Als je geen belminuten pakt en alsnog gaat bellen betaal je gewoon 0.xx per minuut en dat word dan boven op je bundel berekent.ilhanko schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:10:
[...]
Zeker een mooi prijsje! Ik twijfel nog over verlengen bij Hi ivm lease, ik wil namelijk maar één jaar. Vraagje over je belbundel (die je dus niet genomen hebt): als je nu toch besluit te bellen, betaal je gewoon € 0,xx per minuut?
Ik denk dat ik gewoon 75 minuten neem. Twijfel nog over het grootste abonnement (XL), de snelheid en onbeperkt naar Hi (heeft mijn vriendin ook) bellen spreken mij wel aan.
Dus als ik in 't eerste jaar in een maand voor 2 euro bel dan betaal ik over die maand 22 euro ipv 20.
Mensen vergissen zich echt extreem in het lease-model ben ik achter gekomen.
Als je echt nauwkeurig gaat rekenen ben je met 't lease model niet duurder uit dan normaal en vaak zelfs goedkoper t.o.v. concurrentie.
En als je het toestel inlevert en een nieuw toestel pakt ben je sowieso goedkoper uit.
Of je nou €80 vooraf bij moet leggen om het toestel te krijgen of €80 achteraf bij legt voor het toestel.
De optie om belminuten zelf in te stellen of zelfs weg te laten vind ik ook goud waard.
Ik persoonlijk bel de afgelopen 4 jaar nauwelijks tot niet meer.
[ Voor 4% gewijzigd door Darkfreak op 11-05-2012 11:15 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻