Kvdv88 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:12:
Na lang twijfelen of ik een ander toetsenbord wilde kwam ik op het mechanische toetsenbord topic uit. Uiteindelijk wat rond gaan kijken voor een beetje schappelijke prijs eentje op de kop kon tikken om te proberen.
Na wat zoeken toevallig op het samenkopen topic gekomen en een Qpad mk-50 met red switches besteld. Ik heb er nog niet heel lang op kunnen typen maar ik moet eerlijk zeggen dat de hoeveelheid spelfouten die vaak als negatief punt genoemd werden tijdens het typen vanwege de lichte aanslagen tot nu toe relatief mee vallen.
Wel merk ik dat ik gewend ben aan mijn ruber dome toetsenbord en vrolijk alle toetsen nog aan het bottomen ben.. misschien dat het in de toekomst nog gaat veranderen maar dat is een kwestie van tijd denk ik zo
Cool, ------>jaloers.
De Rapid zou dezelfe OEM hebben als de Filco volgens de mensen op Geekhack (o.a. Costar stabilizers)
De Pro wordt van gezegd dat het een ione is en de Trigger zou weer Costar zijn. Echter dit weet ik niet uit eerste hand, deze informatie heb ik uit diverse threads en posts op Geekhack, een goede plek om deze vraag te stellen, misschien kunnen ze je ook naar de bron verwijzen.
http://geekhack.org/showt...he-CM-Storm-Trigger/page4
Let op de posts van Battlesheep. ( medewerker van Cooler Master)
Voor de review van de Trigger ben ik vooral benieuwd naar hoe zwaar het is om de shift knop langere tijd ingedrukt te houden tijdens het gamen (sprint knop), die toets bedien je nl. altijd met je relatief zwakkere pink, de andere vingers lijken het prima aan te kunnen.
Ik heb ook meerdere mensen al zien opmerken dat tijdens het intensief gebruik van de USB poorten de Trigger niet genoeg stroom meer zou krijgen, ik ben wel benieuwd wat je moet doen om dit voor elkaar te krijgen, dat staat er nl. nooit bij.
Sommige reviewers vinden de leds van de Trigger te fel, maar vergelijkingen met andere toetsenborden worden nooit gemaakt, misschien leuk om een vergelijking te maken met andere toetsenborden.
Volgens de diverse reviews zijn het i.i.g. alle drie prima toetsenborden. Ik neem aan dat je het hier post als de reviews klaar zijn?
[
Voor 3% gewijzigd door
ErikG2 op 17-06-2012 15:24
. Reden: Link toegevoegd ]