Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roger_Rabbit schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:43:
Ik heb sinds gisteren de Ducky Shine 3, wat een heerlijk toetsenbord. Alleen een klein nadeel zijn toch de felle leds.

Heb gisteren de firmware update gedaan, maar de laagste brightness stand is best nog wel helder.
Meer mensen die dit zo ervaren met de Ducky toetsenborden?
Fn + 1 - 8 stelt bij mijn Ducky de helderheid van de LEDs in. Is dat bij de jouwe niet ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:57:
Fn + 1 - 8 stelt bij mijn Ducky de helderheid van de LEDs in. Is dat bij de jouwe niet ook zo?
"maar de laagste brightness stand is best nog wel helder." blijkbaar dus wel zou je denken? :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNephilim schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:54:
Mijn Max Keyboard Nighthawk X8 heeft juist wel weer hele uniforme toetsverlichting, de Ducky's inderdaad niet. Daar zie je de LED bijna zitten...
De Nighthawk X8 heeft inderdaad geen last van het zojuist door mij geschetste voorbeeld, simpelweg door het feit dat de cijfers en tekens hier naast elkaar zitten in plaats van onder elkaar. Ook staat 'Home' bijvoorbeeld direct naast de 7 op het numpad om maar iets te noemen. Toch zijn de LEDs gewoon op dezelfde manier gepositioneerd, de keycaps zijn gewoon iets tactischer geprint (wat verlichting betreft dan). Als je bijvoorbeeld bij de F-toetsen kijkt zie je wel weer dat het 'multimediadeel' minder goed verlicht is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kDdBYQb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BZJ0X7sfycj2KvpbjjMFHCsX/full.jpg

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
corewillem schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:19:
[...]

Heb ik ook besteld, ik hoop dat ie er op tijd zal zijn, maar de levertijd is al een paar keer aangepast geweest....
Ik zag het maar de vorige keren werd het wel iets meer dan een dag van te voren aangepast dus ik denk dat het wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
MiBe schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:09:
[...]
Als je bijvoorbeeld bij de F-toetsen kijkt zie je wel weer dat het 'multimediadeel' minder goed verlicht is.
Dat zie ik eerder als een feature zelfs :) Vind zó veel mooier dan wanneer ze dezelfde kleur gehad hadden ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, zo kun je het ook zien inderdaad :P Het is dan wel een onbewuste feature ;)

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 20:41
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:57:
[...]

Bij mijn Ducky is het met FN en de Pijltjes toetsen. Er zitten 7 standen op. Heb Ducky support al gemaild of er niet wat extra standen bij kunnen komen in de nieuwe firmware. Wacht de reactie nog even af.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Levertijd 8-10 November, postbode was er niet mee eens:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18909060/img/IMG_20131107_121512.jpg

//edit Oh, is verkeerde keyboard.
//edit En ook een email van gekregen blijkbaar. Ik laat deze dan wel mooi in de doos zitten.

[ Voor 31% gewijzigd door Xufuja op 07-11-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:50
Creqaw schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:16:
[...]

Ik zag het maar de vorige keren werd het wel iets meer dan een dag van te voren aangepast dus ik denk dat het wel goed komt.
Net een mail gekregen dat het weer verlaat word.... Ducky in taiwan is weer traag, die ten key less toetsenborden moeten ze blijkbaar nog maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
corewillem schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:23:
[...]

Net een mail gekregen dat het weer verlaat word.... Ducky in taiwan is weer traag, die ten key less toetsenborden moeten ze blijkbaar nog maken....
Zelfde mail gekregen. Zijn zending word ook nog is gesplitst dus ik zal hem waarschijnlijk wel later krijgen aangezien er vast veel pre-orders voor mij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Creqaw schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:37:
[...]

Zelfde mail gekregen. Zijn zending word ook nog is gesplitst dus ik zal hem waarschijnlijk wel later krijgen aangezien er vast veel pre-orders voor mij zijn.
Das jammer, normaal zou ik hem moeten hebben vanaf dat de eerste levering van die tobo's binnekomt. Ik kom van een coolermaster storm quikfire pro die ik net heb verkocht, op rubber typen is geen pretje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 11:41

TheNephilim

Wtfuzzle

MiBe schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:09:
[...]

De Nighthawk X8 heeft inderdaad geen last van het zojuist door mij geschetste voorbeeld, simpelweg door het feit dat de cijfers en tekens hier naast elkaar zitten in plaats van onder elkaar. Ook staat 'Home' bijvoorbeeld direct naast de 7 op het numpad om maar iets te noemen. Toch zijn de LEDs gewoon op dezelfde manier gepositioneerd, de keycaps zijn gewoon iets tactischer geprint (wat verlichting betreft dan). Als je bijvoorbeeld bij de F-toetsen kijkt zie je wel weer dat het 'multimediadeel' minder goed verlicht is.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja dat is waar, positionering en het lettertype van de letters maken inderdaad wel verschil. Je zou alleen zeggend dat het materiaal van of de manier waarop de binnenkant gemaakt is, zou moeten zorgen voor uniforme verdeling van het licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik ga vandaag langs bij Mechanical Keyboards Holland om de verschillende switches uit te proberen, ben benieuwd.

EDIT:

Ik ben net even langs geweest dus. En ik heb het volgende te melden.
Ten eerste weet hij veel van zijn toetsenborden af, en tevens van verschillende andere merken.
Hij is zeer beleefd en aardig, en legt alles goed uit, en is heel open. Dit vond ik zeer prettig. Je krijgt niet het idee dat hij iets probeert te verkopen aan je, en dat vind ik 1 van de grootste pluspunten die je als ondernemer kan hebben. Het klinkt raar, maar het is zo.

Nu is het al duidelijk geworden dat er problemen zijn met zijn voorraad, en wordt dat steeds opnieuw vermeld in dit topic. Dit is natuurlijk heel vervelend, maar hier kan Wendell totaal niks aan doen.

Hij besteld netjes zijn producten op tijd, en krijgt vervolgens een maand later te zien op zijn factuur dat hij maar de helft krijgt, omdat de rest niet " on stock " is. Dit ligt dus 100% aan ducky, die moeite heeft met de grote vraag naar de producten.

Als het goed is komt de volgende zending volgende week binnen, dus alstublieft mensen, geduld is een schone zaak. Wendell werkt zo hard mogelijk eraan om zijn klanten tevreden te stellen, meer kan je niet van hem verwachten. Vooral omdat hij er niks aan kan doen.

That being said. Ben ik zeer verrast van het kwaliteit van de toetsenborden als ik ze zo vast heb. Ik ga voor de bruine switch. Dus het was zeker de moeite waard om langs te komen.

[ Voor 85% gewijzigd door koenkokes op 08-11-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
koenkokes schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:35:
Ik ga vandaag langs bij Mechanical Keyboards Holland om de verschillende switches uit te proberen, ben benieuwd.

EDIT:

Ik ben net even langs geweest dus. En ik heb het volgende te melden.
Ten eerste weet hij veel van zijn toetsenborden af, en tevens van verschillende andere merken.
Hij is zeer beleefd en aardig, en legt alles goed uit, en is heel open. Dit vond ik zeer prettig. Je krijgt niet het idee dat hij iets probeert te verkopen aan je, en dat vind ik 1 van de grootste pluspunten die je als ondernemer kan hebben. Het klinkt raar, maar het is zo.

Nu is het al duidelijk geworden dat er problemen zijn met zijn voorraad, en wordt dat steeds opnieuw vermeld in dit topic. Dit is natuurlijk heel vervelend, maar hier kan Wendell totaal niks aan doen.

Hij besteld netjes zijn producten op tijd, en krijgt vervolgens een maand later te zien op zijn factuur dat hij maar de helft krijgt, omdat de rest niet " on stock " is. Dit ligt dus 100% aan ducky, die moeite heeft met de grote vraag naar de producten.

Als het goed is komt de volgende zending volgende week binnen, dus alstublieft mensen, geduld is een schone zaak. Wendell werkt zo hard mogelijk eraan om zijn klanten tevreden te stellen, meer kan je niet van hem verwachten. Vooral omdat hij er niks aan kan doen.

That being said. Ben ik zeer verrast van het kwaliteit van de toetsenborden als ik ze zo vast heb. Ik ga voor de bruine switch. Dus het was zeker de moeite waard om langs te komen.
Wat jij hier schrijft herken ik ook in de mails naar hem, heeft me altijd goed geholpen zonder op te dringen! Geeft altijd voldoende uitleg, hier kunnen veel grote webshops nog van leren ! De schuld ligt ook totaal niet bij hem, is puur ducky die moeilijk doet..... Ik ben er zeker van dat ie alles doet om zen klanten tevreden te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Kan mij daar ook in vinden, goed gecommuniceerd bij mijn bestelling. Welke switches heb je kunnen proberen, koenkokes, en wat vond je er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
@corewillem
Je hebt helemaal gelijk!

@warcow

Ik heb 0% ervaring met mechanische toetsenborden, dus ik vond alles wel goed aanvoelen.
Maar om zo goed mogelijk antwoord op je vraag te geven.

De vraag kan beter zijn, welke niet xD. Hij heeft me alles laten testen wat hij had liggen. Brown, grey, clear, green, black, red, blue? Ik zal er heus nog wel wat missen. Ik heb vooral veel met hem gepraat.

De browns vond ik het lekkerste typen, niet te zwaar en een voelbaar klikje zodat je weet wanneer je de toets hebt aangeslagen.

Ik was na het testen van de reds en blacks niet zo enthousiast. de keys voelden lekker aan, maar de ondersteuning dat je niet weet of de aanslag is geregistreerd vind ik wat minder fijn. Lijkt me overigens wel fijn als je intensief gamed, hoe minder druk je hoeft te geven hoe langer je kan spelen :)

De blue's typen heerlijk, alleen ik kan niet tegen het hoge tikje dat wordt geproduceerd. Lijkt me ook niet zo fijn voor bijvoorbeeld collega's als je de hele tijd zulk geluid produceert.

En dan nog de greens. Die vind ik zeer in de buurt komen van de browns. Als ik me goed herinner is het een combinatie tussen de zwarte en de bruine. Op internet staat vast wel wat het precies is allemaal, maar ik vind de groene en de bruine het fijnst denk ik.

TLDR: De zwaardere switches vind ik wat minder (grey enzovoort dacht ik).
Lineaire switches zoals de Blacks en Reds vind ik ook niet zo fijn, mede doordat je niet weet of je de toets nou wel of niet hebt ingedrukt.

Mijn eerste indruk van de mechanische toetsenborden is dus goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphhh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-06 21:13
Ok na veel replies van mij in dit topic over wat voor toetsenbord ik eigenlijk moest kopen nu al 2 weken eigenaar van een Vengeance® K70 Fully Mechanical Gaming Keyboard.

Ik ben nog nooit zo tevreden over een toetsenbord geweest hij typt ontzettend fijn en de cherry red switches zijn super. Ondanks dat mijn keuze als eerste ging naar black switches vind ik persoonlijk het verschil nihil tussen rood en zwart. Waarom ik voor zwarte wou gaan aangezien ik redelijk grote handen heb , tevens heb ik wel zwart geprobeerd en ik vind nogmaals het verschil bijna niet te merken.

Als er verdere vragen zijn over dit toetsenbord hoor ik het wel

* bedankt overigens voor de mensen die mij deze hebben aanbevolen!
Ralph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Ik zit echt te wachten tot dan de Vengeance K70 met MX Brown's beschikbaar is, kan echter nog nergens een echte levertijd vinden.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Volgensmij kun je deze momenteel alleen via de Corsair site zelf bestellen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 11:35
Misschien dat iemand me kan helpen met een klein probleempje:

Ik heb ongeveer een jaar twee QPAD MK50 met brown switches gekocht en één van de toetsenborden is beduidend slechter geworden in gebruik. De toetsen zijn namelijk behoorlijk stroef geworden en erop typen voelt nogal vermoeiend aan. Beide toetsenborden zijn regelmatig schoongemaakt (voornamelijk stofvrij).

Nu weet ik dat het luben van de switches en dergelijke oplossingen uitkomst kunnen bieden maar weet niet of dit verstandig is. Ik heb een mailtje naar QPAD gestuurd maar gezien de ervaringen in dit topic verwacht ik er niet al te veel van.

Heeft iemand misschien een goede tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tain
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 09:52
fast-server schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:46:
Ik zit echt te wachten tot dan de Vengeance K70 met MX Brown's beschikbaar is, kan echter nog nergens een echte levertijd vinden.
Toevallig gisteren besteld bij amazon.com, omdat mijn huidige tobo kuren begint te vertonen. Verwachte afleverdatum is dan op zijn vroegst de 21e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 10:42

Silence

Godlike

Wil je eindelijk de knoop doorhakken zijn de ducky red keys weer niet leverbaar.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 20:10
Tain schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:28:
[...]

Toevallig gisteren besteld bij amazon.com, omdat mijn huidige tobo kuren begint te vertonen. Verwachte afleverdatum is dan op zijn vroegst de 21e
Volgens mij heeft .co.uk ook gratis verzending?
http://www.amazon.co.uk/C...=8-5&keywords=Corsair+K70
Zijn nog op voorraad. :)
Nevermind, Ene is in dollar en de andere in pond, Bij .co.uk is hij omgerekend 50% duurder. 8)7

Smi heeft nog steeds geen knoop door kunnen hakken. :X Of de K95 met MX Red keys of een K70 met MX Brown.. (Bij gebrek aan een K95 met brown ivm de witte backlight) Ik game niet maar heb nog nooit op een brown getypt..

[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 11-11-2013 11:53 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tain
SmiGueL schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:33:
[...]

Volgens mij heeft .co.uk ook gratis verzending?
http://www.amazon.co.uk/C...=8-5&keywords=Corsair+K70
Zijn nog op voorraad. :)
Nevermind, Ene is in dollar en de andere in pond, Bij .co.uk issie 50% duurder. 8)7

Smi heeft nog steeds geen knoop door kunnen hakken. :X Of de K95 met MX Red keys of een K70 met MX Brown.. (Bij gebrek aan een K95 met brown ivm de witte backlight) Ik game niet maar heb nog nooit op een brown getypt..
Bij .co.uk krijg je ook de UK uitvoering van het toetsenbord dus daar moet je mee oppassen. Op de Duitse Amazon site staat er gelukkig nog bij dat het plaatje niet overeenkomt met wat ze leveren.

Krijg hem nu voor ~130 euro inc verzend- en douanekosten en ze hebben de afleverdatum bijgesteld naar 18 november

[ Voor 6% gewijzigd door Tain op 11-11-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:46
Is er naast mechanicalkeyboards.nl nog een andere website in Nederland waar je kunt bestellen? Of wordt het dan meteen uit het buiteland bestellen? Dat doe ik liever niet i.v.m. garantie en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Tain schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:45:
[...]

Bij .co.uk krijg je ook de UK uitvoering van het toetsenbord dus daar moet je mee oppassen. Op de Duitse Amazon site staat er gelukkig nog bij dat het plaatje niet overeenkomt met wat ze leveren.
Ik wil echt de CH-9000050-NA versie hebben, op amazon.de/co.uk leveren ze aleen de DE en de UK versie, ik wacht nog wel even tot dat ik deze in Europa kan kopen i.v.m. garantie.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

http://item.taobao.com/it....37.94lrJi&id=13536538063

Opzich wel nice idee, met de witte backlit zetten ze gekleurde kapjes over de led heen waardoor de kleur veranderd, dus kan je altijd een andere kleur kiezen.
Nu nog even zoeken waar je die kapjes kan vinden want dan bestel ik een ducky met witte backlit omdat ik er nog niet uit ben welke kleur leds ik wil en dan is dit een makkelijke oplossing :p

EDIT:
Gevonden:)
http://item.taobao.com/it....29.XTSiDd&id=20138058991

[ Voor 11% gewijzigd door Silence op 12-11-2013 15:02 ]

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destroyertje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-10 11:20
Ik ben zelf op zoek naar een Ducky Zero DK2108 (http://www.mechanicalkeyb...rden/duckie-dk2108-zero/1 met brown switches. Op mechanicalkeyboards.nl staat dat de tijdelijk verwachtte leverdatum 8~10 november 2013 is maar dit is het ondertussen al geweest. Weten jullie nog een andere shop waar dit toetsenbord besteld kan worden waar het wel op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 14:15
@destroyertje

Ik heb nog zero in doos met brown switches deze is enkel uit doos gehaald om te testen. DM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Weet iemand ook of er bij de Ducky Shine 3 een andere spatiebalk zit ipv die slang?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Silencex schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:16:
Weet iemand ook of er bij de Ducky Shine 3 een andere spatiebalk zit ipv die slang?
Ja er zit een extra spatiebalk bij met een Ducky :) en de WSAD toetsen in het rood.

[ Voor 5% gewijzigd door Roger_Rabbit op 13-11-2013 13:05 ]

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 15:53
Zit zelf al langere tijd te kijken naar een mechanisch toetsenbord. Weet een van jullie toevallig een winkel waar je het toetsenbord daadwerkelijk kan proberen?

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
In Ede bij mechanicalkeyboards.nl kon het meende ik gelezen te hebben hier. Gewoon even bellen, is een aardige kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 11:56
CoolerMaster keyboards hebben ze gewoon bij de grotere Mediamarkt als je wilt proberen. Wel alleen (geloof ik) met red's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Nou de knoop doorgehakt, vanmiddag een Ducky Shine 3 MX Red met witte backlit besteld.
Nu nog even deze dingen uit china laten komen en dan kan ik elke kleur kiezen voor me keyboard.

[ Voor 7% gewijzigd door Silence op 13-11-2013 18:01 ]

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwe eend
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-10 22:22
Silencex schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:01:
Nou de knoop doorgehakt, vanmiddag een Ducky Shine 3 MX Red met witte backlit besteld.
Nu nog even deze dingen uit china laten komen en dan kan ik elke kleur kiezen voor me keyboard.
waar kan je de taal instellen van die website, ik begrijp er niks van 8)7 . Ziet er opzich wel leuk uit, ik wil wel weten wat het kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
SuperSjoerd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:47:
Zit zelf al langere tijd te kijken naar een mechanisch toetsenbord. Weet een van jullie toevallig een winkel waar je het toetsenbord daadwerkelijk kan proberen?
Mailtje sturen naar Mechanical Keyboards Holland, en de afpsraak is zo gemaakt. Je kan niet zo maar binnen lopen of iets dergelijks.

Heb hetzelfde gedaan de afgelopen week, sinds ik in Ede woon was dat natuurlijk ideaal. Ik adviseer het om dat gewoon te doen. Weet je meteen een beetje meer over het bedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

blauwe eend schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:42:
[...]

waar kan je de taal instellen van die website, ik begrijp er niks van 8)7 . Ziet er opzich wel leuk uit, ik wil wel weten wat het kost
Niet, met google chrome kan je het automatisch vertalen. Maar je kan niet zelf bestellen van die site, moet je via Chinese sellers doen. Ik gebruik zelf www.taobaoring.com.

Prijs is 49 yuan (weet niet voor hoeveel zal wel verschillen met hoeveel je koopt) maar dat komt neer op zo'n 6 euro, ex verzendkosten en kleine commissie voor de Chinese seller.

[ Voor 17% gewijzigd door Silence op 13-11-2013 20:50 ]

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwe eend
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-10 22:22
Silencex schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:48:
[...]

Niet, met google chrome kan je het automatisch vertalen. Maar je kan niet zelf bestellen van die site, moet je via Chinese sellers doen. Ik gebruik zelf www.taobaoring.com.

Prijs is 49 yuan (weet niet voor hoeveel zal wel verschillen met hoeveel je koopt) maar dat komt neer op zo'n 6 euro, ex verzendkosten en kleine commissie voor de Chinese seller.
oke, leuk om te weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
En de verwachtte leverdatum voor de TKL basic Ducky is nu 20 november voor degen die het nog niet gezien hebben en ook wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
Creqaw schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:50:
En de verwachtte leverdatum voor de TKL basic Ducky is nu 20 november voor degen die het nog niet gezien hebben en ook wachten.
Bedankt voor de update, ik wacht zelf op de full size keyboard. Ze zullen volgende week geleverd worden aan MKH.

[ Voor 17% gewijzigd door koenkokes op 14-11-2013 12:29 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Nou gisteren avond me Ducky kunnen proberen en moet zeggen dat ik geen spijt heb van de red keys.
Wel even wennen als je altijd van die laptop toetsen hebt gehad als keyboard.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Wat is het verschil tussen de Zero en Shine 3 series? Het enige verschil dat ik kan vinden is de prijs.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Jirachi schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:34:
Wat is het verschil tussen de Zero en Shine 3 series? Het enige verschil dat ik kan vinden is de prijs.
Is al meerdere keren genoemd in dit topic en zelfs in de laatste paar pagina's. Daar is de zoekfunctie voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Ik krijg het maar niet gevonden, maar dat zal wel aan mij liggen. Kan iemand het desondanks nog even uitleggen of mij even doorverwijzen naar een post?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 23:03
Jirachi schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:56:
Ik krijg het maar niet gevonden, maar dat zal wel aan mij liggen. Kan iemand het desondanks nog even uitleggen of mij even doorverwijzen naar een post?
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar Het grote mechanische toetsenborden topic

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Ik denk er aan om voor een DK9008 S3 te gaan met blue switches. Wat vinden jullie het mooiste backlit voor die toetsenborden?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Jirachi schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:04:
Ik denk er aan om voor een DK9008 S3 te gaan met blue switches. Wat vinden jullie het mooiste backlit voor die toetsenborden?
Wit! Erg chique en je kunt altijd nog gekleurde LED kapjes kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
Volgende week komt de nieuwe lading binnen. Dus het duurt niet lang meer voordat hij weer op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
Dan is het nog maar de vraag of hij niet al verkocht is en het weer een paar weken duurt hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
De blauwe op de plaatjes op de website (of is dat paars?) zien er imo ook goed uit. Ervaring?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Ik hoop dat ducky zich deze keer aan de leverdatum houdt. De
DK 2087 Zero is al een paar keer uitgesteld geweest. Zeer jammer maar daar kan mechanicalkeyboards.nl natuurlijk niets aan doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Ik vraag me af of dit het juiste moment is om een mechanisch tobo te kopen.. Het lijkt nog erg in ontwikkeling en het aanbod is redelijk klein. Correct me if I'm wrong!!

[ Voor 10% gewijzigd door Montu op 15-11-2013 15:32 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Jirachi schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:31:
Ik vraag me af of dit het juiste moment is om een mechanisch tobo te kopen.. Het lijkt nog erg in ontwikkeling en het aanbod is redelijk klein.
Hoe bedoel je vollop in ontwikkeling ? mechanische toetsenborden bestaan al een lange tijd..... langer dan die rubbere toetsenbordjes. Ik zou zeggen dat als je er nog geen hebt je het zeker is moet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Oh, dat wist ik niet. En bestaat er voor de DK2108S alleen maar blue switches voor de oranjeled variant?
http://www.mechanicalkeyb...den/duckie-dk2108-zero2/1

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Jirachi schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:37:
Oh, dat wist ik niet. En bestaat er voor de DK2108S alleen maar blue switches voor de oranjeled variant?
http://www.mechanicalkeyb...den/duckie-dk2108-zero2/1
Ik denk dat dit wel met blauwe led's zal bestaan, hij heeft het gewoon alleen maar met oranje leds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Ik neig erg naar de blauwe switches.. Weet je toevallig of die direct leverbaar is?

[ Voor 4% gewijzigd door Montu op 15-11-2013 15:39 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Daarvoor moet je even een mailtje sturen, Wendell (van mechanicalkeyboards.nl) kan al je vragen over leverbaarheid enz beantwoorden. Is een zeer vriendelijke mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Mailtje gestuurd, en hij heeft ze nog. Is de Zero DK2018S, oranje LED met Blue switches aan te raden?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Ik twijfel zo erg tussen de DK2018S en de 9008 S3 :P Wat is nou echt het voordeel van de 9008 S3 (afgezien van de lichtmodi).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Was zojuist met hem aan de lijn, erg aardige en vriendelijke kerel. Ik ga toch voor de S3 met blauwe switches, en dan bij voorkeur blauwe LEDS. Hij gaat zo kijken of hij die nog heeft liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Montu op 15-11-2013 17:04 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Blauwe LEDs? Wat is nu het verschil?
post aangepast
Het verschil tussen de Zero S en de S3 bedoel ik.

[ Voor 50% gewijzigd door Olaf van der Spek op 15-11-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
post aangepast

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Ducky is bezig om de firmware aan te passen voor de Ducky Shine 3. Ze proberen om de backlight rustiger te krijgen.

Qoute van Ducky Support: Talked with our firmware writer. We'll test increase the scan rate of the LED matrix some more. If there are no problems, we'll just include it in our next firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zou je een mechanisch keyboard kunnen repareren in het geval van herhalende toetsen? (1xh indrukken wordt bijv. hhh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:10
@rottenbrains: hangt van bord en type toetsen af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 00:06:
Hoe zou je een mechanisch keyboard kunnen repareren in het geval van herhalende toetsen? (1xh indrukken wordt bijv. hhh)
Bij de Ducky Shine 3 kan je deze herhalende functie instellen. Hoeft dus geen defect te zijn.
Welk toetsenbord is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Osmium besteld en inmiddels een week als ram plank in gebruik, voordelen:

Tikgemak, perfecte layout (smalle enter, ~ boven de tab etc). En geen problemen met dubbele aanslagen zoals ik gelezen heb.

Nadelen:
Toetsen die erbij zitten heb ik op de windows toets locatie gezet en ze steken uit (zijn hoger dan oorspronkelijke key).
Ander nadeel is als je via de draaiknop het geluid mute, je vaak hierdoor ook het wiel iets draait. Resultaat: Geluid uit/aan.
Laatste punt: De usb hub die erin zit reageert mijn Logitech headset niet goed op. Elke keer tijdens het aansluiten moet hij de drivers opnieuw vinden, direct op pc word hij direct gezien.

Voor de rest een kwalitatief keyboard, makkelijk regelbare helderheid, goede helderheid ook. makro keys zitten niet in de weg. Hij ziet er strak uit, kabels zijn mooi gesleeved.

Getest buiten windows:

Bios kom ik makkelijk in, kon makkelijk *nix en memtest86 opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Mijn shine 3 met blue switches is vandaag binnengekomen. Net even de tijd gehad om hem te testen. Geweldig!

[ Voor 38% gewijzigd door Montu op 17-11-2013 00:10 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiazzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09-2024
Jirachi schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:51:
Mijn shine 3 met blue switches is vandaag binnengekomen. Net even de tijd gehad om hem te testen. Geweldig!
Huh, ik had een tijd geleden besteld en ik ben nog steeds aan het wachten.

EDIT: never mind, ik had die met blauwe LEDs, die zijn nog niet binnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Jiazzz op 17-11-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Met groene leds. Wellicht heb jij een blauwe of witte besteld.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roger_Rabbit schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:32:
[...]

Bij de Ducky Shine 3 kan je deze herhalende functie instellen. Hoeft dus geen defect te zijn.
Welk toetsenbord is het?
Qpad MK-80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Welke firmware update moet ik doen op de duckysite voor de shine 3? Ik zie namelijk US Ansi en European ISO.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
US Ansi is met grote shift links en kleine Enter toets

http://deskthority.net/wiki/ANSI_vs_ISO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
Jammer dat de leverbaarheid van deze toetsenborden zo slecht is. Als de groei van het gebruik van mechanische toetsenborden blijft stijgen, dan zal de leverbaarheid wel beter worden en de prijs fors dalen. Het lijkt me iig prettig om er een te hebben, maar relativeren is belangrijk; het is maar een toetsenbord ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Belecthor op 17-11-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

init6 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:37:
Toetsen die erbij zitten heb ik op de windows toets locatie gezet en ze steken uit (zijn hoger dan oorspronkelijke key).
Haha, dat heb ik ook gehad. Je moet de toets gewoon even stevig aandrukken. Je voelt hem dan nog net een paar millimeter zakken als het goed is. Je hebt dan haast het idee dat je hem kapot maakt, zo hard moet je drukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 17:05
TheNephilim schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:59:
[...]

Haha, dat heb ik ook gehad. Je moet de toets gewoon even stevig aandrukken. Je voelt hem dan nog net een paar millimeter zakken als het goed is. Je hebt dan haast het idee dat je hem kapot maakt, zo hard moet je drukken :+
Waarschijnlijk komt het doordat de toetsen op een toetsenbord meestal een verschillende hoogte hebben, afhankelijk van de positie op het toetsenbord (klik voor een plaatje). Ik neem aan dat de meegeleverde toetsen voor op de WASD-toetsen zijn (aangezien het als een 'gamingkeyboard' wordt aangeduid), deze horen op een andere rij dan waar de Windowstoetsen zitten en hebben dus een andere hoogte.

Stevig aandrukken zou ik in dit geval dus NIET doen, want je maakt de switch en/of de keycap kapot als je ze op dezelfde hoogte wilt krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Net gehoord dat ik men DK 2087 Zero deze week nog kan verwachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Is er nog een plek waar je QPAD keyboards tegen redelijke prijzen kan krijgen? Vroeger was er af en toe een inkoopactie op samenkopen.net maar dit jaar heb ik er nog geen gezien.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:39

Gundogan

Rip and tear, until it is done

FrankPC schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:51:
[...]

Waarschijnlijk komt het doordat de toetsen op een toetsenbord meestal een verschillende hoogte hebben, afhankelijk van de positie op het toetsenbord (klik voor een plaatje). Ik neem aan dat de meegeleverde toetsen voor op de WASD-toetsen zijn (aangezien het als een 'gamingkeyboard' wordt aangeduid), deze horen op een andere rij dan waar de Windowstoetsen zitten en hebben dus een andere hoogte.

Stevig aandrukken zou ik in dit geval dus NIET doen, want je maakt de switch en/of de keycap kapot als je ze op dezelfde hoogte wilt krijgen :)
Als ze erop zitten en op dezelfde horizontale rij niet helemaal op dezelfde hoogte zitten, zou ik ze niet extra aandrukken, maar even eruit halen en weer opnieuw erin doen. Dat werkt bij mij in ieder geval beter dan aandrukken.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:50
CapTVK schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:06:
Is er nog een plek waar je QPAD keyboards tegen redelijke prijzen kan krijgen? Vroeger was er af en toe een inkoopactie op samenkopen.net maar dit jaar heb ik er nog geen gezien.
Je kunt hier eens kijken, maar het is afhankelijk van het type toetsenbord welke switches (nog) beschikbaar zijn: http://sk.nkon.nl/qpad-toetsenborden.html
Of de prijzen redelijk zijn...dat moet je zelf maar beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ze zijn in vergelijking iets duurder, maar niet veel. Ik heb zelf al een MK-80 (brown) thuis waar ik heel tevreden mee ben (die verlichting is geweldig nu het weer wat donkerder wordt). Maar ik hou mijn ogen open voor een aanbieding. Eind 2012 was er op samenkopen nog een kerstspecial voor de MK-85 (alleen red) voor 80. Die heb ik toen als cadeau gekocht.

(enige spijt is dat ik er toen niet gelijk een voor mezelf had gekocht. Dan kon de MK-80 naar mijn werk) ;)

Maar de kans dat je zo'n aanbieding nog een keer tegenkomt is klein.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
Toetsenbord afgehaald bij Wendell!

Wat een beest is het, bruine switches typen tot nu toe fijn.
Hij was druk bezig met het verpakken van pakketjes, dus wie weet ligt er deze week wel een toetsenbord bij je op de deurmat.

[ Voor 8% gewijzigd door koenkokes op 19-11-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
corewillem schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:58:
Net gehoord dat ik men DK 2087 Zero deze week nog kan verwachten !
Mooi, dan beginnen ze tenminste te komen. De shipment zou gesplitst zijn in 2 dus ik denk dat de mijne dan wel in de 2e zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Creqaw schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:43:
[...]

Mooi, dan beginnen ze tenminste te komen. De shipment zou gesplitst zijn in 2 dus ik denk dat de mijne dan wel in de 2e zit.
Klopt heb ook gehoord dat shipment is gesplitst. Wendell gaat men toetsenbord morgen versturen.

EDIT: @Creqaw Jouw toetsenbord zou ook verstuurd moeten worden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door corewillem op 19-11-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
corewillem schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:52:
[...]

Klopt heb ook gehoord dat shipment is gesplitst. Wendell gaat men toetsenbord morgen versturen.

EDIT: @Creqaw Jouw toetsenbord zou ook verstuurd moeten worden ;)
Hoe weet je dat zo zeker dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Mailtje van hem gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Het is inderdaad verzonden. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
Creqaw schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:01:
[...]

Het is inderdaad verzonden. Ben benieuwd!
Bij mij nu ook! Krijg hem vrijdag aan, eindelijk terug naar mechanisch toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
Veel plezier ermee alvast. Ik heb hem nu een dagje. En ik heb er zeker geen spijt van!

Verwijderd

MiBe schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:25:
Is niet specifiek iets van Ducky borden, daar hebben in principe alle mechanische toetsenborden last van. Het verschil met reguliere toetsenborden is dat hier een LED in iedere Cherry MX switch zit, het oogt minder egaal (zo is de keycap bovenin vaak beter verlicht dan onderin) en is een stuk feller. Heb de verlichting bij mijn CM Storm QuickFire TK dan ook altijd uit staan.
Je kunt als je het te fel vindt ook de helderheid omlaag zetten via FN & F2. Er zijn 5 verschillende helderheid settings waarop je het toetsenbord kunt instellen :)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb nu een paar dagen de CM Quickfire Ultimate met brown switches en het typt echt heerlijk! Zo'n verschil met mijn oude Logitech G15. Heb geen macrotoetsen nodig, alleen wat mediatoetsen is nog wel eens handig en ik wilde ook full-size tobo. Ding is ook best zwaar en de verlichting is prima in orde. Heb altijd volledig bord verlicht op de laagste lichtstand, dat kijkt het prettigst.

Echt een aanrader! :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Tain
Vrijdag schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:40:
Ik heb nu een paar dagen de CM Quickfire Ultimate met brown switches en het typt echt heerlijk! Zo'n verschil met mijn oude Logitech G15. Heb geen macrotoetsen nodig, alleen wat mediatoetsen is nog wel eens handig en ik wilde ook full-size tobo. Ding is ook best zwaar en de verlichting is prima in orde. Heb altijd volledig bord verlicht op de laagste lichtstand, dat kijkt het prettigst.

Gisteren mijn Amerikaanse Corsair Vengeance K70 met brown switches ontvangen ter vervanging van mijn Logitech G15. Had eigenlijk hetzelfde als wat jij hier schrijft. Macrotoetsen op de G15 heb ik echt nog nooit gebruikt, maar de mediatoetsen en de volumeknop zijn altijd wel handig. Ik wilde alleen echt de Amerikaanse layout hebben met een grote shift aan de linkerkant.
fast-server schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:19:
[...]

Ik wil echt de CH-9000050-NA versie hebben, op amazon.de/co.uk leveren ze aleen de DE en de UK versie, ik wacht nog wel even tot dat ik deze in Europa kan kopen i.v.m. garantie.
Ik krijg een beetje de indruk dat ze internationale garantie hebben bij Corsair.

http://www.corsair.com/support/warranty/
RMA Return Addresses

We have multiple RMA receiving locations worldwide. Your RMA confirmation will specify the specific return address you must use when sending your RMA package. This will be your standard return location and should not be changed without prior approval from Corsair. Any packages received at an unauthorized location may be refused and returned to the sender at the sender's expense.

[ Voor 32% gewijzigd door Tain op 21-11-2013 11:36 ]

Verwijderd

Vrijdag schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:40:

Hoi vrijdag (ook al is het donderdag) :P

Goed om te horen dat je er zo tevreden mee bent maar qua media toetsen heb je onder je F5 t/m F11 de functionaliteit die je zoekt denk ik.

Wat betreft het gewicht is het inderdaad geen licht plastic toetsenbordje. Dit komt omdat alle cherry switches op een stalen plaat gemonteerd zijn en pas daarna op de PCB.

Veel plezier met het toetsenbord :)!

• Stinow
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 17:48
Recent heb ik een Gigabyte Osmium gekocht en hij werkt echt fantastisch!

Heerlijk voor de armen (veel minder RSI-klachten), niet teveel poespas, super degelijk en een leuk LED kleurtje voor het nachtelijke gamen.

Voor geïnteresseerden heb ik een reviewtje opgezet (foto's moet ik nog zien te koppelen).

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tain schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:30:
[...]

Gisteren mijn Amerikaanse Corsair Vengeance K70 met brown switches ontvangen ter vervanging van mijn Logitech G15. Had eigenlijk hetzelfde als wat jij hier schrijft. Macrotoetsen op de G15 heb ik echt nog nooit gebruikt, maar de mediatoetsen en de volumeknop zijn altijd wel handig. Ik wilde alleen echt de Amerikaanse layout hebben met een grote shift aan de linkerkant.

[...]
Ja precies. Al die functies die ik toch nooit gebruik en dat lcd schermpje had achter af gezien ook praktisch geen toegevoegde waarde. Dan heb ik liever een strak toetsenbord wat prettig typt :)
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:24:
[...]

Hoi vrijdag (ook al is het donderdag) :P

Goed om te horen dat je er zo tevreden mee bent maar qua media toetsen heb je onder je F5 t/m F11 de functionaliteit die je zoekt denk ik.

Wat betreft het gewicht is het inderdaad geen licht plastic toetsenbordje. Dit komt omdat alle cherry switches op een stalen plaat gemonteerd zijn en pas daarna op de PCB.

Veel plezier met het toetsenbord :)!
Hoi Bram, die mediatoetsen onder de F keys zijn ook alle extra toetsen die ik nodig heb als ik een filmpje kijk of tijdens muziek via winamp :)
Het is echt een lekker zware stabiele ramplank door die stalen plaat, erg prettig ook met de rubber voetjes onder de stands.

Ik heb trouwens ook een case van jullie, de Stacker 2 en daar ben ik al weer bijna zeven jaar dik tevreden over 8-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

Stinow schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:41:
Recent heb ik een Gigabyte Osmium gekocht en hij werkt echt fantastisch!

Heerlijk voor de armen (veel minder RSI-klachten), niet teveel poespas, super degelijk en een leuk LED kleurtje voor het nachtelijke gamen.

Voor geïnteresseerden heb ik een reviewtje opgezet (foto's moet ik nog zien te koppelen).
Aivia Osmium? Die was ik ook van plan te nemen (Met reds kan ik 'm voor 60 euro krijgen :P)
Goed bordje dus?

Trouwens nog een vraagje aan de rest. Ik speel veel horror, FPS en racing, zijn reds voor mij echt de goeie keuze?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 19:06 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.