Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Anoniem: 33272
Gister eventjes met Barb walkthrough gedaan (level 10 op het einde). Speelde echt lekker weg, een stuk 'lekkerder' of vloeiender dan de versie op gamescom. Enige wat me echt opviel waren de graphics, niet slecht en goede sfeer maar ik had net iets beter verwacht. Misschien dat ze er in de retail nog een optie aan toevoegen voor hoger dan high alleen.anu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:25:
Hmm, ik zie ook geen openstaande request of zo, gebeurd gewoon niets, mijn tag is Anu#2359 btw
Sjizo en Rappel zullen ook onder mijn account spelen af en toe.
Identifiën is imo een beetje nutteloos aangezien het 3 seconden wachten is na rechtermuis klik.
All-in-all: heb er zin in
Anoniem: 311097
Dit. Voor mij precies hetzelfde, ik koop gewoon een digitale versie.Nadser schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:36:
Inderdaad heel goedkoop, maar ik wil het risico niet lopen dat ik NIET om 12 uur s'nachts kan beginnen
Dit dus, normaal ben ik zeker van de boxed editiies, en stiekum nu ook.. maar ik weet zeker dat ik geen retail versie ga bemachtigen om 12.00 snachtsNadser schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:36:
Inderdaad heel goedkoop, maar ik wil het risico niet lopen dat ik NIET om 12 uur s'nachts kan beginnen
Nog maar even kijken wat ik doe.. want ik ben wel een verzamelaar van game boxes
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Hier en daar hebben zijn nog wel winkels die ze de dag ervoor verkopen,.. Battlenet gaat waarschijnlijk toch pas om 00.00 online. Dus zou je alsnog de boxed kunnen kopen?Dakreal schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:39:
[...]
Dit dus, normaal ben ik zeker van de boxed editiies, en stiekum nu ook.. maar ik weet zeker dat ik geen retail versie ga bemachtigen om 12.00 snachts
Nog maar even kijken wat ik doe.. want ik ben wel een verzamelaar van game boxes
Gewoon lekker naar een nachtrelease gaan. Dat ga ik ook doen. Misschien komen we elkaar wel tegen:PDakreal schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:39:
[...]
Dit dus, normaal ben ik zeker van de boxed editiies, en stiekum nu ook.. maar ik weet zeker dat ik geen retail versie ga bemachtigen om 12.00 snachts
Leven en laten leven!
For real? Dat boeit me dus totaal niet alhoewel ik groot Diablo fan benNadser schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:36:
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Waar zie je precies dat je een jaar lang de PU krijgt? Ik zie alleen maar "dit abbonement geldt tot wederopzegging." Dus 39 euro plus verzending voor je welkomstgeschenk exclusief de PU volgens mij.Stranglem schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:32:
Mooie deal als je van plan bent PU (Power Unlimited) lid te worden:
https://www.hubstore.nl/bestel.asp?LN=PUDIAB
Een jaar lang PU elke maand thuisbezorgd + gratis het spel Diablo 3. Alles bij elkaar voor 39 euro. Dat is heel goedkoop volgens mij.
Ik ga de CE halen, dus voor mij is het niet handig.
Komt door het lange wachten denk ik...Jackson Claxon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:41:
[...]
For real? Dat boeit me dus totaal niet alhoewel ik groot Diablo fan ben. Dag erna of paar dagen maakt mij eigenlijk niks uit. Wil geen weken wachten maar een dagje eerder of later, care!
Dat dacht ik eerst ook met WoW, maar ik was erg blij dat bijna direct na de launch heb kunnen spelen, hoewel het toen wel knetterdruk was.Jackson Claxon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:41:
[...]
For real? Dat boeit me dus totaal niet alhoewel ik groot Diablo fan ben. Dag erna of paar dagen maakt mij eigenlijk niks uit. Wil geen weken wachten maar een dagje eerder of later, care!
Overigens kan een digitaal distributieplatform natuurlijk gewoon overbelast raken tijdens de launch en heb je nog niks, welke maatregelen ze ook nemen om het te voorkomen. Login errors met nieuwe beta-accounts beloven iig niet veel goeds.
Hier komt iets hips te staan
http://scythedesigns.com/forums.diabloexpressions.com/index.php?/topic/177-free-diablo-iii-for-dutch-members/page__view__findpost__p__930Righthere schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:44:
[...]
Waar zie je precies dat je een jaar lang de PU krijgt? Ik zie alleen maar "dit abbonement geldt tot wederopzegging." Dus 39 euro plus verzending voor je welkomstgeschenk exclusief de PU volgens mij.
Leven en laten leven!
Ik las dat het mogelijk gaat zijn om van te voren de game te downloaden en dat je alleen nog maar een key hoeft in te voeren om daadwerkelijk te starten met gamen.HyperMan schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:44:
[...]
Dat dacht ik eerst ook met WoW, maar ik was erg blij dat bijna direct na de launch heb kunnen spelen, hoewel het toen wel knetterdruk was.
Overigens kan een digitaal distributieplatform natuurlijk gewoon overbelast raken tijdens de launch en heb je nog niks, welke maatregelen ze ook nemen om het te voorkomen. Login errors met nieuwe beta-accounts beloven iig niet veel goeds.
Dus dan download je alles 3 dagen ervoor en installeer je het ook en voer je pas je key om 00:00 in of als je thuis komt van je Diablo 3 launch event. Dan heb je ook geen problemen met servers.
Alleen er gaat sowieso een hogere load zijn omdat iedereen van de hele wereld gaat beginnen met spelen. Dat gaat erg worden. Heel erg:P
Leven en laten leven!
Download gebeurt via bittorrent protocol, dus dat zal heel goed meevallen: Hoe meer spelers tegelijk willen downloaden, hoe vlotter je download isStranglem schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:50:
[...]
Alleen er gaat sowieso een hogere load zijn omdat iedereen van de hele wereld gaat beginnen met spelen. Dat gaat erg worden. Heel erg:P
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Hij bedoelt inloggen nadat je het spel al helemaal hebt geinstalleerd, met WoW en nu met de nieuwe beta-accounts gaf/geeft dat iig problemen, dus grote kans dat dat weer gaat gebeuren.Boeboe schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:51:
[...]
Download gebeurt via bittorrent protocol, dus dat zal heel goed meevallen: Hoe meer spelers tegelijk willen downloaden, hoe vlotter je download is
Hier komt iets hips te staan
Als er 1 in Woerden is dan is dat zeker geen probleem. Maar ik ga echt niet ergens heen rijdenStranglem schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:41:
[...]
Gewoon lekker naar een nachtrelease gaan. Dat ga ik ook doen. Misschien komen we elkaar wel tegen:P
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik bedoel meer het spelen zelf. Want ik heb begrepen dat het spawnen van monsters verstuurd wordt van de server van Blizzard zelf.Boeboe schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:51:
[...]
Download gebeurt via bittorrent protocol, dus dat zal heel goed meevallen: Hoe meer spelers tegelijk willen downloaden, hoe vlotter je download is
Ik kan me voorstellen als er aan miljoenen mensen tegelijk informatie verstuurd moet worden over het spawnen van monsters op hun pc, dat daardoor de servers trager worden.
Leven en laten leven!
Gewoon naar de plaatselijke game winkel gaan en vragen vanaf wanneer hij Diablo verkoopt en dat je hem anders wel downloadDakreal schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:54:
[...]
Als er 1 in Woerden is dan is dat zeker geen probleem. Maar ik ga echt niet ergens heen rijdenzo erg is het dan nog net niet ;-)
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Dan mis je wel de race naar HC of de RMAH stuff he zoals special craftables of Inferno gear.Jackson Claxon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:41:
[...]
Met D3 gaan ze waarschijnlijk precies hetzelfde doen. En makkelijker ook nog, want je kunt niets zonder hun servers. Wél kan je via eigen baksels content bekijken, maarja, dat is natuurlijk niet het hele spel en alleen maar super spoiler gevaarlijk...
Database sites zullen ook wel een weekje van te voren alle retail MPQ's doormijnen, ik dacht dat één van de dev's ook al aangaf dat de game files om die reden AES encrypted geïnstalleerd zouden worden, zeg maar zoals ze ook bij Steam doen bij pre-loads. Reken er dus maar op dat je gewoon een retail versie kunt kopen ruim voordat de game gelanceerd wordt.
Vandaag op de Twitter las ik trouwens dat "soon" er een echte, harde release dat is. Hij schijnt al gelekt te zijn, maar Bashiok gaat em bekend maken als alle partijen groen licht hebben gegeven. Die andere dude, Jay volgens mij, de onderdirector gaf aan dat ze blij waren Q2 te zullen gaan halen. Het is dus toch (de US definitie van) Early 2012 geworden.
I'll survive.....Bulls schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:04:
[...]
Dan mis je wel de race naar HC of de RMAH stuff he zoals special craftables of Inferno gear.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Dan wat anders:
De Beta heeft nu al runs, omdat er maar een paar level 9 mobs zijn:
Dit zijn toevallig met dit level de enige mobs waar je fatsoenlijk amulets uit kunt droppen, 40 sec per run, kan je dus in een kwartiertje Amu's krijgen.Okay so I discovered that the three amulets i've had organically drop for me all have dropped from the same mobs.
I searched the forums to find if others found the same experience, and to my amazement there are already "Amulet Runs" established. Where you use game "checkpoints" to manipulate your game positioning to benefit these "runs".
Is this creative use of game mechanics or exploit?
1) Last checkpoint prior to the Skeleton King room door
2) Skip cinematic
3) Kill the 8-9 skeletons that spawn before SK boss
4) Leave Game
5) Start Game
Because the checkpoint is right before the boss door. The game will load you directly at that point. The game HOWEVER saves ALL loot received during these runs, regardless to the fact that you Did NOT kill SK, or reach a new checkpoint.
So you basically rinse/repeat Steps 1-5 to recieve crazy amounts of loot, specifically better odds of amulet drops.
En dat terwijl Blizz geen runs meer wilde aanmoedigen. Nu is dit natuurlijk door de handmatige cap en in de retail versie niet meer mogelijk, maar het lijkt er toch op dat de fanbase gewoon runs wil blijven doen...
[ Voor 83% gewijzigd door djunicron op 24-02-2012 13:16 ]
Dat is geloof ik nu al de derde keer dat ik die quote in dit topic voorbij zie komen, of vergis ik me?
Weet je niet wat die gelekte datum is dan?djunicron schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:06:
SC2 was ook een week van te voren te verkrijgen. Ik kreeg m'n pre-order op woensdag, terwijl je pas donderdag nacht kon spelen. Iets van "Damn, it's no time just yet" kreeg je te zien als je wilde starten. Later werd dat één keer Tychus met "Damn, it's about time!" te zien en kon je gewoon spelen.
Met D3 gaan ze waarschijnlijk precies hetzelfde doen. En makkelijker ook nog, want je kunt niets zonder hun servers. Wél kan je via eigen baksels content bekijken, maarja, dat is natuurlijk niet het hele spel en alleen maar super spoiler gevaarlijk...
Database sites zullen ook wel een weekje van te voren alle retail MPQ's doormijnen, ik dacht dat één van de dev's ook al aangaf dat de game files om die reden AES encrypted geïnstalleerd zouden worden, zeg maar zoals ze ook bij Steam doen bij pre-loads. Reken er dus maar op dat je gewoon een retail versie kunt kopen ruim voordat de game gelanceerd wordt.
Vandaag op de Twitter las ik trouwens dat "soon" er een echte, harde release dat is. Hij schijnt al gelekt te zijn, maar Bashiok gaat em bekend maken als alle partijen groen licht hebben gegeven. Die andere dude, Jay volgens mij, de onderdirector gaf aan dat ze blij waren Q2 te zullen gaan halen. Het is dus toch (de US definitie van) Early 2012 geworden.
Leven en laten leven!
Klopt, maar mensen lezen niet en dumpen direct nieuws wat voor die persoon nieuw is.Anakha schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:10:
[...]
Dat is geloof ik nu al de derde keer dat ik die quote in dit topic voorbij zie komen, of vergis ik me?
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Zitten een paar leuke "references"/overeenkomsten tussen:
Beckon Sail = Kate Beckinsale is an actress, most famous for her roles in the “Underworld” movies.
Hammer Jammers = Stop! Hammer time!
Pride of Cassius = Cassius Clay was Mohammad Ali’s name before he converted to Islam. He is considered the best boxer of all time.
Ghost Face Mask = The mask worn by the killer in the “Scream” movies.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Release date announcement in de "near future". Dan denk ik aan maart een announcement. Dus dan is een release in mei zeker niet onrealistisch.
MHW: Jay
Argh, sorry mensen, ik had nog even gekeken. Ik heb m'n post maar in wat anders interessants veranderd...Jackson Claxon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:13:
[...]
Klopt, maar mensen lezen niet en dumpen direct nieuws wat voor die persoon nieuw is.
Ik had het kunnen weten want het was ook niet echt nieuw voor mij, ik las het vanochtend 6u, maar ben even aan het middag t.netten.
Ha, ik weet wat ik vanmiddag dus ga doen, skellierunnen!djunicron schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:23:
[...]
Argh, sorry mensen, ik had nog even gekeken. Ik heb m'n post maar in wat anders interessants veranderd...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit maakt het spelen van blizzard games altijd zo leuk, kwaliteit!Angeloonie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:14:
http://d3onslaught.com/tag/legendary/
Zitten een paar leuke "references"/overeenkomsten tussen:
Beckon Sail = Kate Beckinsale is an actress, most famous for her roles in the “Underworld” movies.
Hammer Jammers = Stop! Hammer time!
Pride of Cassius = Cassius Clay was Mohammad Ali’s name before he converted to Islam. He is considered the best boxer of all time.
Ghost Face Mask = The mask worn by the killer in the “Scream” movies.
BattleTag
Randomice#2950
voeg maar toe
Game lijstje op battlenet is nu weer vol
[ Voor 22% gewijzigd door randomice op 24-02-2012 13:40 ]
Vanavond ook lekker spelen!!
Voeg mij ook maar toe, Aquine#2729
[ Voor 18% gewijzigd door LangeQuin op 24-02-2012 13:40 ]
Ben er wel pas vanavond, aan het werk helaas
TormentoR#2615
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Hoe hebben jullie die gekregen?LangeQuin schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:39:
Via Power Unlimited eindelijk een key ontvangen!!!
edit:
Ik zie het al. Door jullie berichtje op de frontpage.
[ Voor 11% gewijzigd door Stranglem op 24-02-2012 13:42 ]
Leven en laten leven!
Update: ik heb deze foto ook gebruikt bij pu.nl, en daar heb ik wel een key gekregenChester schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:52:
Ik had vandaag een ticket geopend waarin ik een beta key eiste, het resultaat: http://i.imgur.com/YJbZ3.jpg
Dit is waarom Blizzard's customer service geweldig is
Ik hoop dat dit betekent dat ik mag spelen wanneer Blizzard weer beta invites gaat sturen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik zag de foto staan jah, moest toch wel weer lichtelijk lachen. Collega's keken al vreemd opChester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:43:
[...]
Update: ik heb deze foto ook gebruikt bij pu.nl, en daar heb ik wel een key gekregen

[ Voor 6% gewijzigd door randomice op 24-02-2012 13:46 ]
Ff vraagje , heb die facebook pagina openstaan en op "like" gedrukt, en nu staat er een soort afbeelding dat de keys om ~3 uur ververst worden. moet ik dan gewoon die pagina refreshen? of hoe gaat dat in zijn werk? heb geen ervaring met Facebook.LangeQuin schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:39:
Via Power Unlimited eindelijk een key ontvangen!!!
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
http://www.duimschroef.nl...iii-komt-op-19-april-uit/
April is op dit moment geen slechte gok meer na dat bericht op het officiële forum van Jay Wilson. Ik heb overigens nog nooit van duimschroef gehoord, maar ik verneem dat Bart Smit gewoon de pre-orders wilt binnen harken nu.
Edit: Hij staat echt in de Bart Smit folder, heb hem net gevonden: http://folders.bartsmit.c...zine.html#/spreadview/12/
Wel grappig, Bart Smit gaat nu alle pre-orders krijgen. Lijkt me een desperate move van de winkel... Of meer retailers gaan volgen natuurlijk, waaruit we dan kunnen halen dat ze zeker op die datum, of rond die datum, de kopietjes binnen hebben. Thoughts?
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 24-02-2012 13:55 ]
Is that a controller I see before me ?
Ik gok dat er 10 keys komen te staan die je handmatig moet invoeren op je Bnet account. Gewoon 2 na onderste nemen en zo snel mogelijk typen/copy pasten...Visgek82 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:49:
[...]
Ff vraagje , heb die facebook pagina openstaan en op "like" gedrukt, en nu staat er een soort afbeelding dat de keys om ~3 uur ververst worden. moet ik dan gewoon die pagina refreshen? of hoe gaat dat in zijn werk? heb geen ervaring met Facebook.
MUST... HAVE... KEY!!!randomice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:50:
[...]
Ik gok dat er 10 keys komen te staan die je handmatig moet invoeren op je Bnet account. Gewoon 2 na onderste nemen en zo snel mogelijk typen/copy pasten...
Serial keys zijn altijd leuk om over te typen, helemaal als je het supersnel wil doen
Ik hoop dat PU erbij stilstaat dat hun hetzelfde kan overkomen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
hmm dat is ook nog ff wat jahCloud schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:55:
Daar mogen ze wel mee oppassen trouwens. Reddit had een zelfde soort actie, maar al die keys werden geblokkeerd door Blizzards beschermingsprogramma. Ze zagen zo veel hits met 'Key in use' dat ze dachten dat keys gelekt waren en dus trokken ze ze in.
Ik hoop dat PU erbij stilstaat dat hun hetzelfde kan overkomen.
Dat zou een veiligere optie zijn ja.randomice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:57:
[...]
hmm dat is ook nog ff wat jah. Moeten ze er links van maken dat de tien snelste een key in de mail krijgen.
Nu is het in geval van Reddit zo dat de makers goede contacten hadden binnen Blizzard en dus nieuwe keys konden regelen; maar ik betwijfel of PU die ingang heeft. Later heeft Reddit de keys volgens mij ook niet meer op die manier weggegeven. Ze boden wel nog hun excuses aan voor hoe het gelopen was; te meer omdat mensen die de oorspronkelijke key wél in konden vullen (en dus toegang kregen) niet herleidbaar waren en dus niet per definitie een nieuwe key konden krijgen. Er was geen bewijs.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Klik hier om naar de spelerslijst te gaan.
Helemaal top. Zelf weet ik mijn tag helaas niet uit me hoofd. Kan ook niet effe snel kijken omdat ik me authenticator niet bij de hand heb.Dricus schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:00:
Voor het gemak heb ik maar even een overzichtje gemaakt van alle Battle Tags die ik de afgelopen tijd langs heb zien komen. Dit heb ik gedaan in de vorm van een Google Docs spreadsheet. Iedereen die de link heeft kan de sheet bewerken, dus voel je vrij om jezelf toe te voegen.
Die laatste - add gametim.scheffer schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:01:
mocht je zo'n key kunnen bemachtigen, vul je die dan in op https://eu.battle.net/acc...nt/redemption/redeem.html of op https://eu.battle.net/account/management/add-game.html?
Heb er ook eentje. Vanavond maar even geen Starcraft 2 dan maar.
Leven en laten leven!
Dricus, mooi initiatief!
Dit is retailer 391 die met een datum komt aanzetten. Jay Wilson heeft al vaker geroepen dat retailers het niet weten voordat wij het weten. En dat bericht van duimschroef is ook sarcastisch geschreven. Bart Smit weet niets en gokt maar wat. Hoopt zo pre-orders binnen te krijgen.Anoniem: 311097 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:49:
Dit is gepost door iemand op een fansite waar ik actief ben (Diablofans.com) overigens niet door een Nederlander.
http://www.duimschroef.nl...iii-komt-op-19-april-uit/
April is op dit moment geen slechte gok meer na dat bericht op het officiële forum van Jay Wilson. Ik heb overigens nog nooit van duimschroef gehoord, maar ik verneem dat Bart Smit gewoon de pre-orders wilt binnen harken nu.
Edit: Hij staat echt in de Bart Smit folder, heb hem net gevonden: http://folders.bartsmit.c...zine.html#/spreadview/12/
Wel grappig, Bart Smit gaat nu alle pre-orders krijgen. Lijkt me een desperate move van de winkel... Of meer retailers gaan volgen natuurlijk, waaruit we dan kunnen halen dat ze zeker op die datum, of rond die datum, de kopietjes binnen hebben. Thoughts?
nice!Dricus schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:00:
Voor het gemak heb ik maar even een overzichtje gemaakt van alle Battle Tags die ik de afgelopen tijd langs heb zien komen. Dit heb ik gedaan in de vorm van een Google Docs spreadsheet. Iedereen die de link heeft kan de sheet bewerken, dus voel je vrij om jezelf toe te voegen.
Heb mezelf toegevoegd.Dricus schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:00:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nice. Zal bij release mijn tag zeker toevoegen. Wellicht een idee dat spelers een kolom erachter kunnen plaatsen met wanneer ze meestal spelen (weekend, avonduren). En bij release ook of ze HC of SC spelen.Dricus schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:00:
Toch best veel geluk gehad. Heb er al 3 weten te krijgen binnen 3 dagen.
Goed initiatief. Ik zal vanavond ook even mijn naam en battletag erbij zettenDricus schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:00:
Is that a controller I see before me ?
zal later nog wel een keer proberen
Ryatzu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:06:
Ik heb weer een key weten te bemachtigen, helaas ook al weer weg gegeven
Ik probeer het al de hele week. IK WIL ZOOOOOO GRAAG SPELEN
sturen ze via een private message, en je zult daar automatisch een email notification van krijgen.Vandro schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:07:
Stuurt PU die key naar je email? Denk dat ik weer geen geluk heb, want mensen na mijn post hebben al keys gekregen, kennelijk was mijn post niet goed genoeg:P
Haha, die spreadsheet was even een zooitje daarjuist, alfabetische volgorde vs 10 edits = win!
Zie ook al dat Yorin zijn battle tag nu verdwenen is hierdoor.Pensmaster-B schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:08:
die lijst is door meerdere mensen tegelijk te editten, ziet er cool uit zolive edit view
Mocht je morgen de 4e krijgen hou ik mij ten zeerste aanbevolenRyatzu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:06:
Ik heb weer een key weten te bemachtigen, helaas ook al weer weg gegeven
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Mee eens, ik ga hem zeker nog een kans geven want wellicht heeft de WD een ruwe start en zal dit op hoge level beter is. In patch 11 of 12 vond ik hem in ieder geval niet echt fijn spelen.J.Christ schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:43:
[...]
En ze blijven witch doctor maar nerfen, tis inderdaad een class die ik ook niet zou gaan spelen.. terwijl ik daar wel heilig van overtuigd was!
Ik wil beideStranglem schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:58:
[...]
Ik wil Diablo 3, en ik weet dat ik geen Diablo 2.5 wil hebben, maar een nieuwe ervaring. En dat is dan ook wat ik teruggezien heb in de beta. Daar zijn ze in geslaagd naar mijn mening.
Via een oud D2 maatje die ik ken van tweakers heb ik voor path 12 of 11 al eens wat gespeeld en dat gaf mij wel degelijk het echte Diablo gevoel. Het speelt fijn weg en dezelfde drang tot spelen is aanwezig.
Heb de skillrunes nog niet geprobeerd maar ook ik ben daar wat sceptisch over maar dat zal geen afbreuk doen aan de sfeer of de rest van de gameplay
Dat gaat komen wanneer ik het nieuwe deeltje open vanmiddag/vanavondRyatzu schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:31:
Misschien handig om een diablo 3 battletag lijst bij te houden of iets dergelijks?
Zal dan inderdaad gaan in de vorm van, stuur mij een DM met je nick + battletag als je erin opgenomen wilt worden, posts in het topic zelf ga ik niks mee doen. Maar goed dat zullen jullie nog wel lezen vanmiddag/vanavond
Die had ik ook een twee tal keren gevonden een hele tijd terug.Dalyxia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:39:
[...]
Heb mijn eerste Legendary craft material gesalvagedPetrified bark
Kun je helaas nog niks mee doen.
Dit heb ik een hele tijd terug ook veel gedaan maar geen geluk gehad en helemaal geen amu's gevonden.djunicron schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:08:
Dit zijn toevallig met dit level de enige mobs waar je fatsoenlijk amulets uit kunt droppen, 40 sec per run, kan je dus in een kwartiertje Amu's krijgen.
En dat terwijl Blizz geen runs meer wilde aanmoedigen. Nu is dit natuurlijk door de handmatige cap en in de retail versie niet meer mogelijk, maar het lijkt er toch op dat de fanbase gewoon runs wil blijven doen...
Tevens kun je ook het beste SK runs doen samen met een maat, eentje in een lvl13 char en de ander in een lvl 1 voor de first drop (dropt er altijd een rare item).
Sowieso zal de playerbase toch altijd doen waar ze zelf zin in hebben.
Inferno zal natuurlijk een heel andere dimensie geven maar ik sluit zeker niet uit dat ik niet (dagenlang) bossruns ga doen.
Dat maakt het weer makkelijk, minder werk voor mij, yay.Dricus schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:00:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Heb hem maar weer toegevoegd.pentetic schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:10:
[...]
Zie ook al dat Yorin zijn battle tag nu verdwenen is hierdoor.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Je kunt het niet botten op pu. Het gaat om je reactie zelf, je moet vertellen waarom jij die key verdient.roboreaper schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:10:
gezellig.. iemand die 2 uur lid is alleen om die actie krijgt gewoon een key op pu... gaan de bots weer ervandoor met keys
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik heb wat neergezet over het secret cow level en dat ik die snel weer wil vindenChester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:12:
[...]
Je kunt het niet botten op pu. Het gaat om je reactie zelf, je moet vertellen waarom jij die key verdient.
En na 1 uur na registratie de key in de bus

Weet iemand of dit meer dan onbruikbaar item is?
battletag: YueGung#2241
Constructed: Silver || Limited: Silver
in retail een side quest? of btw voor artisans die potions makenembee schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:17:
Ok... kan ik nu paddestoelensoep maken?
[afbeelding]
battletag: YueGung#2241
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
srry XD, ben gewoon al de hele week bezig om een key te krijgen en dan zie je bij comments op eht bericht van de pu staan dat iemand ehm wint met registreer datum van 2 uur geleden.Chester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:12:
[...]
Je kunt het niet botten op pu. Het gaat om je reactie zelf, je moet vertellen waarom jij die key verdient.
dan baal ik XD
Heeft er toevallig iemand al echt goede items gevonden? Heb nu een wizard met zo veel mogelijk magic find items gegeard maar nog weinig succes. De sterkste items die ik tot nu toe heb verkregen is toch wel via het craften.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Niet functioneel in de beta en het is nog niet echt duidelijk wat voor rol het zal spelen in de retailembee schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:17:
Ok... kan ik nu paddestoelensoep maken?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Nogmaals, is een flavour item vanuit Diablo 1.psychoclown schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:25:
[...]
Niet functioneel in de beta en het is nog niet echt duidelijk wat voor rol het zal spelen in de retail
Zie ook:
http://diablo.wikia.com/wiki/Black_Mushroom_(quest)
Ik kan de beta niet downloaden omdat ik op de uni achter een firewall zit en niet kan inloggen om te kijken hoe ik heet ingame. Niemand gelooft dat ik key gewonnen hebpentetic schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:25:
Oke de bashes bij Stranglem zijn al reden genoeg om dat document open te houden
Leven en laten leven!
Ik heb hem ene keer solo gekillt en 1 x online met iemand.
Als ik nu die quest online nog eens wil doen staat hij niet meer in de lijst (geen enkele quest overigens) Krijg wel vage tekst te zien (lijkt zo standaard input text)
het werkt net zo als D2.frye schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:27:
Kan je maar 2 x de SK killen?
Ik heb hem ene keer solo gekillt en 1 x online met iemand.
Als ik nu die quest online nog eens wil doen staat hij niet meer in de lijst (geen enkele quest overigens) Krijg wel vage tekst te zien (lijkt zo standaard input text)
als je een Quest hebt afgerond kan je hem niet nog een keer doen.
dus als je mini bazen vaker wilt killen moeten ze niet verschijnen dmv trigger event.
maar als eht goed is geld dat niet voor SK... dus probeer het anders in een solo private game
[ Voor 8% gewijzigd door roboreaper op 24-02-2012 14:31 ]
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic!
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic