Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over hoeveel hebben we het dan eigelijk, want ik ben eerlijk gezegd een leek in het kopen in Duitsland, maar voor zo een groot prijsverschil wil ik het toch wel serieus overwegen. En wat met de garantie eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo

Ik ga een SIII kopen met telenet king van bij coolblue. Ik wil ineens een nieuwe sim-kaart en een nieuw telefoonnummer. Ik ga waarschijnlijk niet thuis zijn bij de levering, dus heb ik het naar een alternatief adres gestuurd, maar is het belangrijk dat ik aanwezig ben? Moeten zij iets doen met die gsm, omdat ik een abonnement en een nieuwe microsim neem?
Ik heb dit ook in een ander topic gepost, maar ik heb de indruk dat het hier meer op zijn plaats is. :)

Bedankt
Quinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-08 18:43
Quint3n schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:27:
Hallo

Ik ga een SIII kopen met telenet king van bij coolblue. Ik wil ineens een nieuwe sim-kaart en een nieuw telefoonnummer. Ik ga waarschijnlijk niet thuis zijn bij de levering, dus heb ik het naar een alternatief adres gestuurd, maar is het belangrijk dat ik aanwezig ben? Moeten zij iets doen met die gsm, omdat ik een abonnement en een nieuwe microsim neem?
Ik heb dit ook in een ander topic gepost, maar ik heb de indruk dat het hier meer op zijn plaats is. :)

Bedankt
Quinten
Jij zal moeten tekenen voor het contract. Tevens zullen ze een kopie willen maken van je ID lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 24-01-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Iemand een idee waar ik een Galaxy S3 Titanium kan kopen inclusief Vodafone abonnement? Los toestel mag ook. Liefst in de omgeving Den Haag / Rotterdam.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

De nieuwprijzen van een SIII droppen wel heel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08 20:58
Nadat ik zaterdag bij de Belcompany een aanbieding zag voor een Samsung S III.
Heeft mijn moeder er toch maar 1 gehaald.

Ze heeft een Vodafone BSW 100 abonnement met 100 belminuten, 500 mb internet en onbeperkt sms.
voor 34 euro per maand. 1e 6 maanden kost het abonnement 17 euro per maand. Toestel is gratis.
Geen slechte aanbieding lijkt mij.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ligt eraan, je betaalt de helft voor je abonnement. Je had ook los kunnen kopen en prepaid/sim only kunnen nemen. Toestel is toch niet meer zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-07 18:19
Moet toch zeggen dat ik de LTE versie nog steeds behoorlijk duur vind, kost nog ongeveer €440. Nou zit ik momenteel in Hong Kong en daar kost 'ie al iets minder, heb 'm hier voor €380 zien liggen. Maar over een paar weken zit ik bij familie in Australië en volgens deze site kost de unlocked versie daar omgerekend rond de €300. Is er iets dat ik over het hoofd zie behalve dan dat je slechts 1 jaar garantie (en dan ook nog alleen in Australië)?

edit: bij navraag via twitter te horen gekregen dat ze in ieder geval wel reparaties zullen uitvoeren.

[ Voor 10% gewijzigd door crispo op 21-04-2013 10:54 . Reden: uitleg garantie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 16:08
Een andere vraag: is de S4 het prijsverschil met de S3 waard? nu nog zo'n 260 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dat kunnen wij niet bepalen, dat ligt aan vele factoren.

Het zijn gwn altijd hardware upgrades, je zou dan beter toch de s3 kunnen halen, want zo veel daalt de prijs niet meer nu de s4 er echt aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thorimo schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:28:
Een andere vraag: is de S4 het prijsverschil met de S3 waard? nu nog zo'n 260 euro?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik door de tegenvallende S4 misschien toch een S3 ga kopen...
Stuk goedkoper en dat geld kan ik dan weer uitgeven aan games (of misschien een iPad mini :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-08 20:42
beste mensen,

ik weet niet of de vraag hier in dit topic hoort.
in een folder van de mediamarkt(vestiging zoetermeer) staat een samsung s3 aanbieding voor 399,-:
De specificaties zijn:
1,5 ghz quad core processor
2gb werkgeheugen
32 gb opslag
12 mp camera

wat is het verschil tussen de normale samsung s3 16gb met 1,4 ghz quad core proccessor, 1 gb werkgeheugen, 16 gb opslag. 8 mp camera.
Zit er veel verschil in de processoren?

zie graag jullie reactie tegemoet.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tennis schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:01:
beste mensen,

ik weet niet of de vraag hier in dit topic hoort.
in een folder van de mediamarkt(vestiging zoetermeer) staat een samsung s3 aanbieding voor 399,-:
De specificaties zijn:
1,5 ghz quad core processor
2gb werkgeheugen
32 gb opslag
12 mp camera

wat is het verschil tussen de normale samsung s3 16gb met 1,4 ghz quad core proccessor, 1 gb werkgeheugen, 16 gb opslag. 8 mp camera.
Zit er veel verschil in de processoren?

zie graag jullie reactie tegemoet.

alvast bedankt
2gb, 12mp en 1.5 ghz wuad? Dat moet wel een fout zijn toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-08 20:42
Nagevraagd, het is inderdaad een fout in de folder. Is gewoon de normale s3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaaf
  • Laatst online: 10:56
De s3 is nu via hollandse nieuwe voor met een abonnement van 275 min/sms/mb plus 500mb voor 30 euro per maand te bestellen.Heeft iemand nog een goedkopere optie gezien? Een abo bij vodafone en KPN icm dit toestel waren duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:51
Tele2 actiebundel, 27,50 24mnd lang... 500min + 500MB. Verschillende websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08 20:58
skaaf schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:12:
De s3 is nu via hollandse nieuwe voor met een abonnement van 275 min/sms/mb plus 500mb voor 30 euro per maand te bestellen.Heeft iemand nog een goedkopere optie gezien? Een abo bij vodafone en KPN icm dit toestel waren duurder.
Het hangt er helemaal vanaf wat je precies in je abonnement wil hebben.

Hou er rekening mee dat de bij Hollands Nieuwe de belminuten op hele minuten afgerond worden.
Datasessie's worden afgerond per 100 KB.
gemiddelde kosten per maand is 31,05 (30x24 + 25 bezorgkosten : 24)

Bij vodafone (belcompany winkel) icm BSW 100 abonnement 100 min, onbeperkt sms 500 MB data.
zijn de gemiddelde kosten 31 euro per maand (17x6 34x18 + 30 aansluitkosten)
Belminuten worden bij vodafone na de 1e minuut per seconde afgerond,
datasessie's worden afgerond per 10 kb.

Vodafone heeeft meer roaming overeenkomsten dan hollandsnieuwe en zo zijn er nog een aantal verschillen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met deze schop?
http://www.phone-world.nl/
Klink te mooi om waar te zijn, en als ik google dan kan ik niks over deze shop bevinden. Behalve dat toevalig ook schop bestaat met naam phoneworld.nl. Ik vertrouw niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Het heeft geen keurmerk, geen telefoonnummer en staat op faillissement op KVK. Maar sws kun je zien dat het nep is aan de prijzen en site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij ben ben duidelijk erg goed in om zo shop te herkennen.
Dankje, scheelt weer een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:58

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik vind de S3 niet echt heel goedkoop vergeleken mijn verwachtingen nu de S4 er is.
Ik zoek eigenlijk een 1 jaar contract met 150 min/sm en 1,5GB met de S3 en dan max 40p/m

Naja nog maar even wachten dan ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:54:
Iemand bekend met deze schop?
http://www.phone-world.nl/
Klink te mooi om waar te zijn, en als ik google dan kan ik niks over deze shop bevinden. Behalve dat toevalig ook schop bestaat met naam phoneworld.nl. Ik vertrouw niet helemaal.
Website doet het ook niet eens meer ;)

[ Voor 48% gewijzigd door ApC_IcE op 20-05-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaaf
  • Laatst online: 10:56
Megapaul schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:57:
[...]

Het hangt er helemaal vanaf wat je precies in je abonnement wil hebben.

Hou er rekening mee dat de bij Hollands Nieuwe de belminuten op hele minuten afgerond worden.
Datasessie's worden afgerond per 100 KB.
gemiddelde kosten per maand is 31,05 (30x24 + 25 bezorgkosten : 24)

Bij vodafone (belcompany winkel) icm BSW 100 abonnement 100 min, onbeperkt sms 500 MB data.
zijn de gemiddelde kosten 31 euro per maand (17x6 34x18 + 30 aansluitkosten)
Belminuten worden bij vodafone na de 1e minuut per seconde afgerond,
datasessie's worden afgerond per 10 kb.

Vodafone heeeft meer roaming overeenkomsten dan hollandsnieuwe en zo zijn er nog een aantal verschillen.
Bedankt voor je antwoord.

Inmiddels is de prijs bij HN gezakt naar 26,50 pm, zo is hij wel erg aantrekkelijk vooral als je het vergelijkt met de s3 mini die voor 22,50 wordt aangeboden
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste