Mee eens, ik ga hem zeker nog een kans geven want wellicht heeft de WD een ruwe start en zal dit op hoge level beter is. In patch 11 of 12 vond ik hem in ieder geval niet echt fijn spelen.
Ik wil beide
Via een oud D2 maatje die ik ken van tweakers heb ik voor path 12 of 11 al eens wat gespeeld en dat gaf mij wel degelijk het echte Diablo gevoel. Het speelt fijn weg en dezelfde drang tot spelen is aanwezig.
Heb de skillrunes nog niet geprobeerd maar ook ik ben daar wat sceptisch over maar dat zal geen afbreuk doen aan de sfeer of de rest van de gameplay

Dat gaat komen wanneer ik het nieuwe deeltje open vanmiddag/vanavond

Zal dan inderdaad gaan in de vorm van, stuur mij een DM met je nick + battletag als je erin opgenomen wilt worden, posts in het topic zelf ga ik niks mee doen. Maar goed dat zullen jullie nog wel lezen vanmiddag/vanavond

Die had ik ook een twee tal keren gevonden een hele tijd terug.
Kun je helaas nog niks mee doen.
djunicron schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:08:
Dit zijn toevallig met dit level de enige mobs waar je fatsoenlijk amulets uit kunt droppen, 40 sec per run, kan je dus in een kwartiertje Amu's krijgen.
En dat terwijl Blizz geen runs meer wilde aanmoedigen. Nu is dit natuurlijk door de handmatige cap en in de retail versie niet meer mogelijk, maar het lijkt er toch op dat de fanbase gewoon runs wil blijven doen...
Dit heb ik een hele tijd terug ook veel gedaan maar geen geluk gehad en helemaal geen amu's gevonden.
Tevens kun je ook het beste SK runs doen samen met een maat, eentje in een lvl13 char en de ander in een lvl 1 voor de first drop (dropt er altijd een rare item).
Sowieso zal de playerbase toch altijd doen waar ze zelf zin in hebben.
Inferno zal natuurlijk een heel andere dimensie geven maar ik sluit zeker niet uit dat ik niet (dagenlang) bossruns ga doen.
Dricus schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:00:
Voor het gemak heb ik maar even een overzichtje gemaakt van alle Battle Tags die ik de afgelopen tijd langs heb zien komen. Dit heb ik gedaan in de vorm van een Google Docs spreadsheet. Iedereen die de link heeft kan de sheet bewerken, dus voel je vrij om jezelf toe te voegen.
Klik hier om naar de spelerslijst te gaan.
Dat maakt het weer makkelijk, minder werk voor mij, yay.