Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
frye schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:20:
Werkt battletag eigenlijk wel goed?
Telkens al ik battletag tegen kom voeg ik toe maar krijg heel tijd volgende foutmelding:

The battletag does not exist...
Las op het D3 Beta forum dat dit een "replacement" melding is voor een laggende server, gewoon paar keer opnieuw inloggen en het werkt weer. :)
Viviemaster schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 01:01:
Net samen met 3 andere van GoT gespeeld! (Pedr0 ?)
Mijn IGN was Jortbear, Heb me vermaakt.
Hoi :+ Ging snel, die laatste run. Maar ook wel te verwachten, nu is het gewoon door de beta grinden en achievements halen. Denk dat ik morgen ook wel meedoe voor dat resurrecten.

[ Voor 32% gewijzigd door ihre op 24-02-2012 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

Bulls master troll. :P

Hey trouwens, check deze eens http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079872821.

Nu ga ik met een gerust hartje slapen en over eind april/begin mei dromen. :+

Edit: Oh en hier nog nieuws over de Battle.net problemen. http://us.battle.net/d3/e...ic/4079839022?page=33#646

Things are looking uppity-up!

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 24-02-2012 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07 10:07
Nog mensen die vanmiddag om half 3 tot 5 uur niet kunnen spelen ? O:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:05

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nog mensen die van het weekend toevallig nog een verjaardag hebben en de key voor een uurtje of 2 kunnen missen?

Heb de beta al een dagje mogen proberen, maar ik zou het runesysteem ook nog wel eens even willen testen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Als er mensen vanavond geen gebruik kunnen maken van hun key of deze willen uitlenen, remember me :)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Jay Wilson: Some of you might have seen some headlines or a certain (obviously sarcastic) blue post that implies that we're unsteady about where Diablo III stands, and that you should temper your expectations when it comes to the next installment in the Diablo series.

Let me be clear: Nothing could be further from the truth.

As those of you in the beta have seen, the game is in good shape. Actually, I should say that the beta version of the game is in good shape. The latest full build we've been testing here in the office is in great shape.

We get a lot of sympathy from the other teams because of the long hours of crunch our design team is putting in, but the secret is that playing through the game as we do final tuning, bug fixes, and optimizations is a real joy. We always know a Blizzard game is almost ready when we have to ask members of the team to stop playing so they can get their work done. That’s definitely been the case around here.

We think you're going to love Diablo III when it's released, and speaking of release plans, you can seriously expect a launch-date announcement from us in the near future. See, I didn’t say “soon,” so I’m not taunting you. ;) You’ll know as soon as I know for sure the exact date.

And by the way, we want you to have high expectations for Diablo III and all Blizzard games. That’s what pushes us to try to make the best gaming experiences we possibly can. If Diablo III wasn’t a worthy next installment in the Diablo series, we wouldn’t release it. That’s the way we do it. That’s the way we’ve always done it.

As I’ve said many times in the recent past, we think Diablo III is coming along great and we can’t wait for you to get your hands on it. We’re doing all we can to ensure you have one hell of a time once you step foot in Sanctuary…

Also, I think Diablo is much more comparable to the Evil Dead series personally, and those just kept getting better. OK, I know a lot of you prefer Evil Dead 2 to Army of Darkness, but come on, Bruce Campbell fights a squad of little Bruce Campbells! Priceless. =)
D3BETA: Blizzard doesnt owe you anything, blizzard does things according to what THEY think is ok and imporovement to the game so drop your entitlement attitude.
Bashiok: We absolutely don’t want that to be anyone’s perception. We realize we’ll make changes that not everyone will agree with right away, but our hope is that we can at least talk about them with you and over time potentially at least get you to accept it as a valid reason for it, if not make such a compelling case that you’re actually happy and excited about the direction we’re going.

We’re also willing to be wrong. In some cases people think that means that we’re caving to pressure, or whatever, but we’re able to recognize when we’re wrong and hopefully use community feedback to make the game better.

There’s also the cases where we straight up make decisions and design things from the start with community requests in mind. Transmogrification is probably the biggest thing recently that went that way, but really everything we do is to make sure everyone is going to absolutely love the game.

To the topic, I think the OP is referring to a tweet I made saying the gem system is essentially the same as it was in Diablo II, and why fix what ain’t broke. Which of course implies everything we’re changing between the two games is in our minds broken. I don’t think that’s necessarily too far off, but plenty of things ain’t broke. Randomized dungeons, the camera angle, the fast action gameplay, tons of enemies to slaughter, powerful heroes, character customization, random items, the item hunt itself, etc. etc. This is absolutely an awesome Diablo game, and changing systems for the better is not something we’ll apologize for. Of course “for the better” is potentially subjective, and so hopefully we can have those discussions and at least inform, make our thoughts and intents understandable, if not downright logical and encouraging.

That said I’m sure specific concerns will crop up here now, and I’ll just end by stating we’d prefer to discuss those topics in relevant threads to keep the conversation intact, and will look to being doing so.
GintxLV: Hi, what options will be to people who pre-ordered CE and want to start play at midnight launch? buy another D3 digital copy?
Bashiok: Probably be able to preload the game, go get the CE at a midnight release, then just need to run home and register the key.

Vozi33: Hi, did you think about adding affixes improving specific skills? It will help a lot to character customization.
Bashiok: That was in the rune system at one point. But it only works with runes as items, and that has too many issues.

Shadowx8: Speaking of which, any word on what’s going on with Gems? That’s another system that we don’t really know much about…
Bashiok:: Well each rune adds different stats based on the slot they’re put into. It’s pretty much the D2 system. If it ain’t broke.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Yep...dat was zeker nice. Moeten we vaker doen! :D

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-06 15:15
Ik heb gisteren mijn eerste Beta uurtjes mogen maken met dank aan Tweakers.

Ik moet zeggen, ik heb een dubbel gevoel. De sfeer geef ik een 10. Graphics zijn niet state of the art, maar meer dan prima. Je wordt er echt ingezogen, ook door het geluid en andere kleine dingetjes die echt het gevoel geven dat het aardig gepolijst is.

Toch heb ik me erg lopen ergeren. Je wordt echt zo bij het handje genomen. Er loopt nog niet niet iemand mee die je kont afveegt. Op een gegeven moment koos ik om geen Orb in mijn off-hand te houden, maar een Shield en bleef het spel maar vragen: weet je dat zeker? Wil hebt andere opties, kijk in je inventory.

Ik hoop dat je veel van dat soort dingen ook kan uitschakelen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

BjornE schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:52:

Toch heb ik me erg lopen ergeren. Je wordt echt zo bij het handje genomen. Er loopt nog niet niet iemand mee die je kont afveegt. Op een gegeven moment koos ik om geen Orb in mijn off-hand te houden, maar een Shield en bleef het spel maar vragen: weet je dat zeker? Wil hebt andere opties, kijk in je inventory.

Ik hoop dat je veel van dat soort dingen ook kan uitschakelen.
Maak je maar geen zorgen, het is al meerdere malen uitgebreid besproken. De Beta is opzettelijk zeer gemakkelijk gemaakt en is een soort 'tutorial', later in het spel wordt die echt wel anders, en ben je blij dat er iemand bij je is die je kont afveegt (followers) ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:58
Ja ik kreeg telkens de melding dat ik nog een item in me bag had die ik kon gebruiken op een slot die nog lees was. Terwijl dit helemaal niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ryatzu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:02:
Ja ik kreeg telkens de melding dat ik nog een item in me bag had die ik kon gebruiken op een slot die nog lees was. Terwijl dit helemaal niet zo was.
Je hebt een bugreport gedaan hoop ik? Daar ben je immers beta tester voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-07 20:58
Is het veilig om m'n account uit te lenen voor mede tweakers die de beta nog willen proberen? Ik heb een authenticator, verder kan er niks mis gaan opzich toch? Of maak ik dan kans dat m'n account gelocked word omdat het eigenlijk misschien niet mag van blizzard? (ik heb ook m'n wow en starcraft op mijn battle.net account)

Ik vind het gevoelsmatig wel goed om meer mensen de kans te geven om de beta te proberen namelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door hypz op 24-02-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
D3 is niet gelinkt aan de authenticator. Dus je als je je account uitleent en je authenticator aan laat staan, is er niets aan de hand.

(tenminste, dat is mij verteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

hypz schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:04:
Is het veilig om m'n account uit te lenen voor mede tweakers die de beta nog willen proberen? Ik heb een authenticator, verder kan er niks mis gaan opzich toch? Of maak ik dan kans dat m'n account gelocked word omdat het eigenlijk misschien niet mag van blizzard? (ik heb ook m'n wow en starcraft op mijn battle.net account)
Het zou veilig zijn als je degene vertrouwd, en je authenticator eraf haalt of via de chat geeft oid. :)
Officieel mag je volgens mij niet account sharen, maar dit is lastig te controleren natuurlijk, en het wordt afgeraden.
Ik wil best voor je testen overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:58
ReCreator schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:03:
[...]

Je hebt een bugreport gedaan hoop ik? Daar ben je immers beta tester voor ;)
Natuurlijk, voor de rest heb ik ontzettend genoten van de beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
Ja de authenticator word juist niet gebruikt voor de beta, dus opzich kun je dan wel je account lenen, maar kan men niet je wachtwoord wijzigen o.i.d., omdat je via de website wel altijd je authenticator moet gebruiken.

Nouja ik denk er nog heel even over na ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

hypz schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:08:
Ja de authenticator word juist niet gebruikt voor de beta, dus opzich kun je dan wel je account lenen, maar kan men niet je wachtwoord wijzigen o.i.d., omdat je via de website wel altijd je authenticator moet gebruiken.

Nouja ik denk er nog heel even over na ! :)
Aha op die manier, dan kan het inderdaad wel. Dan zou ik wel sowieso het wachtwoord zelf veranderen :)
Ryatzu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:07:

Natuurlijk, voor de rest heb ik ontzettend genoten van de beta!
Goed zo! :) (lucky you!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Je kunt het wachtwoord van je battle.net account alleen wijzigen als je het antwoord op de geheime vraag weet ;)

Ik heb een 2de account aangemaakt voor de beta. Daarna het account (emailadres) van mijn primaire account gewijzigd en toen het account van mijn 2de account gewijzigd naar mijn eerste zodat ik de beta kon spelen vanwege het probleem met de nieuwe accounts 8)7.

[ Voor 54% gewijzigd door Freddy Krueger op 24-02-2012 09:20 ]

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:05
Freddy Krueger schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:13:
Je kunt het wachtwoord van je battle.net account alleen wijzigen als je het antwoord op de geheime vraag weet ;)

Ik heb een 2de account aangemaakt voor de beta. Daarna het account (emailadres) van mijn primaire account gewijzigd en toen het account van mijn 2de account gewijzigd naar mijn eerste zodat ik de beta kon spelen vanwege het probleem met de nieuwe accounts 8)7.
Je zal maar een geheime vraag hebben die al 7 jaar oud is en waar je het antwoord niet meer op weet -O- . Het enige dat ik nog weet dat het iets is met: blub ik ben een vis blub , echt heel slecht :)

Het is dat ik een account van een vriend gebruik om te spelen want anders hadden we elkaarkunnen toevoegen en had ik ook wel mee willen doen. dan maar wachten tot release :(

[ Voor 18% gewijzigd door randomice op 24-02-2012 09:30 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-07 15:23
randomice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:28:
[...]

Je zal maar een geheime vraag hebben die al 7 jaar oud is en waar je het antwoord niet meer op weet -O- . Het enige dat ik nog weet dat het iets is met: blub ik ben een vis blub , echt heel slecht :)
Daar is gelukkig een oplossing voor; Blizzard bellen en een kopie van je ID opsturen.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Dit gaat zo ongeveer mijn end-build worden (tenzij skills aan verandering onderhevig zijn en de stats van items zij nnog niet bekend).

http://d3db.com/tool/calculator/demon-hunter/7772

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Khiu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:30:
[...]

Daar is gelukkig een oplossing voor; Blizzard bellen en een kopie van je ID opsturen.
Ach te veel werk en me authenticator werkt erop dus ik zal me WW niet zo gauw hoeven te veranderen O-)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 12:03
Gister ook heerlijk de beta gespeeld als sorcerer (lvl 13 inmiddels). Aan het begin was het voor mij een beetje van... meh... Maar damn.. Wat is dat spel snel weer verslavend :) Begint al snel leuker te worden als je ook co-op speelt, beetje uitdaging bij de tegenstanders!

Inmiddels al heel wat achievements binnen, alleen nog de level 13 characters van alle classes... Duurt lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik ben op dit moment vanwege dat oude geheime vragen en wachtwoorden probleem ook van van alles en nog wat aan het registreren. Want op een gegeven moment wordt je er echt zout van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Manu_ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:09:
Voor iedereen die net zoals ik aan het wachten is tot die error 315300 gefixt is: http://twitter.com/#!/Bashiok/status/172739802121244672. Het zou niet lang meer moeten duren dus.
Neuh, maar het werkt nog niet :7. Let's hope. Het zal wel soon verholpen zijn ja :')

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Ik heb 2 build in gedachten voor de WD

Eerste een commander build met summons : http://d3db.com/tool/calculator/witch-doctor/7782

en de tweede een poison build : http://d3db.com/tool/calculator/witch-doctor/7786

Zal mijn benieuwen of er echt 100% resist monsters zijn anders moet er bij de poison build iets anders komen :)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
randomice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:31:
[...]

Ach te veel werk en me authenticator werkt erop dus ik zal me WW niet zo gauw hoeven te veranderen O-)
Het kan overigens ook gewoon door een support ticket aan te maken via battle.net, je kan dan bijlagen toevoegen van je ID kaart e.d.

Ik moest zelf een keer m'n mail adres wijzigen, omdat die nog op xs4all account stond waar ik geen klant meer was, en dus ook niet meer in m'n mail kon kijken. (je moest in je oude mail een link drukken om te bevestigen om het te wijzigen).

M'n geheime antwoord op m'n geheime vraag uit 2005 wist ik ook al lang niet meer "Wat is je favoriet film?" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

randomice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:45:
Ik heb 2 build in gedachten voor de WD

Eerste een commander build met summons : http://d3db.com/tool/calculator/witch-doctor/7782

en de tweede een poison build : http://d3db.com/tool/calculator/witch-doctor/7786

Zal mijn benieuwen of er echt 100% resist monsters zijn anders moet er bij de poison build iets anders komen :)
Denk wel dat er mobs zijn die 100% resist is tegen 'iets'. Dan moet je er iets anders op verzinnen om die mob te killen.

Bluuhh... ik hoop van harte dat er geen souls zijn in Diablo 3 8)7 toch één van de top 5 monsters in hell waar je instant dead kunt zijn (vipers, dolls).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Anoniem: 182205 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:48:
[...]

Denk wel dat er mobs zijn die 100% resist is tegen 'iets'. Dan moet je er iets anders op verzinnen om die mob te killen.

Bluuhh... ik hoop van harte dat er geen souls zijn in Diablo 3 8)7 toch één van de top 5 monsters in hell waar je instant dead kunt zijn (vipers, dolls).
Ach het is toch zo dat je resist krijgt met intel en dat is precies wat een WD wil, dus die souls maakt ik me niet druk om. Dolls daarentegen 8)7 , krengen en toch moet er wel zoiets in zitten om het spannend te houden _/-\o_ .

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

randomice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:57:
[...]

Ach het is toch zo dat je resist krijgt met intel en dat is precies wat een WD wil, dus die souls maakt ik me niet druk om. Dolls daarentegen 8)7 , krengen en toch moet er wel zoiets in zitten om het spannend te houden _/-\o_ .
Als je goed hebt gekeken zitten dolls wel degelijk in Diablo 3. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 15:43
Souls waren enkel zo angstaanjagend omdat op hun ranged lightning aanval de physical damage meegerekend werd. Denk ik toch, het is al lang geleden :)

Ik hoop dat er even gevaarlijke mobs inzitten maar dan niet door bugs maar by design. Dat waren pas echt momenten waarop je het verschil zag tussen een lololhammerisEZ en iemand die het spel begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Is het een idee om een apart topic te maken voor het uitlenen van beta accounts zoals die van Leeghoofd, Junia en misschien hypz?

Uiteraard lijkt me daar dan de regel dat aanmelden enkel via DM gaat, en in de topic enkel berichtjes komen met de lijst aanmeldingen, commentaar over het uitlenen en een vraag naar meer geinteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Quicky schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:09:
Is het een idee om een apart topic te maken voor het uitlenen van beta accounts zoals die van Leeghoofd, Junia en misschien hypz?

Uiteraard lijkt me daar dan de regel dat aanmelden enkel via DM gaat, en in de topic enkel berichtjes komen met de lijst aanmeldingen, commentaar over het uitlenen en een vraag naar meer geinteresseerden.
hier dacht ik ook aan, mocht ik nog een key op de kop tikken, dan doe ik ook mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

HoD85 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:06:
Souls waren enkel zo angstaanjagend omdat op hun ranged lightning aanval de physical damage meegerekend werd. Denk ik toch, het is al lang geleden :)

Ik hoop dat er even gevaarlijke mobs inzitten maar dan niet door bugs maar by design. Dat waren pas echt momenten waarop je het verschil zag tussen een lololhammerisEZ en iemand die het spel begreep.
Souls waren alleen lightning damage met wat mana drain. Ze hadden gewoon een hoge lightning damage cap.. weet nog wel bij teleporteren naar baal... in een groepje souls met dolls.. dolls zijn zo pijnlijk omdat ze hoge melee damage hebben en corpse explosion bij doodgaan.. echt super irritant..
Vipers hadden charge volgens mij maar daar had ik FHR voor, maar volgens mij deden ze ook nog poison..

Echt te veel D2 gespeeld.... }:O

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-07 11:30
Is het mogelijk om een gebruikte betakey door te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

ozothebozo schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:37:
Nee, tenzij je je battle.net account weggeeft.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

ontkoppelen en doorgeven aan een ander bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Nee maar ik zal geen misbruik maken van je account hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-07 11:30
Dankjewel voor de snelle reply, allen :D
Ik bedoelde inderdaad ontkoppelen en doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik vind dat er wel luchtig gedaan wordt over een super nieuws item!

Hierboven is gezegd dat " in the near future" een releasedage zal komen. Dat is toch grandioos nieuws? In het verleden was " the near future" 2 weken. Zal dat nu ook ongeveer zijn? Blizzard heeft andere tijdsaanduidingen dan de meeste van ons. ("Early 2012, SoonTM)".

Maar ik denk dat we dus wel een datum kunnen verwachten binnen twee weken!!! _/-\o_ _/-\o_

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Stranglem schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:53:
Ik vind dat er wel luchtig gedaan wordt over een super nieuws item!

Hierboven is gezegd dat " in the near future" een releasedage zal komen. Dat is toch grandioos nieuws? In het verleden was " the near future" 2 weken. Zal dat nu ook ongeveer zijn? Blizzard heeft andere tijdsaanduidingen dan de meeste van ons. ("Early 2012, SoonTM)".

Maar ik denk dat we dus wel een datum kunnen verwachten binnen twee weken!!! _/-\o_ _/-\o_
Ach, ik denk dat we allemaal de vage tijdsaanduidingen van Blizzard zo langzamerhand met een korreltje(of kilo) zout nemen.

Ik zit ondertussen ook wel in de it's done when it's done mindset, dus ga me ook niet teveel verheugen totdat er daadwerkelijk een gold master de deur uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ben echt benieuwd naar de rest van de acts, en twijfel tussen een WD en een Monk
Ze zijn allebei cool

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 182205 heeft het vermoeden dat dit de laatste patch is.

Aanpassingen zullen ze pas doorvoeren zodra het spel wordt vrijgegeven. Dan pas maakt men ook de itemstats bekend denk ik.

Anyway;

Vraagje omtrent de blizzard store. Ik zie dat je daar met Ideal kunt betalen om geld op je balance te storten.
1) hoeveel gaat Diablo 3 kosten? (als kosten in balance) Dan kan ik exact het juiste bedrag overmaken.
2) als ik via mijn balance Diablo 3 bestel, krijg ik dan per direct een key en kan ik meteen aan de slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Anoniem: 182205 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:57:
* Anoniem: 182205 heeft het vermoeden dat dit de laatste patch is.

Aanpassingen zullen ze pas doorvoeren zodra het spel wordt vrijgegeven. Dan pas maakt men ook de itemstats bekend denk ik.

Anyway;

Vraagje omtrent de blizzard store. Ik zie dat je daar met Ideal kunt betalen om geld op je balance te storten.
1) hoeveel gaat Diablo 3 kosten? (als kosten in balance) Dan kan ik exact het juiste bedrag overmaken.
2) als ik via mijn balance Diablo 3 bestel, krijg ik dan per direct een key en kan ik meteen aan de slag?
Ik gok dat de prijs pas bekend wordt zo gauw de release datum bekend is (of de gold master de deur uit is). Dan zal de pre-order ook verschijnen op de Blizz site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Cthulhu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:56:
Ben echt benieuwd naar de rest van de acts, en twijfel tussen een WD en een Monk
Ze zijn allebei cool
Ik ben benieuwd hoe act 1 afloopt, Skeleton King is pas het begin van Act 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

The Legendary Stone of Jordan _/-\o_
http://eu.battle.net/d3/en/item/stone-of-jordan

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

lol

http://eu.battle.net/d3/en/item/obsidian-ring-of-the-zodiac

Die is natuurlijk nog veel vetter, voor alle D1 oldies onder ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
BoY-z0nDeRMaN schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:02:
[...]

Ik ben benieuwd hoe act 1 afloopt, Skeleton King is pas het begin van Act 1...
Einde van 1/3 van Act 1. Einde van 2/3 van Act 1 wordt het killen van de siegebreaker. Einde van Act is wordt killen van hmmm

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-07 12:08
Haha inderdaad, zou ook vet zijn als ze de Obsidian Plate of the Whale zouden maken, die werd echt ontzettend veel geduped in D1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Uh, Godly bedoel je denk ik?

Samen met de KSOH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Oh ja Godly Plate of the Whale inderdaad, daar kwamen op een gegeven moment zelfs helms en ringen enzo van :)

Dat dupen liep in Diablo 1 echt uit de hand. Ik kreeg een staff of apocalypse die op lvl 1 te gebruiken was met een heleboel charges erop. Toen gelijk Hell in gelopen omdat die apocalypse heel sterk was, dat was gewoon niet leuk meer.

Toen ben ik maar "legit" gaan spelen in Diablo 1, er kwamen toen zelfs tooltjes voor om te zien of een speler legit was of niet.

Leuke herinneringen aan D1, behalve van de keren dat je PK'ed werd :(

[ Voor 67% gewijzigd door EnigmaNL op 24-02-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ik kwam de Oculus 'Ring' ook al tegen. Dat was ook een veel voorkomende gedupede hack in D2.

*g*

Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg513/scaled.php?server=513&filename=d3item.jpg&res=medium

Ze hebben mijn naam gebruikt :)

Nu moet ik toch wel een beta key krijgen :P

[ Voor 60% gewijzigd door Tormbo op 24-02-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm apart.. De Barbarian heeft maar 2 class specific itemtypes?

Barbarian: Mighty Weapons & Mighty Belts
Witch Doctor: Voodoo Masks, Mojos & Ceremonial Knives
Demon Hunter: Hand Crossbows, Cloaks & Quivers
Monk: Daibos, Fist Weapons & Spirit Stones
Wizard: Orbs, Wizard Hats & Wands

Of moet ik de one-handed en two-handed Mighty Weapons als 2 zien? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Angeloonie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:12:
Hmm apart.. De Barbarian heeft maar 2 class specific itemtypes?

Barbarian: Mighty Weapons & Mighty Belts
Witch Doctor: Voodoo Masks, Mojos & Ceremonial Knives
Demon Hunter: Hand Crossbows, Cloaks & Quivers
Monk: Daibos, Fist Weapons & Spirit Stones
Wizard: Orbs, Wizard Hats & Wands

Of moet ik de one-handed en two-handed Mighty Weapons als 2 zien? :P
ik vindt van wel 8)

2x one handed mighty weapons :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

http://eu.battle.net/d3/en/item/swinelesions-crucio

Is dit een steek onderwater naar Harry Potter? Swine = Hog lesion = wond(vrij vertaalbaar naar wrat/wart) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:39
Tormbo schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:27:

Is dit een steek onderwater naar Harry Potter? Swine = Hog lesion = wond(vrij vertaalbaar naar wrat/wart) ;)
en Crucio is de deathcurse in Harry Potter, dus duidelijk een steek onderwater/shoutout naar Potter ja ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:05

skoozie

SCSI

Tormbo schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:27:

Bij Blizzard waren ze altijd al goed bezig met hun namen. Heb al vaker gezien dat er starwars referals naar boven (NPC's) kwamen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Mijn god... de indestructable ring uit D1!! geniaal.. helemaal vergeten, nostalgie }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat kan niet anders dan een HP reference zijn ja. :P Swine en Crucio komen rechtstreeks bij Harry vandaan.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
BoY-z0nDeRMaN schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:30:
[...]

Mijn god... de indestructable ring uit D1!! geniaal.. helemaal vergeten, nostalgie }:O
Hadden ringen en amuletten dan wel durabillity? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Bulls schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:34:
[...]

Hadden ringen en amuletten dan wel durabillity? }:O
trololololol ... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Puc van S. schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:30:
[...]

en Crucio is de deathcurse in Harry Potter, dus duidelijk een steek onderwater/shoutout naar Potter ja ;)
crucio is niet de deathcurse, maar de torture curse.
Avada Kadavra is de deathcurse :)

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Nope, maar een tweetal van deze ringen en je was praktisch indestructable, met 30% resist all(of meer?) en +20 all attributes.

Ben benieuwd wat de 'funny' items voor beschrijvingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Tormbo schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:35:
Nope, maar een tweetal van deze ringen en je was praktisch indestructable, met 30% resist all(of meer?) en +20 all attributes.

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6058/6317439003_c58919691d_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Tormbo schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:35:

Ok ik dacht dat het D2 was, en daar had je wel de Indestructable rune, maar dat is voor een item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
haha Die "check back soon " staat er ook al minstens 4 maanden :D .

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Heh, heb de eerste LOTR verwijzing ook al gevonden.

http://eu.battle.net/d3/en/item/ivory-tower

haha wat vet, iemand deze al gezien? :P

http://eu.battle.net/d3/en/item/wirts-original-leg

[ Voor 33% gewijzigd door Tormbo op 24-02-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Voor de geïntresseerden: Power Unlimited geeft vandaag ook beta keys weg via hun website en facebook pagina ;)

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:41
Ik kan me geen ivoren toren herinneren uit LOTR? Eerder een grieks mythische verwijzing naar de Ivory Gates of false dreams.

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Vet, Tal Rasha's Wrapping set is er ook weer!

http://eu.battle.net/d3/en/item/tal-rashas-guardianship

Weet niet hoe ik naar het hele set moet linken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Christian_Ku schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:53:
[...]

Ik kan me geen ivoren toren herinneren uit LOTR? Eerder een grieks mythische verwijzing naar de Ivory Gates of false dreams.
Ben ik dan in de war? Naja..

Thanks for de heads-up Freddy, heb me ff ingeschreven.

100 punten voor wie het item vind dat naar de X-men verwijst.

En een verwijzing naar onze prins... ;)

http://eu.battle.net/d3/en/item/avalanche

[ Voor 17% gewijzigd door Tormbo op 24-02-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Freddy Krueger schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:48:
Voor de geïntresseerden: Power Unlimited geeft vandaag ook beta keys weg via hun website en facebook pagina ;)
Gaan ze 10 keys op facebook zetten en wie het snelste is met tikken wint ? :o Gelukkig heb ik toevallig mij authenticator meegenomen vandaag..

[ Voor 9% gewijzigd door randomice op 24-02-2012 12:04 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Die had ik al eerder gespot :P
http://eu.battle.net/d3/en/item/logans-claw

Iemand die nu zin heeft een uurtje te Co-oppen voor ik naar mn werk moet? :P

[ Voor 46% gewijzigd door anu op 24-02-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Christian_Ku schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:53:
[...]

Het kan ook gewoon geen verwijzing zijn uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

The Ivory Tower klinkt toch wel zeer bekend, zit het niet in de film? (na het googlen lijkt het er niet op, maar het klinkt zo bekend...).

Maar inderdaad, er zullen weer genoeg references zijn naar films en personen. Doet Blizzard altijd, en is ook zeker leuk als je zoiets tegen komt in de game. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 24-02-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ivory tower doet mij eerder denken aan lineage 2. Daar stond er ook eentje.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Is de ivory tower niet ook iets uit de neverending story? staat me zo vaag iets van bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackreign
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
De ivoren toren wordt gebruikt in legio games en verhalen. (Homm, Majesty, Sword of Truth serie)

Van wikipedia:
The term Ivory Tower originates in the Biblical Song of Solomon (7,4), and was later used as an epithet for Mary.

From the 19th century it has been used to designate a world or atmosphere where intellectuals engage in pursuits that are disconnected from the practical concerns of everyday life. As such, it usually carries pejorative connotations of a wilful disconnect from the everyday world; esoteric, over-specialized, or even useless research; and academic elitism, if not outright condescension. In American English usage it is a shorthand for academia or the university, particularly departments of the humanities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Anoniem: 311097 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:05:
The Ivory Tower klinkt toch wel zeer bekend, zit het niet in de film? (na het googlen lijkt het er niet op, maar het klinkt zo bekend...).

Maar inderdaad, er zullen weer genoeg references zijn naar films en personen. Doet Blizzard altijd, en is ook zeker leuk als je zoiets tegen komt in de game. :)
Vreemd, kan zelf namelijk geen enkele Ivory Tower vinden in Lord of the Rings :)

Ivory Tower is overigens ook een kaart in het spel Magic the Gathering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:41
EnigmaNL schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:12:
[...]

Vreemd, kan zelf namelijk geen enkele Ivory Tower vinden in Lord of the Rings :)

Ivory Tower is overigens ook een kaart in het spel Magic the Gathering.
Kan me voorstellen dat de verwarring ontstaat door Orthanc in Isengard. Wel een toren die een grote rol in het verhaal speelt, maar niet een ivoren toren natuurlijk. Verder is de ivoren toren natuurlijk ook spreekwoordelijk een symbool voor afgesloten zijn van de rest van de wereld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

niemand nu aan het spelen trouwens die zin heeft in een beetje Co-op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://eu.battle.net/d3/en/item/chaingmail - spelvout?
http://eu.battle.net/d3/en/item/scarab-chitin - everquest much?
http://eu.battle.net/d3/en/item/the-inquisitor - lijkt op wat romeinse keizers droegen.

Heb gewoon zin om mijn character samen te stellen met items en zulks... Maar ja, de stats zijn nog niet bekend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
anu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:15:
niemand nu aan het spelen trouwens die zin heeft in een beetje Co-op?
ja ik, Dalyxia#1266

Alleen heb ik het idee dat multiplayer eht op dit moment niet doet

En ligt het aan mij maar hoe zie je achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

hij geeft geen error bij het toevoegen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
anu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:19:
hij geeft geen error bij het toevoegen iig :)
heb ik bij pedr0 idd wel, zegt tie dat tie de battletag niet kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Hmm, ik zie ook geen openstaande request of zo, gebeurd gewoon niets, mijn tag is Anu#2359 btw :)
Sjizo en Rappel zullen ook onder mijn account spelen af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

anu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:25:
Hmm, ik zie ook geen openstaande request of zo, gebeurd gewoon niets, mijn tag is Anu#2359 btw :)
Sjizo en Rappel zullen ook onder mijn account spelen af en toe.
Mag ik jou ook toevoegen voor misschien vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik zou vanavond ook graag met jullie willen co-op´en, maar ik heb helaas nog geen beta key weten te bemachtigen. Ik hoop dat dat nog gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:05

skoozie

SCSI

Anoniem: 182205 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:17:
http://eu.battle.net/d3/en/item/chaingmail - spelvout?
http://eu.battle.net/d3/en/item/scarab-chitin - everquest much?
http://eu.battle.net/d3/en/item/the-inquisitor - lijkt op wat romeinse keizers droegen.

Heb gewoon zin om mijn character samen te stellen met items en zulks... Maar ja, de stats zijn nog niet bekend. :(
is dat een Chain-Gmail of een Chaing-Mail? klinkt bijna chinees :D

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 09:00
Haha wat mooi dat al die items terug komen. Doet me weer denken aan die uber items uit diablo 1
Arch Angel's Staff of Apocalypse (200 charges, flame on >:)), Godly Plate of the Whale, Dreamflange. Dat zou toch weer een smile op mijn gezicht toveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Volgens mij word diablo 3 zowiesow een grote diablo nostalgie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Mooie deal als je van plan bent PU (Power Unlimited) lid te worden:

https://www.hubstore.nl/bestel.asp?LN=PUDIAB

Een jaar lang PU elke maand thuisbezorgd + gratis het spel Diablo 3. Alles bij elkaar voor 39 euro. Dat is heel goedkoop volgens mij.

Ik ga de CE halen, dus voor mij is het niet handig.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Heh, jazeker, Godly Plate of the Whale, Obs/Zod rings/amu, Thinking Cap, Dreamflange en Storm Shield en een King's Sword of Haste voor de triple immunes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-07 11:45
Stranglem schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:32:

Een jaar lang PU elke maand thuisbezorgd + gratis het spel Diablo 3. Alles bij elkaar voor 39 euro. Dat is heel goedkoop volgens mij.

Dat is inderdaad goedkoop, bedankt voor de link :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:00
Stranglem schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:32:

Bedankt! Hier gaan we denk ik maar gebruik van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
lolgast schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:34:
[...]

Bedankt! Hier gaan we denk ik maar gebruik van maken :)
ik wil een gelijk spelen dus ik doe het wel online via blizzard maar voor de rest een goede actie!

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Inderdaad heel goedkoop, maar ik wil het risico niet lopen dat ik NIET om 12 uur s'nachts kan beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:36
De Power Unlimited kennende zal je wel even op je spel moeten wachten, ik wil hem meteen spelen! :-)
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic!

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic