Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ilhanko schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:10:
[...]

Zeker een mooi prijsje! Ik twijfel nog over verlengen bij Hi ivm lease, ik wil namelijk maar één jaar. Vraagje over je belbundel (die je dus niet genomen hebt): als je nu toch besluit te bellen, betaal je gewoon € 0,xx per minuut?

Ik denk dat ik gewoon 75 minuten neem. Twijfel nog over het grootste abonnement (XL), de snelheid en onbeperkt naar Hi (heeft mijn vriendin ook) bellen spreken mij wel aan. :)
Als je geen belminuten pakt en alsnog gaat bellen betaal je gewoon 0.xx per minuut en dat word dan boven op je bundel berekent.
Dus als ik in 't eerste jaar in een maand voor 2 euro bel dan betaal ik over die maand 22 euro ipv 20.

Mensen vergissen zich echt extreem in het lease-model ben ik achter gekomen.
Als je echt nauwkeurig gaat rekenen ben je met 't lease model niet duurder uit dan normaal en vaak zelfs goedkoper t.o.v. concurrentie.
En als je het toestel inlevert en een nieuw toestel pakt ben je sowieso goedkoper uit.

Of je nou €80 vooraf bij moet leggen om het toestel te krijgen of €80 achteraf bij legt voor het toestel.

De optie om belminuten zelf in te stellen of zelfs weg te laten vind ik ook goud waard.
Ik persoonlijk bel de afgelopen 4 jaar nauwelijks tot niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Darkfreak op 11-05-2012 11:15 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Darkfreak schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:13:
[...]
Als je geen belminuten pakt en alsnog gaat bellen betaal je gewoon 0.xx per minuut en dat word dan boven op je bundel berekent.
Dus als ik in 't eerste jaar in een maand voor 2 euro bel dan betaal ik over die maand 22 euro ipv 20.

Mensen vergissen zich echt extreem in het lease-model ben ik achter gekomen.
Als je echt nauwkeurig gaat rekenen ben je met 't lease model niet duurder uit dan normaal en vaak zelfs goedkoper t.o.v. concurrentie.
En als je het toestel inlevert en een nieuw toestel pakt ben je sowieso goedkoper uit.

Of je nou €80 vooraf bij moet leggen om het toestel te krijgen of €80 achteraf bij legt voor het toestel.

De optie om belminuten zelf in te stellen of zelfs weg te laten vind ik ook goud waard.
Ik persoonlijk bel de afgelopen 4 jaar nauwelijks tot niet meer.
Ah oké thanks voor de uitleg.

Tsja het leasen is even wennen denk ik. :) Nu twee weken wachten tot ik kan verlegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:11
Nou Hi is zeker wel duur. Ga maar even een 1 jarig abonnement vergelijken tussen Hi en Vodafone met de S3. Bij Hi betaal je 802 euro voor Hi Messaging Large Student met 75 minuten in 1 jaar (210 euro voor telefoon inbegrepen). Voor Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100 betaal je in 1 jaar 692 euro. Dat vind ik echt een enorm verschil. Hi is dan wel weer goedkoper dan T-Mobile.

Ik zou zo voor Vodafone gaan, ware het niet dat ik dan 2 maanden langer moet wachten op de S3 en ik gewoon ongeduldig ben :P Bovendien verwacht ik wel dat de waarde van mijn S2 in die 2 maanden zo'n 50-100 euro kan zakken, wat het verschil in prijs een beetje compenseert. Neemt niet weg dat het verschil tussen Hi en Vodafone erg groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik pak sowieso altijd 2 jaar gezien dat ook de gemiddelde duur is dat ik met een toestel doe ^^.
Die 1 jaars abo's vind ik overal pokkeduur :s

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Ik had mijzelf bij BelCompany aangemeld om via de e-mail op de hoogte te blijven over de SGS3, en krijg net het onderstaande berricht.
Beste meneer ...,

U heeft zich ingeschreven om op de hoogte te blijven over de Samsung GALAXY S III.
Goed nieuws want vanaf volgende week is deze te bestellen via BelCompany.nl,
waar we je uiteraard over zullen informeren.

Speciaal voor jou hebben we dan het volgende voordeel.

• Alleen bij BelCompany.nl krijgt je een gratis Samsung GALAXY S III accessoire pakket twv. €100,- (op=op)
• Maandag start een nieuwe promotie met vodafone, waar je tot 6 maanden 100% korting krijgt.
• Als je hem bij ons besteld heb je als 1 van de eerste de nieuwe Samsung ALAXY S III in handen (verwachting hierbij is eind mei)

Je geduld wordt dus beloond met extra voordeel alleen bij BelCompany.nl

Groet van het BelCompany online team
Zou Vodafone bij de nieuwe abonnementen 6 maanden 100% korting verlenen?

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 12:40
xp7amrkr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:39:
Ik had mijzelf bij BelCompany aangemeld om via de e-mail op de hoogte te blijven over de SGS3, en krijg net het onderstaande berricht.

[...]

Zou misschien interessant zijn, zeker aangezien het Vodafone BSWS 90 abonnement nauwelijks verschilt met BSWS 100.

€100 aan accessoires is misschien ook wel leuk, echter zal de toestelprijs wel hoger zijn bij Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xp7amrkr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:39:
[...]
Waarschijnlijk icm 2 jaar? Is hetzelfde als eerste jaar 50% korting zoals bij Hi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:18:
[...]

Waarschijnlijk icm 2 jaar? Is hetzelfde als eerste jaar 50% korting zoals bij Hi..
De Hi actie loopt trouwens tot het eind van deze maand en wordt daarna terug geschroeft naar een kwart van de looptijd 50% korting, of gewoon 20% of 30% korting, is mij verteld door een Hi mederwerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 19:38
Erg verwarrend allemaal al die mogelijk eindigende en opkomende acties. Ik had geen idee dat het afsluiten van een abo zo moeiljk kon zijn met al die sites die allemaal weer een andere prijs hanteren. Ik wacht maar tot het eind van deze maand, met mijn 'geluk' komt een een dag na mijn pre-order een superaanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mister_S schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:28:
Erg verwarrend allemaal al die mogelijk eindigende en opkomende acties. Ik had geen idee dat het afsluiten van een abo zo moeiljk kon zijn met al die sites die allemaal weer een andere prijs hanteren. Ik wacht maar tot het eind van deze maand, met mijn 'geluk' komt een een dag na mijn pre-order een superaanbieding.
Achja, er zijn altijd wel acties. Misschien de ene iets voordeliger dan de andere. Als je een nieuw abo moet hebben pak dan wat op dat moment het beste is anders als je denkt dat er iets beters om de hoek is dan wacht even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:44:
[...]

Achja, er zijn altijd wel acties. Misschien de ene iets voordeliger dan de andere. Als je een nieuw abo moet hebben pak dan wat op dat moment het beste is anders als je denkt dat er iets beters om de hoek is dan wacht even.
Je moet vergelijken met het verleden. Hi gaat niet verder dan 50% korting over de helft van de looptijd, dus als je Hi wil kun je het beste voor juni je slag slaan.\

Vodafone doet zo'n 2x per jaar ook 50% korting op de helft van de looptijd (terwijl het nu maar 8 maanden korting is van de 24). Ik heb zelfs een lopend abbo bij Vodafone met 50% korting over de gehele looptijd (24 maanden). En natuurlijk berichten in de gaten houden van mensen die de klantenservice gesproken hebben.

[ Voor 84% gewijzigd door Malarky op 11-05-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skullbone
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-06 00:25
Ik zag op studentmobiel.nl dat vodafone het voordeligste abonnement heeft over 2 jaar. Echter ik heb echt geen 3000 sms'jes nodig, en 1 GB data is ook wat veel. Zijn er geen goedkopere abonnementen met bv 500 MB, of kan ik beter wachten op de nieuwe abbo's van vodafone omdat je dan wel 500 MB kan krijgen voor 31,25 p/m (hopend dat ze nog steeds 8 maand 50% korting geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Bekijk de Tele 2 even, 250min/smsjes en 500mb data. Komt wel rond diezelfde prijs uit, maar dan heb je wat meer minuten :).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met de tele 2 dekking dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
Mooi de S3 besteld vie MTVmobile (verlenging van Hi)
Voor 40euro in de maand 1Gb@7,2mb/s en 100sms/bel bundel en een eigen bijdrage van €90 voor het toestel en eerste 4maanden gratis.

Hierdoor uiteindelijk maximaal 60euro goedkoper uit en het toestel is gelijk van mij :)

Nu nog een paar weekjes wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

succes mtv mobile.... haha.
zou ik echt niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees maar eens op google naar ervaringen van mtvmobile.. niet echt positief.
zou ik liever vodafone nemen oid

-edit-

http://www.bellen.com/for...onderwerp=301&topic=10204

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=95426

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:23:
lees maar eens op google naar ervaringen van mtvmobile.. niet echt positief.
zou ik liever vodafone nemen oid
bullshit natuurlijk...mtvmobile is gewoon KPN en dat is verder een goed netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeg niks over het netwerk, maar klantenservice, website enz is ook belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
nouja die klantenservice is ook deels hi/kpn aangezien dat toch een bedrijf is en ik eigenlijk hi belde, en kan altijd naar de HI winkel bij mij om de hoek. website ja, hoevaak kom je daar nou op? heb net gekeken en kan meer en sneller informatie vinden als via hi. dus tot nu toe positief.

En qua maandbedrag ben ik best tevreden aangezien ik al van 50euro in de maand uit ging, ook bij vodafone zou ik rond de 50euro kwijt zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skullbone
  • Laatst online: 04-06 00:25
Volgens mij kom je bij vodafone ongeveer op hetzelfde bedrag uit en krijg je meer (sneller internet, meer sms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
even gekeken en zou idd 42,50 + telefoon €X+ €30,- aansluitkosten kwijt zijn per maand maar aangezien officieel mijn abonnement pas augustus af loopt en vodafone de bundels binnenkort gaan aanpassen/verhogen dit waarschijnlijk niet meer voordeliger wordt.

voor nu dus is dit het voordeligste ook als ik sim-only doe (waar niet eens fatsoenlijk snel internet voor te vinden is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroach
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:51
Ik mag op 23 mei mijn abonnement bij Hi verlengen. Ik zie nu die actie van 50% korting. Daarbij weet ik echter niet of ik blij ga worden van dat nieuwe gedoe met leasen. Ik zie de galaxy s3 voor 2 maanden voor in totaal rond de 950 euro (dat is incl. leasen). Gekeken met sim only kom ik volgens mij niet goedkoper uit...
Hebben mensen ervaring met bijvoorbeeld het meer voordeel kunnen krijgen in de winkel kunnen tov internet of klantenservice?

[ Voor 20% gewijzigd door theroach op 11-05-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 22:43
Ik ben er ook ingestonken :(

SGS3 besteld via www.castle.nl met vodafone "bel sms web smart 100" , met "gratis" SGS3 erbij, verwachte levering week 22 (maar zal wel "iets" later worden , ook vanwege mijn vakantie dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
ja, wat ik heb gedaan is via hi.nl via dat chat bericht gevraagd voor vaste klanten korting, ze hebben mijn nummer opgeschreven en door gegeven aan een andere afdeling. Uurtje geleden gebeld door hun en ze hebben mij toen een mtvmobile aanbieding gedaan. Volgens hun deed HI niet meer aan extra kortingen door die 50%.

Ik heb uiteindelijk 5euro per maand korting gekregen de gehele looptijd, ik denk als je een hoger abonnement neemt dit bedrag miss wel stijgt.
+ zoals ik hier boven al zei, het toestel is meteen van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Ted038 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:54:
Ik ben er ook ingestonken :(

SGS3 besteld via www.castle.nl met vodafone "bel sms web smart 100" , met "gratis" SGS3 erbij, verwachte levering week 22 (maar zal wel "iets" later worden , ook vanwege mijn vakantie dan)
Hoezo ingestonken? Week 22 is de normale release week.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar na 8 maanden betaal je 42,50 per maand... vind ik best wel veel!
zijn er geen goedkopere opties?
echt veel bellen doe ik niet.. af en toe. Dus aan 75min heb ik al genoeg, en 200 smsjes per maand? gebruik toch meer whatsapp plus internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Phusebox schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 03:04:
[...]

Hoezo ingestonken? Week 22 is de normale release week.
was grapje, meneer sonnenberg ;)

En aangezien er best eens VEEL besteld kunnen zijn bij castle zou uitlevering wel eens iets later kunnen worden, wat ik wat minder erg vind aangezien ik in week 22 toch in buitenland zit ....

[ Voor 32% gewijzigd door Ted038 op 12-05-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:09:
maar na 8 maanden betaal je 42,50 per maand... vind ik best wel veel!
zijn er geen goedkopere opties?
echt veel bellen doe ik niet.. af en toe. Dus aan 75min heb ik al genoeg, en 200 smsjes per maand? gebruik toch meer whatsapp plus internet
tja, dit toestel krijg je niet gratis bij een abo van 11,95 per maand he ?

(net zoals waarschijnlijk velen,) Doe zelf altijd de rekensom wat deze telefoon mij over de contractduur gaat kosten (aansluitkosten+abbgeld-korting+bijbetaling) (30+850+0=880), uiteraard wel met abb's welke minimaal aan mijn eisen voldoen, en deze was op die manier bekeken het goedkoopst, helemaal met 60 dagen buitenland-dekking. (bij tmobile kost(te) dit me minimaal 100 euro per jaar extra)

Daarnaast is het niet zeker wat de vodafone aan nieuwe abo gaat aanbieden vanaf 15 mei , aangezien de nu nog aangeboden abo gaat vervallen per 14de, maar de verwachting is dat het allemaal duurder / minder uitgebreid gaat worden, vandaar mijn "gok" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-09 21:06
De nieuwe aanbiedingen voor Vodafone:
Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/1507/naamlooslp.png

[ Voor 15% gewijzigd door thobe op 12-05-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
thobe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:38:
[afbeelding]
Weet je misschien ook welke datalimieten bij Web regelmatig, vaak en altijd gaan komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
Regelmatig: 200MB @ 7,2Mbps
Vaak: 500MB @ 7,2 Mbps
Altijd 1GB @14.4 Mbps
Extreem: 2/4GB @ 14.4 Mbps
Buitenbundel kosten €0,10 per MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
thobe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:38:
[afbeelding]
Helaas de webaltijd 42,50 maar 4maanden, maar er is dus voor een 2 jarig abonnement maar 5euro verschil tussen de 42,50altijd(20*42,50=850) en 47,50altijd(18*47,50=855)

Hopelijk hoef je niet €140 bij te betalen alsnog als je wilt verlengen...

[ Voor 9% gewijzigd door Swoooon op 12-05-2012 12:59 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:21
Nou daar wisten ze gisters niets van bij Vodafone toen ik ze aan de lijn had, stelletje n00bs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Hmm, dus de prijzen blijven eigenlijk gewoon hetzelfde... Zelfs het abo met 500 mb wordt voordeliger dan nu lijkt mij, met de nieuwe actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
HamburgerHenk schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:57:
Nou daar wisten ze gisters niets van bij Vodafone toen ik ze aan de lijn had, stelletje n00bs
Deze informatie is zowel bij de directe als de indirecte verkoopkanalen van te voren bekend. Zo kan de marketing, etc er van te voren op aangepast worden. Natuurlijk gaat een verkoopmedewerker dit niet van te voren delen met klanten, gezien je dan je eigen ruiten ingooit als verkoper zijnde.

Deze nieuwsbrief kreeg ik een paar dagen geleden te zien. Heb maar besloten de informatie met jullie te delen, zodat je voor je zelf kan bepalen of het verstandig is een nieuw abonnement af te sluiten (vanaf 14-05), of vandaag nog te verlengen tegen de huidige voorwaarden met de huidige acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
thobe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:08:
[...]

Deze informatie is zowel bij de directe als de indirecte verkoopkanalen van te voren bekend. Zo kan de marketing, etc er van te voren op aangepast worden. Natuurlijk gaat een verkoopmedewerker dit niet van te voren delen met klanten, gezien je dan je eigen ruiten ingooit als verkoper zijnde.

Deze nieuwsbrief kreeg ik een paar dagen geleden te zien. Heb maar besloten de informatie met jullie te delen, zodat je voor je zelf kan bepalen of het verstandig is een nieuw abonnement af te sluiten (vanaf 14-05), of vandaag nog te verlengen tegen de huidige voorwaarden met de huidige acties.
Nouja ze raken me wel kwijt, want ik wil die telefoon wel zo snel mogelijk hebben en als ik niet kan verlengen bij vodafone(online 4 maanden) dan ga ik maar ergens anders heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik meende bij de specificaties te lezen dat er geen dual SIM in deze telefoon zit, maar dat dit wel mogelijk is met een specifieke Samsung adapter.

Misschien een beetje te specifieke vraag, maar ik heb nog een sim met goedkoop onbeperkt heel snel 3G internet en wil een andere sim gebruiken voor wat belminuten/smsjes. Is dit handig? i.e: (kan ik tegelijk deze sims gebruiken? i.c.m. deze telefoon?

Iemand meer informatie bedankt. :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekje schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:36:
Ik meende bij de specificaties te lezen dat er geen dual SIM in deze telefoon zit, maar dat dit wel mogelijk is met een specifieke Samsung adapter.

Misschien een beetje te specifieke vraag, maar ik heb nog een sim met goedkoop onbeperkt heel snel 3G internet en wil een andere sim gebruiken voor wat belminuten/smsjes. Is dit handig? i.e: (kan ik tegelijk deze sims gebruiken? i.c.m. deze telefoon?

Iemand meer informatie bedankt. :)
Heb afgelopen week al een microsimkaart besteld bij vodafone, gisteren netjes bezorgd en nog gratis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Is er niet een soort van pricewatch voor abbo's? je vult je wensen in qua data, snelheid min/sms, netwerk, toestel, looptijd, drukt op zoek en klaar is kees!

Sorry voor offtopic

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 13:27
AtlAntA schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:44:
Is er niet een soort van pricewatch voor abbo's? je vult je wensen in qua data, snelheid min/sms, netwerk, toestel, looptijd, drukt op zoek en klaar is kees!

Sorry voor offtopic
Je kunt kijken of bellen.com daar aan voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 11:49
AtlAntA schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:44:

Sorry voor offtopic
Misschien eens voorstellen hier op GoT! Lijkt me wel redelijk handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Heeft iemand hier toevallig al iets meer over the 'First Sales Night' gehoord? Ik ben er wel benieuwd naar in welke winkels dit gaat plaats vinden. Om een keer 's avonds of 's nachts naar de winkel te gaan om als eerste een S III op te halen zou ik nog wel grappig vinden. Maar ik ben dan weer net niet zo gek om er voor naar de andere kant van het land te reizen... Hoop daarnaast dat het wel een winkel is waar je het toestel ook gewoon los kan kopen, en niet bijvoorbeeld een provider winkel waar je hem alleen mee krijgt inlcusief nieuw abbonement. En de prijs mag natuurlijk niet boven de 650 euro liggen, want dan wordt het verschil met online bestellen wel erg groot.

Ik kom hierop door het bevestigings mailtje dat ik van Samsung kreeg na het aanmelden voor de 'Claim je Galaxy SIII' actie op Facebook. Onderin het mailtje staat de hint naar de First Sales Night. Overigens is de naam van de actie verkeerd gekozen; het aanmelden geeft totaal geen rechten op een reservering of iets dergelijks. Wel de mogelijkheid om kaartjes voor de Olympische spelen te winnen mocht je het toestel later ook daadwerkelijk aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Zow, ik heb hem ook maar besteld op Castle.nl met Vodafone Web Smart 100 abo, en gratis toestel.

Na 4 jaar een iPhone te hebben gehad, wil ik wel is wat anders proberen! Ben echt benieuwd of ik aan Android kan wennen, en of ik de iPhone-only apps niet heel erg ga missen... (Zoals Tweetbot, Camera+ en TomTom)

Voorlopig hou ik mijn iPhone 4 er tijdelijk naast, als de Samsung mij echt bevalt verkoop ik mijn iPhone!

[ Voor 4% gewijzigd door edgarf28 op 12-05-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornetjuh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07-2019
Via Tele2 Smartmix 250 + 500Mb internet:

Totaalprijs +- €33,- per maand, 2 jaar. (incl. eenmalige betaling voor telefoon)

Lijkt mij een prima deal. Iemand redenen om deze deal niet te maken? Hoe zit het met dekking en internetsnelheid van Tele2 (T-mobile?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
cornetjuh schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:32:
Via Tele2 Smartmix 250 + 500Mb internet:

Totaalprijs +- €33,- per maand, 2 jaar. (incl. eenmalige betaling voor telefoon)

Lijkt mij een prima deal. Iemand redenen om deze deal niet te maken? Hoe zit het met dekking en internetsnelheid van Tele2 (T-mobile?)
Dat hij nog niet bestelbaar is op Tele2 site, en je de OneX bijvoorbeeld nergens goedkoper krijgt (prijs die je moet bijbetalen bij 1 jaar) als op hun eigen website. Dus mocht je voor 1 jaar willen gaan kun je daar denk ik beter op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:12
Qua abo-kosten ben je vanaf volgende week bij Vodafone wellicht niet heel veel slechter uit dan nu, maar volgens mij gaan de toestelkortingen bij Vodafone behoorlijk omlaag, waardoor je waarschijnlijk toch nog best nu een abo kan afsluiten. Ik heb in ieder geval een Bel+SMS+Web Smart 100 abo afgesloten bij Castle met een S3 (zoals velen denk ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg36/scaled.php?server=36&filename=naamlooslp.png&res=landing

4 maanden 100% korting op Bel+SMS+Web Altijd (€42,50) vanaf 14 mei 2012 met slechts 90 belminuten.
Met vermoedelijk bijbetalen (gezien de kleinere toestelsubsidie).
Of
8 maanden 50% korting op Bel+SMS+Web Smart 100 (€42,50) met 100 belminuten + gratis Samsung Galaxy S III GT-I9300 16GB!

Ik ben blij dat ik gisteren voor de actie van Castle ben gegaan!

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cone-e3
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:38
Het is echt slecht gesteld met de prijzen in Nederland, als ik dit net lees over Oostenrijk:

40 euro per maand, 3000 minuten, en 1000 sms'jes + onbeperkt internet (FUP na 6GB snelheid 64kb/s) en je hoeft niet bij te betalen voor het toestel.

http://fudzilla.com/home/...-hits-austria-3-at-0-euro

on topic ik ben benieuwd naar de nieuwe Vodafone abonnement, tot nu toe had ik eigenlijk maar 2 opties HI of MTV Mobile, dit aangezien ik veel in de trein zit en veel data verstook en dus eigenlijk een XL of een 2 GB limiet wil hebben.
nu heb ik dus een optie 3, een extreem vodafone abonoment

MTV:
2000MB
100Min/SMS
1050+ toestel prijs 129.95

HI:
2000MB
75 Min/SMS
1071€ + afkoop toestel

never mind ik dacht dat er een Vodafone extreem 52.50 zou zijn kennelijk niet volgens:
nieuws: Vodafone kondigt nieuwe abonnementen aan
Er blijven dus 2 opties t-mobile is geen optie dit heb ik gehad vond ik echt minder, sommige collega's hebben het nog steeds en we hebben geen/slecht bereik op het werk.

[ Voor 23% gewijzigd door cone-e3 op 12-05-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Ik blijf ervan balen dat ik als bestaande Vodafone klant genaaid ben als ik de telefoon bij hun wil halen. Moet bij alle websites zo'n 100 euro bijbetalen voor het abonnement waarmee ik wil verlengen, terwijl ie gratis is als ik een nieuwe klant zou zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cone-e3
Ary schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:30:
Ik blijf ervan balen dat ik als bestaande Vodafone klant genaaid ben als ik de telefoon bij hun wil halen. Moet bij alle websites zo'n 100 euro bijbetalen voor het abonnement waarmee ik wil verlengen, terwijl ie gratis is als ik een nieuwe klant zou zijn. :/
Dit gaat stom klinken, maar kan je hem niet vernieuwen door het opzeggen en een nieuw abonnement nemen met nummerbehoud ? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

cone-e3 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:42:
[...]

Dit gaat stom klinken, maar kan je hem niet vernieuwen door het opzeggen en een nieuw abonnement nemen met nummerbehoud ? ^^
Is dat mogelijk binnen dezelfde provider? Ik heb zelf een aantal jaar geleden gewerkt bij de klantenservice van Debitel, daar werd dat niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
Ary schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:50:
[...]

Is dat mogelijk binnen dezelfde provider? Ik heb zelf een aantal jaar geleden gewerkt bij de klantenservice van Debitel, daar werd dat niet toegestaan.
Ik denk dat het wel mogelijk is maar je moet dan wel weer €30,- aansluitkosten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

thobe schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:56:
[...]

Ik denk dat het wel mogelijk is maar je moet dan wel weer €30,- aansluitkosten betalen.
Ik krijg op StudentMobiel.nl de volgende mededeling:

Als u reeds belt met een bestaand Vodafone abonnement en u wenst uw nummer te behouden, dan betreft dit een contractvernieuwing. U behoudt bij een contractvernieuwing (contractverlenging) automatisch uw huidige nummer.
Klik hier voor de juiste bestelpagina.
Toestelprijzen in combinatie met een contractvernieuwing kunnen helaas afwijken. Uiteraard kunt u voor een nieuw Vodafone abonnement kiezen met een nieuw nummer.

Klinkt voor mij niet alsof het mogelijk is =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00

The Legend

*Plop*

Op de site van Coolblue staan de nieuwe Vodafone abonnementen al. Valt me tegen hoeveel je moet bijbetalen. Zelfs bij nieuwe 2-jarige Vodafone contracten is het nog flink bijleggen, laat staan verlengingen :/ Ik kan pas eind juni verlengen, misschien dat de prijzen dan al wat zijn gezakt :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

The Legend schreef op zondag 13 mei 2012 @ 00:13:
Op de site van Coolblue staan de nieuwe Vodafone abonnementen al. Valt me tegen hoeveel je moet bijbetalen. Zelfs bij nieuwe 2-jarige Vodafone contracten is het nog flink bijleggen, laat staan verlengingen :/ Ik kan pas eind juni verlengen, misschien dat de prijzen dan al wat zijn gezakt :P
Inderdaad zeg.. 2-jarig abonnement van 47,50 per maand, en dan nog €140 bijbetalen. :/

Ik twijfel nu heel erg.. Nú verlengen met de One X en de huidige Vodafone abonnementen, of wachten op de SGS3 met de nieuwe abonnementen.

[ Voor 11% gewijzigd door Ary op 13-05-2012 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan neem je toch een nieuw abonnement erbij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
De prijzen zijn laatste 2 jaar zo hard gestegen...
Ik heb in september 2010 mijn Galaxy S1 bij T-Mobile voor 17.95 p/maand gehaald. 2 jaar, geen aansluitkosten niet bijbetalen en 1GB FUP.
Vorig jaar de S2 voor 25p/maand bij Vodafone. 2 jaar, 1GB FUP, niet bijbetalen, wel aansluitkosten.
En nu? Nu ben je al snel meer dan 35 euro p/maand kwijt met soms een lagere datalimiet!!

In twee jaar tijd zijn de prijzen verdubbeld. Idiote is dat iedereen in mijn omgeving het normaal vindt. :/

[ Voor 4% gewijzigd door yur400 op 13-05-2012 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:23:
[...]

Dan neem je toch een nieuw abonnement erbij simpel.
Hoe is dat simpel? Het hele punt van verlengen is dat ik mijn nummer wil behouden, en mijn issue is dat het duur is om te verlengen. Een nieuw abonnement erbij is niet bepaald goedkoper; dubbele kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:10
Als je al een paar jaar klant bent bij Vodafone is het slimmer ze op te bellen voor een "leuke aanbieding" dan het bestellen via een site voor een verlenging. Als je mazzel hebt, kan dat zo maar die 100 euro schelen (mileage may vary op basis van het aantal jaar dat je klant bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 14:19
AppieNL schreef op zondag 13 mei 2012 @ 03:38:
[...]

Als je al een paar jaar klant bent bij Vodafone is het slimmer ze op te bellen voor een "leuke aanbieding" dan het bestellen via een site voor een verlenging. Als je mazzel hebt, kan dat zo maar die 100 euro schelen (mileage may vary op basis van het aantal jaar dat je klant bent).
Zijn er mensen die voorbeelden kunnen geven van de duur en maandbedragen van abonnementen uit het verleden, zodat we een beeld krijgen van de korting die je kunt krijgen? Zelf heb ik pas 2 jaar een abonnement nu, maar ben daarvoor wel al iets van 8 jaar Vodafone prepaidklant geweest.

Mijn abonnement loopt tot 24 juni. Als ik dit opzeg voor 24 mei en daarna toch nog zou willen verlengen, doen ze daar dan moeilijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

AppieNL schreef op zondag 13 mei 2012 @ 03:38:
[...]

Hier had ik toen ik mijn Desire haalde idd ook ervaring mee; had toen een 1jarig abonnement voor 40€ per maand en de telefoon voor 80 euro, terwijl dit voor nieuwe klanten zo'n 250 euro was. Toen ik het vorig jaar probeerde voor de SGS2 (ergens in oktober) konden ze me niets anders aanbieden dan de aanbiedingen die ook voor nieuwe klanten zijn. Ben inmiddels al zo'n 7-8 jaar bij Vodafone en heb inderdaad vaak goede aanbiedingen gehad, maar het afgelopen jaar zijn ze een stuk minder gewillig met het doen van mooie aanbiedingen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat ff bij vodafone te kijken... want ik kan verlengen
Als ik het volgende abbonoment neem:

Bel+Sms+Web Vaak € 37,50 2jaar

dan moet ik 250 euro bijbetalen voor het toestel?
is het niet mogelijk om met vodafone te bellen en vragen of ze het toestel gratis kunnen maken?
of doen ze zoiets niet?

-edit-

en kan je dan alleen ma tm vrij bellen, of kan het nu ook?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lastig hè, zelf even naar de vodafone website gaan.. O-)

Vodafone: Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur *
* Op feestdagen is de klantenservice gesloten.

Bel ze morgen op, is de kans erg groot dat je een betere aanbieding krijgt dan via de site!
Ik denk niet dat ze je zomaar even 250 euro korting gaan geven, maar dr kan vast wel iets vanaf..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

http://www.vodafone.nl

Dit kun je toch zelf opzoeken? Vragen om korting staat je vrij. Of je het krijgt merk je vanzelf.

Spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door The Legend op 13-05-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
The Legend schreef op zondag 13 mei 2012 @ 00:13:
link?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cone-e3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 19:38
Je moet inderdaad ineens behoorlijk wat bijbetalen met VF (op alle sites). Die valt dus af voor mij.

[ Voor 8% gewijzigd door mister_S op 13-05-2012 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Het is duidelijk dat VF met name inzet op de 4-6 maanden 100% korting op de abokosten. Daarbij hebben ze de korting op een toestel fors verlaagd.

[ Voor 5% gewijzigd door The Legend op 13-05-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
hahaha wtf. echt wel een verschil ja en ook nog eens een zeer ongunstige verdeling vind ik zelf.
Ik betaal liever over de maanden verspreid wat meer, dan dat ik voor het toestel nog ffe 180 in één keer moet aftikken.
gelukkig heb ik hem al eerder besteld en ben ik blij met mijn gemaakte keuze tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:20

Toppertje

www.davideografie.nl

Oke, er is een verschil, maar is dat nu egt zo groot als er gezegd/gedacht wordt?
Als ik (Nieuw) Vodafone altijd kies met 200min betaal je (9mnd*€55) + €365 =€860
Kies ik (Oud) voor Bel+SMS+Web Smart 200 betaal je (4mnd*€27,5)+(8mnd*€55)+€314=€864

Dit is trouwens 1 jarig abbo (Heeft mijn persoonlijke voorkeur).

Verschil is 400MB in de maand (wat voor mij niet uitmaakt aangezien ik niet over de 1GB ga komen).

En voordeel is dat ik straks direct met vodafone om tafel kan voor wat extra korting omdat ik eigenlijk pas vanaf de 14e mag verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Jammer, Vodafone was relatief goedkoop bij een 1 jarig abonnement. Nu betaal je bij Vodafone Altijd 42,50 in totaal 805 euro. Dat is 3 euro verschil met Hi Messaging Large Student. Daar komt nog bij dat je bij Hi niet perse de telefoon hoeft af te kopen. Begin nu toch wel te twijfelen over een 1 jarig abonnement. Vorig jaar was het met de S2 prima te doen, maar de prijzen zijn echt belachelijk hoog dit jaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Toppertje schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:30:
Oke, er is een verschil, maar is dat nu egt zo groot als er gezegd/gedacht wordt?
Als ik (Nieuw) Vodafone altijd kies met 200min betaal je (9mnd*€55) + €365 =€860
Kies ik (Oud) voor Bel+SMS+Web Smart 200 betaal je (4mnd*€27,5)+(8mnd*€55)+€314=€864

Dit is trouwens 1 jarig abbo (Heeft mijn persoonlijke voorkeur).

Verschil is 400MB in de maand (wat voor mij niet uitmaakt aangezien ik niet over de 1GB ga komen).

En voordeel is dat ik straks direct met vodafone om tafel kan voor wat extra korting omdat ik eigenlijk pas vanaf de 14e mag verlengen.
Van wat ik begreep is de telefoonsubsidie een héél stuk minder en ben je met de nieuwe abo's minimaal rond de 100€ meer kwijt aan je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ary schreef op maandag 14 mei 2012 @ 00:05:
[...]

Van wat ik begreep is de telefoonsubsidie een héél stuk minder en ben je met de nieuwe abo's minimaal rond de 100€ meer kwijt aan je telefoon.
Klopt, dit zijn ook mijn bevindingen. Met een vergelijkbare abonnement ben ik 110 euro meer kwijt bij een 1 jarig abonnement bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik heb mijn eigen vergelijkingen gemaakt.

Wat me heel erg opvalt tussen Hi en andere providers. Is dat Hi bij de HOX(Mijn alternatief) de goedkoopste is bij mijn vergelijkingen, maar dat andere providers betere deals hebben voor de SGS3.

Eens kijken of ik bij Hi als trouwe klant nog wat korting kan krijgen op de SGS3 en eens kijken wat ze me kunnen vertellen over het enorme prijsverschil tussen HOX en SGS3

(Uitgegaan van studentenkorting bij Hi)

Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/9402/vergelijkingenhoxsgs3.png

[ Voor 22% gewijzigd door advena op 14-05-2012 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

@ advena, zijn dat niet de oude vodafone abonnementen? Volgens mij zijn per vandaag de nieuwe ingegaan.

Trouwens, de SGS3 staat nu ook op de officiele Vodafone-website, met bij vrijwel elk abonnement bijbetaling van het toestel. Ik heb even gebeld met de telefonische verkoopafdeling (aangezien ze daar meer korting kunnen aanbieden), maar kreeg te horen dat zij pas vanaf 29 mei het toestel kunnen verkopen.

[ Voor 59% gewijzigd door Ary op 14-05-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
Kijkt er niemand hier naar abbo's en vergelijkingen van 600 min + internet? In combinatie met 1 of 2 jarige abbo's?
Ben ik zeker de enige die veel belt???

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij dat ik vorige week nog heb verlengd met Vodafone. Bel sms web smart 150 48 euro per maand. Eerste 8 maanden de helft van de prijs, en het toestel gratis. O ja 30 euro aansluitkosten dat kan er ook nog wel van af.
De eigen bijdrage voor het toestel zijn toch weer hoger geworden met de nieuwe abonnementen.
En wat veel mensen over het hoofd zien is dat bij de goedkopere abonnementen de internetsnelheid meestal 7,2 Mbps is. Als je een Galaxy S 3 hebt is het natuurlijk wel leuk als je de maximale snelheid kunt benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:10
Ik vraag me eigenlijk af voor hoever je dat "nodig" hebt. Toen ik nog op me PC zo'n 3-4Mbit down had, kon ik nog steeds prima youtube filmpjes kijken op 720p zonder dat het stotterde of moest stoppen om te laden. Ik kan me eigenlijk niks anders bedenken dat ik zou doen op een 720p foon waarbij ik een hoger snelheid nodig heb. Door de data limiet onzin gaan grote bestanden toch via wifi of de PC.

En zou er ook niet vanuit gaan dat je overal die 14.4Mbit down haalt, staat me nog bij dat ik hier wel eens in topic las dat het niet zo geweldig is bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:19
AppieNL schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:38:
Ik vraag me eigenlijk af voor hoever je dat "nodig" hebt. Toen ik nog op me PC zo'n 3-4Mbit down had, kon ik nog steeds prima youtube filmpjes kijken op 720p zonder dat het stotterde of moest stoppen om te laden. Ik kan me eigenlijk niks anders bedenken dat ik zou doen op een 720p foon waarbij ik een hoger snelheid nodig heb. Door de data limiet onzin gaan grote bestanden toch via wifi of de PC.

En zou er ook niet vanuit gaan dat je overal die 14.4Mbit down haalt, staat me nog bij dat ik hier wel eens in topic las dat het niet zo geweldig is bij Vodafone.
Ik heb 2 jaar een dongle gehad van Vodafone (tot voor kort) en het is (ook telefonisch bevestigd door ze) alleen op enkele plekken rond de randstad mogelijk. Daarbij gaven ze meteen aan, dat het vaak door drukte op het netwerk toch niet mogelijk was om de snelheid te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
advena schreef op maandag 14 mei 2012 @ 01:11:
Ik heb mijn eigen vergelijkingen gemaakt.

Wat me heel erg opvalt tussen Hi en andere providers. Is dat Hi bij de HOX(Mijn alternatief) de goedkoopste is bij mijn vergelijkingen, maar dat andere providers betere deals hebben voor de SGS3.

Eens kijken of ik bij Hi als trouwe klant nog wat korting kan krijgen op de SGS3 en eens kijken wat ze me kunnen vertellen over het enorme prijsverschil tussen HOX en SGS3

(Uitgegaan van studentenkorting bij Hi)

[afbeelding]
hmm, 800 euro in 2 jaar is nog wel te doen.... tele2 is trouwens t-mobile netwerk toch?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Gezien de onaantrekkelijke Vodafone abonnementen + hoge toestelprijzen ga ik denk ik wachten tot ik kan overstappen naar KPN. De S3 is daar nu al gratis bij een KPN Personal Sim WebXL 650 abo (2jr). Die kost normaal €80, maar nu de eerste 4 maanden €25. Dan na 4 maanden in abo terug naar een KPN Personal Sim WebXL 200 abo voor €40 p/maand. Niet het goedkoopst, maar iig geen hoge aanschafprijs voor het toestel en lagere abokosten dan ik nu bij VF heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ook ik ben geschrokken van de nieuwe prijzen van Vodafone. Ik wou van Hi naar Vodafone, maar ik ga niet €380,- bij betalen bij een 1 jaar abo van €42,50 per maand. Bijzonder veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Laatst online: 23-08 11:58
Elke klant van Vodafone die wilt verlengen, kan echt beter reserveringen gaan aanmaken in Vodafone shops. In de winkel wordt er geen onderscheid gemaakt tussen een nieuwe abonnement of een reservering. Al die webshops verdienen alleen op nieuwe klanten. Verlengingen levert hun niks op en daarom moet je altijd zoveel bijbetalen. Dat zij zeggen komen zeggen dat een provider het niet toestaat, is keihard gelogen. Kortom: wil je verlengen? Ga naar een Vodafone shop, laat hem apart zetten en je hebt hem op 29 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik heb gelukkig gister ook nog net besteld bij Castle, hopen datze niet moelijk doen als het contract pas na de nieuwe prijzen binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
HamburgerHenk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:24:
Ik heb gelukkig gister ook nog net besteld bij Castle, hopen datze niet moelijk doen als het contract pas na de nieuwe prijzen binnen komt
Ook al zijn vandaag nieuwe aanbiedingen in gegaan, was een contract dat je toegezonden hebt gekregen nog een paar dagen geldig dacht ik. Zo heb ik ooit mijn HTC Desire nog erg goedkoop gekregen bij een 1-jarig contract vorig jaar, terwijl het contract na een paar dagen pas binnen kwam bij Studentmobiel. De actie was nog geldig, want dat stond ook op het contract. Weet niet of dat ook bij Castle zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Zo te zien kun je het toestel bij GSMWijzer.nl en Studentenmobiel.nl het toestel nog wel met oude abonnementen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:18
Mijn abbonement loop op 30 juni af bij t-mobile, nu zag ik dus deze aanbieding http://www.typhone.nl/gsm...anbieding$$Identity:11119 totaal over die 2 jaar is het 800 euro + nog 30 euro aansluitkosten. Mooi prijsje vind ik.

Nu had ik typhone dus een email gestuurd met een aantal vragen en zij zeiden ook nog dat ik niet voor deze aanbieding kon kiezen omdat ik al klant ben bij T-mobile en dan een verlening moet nemen. Maar dan wordt het allemaal wel heel erg duur...:( €911 euro

Maar ik kan toch gewoon op de website kiezen voor deze actie. Want zij kunnen niet zien dat mijn abbonement op die datum verloopt of heb ik het mis.

Nummerbehoud en opzegging van abbonement doen zij allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
master_JE schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:57:
Mijn abbonement loop op 30 juni af bij t-mobile, nu zag ik dus deze aanbieding http://www.typhone.nl/gsm...anbieding$$Identity:11119 totaal over die 2 jaar is het 800 euro + nog 30 euro aansluitkosten. Mooi prijsje vind ik.

Nu had ik typhone dus een email gestuurd met een aantal vragen en zij zeiden ook nog dat ik niet voor deze aanbieding kon kiezen omdat ik al klant ben bij T-mobile en dan een verlening moet nemen. Maar dan wordt het allemaal wel heel erg duur...:( €911 euro

Maar ik kan toch gewoon op de website kiezen voor deze actie. Want zij kunnen niet zien dat mijn abbonement op die datum verloopt of heb ik het mis.

Nummerbehoud en opzegging van abbonement doen zij allemaal...
Je kan die aanbieding alleen nemen als je een nieuw nummer neemt. Als je nummerbehoud wilt, wordt het een contractverlenging/contractvernieuwing. Heb je aan hun doorgegeven dat je je nummer wilt behouden, want daarom heeft Typhone gezegd dat je niet voor die aanbieding kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Draicon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:35:
[...]

Ook al zijn vandaag nieuwe aanbiedingen in gegaan, was een contract dat je toegezonden hebt gekregen nog een paar dagen geldig dacht ik. Zo heb ik ooit mijn HTC Desire nog erg goedkoop gekregen bij een 1-jarig contract vorig jaar, terwijl het contract na een paar dagen pas binnen kwam bij Studentmobiel. De actie was nog geldig, want dat stond ook op het contract. Weet niet of dat ook bij Castle zo is?
Ahh ok top, de prijzen staan overigens wel op dat contract, dus zal wel goed gaan dan. Ben alleen benieuwd of vodafone mijn nummer behoud leuk gaat vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
HamburgerHenk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:09:
[...]

Ahh ok top, de prijzen staan overigens wel op dat contract, dus zal wel goed gaan dan. Ben alleen benieuwd of vodafone mijn nummer behoud leuk gaat vinden :p
Kom je van Vodafone over of van een andere provider? Indien je van Vodafone over komt, zal Castle met je contact nemen dat je dan moet verlengen ipv een nieuwe abonnement kan afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hmm ik heb toch even wat uitgerekend (net als advena hierboven) en schrok toch wel van de kosten van de telefoon zelf, bij andere providers dan Hi.

Voordelen van Hi zijn (voor mij) de relatief lagere maandelijkse kosten en dat ik al op 22 mei kan verlengen (4 maanden voor einde contract).

Anderzijds kan ik m'n S2 nog verkopen en dat compenseert de aanschaf van de telefoon weer een beetje (ong. 250 euro).

Wat ik overigens in de berekening bewust 'vergeet' bij Hi is dat je aan het einde geen eigenaar bent van het toestel en je er dus 35% van de nieuwwaarde bij op moet tellen (ong. 250 euro), mits je de telefoon wilt houden natuurlijk...

Dilemma's, dilemma's... Iemand nog tips/eye-openers? :)

Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/5282/schermafbeelding2012051s.png

[ Voor 9% gewijzigd door ilhanko op 14-05-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Draicon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:13:
[...]

Kom je van Vodafone over of van een andere provider? Indien je van Vodafone over komt, zal Castle met je contact nemen dat je dan moet verlengen ipv een nieuwe abonnement kan afsluiten.
Yups, kom van vodafone, maar ik ga niet verlengen, stelletje graaiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:18
Draicon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:04:
[...]

Je kan die aanbieding alleen nemen als je een nieuw nummer neemt. Als je nummerbehoud wilt, wordt het een contractverlenging/contractvernieuwing. Heb je aan hun doorgegeven dat je je nummer wilt behouden, want daarom heeft Typhone gezegd dat je niet voor die aanbieding kan kiezen.
Ja dat heb ik aangegeven, vind het z'n gedoe om iedereen te gaan vertellen dat ik een ander nummer heb. Vind het wel belachelijk dat je als nieuwe klant meer korting krijgt dan wanneer je verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:54
ilhanko schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:25:
Hmm ik heb toch even wat uitgerekend (net als advena hierboven) en schrok toch wel van de kosten van de telefoon zelf, bij andere providers dan Hi.

Voordelen van Hi zijn (voor mij) de relatief lagere maandelijkse kosten en dat ik al op 22 mei kan verlengen (4 maanden voor einde contract).

Anderzijds kan ik m'n S2 nog verkopen en dat compenseert de aanschaf van de telefoon weer een beetje (ong. 250 euro).

Wat ik overigens in de berekening bewust 'vergeet' bij Hi is dat je aan het einde geen eigenaar bent van het toestel en je er dus 35% van de nieuwwaarde bij op moet tellen (ong. 250 euro), mits je de telefoon wilt houden natuurlijk...

Dilemma's, dilemma's... Iemand nog tips/eye-openers? :)

[afbeelding]
Kijk voor de grap eens bij tele2.
Voor 1 jrben ik echt stukken voordeliger dan een aantal anderen hier.
Kom zelf van Hi af maar vond dit echt de meest goedkope.
Aangeschaft bij studentmobiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
wikacota schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:25:
[...]
Kijk voor de grap eens bij tele2.
Voor 1 jrben ik echt stukken voordeliger dan een aantal anderen hier.
Kom zelf van Hi af maar vond dit echt de meest goedkope.
Aangeschaft bij studentmobiel...
Het kan aan mij liggen, maar ik zie er geen S3 tussen staan bij Tele2? Of heb je het via een onafhankelijke website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jeroen04 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:49:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar ik zie er geen S3 tussen staan bij Tele2? Of heb je het via een onafhankelijke website?
? Op de homepage op de S3 clicken, dan tele2 selecteren.

Voor 1 jaar goedkoopste kom je uit op 3*12.5+9*25+3*5+9*10+345 = 712,50, en dan heb je 250 min bel/sms + 500MB internet.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 13:50
Ik kan op de homepagina van TELE2 ook niks vinden. Welke homepage bedoel je precies?

[ Voor 25% gewijzigd door Dorpse op 14-05-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Dorpse schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:24:
Ik kan op de homepagina van TELE2 ook niks vinden. Welke homepage bedoel je precies?
Hij heeft het over Studentmobiel.nl
Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste