Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:50
De Galaxy S was onverwachts een groot succes. Tijdens de release van de S2 die zo ongeveer gelijk was met de Sensation had iedereen ook zoiets van mwèèh. Maar het gros van de S2 gebruikers is meer dan tevreden en erg blij dat ze destijds niet de Sensation hadden gekocht. En als ze geen early adopters willen zijn kunnen ze met gemak nog een jaar door.

Het is niet zo makkelijk om een toptoestel als de S2 te doen vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
marknh schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:01:
[...]

S3 heeft Super HD Amoled
De nexus ook, en hd super amoled is pentile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
marknh schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:01:
[...]

S3 heeft Super HD Amoled
Hij bedoelde denkik plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Grrrrrene schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:02:
De Xperia S is een prachtige telefoon om te zien met een goed scherm, maar qua overige hardware komt hij natuurlijk nog niet in de buurt van de SIII. Sec bekeken is de SIII een erg goede telefoon. Op het scherm en de behuizing na is hij gewoon sneller en beter dan de One X, vooral van zo'n grote accu heb je dagelijks plezier.
Juist ja. Iedereen die een S2 gebruikt en een Xperia S in zn handen krijgt gedrukt zegt even wow mooi scherm maar verder weinig bijzonders.

En wat de vergelijking met de One X betreft; voor de liefhebbers van ècht zwart hehe, is de keuze ook weer makkelijk gemaak.t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:03:
[...]

De nexus ook, en hd super amoled is pentile ;)
Ja weet ik, ik heb de Nexus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:02
Franco10 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:56:
[...]

Ah c'mon!

De S3 heeft inderdaad niet de WOW factor die was verwacht, maar Xperia S met zn rare materialen en die knopjes onderin die voor geen meter werken komt by far niet in de buurt van de S3.

Sterker nog ik heb liever mijn S2. Ja het scherm is mooi, filmpjes kijken is waanzinnig, maar na max 2 uur screen on time schreeuwt ie om zn lader (die overigens bloedsnel is)
Huh, rare materialen? Het voelt degelijker aan dan een S2 vind ik en valt niet gelijk uitelkaar als je er naar kijkt. Verder komt er komt geen krasje of vingerafdruk op vanwege de coating. En knopjes die niet werken? Dat heb ik eerder gehoord, maar bij mij werken ze geweldig. Nu heb ik ook een nieuwere versie, dus misschien daarom. Maar goed, het valt mij tegen en ik kom dus van een Samsung af en nu lekker naar Sony verkast. Dat KIES begon me ook een beetje te irriteren met al die problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Nog even over de HTC One X versus de S3.

Wil je sneller toestel? Ga voor de S3.

Wil je beter scherm en vind je dat veel belangrijker? De One X is dan beter. Simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 13:25
ik bedoelde idd het plusje :+ ... Is toch wel een flinke tegenvaller, ik had gedacht dat dit toch echt het mooiste scherm zou worden dat verkrijgbaar is, maar nu valt dat nog maar te bezien (ik denk dat de one x mooier zal zijn). Hier de verschillende schermen onder de microscoop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Ziet er dus naar uit dat de source van cnet het gelijk had... * quartex steekt tong uit naar alle nonbelievers van toen :p

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:09:
Nog even over de HTC One X versus de S3.

Wil je sneller toestel? Ga voor de S3.

Wil je beter scherm en vind je dat veel belangrijker? De One X is dan beter. Simpel :)
Het design is persoonlijk, alleen vind ik de HTC One X qua design echt veel mooier.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:11:
[...]

Het design is persoonlijk, alleen vind ik de HTC One X qua design echt veel mooier.. _/-\o_
Ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
quartex schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:10:
Ziet er dus naar uit dat de source van cnet het gelijk had... * quartex steekt tong uit naar alle nonbelievers van toen :p
Klopt, het is een minor update. Vergelijkbaar met iPhone 4 naar 4S. Ik als smartphone liefhebber wacht op de nieuwe iPhone. Kan heus nog wel een half jaar wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:28

BPP

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:11:
[...]

Ook ik vind het design van de One X veel mooier. Ik vind het sowieso knap hoe het Samsung lukt om keer op keer te falen op het gebied van uiterlijk. Wat ze uiteraard weer compenseren met een goed toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:10
Snap niet waarom er constant vergelijkingen worden gemaakt met de Nexus. Ik vond dat ding bij launch al overpriced voor een oude soc, gpu, "5mp" camera (ja, mp's maakt niet uit, maar toch), geen sd slot en maar 16 gig intern. Pas de laatste paar weken is dat ding op een prijs niveau dat het ding verdient imo. ICS tel ik niet mee om dezelfde reden dat de software van de S3 ook niet meegeteld gaat worden, custom roms for the win. Het enige pluspunt in december was z'n HD scherm (weliswaar pentile) maar dat was de enige upgrade tov andere phones toen. Inb4 Nexus is nooit bedoelt als top of the line, prima, maar dan wil ik het wel terug zien in de prijs en dat is pas de laatste weken (maandjes?) zo. 500+ euro voor die phone was gewoon onzin.

Ik vind het jammer dat de S3 ook een pentile heeft, maar voor de rest lijkt het me een prima dingetje. Ik zat nog te twijfelen tussen de S3 en One X en wilde wat tests afwachten, maar neig toch al meer naar de S3 doordat de One X blijkbaar geen sd card slot heeft en geen removable battery. Beide vind ik behoorlijk belangrijk.

Persoonlijk zie ik nul reden voor iemand met een S2 of vergelijkbare foon van het laatste jaar een S3 te gaan halen. M'n huidige foon is 3 jaar oud inmiddels, doet het nog prima, maar wel weer eens tijd voor wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:48
Wel mooi dat allemaal mensen hier hun conclusie over materialen e.d. al klaar hebben voordat ze de telefoon überhaupt in hun handen hebben gehad, of dat er fatsoenlijke vergelijkende reviews uitzijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
W84 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:09:
[...]
Huh, rare materialen? Het voelt degelijker aan dan een S2 vind ik en valt niet gelijk uitelkaar als je er naar kijkt. Verder komt er komt geen krasje of vingerafdruk op vanwege de coating. En knopjes die niet werken? Dat heb ik eerder gehoord, maar bij mij werken ze geweldig. Nu heb ik ook een nieuwere versie, dus misschien daarom. Maar goed, het valt mij tegen en ik kom dus van een Samsung af en nu lekker naar Sony verkast. Dat KIES begon me ook een beetje te irriteren met al die problemen.
Het is natuurlijk een kwestie van smaak maar dat 'natuurlijke' zachte gevoel van de Xperia heeft voor mij wat weg van een ladyphone, niet mijn smaak. Trouwens diegene waar ik mee speelde had al een aardig wat krassen, maar dat ligt meer aan de gebruiker.

Deze is in de eerste week gekocht dus misschien dat dat inderdaad wat uitmaakt, maar die knopjes bij dat doorzichtige randje werken echt voor geen meter, iig lang niet zo goed als die van Samsung. Ik weet trouwens niet of het met de gebruiker te maken heeft maar meer dan 2 uur screen on time haalt ie niet.

Anyways daar gaat het niet over, wat ik eigenlijk duidelijk wilde maken is dat het algemene plaatje van de Xperia S de strijd met de S2 aan kan, en absoluut niet met de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nounou, moest daarom die gigantische hype zijn? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:13:
Wel mooi dat allemaal mensen hier hun conclusie over materialen e.d. al klaar hebben voordat ze de telefoon überhaupt in hun handen hebben gehad, of dat er fatsoenlijke vergelijkende reviews uitzijn 8)7
Uhmmm..... het design kan je gewoon al zien, hoor!? Dus ik ga er niet van uit dat dit op mijn reactie slaat.
BPP schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:13:
[...]

Ook ik vind het design van de One X veel mooier. Ik vind het sowieso knap hoe het Samsung lukt om keer op keer te falen op het gebied van uiterlijk. Wat ze uiteraard weer compenseren met een goed toestel.
Ik vond de Samsung Galaxy S2 niet zo lelijk. Eigenlijk best mooi strak en stijlvol zelfs.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ja die hype was echt overkill en die slogan ook... wie verzint die onzin en hoeveel schuift zulk dom werk?
"Made for humans" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AppieNL schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:13:
Snap niet per se waarom er constant vergelijkingen worden gemaakt met de Nexus. Ik vond dat ding bij launch al overpriced voor een oude soc, gpu, "5mp" camera (ja, mp's maakt niet uit, maar toch), geen sd slot en maar 16 gig intern. Pas de laatste paar weken is dat ding op een prijs niveau dat het ding verdient imo. ICS tel ik niet mee om dezelfde reden dat de software van de S3 ook niet meegeteld gaat worden, custom roms for the win. Het enige pluspunt in december was z'n HD scherm (weliswaar pentile) maar dat was de enige upgrade tov andere phones toen. Inb4 Nexus is nooit bedoelt als top of the line, prima, maar dan wil ik het wel terug zien in de prijs en dat is pas de laatste weken (maandjes?) zo. 500+ euro voor die phone was gewoon onzin.

Ik vind het jammer dat de S3 ook een pentile heeft, maar voor de rest lijkt het me een prima dingetje. Ik zat nog te twijfelen tussen de S3 en One X en wilde wat tests afwachten, maar neig toch al meer naar de S3 doordat de One X blijkbaar geen sd card slot heeft en geen removable battery. Beide vind ik behoorlijk belangrijk.

Persoonlijk zie ik nul reden voor iemand met een S2 of vergelijkbare foon van het laatste jaar een S3 te gaan halen. M'n huidige foon is 3 jaar oud inmiddels, doet het nog prima, maar wel weer eens tijd voor wat nieuws.
Mijn nexus maakt net zo goede plaatjes als de S2. Megapixels zegt niks over kwaliteit. Tevens zijn er maar 2 dingen beter van de S3 ten opzichte van de Galaxy Nexus: snelheid. Pure snelheid. . Ow jah, en Micro SD kaart slot. That's it. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 15:51
Razer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:13:
In der daad, in vergelijk met de concurrenten zou ik alleen het scherm in twijfel trekken:
http://www.engadget.com/2...e-4s-htc-one-x-lumia-900/

Maar het contrast schijnt toch beter te zijn dan de One x, en als dit scherm dan minder verbruikt, de CPU minder verbruikt, de batterij groter is en er normaal uit te halen is.... Dan wordt het makkelijk keuzes maken.

Het wordt wachten op de reviews voor de echte antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PWM schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:52:
Ik moet eerlijk zeggen dat het verschil tussen deze S3 en mijn oude Desire HD (nu 2 jaar oud, ik moet echt wat bestellen :p) ook niet afgrijselijk groot is. Het loopt allemaal wat soepeler op de video's, maar voor normaal gebruik?

Wellicht dat de S3 hardware met Windows Phone mij nog over de streep kan trekken in de zomer :)

EDIT:

@Benchmarks

Hartstikke leuk en top, maar ik gebruik mijn mobiel voor wat normale apps (nu.nl e.d.), Whatsapp, internet, e-mail en bellen. Die nieuwe proc gaat daar precies 0,0 in uitmaken. Ik merk nu al het verschil niet tussen de Desire HD en de One X van een collega.

Als die Desire HD niet bijna uit elkaar viel zou ik hem niet hoeven te vervangen.
Ik snap je punt, ik had hetzelfde met mijn oude Desire en One X. Maar nu ik die One X een tijdje gebruikt heb, heb ik die mening volledig bijgesteld. De nieuwe software, het grotere scherm, de resolutie, de extra snelheid.. je merkt het toch wel als je het toestel gebruikt. Datzelfde verwacht ik bij de Desire HD en SIII :)

Verder snap ik die negativiteit niet zo. Het toestel is qua design helemaal des Samsung (heeft elementen van de S II en Galaxy Nexus) en de specs voldoen bijna helemaal aan wat er al was uitgelekt. Dit was min of meer wat je realistisch gezien kon verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:15:
Ja die hype was echt overkill en die slogan ook... wie verzint die onzin en hoeveel schuift zulk dom werk?
"Made for humans" _O-
Ja vond ik ook. Ze willen teveel op apple lijken met hun ding. Ik was al afgehaakt bij die druppel ringtone. Als je daar reclame voor moet maken is het wel heel triest gesteld toch? Blijf lekker met me s2 dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik vraag mij af hoe krasgevoelig de achterkant van de S3 is? mijn Nexus heeft ernu een waar je praktisch niks op ziet, maar deze lijkt wel weer erg weer op de Nexus S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:17:
[...]

Mijn nexus maakt net zo goede plaatjes als de S2. Megapixels zegt niks over kwaliteit. Tevens zijn er maar 2 dingen beter van de S3 ten opzichte van de Galaxy Nexus: snelheid. Pure snelheid. . Ow jah, en Micro SD kaart slot. That's it. ;)
Dat zei ik toch al? :? 8mp voor een camera was toendertijd al "standaard", dan blijft voor je gevoel een 5mp toch een stapje achteruit. Ik weet ook wel dat het prima plaatjes schiet, maar vind het toch krom als je wel 500+ euro voor je foon wil vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

En iedereen maar roepen hoe knap het wel niet is hoe stil alles is gebleven. Nou ik heb niets vernieuwends gehoord wat ik de afgelopen maanden niet ben tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:20
En natuurlijk de grote accu! Ca 15% extra capaciteit tov HTC One X. Daarnaast kan je inderdaad nog steeds accu verwisselen en microSD kaartjes uitwisselen.

Ik blijf de (toch wel sterke) geruchten van een keramische behuizing nog steeds wel vreemd vinden. Ik had eigenlijk wel verwacht dat S3 dit zal hebben. Waarschijnlijk zijn ze er zeker meer bezig en komt het in volgend toestel. :)

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
De originele video van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Misschien moeten we ook niet teveel willen. De rek is er uit. Wat moeten ze doen? Apple heeft ook sinds de Iphone alleen maar evoluties gedaan. Voor HTC en andere spelers geldt hetzelfde: steeds een beetje beter. Verrassingen krijgen we eigenlijk niet meer.

Niemand kent de volgende revolutie, misschien is die wel gewoon verder weg dan we denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Perfectly in your hand, like a banana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Bladeslayer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:22:
En natuurlijk de grote accu! Ca 15% extra capaciteit tov HTC One X. Daarnaast kan je inderdaad nog steeds accu verwisselen en microSD kaartjes uitwisselen.

Ik blijf de (toch wel sterke) geruchten van een keramische behuizing nog steeds wel vreemd vinden. Ik had eigenlijk wel verwacht dat S3 dit zal hebben. Waarschijnlijk zijn ze er zeker meer bezig en komt het in volgend toestel. :)
Geweldig, mag je hem de volgende dag om 12 in de middag op gaan laden. Op je werk of tijdens college (zonder stopcontact) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 13:25
AppieNL schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:15:
"Made for humans" _O-
lol ik ben dus niet de enige die zich daar de hele presentatie aan zat te ergeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Close up shot Galaxy S3:

http://assets.sbnation.com/assets/1097548/pentilesad.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door alwaysleft op 03-05-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:56
Afbeeldingslocatie: http://www.intomobile.com/wp-content/uploads/2012/05/samsung-galaxy-s-evolution.jpg

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
Hopelijk heeft Samsung nu (samen met Motorola) de trend naar grotere batterij ingezet... Ik snap echt niet hoe Htc er bij komt dat mensen " dit niet belangrijk vinden".
Verder ziet dit er een prima toestel uit... Dat "nature" geblaat gaat er af, Cyanogen er op...
Misschien toch eens tijd om mijn vriendin mijn oude galaxy s te geven en zelf up te graden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Is het onderste gedeelte nou breder of lijkt dat maar zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 13:09
BPP schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:26:
Viel mij ook al op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Geheel asymmetrisch is de S3, zoals een echte kiezel dat ook is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
:/
BPP schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:26:
Ligt volgens mij een beetje aan welke foto je bekijkt:
Afbeeldingslocatie: http://www.intomobile.com/wp-content/uploads/2012/05/GSIII2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Golf2vr6 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:32:
[...]

:/

[...]

Ligt volgens mij een beetje aan welke foto je bekijkt:
[afbeelding]
Je hebt gelijk. De onderkant is zelfs smaller. |:(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"simply start writing a text message to a contact, then lift the phone to your ear and the phone will automatically call that person"

LOL, ja want als ik een bericht aan het sturen ben is het natuurlijk wel de bedoeling dat ik de persoon ga bellen eh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 15:51
Afbeeldingslocatie: http://assets.sbnation.com/assets/1097548/pentilesad.jpg

Nu moet ik er bij zeggen dat ik dat pentile effect op mijn SGS1 op meer dan 30cm afstand niet meer kan zien.
Denk hierbij eraan dat de SGS1 een ppi van 217 heeft en de SGS3 een ppi van 306 heeft. ~50% meer dus.

Iemand met een galaxy nexus of een galaxy note die er meer over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 01:39
Eerste wat in mij opkwam na de presentatie was iets in de trend van "Hmm Galaxy S2S"
Jammer.

Net als vorig jaar met de sensation en S2, zou een mix fantastisch zijn.
Goede batterij & Micro SD slot in de HTC One x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Toettoetdaan schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:33:
[...]

[afbeelding]

Nu moet ik er bij zeggen dat ik dat pentile effect op mijn SGS1 op meer dan 30cm afstand niet meer kan zien.
Denk hierbij eraan dat de SGS1 een ppi van 217 heeft en de SGS3 een ppi van 306 heeft. ~50% meer dus.

Nexus hier, je ziet het echt niet.

Als je een microscoop nodig heb om de 'oneffenheden' te vinden, dan ben je echt aan het mierenneuken.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Toettoetdaan schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:33:
[...]

[afbeelding]

Je kunt het niet redelijk zien als je vergelijkingsmateriaal naast je hebt, alleen vond ik het verschil met de one x wel weer groot. Damn, dat ding heeft echt een beter scherm dan mijn Galaxy Nexus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:32:
"simply start writing a text message to a contact, then lift the phone to your ear and the phone will automatically call that person"

LOL, ja want als ik een bericht aan het sturen ben is het natuurlijk wel de bedoeling dat ik de persoon ga bellen eh.
Vond ik juist heel handig. Heb heel vaak dat ik smsje lees en dan terug ga bellen, of dat ik tijdens een sms in de auto ofzo denk van ah fuck ga gewoon bellen.

Is gewoon handig en goed bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
Mja ik hoop dat je het uit kunt zetten, want het kan vrij onhandig zijn soms :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 15:07

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:32:

Ik weet zeker dat mij dat zou gaan overkomen als ik weer eens sms'jes aan het sturen ben vanuit mijn bed. :') .

Tja, zoals ik al in de chat zei. Ik vrees dat dit hem toch niet wordt voor mij. Hier ga ik geen 3 weken op wachten. Zojuist maar een HTC One X besteld. Ze zijn op zich wel aardig aan elkaar gewaagd met beide hun goede punten. Maar qua features (vooral op camera gebied, en de 5e weinig verbruikende core) scoort HTC One X voor mij het meest. Zoals velen had ik meer verwacht van Samsung

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Comgenie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:36:
[...]

Ik weet zeker dat mij dat zou gaan overkomen als ik weer eens sms'jes aan het sturen ben vanuit mijn bed. :') .

Tja, zoals ik al in de chat zei. Ik vrees dat dit hem toch niet wordt voor mij. Hier ga ik geen 3 weken op wachten. Zojuist maar een HTC One X besteld. Ze zijn op zich wel aardig aan elkaar gewaagd met beide hun goede punten. Maar qua features (vooral op camera gebied, en de 5e weinig verbruikende core) scoort HTC One X voor mij het meest. Zoals velen had ik meer verwacht van Samsung
Bedenk je wel dat de processor van de S3 de Tegra zal beaten qua GPU en CPU. Als je dat nog belangrijk vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
supercurio57 secs Congrats @wolfsonmicro @broonie for powering @SamsungMobile #GalaxySIII audio with #WM1811 http://www.wolfsonmicro.com/products/audio_hubs/WM1811/ ultra low power codec.

supercurio49 secs @wolfsonmicro @SamsungMobile I can't wait finding ways to push #GalaxySIII sound quality and features even further with #VoodooSound!

François Simond ‏ @supercurio
I must say, regardless of any other specs or characteristics #GalaxySIII will be the ideal platform for high quality music listening. Yeah!

Dat is dan wel weer goed nieuws ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franco10 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:35:
[...]

Vond ik juist heel handig. Heb heel vaak dat ik smsje lees en dan terug ga bellen, of dat ik tijdens een sms in de auto ofzo denk van ah fuck ga gewoon bellen.

Is gewoon handig en goed bedacht.
Nuja als je dat handig en goed bedacht vindt is de optie van Samsung geslaagd natuurlijk?
Mij ging het ook eigenlijk vooral om het feit dat ze in de eerste 5 min van de presentatie alleen maar over zulke software matige onbenulligheden moesten praten.
Wat dus eigenlijk gewoon wil zeggen dat de camera, het scherm etc niks vernieuwend is.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-10 23:55

KoffieNT

banaan

Ik heb nu een tijdje een S Plus (mijn eerste echte smartphone), waar ik erg blij mee ben. Wat ik wel zou willen is dat ie met bepaalde dingetjes net effe wat sneller reageert en dat het scherm wat groter was. Ik maak namelijk nog steeds (een maand of 8 in bezit) zo gruwelijk veel spelfouten omdat mijn duimen blijkbaar groot zijn, of de knopjes klein. Wanneer ik op een S2 typ merk ik meteen dat het scherm net ietsje groter is en ik een stuk minder friemelig hoef te doen.
Daarnaast is het leuk dat ik alle nieuwe spellekes etc etc kan doen :D.

Ik ga straks eens goed overwegen of ik een leuk abonnement voor een S3 kan vinden, want ik vind het wel een leuke telefoon waar ik weer een flinke tijd mee vooruit kan :). Mocht de S3 te duur zijn, kan ik alsnog een 2e handse S2 proberen te krijgen.
Ben benieuwd naar de abo-kosten. Als het 40 euro p/m is (100minuten/50smsjes/500mb) ben ik tevreden, maar ik ben stiekem bang dat daar opeens 200 euro bijleggen bij komt en dan gaat het denk ik toch weer over.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
AppieNL schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:13:
Snap niet waarom er constant vergelijkingen worden gemaakt met de Nexus. Ik vond dat ding bij launch al overpriced voor een oude soc, gpu, "5mp" camera (ja, mp's maakt niet uit, maar toch), geen sd slot en maar 16 gig intern. Pas de laatste paar weken is dat ding op een prijs niveau dat het ding verdient imo. ICS tel ik niet mee om dezelfde reden dat de software van de S3 ook niet meegeteld gaat worden, custom roms for the win. Het enige pluspunt in december was z'n HD scherm (weliswaar pentile) maar dat was de enige upgrade tov andere phones toen. Inb4 Nexus is nooit bedoelt als top of the line, prima, maar dan wil ik het wel terug zien in de prijs en dat is pas de laatste weken (maandjes?) zo. 500+ euro voor die phone was gewoon onzin.
Mee eens, ik heb hem voorheen ook niet overwogen, maar hij is 200 euro goedkoper dan de verwachte prijs voor de SIII, als het al geen 250 euro wordt (want die 550 euro is niet officieel bevestigd). Ik wil een SIII als ik daarmee 2 jaar verder kan, anders neem ik een Nexus voor een jaartje. Ik verwacht niet dat ik daar 2 jaar mee ga doen :) Natuurlijk kun je een SIII en een Nexus niet vergelijken, dat is mijn doel ook niet, maar ik _moet_ nu iets nieuws en opzich hebben jullie gelijk: er is niks echt mis met de SIII, maar ik had op gebied van design wat mooiers verwacht. Het oog wil zegmaar ook wat :) En zoals ik al zei: de SIII is overhyped. Er werd gesproken van een 1080p-scherm (geloofde ik weinig van, maar toen er van pentile gesproken werd op de launch dacht ik nog even: zou het dan toch?). Nu zit er feitelijk hetzelfde compromis-scherm in als in de Nexus en dat vind ik na een half jaar ontwikkeling een beetje jammer.

Het probleem van de SIII is dat de SII een jaar lang op de troon heeft gezeten van snelste Android smartphone. Had je die een jaar geleden gekocht, dan heb je nu nog een toestel waar de nieuwste ICS-versie op draait (en na het fixen van wat bugs nog soepel ook), dus waar je ook nog een jaar verder mee kunt. De SIII wordt dat niet, omdat je nu al weet dat er over een half jaar quadcore Cortex A15's komen met nieuwere GPU's en een non-pentile samoled+ HD-scherm. De timing van de SII was gewoon wat gelukkiger :)

Ik wacht de batterijduur nog even af in de eerste reviews, net als de officiële benchmarks. Dat er geen companion-core bij zit kan een nadeel zijn, aan de andere kant zitten er in de SIII een aantal features die ook energie kunnen besparen. Als dat detecteren van je activiteit een beetje goed werkt denk ik dat het icm het kleinere procedé waarop de Exynos quadcore gebakken is nog wel 's redelijk gelijk verdeeld kan zijn. En dan is die 2100mAh-accu een enorm voordeel. Ik kan HTC echt niet volgen als ze beweren dat klanten het geen probleem vinden dat hun foon amper 12 uur redt op een accu, omdat ze zo blij zijn met 1mm minder dikte |:(
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:41:

Nuja als je dat handig en goed bedacht vindt is de optie van Samsung geslaagd natuurlijk?
Mij ging het ook eigenlijk vooral om het feit dat ze in de eerste 5 min van de presentatie alleen maar over zulke software matige onbenulligheden moesten praten.
Maar je telefoon is ook hoe je hem kunt gebruiken. Leuk, zo'n nieuwe processor, maar dit soort features besparen pas echt tijd. En als je nu wil antwoorden dat het 0,0 moeite is om even op "call" te drukken bij zo'n sms, zeg ik dat 250ms lag bij acties nog veel minder scheelt ;) Het gaat om de user experience en dat is zoiets wat Apple goed snapt en Samsung nu ook lijkt te snappen. Apple adverteert zelden met hardware en als ze dat wel doen leggen ze meteen uit waarom het belangrijk is.
Franco10 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:06:
[...]

En wat de vergelijking met de One X betreft; voor de liefhebbers van ècht zwart hehe, is de keuze ook weer makkelijk gemaakt.
Dat is flauw, want voor de liefhebbers van "echt wit" is de keuze ook weer makkelijk gemaakt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 03-05-2012 22:45 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 15:07

Comgenie

Soms heb je dat

alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:38:
[...]

Bedenk je wel dat de processor van de S3 de Tegra zal beaten qua GPU en CPU. Als je dat nog belangrijk vindt ;)
De processor van m'n HTC Desire Z voldoet zelfs nog momenteel :P . En zoniet, dan zijn er goede custom roms, en overclock mogelijkheden :P. Maar dat is inderdaad een beter punt van de S3

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:38:
[...]

Vooral kwa GPU denk ik. Als ik zojuist lees dat de S3 een score haalt van zo'n 5700 en mijn One X de 5200 haalt, praten we nog geen eens over 10%. De GPU zal wel flink beter zijn, dus voor de gamers een pré. Jammer dat de games op android zo bout zijn itt iOs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Grrrrrene schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:41:
[...]

Mee eens, ik heb hem voorheen ook niet overwogen, maar hij is 200 euro goedkoper dan de verwachte prijs voor de SIII, als het al geen 250 euro wordt (want die 550 euro is niet officieel bevestigd). Ik wil een SIII als ik daarmee 2 jaar verder kan, anders neem ik een Nexus voor een jaartje. Ik verwacht niet dat ik daar 2 jaar mee ga doen :) Natuurlijk kun je een SIII en een Nexus niet vergelijken, dat is mijn doel ook niet, maar ik _moet_ nu iets nieuws en opzich hebben jullie gelijk: er is niks echt mis met de SIII, maar ik had op gebied van design wat mooiers verwacht. Het oog wil zegmaar ook wat :) En zoals ik al zei: de SIII is overhyped. Er werd gesproken van een 1080p-scherm (geloofde ik weinig van, maar toen er van pentile gesproken werd op de launch dacht ik nog even: zou het dan toch?). Nu zit er feitelijk hetzelfde compromis-scherm in als in de Nexus en dat vind ik na een half jaar ontwikkeling een beetje jammer.

Het probleem van de SIII is dat de SII een jaar lang op de troon heeft gezeten van snelste Android smartphone. Had je die een jaar geleden gekocht, dan heb je nu nog een toestel waar de nieuwste ICS-versie op draait (en na het fixen van wat bugs nog soepel ook), dus waar je ook nog een jaar verder mee kunt. De SIII wordt dat niet, omdat je nu al weet dat er over een half jaar quadcore Cortex A15's komen met nieuwere GPU's en een non-pentile samoled+ HD-scherm. De timing van de SII was gewoon wat gelukkiger :)

[...]

Ik wacht de batterijduur nog even af in de eerste reviews, net als de officiële benchmarks. Dat er geen companion-core bij zit kan een nadeel zijn, aan de andere kant zitten er in de SIII een aantal features die ook energie kunnen besparen. Als dat detecteren van je activiteit een beetje goed werkt denk ik dat het icm het kleinere procedé waarop de Exynos quadcore gebakken is nog wel 's redelijk gelijk verdeeld kan zijn. En dan is die 2100mAh-accu een enorm voordeel. Ik kan HTC echt niet volgen als ze beweren dat klanten het geen probleem vinden dat hun foon amper 12 uur redt op een accu, omdat ze zo blij zijn met 1mm minder dikte |:(
Mooi verhaal. De S2 was tijden lang de top qua specs. Nu zal Apple er zeker weten overheen gaan in het najaar. Och ja, we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Samsung Galaxy S III first hands-on video and pictures!:
http://www.theverge.com/2...3-first-hands-on-pictures

Samsung Galaxy S III versus the HTC One X!:
http://www.androidcentral...xy-s-iii-versus-htc-one-x

[ Voor 51% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik vind het echt een teleurstelling. Na zo'n groot circus had ik wel íets meer verwacht van de opvolger van de Galaxy S II.

Ik bedoel, het heeft wel wat mooie upgrades gevonden maar niks bijzonders eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Grafisch gezien is dit ding een bommetje :9~ :)

Check theverge handson, deze zinnen:

In a quick run of GLBenchmark (720p offscreen Egypt test) on the Galaxy S III, we obtained a highly impressive score of 99fps. For comparison, the One X and One S from HTC scored 65fps and 56fps, respectively.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:41:
[...]

Wat dus eigenlijk gewoon wil zeggen dat de camera, het scherm etc niks vernieuwend is.
Het is gewoon handig.

Voor de gemiddelde gebruiker die op dit moment ik roep maar wat een S2 heeft, maken die paar ms dat de processor sneller is of andere onderhuidse dingen weinig uit. Dat merkt ie echt niet. Het scherm dat mooier is, groter is en de batterij die een stuk langer mee gaat.

Ik denk dat de focus leggen op gebruiksgemak en dit soort handige features worden gedaan om meer apple gebruikers te lokken.

Zoals gezegd voor de gemiddelde gebruiker kan de S2 nog wel twee jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
S3 heeft geen companion core? Is dat zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Razer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:48:
S3 heeft geen companion core? Is dat zeker?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Zonde, eens kijken wat dat voor een effect op batterij duur gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Grrrrrene schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:41:

Maar je telefoon is ook hoe je hem kunt gebruiken. Leuk, zo'n nieuwe processor, maar dit soort features besparen pas echt tijd. En als je nu wil antwoorden dat het 0,0 moeite is om even op "call" te drukken bij zo'n sms, zeg ik dat 250ms lag bij acties nog veel minder scheelt ;) Het gaat om de user experience en dat is zoiets wat Apple goed snapt en Samsung nu ook lijkt te snappen. Apple adverteert zelden met hardware en als ze dat wel doen leggen ze meteen uit waarom het belangrijk is.
Juist ja. Mensen die android gebruiken zullen niet zo gauw meer overstappen. Hetzelfde geldt voor een S2 gebruiker die graag amoled wil blijven gebruiken. Die zeiken nu miss wel over dat het tegenvalt, maar die gaan toch voor de S3.

Dit soort gebruikers dingetjes zijn gericht op de mensen die de overstap naar Samsung moeten maken. Een bepaalde doelgroep kijkt niet naar de processor een paar ms sneller is, maar wel dat je minder toetsen moet indrukken om vanaf een sms te gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
Opsich is de Exynos wel op een kleiner process gemaakt én heeft de telefoon een grotere batterij.. Het is wachten op de benchmarks denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Heel wat Galaxy S3 benchmarks op een rij. Best wel impressive _/-\o_

http://www.gsmarena.com/s..._benchmarks-news-4201.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bladeslayer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:22:
En natuurlijk de grote accu! Ca 15% extra capaciteit tov HTC One X.
Dus? De dag red je makkelijk met een One X en veelzijdig gebruik... Misschien verbruikt de Exynos wel veel?
Daarnaast kan je inderdaad nog steeds accu verwisselen en microSD kaartjes uitwisselen.
En dat zijn gewoon dikke pluspunten natuurlijk... Ook de 64GB verie van de S3 is gewoon echt heel tof..

Ik heb nu een aantal weekjes een One X dit omdat:
- Ik hem voor een erg scherpe prijs kon aanschaffen
- Mijn gevoel zegt dat HTC > Samsung
- De vorige Samsungtoestellen me totaal niet konden bekoren

Nu is de S3 aangekondigd en whoooow *NOT* :+

Het scherm is weer iets groter maar de resolutie is hetzelfde, wat resulteert in minder PPI..
Misschien gemierenneuk maar het is zo, simpel.. Dan ook nog kiezen voor de pentile layout, terwijl Samsung superschermen kan maken... Dat je het durft aan te kondigen joh en dat je flagship durven noemen uhm jaja...

Het scherm is hetgene wat je altijd gebruikt als je het toestel gebruikt, dan zorg je toch dat dat topnotch is...
Het 4,7" scherm van de One X is ook 720P, maar de pixellayout is dermate geil dat je (super)amoled niet mist.

Dan de behuizing... Ik zeg niet dat die van de HTC One X beter is, maar zo op het eerste gezicht biedt Samsung niks interessants... Het is op het eerste gezicht gewoon weer plastic-fantastic en dat vind ik persoonlijk echt :F

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/postimages/684/samsung-galaxy-s-iii-37.jpg

Het design vind ik best wel mooi ogen, heb nog weinig reallife-foto's gezien, maar daar zou ik geen problemen mee hebben... Het design van m'n One X is heel anders, ben ik nu aan gewend en vind het best en leuk, klaar.

Ik heb de aankondiging helaas niet kunnen volgen, maar van wat ik snel gelezen heb, al die extra software aka bloatware, neeh dat kan me ook nog steeds niet bekoren. Ik was ook geen Sense-fan, maar ik moet wel zeggen dat na het installeren van een andere launcher op m'n telefoon, de overige Sense-dingetje (bijvoorbeeld het aan te passen lockscreen) gewoon goed werkt... Die TouchWizz icoontjes alleen al zien er toch niet uit, lijkt wel een candystore voor de kindjes die houden van bloemicoontjes... Hoe het allemaal werkt? Maar die looks :r

De CPU zal wel weer topnotch zijn, evenals de GPU en dat is gewoon wel heel tof, maar ik kan niet zeggen dat ik kracht mis op CPU of GPU gebied op mijn One X... 1080P draait vloeiend, streamen gaat goed, games werken goed, grote PDF'jes openen gaat razendsnel, dus daarom zou ik ook geen S3 hoeven.. Zeker leuk als je de snelste CPU en GPU hebt (in de benchmarks) maar of het allemaal nodig is in de praktijk, momenteel zeg ik no.

Voor de rest moet ik wat meer lezen over de S3, dat zal zometeen een uurtje in m'n bed zijn en dan is het weer klaar... De enige grote pluspunten in mijn ogen van de S3 zijn de 64GB versie / uitbreidingsmogelijkheden d.m.v. microSD-kaartje... Heb hier nog een 32GB kaartje liggen en die kan ik niet in mijn One X stoppen, dat is jammer ja, had 'm graag volgestopt met nog meer muziek / films en foto's, maar of ik dat echt nodig heb, nee niet...

Verwijderbare batterij is wel handig, dat is ook gewoon waar, via eBay een extra batterij'tje is altijd fijn...
Gaat helaas ook niet met de One X, maar tot nu toe mis ik dat niet... Anders kan je altijd nog via een omweg een externe batterypack aansluiten om zo extra lang met de One X te kunnen doen... Tsjaa S3 is handiger! Jammer!

Oftewel, nu uurtje S3 info lezen, filmpjes bekijken en dat allemaal heerlijk op m'n geweldige One X :w d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 03-05-2012 23:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:29

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is de geluidskwaliteit als je bijvoorbeeld FLAC afspeeld met een koptelefoon.

Ik gebruik al jaren een Cowon J3 i.c.m. UE 700's (Veel beter kan je op mobiel audio gebied niet krijgen), en ik vraag me af hoezeer de nieuwe S3 zich daarmee verhoud. Ik heb nu een nute, en ik moet zeggen, de kwaliteit is niet slecht maar mijn Cowon is toch voller en preciezer van klank.

Maaaarr het zou mooi zijn als ik uiteindelijk alles in 1 apparaat heb. Nu loop ik dikwijls rond met een Galaxy Note (a la 600euro) + Cowon J3 (a la 300euro) + UE 700's (a la 150euro). Onhandig en overbodig dus...

Ben er wel van overtuigd dat de S3 een handzamer formaat is dan de Note. Alleen de note heeft al een 2500mah accu, en daar wil ik beslist niet op achteruitgaan O-)

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
JensinatoR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:59:
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is de geluidskwaliteit als je bijvoorbeeld FLAC afspeeld met een koptelefoon.

Ik gebruik al jaren een Cowon J3 i.c.m. UE 700's (Veel beter kan je op mobiel audio gebied niet krijgen), en ik vraag me af hoezeer de nieuwe S3 zich daarmee verhoud. Ik heb nu een nute, en ik moet zeggen, de kwaliteit is niet slecht maar mijn Cowon is toch voller en preciezer van klank.

Maaaarr het zou mooi zijn als ik uiteindelijk alles in 1 apparaat heb. Nu loop ik dikwijls rond met een Galaxy Note (a la 600euro) + Cowon J3 (a la 300euro) + UE 700's (a la 150euro). Onhandig en overbodig dus...

Ben er wel van overtuigd dat de S3 een handzamer formaat is dan de Note. Alleen de note heeft al een 2500mah accu, en daar wil ik beslist niet op achteruitgaan O-)

Wat denken jullie?
In vergelijking met de Note ga je er maar op 1 ding puur op vooruit, snelheid ;) Meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 13-10 12:20
Al dat gedonder over pentile ja / nee.....Ik snap best dat ze dit zo durven aan te kondigen. Het gros van de consumenten heeft nog nooit van een Pentile of wat dan ook gehoord....die zien 4.8 is en HD....dus prima :)
Neemt niet weg dat het voor de tweakers natuurlijk een tegenvaller is, maargoed voor de mensen die vanaf een niet HD-scherm komen galaxy s2 ofzo is het toch weer een prima update als je het mij vraagt (mits je kan leven met het design)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ben toch weer onder de indruk van alle benchmarks, Samsung blaast weer idereen weg. Dat kunnen ze toch nog steeds wel bij Sammy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:29

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:00:
[...]
In vergelijking met de Note ga je er maar op 1 ding puur op vooruit, snelheid ;) Meer niet.
Ik denk dat het verschil qua design en de grote van de schermen (5.2" VS 4.8") wel verschil gaat maken met handzaamheid e.d. Ook de bezel is verkleind, je krijgt dus in verhouding meer scherm, terwijl je dezelfde schermresolutie behoudt, lijkt mij een goede trade-off. Bovendien ziet alles er ook gelikt uit op de note dus qua scherm lijkt me alles dik in orde.

De S3 moet dus wel significant zuiniger zijn wil deze net zo lang meegaan op een accu als de note (2100 vs 2500mah).

Ik hoef dus ook totaal geen S3. Alleen als de geluidsoutput mij kan bekoren stap ik direct over... 64gb is awesome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
JensinatoR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:06:
[...]

Ik denk dat het verschil qua design en de grote van de schermen (5.2" VS 4.8") wel verschil gaat maken met handzaamheid e.d. Ook de bezel is verkleind, je krijgt dus in verhouding meer scherm, terwijl je dezelfde schermresolutie behoudt, lijkt mij een goede trade-off. Bovendien ziet alles er ook gelikt uit op de note dus qua scherm lijkt me alles dik in orde.

De S3 moet dus wel significant zuiniger zijn wil deze net zo lang meegaan op een accu als de note (2100 vs 2500mah).

Ik hoef dus ook totaal geen S3. Alleen als de geluidsoutput mij kan bekoren stap ik direct over... 64gb is awesome :D
64 GB zal wel rond de 800 euro gaan kosten ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
JensinatoR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:06:
[...]

Golf2vr6 in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo helaas voor niets hier op zitten wachten. Heb voor 363 euro een Galaxy Nexus besteld, straks een goedkoop sim only abo erbij en volgens mij een prima deal. Enkel de snelheid die de GS3 biedt is niet interessant voor mij, gezien ik een average smartphone user ben en gewoon toe ben aan een snellere telefoon dan mijn GS1. Voor email, surfen, en een aantal apps is de Nexus perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:09:
Zo helaas voor niets hier op zitten wachten. Heb voor 363 euro een Galaxy Nexus bestelt, straks een goedkoop sim only abo erbij en volgens mij een prima deal. Enkel de snelheid die de GS3 biedt is niet interessant voor mij, gezien ik een average smartphone user ben en gewoon toe ben aan een snellere telefoon dan mijn GS1. Voor email, surfen, en een aantal apps is de Nexus perfect.
Klopt, heb de Nexus nu 4 maanden en het is gewoon een perfecte telefoon voor dat geld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:09
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:10:
[...]

Klopt, heb de Nexus nu 4 maanden en het is gewoon een perfecte telefoon voor dat geld :).
Upgrade SGS2 naar Nexus vind ik dan weer niet boeiend genoeg...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ewivis schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:16:
[...]

Mmm, als je een hd scherm wilt wel. EN stock android, en gelijk updates van google ;) dat was voor mij de overweging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ewivis schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:16:
[...]

Upgrade van een S2 naar een S3 vind ik ook niet boeiend genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-10 13:58
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:35:
[...]

Je kunt het niet redelijk zien als je vergelijkingsmateriaal naast je hebt, alleen vond ik het verschil met de one x wel weer groot. Damn, dat ding heeft echt een beter scherm dan mijn Galaxy Nexus ;)
De Nexus heeft ook een beter scherm dan de G3. De accu is wel lekker groot, maar voor de Nexus heeft samsung ook een grotere accu in het assortiment.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
treative schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:18:
[...]

De Nexus heeft ook een beter scherm dan de G3. De accu is wel lekker groot, maar voor de Nexus heeft samsung ook een grotere accu in het assortiment.
De nexus heeft exact hetzelfde scherm als de S3. Net zoals de Galaxy Note ;) Is gewoon 1 schermtechnologie, pentile hd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:50
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:19:
[...]

De nexus heeft exact hetzelfde scherm als de S3. Net zoals de Galaxy Note ;) Is gewoon 1 schermtechnologie, pentile hd ;)
Denk dat ie bedoelt dat de PPi wat hoger door het kleinere scherm maar toch dezelfde resolutie.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:09
AppieNL schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:18:
[...]

Upgrade van een S2 naar een S3 vind ik ook niet boeiend genoeg.
Eens, ik wacht de benchmarks af en vanuit daar ga ik beslissen of het wel het geld waard is of sim only voor de s2 voor 1 jaar :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 13:21
zeer imposant inderdaad... heb mijn iPhone 4 verkocht en heb tijdelijk een nokia uit de jaren 90.
Gaat hem denk ik wel worden voor mijzelf. Leuk toestel wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ewivis schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:28:
[...]

Eens, ik wacht de benchmarks af en vanuit daar ga ik beslissen of het wel het geld waard is of sim only voor de s2 voor 1 jaar :)
Dit zijn er al een paar en ik denk dat de andere benchmarks procentueel ongeveer hetzelfde verschil zullen laten zien in vergelijking tot gelijkwaardige toestellen.

alwaysleft in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"

edit: Nog een paar
http://www.engadget.com/2012/05/03/gsiii-benchmarks/

[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 03-05-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AtlAntA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:31:
[...]

Dit zijn er al een paar en ik denk dat de andere benchmarks procentueel ongeveer hetzelfde verschil zullen laten zien in vergelijking tot gelijkwaardige toestellen.

alwaysleft in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"

edit: Nog een paar
http://www.engadget.com/2012/05/03/gsiii-benchmarks/
De engadget benchmarks laten als enige mindere cijfers zien, maar zijn ook vrij ouderwetse nikszeggende benchmarks. Browsermark is bv wel belangrijk, die is gewoon impressive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:35:
[...]

De engadget benchmarks laten als enige mindere cijfers zien, maar zijn ook vrij ouderwetse nikszeggende benchmarks. Browsermark is bv wel belangrijk, die is gewoon impressive
Inderdaad daar was ik van onder de indruk.

* AtlAntA ziet zich zelf al Command&Conquer: Alliances spelen op zijn telefoon met webgl enabled. :9

Edit: Wat meer info over draadloze dongle: http://www.engadget.com/2...gle-samsung-galaxy-s-iii/
@hieronder: En?

[ Voor 16% gewijzigd door AtlAntA op 03-05-2012 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Some of the things Samsung launched today:
S Voice = Siri
S Cloud = iCloud
Scan and Match = iTunes Match
Display sharing = AirPlay
S Pebble = iPod Shuffle
Retail stores = Apple stores

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i0MzO.png
Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img576/6162/zgdho.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door edgarf28 op 03-05-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
edgarf28 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:38:
S Voice = Siri
S Cloud = iCloud
S Pebble = iPod Shuffle

[afbeelding]
[afbeelding]
Is geen S cloud gelanceerd, ze hebben deal met Dropbox gesloten. Bij S3 50 GB 2 jaar lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Voor mij is het pentile scherm een no go. Om dezelfde reden hen ik geen Galaxy Nexus of Note gekocht, de schermkwaliteit is wat mij betrefty onder de maat.
Het ontwerp vind ik wat neutraal maar wel mooi, maar ik kan er pas echt over oordelen als ik er een live gezien en in mijn handen gehad heb.
De CPU/GPU zullen absoluut top zijn. Overigens heeft de GPU in de benchmarks voordeel bij het lagere aantal subpixels.
Draadloos opladen vind ik top, dat zou ik graag willen hebben. Ik ben ergens wel blij dat hij mijn One X niet wegblaast :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 13-10 07:48
Eerste specs wat aangevuld in de TS: [Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie

Heeft iemand zin/tijd/expertise om wat banners/headers te maken? Ik kan dat echt niet.
Meer tips/opmerkingen/aanvullingen over de TS graag via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Sigis schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:40:
Voor mij is het pentile scherm een no go. Om dezelfde reden hen ik geen Galaxy Nexus of Note gekocht, de schermkwaliteit is wat mij betrefty onder de maat.
Heb je zo'n scherm wel eens bekeken? Ik heb een Desire gehad (met pentile amoled) een GS2 (met amoled plus) en nu een Omnia W (weer met pentile). Je ziet het, maar echt storend vind ik het niet. Daar tegenover zijn de kleuren wel heel mooi en was het scherm van de GS2 aan 1 kant wat geliger dan aan de andere. Of dat nou aan het amoled plus kwam weet ik niet, maar zowel de desire als de omina heeft dat niet.

/edit: ik zou eerder de behuizing en de veroordeling tot Kies een nadeel noemen dan het scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door zonoskar op 03-05-2012 23:49 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
De flipcase ziet er wel mooi uit. Komt wel een beetje delicaat over maar dat kan bedrog zijn.

http://www.engadget.com/p...le-unpacked-2012/#5002461

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
Sigis schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:40:
Het ontwerp vind ik wat neutraal maar wel mooi, maar ik kan er pas echt over oordelen als ik er een live gezien en in mijn handen gehad heb.
De CPU/GPU zullen absoluut top zijn. Overigens heeft de GPU in de benchmarks voordeel bij het lagere aantal subpixels.
Draadloos opladen vind ik top, dat zou ik graag willen hebben. Ik ben ergens wel blij dat hij mijn One X niet wegblaast :).
Heb een Note een aantal keren in mijn handen gehad, en zelfs met dat megagroot scherm merkte ik niks van de pentile, ik drukte serieus met mijn neus tegen het scherm. Tuurlijk, de One X scherm is beter, maar dat wil niet automatisch zeggen dat alle andere schermen dan maar crap zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-10 13:58
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:19:
[...]

De S3 heeft een maatje groter, dus zie je de pixels ook beter. Dus dat korrelige wordt alleen maar duidelijker.
lordMocro schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:54:
[...]

Heb een Note een aantal keren in mijn handen gehad, en zelfs met dat megagroot scherm merkte ik niks van de pentile, ik drukte serieus met mijn neus tegen het scherm. Tuurlijk, de One X scherm is beter, maar dat wil niet automatisch zeggen dat alle andere schermen dan maar crap zijn.
Niet crap, maar het is wel duidelijke zichtbaar (bij de Nexus) vooral wanneer je scrolt. Niet zo strak als hier een paar keer beweert wordt.

In de Nexus is het wel ok, daar is de prijs ook naar. Maar de S3 is het topmodel met waarschijnlijk de daarbij hordende prijs.

[ Voor 48% gewijzigd door treative op 03-05-2012 23:58 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

edgarf28 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:38:
S Voice = Siri
S Cloud = iCloud
S Pebble = iPod Shuffle

[afbeelding]
[afbeelding]
Durf je nu te beweren dat Apple de shuffle functie heeft uitgevonden :'(

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
treative schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:54:
[...]

De S3 heeft een maatje groter, dus zie je de pixels ook beter. Dus dat korrelige wordt alleen maar duidelijker.
Scherm is maar 0,1 inch groter...dus dat verschil is te verwaarlozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Pentile zie je echt wel. Ik vind het scherm dan ook de grootste tegenvaller van de SGS3 en ben dan ook geneigd voor de One X te gaan.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pebble is al meer dan 4 jaar oud: http://www.engadget.com/2...s3-portable-media-player/
Pagina: 1 ... 17 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.