Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
zal is ff prutsenVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:20:
@Dalyxia, je kunt bij het starten van een game selecteren of je een private, public of friends only wilt? Kan zijn dat ie standaard op private staat. Wederom is wat ik in streams gezien heb.
@D3beta, zit nu met de Artisan te kloten, jeuzus wat kost dat een hoop gold
Zit nu met wizard op 50dps in het inventory scherm
Was net ingame totdat ik nog wel kon rond lopen maar de acties niet meer werkte....
Spel gestopt nu proberen weer opnieuw te starten en in te logen. 3 checks maar daarna timed out ERROR_3006
Dus als Blizzard de items/gems goed weet in te delen, komen er genoeg onconventionele builds. Eigenlijk net als toen de runes nog loot waren.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3389170120
[ Voor 4% gewijzigd door embee op 22-02-2012 18:33 ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Laten we het hopen. Ik twijfel wel aan de uitleg van de heer op het Europese BNet. De zaken in Post 1 en 2 zijn zonder meer waar en inderdaad, Blizzard zal iets als in Post 3 kiezen.embee schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:32:
Ik denk dat er wel degelijk builds zullen komen, en ook onconventionele builds. Niet door de skills/runes, maar wel door de items die je later in het spel kunt vinden. Er komen skill related affixes op, wat volgens mij gaat inhouden dat als je een goed stuk gear vind voor je class, daar best een affix op kan zitten die een bepaalde skill/rune combinatie weer wel beter maakt dan de rest.
Dus als Blizzard de items/gems goed weet in te delen, komen er genoeg onconventionele builds. Eigenlijk net als toen de runes nog loot waren.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3389170120
Met als probleem dat het +x gedeelte lastig in te vullen wordt. Er zijn namelijk geen rune levels meer, er zullen dus andere modifiers komen te staan. Wellicht gelijk voor de runes over verschillende skills heen.
Maar dan nog ben ik voor het systeem als in Post 1 en 2, omdat deze de items niet uitsluiten. Én + én zou juist meer opties geven, zeker als het een systeem is als in z'n post 2
nu nog uitvinden hoe ik iemand invite
Verwijderd
Een lang volger van dit topic mengt zich ook maar eens in de discussie. Hopen op een Beta key vanavond!
Deze week ook weer Diablo 2 onder het stof gevonden en gelijk maar weer even geïnstalleerd. Iedereen die vanavond mee doet wens ik veel succes!
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Verwijderd
*knip*
Ik plak mijn (enorme) review morgen wel in het topic want er komt nu hevige spam aan, was de contest vergeten! *schuilt*
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 21:04 ]
Verwijderd
Inderdaad, dan maar wachten op de volledige versie ^^Vandro schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:00:
Ah, helaas, toch bedankt tweakers!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
[ Voor 5% gewijzigd door Hans1990 op 22-02-2012 21:04 ]

Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens, give the 'active community some love'. Beetje extra kans voor het forum had best gemogen imho, als beloning. Ben benieuwd hoeveel key-winners hun ervaring gaan delen op got...Pedr0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
Blijf het erg jammer vinden dat echte die-hard D3 fans en posters in dit topic nog steeds geen key hebben.
Persoonlijk komt het mij wel goed uit dat ik geen key heb hoor, zit nog in mn proeftijd!

werkte trouwens in één keer, geen rare error codes ofzo
Of desnoods uit willen lenen voor een nachtje.
Ik heb helaas 3 maal niet mogen winnen en ik wil het als trouwe blizzard fan toch proberen
Alvast bedankt.
Warhammer en PC games en lego
couldnt agree more, ik heb er weer naast gegrepen.Pedr0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
Blijf het erg jammer vinden dat echte die-hard D3 fans en posters in dit topic nog steeds geen key hebben.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
[ Voor 95% gewijzigd door N1ks op 22-02-2012 21:23 ]
Ik weet niet of je mij Die-hard / poster genoeg vind, maar ik heb net een paar spieren verrekt van het rondspringen. Ik ben 1 van de gelukkigen vandaagPedr0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
Ik ga mn account in ieder geval delen met een paar vrienden die net zo hard fan zijn (zelfde groepje als waarmee we naar gamescon zijn geweest puur voor D3), als er daarna nog tijd overblijft deel ik hem misschien ook hier.
Now if you'll excuse me, ik ga even een tijdje op niet bereikbaar
Weet je wat grappig is aan je post.....N1ks schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
SCHOKKEND NIEUWS!
Ik weet waar je een key kunt kopen voor nog geen €50,-! Klik hier...
spoiler:Moet je alleen wel eventjes geduld hebben
niks

Jammer joh, ik heb er ook geen gewonnen want die wilde ik aan jou doen.Pedr0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:

Heyhey ik wel hoorPedr0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
(je mag m'n account wel ff lenen binnenkort
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 22-02-2012 21:24 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het is toch prachtig ook eigenlijk als je er over nadenkt... Humor, vind ik.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Congrats voor de mensen die wel een key hebben gewonnen!
Ik weet alleen niet hoe je op hardcore moet spelen. De tooltip zegt: "available after completing the campaign on normal". Dat heb ik dus twee keer gedaan, en hij is nog steeds greyed out. Was ist loss?
I waited so lo-hong, to get this feeli-hing, and now I goot it, and I feel nothing!Jackson Claxon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:25:
Ik kan een glimlach niet onderdrukken... Wacht al jaren op dat spel en win nooit wat maar zowaar gister een beta gewonnen hier. WERKT HIJ NIET.
Toevallig een error_315300 melding? Die heb ik namelijk ook met mijn key. Snelle blik op het battle.net forum leert mij dat ik niet de enige ben.....Jackson Claxon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:25:
Ik kan een glimlach niet onderdrukken... Wacht al jaren op dat spel en win nooit wat maar zowaar gister een beta gewonnen hier. WERKT HIJ NIET.
Wel ironisch, wil men een Beta test doen om te zien of de servers het aankunnen, kunnen de servers het niet aan
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Hardcore kan pas in de retail en nadat je normal klaar hebt.VP. schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:26:
Gister een key gewonnen en inmiddels de beta twee keer doorlopen. Smaakt naar meer![]()
Ik weet alleen niet hoe je op hardcore moet spelen. De tooltip zegt: "available after completing the campaign on normal". Dat heb ik dus twee keer gedaan, en hij is nog steeds greyed out. Was ist loss?
Daar is het een beta voor!Khaine schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:26:
[...]
Toevallig een error_315300 melding? Die heb ik namelijk ook met mijn key. Snelle blik op het battle.net forum leert mij dat ik niet de enige ben.....
Wel ironisch, wil men een Beta test doen om te zien of de servers het aankunnen, kunnen de servers het niet aan

Zat ook midden in een raid van WoW, een aantal waren not amused dat ik zomaar ff afk ging. Mja care D3 > WoW. Gelukkig konden een aantal mensen het wel begrijpen.
Wel jammer dat ik niks gewonnen heb, leek me wel leuk om met een gewonnen D3 beta key te pronken
Mja hopelijk binnenkort weer iemand hier die zn account even wil uitlenen, ben echt erg benieuwd naar de runes van patch 13!
Ja, het is duidelijk een beta... Was alleen fijn geweest als we de bugs in het spel konden melden en niet de bugs bij het aanmeldenKhaine schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:26:
[...]
Toevallig een error_315300 melding? Die heb ik namelijk ook met mijn key. Snelle blik op het battle.net forum leert mij dat ik niet de enige ben.....
Verwijderd
Ik heb 3x ernaast gevistanu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:19:
[...]
Ik weet niet of je mij Die-hard / poster genoeg vind, maar ik heb net een paar spieren verrekt van het rondspringen. Ik ben 1 van de gelukkigen vandaag
Ik ga mn account in ieder geval delen met een paar vrienden die net zo hard fan zijn (zelfde groepje als waarmee we naar gamescon zijn geweest puur voor D3), als er daarna nog tijd overblijft deel ik hem misschien ook hier.
Now if you'll excuse me, ik ga even een tijdje op niet bereikbaar
Gelukkig jij niet

Heb wel alweer wat leuke beta footage gezien, heb er steeds meer zin in.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 21:29 ]
Ik heb juist drie keer gewonnen. En dat terwijl ik eigenlijk nooit wat winVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:28:
[...]
Ik heb 3x ernaast gevist :<
Gelukkig jij niet
Trolll....of met 3 verschillende accounts?RolfLobker schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:29:
[...]
Ik heb juist drie keer gewonnen. En dat terwijl ik eigenlijk nooit wat win

Ze hebben nu toch nog 10 keys, in het geval dat er wat fout ging? Ik zeg, maak me happy Tweakers!
[ Voor 16% gewijzigd door Pedr0 op 22-02-2012 21:32 ]
Hebben andere spelers ook dat gevoel?
De beta is makkelijker dan de retail, dit gevoel zal dan wel snel overgaan.xelnaha schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:32:
Net voor het eerst de SK dood gemaakt. Zo op het eerste gevoel is het toch wel beetje erg gemakkelijk. Volgens mij was moeilijkheid in D2 iets hoger --> sneller dood, terwijl ik nu niet 1x ben doodgegaan.
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Dat heb ik vaker gehoord. Zelf helaas niet mogen ondervinden bij het gebrek aan een beta-key.xelnaha schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:32:
Net voor het eerst de SK dood gemaakt. Zo op het eerste gevoel is het toch wel beetje erg gemakkelijk. Volgens mij was moeilijkheid in D2 iets hoger --> sneller dood, terwijl ik nu niet 1x ben doodgegaan.
Moeilijk is het niet, maar in D2 ging je ook echt niet dood t/m Bloodravenxelnaha schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:32:
Echt moeilijk wordt het pas in hogere difficulties.
Verwijderd
Bloodmoor kan je ook naakt doen zonders probs. Daarbij is de beta makkelijker dan retail (zoals al, 141 keer aangegevenxelnaha schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:32:
3x?RolfLobker schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:29:
[...]
Ik heb juist drie keer gewonnen. En dat terwijl ik eigenlijk nooit wat win
Opzich wel netjes voor de rest

Verwijderd
EDIT
How, dat ging wel heel snel! Hij is ondertussen al weg!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 21:40 ]
Verwijderd
you've got DMVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:37:
Voor de echte fans wil ik mijn key wel weggeven want ik doe er waarschijnlijk toch niks mee. De eerste DMmer mag m hebben!
Pls, maak me blijVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:37:
Voor de echte fans wil ik mijn key wel weggeven want ik doe er waarschijnlijk toch niks mee. De eerste DMmer mag m hebben!
Of ben ik niet de laatste? haha
klopt en check de auction house bug forumshypz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:39:
Net een 2h axe op de auction house gekocht, maar waar blijft dat item daarna? Ik kan hem nergens terug vinden. Iemand die dit weet? Het is niet mogelijk de difficulty hoger dan normal te zetten he? ...
Dat is in de beta dus niet beschikbaar
Yup, ik ook. En dan waarschijnlijk nog te danken aan het feit dat ik iets tijd besteedt heb aan de DM en niet snel, snel alleen 'ikke!' heb ge-DM'ed
[ Voor 34% gewijzigd door Dysmael op 22-02-2012 21:42 ]
Schijnt niks uit te maken voor de spelbeleving. Was nog een flimpje van gepost hier eerderPausie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:41:
Hadden jullie ook zo veel lag? 500ms hier, beetje a-relaxed
LOL same hereVandro schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:42:
Ik had juist te snel snel snel gedaan en had toen geen 3 tekens:D
Voor de zoveelste keer...BETA = niet NORMAL in de retail!!hypz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:42:
Ja ik weet, maar was wel leuk geweest als ze in de beta het ook mogelijk maakten na uitspelen van de beta (waar je in een uurtje doorheen loopt), normal is wel heel erg makkelijk
[ Voor 47% gewijzigd door Pedr0 op 22-02-2012 21:43 ]
Verwijderd
heb 'm volgens mij ook niet hoewel ik wel snel was... Baal-drop snelRolfLobker schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:41:
[...]
Yup, ik ook. En dan waarschijnlijk nog te danken aan het feit dat ik iets tijd besteedt heb aan de DM en niet snel, snel alleen 'ikke!' heb ge-DM'ed
edit: "Sorry, net te laat. Volgende keer beter!" => Story of my DIII-life
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 21:44 ]
Laat je het nog wel ff weten?
Ennuh was ik de laatste haha
Ik ben er in iedergeval klaar mee. Ga er geen moeite meer insteken.....als ik een key krijg, prima. Maar ben klaar met die contests etc. Heb ditmaal gewoon geen geluk!
HOI.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Verwijderd
Gewoon je eigen eerste ingeving is het beste. Maar als ik toch iets aan mag raden: Monk of Witch DoctorBananenspin schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:47:
Kan me nu ook eindelijk melden als speler inplaats van jaloerse blik hebber.Zo even kijken waar ik mee begin te spelen! Aan te raden om een class te kiezen die je eigenlijk juist niet wilt spelen?
Verwijderd
Het was Werewolf_789. Hij was het eerste.Shady15 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:44:
Ben wel benieuwd wie er gewonnen heeft?
Laat je het nog wel ff weten?
Ennuh was ik de laatste haha
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 07:44 ]
Verwijderd
Spam2win is niet echt een goede formule denk ik.CaVeFiSh schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:48:
Ja jammer, ik ben helaas ook niet 1 van de winnaars. Maargoed, eventjes wachten maar op de release (al wordt dat wel steeds moeilijker) Wat ik wel jammer vindt is dat sommige mensen die hier heel actief zijn op het forum (Daar schaar ik mezelf niet onder, ik lees het topic wel veel maar draag niet heel veel bij) geen key hebben gewonnen terwijl er best veel mensen zijn die voor de lol op de link hebben geklikt en verder niets met die key gaan doen. Ik stel voor dat tweakers voortaan bijvoorbeeld de top 50 posters uit dit topic haalt en die de keys geven. Dat zijn dan ook gelijk mensen die het serieus nemen en leuke feedback terug het topic in zenden die ze beleven vanuit de beta. Daarna kunnen de overige keys aan de rest van de massa verdeeld worden.
Schijnen meer mensen last van te hebben bij recent aangemaakte battle.net accounts. Check het forum van Blizzard eens zou ik zeggen. En kom je er echt niet in, dan hou ik me van harte aanbevolen uiteraard! Mijn account heb ik een jaar geleden al gemaakt en werkt gelukkig wel.martijnprijt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:48:
Kan iemand me helpen? Ik krijg constant een foutmelding met daarin: "Your account name or password is incorrect. Please try again. (ERROR_315300)"
Ja, ik zag het bedankt voor je reactie op mn DM. Even raakte ik helemaal in paniek en ik dacht, het zal toch niet waar zijn
Btw, het zou fijn zijn als mensen de key toevoegen op een extra Battlenet account, zodat ze eventueel de key kunnen uitlenen aan de trouwe bezoekers van dit forum. Dan hoef je je niet druk te maken om WoW, Sc2, enz.
[ Voor 27% gewijzigd door Nostordici op 22-02-2012 21:51 ]
Zie ook dit topic op tweakersmartijnprijt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:48:
Kan iemand me helpen? Ik krijg constant een foutmelding met daarin: "Your account name or password is incorrect. Please try again. (ERROR_315300)"
Is that a controller I see before me ?
Nice!!!
* Khiu gaat DM inbox F5'en
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Hehe, same hereShady15 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:50:
[...]
Ja, ik zag het bedankt voor je reactie op mn DM. Even raakte ik helemaal in paniek en ik dacht, het zal toch niet waar zijn
PsychoVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:41:
Wie van de Got-guild op D2jsp heeft er een key?
Voor de rest geen idee meer wie er allemaal in de guild zitten, al tijden niet meer op het forum geweest daar.

psn: HertogJack
Verwijderd
Psycho zat net in de guild toen ik de cape aan de haak heb gehangen... nog ouwe lui die nu DIII-beta-testen?Mad-Matt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:52:
[...]
Psycho
Voor de rest geen idee meer wie er allemaal in de guild zitten, al tijden niet meer op het forum geweest daar.
Nick_1 [SC]/HC , [Multi]/Single
Nick_1 SC/[HC] , [Multi]/Single
etc..
Ik weet niet of er al zoiets bestaat maar ik denk dat ik niet de enige ben die opzoek is naar spelers die af en toe gewoon gezellig een potje wilt D3'en met Nederlanders die het spel serieus nemen en niet van die schreeuwende WoW kiddies
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
[ Voor 4% gewijzigd door HertogJack op 22-02-2012 22:02 ]
psn: HertogJack
HOI.
Verwijderd
Ik baal hard
Heb al meerdere posts op forums gezien dat dit aan de servers lag, en dat het ff kan duren voordat de battle.net accounts geregistreerd zijn
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic!
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic