Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Stranglem schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:32:
Mooie deal als je van plan bent PU (Power Unlimited) lid te worden:

https://www.hubstore.nl/bestel.asp?LN=PUDIAB

Een jaar lang PU elke maand thuisbezorgd + gratis het spel Diablo 3. Alles bij elkaar voor 39 euro. Dat is heel goedkoop volgens mij.

Ik ga de CE halen, dus voor mij is het niet handig.
ohhhhh, nice one! Ik las maandelijks de PU nog niet zo heel lang geleden. Dit is wel een goede deal!

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

anu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:25:
Hmm, ik zie ook geen openstaande request of zo, gebeurd gewoon niets, mijn tag is Anu#2359 btw :)
Sjizo en Rappel zullen ook onder mijn account spelen af en toe.
Gister eventjes met Barb walkthrough gedaan (level 10 op het einde). Speelde echt lekker weg, een stuk 'lekkerder' of vloeiender dan de versie op gamescom. Enige wat me echt opviel waren de graphics, niet slecht en goede sfeer maar ik had net iets beter verwacht. Misschien dat ze er in de retail nog een optie aan toevoegen voor hoger dan high alleen.

Identifiën is imo een beetje nutteloos aangezien het 3 seconden wachten is na rechtermuis klik.

All-in-all: heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

Nadser schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:36:
Inderdaad heel goedkoop, maar ik wil het risico niet lopen dat ik NIET om 12 uur s'nachts kan beginnen ;)
Dit. Voor mij precies hetzelfde, ik koop gewoon een digitale versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Inderdaad heel goedkoop, maar ik wil het risico niet lopen dat ik NIET om 12 uur s'nachts kan beginnen ;)
Dit dus, normaal ben ik zeker van de boxed editiies, en stiekum nu ook.. maar ik weet zeker dat ik geen retail versie ga bemachtigen om 12.00 snachts :P

Nog maar even kijken wat ik doe.. want ik ben wel een verzamelaar van game boxes :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07 10:07
Dakreal schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:39:
[...]

Dit dus, normaal ben ik zeker van de boxed editiies, en stiekum nu ook.. maar ik weet zeker dat ik geen retail versie ga bemachtigen om 12.00 snachts :P

Nog maar even kijken wat ik doe.. want ik ben wel een verzamelaar van game boxes :)
Hier en daar hebben zijn nog wel winkels die ze de dag ervoor verkopen,.. Battlenet gaat waarschijnlijk toch pas om 00.00 online. Dus zou je alsnog de boxed kunnen kopen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Dakreal schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:39:
[...]

Gewoon lekker naar een nachtrelease gaan. Dat ga ik ook doen. Misschien komen we elkaar wel tegen:P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
For real? Dat boeit me dus totaal niet alhoewel ik groot Diablo fan ben :). Dag erna of paar dagen maakt mij eigenlijk niks uit. Wil geen weken wachten maar een dagje eerder of later, care!

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-07 20:09
Stranglem schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:32:
Mooie deal als je van plan bent PU (Power Unlimited) lid te worden:

https://www.hubstore.nl/bestel.asp?LN=PUDIAB

Een jaar lang PU elke maand thuisbezorgd + gratis het spel Diablo 3. Alles bij elkaar voor 39 euro. Dat is heel goedkoop volgens mij.

Ik ga de CE halen, dus voor mij is het niet handig.
Waar zie je precies dat je een jaar lang de PU krijgt? Ik zie alleen maar "dit abbonement geldt tot wederopzegging." Dus 39 euro plus verzending voor je welkomstgeschenk exclusief de PU volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Jackson Claxon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:41:
[...]

For real? Dat boeit me dus totaal niet alhoewel ik groot Diablo fan ben :). Dag erna of paar dagen maakt mij eigenlijk niks uit. Wil geen weken wachten maar een dagje eerder of later, care!
Komt door het lange wachten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

[...]

Dat dacht ik eerst ook met WoW, maar ik was erg blij dat bijna direct na de launch heb kunnen spelen, hoewel het toen wel knetterdruk was.

Overigens kan een digitaal distributieplatform natuurlijk gewoon overbelast raken tijdens de launch en heb je nog niks, welke maatregelen ze ook nemen om het te voorkomen. Login errors met nieuwe beta-accounts beloven iig niet veel goeds.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Righthere schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:44:
[...]

Waar zie je precies dat je een jaar lang de PU krijgt? Ik zie alleen maar "dit abbonement geldt tot wederopzegging." Dus 39 euro plus verzending voor je welkomstgeschenk exclusief de PU volgens mij.
http://scythedesigns.com/forums.diabloexpressions.com/index.php?/topic/177-free-diablo-iii-for-dutch-members/page__view__findpost__p__930

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
HyperMan schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:44:
[...]

Dat dacht ik eerst ook met WoW, maar ik was erg blij dat bijna direct na de launch heb kunnen spelen, hoewel het toen wel knetterdruk was.

Overigens kan een digitaal distributieplatform natuurlijk gewoon overbelast raken tijdens de launch en heb je nog niks, welke maatregelen ze ook nemen om het te voorkomen. Login errors met nieuwe beta-accounts beloven iig niet veel goeds.
Ik las dat het mogelijk gaat zijn om van te voren de game te downloaden en dat je alleen nog maar een key hoeft in te voeren om daadwerkelijk te starten met gamen.

Dus dan download je alles 3 dagen ervoor en installeer je het ook en voer je pas je key om 00:00 in of als je thuis komt van je Diablo 3 launch event. Dan heb je ook geen problemen met servers.

Alleen er gaat sowieso een hogere load zijn omdat iedereen van de hele wereld gaat beginnen met spelen. Dat gaat erg worden. Heel erg:P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Stranglem schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:50:
[...]
Alleen er gaat sowieso een hogere load zijn omdat iedereen van de hele wereld gaat beginnen met spelen. Dat gaat erg worden. Heel erg:P
Download gebeurt via bittorrent protocol, dus dat zal heel goed meevallen: Hoe meer spelers tegelijk willen downloaden, hoe vlotter je download is ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Boeboe schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:51:
[...]

Download gebeurt via bittorrent protocol, dus dat zal heel goed meevallen: Hoe meer spelers tegelijk willen downloaden, hoe vlotter je download is ;)
Hij bedoelt inloggen nadat je het spel al helemaal hebt geinstalleerd, met WoW en nu met de nieuwe beta-accounts gaf/geeft dat iig problemen, dus grote kans dat dat weer gaat gebeuren.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Stranglem schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:41:
[...]

Gewoon lekker naar een nachtrelease gaan. Dat ga ik ook doen. Misschien komen we elkaar wel tegen:P
Als er 1 in Woerden is dan is dat zeker geen probleem. Maar ik ga echt niet ergens heen rijden :P zo erg is het dan nog net niet ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Boeboe schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:51:
[...]

Ik bedoel meer het spelen zelf. Want ik heb begrepen dat het spawnen van monsters verstuurd wordt van de server van Blizzard zelf.

Ik kan me voorstellen als er aan miljoenen mensen tegelijk informatie verstuurd moet worden over het spawnen van monsters op hun pc, dat daardoor de servers trager worden.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Dakreal schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:54:
[...]

Als er 1 in Woerden is dan is dat zeker geen probleem. Maar ik ga echt niet ergens heen rijden :P zo erg is het dan nog net niet ;-)
Gewoon naar de plaatselijke game winkel gaan en vragen vanaf wanneer hij Diablo verkoopt en dat je hem anders wel download ;) De winkels krijgen ze toch een dag eerder binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Het was ook met skyrim zo dat je de disc + box een paar dagen van tevoren kon krijgen en activeren op je account, maar pas kon gebruiken op de release date. Ook met BF3 was dit zo geloof ik.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
[...]

Dan mis je wel de race naar HC of de RMAH stuff he zoals special craftables of Inferno gear. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

SC2 was ook een week van te voren te verkrijgen. Ik kreeg m'n pre-order op woensdag, terwijl je pas donderdag nacht kon spelen. Iets van "Damn, it's no time just yet" kreeg je te zien als je wilde starten. Later werd dat één keer Tychus met "Damn, it's about time!" te zien en kon je gewoon spelen.

Met D3 gaan ze waarschijnlijk precies hetzelfde doen. En makkelijker ook nog, want je kunt niets zonder hun servers. Wél kan je via eigen baksels content bekijken, maarja, dat is natuurlijk niet het hele spel en alleen maar super spoiler gevaarlijk...

Database sites zullen ook wel een weekje van te voren alle retail MPQ's doormijnen, ik dacht dat één van de dev's ook al aangaf dat de game files om die reden AES encrypted geïnstalleerd zouden worden, zeg maar zoals ze ook bij Steam doen bij pre-loads. Reken er dus maar op dat je gewoon een retail versie kunt kopen ruim voordat de game gelanceerd wordt.

Vandaag op de Twitter las ik trouwens dat "soon" er een echte, harde release dat is. Hij schijnt al gelekt te zijn, maar Bashiok gaat em bekend maken als alle partijen groen licht hebben gegeven. Die andere dude, Jay volgens mij, de onderdirector gaf aan dat ze blij waren Q2 te zullen gaan halen. Het is dus toch (de US definitie van) Early 2012 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Bulls schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:04:
[...]

Dan mis je wel de race naar HC of de RMAH stuff he zoals special craftables of Inferno gear. :+
I'll survive..... :'). Zal me echt aan mijn reet roesten :D

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ok, oud nieuws, ik had het de afgelopen 3 pagina's niet gezien, maar het is inderdaad 12 uur oud alweer.

Dan wat anders:

De Beta heeft nu al runs, omdat er maar een paar level 9 mobs zijn:
Okay so I discovered that the three amulets i've had organically drop for me all have dropped from the same mobs.

I searched the forums to find if others found the same experience, and to my amazement there are already "Amulet Runs" established. Where you use game "checkpoints" to manipulate your game positioning to benefit these "runs".

Is this creative use of game mechanics or exploit?

1) Last checkpoint prior to the Skeleton King room door
2) Skip cinematic
3) Kill the 8-9 skeletons that spawn before SK boss
4) Leave Game
5) Start Game

Because the checkpoint is right before the boss door. The game will load you directly at that point. The game HOWEVER saves ALL loot received during these runs, regardless to the fact that you Did NOT kill SK, or reach a new checkpoint.

So you basically rinse/repeat Steps 1-5 to recieve crazy amounts of loot, specifically better odds of amulet drops.
Dit zijn toevallig met dit level de enige mobs waar je fatsoenlijk amulets uit kunt droppen, 40 sec per run, kan je dus in een kwartiertje Amu's krijgen.

En dat terwijl Blizz geen runs meer wilde aanmoedigen. Nu is dit natuurlijk door de handmatige cap en in de retail versie niet meer mogelijk, maar het lijkt er toch op dat de fanbase gewoon runs wil blijven doen...

[ Voor 83% gewijzigd door djunicron op 24-02-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:23
Dat is geloof ik nu al de derde keer dat ik die quote in dit topic voorbij zie komen, of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
djunicron schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:06:
SC2 was ook een week van te voren te verkrijgen. Ik kreeg m'n pre-order op woensdag, terwijl je pas donderdag nacht kon spelen. Iets van "Damn, it's no time just yet" kreeg je te zien als je wilde starten. Later werd dat één keer Tychus met "Damn, it's about time!" te zien en kon je gewoon spelen.

Met D3 gaan ze waarschijnlijk precies hetzelfde doen. En makkelijker ook nog, want je kunt niets zonder hun servers. Wél kan je via eigen baksels content bekijken, maarja, dat is natuurlijk niet het hele spel en alleen maar super spoiler gevaarlijk...

Database sites zullen ook wel een weekje van te voren alle retail MPQ's doormijnen, ik dacht dat één van de dev's ook al aangaf dat de game files om die reden AES encrypted geïnstalleerd zouden worden, zeg maar zoals ze ook bij Steam doen bij pre-loads. Reken er dus maar op dat je gewoon een retail versie kunt kopen ruim voordat de game gelanceerd wordt.

Vandaag op de Twitter las ik trouwens dat "soon" er een echte, harde release dat is. Hij schijnt al gelekt te zijn, maar Bashiok gaat em bekend maken als alle partijen groen licht hebben gegeven. Die andere dude, Jay volgens mij, de onderdirector gaf aan dat ze blij waren Q2 te zullen gaan halen. Het is dus toch (de US definitie van) Early 2012 geworden.
Weet je niet wat die gelekte datum is dan?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Anakha schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:10:
[...]

Dat is geloof ik nu al de derde keer dat ik die quote in dit topic voorbij zie komen, of vergis ik me?
Klopt, maar mensen lezen niet en dumpen direct nieuws wat voor die persoon nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:46

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ik heb ook een beta key gewonnen :D. Waarschijnlijk zal ik niet mega veel online zijn, maar ik zou het leuk vinden om ook wat samen te spelen. Mijn battle tag: Dricus#2653.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://d3onslaught.com/tag/legendary/

Zitten een paar leuke "references"/overeenkomsten tussen:

Beckon Sail = Kate Beckinsale is an actress, most famous for her roles in the “Underworld” movies.
Hammer Jammers = Stop! Hammer time!
Pride of Cassius = Cassius Clay was Mohammad Ali’s name before he converted to Islam. He is considered the best boxer of all time.
Ghost Face Mask = The mask worn by the killer in the “Scream” movies.

:P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Release date announcement in de "near future". Dan denk ik aan maart een announcement. Dus dan is een release in mei zeker niet onrealistisch. :)

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Jackson Claxon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:13:
[...]

Klopt, maar mensen lezen niet en dumpen direct nieuws wat voor die persoon nieuw is.
Argh, sorry mensen, ik had nog even gekeken. Ik heb m'n post maar in wat anders interessants veranderd... :'(

Ik had het kunnen weten want het was ook niet echt nieuw voor mij, ik las het vanochtend 6u, maar ben even aan het middag t.netten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:23:
[...]

Argh, sorry mensen, ik had nog even gekeken. Ik heb m'n post maar in wat anders interessants veranderd... :'(
Ha, ik weet wat ik vanmiddag dus ga doen, skellierunnen! :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-07 20:41

Nikeo

Jawelles

Deze actie, waar al over gesproken is: https://www.hubstore.nl/bestel.asp?LN=PUDIAB

Wauw zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:00
Angeloonie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:14:
http://d3onslaught.com/tag/legendary/

Zitten een paar leuke "references"/overeenkomsten tussen:

Beckon Sail = Kate Beckinsale is an actress, most famous for her roles in the “Underworld” movies.
Hammer Jammers = Stop! Hammer time!
Pride of Cassius = Cassius Clay was Mohammad Ali’s name before he converted to Islam. He is considered the best boxer of all time.
Ghost Face Mask = The mask worn by the killer in the “Scream” movies.

:P
Dit maakt het spelen van blizzard games altijd zo leuk, kwaliteit! :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 23:52
WWOOTTT een key van de PU :P

BattleTag

Randomice#2950
voeg maar toe ;)

Game lijstje op battlenet is nu weer vol :)

[ Voor 22% gewijzigd door randomice op 24-02-2012 13:40 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Via Power Unlimited eindelijk een key ontvangen!!! :)

Vanavond ook lekker spelen!!
Voeg mij ook maar toe, Aquine#2729

[ Voor 18% gewijzigd door LangeQuin op 24-02-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Awe-fokking-some, ik ook!

Ben er wel pas vanavond, aan het werk helaas :(

TormentoR#2615

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
LangeQuin schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:39:

Hoe hebben jullie die gekregen?

edit:

Ik zie het al. Door jullie berichtje op de frontpage.

[ Voor 11% gewijzigd door Stranglem op 24-02-2012 13:42 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Chester schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:52:
Ik had vandaag een ticket geopend waarin ik een beta key eiste, het resultaat: http://i.imgur.com/YJbZ3.jpg
Dit is waarom Blizzard's customer service geweldig is :D

Ik hoop dat dit betekent dat ik mag spelen wanneer Blizzard weer beta invites gaat sturen.
Update: ik heb deze foto ook gebruikt bij pu.nl, en daar heb ik wel een key gekregen *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Chester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:43:
[...]

Update: ik heb deze foto ook gebruikt bij pu.nl, en daar heb ik wel een key gekregen *O*
Ik zag de foto staan jah, moest toch wel weer lichtelijk lachen. Collega's keken al vreemd op :) Echt hoe kom je erop dat te maken 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door randomice op 24-02-2012 13:46 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:57
LangeQuin schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:39:

Ff vraagje , heb die facebook pagina openstaan en op "like" gedrukt, en nu staat er een soort afbeelding dat de keys om ~3 uur ververst worden. moet ik dan gewoon die pagina refreshen? of hoe gaat dat in zijn werk? heb geen ervaring met Facebook.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is gepost door iemand op een fansite waar ik actief ben (Diablofans.com) overigens niet door een Nederlander.

http://www.duimschroef.nl...iii-komt-op-19-april-uit/

April is op dit moment geen slechte gok meer na dat bericht op het officiële forum van Jay Wilson. Ik heb overigens nog nooit van duimschroef gehoord, maar ik verneem dat Bart Smit gewoon de pre-orders wilt binnen harken nu.

Edit: Hij staat echt in de Bart Smit folder, heb hem net gevonden: http://folders.bartsmit.c...zine.html#/spreadview/12/

Wel grappig, Bart Smit gaat nu alle pre-orders krijgen. Lijkt me een desperate move van de winkel... Of meer retailers gaan volgen natuurlijk, waaruit we dan kunnen halen dat ze zeker op die datum, of rond die datum, de kopietjes binnen hebben. Thoughts?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 24-02-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Ik hoop ook dat Amazon.co.uk snel is met het uitleveren van mijn pre order van Diablo 3...2 jaar geleden ofzo de order geplaats toen het spel daar stond voor 23 pond... :9~

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Visgek82 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:49:
[...]

Ff vraagje , heb die facebook pagina openstaan en op "like" gedrukt, en nu staat er een soort afbeelding dat de keys om ~3 uur ververst worden. moet ik dan gewoon die pagina refreshen? of hoe gaat dat in zijn werk? heb geen ervaring met Facebook.
Ik gok dat er 10 keys komen te staan die je handmatig moet invoeren op je Bnet account. Gewoon 2 na onderste nemen en zo snel mogelijk typen/copy pasten...

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

randomice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:50:
[...]

Ik gok dat er 10 keys komen te staan die je handmatig moet invoeren op je Bnet account. Gewoon 2 na onderste nemen en zo snel mogelijk typen/copy pasten...
MUST... HAVE... KEY!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Hehe, het is een plaatje dus copy paste gaat niet werken. Wordt snel typen, en goed typen :)
Serial keys zijn altijd leuk om over te typen, helemaal als je het supersnel wil doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Daar mogen ze wel mee oppassen trouwens. Reddit had een zelfde soort actie, maar al die keys werden geblokkeerd door Blizzards beschermingsprogramma. Ze zagen zo veel hits met 'Key in use' dat ze dachten dat keys gelekt waren en dus trokken ze ze in.

Ik hoop dat PU erbij stilstaat dat hun hetzelfde kan overkomen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Cloud yup, dat komt omdat ze de keys soms in de IRC channel smeten waar 1.5k fans aan het geilen waren op een key, met alle gevolgen dus van dien. En ook zelfs keys geplakt met vraagtekens op 2/3 karakters, maar toen waren er nog maar een paar honderd mensen in de channel. Toch, dat heeft natuurlijk Blizzard gealarmeerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Cloud schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:55:
Daar mogen ze wel mee oppassen trouwens. Reddit had een zelfde soort actie, maar al die keys werden geblokkeerd door Blizzards beschermingsprogramma. Ze zagen zo veel hits met 'Key in use' dat ze dachten dat keys gelekt waren en dus trokken ze ze in.

Ik hoop dat PU erbij stilstaat dat hun hetzelfde kan overkomen. :)
hmm dat is ook nog ff wat jah :P . Moeten ze er links van maken dat de tien snelste een key in de mail krijgen.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

randomice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:57:
[...]

hmm dat is ook nog ff wat jah :P . Moeten ze er links van maken dat de tien snelste een key in de mail krijgen.
Dat zou een veiligere optie zijn ja. :)

Nu is het in geval van Reddit zo dat de makers goede contacten hadden binnen Blizzard en dus nieuwe keys konden regelen; maar ik betwijfel of PU die ingang heeft. Later heeft Reddit de keys volgens mij ook niet meer op die manier weggegeven. Ze boden wel nog hun excuses aan voor hoe het gelopen was; te meer omdat mensen die de oorspronkelijke key wél in konden vullen (en dus toegang kregen) niet herleidbaar waren en dus niet per definitie een nieuwe key konden krijgen. Er was geen bewijs.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Voor het gemak heb ik maar even een overzichtje gemaakt van alle Battle Tags die ik de afgelopen tijd langs heb zien komen. Dit heb ik gedaan in de vorm van een Google Docs spreadsheet. Iedereen die de link heeft kan de sheet bewerken, dus voel je vrij om jezelf toe te voegen.

Klik hier om naar de spelerslijst te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-07 17:06
Dricus schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:00:
Voor het gemak heb ik maar even een overzichtje gemaakt van alle Battle Tags die ik de afgelopen tijd langs heb zien komen. Dit heb ik gedaan in de vorm van een Google Docs spreadsheet. Iedereen die de link heeft kan de sheet bewerken, dus voel je vrij om jezelf toe te voegen.

Helemaal top. Zelf weet ik mijn tag helaas niet uit me hoofd. Kan ook niet effe snel kijken omdat ik me authenticator niet bij de hand heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Tim, de laatste, Add-Game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Thanks PU!

Heb er ook eentje. Vanavond maar even geen Starcraft 2 dan maar.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Tim dat kun je doen via Add game.

Dricus, mooi initiatief! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Anoniem: 311097 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:49:
Dit is gepost door iemand op een fansite waar ik actief ben (Diablofans.com) overigens niet door een Nederlander.

http://www.duimschroef.nl...iii-komt-op-19-april-uit/

April is op dit moment geen slechte gok meer na dat bericht op het officiële forum van Jay Wilson. Ik heb overigens nog nooit van duimschroef gehoord, maar ik verneem dat Bart Smit gewoon de pre-orders wilt binnen harken nu.

Edit: Hij staat echt in de Bart Smit folder, heb hem net gevonden: http://folders.bartsmit.c...zine.html#/spreadview/12/

Wel grappig, Bart Smit gaat nu alle pre-orders krijgen. Lijkt me een desperate move van de winkel... Of meer retailers gaan volgen natuurlijk, waaruit we dan kunnen halen dat ze zeker op die datum, of rond die datum, de kopietjes binnen hebben. Thoughts?
Dit is retailer 391 die met een datum komt aanzetten. Jay Wilson heeft al vaker geroepen dat retailers het niet weten voordat wij het weten. En dat bericht van duimschroef is ook sarcastisch geschreven. Bart Smit weet niets en gokt maar wat. Hoopt zo pre-orders binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online

nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heb mezelf toegevoegd.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Nu nog kijken of PU mij een key wil geven. Zou lief van ze zijn :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Nice. Zal bij release mijn tag zeker toevoegen. Wellicht een idee dat spelers een kolom erachter kunnen plaatsen met wanneer ze meestal spelen (weekend, avonduren). En bij release ook of ze HC of SC spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ik heb weer een key weten te bemachtigen, helaas ook al weer weg gegeven :)
Toch best veel geluk gehad. Heb er al 3 weten te krijgen binnen 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52

Goed initiatief. Ik zal vanavond ook even mijn naam en battletag erbij zetten :9.

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
Ik heb bij 5 of 6 van jullie dat ik een error krijg met "battletag does not exist" als ik jullie wil toevoegen

zal later nog wel een keer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ryatzu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:06:
QQ

Ik probeer het al de hele week. IK WIL ZOOOOOO GRAAG SPELEN :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Laatst online: 13-09-2022
Stuurt PU die key naar je email? Denk dat ik weer geen geluk heb, want mensen na mijn post hebben al keys gekregen, kennelijk was mijn post niet goed genoeg:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Dat wordt wel een grote lijst :P . Ach teamplay is toch leuker dan single!

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
die lijst is door meerdere mensen tegelijk te editten, ziet er cool uit zo :P live edit view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Vandro schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:07:
Stuurt PU die key naar je email? Denk dat ik weer geen geluk heb, want mensen na mijn post hebben al keys gekregen, kennelijk was mijn post niet goed genoeg:P
sturen ze via een private message, en je zult daar automatisch een email notification van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja de Battle.net problemen houden aan, ondanks die bluepost waar ik gister avond een link naar plaatste.

Haha, die spreadsheet was even een zooitje daarjuist, alfabetische volgorde vs 10 edits = win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07 12:37
Pensmaster-B schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:08:
die lijst is door meerdere mensen tegelijk te editten, ziet er cool uit zo :P live edit view
Zie ook al dat Yorin zijn battle tag nu verdwenen is hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-07 14:22
Heb zojuist van PU een key in mijn DM ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

gezellig.. iemand die 2 uur lid is alleen om die actie krijgt gewoon een key op pu... gaan de bots weer ervandoor met keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ryatzu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:06:
Mocht je morgen de 4e krijgen hou ik mij ten zeerste aanbevolen ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J.Christ schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:43:
[...]

En ze blijven witch doctor maar nerfen, tis inderdaad een class die ik ook niet zou gaan spelen.. terwijl ik daar wel heilig van overtuigd was!
Mee eens, ik ga hem zeker nog een kans geven want wellicht heeft de WD een ruwe start en zal dit op hoge level beter is. In patch 11 of 12 vond ik hem in ieder geval niet echt fijn spelen.
Stranglem schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:58:
[...]

Ik wil Diablo 3, en ik weet dat ik geen Diablo 2.5 wil hebben, maar een nieuwe ervaring. En dat is dan ook wat ik teruggezien heb in de beta. Daar zijn ze in geslaagd naar mijn mening. _/-\o_
Ik wil beide :+

Via een oud D2 maatje die ik ken van tweakers heb ik voor path 12 of 11 al eens wat gespeeld en dat gaf mij wel degelijk het echte Diablo gevoel. Het speelt fijn weg en dezelfde drang tot spelen is aanwezig.
Heb de skillrunes nog niet geprobeerd maar ook ik ben daar wat sceptisch over maar dat zal geen afbreuk doen aan de sfeer of de rest van de gameplay :)
Ryatzu schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:31:
Misschien handig om een diablo 3 battletag lijst bij te houden of iets dergelijks?
Dat gaat komen wanneer ik het nieuwe deeltje open vanmiddag/vanavond :)
Zal dan inderdaad gaan in de vorm van, stuur mij een DM met je nick + battletag als je erin opgenomen wilt worden, posts in het topic zelf ga ik niks mee doen. Maar goed dat zullen jullie nog wel lezen vanmiddag/vanavond ;)
Dalyxia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:39:
[...]

Heb mijn eerste Legendary craft material gesalvaged :) Petrified bark :)
Die had ik ook een twee tal keren gevonden een hele tijd terug.
Kun je helaas nog niks mee doen.
djunicron schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:08:
Dit zijn toevallig met dit level de enige mobs waar je fatsoenlijk amulets uit kunt droppen, 40 sec per run, kan je dus in een kwartiertje Amu's krijgen.

En dat terwijl Blizz geen runs meer wilde aanmoedigen. Nu is dit natuurlijk door de handmatige cap en in de retail versie niet meer mogelijk, maar het lijkt er toch op dat de fanbase gewoon runs wil blijven doen...
Dit heb ik een hele tijd terug ook veel gedaan maar geen geluk gehad en helemaal geen amu's gevonden.
Tevens kun je ook het beste SK runs doen samen met een maat, eentje in een lvl13 char en de ander in een lvl 1 voor de first drop (dropt er altijd een rare item).

Sowieso zal de playerbase toch altijd doen waar ze zelf zin in hebben.
Inferno zal natuurlijk een heel andere dimensie geven maar ik sluit zeker niet uit dat ik niet (dagenlang) bossruns ga doen.

Dat maakt het weer makkelijk, minder werk voor mij, yay.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411094

iemand zin om een potje co-op te doen?

dutchdarky is de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

pentetic schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:10:
[...]

Zie ook al dat Yorin zijn battle tag nu verdwenen is hierdoor.
Heb hem maar weer toegevoegd.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
roboreaper schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:10:
gezellig.. iemand die 2 uur lid is alleen om die actie krijgt gewoon een key op pu... gaan de bots weer ervandoor met keys
Je kunt het niet botten op pu. Het gaat om je reactie zelf, je moet vertellen waarom jij die key verdient.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
@Yorin, sorry voor het overschrijven van je battle tag. Maar bedankt voor het initiatief! Zal vanavond even mensen toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
Chester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:12:
[...]

Je kunt het niet botten op pu. Het gaat om je reactie zelf, je moet vertellen waarom jij die key verdient.
Ik heb wat neergezet over het secret cow level en dat ik die snel weer wil vinden :) , en natuurlijk even over de PU praten in de begindagen werkt ook altijd... :)
En na 1 uur na registratie de key in de bus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
@psycho

Battletag lijst is hier ;)

Klik hier

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

(jarig!)
Ok... kan ik nu paddestoelensoep maken?

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-DPVpBza0pRc/T0eMspWvh-I/AAAAAAAAB0U/EOUvN4-F3YU/s576/ScreenshotD3blackmushroom.jpg

Weet iemand of dit meer dan onbruikbaar item is?

battletag: YueGung#2241

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Nu online
Embee, is een flavour item van D1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 18:21
Ja die had ik ook, zou niet weten wat je er mee zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

embee schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:17:
Ok... kan ik nu paddestoelensoep maken?

[afbeelding]

Weet iemand of dit meer dan onbruikbaar item is?

battletag: YueGung#2241
in retail een side quest? of btw voor artisans die potions maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Zo, zonet geprobeerd een aantal mensen toe te voegen met hun Battle Tag, maar ik krijg bij heel veel mensen de foutmelding dat de tag niet bestaat... Zal wel een foutje van battle.net zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Het lijstje wordt wel steeds langer

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Chester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:12:
[...]

srry XD, ben gewoon al de hele week bezig om een key te krijgen en dan zie je bij comments op eht bericht van de pu staan dat iemand ehm wint met registreer datum van 2 uur geleden.

dan baal ik XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:12
Iemand toevallig nog een key te koop? QQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 09:01
ID ook in het lijstje gezet. Ben vanavond alleen thuis dus alle tijd om los te gaan.

Heeft er toevallig iemand al echt goede items gevonden? Heb nu een wizard met zo veel mogelijk magic find items gegeard maar nog weinig succes. De sterkste items die ik tot nu toe heb verkregen is toch wel via het craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb 1 rare axe gevonden, en 1 rare drop bij de SK

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07 12:37
Oke de bashes bij Stranglem zijn al reden genoeg om dat document open te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Nu online
psychoclown schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:25:
[...]

Niet functioneel in de beta en het is nog niet echt duidelijk wat voor rol het zal spelen in de retail :)
Nogmaals, is een flavour item vanuit Diablo 1.

Zie ook:
http://diablo.wikia.com/wiki/Black_Mushroom_(quest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
pentetic schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:25:
Oke de bashes bij Stranglem zijn al reden genoeg om dat document open te houden
Ik kan de beta niet downloaden omdat ik op de uni achter een firewall zit en niet kan inloggen om te kijken hoe ik heet ingame. Niemand gelooft dat ik key gewonnen heb :(

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07 16:55
Kan je maar 2 x de SK killen?
Ik heb hem ene keer solo gekillt en 1 x online met iemand.
Als ik nu die quest online nog eens wil doen staat hij niet meer in de lijst (geen enkele quest overigens) Krijg wel vage tekst te zien (lijkt zo standaard input text)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

frye schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:27:
Kan je maar 2 x de SK killen?
Ik heb hem ene keer solo gekillt en 1 x online met iemand.
Als ik nu die quest online nog eens wil doen staat hij niet meer in de lijst (geen enkele quest overigens) Krijg wel vage tekst te zien (lijkt zo standaard input text)
het werkt net zo als D2.

als je een Quest hebt afgerond kan je hem niet nog een keer doen.
dus als je mini bazen vaker wilt killen moeten ze niet verschijnen dmv trigger event.

maar als eht goed is geld dat niet voor SK... dus probeer het anders in een solo private game

[ Voor 8% gewijzigd door roboreaper op 24-02-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 18:21
Ik heb hem alle meerdere keren gedood, nu bijna een Rare set op me Monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Uiteraard geef ik alle beta key's die ik weet te krijgen weg op het tweakers forum. Mocht iemand dus een source nog weten om key's te kunnen krijgen posten graag :)
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic!

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic