Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470687

Gisteravond toch nog maar een abonnement afgesloten via FF.
Duurder dan ik eigenlijk wilde, maar toen ik vanochtend weer op de site keek, blij dat ik nog net op tijd was.. Icm het abonnement dat ik gekozen heb, zou ik nu ruim €100,- meer kwijt zijn. Belachelijk..

Nu alleen nog wachten tot hij geleverd wordt, vind het nu al lang duren!
Wel de Vanilla versie trouwens :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 470687 op 01-10-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Anoniem: 470687 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:42:
Gisteravond toch nog maar een abonnement afgesloten via FF.
Duurder dan ik eigenlijk wilde, maar toen ik vanochtend weer op de site keek, blij dat ik nog net op tijd was.. Icm het abonnement dat ik gekozen heb, zou ik nu ruim €100,- meer kwijt zijn. Belachelijk..

Nu alleen nog wachten tot hij geleverd wordt, vind het nu al lang duren!
Wel de Vanilla versie trouwens :)
Heb je een witte of blauwe besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03:04
Die GSMeasy aanbieding is 50,- euro duurder geworden, toch raar aangezien de telefoon een tientje gezakt is. (inc de 2%)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmartino schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:57:
[...]

Heb je een witte of blauwe besteld?
Een witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

prijzen zijn overal hard gestegen en niet alleen 2% btw, wilde friend and family net doen was het gister vergeten maar das niet zo handig geweest. toch maar ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459824

Ja friends and family is een partij gestegen.

had alles voor mezelf een beetje op rij maar prijzen zijn overal gestegen.
Iemand nog een goeie deal voor 2 jarig abbonement 500mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
Elke maand zijn er andere provideracties, dus prijsstijgingen staan vaak los van de BTW verhoging. Ik mag in December verlengen, dan zijn er over het algemeen wel chille acties gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:51
Inderdaad nog steeds heel duur, de enige die hetzelfde is gebleven is volgens mij de Hollands Nieuwe prijs bij Studentmobiel
(HN 275+500mb voor €16,75 pm en €333,- bijbetalen) (2jaar)

Kom je uiteindelijk op €735

Helaas nog steeds boven mijn grens van €720,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05 14:13
Lightning89 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:15:
Inderdaad nog steeds heel duur, de enige die hetzelfde is gebleven is volgens mij de Hollands Nieuwe prijs bij Studentmobiel
(HN 275+500mb voor €16,75 pm en €333,- bijbetalen) (2jaar)

Kom je uiteindelijk op €735

Helaas nog steeds boven mijn grens van €720,-
Bestel dan bij belsimpel, 24x 16,50 + 200 = 596
Actiebundel 100 minuten/sms + 500mb.

http://www.belsimpel.nl/s...ack/abonnement#aanb_12057

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Robsel_NL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:28:
[...]

Wow dat is goedkoop zeg!
Ik heb helaas ongeveer 150 min/sms nodig dus ik zal een iets duurder abbonement nemen zelf. Helemaal top (Ik ga waarschijnlijk voor de €23,- eur 300 min/sms met 1 GB). Totaal €726,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 14:06
[...]

Toestel is dan in de kleuren, blauw,rood en wit te krijgen. Gaat via tele2.

[ Voor 7% gewijzigd door G.Scholtens op 03-10-2012 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 14:52

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Actielooptijd = 2 jaar, mooie aanbieding :-)

[ Voor 43% gewijzigd door Wijnbo op 03-10-2012 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Wijnbo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:17:
Huh? Actielooptijd = 2 jaar dus lijkt me eerder 24 * 16,50
Dat staat toch ook in zijn post :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

G.Scholtens schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:25:
[...]

Dat staat toch ook in zijn post :*)
Hoi, er is iets mis gegaan met het quoten van mijn post zie ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-05 20:55
Ik heb een simlockvrije blauwe GS3 besteld en krijg hem deze week binnen. Ik wil hier een SIM-only abonnement aan koppelen, en mij leek TELE2 het voordeligst. Voor 10,50 euro per maand 500 MB internet ("Tot 7,2 mbps") en 100 bel of sms.

Mijn vraag aan jullie is; kan het voordeliger via een andere (betere(?)) provider? Heeft iemand ervaringen met TELE2?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:26
Mijn abonnement bij Tele2 wordt morgen geactiveerd, maar ik heb later hun fora nog eens doorgenomen en daar stonden wel een aantal klachten over service en verbindingen... Het gaat via het T-mobile netwerk (ik zat altijd al op T-Mobile prepaid), dus daar verwacht ik weinig problemen... Het is voor mij nog even afwachten of alles goed gaat komen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
BlackthunderAwf schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:42:
Mijn abonnement bij Tele2 wordt morgen geactiveerd, maar ik heb later hun fora nog eens doorgenomen en daar stonden wel een aantal klachten over service en verbindingen... Het gaat via het T-mobile netwerk (ik zat altijd al op T-Mobile prepaid), dus daar verwacht ik weinig problemen... Het is voor mij nog even afwachten of alles goed gaat komen ;).
Ik had inderdaad ook alle klachten gezien op hun fora, maar dit is bij alle providers zo. De mensen die problemen hebben met een provider, zullen eerder hun klacht posten een forum, dan mensen die er juist positieve ervaringen mee hebben. Er zullen weinig gebruikers zijn die dán juist wel positieve ervaringen posten.

Maargoed, toch wil ik wel even weten of er hier nog gebruikers ervaringen hebben met Tele2.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Hoe zijn jullie ervaringen met het data gedeelte van tele2? Is de snelheid een beetje oke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-05 15:21

thechib12

aka ChiB

Heb de mijne zaterdag bij Vodafone besteld met de V&F actie, hoe lang duurt dat voordat ik hem krijg, heb alleen een orderbevestiging, verder nog niks. Ook knudde dat die orderstatus op de site het niet doet.

Ik dacht dat je na een werkdag gebeld zou worden, maar dat is ook niet gebeurd.

EDIT: Bij mij in de orderbevestiging staat er Samsung Galaxy S III Blue
Krijg ik een branded, en wat is het verschil tuissen een branded en vanilla

[ Voor 20% gewijzigd door thechib12 op 03-10-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
G.Scholtens schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:48:
Hoe zijn jullie ervaringen met het data gedeelte van tele2? Is de snelheid een beetje oke?
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Bij hun Sim-only abonnementen staat "Tot wel 7,2 mbps", maar wat is de practische snelheid?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thechib12 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:48:
Heb de mijne zaterdag bij Vodafone besteld met de V&F actie, hoe lang duurt dat voordat ik hem krijg, heb alleen een orderbevestiging, verder nog niks. Ook knudde dat die orderstatus op de site het niet doet.

Ik dacht dat je na een werkdag gebeld zou worden, maar dat is ook niet gebeurd.

EDIT: Bij mij in de orderbevestiging staat er Samsung Galaxy S III Blue
Krijg ik een branded, en wat is het verschil tuissen een branded en vanilla
Ben benieuwd wanneer jij bericht krijgt.
Volgens de Vodafone site zouden ze de dag erna al contact op moeten nemen (in dit geval maandag dus), maar hier ook nog niks gehoord!
Jammer dat ze op Twitter ook niet reageren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-05 15:21

thechib12

aka ChiB

Anoniem: 470687 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:26:
[...]

Ben benieuwd wanneer jij bericht krijgt.
Volgens de Vodafone site zouden ze de dag erna al contact op moeten nemen (in dit geval maandag dus), maar hier ook nog niks gehoord!
Jammer dat ze op Twitter ook niet reageren..
Ik heb gister ook de klantenservice gebeld, 25 minuten gewacht, toen maar opgehangen want ik moest werken. Ik bel morgen wel weer een keer want ik moet weer werken tot 8 en dan kan je ze niet meer bellen:(

Ik heb ze een DM op facebook gestuurd, misschien dat ik daar wel antwoord op krijg, Ik heb tevens een bericht op het forum geplaatst, misschien dat jij er even een reactie in kan plaatsen of ook een topic aan kan maken, want jij hebt hetzelfde probleem, misschien dat we zo sneller antwoord krijgen.

Mijn broer heeft exact hetzelfde toestel, alleen op zondag ipv zaterdag besteld, ook hij heeft nog geen antwoord gekregen.

slechte service!

EDIT: vandaag gebeld, hij is bij de koerier, morgen belt hij voor een afspraak! Hopen dat dat klopt!

[ Voor 4% gewijzigd door thechib12 op 04-10-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
[...]

Is deze actie alweer verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

G.Scholtens schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:22:
[...]

Is deze actie alweer verlopen?
lijkt er wel op ik heb gisteren besteld, en wilde vandaag voor mn ouders maar kan hem niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
MantaMania schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:51:
[...]

lijkt er wel op ik heb gisteren besteld, en wilde vandaag voor mn ouders maar kan hem niet meer vinden.
Echt zuur wil ik net deze aanbieding bestellen, kan ik em nergens meer vinden, daarnaast is Hollands Nieuwe ook weer in prijs verhoogd naar €19,25 en kost die dus €333,- + 24x€19,25 = €807,-.

Echt extreem hoge prijzen de laatste tijd, en ik maar denken dat een telefoon uit Mei wel na 4/5 maanden in prijs verlaagd :(

Edit: Voordeligste abbonement dat ik op dit moment kan vinden is Tele2 300 met 500MB voor €32,- pm zonder bijbetalen. Dit is op alle sites hetzelfde.

[ Voor 12% gewijzigd door Lightning89 op 05-10-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elypsion
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:20
Nou, na 9 werkdagen is hij dan toch eindelijk binnen, mijn S3 Blue van VF. Damn, wat is ie lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff, dan moet ik dus nog bijna een week wachten op de mijne denk ik...

Edit: Eindelijk een reactie van Vodafone. Blijkbaar is het toestel uitverkocht en is er daarom een langere levertijd.. Staat niks over op de site oid, dus vind het erg vreemd..

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 470687 op 05-10-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmerblues
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-04 09:59
sorry, verkeerd topic

[ Voor 80% gewijzigd door elmerblues op 08-10-2012 16:21 ]

If you don't look back at your car after you parked it, you bought the wrong car. Life is too short for boring cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-05 15:23

Snuffel

Vroem!

Anoniem: 470687 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:34:
Pff, dan moet ik dus nog bijna een week wachten op de mijne denk ik...

Edit: Eindelijk een reactie van Vodafone. Blijkbaar is het toestel uitverkocht en is er daarom een langere levertijd.. Staat niks over op de site oid, dus vind het erg vreemd..
Ik heb hetzelfde. Afgelopen maandag de S III White besteld, gemailed met vraag over levertijd, en als antwoord: uitverkocht, staan in backorder.
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren, ik gok een week of twee.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop toch dat ik hem deze week nog binnen krijg, dan heeft ook 2 week geduurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Geen nieuwe acties meer? Was helaas te laat met die Tele2 actie bij Belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:49

knakworst

Get more sats!

Ik vind zelf de Vodafone abonnementen met 10GB data erg gunstig geprijsd.

http://www.belsimpel.nl/s...ii-i9300-black/abonnement

Bijvoorbeeld 1 jaar Vodafone Bel+SMS+Web Altijd 55 betaal je 165 euro bij. Geen slechte deal als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Vrij duur nog moet ik zeggen, als je de simonly prijzen ziet bij de F&F (€16,- voor 90/onb/10GB) dan pakken ze dus heel veel geld op het abbonement.

€55,- pm is echt veel en veel teveel. De tele2 actie was het maar iets van €23,- per maand en een klein bedrag bijbetalen.

Helaas nog even wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vergeet niet dat dat:

500 MB is in plaats van 10 GB
24 maanden ipv 12
bij VF betaal je de eerste 8 maanden 41,50 ipv 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo

Wijnbo

Lekker nuttig ook, 10 GB. Serieus, wie internet er nou veel op locaties waar je GEEN wifi hebt? Ik ken echt niemand die dat doet. Zelf gebruik ik veel whatsapp/facebook/twitter/mail e.d en ik haal amper 300 MB van de 500Mb. 1 GB kan ik me nog voorstellen, maar 10 GB, come on....

OT: Zelf de Tele2 aanbieding van 32/pm 0 euro toestel genomen. ERG tevreden over de deal, geen gezeur met abbo kosten die na 9 / 12 maand omhoog knallen etc.

Het enige ECHTE nadeel aan Tele2 is dat je roaming aan moet hebben om te kunnen bellen/internetten, dus oppassen in het grensgebied. Verder gewoon T-mobile netwerk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ik verbruik boven 1, 5 GB per maand en dan doe ik heel zuinig aan. Daarnaast gebruik ik Wi-Fi waar dat kan. Mijn oudste dochter gebruikt tussen 500MB en 1GB per maand met een uitschieter naar 1, 5 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419977

Wijnbo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:31:
Lekker nuttig ook, 10 GB. Serieus, wie internet er nou veel op locaties waar je GEEN wifi hebt? Ik ken echt niemand die dat doet. Zelf gebruik ik veel whatsapp/facebook/twitter/mail e.d en ik haal amper 300 MB van de 500Mb. 1 GB kan ik me nog voorstellen, maar 10 GB, come on....

OT: Zelf de Tele2 aanbieding van 32/pm 0 euro toestel genomen. ERG tevreden over de deal, geen gezeur met abbo kosten die na 9 / 12 maand omhoog knallen etc.

Het enige ECHTE nadeel aan Tele2 is dat je roaming aan moet hebben om te kunnen bellen/internetten, dus oppassen in het grensgebied. Verder gewoon T-mobile netwerk natuurlijk.
Nadeel van Tele2 is overigens het netwerk T-Mobile, de dekking met T-Mobile wil nog wel eens tegen vallen... Ik had midden in de stad geen bereik, en wegvallend bereik door haast de gehele stad (melding geen service), echter hangt dit natuurlijk van het gebied af, aangezien dit overal verschillend is bij welk netwerk (-aanbieder) je, je dan ook aansluit.

Daarnaast bij Tele2 kan je de 1ste 2 maanden van je contract ook geen gebruik maken van je mobiel in het buitenland (kwam ik achter toen ik al uit Nederland vertrokken was, en staat nergens duidelijk vermeld 8)7). Na de 2 maanden uiteraard wel met de handeling van een '1' voor de pincode te toetsen, daarnaast vind ik het jammer dat Tele2 geen voordeelbundels als 'Travel & Surf/T-Mobile of Alles-in-1 op Reis/Vodafone heeft en je, je dus scheel betaalt in het buitenland :/.

Vandaar mijn keus expliciet niet meer voor het T-Mobile netwerk. KPN/Vodafone zijn gewoon veel sterker hier in Nederland.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 419977 op 12-10-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:18
[b]

Hier kom ik ook net achter... dit slaat eerlijk gezegd nergens op. Mijn vader heeft deze telefoon in combinatie met tele 2 en zijn abbonement is net woensdag ingegaan. Hij komt nu opeens aanzetten dat hij niet kan bellen. De melding dat Roaming uit staat wordt constant weergeven (dit heb ik zelf uit gezet omdat hij elke dag in duitsland zit voor zijn werk) Nu las ik jouw bericht net en zette ik roaming aan en het werkte weer. Heb het ook een beetje opgezocht op de tele2 site en zie inderdaad dat roaming aan moet staan. Maar dat dit ook voor bellen geldt vindt ik erg vreemd eerlijk gezegd. Hij is al nie zo technisch nu moet ik hem uitleggen dat zodra hij naar duitsland gaat hij zijn roaming uit moet zetten. Is hier niet een andere oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thechib12 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:46:
[...]

Ik heb gister ook de klantenservice gebeld, 25 minuten gewacht, toen maar opgehangen want ik moest werken. Ik bel morgen wel weer een keer want ik moet weer werken tot 8 en dan kan je ze niet meer bellen:(

Ik heb ze een DM op facebook gestuurd, misschien dat ik daar wel antwoord op krijg, Ik heb tevens een bericht op het forum geplaatst, misschien dat jij er even een reactie in kan plaatsen of ook een topic aan kan maken, want jij hebt hetzelfde probleem, misschien dat we zo sneller antwoord krijgen.

Mijn broer heeft exact hetzelfde toestel, alleen op zondag ipv zaterdag besteld, ook hij heeft nog geen antwoord gekregen.

slechte service!

EDIT: vandaag gebeld, hij is bij de koerier, morgen belt hij voor een afspraak! Hopen dat dat klopt!
Heb jij 'm inmiddels binnen?
Hier zijn er 2 week voorbij en nog steeds niks gehoord.
Slechte timing ook voor een klanttevredenheidsonderzoek, was niet echt positief nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wijnbo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:31:

Vergeet ook niet het betere netwerk van Vodafone tegenover T-Mobile (Tele 2) netwerk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:41
zo irritant, bij verlenging moet je 100 euro meer betalen voor een S3 dan bij een nieuw abbo.
als je kijkt bij Vodafone Bel+SMS+Web Altijd en nieuw abbo selecteert dan is het maar 14 euro maar doe je Vodafone verlengen dan moet je 111 euro bij betalen voor de telefoon.
http://www.belsimpel.nl/s...-iii-i9300-black/Vodafone

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03:04
Iemand ervaring met GSMeasy? vindt ze erg slecht in communicatie, en de communicatie die ze doen klopt niet.
Erg vervelend en nu al langdurige situatie en 0 telefoon.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Heeft iemand al zijn S III van Vodafone V&F actie gekregen?

Ik ben inmiddels een week verder, aantal telefoontjes gepleegd, maar nog niet eens een ordernummer gekregen.
Zogenaamd niet leverbaar, en een datum geven ze ook al niet af.

Alsof de duvel ermee speelt. Krijg ineens een mail dat hij vandaag wordt verstuurd.
Ben heel erg benieuwd of dat ook zo is....

[ Voor 21% gewijzigd door Snuffel op 15-10-2012 12:34 ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zou lekker zijn. Ik wacht al een week langer en heb nog niks gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fordrwd4ever
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 08:19

fordrwd4ever

Idiot Outside, but why?

Ik heb m`n abbo ook vorige week zaterdag (de 6e) verlengd met de S3..
Gelijk bevestiging netjes gekregen, maar geen bevestiging voor het leveren van de telefoon.

Dus maandag maar even gemaild met de supportafdeling.
Kreeg dus gisteren (al) het antwoord dat ze niet op voorraad zijn.

Redelijk slordig om dan zoveel reclame te maken voor een niet leverbaar produkt.

Zal me benieuwen wanneer ze deze gaan leveren(en of er inderdaad een nieuwe micro sim kaart bijzit, want mijn oude (+/- 6 jaar) simkaart op maat knippen lijkt me niet zo`n goed idee...)

En ik heb een witte besteld, die zou goed leverbaar moeten zijn.. :)

[ Voor 6% gewijzigd door fordrwd4ever op 16-10-2012 10:34 . Reden: aanvulling ]

Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik heb exact een week gewacht op mijn telefoon.
aanvankelijk een witte besteld, maar deze was niet voorradig.
Omgezet naar een blauwe versie, en die is sinds gisteren binnen.

Betreft Vodafone F&F actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 474292

Huh? Als ze dat nou even gezegd hadden! Ik heb op 6 oktober een witte besteld en ik krijg door dat ze ruim een week binnen zijn en dat ik gewoon af moet wachten. Wit of blauw zou niet uitmaken. :( :( :( :( :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 474292 op 19-10-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdam83
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-03 12:55
Ik heb op 12 oktober een blauwe S3 besteld via Vodafone F&F. Tot op heden niets binnen. Vorige week vrijdag gebeld en toen werd aangegeven dat er een opdracht was verzonden naar de koerier. Maandag en dinsdag niets gehoord, dus dinsdag even gebeld.

Konden ze vanwege een systeemverstoring niets uitzoeken.

Vandaag weer gebeld. Bij het eerste gesprek werd de verbinding verbroken toen ik blijkbaar een lastige vraag stelde nadat de dame in kwestie opeens aangaf dat er leverproblemen waren. Dit stookte niet echt met het verhaal van vrijdag.

Opnieuw gebeld. De dame gaf aan dat haar collega's van vrijdag en dinsdag mij verkeerd voorgelicht hadden. Ze gaf wel aan dat ik uiteindelijk in aanmerking zou kunnen komen voor coulance wanneer ze niet zouden voldoen aan de voorwaarde van levering binnen 10 werkdagen. Deze dame verwees me door naar een ander nummer, maar dat bleek de selfservicelijn waar je alleen een computer aan de lijn krijgt. Daar heb je dus ook weinig aan.

Bij poging drie werd ik doorverwezen naar GLS met een 11 cijferige code. Daar was helemaal niets bekend en de dame van GLS gaf aan dat Vodafone wel vaker mensen onterecht doorverwijst naar GLS. Dat was weer een verspilde euro.

Bij gesprek nummer 4 werd mij verteld dat ik maandag maar opnieuw moest bellen, omdat ze niets konden/wilden uitzoeken.

Al met al word ik niet heel erg gelukkig met de gang van zaken bij Vodafone... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben dus niet de enige met problemen.
Heb mijn toestel inmiddels ruim 3,5 week geleden besteld en nog steeds niets binnen.
Zit nu echt te twijfelen of ik zal bellen om de boel op te zeggen en gewoon mijn hele abonnement en alles opzeggen. In al die tijd heeft Vodafone zelf geen een keer contact met mij opgenomen om te vertellen dat er vertraging was oid. Ontzettend slechte klantenservice, de keren dat ik gebeld heb werd mij ook steeds een ander verhaal verteld.

Denk dat ik maar ergens anders een goedkoop sim only abonnementje af ga sluiten en als het toestel wat goedkoper is, die los kopen. Ben er echt zat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdam83
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-03 12:55
Anoniem: 470687 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:06:
Ik ben dus niet de enige met problemen.
Heb mijn toestel inmiddels ruim 3,5 week geleden besteld en nog steeds niets binnen.
Zit nu echt te twijfelen of ik zal bellen om de boel op te zeggen en gewoon mijn hele abonnement en alles opzeggen. In al die tijd heeft Vodafone zelf geen een keer contact met mij opgenomen om te vertellen dat er vertraging was oid. Ontzettend slechte klantenservice, de keren dat ik gebeld heb werd mij ook steeds een ander verhaal verteld.

Denk dat ik maar ergens anders een goedkoop sim only abonnementje af ga sluiten en als het toestel wat goedkoper is, die los kopen. Ben er echt zat van.
Daar zat ik ook al aan te denken. Het enige voordeel van Vodafone is dat je voordelig kunt bellen en internetten wanneer je een keer een dag in het buitenland bent. Ik wil nog namelijk nog wel eens gebruik maken van Google Maps wanneer ik de weg ergens niet weet :)

Ik denk dat ik zo maar eens even langs de Vodafone winkel fiets, om te zien of ze daar iets voor mij kunnen betekenen. Zo niet dan laat ik alles volgende weer terugzetten in oude staat en neem ik wel een SIM-only abonnement i.c.m. een los toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh, ik heb het echt gehad nu.
Vanochtend bijna een uur aan de lijn gehangen met 3 verschillende afdelingen. Allemaal verwijzen ze naar elkaar, niemand wil/kan iets doen, dus ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Ik ben gewoon dagen werk misgelopen door dit gezeur en dan kan ik het niet eens terug zetten naar Sim Only omdat het toestel zogenaamd al 2 week onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magrec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:27
CKC,

Precies hetzelfde verhaal bij mij. Blijkt dat ze er 2 weken over hebben gedaan om mijn order in het systeem te zetten. Nu is er alleen geen voorraad dus kan ik nog even wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff, ik mag toch hopen dat mijn order na 5 tweets, 3 mailtjes en inmiddels euh.. 7? telefoontjes toch wel in het systeem staat, anders zou het echt erg zijn..

Ik wacht vandaag nog even af, anders bel ik morgen op dat ik of mijn abonnement wil wijzigen naar een Sim Only met FF korting, of dat ze een klant minder hebben en ik gewoon helemaal opzeg.

Wel vreemd trouwens dat er nu zogenaamd weer geen voorraad is, vorige week kreeg ik nog te horen dat de voorraad de 12e of 15e is aangevuld en ze nu weer heel veel toestellen hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-05 17:01
Ik zat blijkbaar in het verkeerde topicje. Dus hierbij plaats ik mijn vraag hier.

Ik had een vraagje betreffende de S3, ik weet niet of ik daar hier voor goed zit.. Here goes nothing.

Ik heb momenteel een Galaxy S2, werkt prima en is nog z.g.a.n.

Nu is het alweer tijd om mijn abonnement te verlengen en zou dat betekenen dat ik naar €23,- p/maand het eerste jaar en €46,- p/maand ga. (Momenteel €45,-)

Nu is mijn vraag alleen of het de overstap waard is. Er is namelijk de mogelijkheid een éénjarig SIM-ONLY abonnement te nemen voor de prijs van €12,- voor 4 maanden en de rest van de 8 maanden periode voor €22,-.

Wat zijn jullie ervaringen met de S3 in vergelijking met de S2? Is het verstandiger om SIM-only te nemen en af te wachten voor een betere telefoon volgend jaar? Of is de S3 echt een stuk beter dan de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Zie veel reacties m.b.t. levertijden/prijzen i.c.m. abonnementen. Ik zoek echter een nieuwe s3, dus simlock vrij, aangezien ik nog een abonnement heb lopen bij Vodafone (en ik een nieuw toestel kan aanschaffen i.v.m. schade van m'n oude toestel.
Aangezien ik wel een bepaald bedrag te besteden heb, was ik benieuwd waar de s3 tegen een leuke prijs te verkrijgen is, zodat ik geen of niet veel geld hoef bij te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-05 21:37
tweakers.net/product/317805/samsung-galaxy-s-iii/

Daar dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 22-05 18:24

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Statusupdate: Na mijn bestelling in september had ik het toestel binnen 10 dagen in huis. Door nummerbehoud ging mijn abbo pas vorige week in, maar verder geen enkel probleem. Behalve dan, dat mijn rekening/verbruik etc op vodafone 'tijdelijk niet beschikbaar' meldingen geeft. Wat erg slecht is natuurlijk. Zoiets moet binnen een dag weer werken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Laatst online: 04-12-2021
Als het goed is mag ik volgende week een nieuw abbonement afsluiten.

Iemand nog mooie acties?

Zoek een abbonement met internet 400 á 500 mb,redelijk veel belminuten en weinig sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Laatst online: 04-12-2021
Het abbonement geldt trouwens voor een samsung galaxy s3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-05 10:02
Ook ik heb op 30 oktober mijn contract bij Vodafone met FF actie verlengt, en ook mij werd verteld dat er leveringsproblemen waren (dit na 3 of 4 verschillende afdelingen te hebben gesproken en verscheidene nummers te hebben gebeld). Nu heerst er bij mij ook totale onduidelijkheid wanneer ik mijn toestel geleverd krijg (inmiddels is wel mijn nieuwe contract ,welk duurder is ) ingegaan!

Vind het maar een slechte zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-05 09:15

Prosperot

Today is a gift...

Iemand enig idee waar de S3 LTE (de i9305) te krijgen is? En heeft de Duitse S3 LTE ook de mogelijkheid om deze op 'nederlands' te zetten?

[ Voor 3% gewijzigd door Prosperot op 07-11-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 19:32

nlboy

Alles kitz?

Vandaag eentje gehaald met 500 min, 1000mb, tele2, 2jr 31,25 per maand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Iemand enige idee wat een nieuw scherm + reparatie ongeveer kost?
Zojuist mijn S3 laten vallen op stenen ondergrond. Allemaal grote barsten in het scherm. touchscreen werkt nog wel...Maar voor hoelang.

Telefoon niet verzekerd. Maar zojuist mijn inboedel verzekering gebeld, en die vergoeden alle schade. (150euro eigen risico)

edit
Bedenk me net dat deze vraag niet echt in dit topic hoort
Al kan het nog een beetje onder "prijzen" vallen :+

[ Voor 15% gewijzigd door TripleQ op 05-12-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05 22:42
nlboy schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:58:
Vandaag eentje gehaald met 500 min, 1000mb, tele2, 2jr 31,25 per maand. :)
Waar heb je dat gedaan? Dat is wel een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-03 21:25
Dat is via de Ritel openingsaanbieding volgens mij..

http://www.ritel.nl/openingsacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Lijkt er idd op.....wel een onoverzichtelijke site.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 09-12-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:50
Ben echt teleurgesteld in Vodafone. Zit er nu 4 jaar bij en mijn contract verloopt deze week. Ik wil opzich wel verder met Vodafone omdat netwerk wel oké is in vergelijking met een T-mobile. En ook dingen als buitenland bundels zijn degelijk geregeld.

Maar ze zijn zo schrikbarend veel duurder dan andere aanbieders. Alsof ze me kwijt willen zo slecht zijn de aanbiedingen die ik krijg voor verlengen. Maar aangezien ik afgelopen 2 jaar veel minder heb verbruikt dan waar ik voor heb betaald zouden ze me juist graag moeten willen behouden...

2-jarig abo met S3 komt bij VF op 1000+ euro uit, en dan heb je nog weinig belminuten ook. Telfort kan ik sim only nemen met 2x zoveel minuten voor 360 euro. Kan je voor 475 de S3 zelf los kopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Hertog_Martin op 10-12-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:46
Ik zit in dezelfde situatie en ga overstappen. Ik ga denk naar MTV Mobile (KPN netwerk met toestel + abo combo ZONDER lease).

Overstappen is helaas duurder (bij webshops scheelt het 100 euro op je toestel tov nieuwe abo's)

[ Voor 28% gewijzigd door 418O2 op 17-12-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabbah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05 15:44
Iemand ervaringen met http://www.gsm-star.nl ?

Zij hebben de S3 voor 370 euro. Lijkt me een mooie prijs maar zit toch zo'n 100 euro onder de laagste prijs in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 21-05 21:42
Jabbah schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:14:
Iemand ervaringen met http://www.gsm-star.nl ?

Zij hebben de S3 voor 370 euro. Lijkt me een mooie prijs maar zit toch zo'n 100 euro onder de laagste prijs in de pricewatch.
De eerste hit op Google is niet echt positief. Ik vind het ook maar niks, aangezien de prijzen wel erg laag zijn. Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabbah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05 15:44
chengbondkwok schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:18:
[...]

De eerste hit op Google is niet echt positief. Ik vind het ook maar niks, aangezien de prijzen wel erg laag zijn. Ik zou het niet doen.
Ja, ik heb het nu ook gevonden:
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=4515.0

Inderdaad niet doen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300857

http://www.pdashop.nl/pro...alaxy-siii-zwart-lte.html

Samsung galaxy sIII lte lijkt binnenkort ook naar Nederland te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 21-05 21:42
Als dit de S3 is met 2GB ram dan ga ik voor dit toestel ipv de Nexus 4. De enige toffe feature van de Nexus 4 is de aanwezigheid van 2GB ram.

Alleen is de prijs van 699 een beetje... hoog

[ Voor 5% gewijzigd door chengbondkwok op 21-12-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al een idee wat de nieuwe actie van Vodafone wordt in januari?
10GB heb ik net echt nodig, dus als het dan weer 1GB wordt maar dan met 12 maanden 50% korting ipv 25%, wacht ik nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 10:45

FlyEragon

Alien Monkeys

Weet iemand of de volgende actie met de Galaxy S3 ook gewoon bezorgd kan worden ?
http://www.ritel.nl/openingsacties

Ik kan het zo even niet vinden en als ik de hele bestelprocedure doorloop en blijkt dat ik moet ophalen in Tilburg heb ik er ook niks aan :P

edit: Ik zie het al, onder het kopje verzendwijze bij het bestellen is het mogelijk om het te laten bezorgen :)

edit2: chips ! Ze hebben de openingsacties weggehaald..

[ Voor 25% gewijzigd door FlyEragon op 02-01-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-05 00:31
Heeft iemand enige idee of een Japans Galaxy SIII ook met een Nederlands simkaart werkt indien de telefoon simlock vrij wordt gemaakt? Het is een "NTT Docomo" gesealde telefoon en volgens hen kan het wel simlock vrij worden gemaakt. Zijn alle S3 toestellen wereldwijd hetzelfde qua frequentie etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461876

Iemand al ervaring met het online bestellen bij Mediamarkt Duitsland en afsturen van een S3 naar België? Aangezien het enorme prijsverschil tussen België en Duitsland denk ik eraan hem daar te kopen en te laten toezenden, maar ik kan niet echt uitmaken hoeveel me dit zal kosten en of dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kost 425 toch?

Bij Amazon.de precies hetzelfde en die bezorgen gratis:
http://www.amazon.de/Sams...TF8&qid=1358446537&sr=8-1

Alleen het BTW verschil komt er nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461876

Over hoeveel hebben we het dan eigelijk, want ik ben eerlijk gezegd een leek in het kopen in Duitsland, maar voor zo een groot prijsverschil wil ik het toch wel serieus overwegen. En wat met de garantie eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo

Ik ga een SIII kopen met telenet king van bij coolblue. Ik wil ineens een nieuwe sim-kaart en een nieuw telefoonnummer. Ik ga waarschijnlijk niet thuis zijn bij de levering, dus heb ik het naar een alternatief adres gestuurd, maar is het belangrijk dat ik aanwezig ben? Moeten zij iets doen met die gsm, omdat ik een abonnement en een nieuwe microsim neem?
Ik heb dit ook in een ander topic gepost, maar ik heb de indruk dat het hier meer op zijn plaats is. :)

Bedankt
Quinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 18:21
Quint3n schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:27:
Hallo

Ik ga een SIII kopen met telenet king van bij coolblue. Ik wil ineens een nieuwe sim-kaart en een nieuw telefoonnummer. Ik ga waarschijnlijk niet thuis zijn bij de levering, dus heb ik het naar een alternatief adres gestuurd, maar is het belangrijk dat ik aanwezig ben? Moeten zij iets doen met die gsm, omdat ik een abonnement en een nieuwe microsim neem?
Ik heb dit ook in een ander topic gepost, maar ik heb de indruk dat het hier meer op zijn plaats is. :)

Bedankt
Quinten
Jij zal moeten tekenen voor het contract. Tevens zullen ze een kopie willen maken van je ID lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 24-01-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Iemand een idee waar ik een Galaxy S3 Titanium kan kopen inclusief Vodafone abonnement? Los toestel mag ook. Liefst in de omgeving Den Haag / Rotterdam.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

De nieuwprijzen van een SIII droppen wel heel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 22:34
Nadat ik zaterdag bij de Belcompany een aanbieding zag voor een Samsung S III.
Heeft mijn moeder er toch maar 1 gehaald.

Ze heeft een Vodafone BSW 100 abonnement met 100 belminuten, 500 mb internet en onbeperkt sms.
voor 34 euro per maand. 1e 6 maanden kost het abonnement 17 euro per maand. Toestel is gratis.
Geen slechte aanbieding lijkt mij.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ligt eraan, je betaalt de helft voor je abonnement. Je had ook los kunnen kopen en prepaid/sim only kunnen nemen. Toestel is toch niet meer zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:53
Moet toch zeggen dat ik de LTE versie nog steeds behoorlijk duur vind, kost nog ongeveer €440. Nou zit ik momenteel in Hong Kong en daar kost 'ie al iets minder, heb 'm hier voor €380 zien liggen. Maar over een paar weken zit ik bij familie in Australië en volgens deze site kost de unlocked versie daar omgerekend rond de €300. Is er iets dat ik over het hoofd zie behalve dan dat je slechts 1 jaar garantie (en dan ook nog alleen in Australië)?

edit: bij navraag via twitter te horen gekregen dat ze in ieder geval wel reparaties zullen uitvoeren.

[ Voor 10% gewijzigd door crispo op 21-04-2013 10:54 . Reden: uitleg garantie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 18:51
Een andere vraag: is de S4 het prijsverschil met de S3 waard? nu nog zo'n 260 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dat kunnen wij niet bepalen, dat ligt aan vele factoren.

Het zijn gwn altijd hardware upgrades, je zou dan beter toch de s3 kunnen halen, want zo veel daalt de prijs niet meer nu de s4 er echt aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Thorimo schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:28:
Een andere vraag: is de S4 het prijsverschil met de S3 waard? nu nog zo'n 260 euro?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik door de tegenvallende S4 misschien toch een S3 ga kopen...
Stuk goedkoper en dat geld kan ik dan weer uitgeven aan games (of misschien een iPad mini :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 18:38
beste mensen,

ik weet niet of de vraag hier in dit topic hoort.
in een folder van de mediamarkt(vestiging zoetermeer) staat een samsung s3 aanbieding voor 399,-:
De specificaties zijn:
1,5 ghz quad core processor
2gb werkgeheugen
32 gb opslag
12 mp camera

wat is het verschil tussen de normale samsung s3 16gb met 1,4 ghz quad core proccessor, 1 gb werkgeheugen, 16 gb opslag. 8 mp camera.
Zit er veel verschil in de processoren?

zie graag jullie reactie tegemoet.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510463

tennis schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:01:
beste mensen,

ik weet niet of de vraag hier in dit topic hoort.
in een folder van de mediamarkt(vestiging zoetermeer) staat een samsung s3 aanbieding voor 399,-:
De specificaties zijn:
1,5 ghz quad core processor
2gb werkgeheugen
32 gb opslag
12 mp camera

wat is het verschil tussen de normale samsung s3 16gb met 1,4 ghz quad core proccessor, 1 gb werkgeheugen, 16 gb opslag. 8 mp camera.
Zit er veel verschil in de processoren?

zie graag jullie reactie tegemoet.

alvast bedankt
2gb, 12mp en 1.5 ghz wuad? Dat moet wel een fout zijn toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 18:38
Nagevraagd, het is inderdaad een fout in de folder. Is gewoon de normale s3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaaf
  • Laatst online: 07:01
De s3 is nu via hollandse nieuwe voor met een abonnement van 275 min/sms/mb plus 500mb voor 30 euro per maand te bestellen.Heeft iemand nog een goedkopere optie gezien? Een abo bij vodafone en KPN icm dit toestel waren duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:40
Tele2 actiebundel, 27,50 24mnd lang... 500min + 500MB. Verschillende websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 22:34
skaaf schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:12:
De s3 is nu via hollandse nieuwe voor met een abonnement van 275 min/sms/mb plus 500mb voor 30 euro per maand te bestellen.Heeft iemand nog een goedkopere optie gezien? Een abo bij vodafone en KPN icm dit toestel waren duurder.
Het hangt er helemaal vanaf wat je precies in je abonnement wil hebben.

Hou er rekening mee dat de bij Hollands Nieuwe de belminuten op hele minuten afgerond worden.
Datasessie's worden afgerond per 100 KB.
gemiddelde kosten per maand is 31,05 (30x24 + 25 bezorgkosten : 24)

Bij vodafone (belcompany winkel) icm BSW 100 abonnement 100 min, onbeperkt sms 500 MB data.
zijn de gemiddelde kosten 31 euro per maand (17x6 34x18 + 30 aansluitkosten)
Belminuten worden bij vodafone na de 1e minuut per seconde afgerond,
datasessie's worden afgerond per 10 kb.

Vodafone heeeft meer roaming overeenkomsten dan hollandsnieuwe en zo zijn er nog een aantal verschillen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Iemand bekend met deze schop?
http://www.phone-world.nl/
Klink te mooi om waar te zijn, en als ik google dan kan ik niks over deze shop bevinden. Behalve dat toevalig ook schop bestaat met naam phoneworld.nl. Ik vertrouw niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Het heeft geen keurmerk, geen telefoonnummer en staat op faillissement op KVK. Maar sws kun je zien dat het nep is aan de prijzen en site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Jij ben ben duidelijk erg goed in om zo shop te herkennen.
Dankje, scheelt weer een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 18:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik vind de S3 niet echt heel goedkoop vergeleken mijn verwachtingen nu de S4 er is.
Ik zoek eigenlijk een 1 jaar contract met 150 min/sm en 1,5GB met de S3 en dan max 40p/m

Naja nog maar even wachten dan ;)
Anoniem: 91634 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:54:
Iemand bekend met deze schop?
http://www.phone-world.nl/
Klink te mooi om waar te zijn, en als ik google dan kan ik niks over deze shop bevinden. Behalve dat toevalig ook schop bestaat met naam phoneworld.nl. Ik vertrouw niet helemaal.
Website doet het ook niet eens meer ;)

[ Voor 48% gewijzigd door ApC_IcE op 20-05-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaaf
  • Laatst online: 07:01
Megapaul schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:57:
[...]

Het hangt er helemaal vanaf wat je precies in je abonnement wil hebben.

Hou er rekening mee dat de bij Hollands Nieuwe de belminuten op hele minuten afgerond worden.
Datasessie's worden afgerond per 100 KB.
gemiddelde kosten per maand is 31,05 (30x24 + 25 bezorgkosten : 24)

Bij vodafone (belcompany winkel) icm BSW 100 abonnement 100 min, onbeperkt sms 500 MB data.
zijn de gemiddelde kosten 31 euro per maand (17x6 34x18 + 30 aansluitkosten)
Belminuten worden bij vodafone na de 1e minuut per seconde afgerond,
datasessie's worden afgerond per 10 kb.

Vodafone heeeft meer roaming overeenkomsten dan hollandsnieuwe en zo zijn er nog een aantal verschillen.
Bedankt voor je antwoord.

Inmiddels is de prijs bij HN gezakt naar 26,50 pm, zo is hij wel erg aantrekkelijk vooral als je het vergelijkt met de s3 mini die voor 22,50 wordt aangeboden
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste