¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
vreemd dat het dan niet standaard in andere telefoons zit.Aghanim schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:04:
[...]
Ja geen probleem en anders heb je apps als Lightflow.
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
De Nexus heeft ook een notificatie LED, maar de standaard (stock rom) instellingen zijn vrij beperkt.justice strike schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:56:
[...]
vreemd dat het dan niet standaard in andere telefoons zit.
Het is dus gewoon een keus van de fabrikant om er wel of geen ledje in te zetten.
Volgens mij heb je bij alle andere telefoons met LED ook weinig tot geen opties om de kleur per app in te stellen (tenzij de app dit zelf kan regelen). Op de nexus werkt light flow erg goed en kan je -alles- zelf regelen. Bij de One X en veel andere HTC toestellen is weinig mogelijk, omdat de aansturing anders/moeilijk/onduidelijk/... is.
Custom roms bieden soms ook meer opties, zoals AOKP en CM9.
http://www.androidpolice....gned-entirely-by-lawyers/The Samsung Galaxy S III: The First Smartphone Designed Entirely By Lawyers
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
zeer zeker niet maar, behalve de matige presentatie skills, vind ik het echt niet zo slecht als er een aantal hier roepen.mister_S schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:47:
[...]
Heb jij het toestel al wel dan? Je klinkt erg zeker van je zaak.
En nee iedereen mag zijn mening best geven maar het is nogal veel van hetzelfde dat het scherm geen RGB is en de homeknop en het design.
Dus ik zeg maar, alsje dat eenmaal hebt gezegd en er overuit bent dat het niks voor je is is het toch klaar?
Vandaar; blij als hij uit is en het een echt ervaringen topic word.
hmm apart naar gekeken, maar zit wel wat in misschienquartex schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:58:
Goed artikel over de SGSIII:
[...]
http://www.androidpolice....gned-entirely-by-lawyers/
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
CLB schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:59:
Deze link mag ook wel in de TS:
Yorin schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:00:
Voor degene die het gisteren gemist hebben, hier het hele event: http://bcove.me/ecwjj1vh
Staat het al geheel op YouTube? Dan kan ik 'm ff rippen en bekijken...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Interessante casus alleen klopt het verhaal niet als de huidige smartphone markt breder wordt bekeken dus niet alleen Apple vs Samsung. Het artikel wekt de suggestie als of Samsung alleen maar had kunnen uitkomen op deze vorm. Sony met de Xperia S, Nokia met de Lumia's en HTC met de One series bewijzen het tegendeel.quartex schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:58:
Goed artikel over de SGSIII:
[...]
Ik kom net terug van de MediaMarkt en heb ff met de Galaxy Nexus gespeeld. Ik heb specifiek naar het pentile-scherm gekeken om te zien of ik me ergens aan stoorde. Wat me opviel was het mooie, contrastrijke beeld en er is me niks opgevallen qua onscherpe beelden ofzo. Er stond een Xperia S vlak naast en ik zag niet echt verschil qua scherpte van tekst. Even om gebekvecht te voorkomen: dat is mijn mening
Precies, alsof je als je een toestel moet ontwerpen dat niet op de iPhone 4S lijkt, automatisch op dit uitkomtMiki schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:16:
[...]
Interessante casus alleen klopt het verhaal niet als de huidige smartphone markt breder wordt bekeken dus niet alleen Apple vs Samsung. Het artikel wekt de suggestie als of Samsung alleen maar had kunnen uitkomen op deze vorm. Sony met de Xperia S, Nokia met de Lumia's en HTC met de One series bewijzen het tegendeel.

[ Voor 38% gewijzigd door Grrrrrene op 05-05-2012 16:09 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Informatie over de RGB-LED van het notificatielampje komt van de officiële press release.Laguna schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 06:03:
[...]
Ik zie nergens staan dat het ledje RGB zou zijn? Hetzelfde geldt voor het kunnen toekennen van kleuren aan specifieke applicaties middels het instellingen menu, hoe kom je aan die informatie? Eerder is er al een screenshot getoond waarbij er maar 3 opties in dat menu te zien zijn (foto).
Het is ook pure miereneukerij. Scherm van de Nexus is gewoon bijna perfect.Grrrrrene schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:07:
Kunnen we dat gebekvecht over de SIII aub stoppen? Mooi of niet, goed of niet, dat is geen feit, maar een mening.
Ik kom net terug van de MediaMarkt en heb ff met de Galaxy Nexus gespeeld. Ik heb specifiek naar het pentile-scherm gekeken om te zien of ik me ergens aan stoorde. Wat me opviel was het mooie, contrastrijke beeld en er is me niks opgevallen qua onscherpe beelden ofzo. Er stond een Xperia S vlak naast en ik zag niet echt verschil qua scherpte van tekst. Even om gebekvecht te voorkomen: dat is mijn mening
Mensen lopen te zoeken naar een reden om een telefoon af te kraken om verschillende reden. Meestal is het om hun eigen keuze goed te praten (buyers remorse). Maar vaker is het gewoon brand fanboyism.
Brand fanboyism is vaak groter dan welke Apple vs Android discussie ook.
Verwijderd
Heb destijds voor de Nexus gekozen omdat mijn abonnement ten einde liep. Zou er nu nog steeds voor kiezen; geweldige telefoon, strak afgewerkt, doet alles wat-ie moet doen (gamen, HD films kijken zonder problemen.)
Dualcore? Tja... heb je momenteel echt quadcore nodig? Zelfs mijn overgeclockte Desire Z met één core kan de laatste games nog draaien. De enige reden die ik me kan bedenken om over te stappen naar een nieuwere telefoon is het scherm. En daarin moet ik eerlijk toegeven, ondanks dat ik vanaf 2007 altijd HTC's heb gehad, dat Samsung toch echt wel de mooiste heeft.
Wellicht helpt dit: https://www.dropbox.com/sh/josx6adovtcull3/XW9zRjI4loCLB schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:14:
Staat het al geheel op YouTube? Dan kan ik 'm ff rippen en bekijken...
of dit: https://www.binsearch.inf...=100&adv_age=1100&server=

Those you can't see are more present than you'll imagine
Heb hier zowel de Nexus als de S2, helderheid op 100% gezet. Scherm van de S2 lijkt helderder, de kleuren feller. Toch moet ik elke keer wennen aan de lage resolutie van de S2, alleen daarom zou ik al voor de Nexus kiezen.Morfang schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:28:
Voor mensen die een Nexus hebben: hoe verhoudt het scherm zich ten opzichte van het scherm van de SII? Ik zit namelijk te twijfelen of ik 'over moet stappen' naar de SIII, of sim-only moet gaan met mijn SII. Vodafone abbo ziet er redelijk goed uit. Alleen is het lastige dat de SIII nog niet uit is, en ik dus maar 'blind' moet gaan pre-orderen.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ok duidelijk, maar dat van die instellingen per app voor de LED notificatie heb je er dus zelf bij verzonnen? Al is dit misschien wel te realiseren met LightFlow, net als bij de Nexus.GT-R schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:49:
[...]
Informatie over de RGB-LED van het notificatielampje komt van de officiële press release.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Elke Android ondersteund Flash.hichamikane schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:53:
hallo ik wou jullie vragen weet iemand of die samsung galaxy s3 en flash adobe ondersteund graag antwoord
Verkeerd ingelichthichamikane schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:04:
maar ik begreep samsung nexus ofzo niet
Klopt beide... aan het begin werd flash nog niet ondersteund op de galaxy nexus.quartex schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:06:
[...]
Verkeerd ingelichtIk heb de Nexus en ik gebruik flash regelmatig,
Maar een paar weken later wel!
Power to the beat.
Buyers remorse??? Eigen keuze goed te praten??? Echt woorden van een fanboy.quartex schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:11:
[...]
Het is ook pure miereneukerij. Scherm van de Nexus is gewoon bijna perfect.
Mensen lopen te zoeken naar een reden om een telefoon af te kraken om verschillende reden. Meestal is het om hun eigen keuze goed te praten (buyers remorse). Maar vaker is het gewoon brand fanboyism.
Brand fanboyism is vaak groter dan welke Apple vs Android discussie ook.
Ik heb een Note en ik vindt het gewoon een goed toestel, voor de rest heb ik een hekel aan Samsung
Leuk man gatheren
Nogmaals, ik voed de grote hap als gewone simpele gebruiker, maar geloof niet dat met de huidige prijs (en dus dure abbo's!) dat de gemiddelijke gebruiker er warm voor gaat lopen. Zie de sensation xl, die word al voor een appeltje aangeboden op marktplaats, toch en indicatie dat grote ook niet altijd handig is. Ik heb de Samsung note gehad, maar struikelde steeds toch over de grote heen, ff lekker meennemen in je binnen zak is niet echt zo makkelijk als bv de s2 (heb ik ook gehad).
Kortom, ben benieuwdt of dit wel het sucses zal evennaren van de s2.
maar anders 32GB + €30,00 kostende 32GB microSD kaart, maar met 32GB van de X kom je ook heel ver.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hoop dat ie snel bij Vodafone beschikbaar is!
Ik bedoel maar.migros schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:30:
[...]
Buyers remorse??? Eigen keuze goed te praten??? Echt woorden van een fanboy.
Ik heb op dit moment nog een galaxy tab 8.9 en deze heeft ook geen homeknop, je hebt dan alleen aan de zijkant een lock-aan-uit knop, en dan werkt echt super..voorkant is daardoor gewoon clean. En die buttons staan gewoon softwarematig onderin, dus ik zie eerlijk gezegd de toegevoegde waarde ook niet hoor.
Ik heb gewacht totdat S3 aangekondigd is, maar waar ik de vorige wel mooi vond vind ik deze totaal niet mooi qua design, ik zit nu te twijfelen tussen een HTC one X, Sony S of toch maar Note, denk dat het toch die laatste gaat worden (eerst dat Pentile maar even bekijken in de shop..ben toch wel mierenneuker qua scherpte).
Hardware zit wel gewoon goed, en software zag er ook wel gelikt uit op de presentatie, wel ergerde ik me aan de manier waarop het gepresenteerd werd, heb een stuk zitten kijken met die vrouw, dacht uit belgie? Noemen ze denk marketing..bluhh..
Specs zijn super, maar ik knap dus puur af op het design..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Neem de Galaxy Nexus ook mee in je besluit, maar tip!Only schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:19:
Ik snap eerlijk gezegd ook de meerwaarde van de homeknop niet hoor?
Ik heb op dit moment nog een galaxy tab 8.9 en deze heeft ook geen homeknop, je hebt dan alleen aan de zijkant een lock-aan-uit knop, en dan werkt echt super..voorkant is daardoor gewoon clean. En die buttons staan gewoon softwarematig onderin, dus ik zie eerlijk gezegd de toegevoegde waarde ook niet hoor.
Ik heb gewacht totdat S3 aangekondigd is, maar waar ik de vorige wel mooi vond vind ik deze totaal niet mooi qua design, ik zit nu te twijfelen tussen een HTC one X, Sony S of toch maar Note, denk dat het toch die laatste gaat worden (eerst dat Pentile maar even bekijken in de shop..ben toch wel mierenneuker qua scherpte).
Hardware zit wel gewoon goed, en software zag er ook wel gelikt uit op de presentatie, wel ergerde ik me aan de manier waarop het gepresenteerd werd, heb een stuk zitten kijken met die vrouw, dacht uit belgie? Noemen ze denk marketing..bluhh..
Specs zijn super, maar ik knap dus puur af op het design..
Verwijderd
Heeft Samsung bekend gemaakt dat er de Mali 400 inzit....Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:40:
Ik weet dat dit offtopic is maar hoe zit het nou met de gt i9800 die ook gepresenteerd zou worden? Niemand praat daar in eens meer over.. En hoe weten jullie trouwens dat er de mali 400 in de s3 zit? Ik heb de presentatie gekeken en er is helemaal niks gezegd dat het gaat om een mali 400 of wat voor een quadcore? Wij zijn er van uit gegaan dat het de 4412 is (dat zal ook wel kloppen) maar dat is niet vermeld zo ver ik weet.
Buyers remorse inderdaad, toen ik een Nexus gekocht had die ik ASAP weer ingeleverd heb.
Daarnaast ben ik in het algemeen echt een fan van Samsung schermen, behalve de pentile Super Amoled.
Verwijderd
hmm vreemd heb ik niet meegekregen was dat in hun presentatie? Wat had ik toch graag een duaal a15 daarin zitten hebben. En een mali t604 dan zou de design helemaal niks meer schelen.... Ik denk dat ik gewoon wacht tot windows phone8 gelanceerd wordt en ik ga wachten op de medfield cpu's want die zien er echt veelbelovend uit!Heeft Samsung bekend gemaakt dat er de Mali 400 inzit....
edit: verkeerd quote
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 01:26 ]
De droptest toen der tijd was anders echt onzin, de s2 werd alleen vergeleken met zwaardere telefoons en dan als sterker toestel genoemd. Ik heb 2 keer een s2 kapot zien gaan zonder veel inspanning, 1 keer door gewoon te gaan zitten met de telefoon in de broekzak en 1 keer leunen met de arm op het scherm. In beide gevallen waren de eigenaren er heel zuinig meer geweest en hadden geen kras op de behuizing maar wel een scherm in 1000 stukjes.Dope3112 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:39:
Iemand hier ook benieuwd naar een mooie "drop-test" als de sgs3 eenmaal uit is, hopenlijk doet ie et net zo goed als de sgs2 toendertijd, de One X komt er niet zo goed vanaf.
Het type glas in de s3 is wel sterker maar omdat het formaat toegenomen is het niet zeker hoe veel sterker het uit eindelijk is.
Sig
Wat betreft het scherm, bij een groter scherm zou je inderdaad een grotere kracht uit kunnen oefenen. Het scherm is echter wel gewoon "ondersteund" aan de achterzijde waardoor je hem in het midden niet opeens in kan duwen. Als het barst zal het door een plaatselijke (piek) belasting komen, zoals gebeurt als hij verkeerd valt, er iets op valt of je ergens tegenaan stoot.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Als een mobiel meer weegt, zal hij bij gelijke snelheid meer energie moeten verwerken als hij de grond raakt.xp7amrkr schreef op zondag 06 mei 2012 @ 08:23:
Wat maakt het gewicht van een mobiel uit als je hem laat vallen? Het gaat er toch om hoe ze zich ten opzichte van elkaar verhouden bij een gelijke hoogte en manier waarop hij valt. (plat op de onderkant, op het scherm, op een hoek)
Verwijderd
Daar heb je toch weinig mee te maken als je 'm weer eens uit je handen laat vallen? Het feit blijft dat de ene telefoon dan stukvalt en de andere niet. Hoe dat komt en hoe dat op te lossen valt is aan de engineers, maar daar heb je als consument niets mee van doen.Huntard schreef op zondag 06 mei 2012 @ 08:27:
Als een mobiel meer weegt, zal hij bij gelijke snelheid meer energie moeten verwerken als hij de grond raakt.
Je hebt er als consument in zoverre wat mee van doen dat je telefoon kapot gaat of niet. Dus dan kun je de engineers de schuld geven, maar als je met een kapotte foon hebt, schiet je daar weinig mee op.Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 08:40:
[...]
Daar heb je toch weinig mee te maken als je 'm weer eens uit je handen laat vallen? Het feit blijft dat de ene telefoon dan stukvalt en de andere niet. Hoe dat komt en hoe dat op te lossen valt is aan de engineers, maar daar heb je als consument niets mee van doen.
En het is wel degelijk belangrijk, dat gewicht. Niet voor niets overleven kinderen vaker een vliegtuigcrash dan volwassenen. Minder massa is minder kinetische energie (0.5*massa*snelheid^2). Een zware telefoon krijgt dus een hardere klap als hij op de grond valt dan een lichte en moet dus grotere krachten opvangen. Sla maar eens met een speelgoedhamertje van 150g op je vingers en dan met een klauwhamer van 2,5 kilo. Notice the difference?
Verwijderd
Dus, precies wat ik zeg, het gewicht is irrelevant. Of je telefoon heel blijft is wél relevant. Dan kan dat komen omdat het ding licht of zwaar is of juist omdat 'ie slecht gebouwd is, het feit dat het ding kapot gaat als je 'm uit je pootjes laat vallen is wat telt en niet of dat door het gewicht komt of niet.Grrrrrene schreef op zondag 06 mei 2012 @ 09:56:
En het is wel degelijk belangrijk, dat gewicht. Niet voor niets overleven kinderen vaker een vliegtuigcrash dan volwassenen. Minder massa is minder kinetische energie (0.5*massa*snelheid^2). Een zware telefoon krijgt dus een hardere klap als hij op de grond valt dan een lichte en moet dus grotere krachten opvangen. Sla maar eens met een speelgoedhamertje van 150g op je vingers en dan met een klauwhamer van 2,5 kilo. Notice the difference?
Het is verder ook geen feit dat het ding kapot gaat als je hem laat vallen. Dit verschilt per val en het is heel random of je scherm stuk is of niet.
Sig
Lijkt me ook een heel realistische test gezien al die SII bezitters die gewichtjes aan hun telefoon hebben geplakttreative schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:06:
Wanneer je wat gewicht op de S2 plakt en dan laat vallen gaat hij net zo snel kapot als de toestellen met hoger gewicht.

Helemaal me eens. Als je zoiets wil testen, moet je het doen zoals crashtests bij auto's gebeuren: vanaf diverse hoeken bij diverse snelheden (hoogtes) laten vallen en het resultaat beoordelen. Dan krijg je een soort gemiddelde score, die nog niet alles zegt, maar meer dan 3x een telefoon laten vallen vanaf hoogte X onder een random hoek.Het is verder ook geen feit dat het ding kapot gaat als je hem laat vallen. Dit verschilt per val en het is heel random of je scherm stuk is of niet.
Ik heb de S2 samen met een vriend gekocht, hij is er een stuk minder zuinig op als ik. Na een jaar zag zijn 'frame' om het scherm er uit alsof het van natuursteen is gemaakt, van alle deukjes en stukjes die er uit zijn gebroken. Niet mooi om te zien maar alles werkte nog zoals het moet. Je moet een beetje geluk bij een ongeluk hebben hoe de telefoon valt, maar in mijn ervaring kan de telefoon tegen een stootje.treative schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:06:
Mijn punt was meer dat de S2 niet zo'n sterk toestel is als in die droptest beweerd wordt. Wanneer een behuizing een beetje te veel mee geeft kan je scherm knappen.
Over schermen gesproken, als het scherm van de S3 in principe gewoon een grotere variant van het Nexus is; YouTube: All About the Galaxy Nexus Display
[ Voor 7% gewijzigd door Franco10 op 06-05-2012 12:38 ]
Hoe kom je er bij dat een S2 geen sterk toestel is? Het frame binnenin is van magnesium, net zoals in de S1, en waarschijnlijk de S3 ook. Sterk maar licht.treative schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:06:
Mijn punt was meer dat de S2 niet zo'n sterk toestel is als in die droptest beweerd wordt. Wanneer een behuizing een beetje te veel mee geeft kan je scherm knappen. Dus niet alleen bij het vallen. Wanneer je probeert te knijpen in de S2 dan voel je ook dat de behuizing niet zo degelijk is. Wanneer je wat gewicht op de S2 plakt en dan laat vallen gaat hij net zo snel kapot als de toestellen met hoger gewicht.
Het is verder ook geen feit dat het ding kapot gaat als je hem laat vallen. Dit verschilt per val en het is heel random of je scherm stuk is of niet.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Een artikel als dit doet mij kotsen:
Wat een domme mongool daar aan het woord, echt waar.
Het enige wat ik hier op te zeggen is: En dus? So what? Who cares? Wat is je punt?Geometry 101: A rectangle is a plane figure with four straight sides and four right angles. I've placed the GSIII inside a rectangle, so you can see how much of a rectangle it is not. Corners are addressed in the next section, so we'll ignore those for now, we're mainly concerned with the sides.
A rectangle needs to have parallel sides; the GSIII sides aren't straight at all. The outmost part is about 1/3rd of the way down, with serious curves leading to the top and bottom. So it's very much not a rectangle, or a rounded rectangle, or even horizontally symmetrical. It's more of an amorphous blob.
Moet het dan een vierkant zijn? Wat is er mis met organische vormen? Dit is namelijk OOK een manier van designen, misschien nog wel een stapje verder zelfs!!
https://opensea.io/seaart
Dan geven ze punten die Apple noemt als uniek voor hun iDevices. Eén van de dingen die apple noemt is dat het een vierkant moet zijn, dan zeggen ze dat de SGS3 dus géén vierkant is, voor sommigen een argument als Apple zegt dat het hun design is...
Ze zeggen niet dat het vierkant moet zijn. Verder, ja, ze blazen het wel een beetje op, maar zo zijn de media nu eenmaal.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Je snapt wel waar het artikel over gáát? Apple heeft een bepaalde look/form-factor gepatenteerd hè.enomiss schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:34:
En dus? So what? Who cares? Wat is je punt?
<sneller tikken moet
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 06-05-2012 17:43 ]
Nickname does not reflect reality
https://opensea.io/seaart
naaaah, dan zouden ze wel een led op de SGS1 en 2 hebben gedaan als ze nadenken over dat soort dingen.. of een ledflash op de SGS1... notificatieled en flash bestaan al langer en vind het nog steeds raar dat het niet op de S2 zit... Ik denk zelf dat er wel degelijk naar gekeken is door samsung of het wel een goed design is dat 'legaal' is....enomiss schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:53:
Natuurlijk snap ik waar het om gaat, maar men zou de Galaxy echt niet gaan aanklagen als hij vierkant zou zijn geweest. Elke telefoon is zowat vierkant. Ik ben er van overtuigt dat deze man uit zijn nek lult en dat men out of the box heeft proberen te kijken wat nou het fijnst in de hand ligt, en in de broekzak past.
Je bent het gezeik rond de S1 en S2 al vergeten?enomiss schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:53:
Natuurlijk snap ik waar het om gaat, maar men zou de Galaxy echt niet gaan aanklagen als hij vierkant zou zijn geweest. Elke telefoon is zowat vierkant. Ik ben er van overtuigt dat deze man uit zijn nek lult en dat men out of the box heeft proberen te kijken wat nou het fijnst in de hand ligt, en in de broekzak past.
Ik kan het artikel even niet vinden op tweakers, maar ik herinner me dit nog bij de Nexus. Dus zo gek is het niet dat de patenten meespelen in het design. Samsung zal het gezeik van Apple inmiddels ook wel gewoon zat zijn en lost het op deze manier op. Voorkomen is beter dan genezen.
Ik vind de S3 zelf niet lelijk trouwens, ik vind het best een mooi dingetje.
Signature
Dat van exFAT zou wel erg handig zijn! Laat maar komen dan die grotere microSDXC kaartjes.alwaysleft schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:22:
Nog wat leuke geheimen van de S3: http://www.androidnz.net/...secrets-revealed.html?m=1
Het punt is dat de stelling niet klopt. Dat onzinartikel beweert dat de SIII er zo uit ziet als hij eruit ziet (lelijk in de ogen van de auteur) omdat hij niet op een iPhone mag lijken. Het is echter net andersom: omdat de SIII niet op een iPhone mag lijken, moet het een ander ontwerp zijn dan de SII, maar dat wil niet zeggen dat hij er zo uit MOET zien als hij er nu uitziet. Er zijn meer telefoons die niet op een iPhone lijken, er zijn ontelbaar veel manieren waarop je een telefoon kunt vormgeven zonder dat hij op een iPhone lijkt.AppieNL schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:39:
[...]
Je bent het gezeik rond de S1 en S2 al vergeten?
Ik kan het artikel even niet vinden op tweakers, maar ik herinner me dit nog bij de Nexus. Dus zo gek is het niet dat de patenten meespelen in het design. Samsung zal het gezeik van Apple inmiddels ook wel gewoon zat zijn en lost het op deze manier op. Voorkomen is beter dan genezen.
Ik vind de S3 zelf niet lelijk trouwens, ik vind het best een mooi dingetje.
En hoe kun je de vierkante vorm van je telefoon als design-aspect zien? Dan is de Sony Xperia S dus in overtreding (redelijk hoekig)?
Denk dat je dat aan de mensen van Apple moet vragen, dat kan ik je ook niet vertellenGrrrrrene schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:13:
[...]
En hoe kun je de vierkante vorm van je telefoon als design-aspect zien? Dan is de Sony Xperia S dus in overtreding (redelijk hoekig)?
Maar inderdaad genoeg opties om hem er anders uit te laten zien dan een iPhone als dat de reden was. Dit design was gewoon 1 van de vele opties om gezeik met Apple te voorkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 06-05-2012 21:27 ]
Hier kan je alles nog eens nalezenVerwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:40:
[...]
En hoe weten jullie trouwens dat er de mali 400 in de s3 zit? Ik heb de presentatie gekeken en er is helemaal niks gezegd dat het gaat om een mali 400 of wat voor een quadcore? Wij zijn er van uit gegaan dat het de 4412 is (dat zal ook wel kloppen) maar dat is niet vermeld zo ver ik weet.
Wie heeft het over realistisch? Ik geef aan dat je uit die test niet kan uitmaken dat het lichtere toestel sterker is dan het zwaardere, het krijgt immers een zachtere val.Grrrrrene schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:10:
[...]
Lijkt me ook een heel realistische test gezien al die SII bezitters die gewichtjes aan hun telefoon hebben geplakt
[...]
Ervaring.. Knijp er maar eens een beetje inThe Wizard schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:23:
[...]
Hoe kom je er bij dat een S2 geen sterk toestel is? Het frame binnenin is van magnesium, net zoals in de S1, en waarschijnlijk de S3 ook. Sterk maar licht.
Ik snap niet waarom er zoveel mensen zijn die denken dat het een super robust toestel is, waarschijnlijk goede marketing van Samsung.
Sig
Mss vanwege Apple rechtszaken.. Apple vond bijv de galaxy s teveel lijken op de 3g o.a. gelijke grootte oppervlakte van boven en onderkant tov scherm. Met de SIII is dat die symmetrie er niet meer, de onderkant is groter dan de bovenkant.mister_S schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:43:
Misschien een rare vraag, maar heeft de grote afstand tussen de fysieke knop en het scherm enige hardwarematige nut? Moesten ze dat zo doen? Ik begrijp de gedachte er niet echt achter.
Het ligt eraan wat je wil testen. De kans dat je je telefoon laat vallen is (in mijn ervaring) groter dan dat er iets zwaars bovenop komt te staan of valt. Dan is een lager gewicht, direct volgend uit de materiaalkeuze en het ontwerp) niet iets wat je kunstmatig moet verhogen bij zo'n valtest. Zou wat worden, dan mag je de SII/SIII ook intern gaan verstevigen tot hij aan het gewicht van de iPhone komt, want ja, blijkbaar moet je een en ander gelijktrekken.treative schreef op maandag 07 mei 2012 @ 02:34:
[...]
Wie heeft het over realistisch? Ik geef aan dat je uit die test niet kan uitmaken dat het lichtere toestel sterker is dan het zwaardere, het krijgt immers een zachtere val.
Het gaat mij erom dat je in de praktijk een telefoon zonder gewichtjes laat vallen en die krijgt de impact naar rato van z'n massa. Als Apple/HTC/LG/Motorola/Nokia/whatever een zwaardere telefoon maakt, moeten ze die ook sterker maken om de klap van de hogere massa op te vangen.
grappig trouwens dat zo veel mensen klagen over het Pentile scherm. Dat het op papier een inferieure techniek lijkt betekent niet dat het er in de praktijk slechter uitziet dan een 'regulier' scherm.
Kijk maar naar de Nexus. Het is in mijn ogen toch echt wel een mooi scherm.
Verwijderd
Mee eens, tussen de pentile schermen van de S1 (die ik heb) en de Nexus zit een wereld van verschil.Nyarlathotep schreef op maandag 07 mei 2012 @ 07:40:
Heeft de S3 eigenlijk ook Gorilla Glass?
grappig trouwens dat zo veel mensen klagen over het Pentile scherm. Dat het op papier een inferieure techniek lijkt betekent niet dat het er in de praktijk slechter uitziet dan een 'regulier' scherm.
Kijk maar naar de Nexus. Het is in mijn ogen toch echt wel een mooi scherm.
Op de S1 kan ik de pixels duidelijks onderscheiden, op de nexus niet. De S1 heeft standaard een blauwe gloed, de nexus stukken minder. En als ik de eerste indrukken her en der zie is de gloed op de S3 weer een stuk minder.
Wat ik gelezen heb, heeft de SIII het nieuwste Gorilla Glass 2, zie ook EngadgetNyarlathotep schreef op maandag 07 mei 2012 @ 07:40:
Heeft de S3 eigenlijk ook Gorilla Glass?
Dat komt dat die blauwe gloed met het verouderen van het toestel/scherm steeds meer merkbaarder wordt. Iets met inbranden blauwe subpixels oid.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:41:
[...]
Mee eens, tussen de pentile schermen van de S1 (die ik heb) en de Nexus zit een wereld van verschil.
Op de S1 kan ik de pixels duidelijks onderscheiden, op de nexus niet. De S1 heeft standaard een blauwe gloed, de nexus stukken minder. En als ik de eerste indrukken her en der zie is de gloed op de S3 weer een stuk minder.
Wie goed doet, die goed ontmoet.

Ik weet niet hoe jullie je telefoon gebruiken maar het lijkt me sterk dat jullie om de haverklap met jullie neus bovenop het scherm zitten.
De meeste mensen kijken op een afstand van ongeveer 20 a 25cm naar hun telefoon; op die afstand het verschil kunnen zien tussen een pentile en non-pentile scherm; daar moet je echt wel buitenaardse ogen voor hebben.
Lekker belangrijk dus dat de S3 een pentile layout heeft; het blijft een super amoled scherm dus goede zwartwaarden en veel contrast en bovendien is de resolutie hoger dan de S2; dat is toch een verbetering hoe je het ook went of keert.
Mijn persoonlijke mening over de S3: ik ben maar wat blij dat Samsung het lef heeft om zich het afgelopen jaar meer te richten op de software (specifiek voor de S3) dan de hardware. Je kunt wel bleeding edge en top notch hardware stoppen in je smartphone maar als het verder niet goed ondersteund of benut wordt door de software dan heb je er nog geen ruk aan.
Dit is ook precies de reden waarom de iphone4(S) het zo goed doet. Het gebruiksgemak; de interface; de apps. Eigenlijk alles voelt als goed afgestemd en geschreven voor de iphone.
Ondanks dat de iphone4(S) het dus aflegt qua specs t.o.v. de android top toestellen (One X, Galaxy S3) zijn de iphone gebruikers zeer te spreken over hun telefoon.
De innovaties die Samsung nu heeft toegepast op de S3 heet ik dan ook een warm welkom toe want het is mijns inziens de manier om jezelf te onderscheiden van je concurrentie en de positieve gebruikerservaring met de S3 naar een hoger niveau te tillen. Dit is nog maar het begin en ik hoop dat Samsung dus zo doorgaat dan staat ons nog veel moois te wachten voor de toekomst.
Natuurlijk; softwarematige functies van de S3 kunnen "makkelijk" dmv apps toegevoegd worden ook op andere android smartphones. Maar de S3 heeft het dus wel out of the box. Zonder ook maar 1 app geïnstalleerd te hebben kun je dus wel meteen gebruik maken van die nieuwe functionaliteit.
Ik heb het idee ook dat Samsung de Custom Roms scene goed in de gaten houdt; functies die vanuit die ROMS aangeboden worden en de gebruikerservaring verbeteren probeert Samsung zo wel mee te nemen bij de ontwikkeling van Touchwiz en in dit geval de S3.
Verwijderd
Is de Nederlandse taal ook beschikbaar?
"Hello Galaxy"

Wat the hell heb je eraan om als je je telefoon oppakt het ding gaat trillen om zo 'n notificatie te zien?
Je pakt je telefoon toch niet voor niet om te kijken of je wat hebt.. Er zit 'n ledje op en je zet je scherm aan?
Wat the hell heb je eraan dat je telefoon kiest wat de beste foto is? Dat wil je zelf toch kiezen?
Wat the hell heb je eraan dat als je 'n foto maakt hij gelijk naar desbetreffende personen wordt gestuurd?
Wat the hell heb je aan een camera die je constant bekijkt, 'om te kijken of je nog naar het scherm kijkt'
Ja dat is handig voor grote emails of paginas van eBooks... Uiteraard zal het aan mij liggen, maar na het lezen van 10 zinnen raak je het scherm toch weer aan, zodat de telefoon weer (15/30) seconden aanblijft?
Maar okee als Samsung denkt dat ze daarmee de markt op kunnen, be my guest haha
Uiteraard nietAtlAntA schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:34:
Is de Nederlandse taal ook beschikbaar?
klopt, ik wil juist goede hardware, de software zet ik via custom roms er zelf wel op.... S Voice heb je dus ook geen drol aan....CLB schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:55:
Ik heb net die presentatie bekeken, maar software-matig hip proberen te doen... man man man...
Wat the hell heb je eraan om als je je telefoon oppakt het ding gaat trillen om zo 'n notificatie te zien?
Je pakt je telefoon toch niet voor niet om te kijken of je wat hebt.. Er zit 'n ledje op en je zet je scherm aan?
Wat the hell heb je eraan dat je telefoon kiest wat de beste foto is? Dat wil je zelf toch kiezen?
Wat the hell heb je eraan dat als je 'n foto maakt hij gelijk naar desbetreffende personen wordt gestuurd?
Wat the hell heb je aan een camera die je constant bekijkt, 'om te kijken of je nog naar het scherm kijkt'
Ja dat is handig voor grote emails of paginas van eBooks... Uiteraard zal het aan mij liggen, maar na het lezen van 10 zinnen raak je het scherm toch weer aan, zodat de telefoon weer (15/30) seconden aanblijft?
Maar okee als Samsung denkt dat ze daarmee de markt op kunnen, be my guest haha![]()
[...]
Uiteraard nietEngels, Duits, Italiaans, Frans, Amerikaans, Koreaans...
Dit moet mijn opvolger gaan worden van de Blackberry Bold 9700.
Vrienden van mij hebben de SII die vind ik erg mooi en groot. Leuk dat deze een groter scherm heeft.
Ben nog wel geschrokken van de prijs bij HI
De software functies spreken me ook aan
[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 07-05-2012 13:03 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat zal ook wel kunnen, maar in dit filmpje op +/- 43:00 kiest het toestel wel even voor jemister_S schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:59:
Je kiest toch zelf de beste photo in de burst mode?
What the hell heb je aan extra's!CLB schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:55:
Ik heb net die presentatie bekeken, maar software-matig hip proberen te doen... man man man...
Maar okee als Samsung denkt dat ze daarmee de markt op kunnen, be my guest haha![]()
[...]
Uiteraard nietEngels, Duits, Italiaans, Frans, Amerikaans, Koreaans...
Terug naar de spartaanse tijden
Specifiek vind ik het trillen op oppakken wel handig. Gebeurd mij regelmatig dat ik er pas later achter kom dat ik een een berichtje heb. Net als een notificatie led is dit qua functionaliteit eem handige kleine extra.
De twee volgende "What the hell's" zijn extra's die je -kunt- gebruiken, maar niet hoeft te gebruiken. Je kunt het waarschijnlijk gewoon uitzetten.
Dat de camera je constant in de gaten houdt lijkt mij ook niet echt praktisch, ben ook benieuwd wat het met de batterij doet.
De telefoon kiest een foto, maar jij kunt zelf ook nog een selectie maken.mister_S schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:59:
Je kiest toch zelf de beste photo in de burst mode?
Jij maakt bijv 20 foto's, de telefoon verwerkt de foto's en kiest dan bijv foto 12/20 als de beste en opent daar op, waarna jij een verdere selectie kunt maken.
Tuurlijk is dat zo, dat is ook bij dingetjes van HTC's Sense, maar die manier van presentatieMetzer90 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:06:
De twee volgende "What the hell's" zijn extra's die je -kunt- gebruiken, maar niet hoeft te gebruiken.

Verwijderd
Dat ze sowieso het lef hebben gehad om zo'n algoritme te tonen ipv het te adverteren als een feature.CLB schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:03:
[...]
Dat zal ook wel kunnen, maar in dit filmpje op +/- 43:00 kiest het toestel wel even voor je
Verwijderd
ach so! Nou dat is dan een mooi excuus voor mij om een nieuwe telefoon uit te zoeken, dank jeAtlAntA schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:36:
[...]
Dat komt dat die blauwe gloed met het verouderen van het toestel/scherm steeds meer merkbaarder wordt. Iets met inbranden blauwe subpixels oid.
Wat maakt het uit? Hij pakt waarschijnlijk de scherpste en dat is w.m.b. prima. Het is een vrij beperkte functie die best handig kan zijn als je bij weinig licht en dus een lange sluitertijd een foto probeert scherp te krijgen. Doe je er gewoon 20 en de scherpste is idd de beste. Dat je je druk maakt over die feature snap ik niet.CLB schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:03:
[...]
Dat zal ook wel kunnen, maar in dit filmpje op +/- 43:00 kiest het toestel wel even voor je
Net als met dat scherm dat niet uitgaat zolang je naar je foon kijkt. Ik vind dat dus echt een handige feature, want zo kun je de tijd dat het scherm aanblijft lekker kort zetten (spaart stroom) en erger je je toch niet aan het feit dat het scherm steeds uitgaat.
Ik ben het opzich met je eens dat Samsung zich op de hardware moet richten, maar enkele zaken vind ik helemaal niet zo gek bedacht.
@hieronder: Je praat in termen van "what the hell"... Dat klinkt niet alsof het je eigenlijk niks uitmaakt
[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 07-05-2012 17:43 ]
Ja de presentatie was soms tenenkrommend. Maar goed daar gaat dit topic dan ook niet over.CLB schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:47:
Ik maak me er niet druk om, ik vind de presentatie van zo'n groot bedrijf met zulke non-features crappy
[ Voor 94% gewijzigd door wibra op 07-05-2012 14:24 ]
Samsung en iedere andere fabrikant maakt een toestel wat voor de grote markt bestemd is. Dat jij als tweaker dan een custom rom er op zet is je eigen keusEwivis schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:58:
[...]
klopt, ik wil juist goede hardware, de software zet ik via custom roms er zelf wel op.... S Voice heb je dus ook geen drol aan....
Zo ver bij mij is het enige wat gereviewed kan worden, het evenement in London.mister_S schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:06:
Laten reviews altijd zo lang op zich wachten?
Het is speculeren maar ik denk dat de reviewers simpelweg nog geen telefoons hebben, of misschien omdat dat samsung zegt "Geen reviews tot release".
Dat de SIII sneller dan de concurrentie zal zijn, had ik verwacht: Exynos-processors maken bij wijze van gehakt van de concurrentie. Daarom was de SII zo snel en daarom is de SIII ook zo snel. Samsung optimaliseert zijn processor gewoon goed.
Het scherm valt op papier alleen tegen, omdat het PenTile is. Iedereen (die ik ken en de reviews die ik gelezen heb) die het scherm van de Galaxy Nexus gezien heeft, weet dat er niks mis is met PenTile op 720p. Het scherm is gewoon heel erg mooi in vergelijking met de SII. De SII vind ik al een erg mooi scherm hebben en HD-films erop kijken is gewoon prachtig. Op de Galaxy Nexus is dat nog meer het geval, vanwege de hogere resolutie. Als ik naar de One X kijk, geef ik inderdaad toe dat het ook een erg mooi scherm is en dat het waarschijnlijker scherper zal zijn ten opzichte van de SIII. Of je de scherpte op 10 tot 20 centimeter afstand ziet, weet ik alleen niet. Dat betwijfel ik zelfs.
Het design kon mij persoonlijk ook niet helemaal bekoren, maar dat heb ik tot nu toe bij geen enkele Samsung telefoon gehad. Ik zat vorig jaar echt te denken om de Sensation te kiezen, vanwege het mooiere design, sterker ogende behuizing en de hogere resolutie. Nou ben ik echt blij dat ik de Sensation niet gekozen heb, want de SII is gewoon veel sneller en het scherm vind ik persoonlijk weer veel scherper. Het design is mij ook met de tijd meer gaan plezieren, waar ik de Sensation al geruime tijd saai vind. Samsung blijft gewoon mooie schermen leveren en dat is ook nu het geval. Zelfs als het veel meer concurrentie van de One X heeft.
Nu ik de foto's van de SIII wat beter bekeken heb, moet ik gewoon toegeven dat het gewoon een mooie telefoon is. Niet de mooiste, want daarmee wint de One X het bij mij met afstand. Als de One X een 10/10 is, is de SIII een 7/10. Zet je ze naast elkaar dan zie je helaas dat plastic-achtige behuizing van de SIII. Daar blinken ze gewoon in uit en dat is hun handelsmerk. In 2010 was er ook de discussie: Desire of de S? Desire vanwege het design en behuizing en de S vanwege het mooiere scherm (Amoled Plus) en 16GB geheugen. We weten allemaal dat de S uiteindelijk veel meer verkocht heeft dan de Desire, ondanks dat het een en al plastic uitstraalde. Het gaat om het totaalgevoel en het totaalplaatje. Een One X is hartstikke mooi en is zeker zijn geld waard in tegenstelling tot een Sensation vorig jaar, maar de SIII zal uiteindelijk de totale feel-good-experience geven. Voor de Tweaker is een grote community, makkelijk te rooten, redelijk design (niet lelijk, maar ook niet mooi, gewoon safe) en een telefoon die verder alle taken net een paar stapjes sneller doet dan de rest. Daarnaast kan de batterij eruit gehaald worden (elke telefoon loopt wel eens vast), kan er een microsd-kaart in en ik vind het zelf een pluspunt dat de menu-knop er is: ik zet daarmee vaak de telefoon aan als hij op standby staat. Enkele belangrijke functies waarbij Samsung zeker naar de wensen van de doelgroep geluisterd heeft. En laten we eerlijk zijn. Als een non-PenTile scherm mogelijk was, had Samsung hem er heus wel ingebouwd. Samsung laat ons nooit onnodig lang wachten op hardware innovaties.
Ga ik zelf overstappen van de SII naar de SIII? Nee, niet als early adopter. Misschien later, omdat de nood om een nieuwe telefoon te hebben naar voren komt en nog betere specs te hebben. Al bevalt mijn S2 nog perfect vanwege een uiterst geweldige custom ROM en daardoor verbaast de telefoon mij keer op keer. De SIII is een welkome toevoeging in smartphoneland en zal gewoon weer nummer 1 worden. De reviews op 29 mei zullen dat alleen maar beamen.
[ Voor 6% gewijzigd door Draicon op 07-05-2012 16:15 ]
Ik hoop wel dat de prijzen van de S3 een stuk omlaag gaan want bij de one x krijg je voor ongeveer 550 euro toch 32gb aan opslag terwijl de 16gb versie van de S3 duurder is, laat staan de 32 of 64gb versie.
We zullen het zien op 29 mei.
Bij mijn S2 nu kan ik tenminste de batterij eruit wippen en terugplaatsen en de telefoon weer aanzetten.
Ook onhandig trouwens bij het flashen naar een nieuwe ROM en hij loopt vast; ook dan is het verwijderen van een batterij wel eens handig.
Gewoon de uitknop ingedrukt houden, nog nooit een android telefoon gehad die dusdanig is vastgelopen dat de uitknop niet meer werkt.passion fruit schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:03:
Nog een probleem met het niet kunnen verwijderen van de batterij is wanneer je smartphone vastloopt!
Bij mijn S2 nu kan ik tenminste de batterij eruit wippen en terugplaatsen en de telefoon weer aanzetten.
Ook onhandig trouwens bij het flashen naar een nieuwe ROM en hij loopt vast; ook dan is het verwijderen van een batterij wel eens handig.
^ Post is hierboven!
denk het niet, toestel wordt nog niet eens verkocht.. maar niet getreurd, je kan er wel vanuit gaan dat deze wel komen. De G. Nexus is zeker minder populair dan de SIII (als je het vergelijkt met de SII), en daar is op ebay genoeg voor te krijgen. Gewoon even geduld hebbenMorfang schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:25:
Zijn er al andere 'achterkantjes' voor de SIII bekend? Ik vind zelf dat glanzende plastic inderdaad niet zo mooi, het matte plastic achterop de SII vind ik veel mooier.
[ Voor 17% gewijzigd door Prulleman op 07-05-2012 16:46 ]

Is er iets bekend over de integratie van SD geheugen? Wordt dat apart gezien of is het allemaal 'intern'?
[ Voor 14% gewijzigd door mister_S op 07-05-2012 17:52 ]
Onzin argumentpassion fruit schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:03:
Nog een probleem met het niet kunnen verwijderen van de batterij is wanneer je smartphone vastloopt!
De smartphones waarbij geen batterij verwijderd kan worden hebben allemaal een button overide systeem. Met een specifieke handeling van buttons ingedrukt houden wordt het OS volledig gereset.
Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1639560Hardware
0 Shutter Lag
64GB Microsd exFAT Support
Apt-X Codec Support ( Improved lossless Bluetooth audio)
Active noise cancellation with dedicated mic
Audio Quality Improved (Wolfson DAC )
Backside illuminated sensor (improved camera quality)
Battery life Improved (2100 mAh, almost everything in this phone uses less power)
Barometer sensor
Bluetooth v4.0 with A2DP, EDR
Bigger Screen (Better web browsing, Improved Multimedia experience with a larger screen)
Burst Shots (up to 20 pics)
C Pen support
Eye tracking technology (Smart Stay -no more going to sleep while reading a webpage)
Faster Mali-400 GPU
Front Camera HD video
GLONASS support (more accurate than stand alone GPS)
Gorilla Glass 2
HD screen
Internal Storage Improved 64GB
LED indicator
Louder Speakers (2x 2W Speaker)
NFC support (S beam- can transfer files up 300 Mbps)
S Pebble support (this will come in handy for gym junkies)
Quad Core -Exynos 4212 Quad (Benchmarks shows its the fastest Chipset ever and uses less power)
RGB sensor
Slimline back (no more ass sticking out)
Thinner Bezel
Video Quality improved (High Profile recording at 17 Mbps)
Wireless Charging Support
Wi-Fi Improved ( Broadcom BCM4334 )
Software
50GB Dropbox (free on-line storage)
Allshare cast – Allows you to mirror your screen onto a TV or monitor wirelessly -Need a dongle)
Direct call (don't need to press the "call" button any more)
Improved Social Network integration
Improved Voice Commands ( don't need to press any buttons, very use fall when driving, it also easily passes the Wood Chuck test) YouTube: Samsung Galaxy S III S Voice (Siri's competition)
Pop up Play (multi task while watching a video)
Smart Alert ( don't need to turn on your phone to see if u have missed calls or msgs, automatically vibrates when you pick it up to let you know)
Simultaneous HD video and image recording
Een paar grapjes er tussendoor zie ik al (woodchuck test), en een paar dingen waarvan ik zelf zoiets van BOEIE (s-pebble)!!! maar ook een hoop andere die me wel erg aan staan. Alleen kom ik zelf van de Note, dus kwa scherm heb ik een beetje gevoel van achteruitgang
Enne ja ik had liever een full RGB gezien
Ik hoop trouwens wel op die softwarematige camera-verbeteringen na de camera-hardware ook beter is geworden en dat 1080p opnames nu ook 30fps halen in low-light, en dat ze nog wat doen aan de pink spot die zelfs op de unpack te zien was.
[ Voor 8% gewijzigd door watercoolertje op 07-05-2012 22:32 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Dit topic is gesloten.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.