• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Angeloonie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:47:
[...]

Ja dat zeg ik toch ook? ;) Hij laat alleen per class zien (dus niet totaal) hoeveel je gespeeld hebt in verhouding tot elkaar. Dus barb 11 uur (klopt volgens mij ook niet echt) en wizard 1 uur = hoog balkje bij barb, laag balkje bij wizard.
Alleen de DH blijft bij mij op 0 :P
Bij mij is het redelijk goed, WD vol, en monk 1/3 DH is leeg maar daar zit ook een aantal uurtjes in... ik maak wel een melding.. thanks, was mij nog niet opgevallen..

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Anoniem: 446225

spoiler:
Nogwat le Strange: Eater of Vegetables; een zombie die je niet aanvalt en een Minion of Greed: Greeds' favourite (oid); een goldgoblin die geld opraapt en teleport en verder als normale goblin voor je vlucht.

die goldgoblin steelt geen geld maar loot dit voor z'n baas. het schijnt te zijn dat je hem moet laten uitlooten en daarna dezelfde portal in moet kunnen als hij gaat.

schijnt dat je daar een boss krijgt....

gaan verscheidene geruchten over...

wie weet meer ;)???

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Angeloonie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:45:
[...]

Uhh, nee? Je neemt dan gewoon je townportal weer terug? :P

[...]

Sure, vanaf lvl 1 of met 13? /Angeloonie#2758
Vanaf 1 is wel leuk imo. Kan je niet adden, krijg de error dat je battletag niet bestaat.
Die van mij is ihre#2390.
Anoniem: 446225 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:50:
spoiler:
Nogwat le Strange: Eater of Vegetables; een zombie die je niet aanvalt en een Minion of Greed: Greeds' favourite (oid); een goldgoblin die geld opraapt en teleport en verder als normale goblin voor je vlucht.

die goldgoblin steelt geen geld maar loot dit voor z'n baas. het schijnt te zijn dat je hem moet laten uitlooten en daarna dezelfde portal in moet kunnen als hij gaat.

wie weet meer ;)???
Ja, heb hem die Portal zien maken maar dacht dat die toen wilde vluchten zeg maar, dus snel dood gemaakt :P

[ Voor 49% gewijzigd door ihre op 23-02-2012 15:51 ]

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:58
Anoniem: 446225 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:50:
spoiler:

wie weet meer ;)???
Oh eens uitproberen. Was er gisteren 1 tegen gekomen.

Ryatzu schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:51:
[...]

Oh eens uitproberen. Was er gisteren 1 tegen gekomen.
ze spawnen random maar het schijnt zo te zijn...

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:36
Blijven posten mensen, ik wil wel wat te doen hebben op werk!

Ga eens controleren of dat gerucht van die Gold Goblin waar is! Er moet toch wel weer iets in D3 kopen zoals het Cow Level na zijn enorme succes.

Als je zelf de beta niet kan spelen, dan maar andere mensen aan het werk zetten >:) >:)

microoo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:57:

Ga eens controleren of dat gerucht van die Gold Goblin waar is! Er moet toch wel weer iets in D3 kopen zoals het Cow Level na zijn enorme succes.

Als je zelf de beta niet kan spelen, dan maar andere mensen aan het werk zetten >:) >:)
haha ook al zitten sommige mensen thuis en hebben een key.... Er bestaat helaas nog steeds die verrekte login error :(

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

microoo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:57:

Ik kwam gisteren een Gold Goblin tegen, moest gelijk aan Golden Axe denken løl
Gelukkig is D3 net zo dynamisch als elk ander spel van Blizz dus er kan van alles gebeuren met een patch.
En er is toch sprake van een rainbow level?

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

In MP heb je ook geen TP nodig, er zijn banners van elk popje wat in je game zit, kun je rechtstreeks naar ze toe teleporteren, die banners staan gewoon in town

[ Voor 11% gewijzigd door Cthulhu op 23-02-2012 16:03 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Anoniem: 311097

Bedankt voor het lezen van m'n review en de comments!

Ik ben een paar punten vergeten en over sommigen had ik graag wat meer detail willen schrijven, maar goed het was al veel te veel tekst eigenlijk en je bent nooit 100% tevreden over wat je schrijft. :P

Zoals Coffeemonster mooi aanvulde heeft het crafting systeem inderdaad nog wel meer effecten. Er moet gewoon echt wat aan gedaan worden want dit kan gewoon niet. Het is een flinke imbalance, zelfs als het na Act 1 meteen anders is (wat ik dus niet zie gebeuren).

Trouwens, er zit wel degelijk een Pause Feature in de beta! Hoe recent is die Vaneras Blue-Post? Als je solo aan het spelen bent kun je met Escape (Menu) de boel pauzeren hoor.

Over pauzeren gesproken, moeten jullie deze comments eens lezen:
"In fairness, if I genuinely think my child had a serious accident, pausing a video game would be the last thing on my mind." - Starrise
"In fairness, if I’m playing Diablo Hardcore, my child’s serious accident would be the last thing on my mind." - Darthnixa
Geniaal >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 23-02-2012 16:10 ]

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Anoniem: 311097 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:05:
quote:
"In fairness, if I genuinely think my child had a serious accident, pausing a video game would be the last thing on my mind." - Starrise
quote:
"In fairness, if I’m playing Diablo Hardcore, my child’s serious accident would be the last thing on my mind." - Darthnixa
Geniaal
hahaha trolololol die is leuk ;)

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:53

djunicron

*click-swoosh-thud*

Angeloonie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:47:
[...]

Ja dat zeg ik toch ook? ;) Hij laat alleen per class zien (dus niet totaal) hoeveel je gespeeld hebt in verhouding tot elkaar. Dus barb 11 uur (klopt volgens mij ook niet echt) en wizard 1 uur = hoog balkje bij barb, laag balkje bij wizard.
Alleen de DH blijft bij mij op 0 :P
Tja, ik heb Barb (level 10) 399 uur staan, DH ook nul, Monk (level 10) 2:45 (klopt ook niet: 1:30 geklokt zelf), en 30 min WD (1 uur zelf geklokt).
Maar Blizzard had zelf al aangegeven dat de stats na patch 10 nog een beetje glitchy waren. 8)7

wie weet meer ;)???
Dat wordt inderdaad verteld nadat je je eerste Gold Goblin ooit tegen komt. De normale heb ik één keer laten ontkomen (en tenminste 20 keer gesloopt omdat het leuk is!). De gwhihihihihih waah! is erg leuk, maar t portal kom je niet in.

Deze waar ik in m'n spoiler over schreef, was echter een Rare versie van de gold goblin (behoorlijk sterker) welke teleportation als special heeft en dat gebruikte om geldhoopjes te stelen voor je neus. (net een ander groepje omgelegd).

Deze heb ik NIET laten ontkomen, wat ik misschien wel had moeten laten gebeuren, omdat je dan inderdaad nog wel eens in een speciaal gebied terecht gaat komen. In Retail D3 zal dit waarschijnlijk wel zitten, maar in de Beta?

Ik hoop echt dat er nog veel meer van dit soort dingen in de game zitten, dat maakt het echt nog weer een stuk leuker, hoewel ze niet te ver moeten gaan, af en toe een :D is prima, maar teveel en D3 wordt een :+ aangelegenheid, terwjil het natuurlijk eigenlijk duister moet zijn...

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
waarom staat bij de ene link /spanjoekel en de andere /nightfly?

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Tjukkie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:37:
Als je op de /spanjoekel link klikt staat er een hele uitleg, als je die gelezen hebt zijn je vragen beantwoord..

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:36
Tjukkie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:37:
referral :+

Anoniem: 82860

Komt/is er eigenlijk een soort van "public games" browser zoals in D2? Of hoe vinden jullie elkaars game op dit moment?

• jordgubbbe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 02:01
Voor iedereen zonder beta-key, http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4062848557
Lijstje met veel give-away's.

Anoniem: 182205

Even kort samengevat na een speelsessie (waarvoor dank aan PedrO).

Ik zie eerlijk gezegd geen probleem met het huidige systeem. Misschien wat onoverzichtelijk, akkoord.
Beta is iets moeilijker, maar eerlijk gezegd ook weer makkerlijker geworden door de 'runes'. Op level 11 deed ik al snel 26,4 DPS en knalde door alles heen met piercing i.c.m. caltrops _/-\o_ ultiem pack control.

Om 17:00 uur zou PedrO verder spelen, dus geen tijd meer gehad om te levelen. Heb wel een mooie crossbow gecrafted á la 24,6 damage DPS.

Er zijn rares (crafting) bijgekomen waarvoor je vijf fallen tooths nodig hebt. :9

Tevens geprobeerd om ingame iedereen te adden, maar krijg een foutmelding dat het ID niet bestaat.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja, iemand adden werkt idd niet, kreeg ook foutmeldingen

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Angeloonie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:45:
[...]

Uhh, nee? Je neemt dan gewoon je townportal weer terug? :P

[...]

Sure, vanaf lvl 1 of met 13? /Angeloonie#2758
Klopt lol. Dat kwam niet eens bij op.

Leven en laten leven!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dankje voor de tip! Als ik er per ongeluk meer dan een win, krijg je er eentje van me! _/-\o_

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
kan al 2 battletags niet toevoegen, not found zegt die
van pedro gaat het wel goed

anywhay

mensen met diablo 3 (beta) add me! =]

Everlast#1473

Ja battle.net is flink buggy op het moment. Games maken, inviten, friend requests/invites, party, allemaal een rotzooi nu. :P

Even afwachten dus. Blizzard zit er al dagen mee dus ik verwacht toch wel langzaam een patch...

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Anoniem: 311097 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:10:
Ja battle.net is flink buggy op het moment. Games maken, inviten, friend requests/invites, party, allemaal een rotzooi nu. :P

Even afwachten dus. Blizzard zit er al dagen mee dus ik verwacht toch wel langzaam een patch...
blizzard kennende lossen ze dat binnenkort wel op :)
Tot hoe laat loopt de beta eigenlijk?

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
BoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:47:
[...]

Scenario: Deur bel gaat DAMN }:O }:O , Drukt op "T" voor Town Portal en loop naar de deur..
Als je terug komt zit je veilig in town, kan je gelijk je inventory legen en weer terug door je portal, waar je gebleven was.. Dat is namelijk het nut van een Town Portal... Way points zijn makkelijk voor quests en farmen.
Daar dacht ik ook aan ja :) tevens, je kunt in private games WEL pauzeren.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Pensmaster-B schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:07:
kan al 2 battletags niet toevoegen, not found zegt die
van pedro gaat het wel goed

anywhay

mensen met diablo 3 (beta) add me! =]

Everlast#1473
Ik ga het proberen!!

IIsnickerII schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:11:
[...]

Het is geen week-beta of zo. Je bedoelt zeker tot wanneer? :P

Is nog niet bekend tot wanneer de beta zal lopen, maar ik verwacht een weekje of 2 voor release ongeveer.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Anoniem: 311097 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:19:
[...]

Het is geen week-beta of zo. Je bedoelt zeker tot wanneer? :P

Is nog niet bekend tot wanneer de beta zal lopen, maar ik verwacht een weekje of 2 voor release ongeveer.
ja idd wanneer :P typo! Oke tot 2 weken voor de release, dat is heel wat! nu moet ik BESLIST een key in handen weten te krijgen! >:)

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Ik had echt problemen met het aanmaken van een BattleTag, hij pikte de namen die ik wilde niet. Uiteindelijk heb ik nu dus 'pedr0'....maar eigenlijk wil ik dat niet.

Nu blijkt dat deze naam ook ingame zichtbaar is....wat is dan het nut van de char.names?

Voorlopig is het niet mogelijk om die BattleTag te veranderen!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Zijn er nog meer mensen die voor de fun of Achievements willen coop'en?

de battletag van Pensmaster-B werkte wel. :D

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
IIsnickerII schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:11:
[...]

Oh tot morgen avond acht uur, dan is de release wist je dat nog niet dan? Want om twaalf uur gaan de winkels open voor de nachtelijke launch 8)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik wil vanavond wel coop'enl, wel met mn WD, zullen we eens zien of het een slappie is :P

[ Voor 53% gewijzigd door Cthulhu op 23-02-2012 17:36 ]

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Cthulhu schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:35:
Ik wil vanavond wel coop'enl, wel met mn WD, zullen we eens zien of het een slappie is :P
Wat is je battletag? DM anders als je deze niet publiekelijk wil maken ;) :)

• Pensmaster-B
  • Niet online
wat verder gespeeld met me WD

mijn motto is nu:

Kill it with spiders!!111

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Pensmaster-B schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:37:
wat verder gespeeld met me WD

mijn motto is nu:

Kill it with spiders!!111
De plague toads doen echt lekkere damage :)

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 15:35
Iemand nu online? Voeg maar toe: Serenity#1895

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

CaptainCharisma schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:40:
Iemand nu online? Voeg maar toe: Serenity#1895
Een vriend van me is aan het game maar ik voeg je wel toe

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die had ik al gepost, Demanto#2303

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Cthulhu schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:42:
Die had ik al gepost, Demanto#2303
Oh sorry ik was al aan het zoeken geweest maar resultaat was niet echt positief op battletag etc.. die van jou werkt niet, ik heb een DM gestuurd..

[ Voor 8% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 23-02-2012 17:48 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:29
Arunia#2320
Voor die van mij. Kan alleen uiteraard nu nog niet op D3 Beta komen vanwege het wel bekende probleem.

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Arunia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:45:
Arunia#2320
Voor die van mij. Kan alleen uiteraard nu nog niet op D3 Beta komen vanwege het wel bekende probleem.
Die van jou werkt ook niet, ik heb je een DM gestuurd.

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Hier dan mijn review, ik heb een beetje dezelfde indeling aangehouden als xUTY_, vond ik erg mooi overzichtelijk :), Gisteravond heb ik mijn 1e playthrough gedaan met de Monk, en vanmorgen voor ik moest werken heb ik een stuk gespeeld met de Barbarian.

De Gameplay:
Het spelen voelt echt heel soepel en gestroomlijnd aan. De schilderachtige graphics vind ik erg mooi, en het sfeertje is voor mij duister en bij vlagen onheilspellend genoeg. Het spel voelt voor mij ook echt als Diablo, ook door de herkenbare stemmen en geluidjes. Wat ik heel gaaf vind is dat er altijd wel wat gebeurd in beeld, het gras beweegt met je mee als je erdoorheen loopt, er vliegen raven weg of er vlucht een groepje ratten weg, en ook staan de monsters niet alleen zomaar verspreid over het level, ze klimmen uit kloven, graven, komen onder bosjes vandaan, of er komt ergens opeens een doodskist uit de grond waar een skelet uitkomt.

De Monk:
Deze heeft mij heel erg aangenaam verrast, ik was zowieso van plan hem te gaan spelen in HC, vanwege het healen en de supportspells die hij heeft, maar ook de overige skills zijn gewoon echt vet.
Wat ik heel gaaf vind is het gevoel dat je krijgt als je met de Monk speelt, het voelt echt als een wendbare snelle martial arts expert, helemaal met Dashing strike, je dash naar een groepje monsters, deelt een paar klappen uit, dasht naar de andere kant van het groepje, ook daar weer wat klappen, het voelt allemaal heel snel en dynamisch aan. In Diablo 2 was de Barb altijd mijn favoriet, maar de Monk kon dat wel eens gaan worden in D3.

De Barbarian:
Deze heeft veel skills die we al kennen uit D2, gewoon ouderwets er op los rammen :). De Barbarian geeft je het gevoel dat je gewoon met een lompe stormram aan het spelen bent, alles kan (en gaat) gewoon keihard stuk.

Ik heb pas 2 classes geprobeerd, maar het valt me op dat het Blizzard heel goed is gelukt om een bepaald gevoel mee te geven aan de class die je speelt, in ieder geval bij de monk en de barb, de rest moet ik nog testen.

Crafting:
Hier heb ik me nog niet heel erg in verdiept, heb alleen wat items uit elkaar gehaald en even 2 items gecraft voor het testen, werkt makkelijk en ik denk dat het een hele leuke toevoeging gaat zij.

Skills en runes:
Mja, ik denk dat de beta hier te kort voor is om er echt iets over te zeggen, het feit dat je met de runes je skills kunt aanpassen vind ik heel gaaf, alleen de manier van het vrijspelen van de runes lijkt me nog niet helemaal zoals gewenst zoals ik al eerder aangaf, het voelt allemaal teveel aan alsog je op rails zit en beslissingen voor je gemaakt worden.
De interface vind ik op zich nog meevallen in Elective mode, het zou wellicht wat gebruikersvriendelijker kunnen, maar wellicht als je eraan gewent bent valt er ook wel mee te werken, nog ietsje meer testen dus :)

Performance:
Ik speel op met een Q6600, 8GB ram, standaard SATA hardeschijf, en 2x GTX260 in SLI, ik heb alles op max gezet, advies was alles high behalve shadows, maar die heb ik ook op max gezet om te testen, en het liep allemaal heel vloeiend, ik heb wel nog een betrekkelijk oud scherm, dus maar een resolutie van 1280 bij 1024.
Kun je trouwens ergens je FPS zien in game?

Bugs:
Ben eigenlijk nog geen enkele fout tegengekomen, het enige wat me opviel, is dat ik bij de Barbarian de keybindings had aangepast, en dat na het opnieuw starten dit weer terugveranderd was naar standaard, maar het kan ook dat ik het zelf niet goed heb opgeslagen of zo, dat ga ik nog even verder uittesten :).

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Je hebt echt geen super computer nodig om het op max te kunnen spelen, ik heb een quadcore, 2GB geheugen, en een GeForce9600GT, en speel met alles op max. Gaat allemaal heel vloeiend

Mjah, vergeet niet dat dat nog maar het begin van het spel is in single player waarschijnlijk.

Als je aan het einde met level 60 skills en 4 man je hele scherm vol effecten hebt, kan het wel even een ander verhaal zijn :)

• Pensmaster-B
  • Niet online
kunt merken dat de witchdokter een langzaam op stoom komt class is, vooral vergeleken met de andere damage dealers

nu merk ik toch nog wel her en der van die korte lag spikes / beeld stil staan dingen die je ook had bij D2 als er zeg maar een grote groep effecten of summons kwam

geen idee of dat ligt aan dat de servers in USA staan of beta is, pc moet het redelijk trekken
denk het eerste
Ik had de bèta een tijd terug al eens gespeeld, maar ik merk wel dat het echt anders is geworden.

Het skillsysteem vind ik echt waar-de-loos. Waar je voorheen simpel wat skills aan kon klikken moet je nu via gare menu's. Waarom hebben ze in godsnaam dit mooie systeem gedropped:
Afbeeldingslocatie: http://www.hammerfistclan.com/forum/attachments/f106/1403d1328657765-diablo-iii-my-observations-756px-skills-beta-lvl1.jpg
In die vakjes met de runestones hadden ze nu net zo goed die andere runes kunnen doen. Het is 10x overzichtelijker en sneller. Ik wil vaak een skill op een slot waar Blizzard vind dat een "Archery" spel moet, terwijl ik gewoon 2 primary attacks wil bijv. Echt onbegrijpelijk.

Maar goed, heb nu op de WD na alle klassen weer gespeeld:

Demon Hunter: qua personage mijn favoriet, maar qua gameplay vind ik haar net te zwak, tenminste, voor crowd-control. Solo monsters killen gaat erg makkelijk, maar grote mobs is wat lastiger.

Wizard: was in mijn eerste sessie al enorm gestegen op mijn favorietenlijst, maar ik denk nu dat dit gewoon mijn eerste character gaat worden. Op lvl 7 walste ik al over alles en iedereen heen. Wave of Force en Arcane Nova zijn briljante spells voor crowds. Bij de Jar of Souls kan ik bijv. met 1 Wave of Force alle skeletons doden. Geen enkel ander character killed sneller.

Barbarian: Nog steeds leuk, gewoon lekker rossen en veel incasseren. Hier kan volgens mij iedereen mee overweg. Primary skill is volgens mij bij iedereen Cleave, en bij bosses Frenzy. Verder vind ik het nog steeds raar dat Leap een fury generator is ipv een spender? Ik vind het echt een spender skill.. maar goed. Gewoon leuk maar ook weer niet heel veel bijzonders.

Monk: Wat een gigantische teleurstelling! Ik vind hem echt enorm weinig damage doen. Alle attacks in de bèta zijn 100% weapon damage, en tegen 1 of 2 targets. (Ter vergelijking: Wave of Force doet 220% damage tegen iedereen..). Vind de aanvallen te langzaam gaan om een idee te krijgen van een kung-fu fighter. Heel erg jammer want het is op zich wel een coole class.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
anu schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:57:

Bugs:
Ben eigenlijk nog geen enkele fout tegengekomen, het enige wat me opviel, is dat ik bij de Barbarian de keybindings had aangepast, en dat na het opnieuw starten dit weer terugveranderd was naar standaard, maar het kan ook dat ik het zelf niet goed heb opgeslagen of zo, dat ga ik nog even verder uittesten :).
Alle options worden niet opgeslagen, ook zelfde als je in de options>Gameplay iets verandert, staat dat bij de volgens restart weer op default, wordt aan gewerkt volgens blizzard

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
is een vinkje voor in de opties, ik weet alleen even niet meer hoe die heet :(

• Dalyxia
Angeloonie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:34:
Ik had de bèta een tijd terug al eens gespeeld, maar ik merk wel dat het echt anders is geworden.

Het skillsysteem vind ik echt waar-de-loos. Waar je voorheen simpel wat skills aan kon klikken moet je nu via gare menu's. Waarom hebben ze in godsnaam dit mooie systeem gedropped:
[afbeelding]
In die vakjes met de runestones hadden ze nu net zo goed die andere runes kunnen doen. Het is 10x overzichtelijker en sneller. Ik wil vaak een skill op een slot waar Blizzard vind dat een "Archery" spel moet, terwijl ik gewoon 2 primary attacks wil bijv. Echt onbegrijpelijk.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik denk dat deze veranderingen gedaan zijn om het spel klaar te stomen om geport te worden naar console

met een controller is het nieuwe skillsysteem makkelijker te gebruiken dan het oude, ook dat ze alles aan het versimpelen zijn geloof ik dat er van hogeraf (activision) gepushed word

das mijn conspiracy theory dan :)

Heb mijn eerste Legendary craft material gesalvaged :) Petrified bark :)
batsma schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:35:
[...]

is een vinkje voor in de opties, ik weet alleen even niet meer hoe die heet :(
De "elective mode" bedoel je? Ik snap hoe het werkt, maar het is gewoon irritant dat je door 4-5 schermen moet klikken om de skill te vinden die je op die specifieke slot wilt hebben.
Dalyxia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:39:
[...]

Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik denk dat deze veranderingen gedaan zijn om het spel klaar te stomen om geport te worden naar console

met een controller is het nieuwe skillsysteem makkelijker te gebruiken dan het oude, ook dat ze alles aan het versimpelen zijn geloof ik dat er van hogeraf (activision) gepushed word

das mijn conspiracy theory dan :)

Heb mijn eerste Legendary craft material gesalvaged :) Petrified bark :)
Wat is je battletag? Angeloonie#2758

Ik heb al 4 petrified bark, alleen je kunt er niets mee -O-

[ Voor 46% gewijzigd door Angeloonie op 23-02-2012 19:46 ]

• Pensmaster-B
  • Niet online
4 uur er op zitten.

man man wat een gevoelens komen weer naar boven bij het spelen van deel 3 (beta)

waar bijvoorbeeld diablo 2 de Actie/RPG percentage 60/40 was is dat hier 80/20

het gaat zo ontzettend hard, je stopt gewoon niet meer om eens na te denken over het rpg aspect
(want dit hoeft ook eigenlijk niet meer)
ding LVL up:
ja ok stat points geen idee zal wel goedkomen, wel een new skill derbij ff selecten hoppa en we knallen weer door

het is maar goed dat men die auto sell en auto disenchant addon uit de inventory hebben gehaald anders zag ik helemaal geen town meer

weet nog niet of ik dit positief of negatief vind.... vroeger was alles beter?
afijn we gaan weer verder

( ja ik ben op dit moment een beta poster chaoot )

[ Voor 10% gewijzigd door Pensmaster-B op 23-02-2012 20:05 ]

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-07 14:59
Voor iedereen die net zoals ik aan het wachten is tot die error 315300 gefixt is: http://twitter.com/#!/Bashiok/status/172739802121244672. Het zou niet lang meer moeten duren dus.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:52
Indien iemand niet kan wachten om te spelen mag hij mijn account VANAVOND lenen :)

(GEEN DM's, ik wil niet overspoelt raken! quote me gewoon in deze thread)

Anoniem: 439651

Junia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:31:
Indien iemand niet kan wachten om te spelen mag hij mijn account VANAVOND lenen :)

Komt u maar door!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

als ik tijd had, dan het het graag geleend

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dit is mijn WD nu, doet aardig wat damage
http://d3db.com/tool/calculator/witch-doctor/3606

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-07 20:09

Ik heb tijd. Maar ik denk dat iemand mij al weer voor is... :X

[ Voor 69% gewijzigd door Righthere op 23-02-2012 20:38 ]

• Junia
Righthere schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:35:
[...]

Ik heb tijd. Maar ik denk dat iemand mij al weer voor is... :X
Helaas :P
Ik heb met neeRu afgesproken dat ik vanacht om 01:00 het wachtwoord verander en iemand anders een kans geef. (Reageer dus niet als je er vanacht toch niks mee gaat doen:P)

Wie heeft er vanacht tijd om het laat te maken? eerste quote krijgt hem dan =)

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Nou, ik lurk al een tijdje in deze thread en voorgaande delen maar heb tot dusver nog niets gepost.
Tijd voor verandering: Ik heb helaas geen key bemachtigd maar wil dolgraag spelen.

Mochten er mensen zijn die voorlopig 'uitgespeeld' zijn en/of hem in het weekend toch niet gaan gebruiken dan stel ik mezelf graag beschikbaar :). Zeker aangezien deze jongen het hele weekend thuis zit te genezen van zijn kiesjes die eruit getrokken gaan worden morgen. Ik zoek geen pitty-keys hoor ;)

It's not who you are , it's who you know.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:12
troyk schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:48:
Nou, ik lurk al een tijdje in deze thread en voorgaande delen maar heb tot dusver nog niets gepost.
Tijd voor verandering: Ik heb helaas geen key bemachtigd maar wil dolgraag spelen.

Mochten er mensen zijn die voorlopig 'uitgespeeld' zijn en/of hem in het weekend toch niet gaan gebruiken dan stel ik mezelf graag beschikbaar :). Zeker aangezien deze jongen het hele weekend thuis zit te genezen van zijn kiesjes die eruit getrokken gaan worden morgen. Ik zoek geen pitty-keys hoor ;)
Kijk, je zegt het zelf al, je dient te genezen, en D3 spelen terwijl je high op pijnstillers zit is natuurlijk niet genezen...!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Puc van S. schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:50:
[...]

Kijk, je zegt het zelf al, je dient te genezen, en D3 spelen terwijl je high op pijnstillers zit is natuurlijk niet genezen...!
Misschien heb je gelijk, dan maar Klaverjassen ! :

It's not who you are , it's who you know.

Ik ben al flink aan het downloaden! Hoop dat ik tijd heb voor 2 volle playthroughs. WD en Monk word het.
Tot over een paar uur :P

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:08
als iemand zn beta ter beschikking wil stellen, ik hou me aanbevolen :)

• Junia
gotfurrr schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:55:
als iemand zn beta ter beschikking wil stellen, ik hou me aanbevolen :)
Na vanacht 01:00 staat nog steeds open voor vrijwilligers :P

Junia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:56:
[...]

Haha ik wil wel. Helaas moet ik morgenvroeg weer werken. Er zit een groot verschil tussen willen en kunnen bij deze zaak :P

Anoniem: 370957

[...]

Tot hoe laat?

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Ik wil best mijn account delen maar Junia heb jij nog andere games op je battle.net account?

HOI.

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

Junia, het lijkt me wel erg leuk het nieuwe skills/runes systeem uit te proberen tussen 1:00 en 3:00 ofzo. Daarna ga ik echt slapen dus mocht je iemand vinden die er de hele nacht gebruik van wil maken dan heeft die er meer recht op denk ik ;). In ieder geval een erg leuk gebaar dat je dit doet!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:29
Zijn er nog mensen die tussen nu en 1 uur een run willen doen, vanaf niks naar SK?

coptician#2177 hier.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Junia
Na 01:00 ga ik lekker slapen :P dus vanaf 01:00 tot morgen a 11:30 (sochtends dus) geldt het aanbod :P
@Bananenspin, ja ik heb ook andere spellen op mijn account staan (starcraft2) echter is het niet zomaar mogelijk voor mensen om je account te hacken op (indien jij je eigen secret password geheim houdt is er weinig aan de hand)

Tevens kan iemand niet bijster veel kwaad doen op mijn sc2 account :P

[ Voor 16% gewijzigd door Junia op 23-02-2012 21:21 ]

Anoniem: 370957

Junia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:20:
[...]

Na 01:00 ga ik lekker slapen :P dus vanaf 01:00 tot morgen a 11:30 (sochtends dus) geldt het aanbod :P
@Bananenspin, ja ik heb ook andere spellen op mijn account staan (starcraft2) echter is het niet zomaar mogelijk voor mensen om je account te hacken op (indien jij je eigen secret password geheim houdt is er weinig aan de hand)

I'll take the graveyard-shift :)

• Paterpor
  • Laatst online: 08-07 16:43
coptician schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:19:
Zijn er nog mensen die tussen nu en 1 uur een run willen doen, vanaf niks naar SK?

coptician#2177 hier.
Heb je geadd!

• arnout2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
[...]

[…]

Ik neem aan dat dit aanbod reeds is vergeven aan J-OC83? Iemand anders die zo vrijgevig is om het account voor even te delen?

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Teamspeak servertje: ts3.jovianlegacy.net :+

JapyDooge maakt nog een aparte D3 channel, maar voor nu kunnen we in de Lobby chillen ;)

Ben trouwens online nu: pedr0#2132, ook in TS

[ Voor 15% gewijzigd door Pedr0 op 23-02-2012 22:03 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• YBH
  • Niet online

YBH

arnout2 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:54:
[...]

Ik neem aan dat dit aanbod reeds is vergeven aan J-OC83? Iemand anders die zo vrijgevig is om het account voor even te delen?
Ik sluit me aan bij Arnout2, als iemand zijn account wilt delen voor een dag graag!

• Bananenspin
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

[...]

Omdat je die nodig hebt om de email te veranderen right? Nou hierbij biedt ik dan ook mijn account aan voor iemand om tot morgen ochtend te spelen, eerste DM krijgt hem.

ps: 0 dag accounts uitgesloten!

edit: en hijs al vergeven!

[ Voor 4% gewijzigd door Bananenspin op 23-02-2012 22:20 ]

HOI.

• YBH
  • Niet online

YBH

Bananenspin schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:18:
[...]

Omdat je die nodig hebt om de email te veranderen right? Nou hierbij biedt ik dan ook mijn account aan voor iemand om tot morgen ochtend te spelen, eerste DM krijgt hem.

ps: 0 dag accounts uitgesloten!

edit: en hijs al vergeven!
Bericht verstuurd!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Doordat ik mijn key te danken heb aan Tweakers stel ik hierbij ook mijn account beschikbaar in ieder geval vanaf nu tot en met morgenmiddag 17:00 (ik moet morgen weer werken dus kan toch niet spelen). Stuur me maar een bericht :)

Is that a controller I see before me ?

• Vortex1701
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-07 16:17
Ben benieuw hoeveel accounts nu gelocked zijn ;)

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Hoe meer testers voor de beta des te beter toch ;)
En de gelukkige is Arnout2 ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Freddy Krueger op 23-02-2012 22:31 ]

Is that a controller I see before me ?

• Vortex1701
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-07 16:17
*deleted*

[ Voor 80% gewijzigd door Vortex1701 op 23-02-2012 22:31 ]

• Little Bo-tweak
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-07 09:23
Opmerking/vraag over de monk. Naar mijn mening is de class goed in elkaar gezet. Martial arts is niet het makkelijkste om te verwerken en heb wel het gevoel, in tegenstelling tot een andere poster, dat je 'swift and agile' bent. Daarnaast is het support effect voor coop denk ik het grootst met deze klasse, iets dat ik zelf erg leuk vind.

Door het huidige skill systeem voel ik me echter wel erg beperkt met de monk. Vooral omdat dashing strike en lashing tail kick niet als simultane abilities te gebruiken zijn. Heb het gevoel dat dashing je de mogelijkheid geeft om je positie op het battlefield te verbeteren, wanneer je bijvoorbeeld omsingeld bent, echter als finisher is het geen krachtige skill. Is wat lastig uit te leggen maar vind het daarom lastig om in een goede combo flow te raken, terwijl de opzet van het character daar wel toe uitnodigt. Dashing strike geeft je de mogelijkheid om steeds kort op je doelwit te blijven en afstanden te overbruggen. Echter de twee zijn niet te gelijk te gebruiken volgens mij. Anders monk liefhebbers? Wat is jullie mening hierover?

• Bulls
Nou de moet echt wat aan de friendlist gebeuren, zat net zelfs in een game met 3 anderen waaronder 1 friend en kan ik zelfs de anderen niet toevoegen "does not exist" terwijl je ernaast staat. :S

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

In principe als je voor "elective mode" kiest, kun je alle skills toewijzen zoals je zelf wilt. je kunt dan en dashing strike bv op muis2 zetten en een spirit generator op muis 1, en bijvoorbeeld op het toetsenbord onder toets "1" of zo lashing tail kick, maar dat gaat natuurlijk wel ten koste van een andere skill (mantra of heal / blind).

Verder ben ik het juist wel met je eens dat de monk erg wendbaar bent, ik vind hem heerlijk om mee te spelen, zeker dashin strike vind ik echt een leuke skill, ook spreekt het support gedeelte en het feit dat je anderen kunt healen voor mij de Monk hoe dan ook mijn 1e character voor hardcore.

Het lijkt wel steeds erger te worden.

Ik kan niet eens meer mijn eigen game verlaten OF de beta afsluiten, krijg een error. 8)7

Edit: en ook niet meer met NPC's praten, met items interacten, en mijn skills hebben geen animaties meer. Ben een uurtje AFK geweest, zal daar wel iets mee te maken hebben op een of andere manier.

#horriblybroken

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 23-02-2012 23:19 ]

• jeNno
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-10-2024
anu schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:50:
[...]

In principe als je voor "elective mode" kiest, kun je alle skills toewijzen zoals je zelf wilt. je kunt dan en dashing strike bv op muis2 zetten en een spirit generator op muis 1, en bijvoorbeeld op het toetsenbord onder toets "1" of zo lashing tail kick, maar dat gaat natuurlijk wel ten koste van een andere skill (mantra of heal / blind).
Jup zo speel ik ook !!! :)

• jeNno
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-10-2024
Trouwens ik had vandaag met de beta van Leeghoofd gespeeld (mijn dank is groot) en wat mij opviel is dat Eyefinity gewoon werkt !! Echt super, alleen zitten de schermpjes helemaal aan de buiten kant (mini map etc).

Maar toch toen ik weer op 1 monitor ging spelen miste ik het wel direct :)

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:29
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11612892/Screen%20Shot%202012-02-23%20at%2011.34.41%20PM%20copy.png

Met z'n 3en, allemaal via dit topic elkaar gevonden, een 1-SK runnetje gedaan. Erg hectisch, heel leuk om te zien!

Ik ben Coptician, melden de andere 2 zich ook?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Dalyxia
coptician schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:37:
[afbeelding]

Met z'n 3en, allemaal via dit topic elkaar gevonden, een 1-SK runnetje gedaan. Erg hectisch, heel leuk om te zien!

* Dalyxia meld zich, ben de female barb

Clean run van 0 naar lvl 9 met zijn 3en, erg leuk

Was vooral een verademing om te zien dat de mobs er toch wel een beetje moeilijk op werden, maar echt heel veel moelijker werd het helaas niet.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 15:35
[afbeelding]

Serenity hier. ;)
Dalyxia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:42:
[...]

* Dalyxia meld zich, ben de female barb

Clean run van 0 naar lvl 9 met zijn 3en, erg leuk
Was erg leuk inderdaad, zouden we nog eens over moeten doen met andere classes. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[afbeelding]

Zat net ook in een clubje met mensen van GoT :P (wie is die dude links? :+)

Gaat weer helemaal goed komen met een clan/guild bij de release. Alleen jammer dat er maar 4 in een game kunnen...

Ik moet nog maar een paar achievements voor Betamaxxed (4 incl Betamaxxed), waaronder de "Life Saver" achievement, hiervoor moet je in co-op elke class een keer reviven (dus de anderen moeten dood gaan). Heb nu alleen nog maar de Demon Hunter, is er iemand die morgenavond even wil achievementhoeren voor die? Als we een game met 4 verschillende classes doen gaat het snel :)

[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 24-02-2012 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Werkt battletag eigenlijk wel goed?
Telkens al ik battletag tegen kom voeg ik toe maar krijg heel tijd volgende foutmelding:

The battletag does not exist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-07 12:42
Heeft het nog enig voordeel om de beta te spelen op het account (ik heb helemaal nog geen battle.net account, althans nu wel, aangemaakt met extra email @ maar werkt nog niet door die bug) waarmee je uiteindelijk D3 ook gaat kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Angeloonie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:13:
[...]

Zat net ook in een clubje met mensen van GoT :P (wie is die dude links? :+)

Gaat weer helemaal goed komen met een clan/guild bij de release. Alleen jammer dat er maar 4 in een game kunnen...

Ik moet nog maar een paar achievements voor Betamaxxed (4 incl Betamaxxed), waaronder de "Life Saver" achievement, hiervoor moet je in co-op elke class een keer reviven (dus de anderen moeten dood gaan). Heb nu alleen nog maar de Demon Hunter, is er iemand die morgenavond even wil achievementhoeren voor die? Als we een game met 4 verschillende classes doen gaat het snel :)
Ah eindelijke gelukt te frienden, wat een gedoe zeg, steeds een error :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo. Mijn speeltijd zit er weer op! Officieel nog een half uurtje maar ik moet nu echt op bed anders zal de baas niet zo blij zijn :P

Een korte ervaring maar wat een ervaring. 2 playthroughs gedaan met de monk en de WD. Ook nog even gespeeld met de Wizard en Demon Hunter Het voelt allemaal zo vertrouwd aan. Geweldig. Heerlijk sfeertje. De Monk wordt zeker mijn eerste keus.

Mijn dank is groot Junia _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jay Wilson wanted to share a message with the Diablo III community:

Some of you might have seen some headlines or a certain (obviously sarcastic) blue post that implies that we’re unsteady about where Diablo III stands, and that you should temper your expectations when it comes to the next installment in the Diablo series.

Let me be clear: Nothing could be further from the truth.

As those of you in the beta have seen, the game is in good shape. Actually, I should say that the beta version of the game is in good shape. The latest full build we’ve been testing here in the office is in great shape.

We get a lot of sympathy from the other teams because of the long hours of crunch our design team is putting in, but the secret is that playing through the game as we do final tuning, bug fixes, and optimizations is a real joy. We always know a Blizzard game is almost ready when we have to ask members of the team to stop playing so they can get their work done. That’s definitely been the case around here.

We think you’re going to love Diablo III when it’s released, and speaking of release plans, you can seriously expect a launch-date announcement from us in the near future. See, I didn’t say “soon,” so I’m not taunting you. ;) You’ll know as soon as I know for sure the exact date.

And by the way, we want you to have high expectations for Diablo III and all Blizzard games. That’s what pushes us to try to make the best gaming experiences we possibly can. If Diablo III wasn’t a worthy next installment in the Diablo series, we wouldn’t release it. That’s the way we do it. That’s the way we’ve always done it.

As I’ve said many times in the recent past, we think Diablo III is coming along great and we can’t wait for you to get your hands on it. We’re doing all we can to ensure you have one hell of a time once you step foot in Sanctuary…

Also, I think Diablo is much more comparable to the Evil Dead series personally, and those just kept getting better. OK, I know a lot of you prefer Evil Dead 2 to Army of Darkness, but come on, Bruce Campbell fights a squad of little Bruce Campbells! Priceless. =)

Jay Wilson is the Game Director of Diablo 3, and wants to know “Hey, uh, what’s that you got on your face?” YouTube: Ash - Your Face (Army of Darkness)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vinden jullie van een live stream? Bijv 2x per week 's avonds een uur streamen, waar jullie tijdens het kijken vragen kunnen stellen of verzoekjes kunnen indienen?

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 24-02-2012 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Afbeeldingslocatie: http://img546.imageshack.us/img546/4870/thisf.png

Even trollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordgubbbe
  • Laatst online: 10-07 02:01
Net samen met 3 andere van GoT gespeeld! (Pedr0 ?)
Mijn IGN was Jortbear, Heb me vermaakt.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic!

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic