http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Hoop voor je dat je al een b.net account hadRaxious schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:16:
ik ben een van de gelukkige die een key heeft weten te bemachtigen ^^ nu de game aan het installen
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
jup, alle CE's van WoW hier thuis staan, en die van SC2, en nog Diablo 1 + 2 ^^Khiu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:17:
[...]
Hoop voor je dat je al een b.net account had
Verwijderd
Heel veel zin! Helaas geen BetakeyViviemaster schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:17:
Iemand zin om samen te spelen? DM Battle.net of Skype?
Klinkt als een leuk idee ware het niet dat 50-90%(geen idee eigenlijk hoeveel) van de accounts die minder dan een maand oud zijn niet werken met Diablo 3 momenteelShady15 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:50:
[...]
Ja, ik zag het bedankt voor je reactie op mn DM. Even raakte ik helemaal in paniek en ik dacht, het zal toch niet waar zijn
Btw, het zou fijn zijn als mensen de key toevoegen op een extra Battlenet account, zodat ze eventueel de key kunnen uitlenen aan de trouwe bezoekers van dit forum. Dan hoef je je niet druk te maken om WoW, Sc2, enz.
Dat is idd ook mijn probleemhugoy schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:19:
[...]
Klinkt als een leuk idee ware het niet dat 50-90%(geen idee eigenlijk hoeveel) van de accounts die minder dan een maand oud zijn niet werken met Diablo 3 momenteel
Mijn eerste blizzard game die ik heb
Dit is mijn insteek ookVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:10:
Ik ken helemaal niemand die het gaat halen behalve mijn broers. Ik zou ook wel af en toe even een potje met wat andere mensen willen spelen. Alleen kan ik niet dagen en dagen achter elkaar. 's Avonds een paar uurtjes lekker alles exploren, looten en lachen zou niet verkeerd zijn.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Oh daar had ik geen weet van, was wel een leuke optie. Eerst ff lekker zelf spelen hoor, mensen die gewonnen hebben. Maar denk aan je medetweakers op dit forumhugoy schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:19:
[...]
Klinkt als een leuk idee ware het niet dat 50-90%(geen idee eigenlijk hoeveel) van de accounts die minder dan een maand oud zijn niet werken met Diablo 3 momenteel
Verwijderd
Precies! Nu vraag ik me af of er voicechat ingame is?Jackson Claxon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:26:
[...]
Dit is mijn insteek ook. Zullen vast meer mensen zijn die dit hebben. Werk, vrienden en sociale zaken gaan voor maar af en toe even paar uurtjes gamen in de week blijft lekker. Elkaar beetje helpen met gear etc en vooral lachen zoals je aangeeft
Geen idee, maar skype will do. Zitten maar max 4 man in een game dus dat is ideaal met skype. Uitwisselen van skype-namen kan gewoon via chatVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:30:
[...]
Precies! Nu vraag ik me af of er voicechat ingame is?
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Verwijderd
Heb bijna alle posts hier over D3 gelezen, en ben af en toe actief op de EU site van Blizzard.
Mocht het spel eindelijk een keer uitkomen zal ik ook best beschikbaar zijn om af en toe met mijn mede-tweakers een potje te spelen
Ik denk dat dit wel meevalt. Alleen de mensen waarbij het niet werkt, hoor je op de forums klagen. Alle overige zitten dolblij te spelen en raken het forum niet eens aan.hugoy schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:19:
[...]
Dat neemt niet weg dat het zuur is als je een key hebt maar niet kan spelen
Precies het zelfde wat je in D2 had, blackwalled. Komt omdat er teveel lag is...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Exact hetzelfde gehad, kon niets hitten en toen ik 'Leave game' of 'Exit game' probeerde ging dat ook niet. Toen Alt+F4 en vervolgens bij inloggen 'server time out'. Na een minuut of vijf kon ik weer inloggen
Bij mij werkte hij overigens meteen zonder error, maar is wel een Bnet account die ik al een hele tijd heb, nieuwe aanmaken voor alleen de beta durfde ik niet aan
Maar is het mogelijk om nog wat mobs af te knallen met uw char? Of is het echt "op" en best opnieuw beginnen?
Ja dat zeker!! haha. Heb jij er wel 1 anu?anu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:00:
Ach, een nieuwe zoon is belangrijker Pascal
Bij mij werkte hij overigens meteen zonder error, maar is wel een Bnet account die ik al een hele tijd heb, nieuwe aanmaken voor alleen de beta durfde ik niet aan.
Je kan elke quest gewoon weer opnieuw kiezen en spelen bij je character keuze venster ('Change Quest' button). Je kan daar ook kiezen om co-op te spelen door te zoeken naar een public game ('Public Games' button) , daar staat bovenin misschien wel dat er 0 players available zijn, maar hij vindt bij mij telkens weer een game met anderen erin.frye schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:01:
Kheb nu voor de eerste keer de beta uitgespeeld.
Maar is het mogelijk om nog wat mobs af te knallen met uw char? Of is het echt "op" en best opnieuw beginnen?
[ Voor 17% gewijzigd door Jaer288 op 22-02-2012 23:07 ]
Als iemand nog specifieke vragen heeft over de beta, laat maar weten, dan probeer ik het uit te zoeken waar mogelijk
Same here, als iemand wat info wil dm maar dan probeer ik het uit te zoekenanu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:03:
Yup, ik ben 1 van de gezegenden, keertje proberen komt zeker goed m8.
Als iemand nog specifieke vragen heeft over de beta, laat maar weten, dan probeer ik het uit te zoeken waar mogelijk
psn: HertogJack
Heb je je key al geactiveerd op je battle.net account?Diabolica schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 00:05:
ik kan het echt niet vinden maar waar kan je de beta client downloaden?
Zo ja, om te downloaden:
www.battle.net -> inloggen -> d3 beta aanklikken -> geboorte datum invullen -> submit -> download game client
Als je je key nog niet hebt geactiveerd:
www.battle.net -> inloggen -> games & codes -> add or upgrade game -> key invoeren -> d3 beta aanklikken -> geboorte datum invullen -> submit -> download game client
[ Voor 10% gewijzigd door Jaer288 op 23-02-2012 00:14 ]
Die spiders zijn stuk effectiever en met skill runes kan je ze een grote afstand laten springen waardoor ze nog effectiever worden. Inderdaad een zeer interessante classKaasje123 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:21:
Ik heb mijn keuze gemaakt. Witch Doctor female vindt ik het leukst. Dacht eerst dat het Demon Hunter zou worden, maar de opties van witch doctor zijn gewoon cool. 3 Hell honden die helpen en lekkere crowd control mogelijkheden
Leven en laten leven!
Ja er is wat fout gegaan, want jij hebt niet gewonnenPedr0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:29:
[...]
Trolll....of met 3 verschillende accounts?
Ze hebben nu toch nog 10 keys, in het geval dat er wat fout ging? Ik zeg, maak me happy Tweakers!

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Helaas, het mocht niet zo zijn. Heb er gelukkig geen slapeloze nacht van gehad.....maar meerdere tweakers hebben mij al aangeboden dat ik, als ik wil, hun account kan/mag lenen.Bulls schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 02:01:
[...]
Ja er is wat fout gegaan, want jij hebt niet gewonnen
Maar het liefst had ik natuurlijk zelf een key gehad. Dus als iemand in een luxe situatie zit...denk aan mij!
[ Voor 16% gewijzigd door Pedr0 op 23-02-2012 07:29 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Blizzard: We’ll be placing extra strain on the beta auction house every day this week from 10:00 a.m. PST until approximately 2:00 p.m. PST, to put the system through its paces. This testing begins today and will continue through Friday, February 24. During this time there may be interruptions or loss in an ability to use the auction house. We’ll provide updates if there’s any extended downtime experienced or expected.
If you experience any issues when using the auction house during the stress test period please reply to this thread and report the issue including the date, time, and descriptive explanation of the issue encountered.
There are regional invites coming in the near future, which will be through opt-ins![]()
[ Voor 13% gewijzigd door Pedr0 op 23-02-2012 07:37 ]
Toen ik het spel begon met het kiezen van een class dacht ik "WTF is this.." ik was niet erg onder de indruk. En dat gevoel bleef totdat ik de kerk in ging.. In de kerk kreeg ik meer het Diablo 3 gevoel. Ik denk dat mijn negatieve insteek te maken had met de hele discussie over de gebruikte kleuren en stijl, een (paar) jaar terug. De eerste level van de kerk is groot, daar hou ik wel van..
Ik heb Diablo en Diablo 2 beide veel gespeeld. Ik moest toen ook al wennen aan de overgang van Diablo naar Diablo 2..
Niet dat dit me weerhoudt om Diablo 3 niet te gaan spelen.
Mooi voorbeeld van 0day account, 1 bericht. Maar toch proficiat met je key!arjendorst schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:29:
Ik vind het skill, runesysteem en die lvl 10 "talents" te eenvoudig, geen diepgang..
Niet dat dit me weerhoudt om Diablo 3 niet te gaan spelen.
Heb ik een Diablo 3 beta key weten te bemachtigen, nu heb ik alleen een hoge schuld bij de lokale maffia
maar dat is een probleem voor future me!
Maar goed ik heb geen key, ik speel op iemand anders account.
0day account sinds september 2011, yeah right.Pedr0 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:38:
[...]
Mooi voorbeeld van 0day account, 1 bericht. Maar toch proficiat met je key!
Ik vind het skill systeem ook veel te simplistisch.
Ik heb nog nooit diablo gespeeld en had er eigenlijk stiekem de verwachtingen van als een WOW 2.
Na 2 uur gespeeld te hebben heb ik de volgende indruk:
Wow
Ik ben nog een beginner in diablo en weet dus ook niet het concept van die public games etc. Heb al veel bijgeleerd en de game lijkt al zo goed als af, wat zeker een goede zaak is ivm de release.
Top game!
Open je Internet explorer. Ga naar Internet Options -> Connections -> Lan Settings. Daar heb je een vinkje "Automatically detect settings".. verander deze.. dus vink hem aan als die niet aangevinkt is en andersom. Sla de wijziging op en sluit je Internet explorer en herstart de Blizzard downloader.
Het blijkt dat de Blizzard downloader de settings gebruikt van Internet explorer.
[ Voor 0% gewijzigd door maniak op 23-02-2012 08:48 . Reden: typo ]
goed te horen dat mensen D3 leuk vinden. (zelf nog geen keyfrye schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:45:
Ik heb gister ook de beta gespeeld en ben erg onder de indruk.
Ik heb nog nooit diablo gespeeld en had er eigenlijk stiekem de verwachtingen van als een WOW 2.
Na 2 uur gespeeld te hebben heb ik de volgende indruk:
WowEcht leuk spel.
Ik ben nog een beginner in diablo en weet dus ook niet het concept van die public games etc. Heb al veel bijgeleerd en de game lijkt al zo goed als af, wat zeker een goede zaak is ivm de release.
Top game!
maar als je nieuw bent in de Diablo wereld zou ik D2 ook aanbevelen. 5-10 euro kost dat spel.
door al die opties die uit het spel zijn gehaald tijdens de laatste paar patches lijkt mij dat D3 veel te simpel is en ik me ga vervelen tot dat ik lvl 60 ben en inferno speel
Waar ik in D2 soms de hele avond van game naar game sprong via de game browser ben je in D3 veel meer op jezelf gewezen. Je moet dan al een hele grote friends list hebben of in de (bijna niet gebruike) public chat channels mensen weten te strikken voor coop.
Runewords heeft D2 anders wel gekilled, enigma runeword vooral. Dat was geen diepgang maar elke class teleport geven en zo alles makkelijker te makenarjendorst schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:44:
Plus geen runewords, weer wat minder diepgang

ben ik neit helemaal mee eens. door runewords kreeg je juist veel meer mogelijkheden. sommige waren overpowered maar dor de runes veranderde de hele economy binnen LOD.randomice schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:52:
[...]
Runewords heeft D2 anders wel gekilled, enigma runeword vooral. Dat was geen diepgang maar elke class teleport geven en zo alles makkelijker te maken
zonder runewords zou LOD en D2 waarschijnlijk redelijk dood zijn online.
<sarcasm> Het spel is daarentegen ook erg saai, combat is boring het is lelijk en absoluut geen uitdaging op normal. Ik vind het jammer dat ik de beta heb gespeelt, nu weet ik namelijk hoe het hele spel is. </sarcasm>
ga ff ergens anders trollen. ik zeg toch niet dat het hele spel saai is. ik baal gewoon van alle dingen die gedaan zijn dat het spel versimpelt.
[ Voor 26% gewijzigd door roboreaper op 23-02-2012 08:57 ]
<sarcasm> Het spel is daarentegen ook erg saai, combat is boring het is lelijk en absoluut geen uitdaging op normal. Ik vind het jammer dat ik de beta heb gespeelt, nu weet ik namelijk hoe het hele spel is. </sarcasm>roboreaper schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:48:
[...]
goed te horen dat mensen D3 leuk vinden. (zelf nog geen key)
maar als je nieuw bent in de Diablo wereld zou ik D2 ook aanbevelen. 5-10 euro kost dat spel.
door al die opties die uit het spel zijn gehaald tijdens de laatste paar patches lijkt mij dat D3 veel te simpel is en ik me ga vervelen tot dat ik lvl 60 ben en inferno speel
en @ Runes in d2. in 1.09 was Diablo 2 op z'n best.
[ Voor 3% gewijzigd door Dakreal op 23-02-2012 08:55 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zit er wel in hoor...maar het worden/zijn meer chatrooms zoals deze in SC2 zitten. Op dit moment kan je nog geen self-defined rooms aanmaken!EnigmaNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:51:
Ik mis trouwens ook een chat room zoals in Diablo 1 en 2 en dat er geen browser is om iemand's game te joinen. Door dit gebrek gaat de game me wel snel vervelen denk ik.
Waar ik in D2 soms de hele avond van game naar game sprong via de game browser ben je in D3 veel meer op jezelf gewezen. Je moet dan al een hele grote friends list hebben of in de (bijna niet gebruike) public chat channels mensen weten te strikken voor coop.
Je baseert je uitspraak maar op 1 runeword, die inderdaad OP was. Maar goed, anders wordt er toch alleen maar sorc gespeeld vanwege teleport.randomice schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:52:
[...]
Runewords heeft D2 anders wel gekilled, enigma runeword vooral. Dat was geen diepgang maar elke class teleport geven en zo alles makkelijker te maken
Plus dit runeword was vrij rare maar bots & dupes maakte het kapot.
Het zit er wel in, maar heel anders. In Diablo 2 kwam je na het selecteren van je char in een chat room terecht en waren er altijd redelijk veel mensen aan het kletsen. Nu zie je gewoon een character selection screen en kun je daar op play klikken en begin je direct in je uppie aan het spel. Je moet nu zelf een public chat joinen waar vrijwel niemand in zit. Ik weet niet hoeveel mensen de beta spelen maar elke keer als ik bijvoorbeeld Trade join zijn er 6 of 7 mensen, de hardcore en class specific channels zijn altijd leeg.Pedr0 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:56:
[...]
Zit er wel in hoor...maar het worden/zijn meer chatrooms zoals deze in SC2 zitten. Op dit moment kan je nog geen self-defined rooms aanmaken!
D3 wordt veel meer een singleplayer experience met af en toe een vleugje coop terwijl ik in D2 vrijwel nooit alleen speelde. Altijd games joinen van iemand anders (een willekeurig onbekend persoon) en daar questen, pvp, cow- en baalruns etc. doen.
Er zouden meer van dit soort posts moeten zijn.Dakreal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:55:
[...]
<sarcasm> Het spel is daarentegen ook erg saai, combat is boring het is lelijk en absoluut geen uitdaging op normal. Ik vind het jammer dat ik de beta heb gespeelt, nu weet ik namelijk hoe het hele spel is. </sarcasm>
en @ Runes in d2. in 1.09 was Diablo 2 op z'n best.
Dan is het namelijk minder erg dat we nog zo lang moeten wachten.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Had net hetzelfde probleem, kon inderdaad ook niet meer quitten via het menu.Jaer288 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:57:
[...]
Exact hetzelfde gehad, kon niets hitten en toen ik 'Leave game' of 'Exit game' probeerde ging dat ook niet. Toen Alt+F4 en vervolgens bij inloggen 'server time out'. Na een minuut of vijf kon ik weer inloggen
Heb de indruk dat zo goed als alles server-side geregeld is, zelfs al verschillende merkbare lagspikes gehad
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Juist voor dit soort problemen is het van belang dat je het meld in het beta forum.Boeboe schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:11:
[...]
Had net hetzelfde probleem, kon inderdaad ook niet meer quitten via het menu.
Heb de indruk dat zo goed als alles server-side geregeld is, zelfs al verschillende merkbare lagspikes gehad
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Alles is ook server-side. Je bent altijd online als je speelt, daarom kun je dus ook last krijgen van lag spikes en server downtime... Vet design gebrek in mijn ogen maar alles onder het mom van piraterij bestrijding natuurlijkBoeboe schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:11:
[...]
Verwijderd
Kan ik op dit moment gebruik maken van iemand zijn/haar account? Wil een paar dingen (bugs) uittesten om te kijken of ze nog aanwezig zijn. En met name de skill/rune system bekijken.
Alvast bedankt.
Vergeet niet de Achivements, die zijn ook alleen voor online users.. + Battle.Net is er een stuk op vooruit gegaan vergeleken met Diablo 2... man o man wat was dat vroeger vervelend zeg..EnigmaNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:13:
[...]
Alles is ook server-side. Je bent altijd online als je speelt, daarom kun je dus ook last krijgen van lag spikes en server downtime... Vet design gebrek in mijn ogen maar alles onder het mom van piraterij bestrijding natuurlijk
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Vergelijkbaar probleem ws er ook in de beta van SC2 meen ik mij te herinneren. Ook daar was het in de beta trouwens niet mogelijk om offline te spelen, maar nu in de retail wel (mits je je van te voren op B.net hebt aangemeld een keer)Boeboe schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:11:
[...]
Achievements ed krijg je dan niet, maar je progress blijft wel bewaard.
Het risico is nu te groot om mn beta account te sharen
Monktim.scheffer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:29:
Gisteren mocht ik dan ook even proeven aan de beta van Diablo 3. Wel via een vriend van me, die zich gisteren 'even' had geregistreerd, speciaal voor die key. Ik baalde dus net zo hard als de meeste die hier regelmatig lezen/posten dat ik, die toch al enige tijd een account heb bij Tweakers, dan weer geen key had.
Maar goed, dat even ter zijde, nu mijn eerste ervaring:
Installatie
Ik had de game gisteren gedownload via de link die Leeghoofd21 had gepost terwijl ik op mijn werk zat, zo nu en dan even in de gaten gehouden hoe de installatievoortgang ging en het viel me op dat ik maar met 200-500 kb/sec kon downloaden terwijl ik thuis normaal gesproken 4,9mb/sec kan downloaden. Op z'n zachtst gezegd een beetje traag dus! (hebben jullie die zelfde ervaring gehad of ging dat wel vlot?)
Eerste indruk
Thuis gekomen uit mijn werk zag ik dat de installatie (eindelijk) zo ver was dat er Playable stond, en ik kon (zoals waarschijnlijk meer mensen) mijzelf niet meer bedwingen om op de hele mooie 'Play' knop te drukken.
Nadat de game opstarte liep deze nogal haperig in het hoofdmenu, vreemd eigenlijk, gezien mijn pc prima battlefield 3 kan draaien op high. (i7 920, 6gb ddr3 1800 ram, ENGTX 295 van Nvidia)
Ik vermoedde dat het kwam omdat de game slechts nog alleen 'playable' was. Dus ik besloot toch nog maar te wachten. Echter kon ik mezelf niet lang in bedwang houden want binnen 5 minuten besloot ik er maar mee te leven dat het dan wat haperig liep. Echter toen ik de game voor de tweede keer opstarte, liep alles echt soepel en smooth.
Character
Mijn eerste keuze is altijd de Barbarian geweest dus dit was ook mijn keuze om als eerste beta mee door te gaan. Eenmaal geladen kon ik dan eindelijk beginnen.
De game
De eerste indruk die ik kreeg na dat ik een paar stappen had gelopen (tot aan de gate van Tristram) is dat de game echt super vloeiend liep en dat de barbarian echt als een monster aanvoelde om mee te spelen. Hij leek echt gigantisch overpowered, dit voelde goed, hierdoor gaf het mij vertrouwen alsof ik de hele wereld aan kon. (wellicht komt dat omdat ik nog niet aan alle classes ben toe gekomen)
Na wat quests te hebben doorlopen en wat hoger level kwam kreeg ik dan te maken met de nieuwe skill/rune changes, het voelt aan alsof het gemakkelijk is om te bedienen maar wel erg in elkaar is gezet voor de novice player, wat ik wel jammer vind als doorgewinterde Diablo speler. Maar al met al was het wel duidelijk wat er moest gebeuren en hoe het werkte.
Het aantal skills dat we kunnen gebruiken is natuurlijk erg gelimiteerd in de beta. Maar ik moet zeggen dat Cleave toch wel de favoriet is wat betreft fury generator, en dat Hammer of the Ancients de favoriete fury spender was,
Dit gaf echt het gevoel dat de barbarian echt alles en iedereen aankon, de corpses vlogen in het rond en dit, kan ik je zeggen, doet een echte diablofan goed. Het geeft echt het gevoel dat Diablo weer helemaal terug is!
Graphics
Zelf kan ik alles op z'n hoogst draaien en op 1920x1080. Alles ziet er dan erg mooi uit en de omgeving is echt om van te smullen! Er kan veel stuk, ook als bijvoorbeeld er een slag wordt gedaan op een mob en de mob staat dichtbij een standbeeld dan gaat het standbeeld ook stuk. En natuurlijk zit er in elk hoekje en gaatje wel een kannetje of een kruikje (of een sarcofaag) die je kapot kan maken om zo lekker gold te farmen.
Voor nu wil ik het hierbij laten, volgende classes zal ik ook proberen te beschrijven hoe ik het ervaren heb, dit zal ik in de komende dagen proberen te doen maar wegens drukte weet ik nog niet precies of dit gaat lukken! Ik hou jullie op de hoogte!
Na de Barbarian ben ik aan de slag gegaan met de Monk en ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben door zijn kunnen. Ondanks dat ik vrij snel merkte dat hij meer damage tot zich neemt dan de Barbarian, zijn de spirit generator skills behoorlijk sterk.
Ondanks dat ik nog niet de tijd heb gehad om met de Monk de complete beta door te lopen, en ik nu level 7 ben, vind ik de skills Fists of Thunder en Deadly Reach erg fijn en vind het lastig om te kiezen tussen deze twee. Deadly reach geeft je wat meer distance van de mob en geeft bij elke derde blow een langere range van 25 yards. Fists of Thunder met de te unlocken runestone zorgt ervoor dat bij elke 3e blow er een chain lightning ontstaat die de nearby enemies electrocuteerd. Ben zelf nog wel erg benieuwd naar de Crippling Wave ( lvl 8 ) en de Exploding Palm ( lvl 12 ) .
Als spirit spender vind ik tot nog toe Lashing Tail Kick erg fijn, ondanks dat deze behoorlijk wat spirit cost zorgt dit, voor in heavy fights, dat de enemies een behoorlijke blow back krijgen zodat je weer wat ruimte krijgt.
Tot nu toe ben ik echt zeer onder de indruk over hoe de skills zijn en hoe de game werkt en loopt. Echt fantastisch gaaf en kan nu al nauwelijks meer wachten tot de game eindelijk wordt gereleased!
Binnenkort meer over Witch Doctor/Wizard/Demon Hunter!
Met een authenticator erop kan het geen kwaad aangezien ze dan alleen Diablo 3 kunnen starten.HertogJack schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:31:
Het is dat ik de beta heb gekoppeld aan mijn battle.net account waar ook al mn andere blizzard games aan gekoppeld zijn. Anders had ik mijn account wel willen sharen.
Het risico is nu te groot om mn beta account te sharen
Enne... jep runewords waren prima in D2. Alleen dupes en bots maakten het spel kapot. Als die onmogelijk waren geweest was een ladder Enigma onbetaalbaar voor 99% van de populatie
Bnet pindle#2913
Occupy Hell!porn* schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:33: Als die onmogelijk waren geweest was een ladder Enigma onbetaalbaar voor 99% van de populatie
Persoonlijk vind ik dit dus weer een reden dat online-only prima is.
Uh die authenticator geld voor je battle.net account en alles wat daarop zit, dus ook D3Dakreal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:32:
[...]
Met een authenticator erop kan het geen kwaad aangezien ze dan alleen Diablo 3 kunnen starten.
Please keep in mind that a single Authenticator will provide secure access to all of the game licenses associated with an individual Battle.net account.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Diablo 3 beta negeert de authenticator..Dakreal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:32:
[...]
Met een authenticator erop kan het geen kwaad aangezien ze dan alleen Diablo 3 kunnen starten.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ja, want bij SC2 en WoW is dat ook een enorm probleem, al die downtime...EnigmaNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:13:
[...]
Alles is ook server-side. Je bent altijd online als je speelt, daarom kun je dus ook last krijgen van lag spikes en server downtime... Vet design gebrek in mijn ogen maar alles onder het mom van piraterij bestrijding natuurlijk
En het is ook alleen voor piraterij-bestrijding natuurlijk, niet voor achievements, anti-duping/cheating, etc..
Dat weet jij nu al? Knap hoor...EnigmaNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:59:
[...]
D3 wordt veel meer een singleplayer experience met af en toe een vleugje coop terwijl ik in D2 vrijwel nooit alleen speelde. Altijd games joinen van iemand anders (een willekeurig onbekend persoon) en daar questen, pvp, cow- en baalruns etc. doen.
Heeft iemand je al eens verteld dat je een opmerkelijk negatieve kijk hebt op alles?
Niet dus, hij vraagt alleen email en wachtwoord, dan verifierd hij en klaar is kees.. ik heb zelf een authenticator maar er is nog nooit om een code gevraagd, wel SC2 en WoW natuurlijk (in geval van IP verandering en of tijdsbestek niet aangemeld en of na 3-4 weken standaard)Bokkie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:44:
[...]
Uh die authenticator geld voor je battle.net account en alles wat daarop zit, dus ook D3
[...]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Kan me voorstellen dat dit voor de beta nog even uitgeschakeld is.BoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:49:
[...]
Niet dus, hij vraagt alleen email en wachtwoord, dan verifierd hij en klaar is kees.. ik heb zelf een authenticator maar er is nog nooit om een code gevraagd, wel SC2 en WoW natuurlijk (in geval van IP verandering en of tijdsbestek niet aangemeld en of na 3-4 weken standaard)
Ja zeker, erg logisch hoor. het is tenslotte een beta en geen officiele release waar alle toeters en bellen aan gekoppeld zijn..Bosmonster schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:49:
[...]
Kan me voorstellen dat dit voor de beta nog even uitgeschakeld is.
Hmz ok, wist ik nietBoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:49:
[...]
Niet dus, hij vraagt alleen email en wachtwoord, dan verifierd hij en klaar is kees.. ik heb zelf een authenticator maar er is nog nooit om een code gevraagd, wel SC2 en WoW natuurlijk (in geval van IP verandering en of tijdsbestek niet aangemeld en of na 3-4 weken standaard)
Handig om te weten, vanavond ook maar weer even die authenticator eraan hangen dan maar.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je hebt toch public games etc...dat wijkt echt niet af van hoe het in D2 was. Je kan zelfs veel sneller een game joinen met andere gamers erin!EnigmaNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:59:
[...]
Het zit er wel in, maar heel anders. In Diablo 2 kwam je na het selecteren van je char in een chat room terecht en waren er altijd redelijk veel mensen aan het kletsen. Nu zie je gewoon een character selection screen en kun je daar op play klikken en begin je direct in je uppie aan het spel. Je moet nu zelf een public chat joinen waar vrijwel niemand in zit. Ik weet niet hoeveel mensen de beta spelen maar elke keer als ik bijvoorbeeld Trade join zijn er 6 of 7 mensen, de hardcore en class specific channels zijn altijd leeg.
In de RETAIL kan je straks b.v. een #GoT channel maken en netjes daarheen connecten, als je dat bedoeld?
[ Voor 4% gewijzigd door Pedr0 op 23-02-2012 09:56 ]
Met "offline" bedoel ik dan wel "je vijanden worden lokaal gecontroleerd", zoals in iedere andere hack&slash. Nu controleren ze de mobs server-side, waardoor je alle nadelen van een mmo op je dak krijgt.Puc van S. schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:21:
[...]
Vergelijkbaar probleem ws er ook in de beta van SC2 meen ik mij te herinneren. Ook daar was het in de beta trouwens niet mogelijk om offline te spelen, maar nu in de retail wel (mits je je van te voren op B.net hebt aangemeld een keer)
Achievements ed krijg je dan niet, maar je progress blijft wel bewaard.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dit komt waarschijnlijk omdat het de beta is he. Als het spel echt uit is zal het er echt wel in zittenBoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:49:
[...]
Dat zijn leuke extra's inderdaad. Maar mij het niet waard om een singleplayer spel online te forceren.Bosmonster schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:47:
[...]
Ja, want bij SC2 en WoW is dat ook een enorm probleem, al die downtime...
En het is ook alleen voor piraterij-bestrijding natuurlijk, niet voor achievements, anti-duping/cheating, etc..
Zoals het nu in de beta is kan ik dat inderdaad met zekerheid stellen.Bosmonster schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:47:
[...]
Dat weet jij nu al? Knap hoor...
Heeft iemand je al eens verteld dat je een opmerkelijk negatieve kijk hebt op alles?
Negatief? Ik denk dat je realistisch bedoelt. We spreken wel als Diablo 3 een paar maandjes uit is
Ik heb dus een een d3 beta account en mijn battle.net account heeft een authenticator erop.
Mijn wow account is al tijdje inactive, maar moet je daar tegenwoordig bij het inloggen dan ook je authenticator key ingeven met het inloggen in de game?
Zonee, dan kan toch iedereen gaan spelen met mijn wow account en alle andere bliz games? Dat is dus niet wat je wil (mochten die accounts active zijn)
Realistisch? Nee...Troll? Ja!EnigmaNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:10:
[...]
Dat zijn leuke extra's inderdaad. Maar mij het niet waard om een singleplayer spel online te forceren.
[...]
Zoals het nu in de beta is kan ik dat inderdaad met zekerheid stellen.
Negatief? Ik denk dat je realistisch bedoelt. We spreken wel als Diablo 3 een paar maandjes uit is
Het is natuurlijk bullshit dat jij dat nu met 100% zekerheid kan zeggen, maargoed. Niemand veprlicht jou de game te kopen he!
Het lijkt erop dat jij een totaal andere versie van de beta hebt, dan de rest van de gamers? De Singleplayer opmerking is totaal nergens op gebasseerd omdat je via public games zelfs meer een multiplayer/online expenrience krijgt dan je ooit met D2 hebt gehad.
Zie mijn post van 9:50...Ryatzu schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:01:
[...]
Dit komt waarschijnlijk omdat het de beta is he. Als het spel echt uit is zal het er echt wel in zitten
Ik zag laatst in de opties iets staan bij manage security options. Iets met dat je kan aanvinken dat games je authenticator gebruiken. Normaal staat dat aan voor WoW jaHertogJack schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:15:
Even voor mijn begrip jongens.
Ik heb dus een een d3 beta account en mijn battle.net account heeft een authenticator erop.
Mijn wow account is al tijdje inactive, maar moet je daar tegenwoordig bij het inloggen dan ook je authenticator key ingeven met het inloggen in de game?
Zonee, dan kan toch iedereen gaan spelen met mijn wow account en alle andere bliz games? Dat is dus niet wat je wil (mochten die accounts active zijn)
Ik zie het al, je kunt niets zeggen zonder mensen op hun pik te trappen.Pedr0 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:18:
[...]
Realistisch? Nee...Troll? Ja!
Het is natuurlijk bullshit dat jij dat nu met 100% zekerheid kan zeggen, maargoed. Niemand veprlicht jou de game te kopen he!![]()
Het lijkt erop dat jij een totaal andere versie van de beta hebt, dan de rest van de gamers? De Singleplayer opmerking is totaal nergens op gebasseerd omdat je via public games zelfs meer een multiplayer/online expenrience krijgt dan je ooit met D2 hebt gehad.
Ik troll? Jij fanboy.
Laat ik dit zeggen, ik ben lichtelijk teleurgesteld in Diablo 3. Ik weet dat het een beta is en al die standaard shit maar het lijkt in mijn ogen te weinig op Diablo 2.
Ik heb Diablo 2 jaren die-hard gespeeld, elke dag uren online. Ik heb heel lang gewacht op D3 en het voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen.
[ Voor 19% gewijzigd door EnigmaNL op 23-02-2012 10:24 ]
Je moet voor alle spellen een athenticator gebruiken, dan wordt je IP/MAC/SID (wat dan ook) gelogged en kan je zonder jezelf te authenticeren 3-4 weken inloggen, daarna zal hij ter controle er weer om vragen... dit bespaard de ellende van iedere keer je authenticator te gebruiken..HertogJack schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:15:
Even voor mijn begrip jongens.
Ik vind eerlijk gezegd singleplayer D3 beta niets aan. Monster zijn zwak etc. Daarbij is ut erg leuk om alle classes in een groep in actie te zienPedr0 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:18:
[...]
Realistisch? Nee...Troll? Ja!
Het is natuurlijk bullshit dat jij dat nu met 100% zekerheid kan zeggen, maargoed. Niemand veprlicht jou de game te kopen he!![]()

[ Voor 11% gewijzigd door randomice op 23-02-2012 10:27 ]
Natuurlijk kan en mag je kritiek geven, maar het wel wel goed onderbouwd zijn....en dat is het bij jou niet.
Maar laten we het gezellig houden hier!
Voor mij is het misschien wel goed dat ik (nog) geen beta-key heb, moet namelijk veel studeren de komende tijd. En anders zal daar niets van terecht komen met ook nog een gezien ernaast en een 2de kind opkomst.
Maar....
* Pedr0 hoopt nog steeds op een beta-key!
[ Voor 30% gewijzigd door Pedr0 op 23-02-2012 10:27 ]
Gisteravond ben ik door Tweakers gezegend met een key voor de Diablo III beta. Het minste wat ik daarvoor terug kon doen leek mij het volgende: het schrijven van een korte review van deze beta.
Eerst even een korte beschrijving van mijzelf als Diablo-speler:
Ik ben ergens in 1999 begonnen met mijn verslaving aan Diablo, het begon voor mij met Diablo 1 voor de PC, later heb ik met een vriend nog een hoop plezier heb gehad van Diablo 1 op de Playstation 1 (CO-OP!:-D).
Na lange tijd Diablo 1 te hebben gespeeld heb ik de Battlechest gekocht voor Diablo 2 (dus incl. LoD).
Dit spel heb ik (net als velen van jullie) tot in den treuren doorgespeeld van normal tot hell. Wat is Diablo voor mij? Eigenlijk vind ik alles aan Diablo goed, het verhaal/de lore, de enorme verscheidenheid aan monsters, de verschillende bossfights, spanning van het looten en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Waarom vertel ik jullie dit allemaal? Omdat ik denk dat mijn enthousiasme over de vorige delen betekend dat ik wil dat Diablo 3 is wat de vorige delen waren, maar dan nog beter! Ik weet zeker dat er zaken in de beta zitten waar ik als "veteraan" doorheen kan kijken, maar waar "nieuwe" spelers niet om zullen geven of niet direct zullen snappen. Maar goed, genoeg gezeurd... Ik zal nu inhoudelijk ingaan op de beta:
De eerste keer opstarten
Het eerste wat mij opviel is dat er geen introfilmpje is? Het is natuurlijk een beta en de meeste mensen zullen de intro al wel gezien hebben, maar toch: ik had verwacht dat Blizzard nog net even wat meer spanning zou opbouwen met een kort filmpje.
Old friends
Na de grafische instellingen allemaal op max te hebben gezet, heb ik ervoor gekozen om de beta te beginnen met de barbarian. Dit is natuurlijk een oude bekende van Diablo 2 en dat leek mij de meest logische klasse om mee te beginnen: niet moeilijk doen, gewoon hack & slash, up-close & personal!
Eerste impressie
Met een licht verhoogde hartslag klikte ik op start new game en ik zag dat het goed was, het laden ging mooi snel en meteen wordt je getrakteerd op de onmiskenbare wereld van Diablo.
Er is een boel geschreven over hoe "donker" Diablo hoort te zijn, maar ik denk dat een boel mensen zich hier niet druk om hoeven te maken. Het is niet zo duister als Diablo 1 ooit was, maar wat ik heb gezien heb deed naar mijn mening niet onder voor Diablo 2 qua sfeer.
Naast de sfeer valt me meteen op dat er een boel bekende stemmen gebruikt zijn voor de voice-acting, zo hoorde ik de man die de stem deed van Pepin The Healer? "What ails you, my friend?" Oh de nostalgie... heerlijk!
Sowieso werd er in de beta meer gebruik gemaakt van voice-overs, waarin meer achtergrondinformatie wordt verteld. Super leuk om te horen, maar tijdens combat is het soms wel lastig om te horen wat er wordt gezegd. Volgens mij is het ook mogelijk om subtitles aan te zetten, dus zo'n ramp is het niet.
Gameplay
Volgende punt wat ik graag wil bespreken is hoe de beta speelt.
In het kort eigenlijk zoals je van Diablo kan verwachten, niet meer, niet minder.
Je loopt naar town, je maakt wat monsters dood en je krijgt je eerste quests. Lopen en interactie gaat met behulp van de muis, het grootste verschil is dat je een stuk minder hoeft te klikken om loot op te pakken. Animaties tijdens combat en het lopen lijken overigens allemaal lekker soepel.
Nadat ik mijn eerste quests had gedaan en op pad werd gestuurd naar een nabij geleden dorp, gaf de wereld van Diablo 3 een erg lineaire indruk, later (in de Cathedral en een stuk bos) werd dit een stuk beter.
Terwijl je op weg bent naar de locaties voor je quests kom je de bekende chests, jars en tree stomps tegen, er valt weer genoeg te looten! Wat ik wel wat vreemd vond is dat alles kan, ook kapot MOET gaan in de beta. Als je in combat bent in de buurt van een tafel of bank dan vliegen de stukken hout alle kanten op. Dit geeft ook mooi weer hoe overdreven de physics zijn in mijn ogen. Elk monster dat je dood maakt lijkt als een ragdoll achteruit geslingerd te worden. Persoonlijk had dit laatste van mij niet gehoeven.
De moeilijkheidsgraad is genoeg over verteld, dus daar ga ik verder niet op in.
Bugs (beetje offtopic...):
De beta liep vast toen ik de game probeerde op te starten terwijl de download nog niet helemaal klaar was.
Één maal had ik een disconnect, maar daar kwam ik pas achter op het moment dat ik meer verder of terug kon. Het effect was zoals je wel eens zag bij lag in Diablo 2.
Verder geen problemen gehad in de beta.
Graphics
Grafisch gezien stelt het spel aan de ene kant wat teleur, maar anderzijds is het nergens onder de maat. De textures lijken hier en daar een lage resolutie te hebben en ook met AA is het toch wat kartelig. Als de "charme" van Diablo niet aan jou besteed is en het spel je grafisch teleurstelt dan weet ik niet of dit een spel voor jou is...
Ik speel beta op:
Windows 7 PC (64 bit)
Intel Q6600 @ 3,0Ghz
4GB DDR2
60GB SSD voor Windows
1TB HDD waar de beta op is geïnstalleerd
Asus GTX570 Direct CUII @ standaard clocks.
1920x1080 TN schermpje van Acer.
Tot slot
Wat is nou uiteindelijk mijn indruk van de beta na het voor de eerste keer verslaan van de skeleton king...
Hoewel ik nog geen andere klasses heb kunnen proberen en nog niet echt heb kunnen spelen met de artisan kan ik wel zeggen dat ik enorm enthousiast ben over de game die Diablo III lijkt te gaan worden.
Het zal voor een groot deel komen vanwege mijn vorige ervaringen met Diablo, maar ik vond het geweldig! Ik weet alleen niet in hoeverre Diablo vernieuwend gaat worden om zich voor nieuwe spelers te kunnen onderscheiden van de concurrentie.
De beta was voor mij een feest van herkenning, ik hoop dat de retail versie dan ook voldoende elementen heeft om het spel en de wereld van Diablo naar een nieuw niveau te brengen!
Ik hoop mijn verhaal jullie heeft kunnen informeren/boeien:-)
Tja, ik vind mijn kritiek prima onderbouwd, ik heb aangegeven hoe ik in D2 speelde en dat ik dat in D3 mis. Wat moet ik er nog meer over zeggen?Pedr0 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:24:
Natuurlijk kan en mag je kritiek geven, maar het wel wel goed onderbouwd zijn....en dat is het bij jou niet.
Verwacht je soms een pleidooi van 1500 woorden? Sorry hoor maar je moet best iets kunnen zeggen wat je dwars zit zonder daar een ellendig lang verhaal over te typen.
We zitten hier niet in de tweede kamer.
Dat je het niet eens bent met mijn kritiek mag, iemand daarom een troll noemen is een beetje zielig.
Je kunt me negatief noemen, ik noem mezelf realistisch. Ervaring leert namelijk dat de retail versies van games tegenwoordig heel erg weinig verschillen van de beta versies.
Ik ben een extreme blizzard fan / fanboy maar stiekem ben ik het deels wel met je eens. Ik heb de beta maar 1 dag mogen spelen maar het echte Diablo 2 gevoel kreeg ik niet.. Maar laten we wel eerlijk zijn het is nog een beta en vervolgens kunnen de meeste van ons niet met vrienden spelen, en dat was toch wel de kracht van Diablo 2. Vervolgens is het ook gewoon een erg korte beta.EnigmaNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:22:
[...]
Ik zie het al, je kunt niets zeggen zonder mensen op hun pik te trappen.
Ik troll? Jij fanboy.
Laat ik dit zeggen, ik ben lichtelijk teleurgesteld in Diablo 3. Ik weet dat het een beta is en al die standaard shit maar het lijkt in mijn ogen te weinig op Diablo 2.
Ik heb Diablo 2 jaren die-hard gespeeld, elke dag uren online. Ik heb heel lang gewacht op D3 en het voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen.
Het magische gevoel ontbreekt inderdaad nog. Ik ben een klein beetje bang dat ze Diablo 2 niet kunnen evenaren in gevoel en met name herspeelbaarheid.
Maar ik ga hem wel gewoon braaf kopen en het grootste deel in mij zegt dat Blizzard het gewoon weer gaat doen en zichzelf weer gaat verbeteren.
We must have faith! Blizzard heeft ons keer op keer weer extreem mooie games gegeven!
Zelfs WoW is gewoon een geweldige game, ook al zijn MMORPG´s niet je game het is gewoon een goede game.
[ Voor 6% gewijzigd door sbmuc op 23-02-2012 10:40 ]
QFT.Maar laten we het gezellig houden hier!
Het is niet nodig het hier persoonlijk te maken. Accepteer dat de game voor sommigen tegenvalt en voor sommigen juist erg meevalt. Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar presenteer deze niet als de absolute waarheid.
Daar kun je gelijk in hebben, maar we hebben het hier over Blizzard.EnigmaNL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:35:
[...]
Je kunt me negatief noemen, ik noem mezelf realistisch. Ervaring leert namelijk dat de retail versies van games tegenwoordig heel erg weinig verschillen van de beta versies.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[ Voor 90% gewijzigd door Cloud op 23-02-2012 10:38 ]
Dat vind ik een prima ideeRyatzu schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:33:
Hou het gezellig ja. Misschien geef ik morgen dan nog wel een key weg!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Dit is om de barb een echt bruut gevoel te geven, tenminste heb ik ergens in een blue post gelezen.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 10:40 . Reden: learn2type, etc ]
Diablo 2 was in de eerste dagen ook zo magisch niet in vergelijking met diablo 1. Zelfde geldt eigenlijk voor vele games. Zodra je met een kleinere groep spelers overblijft creëer je die magie veelal zelf.sbmuc schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:36:
[...]
Ik ben een extreme blizzard fan / fanboy maar stiekem ben ik het deels wel met je eens. Ik heb de beta maar 1 dag mogen spelen maar het echte Diablo 2 gevoel kreeg ik niet.. Maar laten we wel eerlijk zijn het is nog een beta en vervolgens kunnen de meeste van ons niet met vrienden spelen, en dat was toch wel de kracht van Diablo 2. Vervolgens is het ook gewoon een erg korte beta.
Het magische gevoel ontbreekt inderdaad nog. Ik ben een klein beetje bang dat ze Diablo 2 niet kunnen evenaren in gevoel en met name herspeelbaarheid.
Maar ik ga hem wel gewoon braaf kopen en het grootste deel in mij zegt dat Blizzard het gewoon weer gaat doen en zichzelf weer gaat verbeteren.
We must have faith!
Meldt jij dit dan ook aub op de beta fora van Blizzard zelf? dan hebben ze zelf ook wat aan die informatieJCBelt schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:34:
Bugs (beetje offtopic...):
De beta liep vast toen ik de game probeerde op te starten terwijl de download nog niet helemaal klaar was.
Één maal had ik een disconnect, maar daar kwam ik pas achter op het moment dat ik meer verder of terug kon. Het effect was zoals je wel eens zag bij lag in Diablo 2.
Verder geen problemen gehad in de beta.
Link naar het forum staat in het bericht wat je van Tweakers hebt gehad!
Wel apart dat er zoveel verschillende meningen en opvattingen zijn. lijkt inderdaad wel of sommige mensen een andere beta gespeeld hebben. Ik vond het juist een feest van herkenning. het Diablo 2 gevoel zat er bij mij direct in, 10 seconden na het ingaan van de wereld. "Het is nog maar een beta" gaat helaas niet op, alle content is klaar. het enige wat nog gedaan moet worden is wat dingen polishen (rune systeem), maar dat gaat verder aan de core gameplay niet zoveel veranderen. Ik denk als je nu niet tevreden bent, dat je dat nooit gaat worden.sbmuc schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:36:
[...]
Ik ben een extreme blizzard fan / fanboy maar stiekem ben ik het deels wel met je eens. Ik heb de beta maar 1 dag mogen spelen maar het echte Diablo 2 gevoel kreeg ik niet.. Maar laten we wel eerlijk zijn het is nog een beta en vervolgens kunnen de meeste van ons niet met vrienden spelen, en dat was toch wel de kracht van Diablo 2. Vervolgens is het ook gewoon een erg korte beta.
We must have faith!
Ik denk juist dat er grotere build diversiteit dan ooit is. de verschillende rune/skill combinaties zijn er - je bent nu niet meer verplicht zoals in D2 om toch maar weer die bepaalde skill te nemen omdat die op high-end hell runs net wat beter tegen cold immunes is , bv , diablo 2 was qua *nuttige* builds toch ernstig gelimiteerd.
Ik heb totaal geen zorgen over D3. de beta smaakte voor mij naar meer - veel meer. het is op en top Diablo, qua geluiden, sfeer en mechanics, helaas mocht ik maar 24 uur spelen
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ah, dat zou wel een hoop verklaren en ik denk dat ik daar wel mee kan leven. Het effect is soms iets teveel van het goede, maar het geeft op andere momenten je wel het idee dat je "de man" bent. Dat laatste past wel bij het karakter van de barbarian.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:39:
@JCBelt, je zult het wel gaan merken bij andere classes. Maar omdat het al een aantal keren is opgemerkt bij Barbarian playthrough verslagen in dit draadje wou ik toch graag even noemen dat de ragdoll (of moonphysics zoals het in D3 heet volgens mij) effecten bij de Barbarian extra hoog staan.
Dit is om de barb een echt bruut gevoel te geven, tenminste heb ik ergens in een blue post gelezen.
Ik zal de komende dagen de andere classes proberen en mochten hier nog noemenswaardige zaken uit naar voren komen dan zal ik het hier posten:-)
Ik had het in mijn vorige post nog niet vermeld, maar ik was inderdaad van plan om mijn problemen met de beta te melden bij Blizzard, maar bedankt voor de tip!BoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:42:
[...]
Meldt jij dit dan ook aub op de beta fora van Blizzard zelf? dan hebben ze zelf ook wat aan die informatie
Link naar het forum staat in het bericht wat je van Tweakers hebt gehad!
[ Voor 21% gewijzigd door JCBelt op 23-02-2012 10:47 . Reden: Reactie toegevoegd op BoY-z0nDeRMaN ]
Ik hoop voor de echte fans (ook mensen die niet posten in dit topic) dat ze de komende tijd nog een key kunnen bemachtigen!
Het blijft een BETA en laten we met zijn allen zorgen dat het gewoon een betere game wordt tijdens de release. Dus post je kritiek en bugs ook daadwerkelijk op de D3 BETA Forums zodat Blizzard er iets mee kan doen.
Had iemand dit al opgemerkt in de BETA? Waarschijnlijk een bug!
@Dakreal, wat een mooie avatar heb je trouwensRepair has been removed from the Blacksmith and given to all vendors.

[ Voor 21% gewijzigd door Pedr0 op 23-02-2012 10:57 ]
Ja, dat denk ik ook, je hebt heel wat keus als je eenmaal alles unlocked hebtVisgek82 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:43:
[...]
Ik denk juist dat er grotere build diversiteit dan ooit is. de verschillende rune/skill combinaties zijn er - je bent nu niet meer verplicht zoals in D2 om toch maar weer die bepaalde skill te nemen omdat die op high-end hell runs net wat beter tegen cold immunes is , bv , diablo 2 was qua *nuttige* builds toch ernstig gelimiteerd.
Maarrrrr Diablo 2 HD is toch het enige wat we willenDakreal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:54:
Volgens mij zijn de verwachtingen van sommige dat dit Diablo 2 HD is, dit is diablo 3 een nieuwe game uit de diablo reeks
NEE!microoo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:55:
[...]
Maarrrrr Diablo 2 HD is toch het enige wat we willen
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic!
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic