Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
Tele 2 heeft opzich ook wel een aardige deal op studentmobiel.

Deze is relatief gezien het goedkoopst! ook al heb je die onnozele belminuten, je hebt wel mooi 1.5GB internet.

2 jaar lang.. 250min/sms .. 1.5GB = inclusief alles €859
echter weet ik niet of ik wel zo blij ben met het netwerk van Tele2? niet echt de populairste heb ik het idee.

bij Vodafone kom ik bij de goedkoopste op:
2jaar lang... 100min/3000sms .... 1GB = inclusief alles €836

twijfeltwijfel

EDIT: dit is van de 16GB, maar ik wil eigenlijk het liefst de 32GB versie pre-orderen.. ik kan het nergens vinden waar het wel kan. iemand? 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door schubbie op 08-05-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:48
Ik denk niet dat de 32GB versie nu al wordt aangeboden, ik kan het in ieder geval bij geen enkele provider vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457806

Ben al 5 jaar een trouwe klant van Hi; 4 jaar lang abo betaald (€50 p/m), nu 1 jaartje Sim Only (loopt af op 22 juni). Het nieuwe 'lease systeem' van Hi trekt mij totaal niet, dus ben aan het rondkijken geslagen naar andere aanbieders icm met de SIII.
In eerste instantie KPN Mobiel, vanwege personeelskorting, maar ben nog aan het uitzoeken voor welke type abo's die korting voor geldt. Omdat ik bij Hi zit (en dus op het KPN netwerk) gaat het om een 'verlenging' van mijn abo als ik wil overstappen naar KPN, en kan ik geen gebruik maken van de voordelen als nieuwe klant.
Ik zal dus (veel) moeten bijbetalen voor de SIII omdat voor een verlenging word gekeken naar je laatste abo (in mijn geval dus Sim only).
Heb gister ook met Hi gebeld, vertelde mij dat de SIII nog niet bij hun in het systeem staat, maar dat ze verwachten dat ze dat aan einde van deze week wel hebben, hiervoor word ik vrijdag teruggebeld.
Ben benieuwd wat ze met mijn 'klantwaarde' kunnen aanbieden, anders zal het waarschijnlijk een overstap worden naar Vodafone (voor 14 mei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:31
schubbie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:38:

EDIT: dit is van de 16GB, maar ik wil eigenlijk het liefst de 32GB versie pre-orderen.. ik kan het nergens vinden waar het wel kan. iemand? 8)7
mister_S schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:45:
Ik denk niet dat de 32GB versie nu al wordt aangeboden, ik kan het in ieder geval bij geen enkele provider vinden.
http://www.smartphoneshop...xy-s-iii-32-gb-blauw.html

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Zo zo, je moet wel enorm veel bijbetalen bij een 2-jarig abonnement :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
ja inderdaad! ahaha belachelijk duur. ffe 200 euro erbij lappen voor die 16GB extra. schandalig.

mja. en na een paar maanden krijg je die 32gb versie voor een appel en ei extra....
Er zit dan niks anders op dan die 16GB waarschijnlijk, als ik hem perse wil gaan pre-orderen..
weet iemand toevallig hoe groot die MicroSDkaart maximaal in die S3 kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Er kan 64GB bij als het goed is. Waarschijnlijk willen ze eerst de 16GB versie kwijt of zo. Misschien is daar gewoon een veel grotere stock van op het moment.

32GB microSD kost ongeveer 50 euro btw.

[ Voor 11% gewijzigd door mister_S op 08-05-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
mister_S schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:07:
32GB microSD kost ongeveer 50 euro btw.
Class 10 microSDHC heb je al voor bijna de helft. De microSDXC van 64GB is zelfs al betaalbaar geworden. Groot verschil hier dat blijkbaar de SGSIII dus met exFAT werkt :D .
Hopelijk dalen die prijzen voor meer intern geheugen nog wel wat, want de meerprijs is toch wel absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
Nivk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:36:
[...]

Class 10 microSDHC heb je al voor bijna de helft. De microSDXC van 64GB is zelfs al betaalbaar geworden. Groot verschil hier dat blijkbaar de SGSIII dus met exFAT werkt :D .
Hopelijk dalen die prijzen voor meer intern geheugen nog wel wat, want de meerprijs is toch wel absurd.
€60 voor 64 is zeker niet verkeerd en veel goedkoper, dan intern..
". I for one can't wait to format my 64GB card to exFAT for unrestricted use in my S III." wat bedoelt hij hier precies mee? moet je eerst nog wat omzetten voordat die 64GB werkt of is het gewoon insteken en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
schubbie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:54:
". I for one can't wait to format my 64GB card to exFAT for unrestricted use in my S III." wat bedoelt hij hier precies mee? moet je eerst nog wat omzetten voordat die 64GB werkt of is het gewoon insteken en klaar.
Hij heeft dat kaartje al als FAT32 vanwege gebruik in S1 of S2 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:00
schubbie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:38:
Tele 2 heeft opzich ook wel een aardige deal op studentmobiel.

Deze is relatief gezien het goedkoopst! ook al heb je die onnozele belminuten, je hebt wel mooi 1.5GB internet.

2 jaar lang.. 250min/sms .. 1.5GB = inclusief alles €859
echter weet ik niet of ik wel zo blij ben met het netwerk van Tele2? niet echt de populairste heb ik het idee.

bij Vodafone kom ik bij de goedkoopste op:
2jaar lang... 100min/3000sms .... 1GB = inclusief alles €836

twijfeltwijfel

Houd ook rekening met lage snelheid van bij tele2

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:57
Ik wil graag mijn duit in het zakje doen in dit topic. Heb hem net zelf besteld bij MTV-mobile, na de volgende vergelijking gemaakt te hebben:

Let op, volgorde is volledig willkeurig, maar naar mijn mening is optie 6 de beste keuze!. :)

Optie 1: Sim Only + Los toestel
24 maanden Simyo: €13 * 24 + Samsung Galaxy S3: €580,- = €904
  • 50 belminuten
  • 50 sms
  • 1000 MB à 2,0 MB/s
  • KPN Netwerk
Optie 2: Vodafone
24 maanden Vodafone : €21,25 * 8 + €42.50 * 16 + € 29,00 toestel = €879
  • 100 belminuten
  • 3000 smsjes
  • 1000 MB à 14,4 MB/s
  • Vodafone Netwerk
Optie 3: KPN met 250 MB internet.
24 maanden KPN: €25,00 * 4 + €35.00 * 20 = €800
  • 150 belminuten
  • 150 smsjes
  • 250 MB à 14,4 MB/s
  • KPN Netwerk
  • Mogelijkheid om na 3 maanden je abonnement kosteloos omlaag/omhoog te wijzigen.
  • Eerste 4 maanden (via algebeld) ongeacht abonnement voor €25,00.
  • Naar aanleiding van bovenstaande eerste 3 maanden dus hoogst mogelijke abonnement kiezen met 1500 min/1500 sms/ 2000 MB, en na 3 maanden terugschakelen naar 150/150/250 abbo.
Optie 4: KPN met 500 MB internet.
24 maanden KPN: €25,00 * 4 + €40.00 * 20 = €900
  • 200 belminuten
  • 200 smsjes
  • 500 MB à 14,4 MB/s
  • KPN Netwerk
  • Mogelijkheid om na 3 maanden je abonnement kosteloos omlaag/omhoog te wijzigen.
  • Eerste 4 maanden (via algebeld.nl) ongeacht abonnement voor €25,00.
  • Naar aanleiding van bovenstaande eerste 3 maanden dus hoogst mogelijke abonnement kiezen met 1500 min/1500 sms/ 2000 MB, en na 3 maanden terugschakelen naar 150/150/250 abbo.
Optie 5: Tele 2
24 maanden Tele 2: €21.25 * 9 + €42.50 * 15 + €30 toestel = €858,75
  • 250 belminuten
  • 250 smsjes
  • 1500 MB à 3,0 MB/s
  • T-Mobile Netwerk
Optie 6: MTV Mobile
24 maanden MTV Mobile: €0 * 4 + €42.50 * 20 + €24 toestel = €874
  • 100 belminuten
  • 100 smsjes
  • 1000 MB à 7,2 MB/s
  • KPN Netwerk
  • Eerste 6 maanden 500 MB gratis extra
  • Eerste 6 maanden Spotify Premium gratis extra (twv €60,-)
Bovenstaande is een vergelijking puur uit mijn ervaring. Er zal vast kritiek op te leveren zijn. Vooral de netwerkdekking en de weging daarvan in je beslissing is erg persoonlijk. In de noordoostelijke provincies is de dekking van Vodafone, en in mindere mate T-mobile redelijk waardeloos te noemen in mijn beleving, whereas de dekking van KPN subliem is.

[ Voor 13% gewijzigd door Torrentus op 08-05-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:06

The Legend

*Plop*

Voor de mensen die willen overstappen naar een andere provider ipv verlengen: let wel dat overstappen met nummerbehoud en zonder dubbele abokosten vaak pas kan als je binnen 2 maanden van de einddatum van je huidige contract zit (geldt volgens mij bij alle providers). Verlengen kan vaak 3 (T-Mobile) of 4 (Vodafone) maanden voor de einddatum van je contract.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Momenteel heb ik een abbonoment lopen via T-Mobile wat eigenlijk vorig jaar al afgelopen was en ik verder niet verlengt heb. Het gaat dan om een simpel SIM-only abbo. Momenteel heb ik nog een 'dumbphone' maar wil toch wel gaan overstappen naar de Galaxy S3 icm een abbonoment.

Ik ben van plan bij T-Mobile langs te gaan om te kijken wat ze kunnen/willen doen qua prijzen. Als ik kijk naar wat Vodafone doet qua prijzen zit T-Mobile hier een flink bedrag boven. Ik vraag mij dan ook af of T-Mobile in de buurt gaat komen bij Vodafone. Een trouwe klant ben ik sowieso want heb T-Mobile sinds het nog BEN was.

Heeft iemand enig idee of het bij T-Mobile voor elkaar te krijgen is ongeveer dezelfde deal te krijgen als bij overstappen naar Vodafone ? Anders moet misschien maar gewoon bij studentmobiel.nl bestellen.

Heeft iemand verder ervaring hoe het precies verloopt als ik op studentmobiel.nl alles invul om over te stappen met nummerbehoud naar Vodafone ? Hoe gaat dat precies in zijn werk qua opzeggen van het oude abbonoment ? Kan ik gewoon alles invullen en gaat het dan goedkomen, of moet ik nog allemaal dingen gaan doen om het geregeld te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02-2024
@Torrentus bedankt voor je berekeningen.

ik kom alleen bij Vodafone anders uit namelijk:
8*€21.25=€170 16*€42.50=€680 totaal €850 in dit geval +€29= €879
Wat doe ik fout??
Ik heb zelf trouwens deze abo wel genomen, toen koste de de S3 nog €15

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:24
PilatuS schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:33:
Momenteel heb ik een abbonoment lopen via T-Mobile wat eigenlijk vorig jaar al afgelopen was en ik verder niet verlengt heb. Het gaat dan om een simpel SIM-only abbo. Momenteel heb ik nog een 'dumbphone' maar wil toch wel gaan overstappen naar de Galaxy S3 icm een abbonoment.

Ik ben van plan bij T-Mobile langs te gaan om te kijken wat ze kunnen/willen doen qua prijzen. Als ik kijk naar wat Vodafone doet qua prijzen zit T-Mobile hier een flink bedrag boven. Ik vraag mij dan ook af of T-Mobile in de buurt gaat komen bij Vodafone. Een trouwe klant ben ik sowieso want heb T-Mobile sinds het nog BEN was.

Heeft iemand enig idee of het bij T-Mobile voor elkaar te krijgen is ongeveer dezelfde deal te krijgen als bij overstappen naar Vodafone ? Anders moet misschien maar gewoon bij studentmobiel.nl bestellen.

Heeft iemand verder ervaring hoe het precies verloopt als ik op studentmobiel.nl alles invul om over te stappen met nummerbehoud naar Vodafone ? Hoe gaat dat precies in zijn werk qua opzeggen van het oude abbonoment ? Kan ik gewoon alles invullen en gaat het dan goedkomen, of moet ik nog allemaal dingen gaan doen om het geregeld te krijgen ?
Ik heb zelf ook bij studentmobiel een abbo afgesloten.
Kom zelf van Hi vandaan en stap over naar Tele2.
Uiteraard alles invullen en dan krijg je een mailtje met je contract.
Deze heb ik uitgeprint en naar ze toe gemaild met handtekening eronder.
Samen met kopie van legitimatie en bankafschrifte is voldoende.

Verder regelen zij alles maar had dit in 15minuten geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
oner schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:39:
@Torrentus bedankt voor je berekeningen.

ik kom alleen bij Vodafone anders uit namelijk:
8*€21.25=€170 16*€42.50=€680 totaal €850 in dit geval +€29= €879
Wat doe ik fout??
Ik heb zelf trouwens deze abo wel genomen, toen koste de de S3 nog €15
Bedankt oner,
Je deed niks fout, ik heb wat fout gedaan, al vraag ik me af wat... gecorrigeerd iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 15:16
Torrentus schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:22:

Optie 3: KPN met 250 MB internet.
24 maanden KPN: €25,00 * 4 + €35.00 * 20 = €800
  • 150 belminuten
  • 150 smsjes
  • 250 MB à 14,4 MB/s
  • KPN Netwerk
  • Eerste 4 maanden (via algebeld) ongeacht abonnement voor €25,00.
Naar mijn weten is dit niet meer mogelijk, omdat KPN alleen een regeling heeft dat elk abonnement de eerste twee maand €25 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Cobaltos schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:09:
[...]

Naar mijn weten is dit niet meer mogelijk, omdat KPN alleen een regeling heeft dat elk abonnement de eerste twee maand €25 kost.
Wat precies is er volgens jou niet meer mogelijk? :)
Acties KPN Bel+Sms+WebXL:
Alle abonnementen 4 maanden voor EUR 25.00 per maand bij een 2 jarig contract.
Alle abonnementen 2 maanden voor EUR 25.00 per maand bij een 1 jarig contract.
Na 3 maanden kunt u het abonnement onbeperkt 1x per maand gratis naar boven of beneden aanpassen! De netwerkactie blijft dan nog steeds geldig!

[ Voor 9% gewijzigd door Torrentus op 08-05-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
Torrentus schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:12:
[...]

Wat precies is er volgens jou niet meer mogelijk?

[...]
Ik doelde op het abonnement verlagen ergens in die eerste 3 maanden. Ik heb het niet zelf gecheckt, alleen van enkele mensen gehoord. Niet dat het mij veel uitmaakt, omdat de internetbundel van KPN toch aan de lage kant is.

Ik twijfel nog steeds over het Vodafone BSWS 100 abonnement van 1 jaar, totale prijs €722 inclusief aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-05 08:33
The Legend schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:26:
Voor de mensen die willen overstappen naar een andere provider ipv verlengen: let wel dat overstappen met nummerbehoud en zonder dubbele abokosten vaak pas kan als je binnen 2 maanden van de einddatum van je huidige contract zit (geldt volgens mij bij alle providers). Verlengen kan vaak 3 (T-Mobile) of 4 (Vodafone) maanden voor de einddatum van je contract.
Verplicht 2 maanden? Je kan dus niet alvast 5 maanden van te voren zeggen dat wordt me nieuwe abbo, stuur toestel maar toe en laat alles maar in elkaar over lopen? Opzich jammer, dan zit ik bijna vast aan tmobile :( Ik kan zelfs dat ene maandje niet wachten ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:05
Dirrukje schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:52:
[...]

Verplicht 2 maanden? Je kan dus niet alvast 5 maanden van te voren zeggen dat wordt me nieuwe abbo, stuur toestel maar toe en laat alles maar in elkaar over lopen? Opzich jammer, dan zit ik bijna vast aan tmobile :( Ik kan zelfs dat ene maandje niet wachten ;p
Dat is ook wat ik heb gezien idd. Op de sites van de providers staat steeds dat als je nummerbehoud aan wilt vragen, je huidige abonnement binnen 2 maanden moet aflopen.

Voor mij betekent dit dat ik ofwel na 25 mei kan verlengen bij Hi, of vanaf 25 juli kan overstappen naar een andere provider, aangezien 25 september mijn abonnement bij Hi afloopt.

Weet iemand of die zogenaamde ''klantwaarde'' ook verwerkt wordt op de site van Hi als je voor verlengen kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germania
  • Laatst online: 01-06 00:19
Heb net voor mijzelf een vergelijking gemaakt voor 1 jarige abonnementen.

Zit nu al drie jaar bij HI en bij de galaxy S2 kreeg ik vorig jaar het zo voor mekaar dat ik een 1 jarig abonnement had voor 490 euro (dus onder de prijs van het losse mobieltje) met 2 GB internet :)

Dit keer moet HI mij echt wel een goede aanbieding geven, anders wordt het zo te zien Vodafone.

Ismart 75
Bel:75
Sms: 2500
Int: 14.4 Mb/s
Lim: 1 GB

805.50

Vodafone:

Bel+SMS+Web Smart 100
Bel: 100
Sms: 3000
Int: 14.4 Mb/s

692

HI:

Messaging Large
Bel: 75
Int: 7 Mb/s

634.50
+
Toestel afbetalen op het einde
+/- 200
=
834.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Vodafone komt de 14e ook met nieuwe prijzen/abbo's toch? Dan is het nog maar afwachten hoeveel toestelkorting en hoeveel maanden je korting op je abbo krijgt. Heb nu maar alvast vodafone smart 100 verlengd bij smartphoneshop, mochten de nieuwe prijzen gunstiger zijn kan ik altijd nog annuleren en opnieuw bestellen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:34:
Vodafone komt de 14e ook met nieuwe prijzen/abbo's toch? Dan is het nog maar afwachten hoeveel toestelkorting en hoeveel maanden je korting op je abbo krijgt. Heb nu maar alvast vodafone smart 100 verlengd bij smartphoneshop, mochten de nieuwe prijzen gunstiger zijn kan ik altijd nog annuleren en opnieuw bestellen.
Hoe lang heb je de tijd om je order te cancellen? Twee week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
Cobaltos schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:48:
[...]

Hoe lang heb je de tijd om je order te cancellen? Twee week?
Wettelijk gezien 8 dagen...
Dit gaat enkel om het contract.
Als je het toestel niks vind kan je die ook nog "cancelen" en kan je denk ik een nieuwe uitzoeken.
Dit laatste geldt ook 8dagen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

BPP

-Edwin- schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:10:
[...]

Dat is ook wat ik heb gezien idd. Op de sites van de providers staat steeds dat als je nummerbehoud aan wilt vragen, je huidige abonnement binnen 2 maanden moet aflopen.

Voor mij betekent dit dat ik ofwel na 25 mei kan verlengen bij Hi, of vanaf 25 juli kan overstappen naar een andere provider, aangezien 25 september mijn abonnement bij Hi afloopt.

Weet iemand of die zogenaamde ''klantwaarde'' ook verwerkt wordt op de site van Hi als je voor verlengen kiest?
Volgens mij werkt Hi sinds dat toestellease niet meer met klantwaarde. De kosten voor verlengers en nieuwe klanten is nu volgens mij altijd gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:46
wikacota schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 03:19:
[...]

Als je het toestel niks vind kan je die ook nog "cancelen" en kan je denk ik een nieuwe uitzoeken.
Sinds wanneer kan je een contract cancellen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
Phusebox schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:13:
[...]

Sinds wanneer kan je een contract cancellen?
Een contract eenzijdig cancellen kan niet zonder consequenties, geldt voor beide partijen. Echter heb je wettelijk gezien wel een bedenktijd van een X aantal dagen. Het verschilt per contractsoort hoe lang deze bedenktijd is.
wikacota schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 03:19:
[...]

Acht dagen lijkt me zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Vorig jaar mijn hele bestelling inclusief goedgekeurd contract (hi) bij algebeld gecanceled omdat ze niet gelijk konden leveren. 2 maanden na pre-order. Dezelfde dag via Hi zelf besteld want die konden gelijk leveren (scheelde ook nog eens 100 euro).

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
Cobaltos schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:22:
[...]

Een contract eenzijdig cancellen kan niet zonder consequenties, geldt voor beide partijen. Echter heb je wettelijk gezien wel een bedenktijd van een X aantal dagen. Het verschilt per contractsoort hoe lang deze bedenktijd
Bedenktijd dan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384063

Als je veel belt is de tele2 aanbieding van studentmobiel ook wel ok, je krijgt bij de meeste abonnementen namelijk vrij weinig belminuten maar vooral smsjes.

Samsung Galaxy S3: GRATIS
Tele2 SmartMix 350 2 jaar
350 Belminuten of 350 SMS
Normaal: € 30,- per maand
Actietarief: 9 maanden € 15,- per maand
+
Internet: Internet X-Large 1500 MB
Normaal: € 17,50 per maand
Actietarief: 9 maanden € 8,75 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Anoniem: 384063 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:32:

Internet: Internet X-Large 1500 MB
even offtopic: zit er iemand echt aan 1.5 GB per maand? Ik heb nu 800 MB en moet echt moeite doen om 500 MB te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Op welke site krijg je de S3 gratis bij die Tele2 abonnement? Tele2 maakt gebruik van het T-mobile netwrk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Die 599 welke nu overal word genoemd is maar een indicatie, dat was bij de S1 en S2 ook al zo. Het zou mij niet verbazen als hij ergens rond de 500 kost bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
op een ander forum lees ik dit:

"Ik had een mail gestuurd naar studentmobiel. Dit is het antwoord:

Het toestel wordt vanaf de 29ste in Nederland verwacht. Op dit moment is de vraag naar het toestel zo groot dat u het toestel op z’n vroegst vanaf de 2e week in juni kunt verwachten. We verwachten dat de tarieven nog te verwerken zijn bij Vodafone op het moment dat de Galaxy S3 binnenkomt. Mocht dit onverhoopt niet kunnen dan zullen we dit altijd eerst met u bespreken om bijvoorbeeld te kijken naar een alternatief"

2 weken wachten? ik heb nog niet besteld bij studentmobiel, maar dit zou wel zwaaaaaar K*T zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
schubbie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:48:

Het toestel wordt vanaf de 29ste in Nederland verwacht. Op dit moment is de vraag naar het toestel zo groot dat u het toestel op z’n vroegst vanaf de 2e week in juni kunt verwachten. We verwachten dat de tarieven nog te verwerken zijn bij Vodafone op het moment dat de Galaxy S3 binnenkomt. Mocht dit onverhoopt niet kunnen dan zullen we dit altijd eerst met u bespreken om bijvoorbeeld te kijken naar een alternatief"

2 weken wachten? ik heb nog niet besteld bij studentmobiel, maar dit zou wel zwaaaaaar K*T zijn.
Dude, ik zou daar nog rustig 2 weken aan plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
schubbie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:48:

Dan hoop ik degene die als eerste bestellen als eerste het toestel krijgen :p
Vrijdag rond 13:00 besteld...
Afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Ik wacht gewoon even. Of je nou een iPhone, Samsung, HTC of Nokia koopt, de eerste batch zijn altijd wel problemen mee die later worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
ja ik heb niet echt zin om zo lang te wachten bij studentmobiel... Als ik hem via een andere site bestel een wellicht wat minder populaire zal de levering dan ook sneller zijn? of wat is slim om te doen? Direct bij vodafone kan je hem ook nog niet bestellen :S als ik daarop weer zou gaan wachten, dan is het 14 mei geweest en zijn de abbo's weer waarsschijnlijk duurder.. aarrghh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 17:31
schubbie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:09:
ja ik heb niet echt zin om zo lang te wachten bij studentmobiel... Als ik hem via een andere site bestel een wellicht wat minder populaire zal de levering dan ook sneller zijn? of wat is slim om te doen? Direct bij vodafone kan je hem ook nog niet bestellen :S als ik daarop weer zou gaan wachten, dan is het 14 mei geweest en zijn de abbo's weer waarsschijnlijk duurder.. aarrghh :(
Tjah ik heb de S2 vorig jaar los gekocht via BelCompany en die heb ik op 9 mei ontvangen. Terwijl velen via andere sites weken of zelfs maanden langer moesten wachten.

Heb verder totaal geen ervaring met BelCompany maar in het geval van de S2 waren ze vlot en vakkundig.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:46
schubbie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:09:
Toen ik het levertijden topic van de S2 in de gaten hield, kwam het veelvuldig aan bod dat studentmobiel maar niet uitleverde. Anderen hadden ineens wel weer het mobiel binnen die soms ook nog later besteld hadden.
Gemiddeld genomen kun je beter wachten, want ik heb uiteindelijk gewacht en besteld bij Hi, uiteindelijk vrij vlot in Mei nog gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Nu online
Ik kan mijn Vodafone abonnement verlegen. Als ik nu ergens 1 bestel met verlenging val ik dan gewoon onder de abonnementen van voor 14 mei of krijg ik dan het nieuwere (duurder) abonnement?

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:25
GoTman schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:20:
Ik kan mijn Vodafone abonnement verlegen. Als ik nu ergens 1 bestel met verlenging val ik dan gewoon onder de abonnementen van voor 14 mei of krijg ik dan het nieuwere (duurder) abonnement?
Ik heb gisteren verlengt bij Vodafone. Mijn nieuwe abonnement is direct ingegaan met de nieuwe voorwaarden, ook al loopt mijn abonnement eigenlijk pas af in augustus. Het toestel moet zelfs nog geleverd worden. Ik heb wel bij Vodafone zelf besteld (online), weet niet of het bij andere webshops ook zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 21:35

KoffieNT

banaan

Ik wil ook de S3 inc abo gaan kopen. Op dit moment zijn er voor mij 2 (2 jarige) abos interessant:

Vodafone:
100 minuten
3000 smsjes
1000mb internet
Totaalbedrag over 2 jaar: 865 euro

Tele 2:
250minuten of sms
500mb internet
Totaal bedrag over 2 jaar: 807,50

Leuk, die smsjes en het internet bij Vodafone, maar aangezien ik niet zoveel smsjes nodig heb (50 zou al genoeg zijn denk ik), ik vooral op wifi zit en ik denk ik gemiddeld op zo'n 200mb 3G-verkeer zit, dus zeker geen 1000mb nodig heb, is de Tele 2 aanbieding veel interessanter voor mij.
Ik zit op dit moment op zo'n 50-70 belminuten per maand, dus 100 zou goed genoeg zijn, maar ik heb liever wat zekerheid en kies daarom op dit moment ook voor Tele 2, 250 minuten of smsjes.

Ik weet alleen nog niet of het nou wel een goed idee is om nu al te bestellen, wat als hij vertraging oploopt is en wat als de prijzen nog omhoog/omlaag gaan en dat soort dingen.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Nu online
Brm-G schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:24:
[...]

Ik heb gisteren verlengt bij Vodafone. Mijn nieuwe abonnement is direct ingegaan met de nieuwe voorwaarden, ook al loopt mijn abonnement eigenlijk pas af in augustus. Het toestel moet zelfs nog geleverd worden. Ik heb wel bij Vodafone zelf besteld (online), weet niet of het bij andere webshops ook zo werkt.
Thanks! Voor zover ik heb gelezen geldt dit ook bij andere webshops maar helemaal zeker weet ik het niet. Misschien dat iemand meer duidelijkheid kan geven?

Online bij Vodafone verlengen wil bij niet om een 1 of andere reden. Dat terwijl mijn contract afloopt op 2 september. Dan zou ik nou toch gewoon mogen verlegen?

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brm-G schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:24:
[...]

Knap, Vodafone biedt het toestel niet eens aan op hun website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Nu online
Misschien bij verlengen wel?

[ Voor 7% gewijzigd door GoTman op 09-05-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 21:35

KoffieNT

banaan

Met gewoon opbellen kun je volgens mij een hoop bereiken :)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Ik heb verlengt bij Vodafone maar niet met dit toestel, mijn excuses voor de onduidelijkheid. Voor de vraag was de toestelkeuze niet echt relevant imo.

@Gotman, ik zou ook al op 22 april mogen verlengen. Kon toch pas 5 dagen later oid....

[ Voor 22% gewijzigd door SquareOne op 09-05-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
Koen87 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:13:
[...]

Toen ik het levertijden topic van de S2 in de gaten hield, kwam het veelvuldig aan bod dat studentmobiel maar niet uitleverde. Anderen hadden ineens wel weer het mobiel binnen die soms ook nog later besteld hadden.
Gemiddeld genomen kun je beter wachten, want ik heb uiteindelijk gewacht en besteld bij Hi, uiteindelijk vrij vlot in Mei nog gekregen.
Daar ben ik dus een beetje bang voor ook als ik hem bestel via een andere site. Wachten kan ik op zich best doen, maar ik ben bang dat dat nadelig voor mij zal gaan uitvallen, omdat ik graag bij vodafone wil en die dus 14 mei duurder zal gaan maken. ;(

Dus het is een beetje een gok.
Wachten en dan bestellen via vodafone zelf en wellicht meer betalen
OF
bestellen via een andere website en wellicht iets goedkoper, maar waarschijnlijk langer wachten.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
GoTman schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:28:
Online bij Vodafone verlengen wil bij niet om een 1 of andere reden. Dat terwijl mijn contract afloopt op 2 september. Dan zou ik nou toch gewoon mogen verlegen?
Volgens mij kan je pas 3 maanden voor de afloop van huidige abbo verlengen en zo ver ben je nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
businka19 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:45:
[...]

Volgens mij kan je pas 3 maanden voor de afloop van huidige abbo verlengen en zo ver ben je nog niet.
Als je al een abonnement bij Vodafone hebt 4 maanden van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Nu online
Brm-G schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:35:
Ik heb verlengt bij Vodafone maar niet met dit toestel, mijn excuses voor de onduidelijkheid. Voor de vraag was de toestelkeuze niet echt relevant imo.

@Gotman, ik zou ook al op 22 april mogen verlengen. Kon toch pas 5 dagen later oid....
Ah dat verklaard een hoop :) Bedankt voor je antwoorden! Dan moet ik gewoon nog even geduld hebben :)
businka19 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:45:
[...]

http://www.vodafone.nl/mo...ten/abonnement_verlengen/

4 maanden van de vore dus. Maar ik dacht misschien tel ik stom ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Hoe kan een site als studentenmobiel trouwens aanbiedingen doen terwijl het toestel niet eens op de site van de provider staat? Waar halen ze de prijzen vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
mister_S schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:52:
Hoe kan een site als studentenmobiel trouwens aanbiedingen doen terwijl het toestel niet eens op de site van de provider staat? Waar halen ze de prijzen vandaan?
Die verzinnen ze zelf. Zij betalen het toestel, en ontvangen een premie van vodafone voor het verkopen van een (los) abonnement. Bij Studentmobiel knutselen ze er dan een leuke aanbieding van. Daarom zijn de toestelkosten bij alle resellers ook anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 15:28
Nee, het toestel is bij Vodafone zelf nog nergens terug te vinden: Niet gewoon op de website, niet bij verlengen en ook niet in het systeem in de winkels zelf (vandaag zelf nog gecheckt).

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Nu online
Duidelijk :) Dan moet ik/we nog wat geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang die actie van KPN gaat lopen met de eerste 2 of 4 maanden voor €25?

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:42:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang die actie van KPN gaat lopen met de eerste 2 of 4 maanden voor €25?
Maandag 7 mei tot en met zondag 2 september 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Anoniem: 457806 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:37:
[...]

Kijk, dat is nog eens een topreactie! Dank u _/-\o_

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-06 13:13
Anoniem: 457806 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:37:
[...]

Hoe weet je dit eigenlijk? In de KPN winkel werd mij namelijk verteld dat dit tot het einde van mei zo was..

Daarbij zie ik het volgende op de algebeld website,
Contracten en kopieën dienen voor 01-06-2012 voor 14:00 uur compleet bij ons binnen te zijn in verband met de geldigheid van deze actie.

[ Voor 25% gewijzigd door Kootstra op 10-05-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Laatst online: 08-05 13:50
Voor de studentenkorting bij Hi moet je een 'Geldige Studenten OV-chipkaart' kunnen laten zien. Volgens mij ziet mijn OV-chipkaart er gewoon uit zoals alle anderen, alleen staat er dus een studentenabbo op zodat ik niet hoef te betalen voor de bus. Hoe moet Hi dan weten dat ik een student ben d.m.v. die OV-chipkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
LuckyLuQ schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:31:
Voor de studentenkorting bij Hi moet je een 'Geldige Studenten OV-chipkaart' kunnen laten zien. Volgens mij ziet mijn OV-chipkaart er gewoon uit zoals alle anderen, alleen staat er dus een studentenabbo op zodat ik niet hoef te betalen voor de bus. Hoe moet Hi dan weten dat ik een student ben d.m.v. die OV-chipkaart?
Volgens mij is de OV-kaart één van de mogelijkheden om je als student te identificeren en deze lijkt inderdaad nogal achterhaald. Bewijs van inschrijving bij een onderwijsinstelling of iets dergelijks is een betere manier om het studentschap aan te tonen.

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Morgion schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:38:
Volgens mij is de OV-kaart één van de mogelijkheden om je als student te identificeren en deze lijkt inderdaad nogal achterhaald. Bewijs van inschrijving bij een onderwijsinstelling of iets dergelijks is een betere manier om het studentschap aan te tonen.
Klopt, collegekaart voldeed prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jameso0w
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-04 17:06
Ik zie net deze aanbieding op gsmwijzer.nl van MTV Mobile.
https://www.gsmwijzer.nl/...der_id=16#bestelformulier

Klinkt op zich best goed, maar ik weet alleen niet hoe de dekking is in Den Haag en omstreken. Iemand daar ervaring mee? Iemand ervaring met gsmwijzer.nl? Heb vorig jaar SGS2 bij Typhone.nl besteld en moest best lang wachten .. Service was op zich wel goed, altijd direct antwoord via e-mail etc.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:45
Indien je niets om een databundel geeft is deze ook wel interessant..

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-05 10:45
KoffieNT schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:24:
Ik wil ook de S3 inc abo gaan kopen. Op dit moment zijn er voor mij 2 (2 jarige) abos interessant:

Vodafone:
100 minuten
3000 smsjes
1000mb internet
Totaalbedrag over 2 jaar: 865 euro

Tele 2:
250minuten of sms
500mb internet
Totaal bedrag over 2 jaar: 807,50

Leuk, die smsjes en het internet bij Vodafone, maar aangezien ik niet zoveel smsjes nodig heb (50 zou al genoeg zijn denk ik), ik vooral op wifi zit en ik denk ik gemiddeld op zo'n 200mb 3G-verkeer zit, dus zeker geen 1000mb nodig heb, is de Tele 2 aanbieding veel interessanter voor mij.
Ik zit op dit moment op zo'n 50-70 belminuten per maand, dus 100 zou goed genoeg zijn, maar ik heb liever wat zekerheid en kies daarom op dit moment ook voor Tele 2, 250 minuten of smsjes.

Ik weet alleen nog niet of het nou wel een goed idee is om nu al te bestellen, wat als hij vertraging oploopt is en wat als de prijzen nog omhoog/omlaag gaan en dat soort dingen.
Vodafone abonnementen gaan alleen maar duurder worden. Je kan dus liever nu al verlengen en niet wachten op de nieuwe abonnementen van Vodafone. Daarnaast mag je 60 dagen lang je databundel in de Passport landen gebruiken, 500 smsjes vanuit die Passport landen verzenden en was bellen 10 eurocent starttarief. De rest gaat uit je bundel. Allemaal maximaal 60 dagen op jaarbasis en in de Passport landen.

Moet wel zeggen dat het niet bekend is wat voor kortingen die nieuwe abonnementen gaan krijgen. Stel er zit een jaar 50% korting op dan is dat wel weer scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-03 11:12
Jameso0w schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:11:
Ik zie net deze aanbieding op gsmwijzer.nl van MTV Mobile.
https://www.gsmwijzer.nl/...der_id=16#bestelformulier

Klinkt op zich best goed, maar ik weet alleen niet hoe de dekking is in Den Haag en omstreken. Iemand daar ervaring mee? Iemand ervaring met gsmwijzer.nl? Heb vorig jaar SGS2 bij Typhone.nl besteld en moest best lang wachten .. Service was op zich wel goed, altijd direct antwoord via e-mail etc.

Alvast bedankt :)
MTV Mobile maakt gebruik van het KPN netwerk. Dus dat moet in Den Haag wel goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:13
Ik heb een vraag, ik zit al aardig wat tijd te kijken voor een nieuwe mobiel.
Ik zit momenteel bij vodafone, maar met verlengen ben ik duurder uit met vodafone dan een nieuw abbo (via 3e sites dan)
Nu gaat vodafone zijn prijzen veranderen, ik neem aan dat het duurder gaat worden (verbeter me als ik het fout heb) en wil dus graag voor 14 mei bestellen.

Maar lees veel verschillende meningen over de verschillende 3e site's. nu was mijn vraag wat jullie meningen zijn van de verschillende site's:
1. Castle
2. GSMwijzer
3. Studentmobiel

en dan vooral qua levering van de telefoon zelf, want ik heb geen zin om nog een maand te moeten wachten.

ps. mijn abbo loopt binnen 2 maanden af dus ik mag al overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02-2024
zijn hier al mensen die hebben gehoord wanneer ze het toesetl geleverd krijgen?
Ik lees links en rechts dat studentenmobiel pas 2 weken na 29-05 gaat leveren vanwege de enorme vraag..

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kootstra schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:31:
[...]
Hoe weet je dit eigenlijk? In de KPN winkel werd mij namelijk verteld dat dit tot het einde van mei zo was..

Daarbij zie ik het volgende op de algebeld website,
Contracten en kopieën dienen voor 01-06-2012 voor 14:00 uur compleet bij ons binnen te zijn in verband met de geldigheid van deze actie.
De periode die ik noem zou gelden voor de actie: Alle Personal Sim Bel-SMS-WebXL abonnementen voor €25,= 2 / 4 maanden. Rechtstreeks gehaald uit de actievoorwaarden die door KPN zijn opgesteld. Ik zal het later vandaag nog eens dubbelchecken, tevens hang ik morgen nog met KPN Mobiel aan de telefoon en daar ook nog navraag doen.. :) (en uiteraard zal ik dan hier even posten O-) )

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 457806 op 10-05-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik denk niet dat iemand hier kan beantwoorden hoe snel het toestel zal worden geleverd. De sites weten het zelf ook niet eens denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door mister_S op 10-05-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mister_S schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:23:
Ik denk niet dat iemand hier kan beantwoorden hoe snel het toestel zal worden geleverd. De sites weten het zelf ook niet eens denk ik.
Opzich is het niet moeilijk. Release date is 29 mei. Sommige sites zetten die datum op hun eigen website met het idee van: Vanaf 29 mei zouden wij moeten kunnen leveren. Andere sites zijn realistischer en houden rekening met de tijd voordat ze zelf de batch binnen hebben icm met levertijden naar hun klanten toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Nu online
ik heb hem toch ook maar besteld. Heb de blauwe versie besteld bij gsmeasy icm Vodafone verlenging. Ben benieuwd op de site leverbaar vanaf 28 mei maar dat lijkt me sterk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door GoTman op 10-05-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
fjux schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:45:
Ik heb een vraag, ik zit al aardig wat tijd te kijken voor een nieuwe mobiel.
Ik zit momenteel bij vodafone, maar met verlengen ben ik duurder uit met vodafone dan een nieuw abbo (via 3e sites dan)
Nu gaat vodafone zijn prijzen veranderen, ik neem aan dat het duurder gaat worden (verbeter me als ik het fout heb) en wil dus graag voor 14 mei bestellen.

Maar lees veel verschillende meningen over de verschillende 3e site's. nu was mijn vraag wat jullie meningen zijn van de verschillende site's:
1. Castle
2. GSMwijzer
3. Studentmobiel

en dan vooral qua levering van de telefoon zelf, want ik heb geen zin om nog een maand te moeten wachten.

ps. mijn abbo loopt binnen 2 maanden af dus ik mag al overstappen.
Ik heb precies hetzelfde verhaal/probleem :/ Het blijft natuurlijk een gok, maar ik denk dat ik hem via castle ga bestellen. want bij studentmobiel is het sowieso wachten lees ik al en GSMwijzer is hetzelfde bedrijf (zoals eerder vermeldt) dus zal wel met hetzelfde probleem zitten. zoals ik al zei, het blijft een gok. Het liefst bestel ik hem direct via vodafone zelf, maar dat zit er niet in vanwege die prijsverhoging na 14 mei 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 23:06
Blijkbaar hebben ze hem bij HI al liggen :o..
Nu net besteld, helaas konden ze hem niet nu opsturen jammer genoeg nog ruim 2 weken wachten dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Heb je ze gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
nee ze belde mij, en die telefoniste had hem naast haar liggen zei ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Laatst online: 05-05 22:58
Dus dat callcenter ligt vol met S3's? 0.o

*Durazno is druk op zoek naar het adres van dat callcenter

De verkooppraatjes zakken steeds verder in niveau.... Ik hoop dat ze dan genoeg S3's hebben om ze allemaal op 29 mei te versturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
blijkbaar :+
tenminste als ze de waarheid spreekt want kennis had ze niet echt :p heb dr maar haar verhaal laten doen want om nou de bedweter uit te gaan hangen had ik ook geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik zit te twijfelen of ik mijn abonnement ga verlengen (of ergens anders een nieuwe) met een S3 erbij of gewoon sim only en kijken of ik een S2 voor een leuk prijsje op de kop kan tikken (Heb nu Telfort Sim-Only wat al is afgelopen). Dit wordt voor mij wel de eerste keer dat ik een abo met toestel ga nemen dan, dus het is ff allemaal nieuw voor mij ;)
Maar ik ben bang dat het toch buiten mijn budget gaat vallen. Ik zat te denken aan maximaal (liever minder ;)) 30 euro per maand (effectief, dus eventuele kortingen uitgemiddeld over de maanden) met geen tot weinig bijbetalen voor het toestel. Iemand een idee of dit haalbaar is?

Wat ik wil:
Belminuten: maakt niet zo heel veel uit, in principe zou 50 min al voldoende zijn als ik nu naar mijn huidige verbruik kijk het afgelopen jaar
SMS: 0 is eigenlijk al voldoende, afhankelijk van de prijs zou een kleine bundel eventueel kunnen maar niet noodzakelijk
Data: ik verbruik nu al 2 jaar lang gemiddeld zo'n 250MB per maand, wel net iets meer dan 250 dus de bundel zal net een stapje groter moeten
Snelheid: Ik zou eigenlijk niet weten wat ik daarvoor nodig heb. Sneller is natuurlijk altijd beter, maar ik denk dat ik met mijn 30 euro per maand als richtprijs daar sowieso geen keuze in heb..

Wat ik heb kunnen vinden gaat dat me helaas niet lukken ben ik bang. Of is er iemand die mij blij kan maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik kreeg dit mailtje van smartphoneshop:
U heeft gekozen voor een Samsung Galaxy S III 16 GB Blauw met een Vodafone abonnement Bel+Sms+Web Smart 100 voor 2 jaar een verlenging. Vodafone veranderd per 14 mei haar abonnementen. Het abonnement wat u heeft gekozen komt te vervallen. Het abonnement wat er het meest op lijkt gaat de Bel+SMS+Web Altijd 90 heten. Daar krijg je 90 minuten, onbeperkt SMS en 1GB internet met een snelheid van wederom 14.4 Mbps. Ook dit abonnement zal €42,50 gaan kosten; geen prijsverhoging dus. Wij nemen maandag 14 mei contact met u op om de nieuwe abonnementen met u te bespreken

Op zich wel begrijpelijk, maar dan ga ik er wel vanuit dat de bijbetaling hetzelfde blijft, en 9 maanden vijftig procent korting. Ze moeten zich hier toch aan houden?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Als ze maandag pas het abo aanvragen bij vodafone gelden alle nieuwe regels en acties niet die van vandaag en morgen. Ik zou niet wachten tot maandag maar morgen zelf maar ff bellen!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Sowieso gaat dat niet lukken want kan pas vanaf 15 mei verlengen. Heb ze wel gemailed (nog niks terug).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Niet online
Durazno schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:15:
Dus dat callcenter ligt vol met S3's? 0.o

*Durazno is druk op zoek naar het adres van dat callcenter

De verkooppraatjes zakken steeds verder in niveau.... Ik hoop dat ze dan genoeg S3's hebben om ze allemaal op 29 mei te versturen....
Een derde partij zorgt voor zowel de levering als hulp met klanten ;) KPN heeft namelijk bijna alles uitbesteed.

[ Voor 4% gewijzigd door Swoooon op 10-05-2012 22:15 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Iemand nog een goede site waar je de beste deal kunt vinden met de galaxy s3 en een abbo met pak hem beet een minuut of 500 a 600 ÷ internet voor 1 jaar of 2 jaar. Hoeveel internet heb je eigenlijk nodig als je dagelijks op whatsapp zit? Er vanuitgaande dat ik s'avonds gebruik maak van wifi internet wat ik thuis heb. ( s'avonds gaat het dus niet ten koste van mijn bundel)

Daarbuiten wil ik weten of het beter is om nog even te wachten of juist niet, hoorde water weer nieuwe abbo's komen met aangepaste prijzen voor telefoonkosten en internetbundel.

[ Voor 72% gewijzigd door Le_Freak ! op 11-05-2012 03:02 . Reden: aanvulling ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:19
Denk dat ik toch begin juli maar bij HI verleng.

12 x 26 euro = 312
12 x 52 euro = 624

= 936

voor

HI Large
en 75 minuten

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Door de ellende bij Vodafone ben ik geneigd om toch maar voor de One X te gaan... Het is nog nooit zo moeilijk geweest als nu,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Mars18 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:41:
Denk dat ik toch begin juli maar bij HI verleng.

12 x 26 euro = 312
12 x 52 euro = 624

= 936

voor

HI Large
en 75 minuten
Vergeet de lease niet, waardoor je je telefoon op het laatst ook nog moet afkopen ;)
Kun je niet beter met MTV Mobile verlengen? geen lease en toch Hi (kan je via de telefoon ook mee verlengen bij Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Koen87 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:58:
[...]

Vergeet de lease niet, waardoor je je telefoon op het laatst ook nog moet afkopen ;)
Kun je niet beter met MTV Mobile verlengen? geen lease en toch Hi (kan je via de telefoon ook mee verlengen bij Hi)
MTV mobile heeft echt ruk abonnementen en belachelijk duur :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Phusebox schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:00:
[...]

MTV mobile heeft echt ruk abonnementen en belachelijk duur :S
24 euro betalen voor de telefoon
1000 MB internet en 100 min/sms: 20x45 euro = 900
Totaal : 924 euro

Altijd nog beter dan Hi :)

[ Voor 0% gewijzigd door Koen87 op 11-05-2012 09:10 . Reden: 1000 MB ipv 1500 MB :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Koen87 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:07:
[...]

24 euro betalen voor de telefoon
1000 MB internet en 100 min/sms: 20x45 euro = 900
Totaal : 924 euro

Altijd nog beter dan Hi :)
Over twee jaar misschien, maar goed 45 euro per maand voor 100 minuten, haha. Belachelijk, en dan niet eens echt snel internet.

En waar vind je die 24 euro dan? Niet op de site van mtv mobile zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 11-05-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Phusebox schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:20:
[...]

Over twee jaar misschien, maar goed 45 euro per maand voor 100 minuten, haha. Belachelijk, en dan niet eens echt snel internet.

En waar vind je die 24 euro dan? Niet op de site van mtv mobile zelf.
Studentmobiel, maar ik neem aan dat als je naar je klantwaardering vraagt, dat je ook wel richting die 24 euro komt.
Daarnaast, 100 minuten belachelijk? die 75 minuten van Hi dan? Oké, dan heb je wel 3000 sms erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germania
  • Laatst online: 01-06 00:19
Is een 1-jarig abonnement niet veel voordeliger dan een 2-jarige?

HI:

Messaging Large

634.50

Je betaalt dan relatief maar 34.50 euro over 1 jaar. Dit omdat het mobieltje nu 600 euro kost.

Met een 2-jarig abonnement ligt dat veel hoger (336 euro over 2 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
germania schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:25:

HI:

Messaging Large

634.50

Je betaalt dan relatief maar 34.50 euro over 1 jaar. Dit omdat het mobieltje nu 600 euro kost.

Ik wil graag ook mijn mobieltje houden na die ene jaar. Reken er dus 35% afkoopprijs bij, dat is 600*0.35=210 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:15:
Ik zit te twijfelen of ik mijn abonnement ga verlengen (of ergens anders een nieuwe) met een S3 erbij of gewoon sim only en kijken of ik een S2 voor een leuk prijsje op de kop kan tikken (Heb nu Telfort Sim-Only wat al is afgelopen). Dit wordt voor mij wel de eerste keer dat ik een abo met toestel ga nemen dan, dus het is ff allemaal nieuw voor mij ;)
Maar ik ben bang dat het toch buiten mijn budget gaat vallen. Ik zat te denken aan maximaal (liever minder ;)) 30 euro per maand (effectief, dus eventuele kortingen uitgemiddeld over de maanden) met geen tot weinig bijbetalen voor het toestel. Iemand een idee of dit haalbaar is?

Wat ik wil:
Belminuten: maakt niet zo heel veel uit, in principe zou 50 min al voldoende zijn als ik nu naar mijn huidige verbruik kijk het afgelopen jaar
SMS: 0 is eigenlijk al voldoende, afhankelijk van de prijs zou een kleine bundel eventueel kunnen maar niet noodzakelijk
Data: ik verbruik nu al 2 jaar lang gemiddeld zo'n 250MB per maand, wel net iets meer dan 250 dus de bundel zal net een stapje groter moeten
Snelheid: Ik zou eigenlijk niet weten wat ik daarvoor nodig heb. Sneller is natuurlijk altijd beter, maar ik denk dat ik met mijn 30 euro per maand als richtprijs daar sowieso geen keuze in heb..

Wat ik heb kunnen vinden gaat dat me helaas niet lukken ben ik bang. Of is er iemand die mij blij kan maken? :)
Of nog liever, een 1 jarig contract. Dan mag het per maand maximaal zo'n 40 euro kosten (of goedkoper ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:19
germania schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:25:

HI:

Messaging Large

634.50

Mwah, is in prijs wel goedkoper.

Maar dan moet je het 2e jaar weer wat vinden, en gaan betalen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik heb zelf mijn abbo bij Hi verlengt.
Hi Large (onbeperkt sms, 1GB data, 7.2mbps), zonder belminuten en met studentenkorting:

12x €20.00
12x €43.50
-----------------
€ 762 totaal

De regels van de lease zeggen:
Als je het toestel na je contractstermijn wilt overnemen, moet je rekening houden met de volgende kosten:
2 jaar contract: ongeveer 15% van de nieuwwaarde (losse aanschafprijs) van het toestel.

15% van de nieuwwaarde over 2 jaar is 70~90 euro.
Dat is hetzelfde bedrag dat ik normaal vooraf betaal.
Daarbij wil ik over 2 jaar misschien een nieuw toestel en geef ik de SGS3 gewoon terug ^^.

Belminuten heb ik niet nodig, als ik op 3 maanden tijd 5 minuten bel dan is het al veel.
Vind het wel aardig prijsje zo ^^

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Darkfreak schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:57:
Belminuten heb ik niet nodig, als ik op 3 maanden tijd 5 minuten bel dan is het al veel.
Vind het wel aardig prijsje zo ^^
Zeker een mooi prijsje! Ik twijfel nog over verlengen bij Hi ivm lease, ik wil namelijk maar één jaar. Vraagje over je belbundel (die je dus niet genomen hebt): als je nu toch besluit te bellen, betaal je gewoon € 0,xx per minuut?

Ik denk dat ik gewoon 75 minuten neem. Twijfel nog over het grootste abonnement (XL), de snelheid en onbeperkt naar Hi (heeft mijn vriendin ook) bellen spreken mij wel aan. :)
Pagina: 1 2 ... 26 Laatste