Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04 10:21
Mede-auteur:
  • Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:20

Torrentus

Samsung Galaxy S III
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1336129256.jpeg

Introductie

Samsung heeft tijdens een eigen evenement zijn nieuwe Android-vlaggenschip Galaxy S III aangekondigd. Het toestel beschikt over Samsungs eigen quadcore-chip en een 4,8"-scherm met 720p-resolutie. Het apparaat komt nog deze maand uit.

Tijdens het Unpacked-evenement liet Samsung weten dat zijn nieuwe topmodel gebaseerd is op de Exynos 4 Quad-soc die onlangs al werd aangekondigd. Deze vierkernige chip draait op een kloksnelheid van 1,4GHz. Nvidias concurrerende quadcore-soc, de Tegra 3, kan zijn vier cores tegelijkertijd ook op maximaal 1,4GHz laten draaien.

Officiele Samsung Pagina voor de Samsung Galaxy S III

Specificaties

ProcessorSamsung Exynos 4412
ARM Cortex A9 quad core SoC op 1,4 GHz
BesturingssysteemAndroid 4.0.4 (Ice Cream Sandwich) met Samsung Touchwiz 5.0
Scherm4,8 inch Super Amoled HD (capacitief) 1280 x 720 met Gorilla Glass 2
Geheugen16/32/64GB ROM, 1 GB RAM
GeheugenuitbreidingmicroSD
Gewicht133 gram, inclusief accu
Afmetingen136.6 x 70.6 x 8.6 mm
NetwerkHSDPA/WCDMA: Europe: 900/AWS/2100 MHz, Quadband GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz
SensorenGyro sensor, G-Sensor, Digital compass, Proximity sensor, Barometer, RGB sensor en Ambient light sensor
Camera8 megapixel camera met auto focus
FlitserLED-flitser
Video1080p HD video opnemen
Frontcamera1.9 megapixel front camera (720p voor video chatten)
StabilisatieTouch Focus Stabilisatie
VerbindingenNFC, DLNA, WiFi Direct, GPS
BluetoothBluetooth 4.0 met A2DP
Audio 3,5 mm stereo audio-aansluiting
WiFiWi-Fi: IEEE 802.11 a/b/g/n
Aansluitingmicro-USB 2.0 (5-pin) port met mobile high-definition video link (MHL) voor USB of HDMI connectie (Speciale kabel nodig voor HDMI connectie.)
Muziekformaten afspelen .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Muziekformaten opnemen .amr
Videoformaten afspelen .3gp .3g2 .mp4 .wmv .avi .xvid
Videoformaten opnemen .3gp
Batterij2100mAh
[ul][/ul]

Prijsdiscussie

Hier kan gediscussieerd worden over losse prijzen, of prijzen in combinatie met abonnementen.
Ervaringen over het toestel zelf kunnen in dit topic: [Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie

pricewatch: Samsung Galaxy S III 16GB Wit
pricewatch: Samsung Galaxy S III 32GB Wit
pricewatch: Samsung Galaxy S III 64GB Wit
pricewatch: Samsung Galaxy S III 16GB Blauw
pricewatch: Samsung Galaxy S III 32GB Blauw
pricewatch: Samsung Galaxy S III 64GB Blauw
.

Update omtrent levertijd blauwe versie

Helaas is op 25-5 het nieuws naar buiten gebracht dat de blauwe versie vertraging op heeft gelopen i.v.m. mislukte achterkantjes voor 600.000 telefoons. Meer info hier: nieuws: Galaxy S III voorlopig alleen in wit wegens productieproblemen. De witte variant wordt gewoon op 29-05 uitgeleverd. De blauwe variant waarschijnlijk c.a. 3 weken later.

[ Voor 53% gewijzigd door Torrentus op 26-05-2012 09:43 ]

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-03 11:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Morfang schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:58:
[...]

[...]

Ligt het nou aan mij, of is dat Vodafone abbo spotgoedkoop? 695 totaalprijs voor 2 jaar, voor 1GB internet en 100 min? Die Tmobile is dan weer boven de 900 euro (wel sneller en onbeperkt internet)
Rekenfoutje denk ik? 24* 35,42 + €15 + aansluitkosten = €865 + aansluitkosten. Daarbij is de snelheid van de abbo's hetzelfde, en is onbeperkt relatief --> FUP, daarna wordt je snelheid naar nihiel afgeknepen. :/

[ Voor 14% gewijzigd door Torrentus op 05-05-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:13
Ik heb hem besteld bij studentmobiel met BSW Smart 100 voor één jaar.

Totale kosten: €722. (+een paar euro verzendkosten)

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:42
Wat is de reden om nu al te bestellen? De prijs zal in eerste week nog wel gaan dalen, zeker nu geroepen wordt dat hij 699 gaat kosten, denk dat Samsung zich snel genoeg gaat realiseren dat 599/550 een betere prijs zal zijn. Anders zie ik veel consumenten naar de One X grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:30

Toppertje

www.davideografie.nl

Razer schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:12:
Wat is de reden om nu al te bestellen? De prijs zal in eerste week nog wel gaan dalen, zeker nu geroepen wordt dat hij 699 gaat kosten, denk dat Samsung zich snel genoeg gaat realiseren dat 599/550 een betere prijs zal zijn. Anders zie ik veel consumenten naar de One X grijpen.
Correct, dat is juist de reden waarom ik nog even wacht. Zolang de prijs in de winkel aan het eind van de maand niet veel goedkoper zal zijn dan die 699 eur ga ik voor de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Voor veel mensen omdat op 14 mei nieuwe abonnementsvormen bij Vodafone geïntroduceerd gaan worden, en men vreest dat de prijzen wederom omhoog gaan. Op het moment is de SGSIII namelijk het goedkoopst bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Torrentus schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:19:
Voor veel mensen omdat op 14 mei nieuwe abonnementsvormen bij Vodafone geïntroduceerd gaan worden, en men vreest dat de prijzen wederom omhoog gaan. Op het moment is de SGSIII namelijk het goedkoopst bij Vodafone.
Zie anders zeer interessante Tele2 tarieven :)
Ik zelf zit al bij Vodafone, en verlengen is sowieso stuk duurder. Dus kom denk ik naar andere provider te gaan kijken. Maar ga denk (na Desire, Desire HD, Galaxy SII) allemaal op release dag te hebben aangeschaft, nu eens maandje wachten en kijken wat de prijzen gaan doen. De GSII voldoet op dit moment nog perfect, en eerste telefoon die (over 4 dagen) jaar vol maakt bij mij zonder dat ik echt naar een nieuwe telefoon verlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
Razer schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:12:
Ik wilde zoals Torrentus net opmerkt inderdaad voor de 14e bestellen ivm nieuwe vodafone-abbo's. Daarnaast is hij bij studentmobiel best wel wat goedkoper dan bij andere winkels en nu de geruchten gaan dat hij 699 gaat kosten lijkt mij de kans dat hij tot de 14e in prijs stijgt hoger dan de kans dat hij daalt. Als laatste kan ik me het lange wachten op mijn S2 nog goed herinneren en wil ik dus een van de eerste pre-orders zijn.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 15:06
Het is in dit topic al genoemd en ik zie het zelf ook in mijn vergelijkingen: Verlengen bij je huidige telco is duurder dan een abo bij een nieuwe provider. Kan iemand mij hier de logica van uitleggen? Het lijkt namelijk de omgekeerde wereld 8)7

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Morgion schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:25:
Het is in dit topic al genoemd en ik zie het zelf ook in mijn vergelijkingen: Verlengen bij je huidige telco is duurder dan een abo bij een nieuwe provider. Kan iemand mij hier de logica van uitleggen? Het lijkt namelijk de omgekeerde wereld 8)7
Het is al vaker ter sprake gekomen inderdaad. Abonnementenverkopers (belnu, belsimpel, algebeld, studentmobiel etc.), beweren dat het aan de providers ligt, echter meestal zijn de prijzen bij de providers zelf gelijk voor verlengende en nieuwe klanten. Zo niet, dan is het argument meestal dat providers er van uit gaan dat klanten 'te lui' zijn om over te stappen, en dus niet investeren in het behouden van hun bestaande, maar in het trekken van nieuwe klanten.

Meestal echter, ligt de 'schuld' bij de tussenverkoper, die een hogere beloning voor een nieuw abbo dan voor een verlenging krijgt. Zij geven dus kortingen aan nieuwe klanten, maar niet aan al bestaande klanten van een provider.

Het klinkt erg onlogisch, maar zo zit de heerlijke nederlandse telecommarkt in elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Als je nu pre-ordered, kun je dan alleen de 16gb versie bestellen? Vraag me af wat dan de abonnementsprijzen zijn voor 32GB/64GB versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-05 22:58
Torrentus schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:28:
[...]

Het is al vaker ter sprake gekomen inderdaad. Abonnementenverkopers (belnu, belsimpel, algebeld, studentmobiel etc.), beweren dat het aan de providers ligt, echter meestal zijn de prijzen bij de providers zelf gelijk voor verlengende en nieuwe klanten. Zo niet, dan is het argument meestal dat providers er van uit gaan dat klanten 'te lui' zijn om over te stappen, en dus niet investeren in het behouden van hun bestaande, maar in het trekken van nieuwe klanten.

Meestal echter, ligt de 'schuld' bij de tussenverkoper, die een hogere beloning voor een nieuw abbo dan voor een verlenging krijgt. Zij geven dus kortingen aan nieuwe klanten, maar niet aan al bestaande klanten van een provider.

Het klinkt erg onlogisch, maar zo zit de heerlijke nederlandse telecommarkt in elkaar :)
Nouja zo onlogisch is het natuurlijk niet en het ligt niet echt aan de providers, de vergoedingen die tussenverkopers krijgen voor een verlenging en nieuw abonnement verschillen veelal maar een kleine 40 euro, heeft natuurlijk ook met je klantwaarde te maken, maar ook met de provider. Die tussenverkopers weten juist dat de meeste mensen bij dezelfde provider willen blijven: je kan namelijk eerder verlengen, geen aansluitkosten en het nieuwe abbo gaat bijna altijd meteen in. Dus die extra kosten van boven de 40 euro is puur extra winst voor die tussenverkopers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Durazno schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:57:
[...]

Nouja zo onlogisch is het natuurlijk niet en het ligt niet echt aan de providers, de vergoedingen die tussenverkopers krijgen voor een verlenging en nieuw abonnement verschillen veelal maar een kleine 40 euro, heeft natuurlijk ook met je klantwaarde te maken, maar ook met de provider. Die tussenverkopers weten juist dat de meeste mensen bij dezelfde provider willen blijven: je kan namelijk eerder verlengen, geen aansluitkosten en het nieuwe abbo gaat bijna altijd meteen in. Dus die extra kosten van boven de 40 euro is puur extra winst voor die tussenverkopers ;)
Duidelijk :) Maar gaat dit verhaal ook op als je bijvoorbeeld ergens een Vodafone-winkel inloopt (significant duurder in geval van verlengen dus)?

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwlekkerkerk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-04 16:58
Mijn abbo bij Vodafone verloopt 4 augustus. Kan je dan ook nu al naar TELE2 gaan en nieuwe toestel ontvangen en abbo pas vanaf 4 augustus laten ingaan? ALs ik bij Vodafone blijf kan dat wel en kan ik dus nu al van mn nieuwe toestel genieten. (Heb nu de Samsung wave waarmee ik niet veel apps heb en mn USB aansluiting is kapot dus kan ook niet naar Bada 2.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Waarom zou de blauwe uitvoering bij bol.com 70 euri duurder zijn dan de witte?

Normaliter was de witte mooier.. Hoewel ik de blauwe inderdaad mooier vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008

Heb hem net ook maar besteld.. :)

Samsung Galaxy S3: GRATIS
Vodafone Bel+SMS+Web Smart 150 2 jaar
150 Belminuten en 3000 SMS
Internet: 1.2 GB
Limiet: 1.2 GB
Na limiet: € 0,075 per MB of € 2,50 per 100 MB
Snelheid: 14400/2000 Kbps*
* theoretische snelheid onder ideale omstandigheden.

Normaal: € 48,50 per maand
Actietarief: 8 maanden € 24,25 per maand

Ben heel erg benieuwd hoelang het duurt vanaf 29/5 dat het toestel wordt uitgeleverd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Ik zit te twijfelen tussen Hi en Vodafone. Zit momenteel ook bij Hi, en kan verlengen. Met die lease-contracten zie ik Hi eigenlijk niet zo zitten, maar nu met de S3 het HI XL abonnement (ruim voldoende internet + hoge snelheid, onbeperkt smsen EN onbeperkt bellen naar Hi) is het best aantrekkelijk. Voor 2 jaar ben je voor dit abbo 951 euro kwijt.

Vodafone is goedkoper (865 euro voor vergelijkbaar abbo, behalve dan het gratis bellen naar Hi uiteraard) en heeft dus geen lease. Ik vind het wel heel belangrijk dat ik vaak de maximale internetsnelheid haal, heb geen ervaring met Vodafone. Hoe is hun netwerk? Hoor vaak dat Hi (KPN) het beste netwerk heeft. Ik woon in Utrecht, en reis redelijk vaak met de trein.

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morfang schreef op zondag 06 mei 2012 @ 16:35:
Ik zit te twijfelen tussen Hi en Vodafone. Zit momenteel ook bij Hi, en kan verlengen. Met die lease-contracten zie ik Hi eigenlijk niet zo zitten, maar nu met de S3 het HI XL abonnement (ruim voldoende internet + hoge snelheid, onbeperkt smsen EN onbeperkt bellen naar Hi) is het best aantrekkelijk. Voor 2 jaar ben je voor dit abbo 951 euro kwijt.

Vodafone is goedkoper (865 euro voor vergelijkbaar abbo, behalve dan het gratis bellen naar Hi uiteraard) en heeft dus geen lease. Ik vind het wel heel belangrijk dat ik vaak de maximale internetsnelheid haal, heb geen ervaring met Vodafone. Hoe is hun netwerk? Hoor vaak dat Hi (KPN) het beste netwerk heeft. Ik woon in Utrecht, en reis redelijk vaak met de trein.

Wat zouden jullie doen?
Ik zit in Breda heb al lang Vodafone (al vanaf Libertel heel lang dus) en ben zeer te spreken over de snelheid van hun internet. 14,4 Mbps. Deze snelheid wordt alleen geleverd bij de abb bel+sms+web smart. Zonder web smart is de snelheid volgens mij 7,2 Mbps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Morfang schreef op zondag 06 mei 2012 @ 16:35:

Wat zouden jullie doen?
Ik woon in Gelderland en ben zeer niet te spreken over het netwerk van Vodafone. Hoor meer van die verhalen. In de noordoostelijke provincies kun je beter KPN nemen als (3G)dekking belangrijk voor je is, In Utrecht en meer naar het zuiden/westen maakt het weinig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438494

waarom zijn er geen 1jarig abonnementen meer? Ik wil niet 2jr lang aan een provider en dezelfde telefoon vast zitten. Meestal ben je het toestel binnen 1jr alweer zat. *uitzonderingen daar gelaten natuurlijk want sommigen zijn nog steeds blij met hun Nokia 3310.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:23
Torrentus schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:44:
[...]

Ik woon in Gelderland en ben zeer niet te spreken over het netwerk van Vodafone. Hoor meer van die verhalen. In de noordoostelijke provincies kun je beter KPN nemen als (3G)dekking belangrijk voor je is, In Utrecht en meer naar het zuiden/westen maakt het weinig uit :)
nog heel ff off topic ook in friesland is KPN veel beter in de 3G dekking dan Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-05 13:40
Ben benieuwd wat deze gsm bij de phonehouse gaat kosten. Zit alleen in twijfel of ik de waardebon van €500 bij deze gsm inleveren + een beetje geld erbij leggen of gewoon wachten op de "nieuwe iPad" die in 2013 uitkomt.

Trouwens dit is de goedkoopste aanbieding voor 1 jaar :) :
https://www.studentmobiel...ider_id=2#bestelformulier

[ Voor 40% gewijzigd door pinokkia op 06-05-2012 20:12 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
Volgensmij is dit toch goedkoper en krijg je veel meer:

https://www.studentmobiel...14/samsung-galaxy-s3/1202

edit:
Heb het even doorgerekend.
Bij vodafone:
- totaalbedrag (tel+abbo) €10 goedkoper
- tien keer zo veel data (1000MB vs 100MB)
- 100 minuten EN 3000 SMSjes ipv 100 minuten OF SMSjes

[ Voor 38% gewijzigd door martijnve op 06-05-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-05 19:06
De Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100 abo's zijn momenteel wel vrij goedkoop, al is dat zeer afhankelijk van wat er met de prijs van de telefoon zelf gaat gebeuren.

Volgens mijn berekeningen kost de telefoon je via Studentmobiel €36,04 per maand bij een 2-jarig abonnement en €57,67 bij een 1-jarig abonnement.

Als de telefoon daadwerkelijk €600 of meer kost los, is zeker dat laatste abonnement niet verkeerd omdat het totaalbedrag (ex aansluitkosten, verzendkosten) €692 is.

Edit: Ik zie dat terwijl ik dit aan het typen was, martijnve dit ook gepost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Cobaltos schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:33:
De Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100 abo's zijn momenteel wel vrij goedkoop, al is dat zeer afhankelijk van wat er met de prijs van de telefoon zelf gaat gebeuren.

Volgens mijn berekeningen kost de telefoon je via Studentmobiel €36,04 per maand bij een 2-jarig abonnement en €57,67 bij een 1-jarig abonnement.

Als de telefoon daadwerkelijk €600 of meer kost los, is zeker dat laatste abonnement niet verkeerd omdat het totaalbedrag (ex aansluitkosten, verzendkosten) €692 is.

Edit: Ik zie dat terwijl ik dit aan het typen was, martijnve dit ook gepost heeft.
Daar vergeet je dat je bij een 1jarig abonnement nog 267,- bij moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
Morfang schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:40:
[...]

Daar vergeet je dat je bij een 1jarig abonnement nog 267,- bij moet betalen.
Neen, vandaar de hogere maandprijs van €57,67 vergeleken bij het 2-jarige abonnement.

(€ 21,25 * 4) + (€ 42,50 * 8 ) + € 267 = € 692 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Cobaltos schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:44:
[...]

Neen, vandaar de hogere maandprijs van €57,67 vergeleken bij het 2-jarige abonnement.

Hmm, dan is het nog best een aardige deal ja.

Maargoed, het verschil met een 2jarig abonnement is dan ongeveer 200 euro in de totaalkosten. Maar je hebt ook een jaar minder een telefoonabonnement, waar je dan bijv een simonly abonnement voor moet afsluiten. Dat is voor een jaar ook ongeveer 200 euro. Dus bij beiden kom je dan ongeveer op een gelijk bedrag uit. Voordeel van 1 jaar, is dat je er ook maar 1 jaar aan vast zit. Voordeel van 2 jaar is dat je geen groot bedrag in één keer moet betalen.

[ Voor 42% gewijzigd door Morfang op 06-05-2012 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
Morfang schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:46:
[...]

Hmm, dan is het nog best een aardige deal ja.

Maargoed, het verschil met een 2jarig abonnement is dan ongeveer 200 euro in de totaalkosten. Maar je hebt ook een jaar minder een telefoonabonnement, waar je dan bijv een simonly abonnement voor moet afsluiten. Dat is voor een jaar ook ongeveer 200 euro. Dus bij beiden kom je dan ongeveer op een gelijk bedrag uit. Voordeel van 1 jaar, is dat je er ook maar 1 jaar aan vast zit. Voordeel van 2 jaar is dat je geen groot bedrag in één keer moet betalen.
Dat is inderdaad de keuze die je moet maken, wil je snel van Vodafone af zijn om over een jaar weer een nieuw abo of smartphone uit te zoeken of wil je zoveel mogelijk je financiële lasten uitspreiden en er 2 jaar lang niet meer naar om kijken.

Zowel het 2-jarige als het 1-jarige abonnement is best scherp geprijsd denk ik, jammer dat we geen idee hebben wat er met de prijzen gaat gebeuren na 14 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02-2024
vraagje van mijn kant:
ik wil graag overstappen van Hi naar Vodafone (vanwege toestellease). Nu ben ik bij Hi wel verlengbaar, maar mijn abo is pas begin septemeber afgelopen. Is er een mogelijkheid van alsnog van Hi naar Vodafone over te stappen zonder dat ik mijn nummer verlies? Ik vind de aanbieding van studentenmobiel wel erg interresant namelijk.
Wil vanwege de onzekerheid ook niet wachten op de nieuwe abonemment, die zullen naar alle waarschijnlijkheid weer duurder zijn... Moet nog de eerste telecom aanbieder tegenkomen die het goedkopermaakt.

Alvast bedankt

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
oner schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:09:
vraagje van mijn kant:
ik wil graag overstappen van Hi naar Vodafone (vanwege toestellease). Nu ben ik bij Hi wel verlengbaar, maar mijn abo is pas begin septemeber afgelopen. Is er een mogelijkheid van alsnog van Hi naar Vodafone over te stappen zonder dat ik mijn nummer verlies? Ik vind de aanbieding van studentenmobiel wel erg interresant namelijk.
Wil vanwege de onzekerheid ook niet wachten op de nieuwe abonemment, die zullen naar alle waarschijnlijkheid weer duurder zijn... Moet nog de eerste telecom aanbieder tegenkomen die het goedkopermaakt.

Alvast bedankt
Meestal mag je 3 maand vantevoren een nieuw abonnement aanvragen, dan blijft wel de oude doorlopen tot het moment dat de nieuwe ingaat, anders krijg je een boete. Aangezien het hier om meer dan 3 maand gaat neem ik aan dat het niet mogelijk is zonder die boete te betalen. Er zijn wel threads op GoT die specifiek gaan over abonnementden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
Cobaltos schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:13:
[...]

Meestal mag je 3 maand vantevoren een nieuw abonnement aanvragen, dan blijft wel de oude doorlopen tot het moment dat de nieuwe ingaat, anders krijg je een boete. Aangezien het hier om meer dan 3 maand gaat neem ik aan dat het niet mogelijk is zonder die boete te betalen. Er zijn wel threads op GoT die specifiek gaan over abonnementden denk ik.
bedankt voor je reactie. 1 of 2 maanden boete kan ik wel mee leven, mijn huidige abonnement is niet zo duur.
Maar moet ik dan eerst opzeggen of gebeurt dat als ik een overstap automatish. ik vraag het hier omdat ik nog maar een paar dagen heb voor 14-mei :P
Wil het voor die tijd regelen

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Mijn god, het verschil tussen verlengen en nieuw abo neemt nu wel extreme vormen aan. Bij studentmobiel bijvoorbeeld met Vodafone B+S+W smart 100: toestel €15 + aansluitkosten €30 bij nieuw tegenover toestel €146 bij verlenging. Toch een verschil van €100 8)7

Vodafone zelf heeft hem nog steeds niet op de website staan.

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
Is er geen exploit mogelijk waar je een nieuw abonnement aanvraagt en later nummerbehoud aanvraagt? Wat ook altijd een optie is op naam van je vriend/vriendin of ouders aanvragen, lijkt me. Zeker als het €100 moet schelen is het de moeite waard.

Hoe bindend zijn pre-orders via bijvoorbeeld Studentmobiel anyway, als de prijs van de telefoon enorm veel hoger of lager uitvalt? Of betaal je pas als ze de telefoon ook daadwerkelijk kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
Nieuwe actie van KPN:
Eerste 8 maanden alle 2-jarige Bel-SMS-Web abonnementen
en eerste 2 maanden alle 1-jarige Bel-SMS-Web abonnementen
€ 25,- /mnd

Alle Bel-SMS-WebXL abonnementen 2- of 4 maanden
€ 25,- /mnd bij een 1- of 2-jarig abonnement
Dit is volgens mij erg interessant, omdat je bij KPN na 3 maanden je abonnement (naar beneden) kan aanpassen.

Zo zou je bij een 2-jarig Bel-SMS-Web abonnement de eerste 8 maanden €25 betalen, daarna aanpassen naar Bel-SMS-WebXL 150, voor €35 per maand.

( 8 * €25 ) + ( 16 * €35 ) = €760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-05 08:33
Als je het toestel los koopt, verkoop je die volgend jaar makkelijk voor 200 euro. Dat betekend bij de aanschaf van het 599,- model dat je op jaarbasis 399,- kwijt bent.

Volgens mij is er geen abonnement wat daaraan kan tippen op 1 jaarbasis. Ik denk dat ik het toestel daarom los koop en een sim only abbo erbij neem. Volgend jaar weer verkopen en dan weer het nieuwste model van dat jaar aanschaffen.

Je bent als je het toestel los koopt zonder abbo gewoon vele malen goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Dirrukje schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:41:
Als je het toestel los koopt, verkoop je die volgend jaar makkelijk voor 200 euro. Dat betekend bij de aanschaf van het 599,- model dat je op jaarbasis 399,- kwijt bent.

Volgens mij is er geen abonnement wat daaraan kan tippen op 1 jaarbasis. Ik denk dat ik het toestel daarom los koop en een sim only abbo erbij neem. Volgend jaar weer verkopen en dan weer het nieuwste model van dat jaar aanschaffen.

Je bent als je het toestel los koopt zonder abbo gewoon vele malen goedkoper uit.
Kun je bij een 1 jarig abonnement je telefoon niet verkopen dan? :+
Je logica ontgaat me even haha ;) Je hebt dadelijk toch ook weer de maandlasten van je simonly, en de aanschaf van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
jooncheez schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:19:
Nieuwe actie van KPN:

[...]

Dit is volgens mij erg interessant, omdat je bij KPN na 3 maanden je abonnement (naar beneden) kan aanpassen.

Zo zou je bij een 2-jarig Bel-SMS-Web abonnement de eerste 8 maanden €25 betalen, daarna aanpassen naar Bel-SMS-WebXL 150, voor €35 per maand.

( 8 * €25 ) + ( 16 * €35 ) = €760
Heeft een dergelijke aanpassing, zoals jij die voorstelt, geen invloed op het initiële bedrag dat je nog bij moet leggen voor het toestel?

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Morgion schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:51:
[...]

Heeft een dergelijke aanpassing, zoals jij die voorstelt, geen invloed op het initiële bedrag dat je nog bij moet leggen voor het toestel?
Nee een vriend van mij heeft dit laatst ook bij KPN gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Razer schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:52:
[...]

Nee een vriend van mij heeft dit laatst ook bij KPN gedaan :)
Wel een beetje vreemd... Duur abo afsluiten dat nu tijdelijk eerste vier maanden voor €25 is inclusief gratis telefoon en dan na die drie maanden schaamteloos het abo terugzetten naar €30-40 per maand. Ze zullen bij KPN toch ook wel doorhebben dat dit vraagt om misbruik?

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
Morgion schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:00:
[...]

Wel een beetje vreemd... Duur abo afsluiten dat nu tijdelijk eerste vier maanden voor €25 is inclusief gratis telefoon en dan na die drie maanden schaamteloos het abo terugzetten naar €30-40 per maand. Ze zullen bij KPN toch ook wel doorhebben dat dit vraagt om misbruik?
Voor deze actie kon dit ook al. Het is ook weer niet zo veel goedkoper dan bij andere aanbieders, dus misbruik zou ik het niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-05 08:33
Razer schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:46:
[...]

Kun je bij een 1 jarig abonnement je telefoon niet verkopen dan? :+
Je logica ontgaat me even haha ;) Je hebt dadelijk toch ook weer de maandlasten van je simonly, en de aanschaf van je toestel.
Die sim only lasten zijn 5 euro max, dus 60 euro op jaarbasis. Uitgaande van een klein abonnement, ik doe toch alles via WIFI. Ik heb me nog niet verdiept in het meest goedkope 1 jarige abonnement, maar van wat ik tegen kom met een gemiddelde prijs van 35-40 euro per maand, betaal je al snel 250/300 euro bij voor het toestel.

Het is puur een gevoel nog, alleen ik denk dat los kopen best interessant kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Cobaltos schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:33:

Actietarief is maar 4 maanden ;)

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:34
Heb sinds zomer 2010 bij HI een Blackberry Bold, ontevreden en heb me sinds dit jaar gefocust op een Samsung Galaxy S3

Nu schrok ik echter van de prijs bij HI, eerst al dat toestel lease.

> Hi Large, 2 jaar* €22,50
> 75 min / sms €5,00
> Hi ToestelLease cat. K
(Samsung Galaxy S3 (blauw)) €24,50

Per maand:€52,00 en het eerste jaar 26 euro

Wat bizar duur !

Iemand andere tips?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
Mars18 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:52:
Heb sinds zomer 2010 bij HI een Blackberry Bold, ontevreden en heb me sinds dit jaar gefocust op een Samsung Galaxy S3

Nu schrok ik echter van de prijs bij HI, eerst al dat toestel lease.

> Hi Large, 2 jaar* €22,50
> 75 min / sms €5,00
> Hi ToestelLease cat. K
(Samsung Galaxy S3 (blauw)) €24,50

Per maand:€52,00 en het eerste jaar 26 euro

Wat bizar duur !

Iemand andere tips?
Ik vind de toestel lease van de S3 uitzonderlijk duur.

De HTC One X zit in categorie I, deze kost €17,50 per maand.
De Galaxy S3 zit in categorie K, deze kost €24,50 per maand.

Dit scheelt je in totaal €168 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Hi is gewoon enorm duur. Bij een concept als telefoonlease, zou je bijna verwachten dat de maandlasten lager uit zouden moeten vallen, omdat je eigenlijk een gehuurde telefoon gebruikt. Helaas blijkt dit dus in de praktijk juist duurder uit te pakken. Het hele idee van telefoonlease vind ik sowieso niks. Het gevoel bekruipt me namelijk dat je hoe dan ook de sjaak bent als er iets, hoe klein ook, met je telefoon gebeurt.

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Jammer dat de prijzen zo gestegen zijn. Twee jaar geleden heb ik de Samsung Galaxy S als pre-order via Belcompany met een Vodafone B+S+W 200 abonnement gekocht. Dit was onder de volgende voorwaarden:

200 minuten/sms
Onbeperkt internet (FUP)
Eerste 8 maanden 50%, daarna 34,95
Samsung Galaxy S gratis

Dit heeft mij totaal 699 euro gekost, gemiddeld 29 euro per maand. Als ik nu kijk naar een vergelijkbaar abonnement met de S3, met 1Gb datalimiet, kom ik uit op een totaal prijs van +-950 euro. Zeker 10 euro per maand duurder, terwijl de nieuwprijs van het toestel gelijk gebleven is.

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:39
Ik mag 25 mei mijn S2 vervangen. Nu twijfel ik uberhaupt nog of ik dit ga doen of niet. Want ik zit helaas bij Hi. Ik wil weer een 1 jarig abonnement maar als ik studentmobiel vergelijk komt Hi er echt duur uit. Bij Hi betaal je in 1 jaar 750 euro (ervanuitgaande dat je nog 250 euro moet betalen na je contract om de S3 te mogen houden). Bij Tele2 ben je 600! kwijt. Dat is echt een enorm verschil. Bij die 750 van Hi zitten er dan zelfs nog geen belminuten in je bundel.

Hoe denkt Hi hiermee weg te kunnen komen? Elk verstandig persoon zal dan toch overstappen. Dit betekent dus wel dat ik helaas tot september moet wachten, maar ach, de S2 voldoet nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 14:52
-Edwin- schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:26:
Ik mag 25 mei mijn S2 vervangen. Nu twijfel ik uberhaupt nog of ik dit ga doen of niet. Want ik zit helaas bij Hi. Ik wil weer een 1 jarig abonnement maar als ik studentmobiel vergelijk komt Hi er echt duur uit. Bij Hi betaal je in 1 jaar 750 euro (ervanuitgaande dat je nog 250 euro moet betalen na je contract om de S3 te mogen houden). Bij Tele2 ben je 600! kwijt. Dat is echt een enorm verschil. Bij die 750 van Hi zitten er dan zelfs nog geen belminuten in je bundel.

Hoe denkt Hi hiermee weg te kunnen komen? Elk verstandig persoon zal dan toch overstappen. Dit betekent dus wel dat ik helaas tot september moet wachten, maar ach, de S2 voldoet nog prima.
Je krijgt dan natuurlijk wel het toestel al zodra deze leverbaar is, het contract gaat dan pas in September in ;) Echter heeft studentmobiel vorig jaar bij de S2 ook pas laat uitgeleverd (gemiddeld genomen met andere leveranciers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Koen87 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:31:
[...]

Je krijgt dan natuurlijk wel het toestel al zodra deze leverbaar is, het contract gaat dan pas in September in ;) Echter heeft studentmobiel vorig jaar bij de S2 ook pas laat uitgeleverd (gemiddeld genomen met andere leveranciers)
Wat bedoel je precies? Dat als ik bij Hi verleng ik het toestel in mei (of begin juni) al krijg? Dat weet ik wel. Maar als ik dan dus nog 4 maanden wacht en overstap naar Tele2 bespaar ik over een jaar gezien 150 euro. Het is dan dus wel zo jammer dat ik 4 maanden moet wachten op de S3. Omdat ik niet een abonnement bij Hi en Tele2 tegelijk wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
-Edwin- schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:34:
[...]

Wat bedoel je precies? Dat als ik bij Hi verleng ik het toestel in mei (of begin juni) al krijg? Dat weet ik wel. Maar als ik dan dus nog 4 maanden wacht en overstap naar Tele2 bespaar ik over een jaar gezien 150 euro. Het is dan dus wel zo jammer dat ik 4 maanden moet wachten op de S3. Omdat ik niet een abonnement bij Hi en Tele2 tegelijk wil hebben.
Ik bedoel, als je over stapt naar Tele2, dan krijg je je toestel zodra deze beschikbaar is, het abbonement wordt dan echter pas in September omgezet naar Tele2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Koen87 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:54:
[...]

Ik bedoel, als je over stapt naar Tele2, dan krijg je je toestel zodra deze beschikbaar is, het abbonement wordt dan echter pas in September omgezet naar Tele2 :)
Is dat echt mogelijk? Dat ik dan ook pas betaal vanaf september bij Tele2 dus? Ik neem aan dat nummerbehoud dan ook kan nadat je abonnement bij Hi is afgelopen?

Haha sorry voor die vragen, maar dit is nieuw voor me. Ik wist niet dat zoiets bestond.

EDIT: Ik heb ook even rondgekeken, maar ik zie niet echt hoe ik dit kan doen. Ik kan bijvoorbeeld bij Tele2 wel aangeven dat ik mijn nummer van Hi wil meenemen. Maar ik zie het dan gebeuren dat ik een tijdelijk nummer krijg van Tele2 en tot september daarvoor betaal.

[ Voor 19% gewijzigd door -Edwin- op 07-05-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Ik gok dat je huidige abonnement wel gewoon doorloopt tot september, je gewoon nu je nieuwe telefoon krijgt en vanaf september automagisch overschakelt op Tele2 en op dat moment gaan die 1 of 2 jaar van je nieuwe abo in.

[ Voor 15% gewijzigd door Morgion op 07-05-2012 14:17 ]

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Morgion schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:16:
Ik gok dat je huidige abonnement wel gewoon doorloopt tot september, je gewoon nu je nieuwe telefoon krijgt en vanaf september automagisch overschakelt op Tele2 en op dat moment gaan die 1 of 2 jaar van je nieuwe abo in.
Dan kan ik je gok bevestigen, want zo is het wat ze mij altijd vertelt hebben. Zo ook laatst in de winkel van T-mobile

[ Voor 11% gewijzigd door Koen87 op 07-05-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Tis wel een goeie vraag inderdaad, zit zelf in een soortgelijke positie. Hoe 'weet 'zo'n online aanbieder & nieuwe provider wanneer je huidige contract afloopt? Hoe voorkom je dat je dus een dubbel abbo afsluit? In de winkel is dat natuurlijk geen probleem, maar online ligt dat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Het was trouwens Vodafone waar het goedkoop was (iets goedkoper dan Tele2), had dus fout gekeken eerst 8)7

Hoe dan ook, bij Vodafone via studentmobiel kan je pas nummerbehoud aanvragen als je abonnement binnen 2 maanden afloopt. Dan moet ik nog tot 25 juli wachten. Ik kijk het nog maar even aan, wie weet wordt Hi wel wat goedkoper en kan ik na 25 mei gewoon bij Hi verlengen.

Het wordt een beetje een algemeen vragen topic door mij. Niet de bedoeling natuurlijk, maar het komt erop neer dat de S3 bij een eenjarig abonnement een stuk duurder is bij Hi dan de meeste andere providers (ervanuitgaande dat je zo'n 250 euro moet betalen voor het afkopen van je S3). Vodafone heeft gunstige limieten met hoge snelheden (14.4 mbps), voor een relatief goedkope prijs.

[ Voor 33% gewijzigd door -Edwin- op 07-05-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Ik heb even een berekening gemaakt voor wat providers, via studentmobiel, op basis van een 2jarig abbo:

Provider: Vodafone:
maandprijs: 42,50 (x16)
actietarief: 21,25 (x8)
belminuten: 100 min + 3000 sms
internet: 1 gb
toestelprijs: 30,-

Provider: T-Mobile
maandprijs: 44,50 (x20)
actietarief: 22,25 (x4)
belminuten: 150 min +2500 sms
internet: onbeperkt
toestelprijs: 71,-

Provider: Hi
maandprijs: 48,50 (x12)
actietarief: 22,50 (x12)
belminuten: 75 min/75 sms
internet: 1 gb
toestelprijs: 0

Provider: MTV
maandprijs: 42,50 (x20)
actietarief: 0 (x4)
belminuten:100 min/100 sms
internet: 1gb
toestelprijs: 24,-

Totaalprijzen:

Vodafone: 880
T-Mobile: 1050
Hi: 852
MTV: 874

Hi is dus het goedkoopst, maar daar komt vast nog een bedrag voor je toestel bij aan het einde. Daarna is MTV het goedkoopst, maar als je toch nog wat smsjes verstuurt (ondanks Whatsapp niet geheel onlogisch) dan is het wel aan de krappe kant. T-Mobile komt uit bovenstaande berekening als belachelijk duur naar voren, dus dat is geen optie. Vodafone heeft een aardige prijs, plus een redelijk onbeperkt aantal smsjes alsmede voldoende belminuten.

Dan blijft over: het netwerk en de internetsnelheid. Geen ervaring met MTV of Vodafone.

Zit er sterk aan te denken om voor Vodafone te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
Jo3y schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:16:
[...]

Actietarief is maar 4 maanden ;)
Zie:
Cobaltos schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:44:
[...]

Het actietarief is inderdaad 4 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
Persoonlijk zit ik er ook aan te denken om naar vodafone te gaan! Want die lijkt mij het voordeligst en snelst.
Nu is het zo dat de abonnementen na 14 mei veranderd gaan worden. Is het misschien slim om nu vooraf te bestellen bij dus Studentmobiel of dergelijke? of eerst nog afwachten met pre-orderen? wat doen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
schubbie schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:14:
Persoonlijk zit ik er ook aan te denken om naar vodafone te gaan! Want die lijkt mij het voordeligst en snelst.
Nu is het zo dat de abonnementen na 14 mei veranderd gaan worden. Is het misschien slim om nu vooraf te bestellen bij dus Studentmobiel of dergelijke? of eerst nog afwachten met pre-orderen? wat doen jullie?
Ik zou zelf liever even wachten totdat de SIII in de winkel ligt. Maar de kans lijkt me vrij groot dat na 14mei Vodafone duurder wordt. Dus ik neig erna om daarvóór nog over te stappen naar Vodafone +SIII. Mocht die me echt heel erg tegenvallen, dan hou ik mijn SII gewoon en verkoop de SIII, zoiets.

Hoe ziet dat Pebble Blue er eigenlijk uit? Op alle foto's die ik gezien heb, lijkt het gewoon op zwart. Zelf ben ik nogal fan van zwarte telefoons, zou kut zijn als ik er bij het uitpakken achterkom dat ik een lame blauw toestel aan heb geschaft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
ik vind dit niet echt op zwart lijken!
http://www.smartkeitai.co...-samsung-galaxy-s-iii.jpg

het is wel gewoon donker blauw met een grijze tint, tenminste op de foto's!
in video's vind ik hem juist weer redelijk zwart lijken. ;) ik denk dat het wel mooi is in het echt. veel beter dan wit!

[ Voor 10% gewijzigd door schubbie op 07-05-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 21:15
Pff de 32GB gaat ongeveer 749euro kosten!

http://www.smartphoneshop...xy-s-iii-32-gb-blauw.html

edit: Icm met een KPN bel+web+sms abo van 1 jaar:

Abonnement
Aantal MB in de bundel: 1250
Aantal minuten of SMS: 650
Internet kosten per MB buiten bundel: € 0,10
1e 2 maanden p/m: € 25,00
na 2 maanden p/m: € 77,50
Prijs toestel: € 438,00

Zit nu bij Hi maar ik stap geregeld over tussen hi en kpn omdat je dan wel nieuwe klantenkorting krijgt maar geen overstap/oversluit kosten.

edit2: het prijsverschil tussen verlengen of nieuw abbo is ongeveer 30euro in het voordeel van overstappen. In abbo kosten zelf zit geen verschil.

[ Voor 74% gewijzigd door AtlAntA op 07-05-2012 15:39 ]

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
HAHAHAH |:( ik wou het net vragen. Waar is die 32GB versie. Maar dit is echt belachelijk duur! Ik ga nu dus zeker die 16GB kopen met een externe MicroSD kaart!

EDIT: los is hij erg duur, maar met abonnement? nergens kan je daarvoor kiezen tot nu toe geloof ik.

[ Voor 11% gewijzigd door schubbie op 07-05-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Net gebeld met Hi om mijn abbo op te zeggen. Werd me verteld dat binnenkort alle providers overgaan op lease-contracten. KPN sowieso, T-Mobile ook, en hij had vandaag gehoord dat ook Vodafone over gaat. Dit zal dan wel per 14 mei gebeuren. Handig om te weten voor mensen die eventueel nog willen overstappen/verlengen bij Vodafone.

Zelf ga ik denk ik naar MTV. Zelfde netwerk als Hi (dus goed) en er werd me een voordelige aanbieding gedaan. 2jarig abbo voor ongeveer 35 euro per maand (100 min/sms, 1 GB internet), eerste 4 maanden gratis (+10 euro tegoed per maand) en toestel gratis. Voor een 1jarig abbo zou ik waarschijnlijk maar "ietsje" bij hoeven te betalen, vanwege mijn hoge klantwaarde (hell yeah).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
Tuurlijk zegt Hi dat iedereen overgaat op lease constructies; kunnen ze hem makkelijker verkopen ;)
Maar geloven doe ik hem niet.... KPN gaat denk ik niet over, waarom zouden ze met zichzelf gaan ''concurreren''?
Voor de mensen die ''klagen'' dat de S3 zo duur is; Samsung denkt dat ze een product hebben neergezet wat zeer goed kan concurreren met de Iphone, vandaar dat de prijs zo hoog is. En dat komt niet door tussenverkopers, ik heb net de inkoopprijs van de S3 gehoord en die ligt ongeveer 140 euro boven die van de One X.... Ik denk dat de verkoop tegen gaat vallen als Samsung die prijs volhoudt, dus ik hoop echt dat Samsung die prijs flink omlaag gooit.
Ik zou even wachten met kopen, als het namelijk net als bij de S2 verloopt, gaat de prijs na ongeveer een maand omlaag met 150 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 21:15
Morfang schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:48:
Net gebeld met Hi om mijn abbo op te zeggen. Werd me verteld dat binnenkort alle providers overgaan op lease-contracten. KPN sowieso, T-Mobile ook, en hij had vandaag gehoord dat ook Vodafone over gaat. Dit zal dan wel per 14 mei gebeuren. Handig om te weten voor mensen die eventueel nog willen overstappen/verlengen bij Vodafone.

Zelf ga ik denk ik naar MTV. Zelfde netwerk als Hi (dus goed) en er werd me een voordelige aanbieding gedaan. 2jarig abbo voor ongeveer 35 euro per maand (100 min/sms, 1 GB internet), eerste 4 maanden gratis (+10 euro tegoed per maand) en toestel gratis. Voor een 1jarig abbo zou ik waarschijnlijk maar "ietsje" bij hoeven te betalen, vanwege mijn hoge klantwaarde (hell yeah).
Als alle providers gaan overstappen naar toestellease dan zie ik het sim only systeem straks een grote vlucht nemen qua populariteit.

Bijvoorbeeld:
Toestel los: 600euro
1jaarsim only: 20euro
Totaal: 840 euro

En dan is het sim only abbo nog 1 van de duurdere met 650min.
Als ik de berekeningen hierboven zo lees dan zit er nauwelijks verschil in en is het in sommige gevallen zelfs veel goedkoper. Het enigste nadeel wat ik kan bedenken is dat de internet snelheden op 2.0mbps liggen.

En dan is mijn berekening ook nog voor 1 jaar terwijl de meeste berekeningen over 2 jaar gaan.

edit@hierboven:
De prijs grafiek van de sgs2.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=277723

De prijs is dus in 1 jaar met slechts 150euro gedaald.

[ Voor 5% gewijzigd door AtlAntA op 07-05-2012 16:03 ]

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
ik heb net ook gebeld met HI om abo op te zeggen. De meneer aan de telefoon die begreep het helemaal.
Ik ga nu voor Vodafone. Ik heb niks gehoord over dat de andere providers ook over gaan op Lease toestellen.
Hij heeft mij aangeboden om naar KPN of MTV te kijken omdat daar de toestelen niet lease zijn, en dat ik mijn klantwaarde kon houden.

Helaas voor Hi is deze klant vertrokken per 2-juli.

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpijnen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-01-2023
oner schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:07:
ik heb net ook gebeld met HI om abo op te zeggen. De meneer aan de telefoon die begreep het helemaal.
Ik ga nu voor Vodafone. Ik heb niks gehoord over dat de andere providers ook over gaan op Lease toestellen.
Hij heeft mij aangeboden om naar KPN of MTV te kijken omdat daar de toestelen niet lease zijn, en dat ik mijn klantwaarde kon houden.

Hier nog één, was al 6 jaar trouwe klant bij HI, maar nu toch de overstap.

Net overgestapt naar een Vodafone Bel+SMS+Web Smart 200 voor 1jaar.
Totale kosten +/- 750euro voor 1 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Despen
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Durazno schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:55:
Tuurlijk zegt Hi dat iedereen overgaat op lease constructies; kunnen ze hem makkelijker verkopen ;)
Maar geloven doe ik hem niet.... KPN gaat denk ik niet over, waarom zouden ze met zichzelf gaan ''concurreren''?
Voor de mensen die ''klagen'' dat de S3 zo duur is; Samsung denkt dat ze een product hebben neergezet wat zeer goed kan concurreren met de Iphone, vandaar dat de prijs zo hoog is. En dat komt niet door tussenverkopers, ik heb net de inkoopprijs van de S3 gehoord en die ligt ongeveer 140 euro boven die van de One X.... Ik denk dat de verkoop tegen gaat vallen als Samsung die prijs volhoudt, dus ik hoop echt dat Samsung die prijs flink omlaag gooit.
Ik zou even wachten met kopen, als het namelijk net als bij de S2 verloopt, gaat de prijs na ongeveer een maand omlaag met 150 euro :D
Met dat soort prijzen haken denk ik veel mensen af ja, ik in ieder geval. Voor dat geld koop je een dikke laptop man, niet normaal.

Ik wacht wel een maandje voor die 100 a 150 euries, no problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
oner schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:07:

MTV is dus net zo goedkoop als Vodafone, maakt gebruik van een beter netwerk (KPN) en daar kun je dus je klantwaarde bij gebruiken om je toestel te krijgen. Waarom wil je dan toch overstappen naar Vodafone?
mpijnen schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:11:
[...]

Hier nog één, was al 6 jaar trouwe klant bij HI, maar nu toch de overstap.

Net overgestapt naar een Vodafone Bel+SMS+Web Smart 200 voor 1jaar.
Totale kosten +/- 750euro voor 1 jaar!
Dat is inderdaad een vrij aardige deal. Ik wacht nog even op het MTV aanbod, grote kans dat dat voor mij nog voordeliger is dan jouw abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 21:32

@r!k

It is I, Leclerq

AtlAntA schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:00:
[...]

Als alle providers gaan overstappen naar toestellease dan zie ik het sim only systeem straks een grote vlucht nemen qua populariteit.

Bijvoorbeeld:
Toestel los: 600euro
1jaarsim only: 20euro
Totaal: 840 euro

En dan is het sim only abbo nog 1 van de duurdere met 650min.
Als ik de berekeningen hierboven zo lees dan zit er nauwelijks verschil in en is het in sommige gevallen zelfs veel goedkoper. Het enigste nadeel wat ik kan bedenken is dat de internet snelheden op 2.0mbps liggen.

En dan is mijn berekening ook nog voor 1 jaar terwijl de meeste berekeningen over 2 jaar gaan.

edit@hierboven:

[afbeelding]

Maar ook is het grootste deel daar in de eerste twee maanden vanaf gegaan, een trend die je bij veel telefoons ziet, zodra de telefoon eventjes uit is daalt de prijs al gauw met 100 euro. Het loont wat dat betreft dus enorm om niet meteen te bestellen maar om even geduld te hebben.

[ Voor 61% gewijzigd door @r!k op 07-05-2012 16:26 ]

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344663

@r!k schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:25:
[...]

Maar ook is het grootste deel daar in de eerste twee maanden vanaf gegaan, een trend die je bij veel telefoons ziet, zodra de telefoon eventjes uit is daalt de prijs al gauw met 100 euro. Het loont wat dat betreft dus enorm om niet meteen te bestellen maar om even geduld te hebben.
Kom ook door de release van apple's iPhone. Vorig jaar gebeurde dat ook toen de 4S uit kwam... de S2 werd meteen goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Laatst online: 10:43
Anoniem: 438494 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:56:
waarom zijn er geen 1jarig abonnementen meer? Ik wil niet 2jr lang aan een provider en dezelfde telefoon vast zitten. Meestal ben je het toestel binnen 1jr alweer zat. *uitzonderingen daar gelaten natuurlijk want sommigen zijn nog steeds blij met hun Nokia 3310.
Ik heb de s3 besteld bij studentenmobiel met tele2 voor1jr met 1,5gb internet en 250minuten en smsjes.
Moest er 270 voor bijleggen maar dat heb ik zo terug wanneer ik mogelijk over een jaar besluit hem te verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:57
Zijn de telefoons op studentenmobiel nou 16GB? Er staat nergens wat vermeldt. Ik vind het ook vreemd dat je op de MTV site 160 euro moet bijbetalen en op studentenmobiel maar 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
mister_S schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:13:
Zijn de telefoons op studentenmobiel nou 16GB? Er staat nergens wat vermeldt. Ik vind het ook vreemd dat je op de MTV site 160 euro moet bijbetalen en op studentenmobiel maar 25 euro.
Zijn alleen de 16gb inderdaad.
Zie dit ook in mijn orderbevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
wat mij trouwens net opvalt is dat de S3 bij studentmobiel 14 euro duurder is geworden vergeleken met gisteren...
Op mijn contract staat 15 euro en nu 29..

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
oner schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:16:
wat mij trouwens net opvalt is dat de S3 bij studentmobiel 14 euro duurder is geworden vergeleken met gisteren...
Op mijn contract staat 15 euro en nu 29..
Prijs voor mijn abbo is nog gelijk... (tele2 1jr)

Edit
Heb daarnaast ook een antwoord gehad op mijn vraag waar Studentmobiel leverdatum op 29mei had en bijv. Hi dit begin juni had... Antwoord is dus dat ook zij pas de 29e het toestel krijgen en dan pas verzenden dus levertijd is eigenlijk overal gelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door wikacota op 07-05-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Mij vodafone abonnement eindigt op 15 september, ik zou dus vanaf 15 mei kunnen verlengen (wat waarschijnlijk ongunstig is ivm nieuwe abonnementen). Als ik nu alvast een toestel bestel met verlenging kan dit dan? Aangezien deze toch pas eind mei in zal gaan omdat de s3 dan pas uit is.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Maar verlengen is kosten technisch vaak totaal oninteressant. Ik zit nu ook bij vodafone, weet even niet wat ik moet. Af laten lopen in juli, en opnieuw naar vodafone? iemand ervaring mee of je met een telefoontje naar vodafone gewoon de prijs van een nieuw abbonee kan betalen als vaste klant? eigenlijk belachelijk, maargoed, daar kan je nog vele pagina's mee volkladden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:57
Lol, als ik me niet vergis, is dat 50 euro boven de adviesprijs van de 32GB S3. Dat gaat dus mooi niet werken Coolblue. Ik geloof dat de S2 ook een adviesprijs van 699 euro had en die was bij release (ook in mei geloof ik voor NL) voor zo'n 550 euro te vinden in winkels, soms zelfs net onder de 500 euro met een kleine actie. Ik weet dit nog omdat ik in die tijd vrij regelmatig er over heb gedacht er 1 los te kopen, omdat ik toch al was overgestapt naar sim only door die prijsstijging onzin van abo's.

Ik verwacht dat de 16GB S3 snel richting de 500 euro gaat en de 32GB onder de 600 euro komt. Aangezien Samsung hiervan hun "Olympics" foon wil maken, zullen ze wel hun best gedaan hebben wat voorraad te maken van dit ding. Wat trouwens ook een verklaring zou kunnen zijn waarom er pentile SAMOLED in zit, ze konden vast niet genoeg produceren van de SAMOLED+ als die uberhaupt al klaar was voor productie, Nexus schermpje is echter al sinds eind vorig jaar in productie.

Ik ga iig 29 mei zeker op zoek naar een 16GB voor 550 euro of minder en haal alleen een 32GB als ik die voor een klein prijsverschil t.o.v. de 16GB kan vinden, want ik doe er sowieso een 64GB SD kaartje in :)

[ Voor 7% gewijzigd door AppieNL op 07-05-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:24
thijszor schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:23:
Maar verlengen is kosten technisch vaak totaal oninteressant. Ik zit nu ook bij vodafone, weet even niet wat ik moet. Af laten lopen in juli, en opnieuw naar vodafone? iemand ervaring mee of je met een telefoontje naar vodafone gewoon de prijs van een nieuw abbonee kan betalen als vaste klant? eigenlijk belachelijk, maargoed, daar kan je nog vele pagina's mee volkladden :P
Ga bij de winkel van vodafone langs. Daar is dat wel te regelen. Ook kun je nog je 'klantwaarde' als korting krijgen op het toestel zou je nog moeten bijbetalen.

Als je bijv nog 40 euro moet bijbetalen voor het toestel krijg je deze voor 0 euro met een beetje mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
edit@hierboven:

[afbeelding]

Klopt dat die in een jaar tijd met maar 150 eu is gedaald, maar ik doelde meer op het feit dat de bij de lancering de S2 ook iets van 700 euro kostte (om en nabij). Snel na de launch zakte de peijs echter naar ong. 550 euro, dus ik hoop/denk dat de prijs van de S3 hetzelfde prijsverloop gaat laten zien. Want het is een toptelefoon, maar eerlijk is eerlijk; 700 euro is gewoon veel te veel.... Het klopt dat die het goedkoopst 600 euro is, maar ook dat is te duur...
Wat ik dus al zei, inkoop is de S3 op het momebt veel duurder dan de One X wat ik eigenlijk wel absurd vind. De S3 is dan wel beter, maar om hem dan zo duur te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:12
Ik zit ook ernstig te twijfelen over wat te doen. Heb nu Vodafone 275 B+S+W en dat bevalt eigenlijk prima. Heb nu nog een SMS blox (vriendin heeft nog geen WhatsApp). In mijn nieuwe abbonnement heb ik dus minder minuten en geen sms blox meer nodig (omdat mijn vriendin mijn oude telefoon krijgt).

Dan word het toch een duur grapje om die telefoon met verlenging te halen.
Stomme (non-)verleng constructie...

[ Voor 7% gewijzigd door FireDrunk op 08-05-2012 09:09 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05 17:02
Ik heb ook even zitten kijken, maar met mijn internet verbruik heb ik eigenlijk alleen keus uit verlengen bik Hi of overstappen naar MTV. Gemiddeld verbruik ik 1800mb on de maand. Iemand ervaring met MTV? Wat ook vreemd is, als ik bij algebeld abo neem betaal ik 190 euro bij en bij MTV zelf 290 euro....

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Golf2vr6 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:11:
Ik heb ook even zitten kijken, maar met mijn internet verbruik heb ik eigenlijk alleen keus uit verlengen bik Hi of overstappen naar MTV. Gemiddeld verbruik ik 1800mb on de maand. Iemand ervaring met MTV? Wat ook vreemd is, als ik bij algebeld abo neem betaal ik 190 euro bij en bij MTV zelf 290 euro....
Mag ik vragen wat je allemaal met je telefoon doet om aan zulk hoog dataverbruik te komen? Ik kom zelf namelijk niet verder dan een paar honderd MB, hooguit.

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:12
Muziek luisteren via Youtube waarschijnlijk. Dat is helemaal in :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05 17:02
Morgion schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:26:
[...]

Mag ik vragen wat je allemaal met je telefoon doet om aan zulk hoog dataverbruik te komen? Ik kom zelf namelijk niet verder dan een paar honderd MB, hooguit.
Gebruik mijn telefoon ook op het werk waar geen internet is. Zo nu en dan als modem voor laptop. Ik ben gewoon een heavy user. Vind het ook niet erg om daar voor te moeten betalen...maar dan niet in combi met belminuten die ik toch niet gebruik en een maandbedrag waar je op leeg loopt! Nu 250mb in 8 dagen zonder al te veel gekke dingen te doen.... paar filmpjes van de S3 bekeken.

[ Voor 197% gewijzigd door Golf2vr6 op 08-05-2012 11:36 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Ben zojuist overgestapt naar MTV, 2jarig abonnement met 100 minuten/smsjes en 1 GB internet. Eerste 4 maanden gratis + 10,- per maand tegoed, daarna 32,50 per maand. 19,95 bijbetalen voor het toestel. Vind ik zelf wel een goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk er wordt al aardig veel besteld...
Ben benieuwd hoeveel toestellen er de eerste dag na vershijning 29/05 uitgeleverd gaan worden in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Anoniem: 440008 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:46:
Kijk er wordt al aardig veel besteld...
Ben benieuwd hoeveel toestellen er de eerste dag na vershijning 29/05 uitgeleverd gaan worden in nederland.
De man die ik aan de lijn had vandaag zei gisteren nog dat ze het toestel nog niet in het systeem hadden staan. Vandaag belde die dus terug en vertelde dat het toestel ingevoerd was en dat hij 'voorbesteld' kon worden. Hij verwachtte dat ik hem dan binnen 2 weken in huis had. Beetje vreemd aangezien het over twee weken pas 22 mei is, een week voor de officiële leverdatum dus. Raar dat zo'n verkoper dat niet weet, terwijl het inmiddels toch wel ruim bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJBanthum
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-05 14:14
Zou die verkoper niet bedoeld hebben 'binnen 2 weken na verschijningsdatum'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
RJBanthum schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:04:
Zou die verkoper niet bedoeld hebben 'binnen 2 weken na verschijningsdatum'?
Dat zou een heel stuk logischer zijn, maar zo zei hij het niet. "We hebben hem inmiddels in het systeem staan, dus dan moet je hem binnen nu en twee weken wel thuis ontvangen", zoiets was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Morfang schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:36:
Ben zojuist overgestapt naar MTV, 2jarig abonnement met 100 minuten/smsjes en 1 GB internet. Eerste 4 maanden gratis + 10,- per maand tegoed, daarna 32,50 per maand. 19,95 bijbetalen voor het toestel. Vind ik zelf wel een goede deal!
Waar heb je die besteld, als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
Torrentus schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:08:
[...]

Waar heb je die besteld, als ik vragen mag? :)
Ik wilde gisteren mijn huidige Hi abbo opzeggen, dus heb naar Hi gebeld. Daar kreeg ik vervolgens deze aanbieding. Ben er trouwens wel vergeten bij te zeggen dat ik "vanwege mijn klantwaarde" korting krijg op het toestel. Volgens de verkoper was dit 110 euro (met de 19,95,- die ik moet betalen, is de toestelprijs dus 130 euro). Op de MTV site zelf zie ik bij 'mijn' abonnement een toestelprijs staan van 160 euro ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoop dat samsung zich deze keer aan de afspraak houdt,niet zoals ze doen met de firmware updates. :/
Maar laten we positief blijven, zou wel leuk zijn als het toestel eerder kwam. Maar ik denk dat de release voor meerdere landen op dezelfde dag zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Morfang schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:11:
[...]

Ik wilde gisteren mijn huidige Hi abbo opzeggen, dus heb naar Hi gebeld. Daar kreeg ik vervolgens deze aanbieding. Ben er trouwens wel vergeten bij te zeggen dat ik "vanwege mijn klantwaarde" korting krijg op het toestel. Volgens de verkoper was dit 110 euro (met de 19,95,- die ik moet betalen, is de toestelprijs dus 130 euro). Op de MTV site zelf zie ik bij 'mijn' abonnement een toestelprijs staan van 160 euro ofso.
Aha, oké, Ja, die prijs zie ik ook staan inderdaad. Jammer, maar je hebt zeker een goede deal gesloten! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou het mogelijk zijn om bij vodafone al een micro simkaart te bestellen?
Heb namelijk de telefoon besteld met een nieuw abonnement,daar zit natuurlijk een micro simkaart bij.
Maar dit nieuwe abonnement wil ik aan mijn zus geven, en uiteindelijk wil ik met mijn oude nummer wat ik nu heb dus een micro simkaart hebben. Iemand een idee of dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Anoniem: 440008 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:21:
Zou het mogelijk zijn om bij vodafone al een micro simkaart te bestellen?
Heb namelijk de telefoon besteld met een nieuw abonnement,daar zit natuurlijk een micro simkaart bij.
Maar dit nieuwe abonnement wil ik aan mijn zus geven, en uiteindelijk wil ik met mijn oude nummer wat ik nu heb dus een micro simkaart hebben. Iemand een idee of dat mogelijk is?
Ja, dat kan, sturen ze vaak kosteloos, maar soms tegen kleine vergoeding op ;-) Of je knipt gewoon zelf even je simkaartje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
Ik vind het vervelend dat er nog steeds niet meer zekerheid over de prijzen is, aangezien ik de Vodafone BSWS 100 van 1 jaar met telefoon voor ~€700 in totaal een vrij aardige deal vind.

Heeft iemand nog andere extreme aanbiedingen gevonden? Ik denk niet dat ik zoveel klantwaarde zal hebben voor Hi. Heeft iemand misschien meer informatie hoe ze die klantwaarde bepalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Torrentus schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:23:
[...]

Ja, dat kan, sturen ze vaak kosteloos, maar soms tegen kleine vergoeding op ;-) Of je knipt gewoon zelf even je simkaartje..
Okay thanks.
Had gelezen dat je een speciale tang nodig had,maar als het met de schaar lukt proberen we dat eerst.

Heb net Vodafone gebeld voor een losse micro simkaart,over 2 werkdagen in de bus en GEEN kosten super.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 440008 op 08-05-2012 15:13 ]

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste