Dus? De dag red je makkelijk met een One X en veelzijdig gebruik... Misschien verbruikt de Exynos wel veel?
Daarnaast kan je inderdaad nog steeds accu verwisselen en microSD kaartjes uitwisselen.
En dat zijn gewoon dikke pluspunten natuurlijk... Ook de 64GB verie van de S3 is gewoon echt heel tof..
Ik heb nu een aantal weekjes een One X dit omdat:
- Ik hem voor een erg scherpe prijs kon aanschaffen
- Mijn gevoel zegt dat HTC > Samsung
- De vorige Samsungtoestellen me totaal niet konden bekoren
Nu is de S3 aangekondigd en whoooow *NOT*
Het scherm is weer iets groter maar de resolutie is hetzelfde, wat resulteert in minder PPI..
Misschien gemierenneuk maar het is zo, simpel.. Dan ook nog kiezen voor de pentile layout, terwijl Samsung superschermen kan maken... Dat je het durft aan te kondigen joh en dat je flagship durven noemen uhm jaja...
Het scherm is hetgene wat je altijd gebruikt als je het toestel gebruikt, dan zorg je toch dat dat topnotch is...
Het 4,7" scherm van de One X is ook 720P, maar de pixellayout is dermate geil dat je (super)amoled niet mist.
Dan de behuizing... Ik zeg niet dat die van de HTC One X beter is, maar zo op het eerste gezicht biedt Samsung niks interessants... Het is op het eerste gezicht gewoon weer plastic-fantastic en dat vind ik persoonlijk echt
Het design vind ik best wel mooi ogen, heb nog weinig reallife-foto's gezien, maar daar zou ik geen problemen mee hebben... Het design van m'n One X is heel anders, ben ik nu aan gewend en vind het best en leuk, klaar.
Ik heb de aankondiging helaas niet kunnen volgen, maar van wat ik snel gelezen heb, al die extra software aka bloatware, neeh dat kan me ook nog steeds niet bekoren. Ik was ook geen Sense-fan, maar ik moet wel zeggen dat na het installeren van een andere launcher op m'n telefoon, de overige Sense-dingetje (bijvoorbeeld het aan te passen lockscreen) gewoon goed werkt... Die TouchWizz icoontjes alleen al zien er toch niet uit, lijkt wel een candystore voor de kindjes die houden van bloemicoontjes... Hoe het allemaal werkt? Maar die looks
De CPU zal wel weer topnotch zijn, evenals de GPU en dat is gewoon wel heel tof, maar ik kan niet zeggen dat ik kracht mis op CPU of GPU gebied op mijn One X... 1080P draait vloeiend, streamen gaat goed, games werken goed, grote PDF'jes openen gaat razendsnel, dus daarom zou ik ook geen S3 hoeven.. Zeker leuk als je de snelste CPU en GPU hebt (in de benchmarks) maar of het allemaal nodig is in de praktijk, momenteel zeg ik no.
Voor de rest moet ik wat meer lezen over de S3, dat zal zometeen een uurtje in m'n bed zijn en dan is het weer klaar... De enige grote pluspunten in mijn ogen van de S3 zijn de 64GB versie / uitbreidingsmogelijkheden d.m.v. microSD-kaartje... Heb hier nog een 32GB kaartje liggen en die kan ik niet in mijn One X stoppen, dat is jammer ja, had 'm graag volgestopt met nog meer muziek / films en foto's, maar of ik dat echt nodig heb, nee niet...
Verwijderbare batterij is wel handig, dat is ook gewoon waar, via eBay een extra batterij'tje is altijd fijn...
Gaat helaas ook niet met de One X, maar tot nu toe mis ik dat niet... Anders kan je altijd nog via een omweg een externe batterypack aansluiten om zo extra lang met de One X te kunnen doen... Tsjaa S3 is handiger! Jammer!
Oftewel, nu uurtje S3 info lezen, filmpjes bekijken en dat allemaal heerlijk op m'n geweldige One X
[
Voor 3% gewijzigd door
CLB op 03-05-2012 23:07
]