Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ik mag verlengen bij Hi. Dit betekend dat ik als ik daar verleng moet gaan leasen helaas.
Maar buiten dat. Ik heb vorig jaar een abo van 1 jaar met een S2 afgesloten met de gedachte om dan sowieso de S3 te nemen. Dat wordt een topper dacht ik destijds, dus simpel. En ik wil gewoon elk jaar het nieuwste en snelste model.
Nu valt de S3 tegen. Het is eigenlijk een Galaxy Nexus met een quad processor. Ook het design is niet mijn ding, de S2 vind ik gewoon een stuk mooier.

En nu? De HTC One X vind ook niet wat. Maar ik wil natuurlijk er wel op voor uit gaan.
Je kan ook bij Hi kiezen voor de "trouwe vaste klantenkorting" dit is je huidige abo verlengen met 6mnd, waar je dan 20% korting op krijgt. Dan kan je over 4mnd (6mnd minus 2mnd) opnieuw verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken

Maar komt er binnen 4mnd een telefoon die de S3 gaat overtreffen? Of een vergelijkbare telefoon met andere pluspunten, beter uiterlijk of een nieuwe Nexus (clean android).
(een appel gaat er bij mij nooit komen)

Mensen advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Ik verwacht nu dat de volgende Apple iPhone weer gaat overtreffen, maar of die binnen nu en vier maanden uitkomt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:31:
Ik verwacht nu dat de volgende Apple iPhone weer gaat overtreffen, maar of die binnen nu en vier maanden uitkomt.
baronruud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:28:

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

baronruud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:28:
Maar komt er binnen 4mnd een telefoon die de S3 gaat overtreffen? Of een vergelijkbare telefoon met andere pluspunten, beter uiterlijk of een nieuwe Nexus (clean android).

Mensen advies?
Niet binnen 4 maanden denk ik. Zal wel december/januari worden voor de volgende Google telefoon uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Volgens mij komt er niet veel meer dit jaar, niet aangekondigd iig. Alleen de Huawei Ascend D Quad en de Quad XL nog dit jaar.
http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_d_quad-4568.php
http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_d_quad_xl-4569.php

Zoals het er nu naar uitziet komt hij pas in september, dus helaas iets meer dan 4 maanden.
nieuws: Huawei's Ascend D Quad komt in september naar Nederland
Stiekem jammer, vind het een mooi toestel, alleen september is iets te laat imho.

Of de dualcore Huawei Ascend P1, komt waarschijnlijk in juli.
http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_p1-4410.php

En gezien de nieuwste generaties dualcores niet veel onderdoen voor de quadcores, zou ik mij niet per sé blindstaren op quadcores.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
al eens gekeken om te verlengen bij KPN? dan heb je in elk geval geen toestellease.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die toestellease echt verplicht?
dan kom ik volgend jaar ook weg aan het gaan...

Voor de rest is dit een beetje zoals bij apple. Iedereen vond de 4S niet het geld waar en een te kleine update. Toch heeft ondertussen bijna iedereen zijn toestel geupgrade...

Als je de telefoons nu niet bevallen, waarom ga je dan niet 1 jaartje naar een sim-only provider? Of wil je wel per se ene nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

En nu? Nu vergaat de wereld :+

Neem gewoon een SIM only abonnement. Scheelt je fors in de kosten en mocht je op een gegeven moment tijdens de looptijd van je abonnement (bij SIM only meestal een jaar) een nieuw toestel willen, dan koop je dat los. Of is dit een hele rare gedachtenkronkel?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:54

Quad

Doof

Ik zit over 2 tot 4 maanden in precies het zelfde schuitje, mag dan ook verlengen en wacht op de Huawei Ascend D Quad XL, als hij autustus/september in de winkel ligt komt het perfect uit.

En ach, toestel lease van Hi is in mijn ogen wel het goedkoopste en beste oplossing wat je kan krijgen.

Edit@AllSeeinEye Ik heb zitten kijken maar Sim Only is vaak niet goedkoper meer met die nieuwe abbovormen, als je tenminste voor het zelfde toestel gaat als bij een lease.

Bijvoorbeeld de One X bij Hi:
Hi Large (onbeperkt sms).
75 min bellen
studenten korting (geld voor mij iig)

Kost mij eerste jaar maar 19,-- en daarna 41,- Als je het toestel zou moeten afkopen, betaal je +- 15% over 550,00 oftewel zo'n 80,- .

Totale kosten plaatje is dus 800,- en dan ben je 2 jaar verder incl. telefoon.
Zie maar een sim only te vinden die je over 2 jaar gezien maar 250,- kost en de One X er los bij koopt zodat je lager dan 800,- uit komt, die heb ik nog niet gevonden.

[ Voor 53% gewijzigd door Quad op 04-05-2012 09:21 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
@AllSeeyinEye
Nee, SIM only hoeft van mij niet. Ik kan nu ook mijn huidige abo 6mnd verlengen met 20% korting.
Ik ben gewoon van de hebbedingetjes. :9

Die Huawei Quad D en XL lijken mij wel wat, alleen dat is dan september op zijn vroegst...

En toestellease met 1 jaar abo is nog niet zo gek niet.

[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 04-05-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

baronruud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:24:
@AllSeeyinEye
Nee, SIM only hoeft van mij niet. Ik kan nu ook mijn huidige abo 6mnd verlengen met 20% korting.

Die Huawei Quad D en XL lijken mij wel wat, alleen dat is dan september op zijn vroegst...

En als je perse nu iets nieuws wil, de HTC One X

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:26:
[...]

En als je perse nu iets nieuws wil, de HTC One X
Had al vermeld in de TS dat ik die niet wat vind....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik verwacht ook veel van de nieuwe iPhone. Waarom? 1 keer in de 2 jaar doet apple een grote update. Zie 3GS naar Iphone 4.

Maar dat ding zal pas in oktober uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kun je niet een jaartje sim-only doen? Ik snap dat je een snelle foon wil, maar aangezien de topmodellen van nu je tegenvallen blijft er weinig over. Doe dan nog een jaartje met je S2 (daarmee ben je absoluut geen stakker) en neem dan de S4 of de nieuwe Nexus. Of verleng met die 6 maanden waar je het over hebt met 20% korting, dan zit je al aardig richting eind dit jaar als er (naar verwachting, toch?) een nieuwe Nexus geïntroduceerd wordt. De wereld vergaat niet ineens als je abo afloopt. Dan wacht je gewoon nog 2 maandjes af en zoek je dan wat leuks uit?

Ik zit nu met een Motorola Milestone en ik had ook meer verwacht van de S3. Ik ga hem zeker bekijken IRL, maar als hij me daar net zo tegenvalt als hij tijdens de presentatie deed, ga ik voor een Nexus. Voor mij is dat al een enorme stap vooruit en ik kan echt niet nog een half jaar wachten op een nieuwe Nexus of Cortex A15 dual/quadcores die nog moeten komen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Grrrrrene op 04-05-2012 09:52 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 23:19
Ik heb sinds een tijdje ook een nieuwe telefoon en heb destijds getwijfeld of ik zou wachten op de Samsung Galaxy S3, omdat er toen zoveel geruchten de ronde deden over de specs. Heb toch besloten niet te wachten en heb me een Sony Xperia S gekocht. Dit omdat ik het uiterlijk zeer mooi vind, het ding een prachtig scherm heeft en een aantal leuke gadgets had t.o.v. m'n vorige telefoon (HTC Desire HD), zoals NFC, HDMI output, goede camera etc.

Enige minpunt tot dusverre wat ik kan bedenken is dat er niet standaard Android 4.0 op staat, dit zal pas ergens deze zomer komen. Dat de telefoon "slechts" een dualcore heeft en geen quadcore vind ik echt een non-issue, qua performance heb je het echt niet nodig aangezien je niet zwaar multitasking doet (ik in ieder geval niet).

Het grootste pluspunt wat de Xperia S het overwegen waard maakt is de prijs. Met plus minus 430 euro voor een los toestel is hij al gauw 100 tot 150 euro goedkoper dan toestellen als de HTC One X. Aangezien mijn abonnement nog doorliep en ik dit toestel los gekocht heb scheelt dat ook behoorlijk.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

baronruud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:24:
@AllSeeyinEye

Daar ga ik ook voor, en nu ik zie dat je kan verlengen met half jaar, op zich wel nice, want dan heb je ruim de tijd om uit te zoeken welke telefoon het beste bij je past.

Maar een toestel dat je na 1 jaar weer verlengt, moet je dus of afkopen (35% nieuwwaarde), inleveren of ander toestel (wellicht zelfde mag ook maar lijkt mij niet slim).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Laten we voor opstellen, ik moet geen, maar wil graag een een goeie opvolger voor mijn S2.
Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar 6mnd verlengen met 20% korting en dan hopen dat tzt nieuwe Nexus is...of de Huawei Quad

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 04-05-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sowieso geen toestel lease, dit kost alleen maar meer geld uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:54
baronruud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:36:
Laten we voor opstellen, ik moet geen, maar wil graag een een goeie opvolger voor mijn S2.
Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar 6mnd verlengen met 20% korting en dan hopen dat tzt nieuwe Nexus is...of de Huawei Quad
Dan weet je dus eigenlijk al wat je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
@MikeOO: eigenlijk wel ja...

BTW: De S3 staat nu ook op HI

Als ik nu zou verlengen bij Hi met 1 jaar icm S3
Hi Large 1GB+gratis sms en 150min/sms betaal ik de eerste 6mnd 37.75 en overige 6mnd 75.50.
= 56.63 euro/mnd.
Bij Hi krijg je helemaal geen korting meer doordat het nu lease is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis26
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-03-2022
Ik zit wat in hetzelfde schuitje bij Hi. Kan ook verlengen maar weet niet zeker wat ik ga doen. De S3, Xperia S of 6 maand verlengen met 20% korting.

Ik ga eerst proberen op te zeggen bij Hi. Dan kom je bij de afdeling retentie en zij kunnen je vaak wel leuke kortingen aanbieden(vorig jaar ook gedaan en toen de S2 goedkoop kunnen krijgen). Mocht je echt geen toestel lease willen, kun je ook opzeggen met die reden. Het is namelijk mogelijk dat zij je omzetten naar MTV Mobile, die hebben volgens mij (nog) geen toestellease. Uiteraard gebeurt dit dan ook met een leuke korting over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocheckio
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 18:53
Sony zou volgende maand de LT29i "Hayabusa"voorstellen:

- 4,55" (720P)
- Snapdragon S4 Pro (met adreno 320)
- 13 MP camera
- 2200 mAh batterij
- 7 mm dik

http://observerzparadise....a-xperia-gx-leaked-specs/

Heel mooie specs, maar het blijven natuurlijk geruchten. Ik denk dat ik nog een maandje zal wachten en dan maar hopen dat dit ook geen teleurstelling wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Dennis26 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:18:
Ik zit wat in hetzelfde schuitje bij Hi. Kan ook verlengen maar weet niet zeker wat ik ga doen. De S3, Xperia S of 6 maand verlengen met 20% korting.

Ik ga eerst proberen op te zeggen bij Hi. Dan kom je bij de afdeling retentie en zij kunnen je vaak wel leuke kortingen aanbieden(vorig jaar ook gedaan en toen de S2 goedkoop kunnen krijgen). Mocht je echt geen toestel lease willen, kun je ook opzeggen met die reden. Het is namelijk mogelijk dat zij je omzetten naar MTV Mobile, die hebben volgens mij (nog) geen toestellease. Uiteraard gebeurt dit dan ook met een leuke korting over het algemeen.
Heb net Hi gebeld en geprobeerd. Vorig jaar ging dat super met mijn S2
Maar nu doen ze niet meer aan korting zoals eerder extra korting op je toestel.
Een extra gratis Internetbundel boven op je bundel, meer willen ze niet geven..
Komt door de lease....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:43
ik heb vernomen dat er ook een galaxy s2 HD uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vorig jaar wilde ik verlengen en kon ik voor 40% van het maandbedrag 1 jaar verlengen zonder toestel. Ik weet niet of dat nu nog kan maar is misschien wel een optie voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Even een brutale vraag: Waarom geen Apple? Ik probeer niet de knuppel in het hoenderhok (of hoe je het ook schrijft) te gooien... Het is vaak namelijk smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ik ga 6mnd verlengen met 20% korting waarschijnlijk. Afwachten op een nieuw toestel. FF een rijtje maken met opties:

- Nieuwe Nexus
- Huawei Quad D
- Sony LT29i (bedankt Pinocheckio)
Ruubster schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:25:
Even een brutale vraag: Waarom geen Apple? Ik probeer niet de knuppel in het hoenderhok (of hoe je het ook schrijft) te gooien... Het is vaak namelijk smaak.
Itunes, en voornamelijk de mogelijkheid van custom roms.
(Appel loopt en ziet verdomd goed dat wel)

[ Voor 50% gewijzigd door DeBaroN op 04-05-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
baronruud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:26:
Ik ga 6mnd verlengen met 20% korting waarschijnlijk. Afwachten op een nieuw toestel. FF een rijtje maken met opties:

- Nieuwe Nexus
- Huawei Quad D

[...]

Itunes, breek me de bek niet open. Heb een iPhone, wordt er gek van.

Ik zou eerder zeggen: nieuwe Nexus of Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

baronruud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:26:

- Nieuwe Nexus
- Huawei Quad D

[...]

Vergeet de panasonic eluga en de Sony experia P niet.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Ruubster schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:33:
[...]

Itunes, breek me de bek niet open. Heb een iPhone, wordt er gek van.

Ik zou eerder zeggen: nieuwe Nexus of Huawei.
Wanneer wordt die nieuwe nexus eigenlijk verwacht?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Samsung gaat hem waarschijnlijk weer maken volgens dit bericht...
http://androidandme.com/2...h-generation-nexus-phone/

[ Voor 25% gewijzigd door DeBaroN op 04-05-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D'r was ook nog een quadcore Panasonic aangekondigd toch? Hoe past die in je verwachtingen?

Panasonic Eluga blijkbaar -> pricewatch: Panasonic Eluga Zwart

[ Voor 44% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-05-2012 12:01 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Sony lt29i, waarschijnlijk met Snapdragon S4 pro met Adreno 320 GPU.
Asus Padfone.
Panasonic Eluga Power.
Huawei Ascend (XL).
LG komt waarschijnlijk met verschillende high end smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:08

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Waarom niet de One S? Ok, geen quadcore maar volgens veel reviews (ook hier op t.net) is hij met veel zaken alsnog sneller dan de X.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 14:35

Melkaz

Melkazar

Bekend probleem :) Ik kan zelf al een maand+ verlengen.
Vorig jaar een HTC Sensation 1 jaar abbo afgesloten. Deze telefoon ben ik echt al meer dan zat dankzij o.a. stof onder het scherm, batterij drain van <1 dag, slecht reagerende touchscreen en dagelijkse reboots. De eerste generatie Sensations waren echt bagger..of ik had gewoon pech..Mijn plan was als volgt:

- Nu een 2 jaar abbo nemen met de Galaxy SIII
- Over half jaar(of wanneer hij uitkomt) losse Iphone 5 kopen(mits hij 4 inch of groter scherm heeft)
- Galaxy SIII doorverkopen(natuurlijk maak ik dan verlies, maar ik ben niet zo'n money spender..dus heb ik dit graag over om toch de nieuwste gadgets te hebben)

De Iphone 4(S) valt af, nadat ik een jaar de Sensation heb gebruikt kan ik echt niet meer terug naar 3,5 inch scherm + mijn vriendin heeft de Iphone 4 al meer dan een jaar en daar ben ik dus al op uit gekeken.

En toen kwam gister de release van de Galaxy SIII en viel hij tegen..Misschien maar een Galaxy Nexus nemen, hoef ik namelijk niet voor bij te betalen en is in iedergeval altijd beter dan de Sensation :)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ga voor de Galaxy Nexus. Heb nu nog een oude HTC Desire (geroot, custom rom) en die is toch wel aan vervanging toe. Galaxy S3 vind ik echt een grote tegenvaller.

Daarom dus: Simlock vrije Nexus kopen en kijken welke Nexus er op het eind van het jaar komt. Mijn abbo is toch niet meer gebonden aan een termijn, dus ik kan op het gemak op het eind van het jaar kijken.

Vind het echt jammer dat Samsung er dit van S3 gemaakt heeft, maar goed het is niet anders. Btw, Touchwiz was sowieso binnen no-time gesneuveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Ik blijf elke keer nog onder de indruk van de Nexus. Ik heb ook echt getwijfeld tussen de iPhone en de Nexus.

Hoe zit het tegenwoordig met de software en accuduur van de Sony smartphones? Een vriend van me heeft er een aantal gehad, en is er onderhand klaar mee omdat ie vaak vastloopt, software onhandig in elkaar zit en de accuduur slecht is. Maar dat vertelt hij, dus ikzelf heb er geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
20 Juni houdt Microsoft een evenement voor developers. Er wordt verwacht dat Windows Phone 8 daar zal voorgesteld worden. Ik weet niet wanneer de toestellen zelf komen maar ik ben er zeker van dat die meer dan interessant zullen zijn. Zeker van Nokia met hun 41MP camera en meestal mooie designs.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens nu.nl http://www.nu.nl/gadgets/...-galaxy-s-iii-bekend.html gaat de S3 los 699,- kosten wat ik wel erg veel vind, Ben benieuwd wat hij in webshops gaat kosten, want die 699 is natuurlijk de advies-prijs.

De S2 is al los te koop voor minder dan 400,- en dan zou ik het wel weten :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Je denkt toch niet echt dat de S3 meteen 400 euro gaat kosten? De S2 was in den beginne ook 700 euro:

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=277723

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:16
@MeltedForest

Volgens NU.nl gaat de samsung Galaxy S3 699 euro kosten.
Bron:http://www.nu.nl/gadgets/...-galaxy-s-iii-bekend.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:49:
Je denkt toch niet echt dat de S3 meteen 400 euro gaat kosten? De S2 was in den beginne ook 700 euro:

[afbeelding]
Nee natuurlijk niet, maar een startprijs van 550 á 600,- was reëler geweest, want zoveel bijzonders is de S3 t.o.v. de S2 nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:01:
Volgens nu.nl http://www.nu.nl/gadgets/...-galaxy-s-iii-bekend.html gaat de S3 los 699,- kosten wat ik wel erg veel vind, Ben benieuwd wat hij in webshops gaat kosten, want die 699 is natuurlijk de advies-prijs.

De S2 is al los te koop voor minder dan 400,- en dan zou ik het wel weten :D
En de Nexus is nog goedkoper. Dus dan zou ik het wel helemaal weten. De Nexus was bij release ook veel meer revolutionair dan de S3 (NFC, Google Beam, HD scherm, ICS, 'scheef' scherm, geen hardware knoppen) en is nu belachelijk goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germania
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 00:19
Als deze geruchten waar zijn, is dat geen mobieltje voor jou?

- 5-inch touchscreen supporting 1080p HD resolution
- quad-core Qualcomm Snapdragon S4 processor with Adreno 320 graphics

http://www.themobileindia...ng-Galaxy-Note-competitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 06 mei 2012 @ 09:20:
[...]

En de Nexus is nog goedkoper. Dus dan zou ik het wel helemaal weten. De Nexus was bij release ook veel meer revolutionair dan de S3 (NFC, Google Beam, HD scherm, ICS, 'scheef' scherm, geen hardware knoppen) en is nu belachelijk goedkoop.
Mijn zoon heeft de Nexus toevallig gisteren besteld voor 360,-
PS; er gaat toch een gewoon simkaartje in en geen micro-sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Yup, gewone sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:30
Misschien te laat, maar het is eerder al gezegd, en ik begrijp na het lezen van dit topic niet waarom je die 20% korting zou accepteren en weer 6 maanden aan Hi vast wil zitten, als je weet dat je daarna vertrekt ivm de lease.

Die 6 maanden overbruggen met een sim-only van Simyo of Ben (per maand opzegbaar) is toch veel voordeliger en makkelijker? Je kunt dan tevens die Sim-only opzeggen op het moment dat die Sony uit zou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ik heb ook nog niet definitief besloten. Ga binnekort ff uitrekenen en uitzoeken of sim only wat is.
Ik kan na 6mnd met 20% korting verlengen bij Hi ook "overstappen" naar MTV mobile, wat geen lease is.
Maar als ik Sim-only neem, moet ik straks bijvoorbeeld de nieuwe Nexus los kopen voor (schat) 600euri..
S2 dan verkopen....
Zie nu ook dat Simyo internetsnelheid 2Mbps is.... :( Wil toch minimaal 7.2 hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 06-05-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
baronruud schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:01:
Ik heb ook nog niet definitief besloten. Ga binnekort ff uitrekenen en uitzoeken of sim only wat is.
Ik kan na 6mnd met 20% korting verlengen bij Hi ook "overstappen" naar MTV mobile, wat geen lease is.
Maar als ik Sim-only neem, moet ik straks bijvoorbeeld de nieuwe Nexus los kopen voor (schat) 600euri..
S2 dan verkopen....
Zie nu ook dat Simyo internetsnelheid 2Mbps is.... :( Wil toch minimaal 7.2 hebben.
Je hoeft geen los toestel te kopen, want het is maandelijks opzegbaar. Tegen de tijd dat er een mooi toestel uitkomt kun je alsnog een mooi abbo afsluiten. Het blijft idd meestal wel rond de 2-3.6 Mb/s, maar goed, het is ook maar een tussenoplossing hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

MeltedForest schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:49:
Hij was inderdaad 700, zoals de SIII nu geprijst is. Alleen deze prijs stond er ver voor dat hij uitkwam in. In de loop van de tijd was de prijs automatisch al gekeldert. Waarschijnlijk ook omdat de NFC chip er uit was gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvisser5
  • Laatst online: 30-01-2024
nu.informeert verkeerd, ze tonen de prijs van de 32gb variant. Die kost 699€. De 16gb variant kost 599€: http://tweakers.net/price...alaxy-s-iii-16gb-wit.html.

Verder ben ik nieuwsgierig waarom de S3 je tegenvalt. Het is veruit de snelste telefoon die nu beschikbaar is en voldoet aan je eisen als je kijkt naar NFC, HDMI en de camera.
http://tweakers.net/revie...samsung-galaxy-s-iii.html

Hoe lang ben je bereid te wachten? Voordat de aangekondigde telefoons op de makt komen ben je maanden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Hij valt mij vooral kwa uiterlijk tegen. Vooral de home-knop vind ik jammer, deze maakt het toestel een stuk groter, te groot. Gebruikte materiaal. Gladde plastic achterkant.
Vind hem er gewoon niet uit als het nieuwe vlaggenschip van Samsung.

En kwa pecs, heb nu een S2. Dan zou ik wel op vooruit gaan, maar ja, is die vooruitgang het geld waard? en een pentile ipv een RGB...

Hoe lang wachten? 6mnd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-08 06:59
Je kunt de s3 toch aanschaffen en ergens op het internet een andere achterkant vinden? Daar zit ik namelijk aan te denken. Ik zat echt op de s3 te wachten en nu is het qua design zo'n tegenvaller, dat is echt jammer. Alleen denk ik dat qua performance en mogelijkheden het wel de beste telefoon is die er nu op de markt komt. Dus ik zit echt in dubio.

Die one X ziet er echt beeldschoon uit.. Alleen denk ik uit de s3 meer te halen qua gebruikerservaring. twijfel twijfel twijfel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
@Dirrukje

Welke telefoon heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-08 06:59
Nu nog een sgs1 waar ik erg tevreden over ben geweest. Zelfs nu na 2 jaar loopt die nog als een trein, uiteraard wel met custom rommetje maar dat terzijde. Samsung heeft dus wel een streepje voor bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvisser5 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:10:
nu.informeert verkeerd, ze tonen de prijs van de 32gb variant. Die kost 699€. De 16gb variant kost 599€: http://tweakers.net/price...alaxy-s-iii-16gb-wit.html.

Verder ben ik nieuwsgierig waarom de S3 je tegenvalt. Het is veruit de snelste telefoon die nu beschikbaar is en voldoet aan je eisen als je kijkt naar NFC, HDMI en de camera.
http://tweakers.net/revie...samsung-galaxy-s-iii.html

Hoe lang ben je bereid te wachten? Voordat de aangekondigde telefoons op de makt komen ben je maanden verder.
Wat ik niet begrijp is, waarom je voor 16GB extra zo'n 100,- meer betaald, terwijl een los kaartje van 16GB ongeveer 15,- kost en 32 GB 25,-. Die grote verschillen heb je ook bij de iPhone.
Dan lijkt mij de keuze eenvoudig.
Waarom is build-in memory zo duur, zitten er voordelen aan t.o.v. een los kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Wat ik niet begrijp is, waarom je voor 16GB extra zo'n 100,- meer betaald, terwijl een los kaartje van 16GB ongeveer 15,- kost en 32 GB 25,-. Die grote verschillen heb je ook bij de iPhone.
Dan lijkt mij de keuze eenvoudig.
Waarom is build-in memory zo duur, zitten er voordelen aan t.o.v. een los kaartje?
Interessant: http://ancillotti.hubpages.com/hub/Cards-or-internal-memory
The access speed is also quite different. In the case of cards microSD cards have Class 2 (minimum of 2 MB / s writing rate) class 4 (4 MB / s) and class 6 (6 MB / s). A class 6 card offers typically around 6-7 MB / sec write rate and 9 to 11 MB / s read (strange as it may seem, many cards class 2 and class August 4 GB or more also offer rates close addition, although in this case there are no guarantees). Access to the internal memory on the other hand is almost always much faster, with Samsung offering Galaxy S 14 MB / s write and 19 MB / s read, for example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 15:40
Ik sluit mij aan bij dit topic :Y)

Zit in hetzelfde schuitje, kan verlengen maar met de huidige prijzen is dat niet zo makkelijk meer.

De 20% korting op je rekening die je kan pakken is alleen op je HI bundel van toepassing. Dus niet op eventuele 'extra' toevoegingen.
Heb je bijvoorbeeld een oud HI35 abbo, dan krijg je alleen daar de korting op.

Ik hoopte met SIM-only goedkoop uit te zijn en heb daarom heel dapper een SE xperia active gekocht. Maar de SIM-only tarieven en abonnementen zitten bij HI erg raar in elkaar.
Voor een beetje databundel moet je een enorme hoeveelheid belminuten aanschaffen waardoor je met je SIM-only al snel weer in de 40+ euro terecht komt. (na het actietarief).

Gebeld met HI om te vragen hoe dat zit. Volgens een medewerker worden 'ergens in de zomer' de SIM-Only abonnementen aangepast, zodat je belminuten en data zelf kan samenstellen.

Ik heb besloten de 20% korting te laten liggen en te wachten tot die SIM-only bundels aangepast worden (als er iets van die mededeling van de HI medewerker klopt).

Nu hoef ik niet perse een SIM-Only abonnement. De gadget freak in mij wil ook best een high end toestel, maar dan zeker geen lease toestel.

De reden dat ik bij HI wil blijven is dat ik nu een duo sim kaart heb en die niet bij virtuele aanbieders te krijgen zijn.

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelezen, maar het lijkt mij toch voor een groot deel marketing, ik zou iig gewoon voor de goedkoopste gaan met een los en 'goed' micro-SD kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:21

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Die Sony GX ziet er wel goed uit. Hopen dat die S4 Snapdragon een beetje snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-Forward
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 15:58
Ik heb onlangs de Samsung Galaxy Nexus aangeschaft, een topding!

Hij heeft hetzelfde scherm (HD Ready resolutie 1280x720) als de S3 en HTX one X maar ligt door zijn vorm en formaat prettiger in de hand.

Hij is snel, bevat geen bloatware en is veel mooier dan de S3 / HTC X imo ;)

En niet te vergeten ook €200,- goedkoper 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door Fast-Forward op 09-05-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Is de grootste onzin artikel ooit..
Lees maar eens de comments, en lees tegelijkertijd eens de achtergrond van de zogenaamde "analist"...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Fast-Forward schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:24:
Ik heb onlangs de Samsung Galaxy Nexus aangeschaft, een topding!

Hij heeft hetzelfde scherm (HD Ready resolutie 1280x720) als de S3 en HTX one X maar ligt door zijn vorm en formaat prettiger in de hand.

Hij is snel, bevat geen bloatware en is veel mooier dan de S3 / HTC X imo ;)

En niet te vergeten ook €200,- goedkoper 8)7
Kleine correctie, het scherm is niet hetzelfde als het scherm dat in de HTC One X zit. De One X gebruikt een SLCD2 scherm, dat een RGB subpixel layout heeft. De Galaxy Nexus en de S3 hebben een Super Amoled display dat een pentile subpixel layout heeft.

Neemt niet weg dat de Galaxy Nexus een heel goede telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Daarnaast heeft Samsung voor zover ik heb gelezen de kleurbalans aangepakt bij de Galaxy S3, wat mijns inziens echt nodig was. Overigens is het scherm van de One X volgens mij wel een Samsung scherm, maar een Super LCD 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Als je een custom ROM neemt op de Nexus/S3 kun je zelf ook de kleurbalans wijzigen. Ik vind de Nexus out of the box al een stuk beter dan de S2, maar na een aantal tweaks ziet het er nog natuurlijker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Ik heb bij de Nexus geproberd om de kleurbalans te wijzigen, maar de kleuren zijn mijns inziens inherent gewoon niet mooi (naar mijn mening). Ik heb nog geen enkele Nexus gezien, ook van mensen die er heel erg aan hebben zitten tweaken, die ik qua kleur goed vind. Jammer, want ik was heel enthousiast toen hij uitkwam en behalve over het scherm vind ik het ook een heel mooi en fijn toestel. Overigens hoeven de kleuren van mij niet persé natuurlijk te zijn, maar wel mooi. Oververzadigd is misschien wel onnatuurlijk, maar kan heel mooi zijn. De iPhone heeft bijvoorbeeld vrij natuurlijke kleuren, maar ik vind het scherm flets. Gezien de berichten tot nu toe heb ik wel de hoop dat het scherm van de SGS3 (een stuk) mooier is dan die van de Nexus. Als dat zo is dan is het denk ik echt de topper van dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Ik zat ook bij Hi en ben vorig jaar ook voor de S2 gegaan. Ook ik wil elk jaar weer een nieuw speeltje en wachtte op de S3, aankondiging viel tegen en dus moest er wat anders komen. Hi geeft inderdaad geen korting meer met verlenging, een nieuw Vodafone abonnement is goedkoper.. Dus Hi gebeld, afdeling opzeggingen (deze kunnen meer kortingen geven). Maar ook zij kunnen weinig korting geven op de Hi Lease abonnementen. Gelukkig heeft KPN/Hi ook nog MTV Mobile, daar was meer mogelijk! 120 euro extra korting op het toestel en 5 euro korting per maand op het abonnement, dus 1jr verlenging, 2000mb 300 min, gemiddeld 45 euro per maand en 90 euro voor het toestel. Ben overigens voor de One X gegaan, wat eigenlijk wel een flinke upgrade is tov de S2, scherm is prachtig en toestel is lekker snel (maar dit was de S2 op ICS ook).
baronruud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:22:
[...]

Heb net Hi gebeld en geprobeerd. Vorig jaar ging dat super met mijn S2
Maar nu doen ze niet meer aan korting zoals eerder extra korting op je toestel.
Een extra gratis Internetbundel boven op je bundel, meer willen ze niet geven..
Komt door de lease....

[ Voor 4% gewijzigd door Vin87 op 09-05-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
Al eens naar de One S gekeken? Staat ook een review van op Tweakers, is ook een best nette telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Dat artikel moet je zoals al door anderen gezegd volledig ignoreren.
Lijkt mij heel veel op een ex medewerker die zijn oude baas wil afkraken. Daarnaast heeft bv Sony de mobiele tak tot een van hun hoofd markten benoemd.

@Lisadr
Is geloof ik niet 100% zeker of die Sony GSMs ook naar Europa komen (ik ga er zelf wel vanuit).
En bij de LG ben je bijna volledig afhankelijk van bv XDA aangezien LG geen idee blijkt te hebben wat software updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 10-09 08:22
Leuk om te lezen dat er meerder Tweakers zijn die dit zelfde 'probleem' hebben. Ook ik ben (tot nu toe) een tevreden Hi gebruiker. Altijd een één jarig abo omdat ik een gadgetfreak ben. Telefoon voor 200 euro verkopen en dit geld weer bij mijn nieuwe abo stoppen om quitte te spelen, het ging ieder jaar weer perfect. Maar helaas van de toestel lease, een één jarig abo is nu echt niet meer te doen!

Vorig jaar was ik een van de eerste eigenaren van een LG Optimus 2x Speed maar later weer verkocht omdat ik in december een Samsung Galaxy Nexus heb gewonnen. Nu gaat deze de deur uit, ik denk toch voor de S3 maar ik weet het nog niet zeker.

Is het zo'n groot verschil? En kies ik voor een kaal Android? Of toch voor TW van Samsung, met een paar leuke nieuwe features? Als ik nu mijn Nexus zou verkopen gaat 'ie meer opleveren dan over nog een jaar. En de S3 zal over een jaar nog redelijk wat waard zijn. Maar is dat mij allemaal wel waard? Lastig! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jeroen04 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:45:
Leuk om te lezen dat er meerder Tweakers zijn die dit zelfde 'probleem' hebben. Ook ik ben (tot nu toe) een tevreden Hi gebruiker. Altijd een één jarig abo omdat ik een gadgetfreak ben. Telefoon voor 200 euro verkopen en dit geld weer bij mijn nieuwe abo stoppen om quitte te spelen, het ging ieder jaar weer perfect. Maar helaas van de toestel lease, een één jarig abo is nu echt niet meer te doen!

Vorig jaar was ik een van de eerste eigenaren van een LG Optimus 2x Speed maar later weer verkocht omdat ik in december een Samsung Galaxy Nexus heb gewonnen. Nu gaat deze de deur uit, ik denk toch voor de S3 maar ik weet het nog niet zeker.

Is het zo'n groot verschil? En kies ik voor een kaal Android? Of toch voor TW van Samsung, met een paar leuke nieuwe features? Als ik nu mijn Nexus zou verkopen gaat 'ie meer opleveren dan over nog een jaar. En de S3 zal over een jaar nog redelijk wat waard zijn. Maar is dat mij allemaal wel waard? Lastig! :?
De S3 kan je over een jaar ook weer terug doen en bij verlengen een nieuw toestel op dat moment doen.
Juist iets leuks voor een gadgetfreak ;).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Quad schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:20:
[...]

De S3 kan je over een jaar ook weer terug doen en bij verlengen een nieuw toestel op dat moment doen.
Juist iets leuks voor een gadgetfreak ;).
Klopt, maar de maand prijzen liegen er niet om... Waar ik normaal 35-40 euro per maand betaalde, zou ik nu 75,50 betalen per maand. Wel eerste 6 maanden 50% korting. Sorry Hi, maar ik bel nog wel! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Redenen waarom je geen One X wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jeroen04 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:26:
[...]

Klopt, maar de maand prijzen liegen er niet om... Waar ik normaal 35-40 euro per maand betaalde, zou ik nu 75,50 betalen per maand. Wel eerste 6 maanden 50% korting. Sorry Hi, maar ik bel nog wel! |:(
Ik begrijp je wel, maar voor mij kost mijn abonnement als volgt:
Sony Xperia S
1GB Data (+ onbeperkt sms!)
75 belminuten voor 5,- (doe je het niet betaal je 0,30! Euro per minuut).

Totaal betaal ik incl. studenten korting 34,- en het eerste jaar slechts 15,25.

Samsung Galaxy S3 = 48,50 per maand en eerste 12 maanden 22,50 per maand.
HTC One X = 41,50 per maand en eerste 12 maanden 19,-.

Ik heb erg veel zitten te vergelijken de laatste tijd, van sim only tot met telefoon er bij tot lease en achter af wel/niet kopen etc.
Maar voor mij blijft Hi het beste uit de bus komen.

Genoeg SMS, ruim voldoende bel minuten genoeg Data en met wat ik nu betaal 22,50 valt het wel mee.
Hi 25 + Eindeloos online (500MB op 2Mb).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Littledevil9 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:35:
Redenen waarom je geen One X wilt?
Ik denk (maar weet natuurlijk niet zeker) dat de S3 beter zal worden dan de One X, net als de S2 vorig jaar beter was dan de Sensation. Samsung heeft al meerdere jaren de 'beste smartphone van het jaar'. Verder heeft Samsung waarschijnlijk een iets snellere processor. Ook lijkt me die nieuwe features in TW leuk om te proberen.
Quad schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:35:
[...]
Samsung Galaxy S3 = 48,50 per maand en eerste 12 maanden 22,50 per maand.
HTC One X = 41,50 per maand en eerste 12 maanden 19,-.
Maar jij hebt het dan over een 2 jarig abo hè, ik over een 1 jarig! Dat is nog al een verschil! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
Voor mensen die bij HI toestellease willen aanschaffen, de afkoopsom van 15% (bij 2-jaar) gaat dan over de dag waarde dus neem over 2 jaar 300eu *15% = 45euro + de maandelijkse kosten van 24,50 waarbij je ook nog 50% korting krijgt het eerste jaar betaal je ongeveer €490 euro en als je inflatie (als die überhaupt komt) mee rekent is het over 2 jaar relatief niet zo veel meer wat je moet betalen.
Enige nadeel is wel dat je hem nu least maar je mag en kan er toch alles mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Wellicht een beetje off-topic maar ik snap echt niet hoe de meeste mensen hier met zo weinig belminuten in hun abbonement uitkomen.. Ik zie meerdere posts met abbos van 75-200 minuten, ik zelf heb zeker wel 400-500 minuten per maand nodig + 500-1000mb aan data.. Maakt het voor mij gelijk zo moeilijk om een betaalbaar abbo te vinden (i.c.m. de S3)..

Denk dat ik blijf bij SIM only i.c.m. losse aanschaf van het toestel, is voor mij (denk ik) het voordeligst.

[ Voor 13% gewijzigd door Grimmie187 op 10-05-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Grimmie187 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:23:
Wellicht een beetje off-topic maar ik snap echt niet hoe de meeste mensen hier met zo weinig belminuten in hun abbonement uitkomen.. Ik zie meerdere posts met abbos van 75-200 minuten, ik zelf heb zeker wel 400-500 minuten per maand nodig + 500-1000mb aan data.. Maakt het voor mij gelijk zo moeilijk om een betaalbaar abbo te vinden (i.c.m. de S3)..
Ik bel niet bijster veel, voor veel dingen is een sms of een ander soortgelijk berichtje genoeg. Daarnaast in het geval van Hi heb je vanaf 1GB data onbeperkt SMSen. Oftewel je hebt puur en alleen belminuten. Ik had mij daar eerst vies in vergist want ik sms nog wel redelijk maar bellen niet zo en als ik het doe is het kort maar krachtig :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Touchdomex schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:26:
[...]

Ik bel niet bijster veel, voor veel dingen is een sms of een ander soortgelijk berichtje genoeg. Daarnaast in het geval van Hi heb je vanaf 1GB data onbeperkt SMSen. Oftewel je hebt puur en alleen belminuten. Ik had mij daar eerst vies in vergist want ik sms nog wel redelijk maar bellen niet zo en als ik het doe is het kort maar krachtig :+
Begrijpelijk. Persoonlijk sms ik echt bijna nooit. Het ideale abbo voor mij zou zijn: veel minuten, veel data, geen sms. En laten die abbos nou net (vrijwel) niet bestaan.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Volgens mij wordt die 15% niet berekend over de dagwaarde, maar is het restbedrag afhankelijk van de dagwaarde. Het werkelijke overnamebedrag wordt gebaseerd op de waarde op de (internationale) tweedehands markt. Gemiddeld zou dat dan zo'n 15% van de adviesprijs worden, wat bij de meeste toestellen ook wel ongeveer zal kloppen. Als je een populair toestel hebt dan kan dat echter heel erg tegen gaan vallen. Neem de SGS2, daar kan je nu bij een 'opkoper' tweedehands nog meer dan 250 euro voor krijgen, heel wat meer dan 15%. Zo heeft Hi het tenminste aan mij uitgelegd (niet het deel dat het heel erg tegen kan vallen natuurlijk).

Ik gebruik zelf behoorlijk veel data, in het algemeen tussen 30 en 70 MB per dag, terwijl ik ook heel veel gebruik maak van Wifi. SMS-en doe ik nauwelijks, ik gebruik meestal whatsapp, facebook of email om berichten te sturen, een 0 sms abo zou goed zijn voor mij (terwijl ik onbeperkt SMS heb :(). Bellen doe ik ook nauwelijks en als ik het doe vooral zakelijk, hoewel dat meer en meer vervangen wordt door VOIP. Nu denk ik gemiddeld nog een uur per maand of zo. Mijn ideale abo zou zijn: veel data (2GB of meer) en geen SMS en bellen, maar wel een nummer waar ik op gebeld kan worden. Dan gebruik ik wel betaalde VOIP diensten om zelf mee te bellen, en een goedkoop telefoontje met prepaid kaart voor noodgevallen / back-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
Tegen mij werd er weer gezegd van de dagwaarde/nieuwwaarde op dat moment en daar 15% van. Zal het straks weer even vragen aangezien ze mij vanavond weer bellen.

Ik zelf bel gemiddeld 36minuten per maand en 27sms's. Data is wel 850mb gemiddeld dus voor mij is een 1GB+75min abbo precies goed. en zoals Sigis al zei het liefst via VOIP alles natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Volgens mij weten die lui van het belteam het ook niet. Ik heb de informatie (informeel) van een commercieel manager. Dat is volgens hem ook de reden dat ze niet precies weten hoeveel je aan het eind van het contract moet betalen, omdat de toekomstige marktwaarde nu nog niet bekend is en ze geen goede benchmark hebben (zoals bij leasauto's). Overigens heb ik niets tegen leasen, op zich is het denk ik een goed concept. De meeste mensen doen na een of twee jaar toch niet veel meer met hun oude mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
je kan aan het einde van je contract beter de telefoon verkopen aan een 3e en zelf de afkoop som betalen, krijg je nog geld toe bij de S3 uiteindelijk waardoor je weer iets goedkoper uit bent. geld natuurlijk voor elk abbo ;)

Maar zelfs bij 15% van de nieuw waarde ben je op dit moment goedkoper uit

12* 12,25 + 12* 24.50 + ~€90 = 530 en die 90eu is over twee jaar ook weer minder waard (inflatie)

Wat ik nog niet begrijp is of je ook nog 3 maanden van te voren al kan verlengen. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Zoals ik al eerder gezegd heb, die 15% is helemaal niet zeker. Als de SGS3 tweedehands net zo populair wordt als de SGS2 kan dat zo een stuk meer zijn. Als die 15% vast zou zijn dan hadden ze dat gewoon in de voorwaarden vastgelegd, Er is nu niet eens een bovengrens. De prijs wordt zoals het mij uitgelegd is bepaald aan de hand van de internationale tweedehands marktwaarde. Die kan 0 zijn, maar ook 50% van de nieuwprijs. Hi zegt dat het gemiddeld 15% is, maar dumbphones en low-end phones hebben geen of nagenoeg geen restwaarde na twee jaar, terwijl high-end smartphones vaak een relatief hoge restwaarde hebben. In het geval van de SGS2 bijvoorbeeld ongeveer 250 euro, misschien wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankhan
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-06 12:49
Als je deze redenatie blijft volgen kan je nooit meer wat kopen. Er zal altijd binnen 4 maanden iets beters zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
frankhan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:34:
[...]

Als je deze redenatie blijft volgen kan je nooit meer wat kopen. Er zal altijd binnen 4 maanden iets beters zijn.
Dat is onjuist. Als je naar Apple kijkt is er elke twee jaar een grote update met een nieuw design en echt grote wijzigingen.

2008 iPhone 3G
2009 iPhone 3G S
2010 iPhone 4
2011 iPhone 4 S

De verwachting is dus dat Apple dit jaar weer met een vooruitstrevend model op de proppen komt.

Doet er echter voor dit topic niet toe, omdat de TS geen Apple wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 20:17
Ik zit met het zelfde... Kan verlengen bij Hi maar ik weet het nog niet zeker. Ben nu in bezit van een HTC Sensation die op zich nog prima werkt, alhoewel zou ik wel graag een ander toestel willen hebben. De One X is een mooi toestel, maar de Samsung SIII, welke er naar mijn mening minder mooi en minder degelijk uit ziet, heeft een grotere accu capaciteit en een 32nm CPU in plaats van 40nm. Eerlijk gezegd denk ik dat dit een aardig verschil op gaat leveren op gebied van de accuduur. Mijn HTC Sensation houdt het geen dag uit, wat soms vervelend is.

Als ik zo bij Hi de abonnementen zie, dan denk ik dat ik liever over stap. Imho is die lease constructie waardeloos. Ik betaal liever van te voren geld dan achteraf.
Ik zat ook bij Hi en ben vorig jaar ook voor de S2 gegaan. Ook ik wil elk jaar weer een nieuw speeltje en wachtte op de S3, aankondiging viel tegen en dus moest er wat anders komen. Hi geeft inderdaad geen korting meer met verlenging, een nieuw Vodafone abonnement is goedkoper.. Dus Hi gebeld, afdeling opzeggingen (deze kunnen meer kortingen geven). Maar ook zij kunnen weinig korting geven op de Hi Lease abonnementen. Gelukkig heeft KPN/Hi ook nog MTV Mobile, daar was meer mogelijk!
Dit ga ik dit proberen. Goed om te lezen! Nu nog weten welk toestel het wordt. ;)

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
nieuws: Google zou vijf Nexus-toestellen met Android 5.0 uit willen brengen

Hoop dat dit betekend dat er iig een topmodel eind dit jaar in Nederland verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Sigis schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:22:
Daarnaast heeft Samsung voor zover ik heb gelezen de kleurbalans aangepakt bij de Galaxy S3, wat mijns inziens echt nodig was. Overigens is het scherm van de One X volgens mij wel een Samsung scherm, maar een Super LCD 2.
Dit is niet correct, zie [HTC One X] Welk type scherm heb jij?

Het is dus een Acer, Sharp of Sony :)

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
baronruud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:30:
nieuws: Google zou vijf Nexus-toestellen met Android 5.0 uit willen brengen

Hoop dat dit betekend dat er iig een topmodel eind dit jaar in Nederland verschijnt.
Zou inderdaad mooi zijn. Dat is het wachten dan wel even waard. Alleen worden providers buiten spel gezet volgens het bericht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Wat mij betreft verwacht ik dat accuduur bij gebruik hetgene is waarmee de SGS3 zich gaat onderscheiden van de One X. De rest is mijns inziens een kwestie van smaak, voorkeur of heeft beperkt nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
TheCrius schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:39:
[...]

Zou inderdaad mooi zijn. Dat is het wachten dan wel even waard. Alleen worden providers buiten spel gezet volgens het bericht. :/
Ja, betekend dan dat je hem los moet kopen met een sim-only?
Of de providers kopen grote aantallen in en dan verkopen icm abo?
Hoe gaat dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
baronruud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:57:
[...]

Ja, betekend dan dat je hem los moet kopen met een sim-only?
Of de providers kopen grote aantallen in en dan verkopen icm abo?
Hoe gaat dat dan?
Denk dat deze dan sim only valt te kopen. Lijkt me toch wel erg vreemd, aangezien je het toestel dan niet kan testen als deze alleen online valt te bestellen. Misschien ook wel niet helemaal juist hoor dit nieuwsbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
nieuws: 'Samsung komt dit najaar met opvolger Galaxy Nexus'

Misschien dat dit wat wordt. Wil toch een Nexus denk ik.
Dan maar overstappen op simonly en los kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 22-08-2012 13:04 ]

Pagina: 1