software na wellicht; die is vrij basic in de stock android. Wat dat betreft is het prettiger om een S2 te hebben die na een jaar eindelijk goede CyanogenMod roms heeft, waar je bij de S3 nog wel even op zal moeten wachten eer dat allemaal goed werkt.
- Groter scherm. Zelf heb ik liever een pentile oled scherm dan een rgb-lcd, kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die aan de amoled schermen gewend zijn die terug willen naar een LCD.
- Mogelijk de camera. Dit vind ik een van de belangrijkste criteria voor een telefoon. Die van de S2 is al erg goed voor een telefoon, ook in macro modus. Ben benieuwd in hoeverre die van de S3 hiervan verschilt. Wel jammer dat er geen losse camera-button opzit.
- Batterijduur. Alhoewel de S2 ook een achteraf te kopen 2000mAh batterij heeft, maar die maakt het toestel wel wat dikker.
- Sneller is altijd mooi meegenomen natuurlijk, maar geen beslissende factor. De S2 is al bloedjesnel.
bij t-mobile hetzelfde probleem helaas...ilhanko schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:27:
[...]
Dat is al jaren het 'probleem'. Ze willen nieuwe klanten lokken met lage(re) prijzen en het heeft te maken met je klantwaarde (lekker vaak over je bundel heen = extragratis korting bij verlengen). Schijnbaar hebben ze bij T-Mobile geen onderscheid. Even een telefoontje plegen naar Vodafone en 'dreigen' dat je naar een andere provider gaat als je niet dezelfde korting krijgt en ze doen alles om je te behouden
Wanneer is de SIII eigenlijk voor het eerst in de winkel uit te proberen? Ook pas vanaf 29 mei of krijgen de winkels al eerder testversies?
Misschein krijgen ze versies voor de verkopers, zodat ze het toestel kunnen gebruiken en zo klanten beter te woord kunnen staan, maar ik verwacht niet dat die in de winkel; komen te liggen. Ben bang dat je moet wachten tot de 29ste.Black-Death schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:11:
Wanneer is de SIII eigenlijk voor het eerst in de winkel uit te proberen? Ook pas vanaf 29 mei of krijgen de winkels al eerder testversies?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Voor degene die het gisteren gemist hebben, hier het hele event: http://bcove.me/ecwjj1vh
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Vraagt niemand zich af of het design misschien een geforceerde keuze was? De SGS2 leek met zijn rechte hoeken en home button behoorlijk op die Apple phones, waar ook het nodige over besproken is in diverse rechtzaken.
Misschien heeft Samsung hier juist voor gekozen om dit soort dingen te vermijden? Grote kans dat de volgende Iphone weer lijkt op de voorgangers en Samsung wijkt hier nu vanaf. Zelfs de home button is kwa design anders...
Misschien heeft Samsung hier juist voor gekozen om dit soort dingen te vermijden? Grote kans dat de volgende Iphone weer lijkt op de voorgangers en Samsung wijkt hier nu vanaf. Zelfs de home button is kwa design anders...
-= Very annoying forum person =-
Weet iemand of die micro usb poort onderaan nog beschermd wordt door zo'n handig schuivertje als op de eerste Galaxy S?
Ben er vrij zeker van dat mijn usb poortje anders al lang stuk zou zijn...
Ik meen hier in dit topic een bericht te hebben gelezen van iemand die zich er over verbaasde dat de SIII dat dus niet had, maar pin me er niet op vast. Kan het niet zien op foto's.Yoma666 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:27:
Weet iemand of die micro usb poort onderaan nog beschermd wordt door zo'n handig schuivertje als op de eerste Galaxy S?
Edit: 10e foto alhier http://www.samsunggalaxys3.net/samsung-galaxy-s3-fotos/ doet mij vermoeden dat er geen klepje zit.
[ Voor 11% gewijzigd door Black-Death op 04-05-2012 14:34 ]
Heeft iemand een idee of die GPS/Glonas ondersteuning "complementair" zijn.
Zou zo'n ontvanger kunnen een "mix" van satellieten gebruiken om een snellere/betere fix te krijgen?
Of zijn die dingen niet gemengd bruikbaar?
Zou zo'n ontvanger kunnen een "mix" van satellieten gebruiken om een snellere/betere fix te krijgen?
Of zijn die dingen niet gemengd bruikbaar?
De ronde vormen zijn opzich niet zo'n probleem, maar de plaatsing van de 3 knoppen onder het scherm wel (enorme afstand tussen de knoppen en het scherm, dat ziet er gewoon vreemd uit), het glimmende plastic wat er mijn inziens gewoon goedkoop uit ziet en het overall design is gewoon niet zo strak.master_viper schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:17:
Vraagt niemand zich af of het design misschien een geforceerde keuze was? De SGS2 leek met zijn rechte hoeken en home button behoorlijk op die Apple phones, waar ook het nodige over besproken is in diverse rechtzaken.
http://cdn.androidcentral...msung-galaxy-s-iii-37.jpg
De One X ziet er wat dat betreft veel luxer uit. Mooie matte achterkant, die er veel minder vingerafdrukgevoelig uitziet. Wat ik overigens nog steeds niet begrijp is de camera hump die in bijna elke telefoon zit. Ik heb gewoon het gevoel dat de SIII qua design niet klopt. De One X en de iPhone vind ik wel 'kloppen'.
[ Voor 26% gewijzigd door Tk55 op 04-05-2012 14:53 ]
Iemand al test foto's of filmpje gezien die zijn gemaakt met de camera van galaxy s3?
In die fimpjes ziet het er wel handig uit trouwens, dat je gewoon 20 foto's achterelkaar kan maken en dan de beste eruit zoeken.
In die fimpjes ziet het er wel handig uit trouwens, dat je gewoon 20 foto's achterelkaar kan maken en dan de beste eruit zoeken.
Ah ja, die vergelijking was bedoeld voor de One X, niet zozeer de S2.Empo schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:02:
[...]
De galaxy S2 heeft ook een oled scherm alleen met RGB pixel layout en niet pentile (Super Amoled Plus). De S3 heeft een Super amoled scherm, dus geen plus...
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Gebruik de zoekfunctie.
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 04-05-2012 15:25 ]
Nee, dat vraag ik me niet af. Zelfs al zou de SIII geforceerd door Apple er anders uit moeten zien (is die strijd ooit beslist in het voordeel van Apple dan?), dan nog zou ik als Samsung zijnde 100x liever een gerenommeerd ontwerper aannemen dan zelf iets in elkaar hobbyen. Dat het anders moet zijn dan de SII wil niet zeggen dat het er zo uit moet zien als dit.master_viper schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:17:
Ik vind de S3 er goed uit zien. Dat durf ik gewoon zo te zeggen 
Gecombineerd met goed tot geweldige specs en een paar leuke software gimmicks (al gooi ik er misschien over een jaar Cyanogenmod op) wordt dit m'n nieuwe telefoon.
Voor de mensen die zich afvroegen waarom er een barometer in zit: https://plus.google.com/1...9530492/posts/jVJhPyouWDP
Gecombineerd met goed tot geweldige specs en een paar leuke software gimmicks (al gooi ik er misschien over een jaar Cyanogenmod op) wordt dit m'n nieuwe telefoon.
Voor de mensen die zich afvroegen waarom er een barometer in zit: https://plus.google.com/1...9530492/posts/jVJhPyouWDP
Blasphemy is a victimless crime
Verwijderd
Volgens mij scheelt het toch weer een stuk scherm nu de knoppen niet meer IN het scherm getoond worden zoals bij de Nexus.Prulleman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:47:
[...]
voor mij zijn het vooral de afknappers mbt het design en de vreemde keuze van de knoppen bij een nieuw 4.0 device...
design heeft wel wat weg van de nexus, maar die vind ik een stuk mooier
Ook ik vind de SGS3 er goed uitzien. Beide kleuren bevallen mij ook. CPU / GPU is volgens mij weinig op aan te merken en ook de accuduur lijkt me ok, het draadloos opladen lijkt me top. Leg het ding thuis en op mijn werk op de lader en geen problemen meer met lege accu's.
Alleen dat scherm. Als ze wat gedaan hebben aan de kleurwaas en 'vaagheid' die er bij de Nexus en Note is koop ik er misschien toch een, maar eerst zien en dan geloven.
Alleen dat scherm. Als ze wat gedaan hebben aan de kleurwaas en 'vaagheid' die er bij de Nexus en Note is koop ik er misschien toch een, maar eerst zien en dan geloven.
Geweldige column over de teleurstelling die de S3 heet: http://www.theverge.com/2...ow-samsung-broke-my-heart
Vaagheid en kleurwaas in de Nexus?Sigis schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:17:
Ook ik vind de SGS3 er goed uitzien. Beide kleuren bevallen mij ook. CPU / GPU is volgens mij weinig op aan te merken en ook de accuduur lijkt me ok, het draadloos opladen lijkt me top. Leg het ding thuis en op mijn werk op de lader en geen problemen meer met lege accu's.
Totaal geen last van… de kleuren op mijn Nexus zijn juist veeeel beter en kleur-echter dan op de S2..
Ik vond toen de S2 net uit was de kleuren daar echt te overdreven op.. Vandaar dat ik altijd de S2 links heb laten liggen en nooit aan de S-lijn wou beginnen.. Alle kleuren waren zo oversaturated bij alle Apps en games etc.. vooral de groene en rode kleuren! Bah.. (ook het feit dat het design me nooit heeft aangesproken, te ladyphone IMHO)
Dat heb ik bij mijn Nexus gelukkig niet.. en dat de S3 straks hetzelfde scherm krijgt als de Nexus mogen alle S-lijn liefhebbers niet over klagen, want die is prachtig!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat maakt er iniedergeval 2..Boondock_Saint schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:08:
Ik vind de S3 er goed uit zien. Dat durf ik gewoon zo te zeggen
Zodra die een beetje uit is en de kinderziektes er gedeeltelijk uit zijn word dit toch echt me nieuwe telefoon.
Mooi stuk. Wel een beetje overdreven maar zo heb ik dit alles ook wel een beetje ervaren.alwaysleft schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:30:
Geweldige column over de teleurstelling die de S3 heet: http://www.theverge.com/2...ow-samsung-broke-my-heart
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Galaxy S3 in 3D zien? Is mogelijk. Hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik hem vind:
http://blog.gsmarena.com/...i9300-galaxy-s-iii-in-3d/
http://blog.gsmarena.com/...i9300-galaxy-s-iii-in-3d/
Tja ik vind hem niet eens zo lelijk qua vorm/design, maar het materiaalgebruik is gewoon echt slecht.
Heb jij 'm al in je handen gehad?Phusebox schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:12:
Tja ik vind hem niet eens zo lelijk qua vorm/design, maar het materiaalgebruik is gewoon echt slecht.
Blasphemy is a victimless crime
Het is net zulk plastic als in voorgaande Galaxy-modellen. Je hoeft hem dus niet per se in handen te hebben gehad om er wat zinnigs over te kunnen zeggen.
Ik vind het serieus mierenneuken tot de max, wat hadden jullie verwacht van de S3 dan? Een 1080p scherm, quadcore die 10x sneller is dan Tegra 3, en een 20 megapixel camera? We hebben alleen nog maar hands on gezien, en iedereen begint al van alles af te kraken, het scherm, plastic, camera etc. Nou kan plastic harder zijn dan metaal, het scherm mag dan misschien PenTile zijn, maar hoeveel zal een gemiddelde gebruiker hier van merken? De camera is misschien 8 mp, maar zoals het er naar uit ziet is ie stukke beter dan die van de S2. Ik vind dat mensen onrealistische verwachtingen hadden, en als ik er zo naar kijk is dit hét nieuwe high end android hebbedingetje, of dat nou ook echt zo is, daarvoor moeten we wachten tot het einde van de maand..alwaysleft schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:30:
(ps dat human gebeuren is wel echt verschrikkelijk

Verwijderd
Geen idee of er een Leveringstijden topic is (ik kan het niet vinden). Maar The Phone House biedt al een voorinschrijving (a 10 euro) voor de GS3 aan. Prijs: 699 euro.
bron
Als dit echt de adviesprijs wordt is mijn keuze snel gemaakt.
bron
Als dit echt de adviesprijs wordt is mijn keuze snel gemaakt.
Ik snap persoonlijk echt niet waarom iedereen nu zo op zijn uiterlijk aan't kitten is...
Los van't feit dat ik hem persoonlijk echt wel degelijk mooi vind (mijn S1'tje ook!) doet dit er toch helemaal geen ruk toe!
Wat voor tweakers uit zou moeten maken is toch echt wel de binnenkant en niet dat stukje buitenschil wat enkel dient om mee te pronken...
Wat ik dus zie:
- super CPU
- super GPU
- degelijk scherm (ok pentile, so what...)
- mogelijks goede batterij (valt nog af te wachten of super CPU en super GPU die niet in no time leegtrekken
) Vervangbaar dus ook verbeterbaar in de toekomst :-)
- aanvaardbare camera, niet mega maar zeker niet slecht (dus ook geen oversized 12Mpixel foto's aan de kwaliteit van een 8M pixel camera...)
- Uitbreidbaar geheugen (handig als je bij wijze van spreken volgend jaar 64GB voor 30€ kan kopen)
- Glonass support...
Ik zou persoonlijk niet geïnteresseerd zijn moest de Galaxy Nexus uitbreidbaar geheugen hebben...
De One X is zo'n gesloten rukding toch? Niks extra batterij, geheugen etc...
Los van't feit dat ik hem persoonlijk echt wel degelijk mooi vind (mijn S1'tje ook!) doet dit er toch helemaal geen ruk toe!
Wat voor tweakers uit zou moeten maken is toch echt wel de binnenkant en niet dat stukje buitenschil wat enkel dient om mee te pronken...
Wat ik dus zie:
- super CPU
- super GPU
- degelijk scherm (ok pentile, so what...)
- mogelijks goede batterij (valt nog af te wachten of super CPU en super GPU die niet in no time leegtrekken
- aanvaardbare camera, niet mega maar zeker niet slecht (dus ook geen oversized 12Mpixel foto's aan de kwaliteit van een 8M pixel camera...)
- Uitbreidbaar geheugen (handig als je bij wijze van spreken volgend jaar 64GB voor 30€ kan kopen)
- Glonass support...
Ik zou persoonlijk niet geïnteresseerd zijn moest de Galaxy Nexus uitbreidbaar geheugen hebben...
De One X is zo'n gesloten rukding toch? Niks extra batterij, geheugen etc...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.