Welke lay-out wil je?
Qwerty, het liefste US layout, aangezien mijn budget niet hoog is, is dit geen vereiste.
Wil je met of zonder numpad?
Het liefste met numpad, nogmaals door budget geen vereiste
Wil je backlight?
Same story, liefste met, maar geen vereiste
Welke MX Switch prefereer je?
Ik prefereer de wat zwaardere switches, dus blue of brown
Wat je is je budget?
Mijn budget ligt om en nabij de 70 euro
Wil je macro toetsen?
Nee, zie hier geen toegevoegde waarde in
Doel van het keyboard?
Ik ga het keyboard vooral gebruiken voor programming en casual typen.
Wat weet je al?
Omdat dit mijn eerste Mechanical keyboard zal zijn, heb ik er nog geen al te hoog budget voor.
Ik ben al in de mediamarkt geweest en de lichtere(gaming) varianten bevallen mij niet, ik wil voelen en horen als ik aan het typen ben. Normaal gesproken 'ram' ik als een gek om mijn toetsenbord
Anyway, ik wil graag blue of brown switches, het liefste een full size keyboard, maar mijn research laat zien dat dit bijna niet haalbaar is. Ik ben in het bezit van een Macbook Pro 13" 2014 dus het liefste een Mac layout, geen verplichting.
Ik heb al zoveel gezocht dat ik door de keys het keyboard niet meer zie
Qwerty, het liefste US layout, aangezien mijn budget niet hoog is, is dit geen vereiste.
Wil je met of zonder numpad?
Het liefste met numpad, nogmaals door budget geen vereiste
Wil je backlight?
Same story, liefste met, maar geen vereiste
Welke MX Switch prefereer je?
Ik prefereer de wat zwaardere switches, dus blue of brown
Wat je is je budget?
Mijn budget ligt om en nabij de 70 euro
Wil je macro toetsen?
Nee, zie hier geen toegevoegde waarde in
Doel van het keyboard?
Ik ga het keyboard vooral gebruiken voor programming en casual typen.
Wat weet je al?
Omdat dit mijn eerste Mechanical keyboard zal zijn, heb ik er nog geen al te hoog budget voor.
Ik ben al in de mediamarkt geweest en de lichtere(gaming) varianten bevallen mij niet, ik wil voelen en horen als ik aan het typen ben. Normaal gesproken 'ram' ik als een gek om mijn toetsenbord
Anyway, ik wil graag blue of brown switches, het liefste een full size keyboard, maar mijn research laat zien dat dit bijna niet haalbaar is. Ik ben in het bezit van een Macbook Pro 13" 2014 dus het liefste een Mac layout, geen verplichting.
Ik heb al zoveel gezocht dat ik door de keys het keyboard niet meer zie