Mja, ik geloof niet zo in Nederland. Iets in Duitsland bestellen gaat, behalve dat je geen iDeal hebt, net zo snel eigenlijk. Alhoewel ik het wel jammer vind dat er geen Nederlands verkooppunt is, maar de Duitse tenten waar ik besteld bij heb leveren eigenlijk net zo snel als Nederlandse. Ook die Engelse club is behoorlijk snel. Maar als het al in Duitsland te koop ik, verwacht ik niet dat een product magischerwijs goedkoper wordt als je het ook verkoopt in Nederland.
Normaal gesproken had ik er ook al 1 gekocht, maar het is mij teveel gedoe om zo'n ding te bestellen en de risico's die je er dan ook nog eens bij hebt.
Naja, gedoe kan het niet zijn (tenzij je het bij Nederlandse webshops ook teveel gedoe vindt), risico's moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
€170,- is gewoon te duur voor een mechanisch toetsenbord ik heb het dan over een FILCO.
Dat is natuurlijk een afweging. Je kunt natuurlijk wel het een en ander verwachten voor 170 euro, bijvoorbeeld dat hij degelijk in elkaar zit. Als je een Filco met twee handen beetneemt aan de kortste kanten en je gaat je handen dan wringen dan hoor je allerlei gekraak. Net zoals dat gebeurt als je op de ruimte vóór de spatiebalk drukt. Dan kun je je afvragen of het onrealistisch is om dat te eisen, maar dat vind ik niet. Het is misschien een kosten/baten-plaatje voor de fabrikant, maar ik heb hier ook een Realforce staan, en die is volledig kraakloos, wat voor torsie je hem ook geeft of op welke plekken je ook drukt. Je kan zeggen dat je dit bij een 170-euro-toetsenbord ook verwacht.
Aan de andere kant geven die knakkers van Realforce gewoon geen usb-to-ps/2-adapter mee, de gieren.