Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
jayjay1986 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:16:
Als ik het zo lees is de inlog error over ? als dat zo is ga ik als een speer naar huis wacht al 3 dagen nu :(
Geen idee waar je het leest maar hier werkt het nog niet.... :')

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:20:
@Dalyxia, je kunt bij het starten van een game selecteren of je een private, public of friends only wilt? Kan zijn dat ie standaard op private staat. Wederom is wat ik in streams gezien heb.
zal is ff prutsen

@D3beta, zit nu met de Artisan te kloten, jeuzus wat kost dat een hoop gold :) maar wel erg leuk, beetje craften en hopen op goeie stats, heb nu op lvl 3 zitten, en dan kun je voor de wizard een heel mooi offhand item craften.

Zit nu met wizard op 50dps in het inventory scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:49
Hmm volgens mij zijn de servers down ofzo?
Was net ingame totdat ik nog wel kon rond lopen maar de acties niet meer werkte....

Spel gestopt nu proberen weer opnieuw te starten en in te logen. 3 checks maar daarna timed out ERROR_3006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik denk dat er wel degelijk builds zullen komen, en ook onconventionele builds. Niet door de skills/runes, maar wel door de items die je later in het spel kunt vinden. Er komen skill related affixes op, wat volgens mij gaat inhouden dat als je een goed stuk gear vind voor je class, daar best een affix op kan zitten die een bepaalde skill/rune combinatie weer wel beter maakt dan de rest.

Dus als Blizzard de items/gems goed weet in te delen, komen er genoeg onconventionele builds. Eigenlijk net als toen de runes nog loot waren.

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3389170120

[ Voor 4% gewijzigd door embee op 22-02-2012 18:33 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij mij werkt de Beta! :) Heb mijn emailadres veranderd naar mn oude emailadres, en ik kan nu inloggen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

embee schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:32:
Ik denk dat er wel degelijk builds zullen komen, en ook onconventionele builds. Niet door de skills/runes, maar wel door de items die je later in het spel kunt vinden. Er komen skill related affixes op, wat volgens mij gaat inhouden dat als je een goed stuk gear vind voor je class, daar best een affix op kan zitten die een bepaalde skill/rune combinatie weer wel beter maakt dan de rest.

Dus als Blizzard de items/gems goed weet in te delen, komen er genoeg onconventionele builds. Eigenlijk net als toen de runes nog loot waren.

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3389170120
Laten we het hopen. Ik twijfel wel aan de uitleg van de heer op het Europese BNet. De zaken in Post 1 en 2 zijn zonder meer waar en inderdaad, Blizzard zal iets als in Post 3 kiezen.
Met als probleem dat het +x gedeelte lastig in te vullen wordt. Er zijn namelijk geen rune levels meer, er zullen dus andere modifiers komen te staan. Wellicht gelijk voor de runes over verschillende skills heen.

Maar dan nog ben ik voor het systeem als in Post 1 en 2, omdat deze de items niet uitsluiten. Én + én zou juist meer opties geven, zeker als het een systeem is als in z'n post 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:37

anu

Het enige nadeel vind ik dat er geroepen word dat je 90% van de tijd toch boven lvl 60 zit.. But what about Hardcore? Ik gok zomaar dat je daar meer onder dan boven lvl 60 zit, zeker in het begin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Heb net een Public game gespeeld, gast gaf mij party invite, geen idee hoe die dat nou weer doet, maar goed, heb ff 4p game gedaan, Wat mij opviel was dat ik geen verschil in monsters merkte, het waren er niet meer, en ze waren ook niet sterker, enige die ietsje sterker was was de skellyking, maar nog nou niet bepaald veel

nu nog uitvinden hoe ik iemand invite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen!

Een lang volger van dit topic mengt zich ook maar eens in de discussie. Hopen op een Beta key vanavond!
Deze week ook weer Diablo 2 onder het stof gevonden en gelijk maar weer even geïnstalleerd. Iedereen die vanavond mee doet wens ik veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
En weer een verloting , yeah , alsnog errorcode 315300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Liever problemen met authenticatie dan problemen met een key bemachtigen ;)

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
True

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoop dat de game snel uit komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

*knip*

Ik plak mijn (enorme) review morgen wel in het topic want er komt nu hevige spam aan, was de contest vergeten! *schuilt*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Ah, helaas, toch bedankt tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandro schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:00:
Ah, helaas, toch bedankt tweakers!
Inderdaad, dan maar wachten op de volledige versie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Helaas.....ik heb geen geluk. Misschien dat iemand hem wil afstaan....en anders heb ik gewoon pech gehad!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, hier ook geen key. Hopen op de Opt-in wave via Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
ach weer niets :D

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Helaas , geen key. Maar er is vast iemand met een luxe probleem.... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Hans1990 op 22-02-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dagelijkse teleurstelling went ook zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Blijf het erg jammer vinden dat echte die-hard D3 fans en posters in dit topic nog steeds geen key hebben. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mezelf dan nog maar even vermaken met Diablo 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Achja, het maakt de release dan wel weer leuker zonder eerst de beta gespeeld te hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas,... dan maar weer dromen over een release in april ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, hier ook weer niets... Ach n a3 jaar wachten zal 't wel niet op een paar maandjes aankomen... Misschen DII LOD terug installen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
Pedr0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:
Blijf het erg jammer vinden dat echte die-hard D3 fans en posters in dit topic nog steeds geen key hebben. :O
Ben ik het helemaal mee eens, give the 'active community some love'. Beetje extra kans voor het forum had best gemogen imho, als beloning. Ben benieuwd hoeveel key-winners hun ervaring gaan delen op got...

Persoonlijk komt het mij wel goed uit dat ik geen key heb hoor, zit nog in mn proeftijd! O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Laatst online: 15:56
Ik heb een key via 9lives, hier had ik weer niks :( maar heee ik kan eindelijk spelen :D:D

werkte trouwens in één keer, geen rare error codes ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Was idd wel leuk geweest als de top 40 posters in deze reeks een key gekregen zouden hebben. Ach ik lig er niet wakker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Beste tweakers, als er iemand uitgekeken is op zijn / haar beta zou die dan willen ruilen voor een andere beta game?
Of desnoods uit willen lenen voor een nachtje.
Ik heb helaas 3 maal niet mogen winnen en ik wil het als trouwe blizzard fan toch proberen

Alvast bedankt.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

couldnt agree more, ik heb er weer naast gegrepen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ks
  • Laatst online: 18-03 12:28
nevermind..

[ Voor 95% gewijzigd door N1ks op 22-02-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Ik weet niet of je mij Die-hard / poster genoeg vind, maar ik heb net een paar spieren verrekt van het rondspringen. Ik ben 1 van de gelukkigen vandaag :D
Ik ga mn account in ieder geval delen met een paar vrienden die net zo hard fan zijn (zelfde groepje als waarmee we naar gamescon zijn geweest puur voor D3), als er daarna nog tijd overblijft deel ik hem misschien ook hier.
Now if you'll excuse me, ik ga even een tijdje op niet bereikbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

N1ks schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:18:
SCHOKKEND NIEUWS!

Ik weet waar je een key kunt kopen voor nog geen €50,-! Klik hier...

spoiler:
Moet je alleen wel eventjes geduld hebben :+
Weet je wat grappig is aan je post.....

niks |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:47
Ik heb op 9lives ook eentje gewonnen dus hier niet meegedaan. Mijn eerste playtrough zit erop en moet zeggen, I like! Heb al wat item fever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Jammer joh, ik heb er ook geen gewonnen want die wilde ik aan jou doen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heyhey ik wel hoor :P

(je mag m'n account wel ff lenen binnenkort :P)

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 22-02-2012 21:24 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Ik kan een glimlach niet onderdrukken... Wacht al jaren op dat spel en win nooit wat maar zowaar gister een beta gewonnen hier. WERKT HIJ NIET :D.

Het is toch prachtig ook eigenlijk als je er over nadenkt... Humor, vind ik. :D

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Tja, het moch niet zo zijn. Misschien is het maar beter ook, ik heb voor de komende 4 vrijdagen een Microsoft examen staan. Dus dan maar weer aan de studie....of iemand moet een luxe probleem hebben en mij een gelukkig mens maken!

Congrats voor de mensen die wel een key hebben gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Wat werkt er dan niet? De key zelf niet, of de bètaclient niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Gister een key gewonnen en inmiddels de beta twee keer doorlopen. Smaakt naar meer :)

Ik weet alleen niet hoe je op hardcore moet spelen. De tooltip zegt: "available after completing the campaign on normal". Dat heb ik dus twee keer gedaan, en hij is nog steeds greyed out. Was ist loss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Jackson Claxon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:25:
Ik kan een glimlach niet onderdrukken... Wacht al jaren op dat spel en win nooit wat maar zowaar gister een beta gewonnen hier. WERKT HIJ NIET :D.

I waited so lo-hong, to get this feeli-hing, and now I goot it, and I feel nothing! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

Jackson Claxon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:25:

Toevallig een error_315300 melding? Die heb ik namelijk ook met mijn key. Snelle blik op het battle.net forum leert mij dat ik niet de enige ben.....

Wel ironisch, wil men een Beta test doen om te zien of de servers het aankunnen, kunnen de servers het niet aan :P

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
VP. schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:26:
Gister een key gewonnen en inmiddels de beta twee keer doorlopen. Smaakt naar meer :)

Ik weet alleen niet hoe je op hardcore moet spelen. De tooltip zegt: "available after completing the campaign on normal". Dat heb ik dus twee keer gedaan, en hij is nog steeds greyed out. Was ist loss?
Hardcore kan pas in de retail en nadat je normal klaar hebt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Khaine schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:26:
[...]

Toevallig een error_315300 melding? Die heb ik namelijk ook met mijn key. Snelle blik op het battle.net forum leert mij dat ik niet de enige ben.....

Wel ironisch, wil men een Beta test doen om te zien of de servers het aankunnen, kunnen de servers het niet aan :P
Daar is het een beta voor! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Erg jammer niet gewonnen, maar in ieder geval wel een kans gehad om mee te doen.
Zat ook midden in een raid van WoW, een aantal waren not amused dat ik zomaar ff afk ging. Mja care D3 > WoW. Gelukkig konden een aantal mensen het wel begrijpen.

Wel jammer dat ik niks gewonnen heb, leek me wel leuk om met een gewonnen D3 beta key te pronken :P
Mja hopelijk binnenkort weer iemand hier die zn account even wil uitlenen, ben echt erg benieuwd naar de runes van patch 13!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Khaine schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:26:
[...]

Ja, het is duidelijk een beta... Was alleen fijn geweest als we de bugs in het spel konden melden en niet de bugs bij het aanmelden :'). En inderdaad die smerige error. Ach, we zullen er niet minder om neuken denk ik dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:19:
[...]

Ik weet niet of je mij Die-hard / poster genoeg vind, maar ik heb net een paar spieren verrekt van het rondspringen. Ik ben 1 van de gelukkigen vandaag :D
Ik ga mn account in ieder geval delen met een paar vrienden die net zo hard fan zijn (zelfde groepje als waarmee we naar gamescon zijn geweest puur voor D3), als er daarna nog tijd overblijft deel ik hem misschien ook hier.
Now if you'll excuse me, ik ga even een tijdje op niet bereikbaar :P
Ik heb 3x ernaast gevist :'(
Gelukkig jij niet *;

Heb wel alweer wat leuke beta footage gezien, heb er steeds meer zin in.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:28:
[...]

Ik heb 3x ernaast gevist :<
Gelukkig jij niet *;
Ik heb juist drie keer gewonnen. En dat terwijl ik eigenlijk nooit wat win _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
RolfLobker schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:29:
[...]

Ik heb juist drie keer gewonnen. En dat terwijl ik eigenlijk nooit wat win _/-\o_
Trolll....of met 3 verschillende accounts? :O

Ze hebben nu toch nog 10 keys, in het geval dat er wat fout ging? Ik zeg, maak me happy Tweakers! :+

[ Voor 16% gewijzigd door Pedr0 op 22-02-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelnaha
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-05 00:46
Net voor het eerst de SK dood gemaakt. Zo op het eerste gevoel is het toch wel beetje erg gemakkelijk. Volgens mij was moeilijkheid in D2 iets hoger --> sneller dood, terwijl ik nu niet 1x ben doodgegaan.

Hebben andere spelers ook dat gevoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
xelnaha schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:32:
Net voor het eerst de SK dood gemaakt. Zo op het eerste gevoel is het toch wel beetje erg gemakkelijk. Volgens mij was moeilijkheid in D2 iets hoger --> sneller dood, terwijl ik nu niet 1x ben doodgegaan.

De beta is makkelijker dan de retail, dit gevoel zal dan wel snel overgaan. :)

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael

Dat heb ik vaker gehoord. Zelf helaas niet mogen ondervinden bij het gebrek aan een beta-key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro

Moeilijk is het niet, maar in D2 ging je ook echt niet dood t/m Bloodraven :)

Echt moeilijk wordt het pas in hogere difficulties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodmoor kan je ook naakt doen zonders probs. Daarbij is de beta makkelijker dan retail (zoals al, 141 keer aangegeven ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

RolfLobker schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:29:
[...]

3x?

Opzich wel netjes voor de rest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de echte fans wil ik mijn key wel weggeven want ik doe er waarschijnlijk toch niks mee. De eerste DMmer mag m hebben!

EDIT

How, dat ging wel heel snel! Hij is ondertussen al weg!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:37:
Voor de echte fans wil ik mijn key wel weggeven want ik doe er waarschijnlijk toch niks mee. De eerste DMmer mag m hebben!
you've got DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
laat die trollen maar lekker, verder nog weinig nieuw nieuws, behalve dan dat het lijkt dat in patch 13 nieuwe abilities zaten voor bijvoorbeeld wizard en monk. kijk maar een op forcestrategygaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:37:
Pls, maak me blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
Mad-Matt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:36:
[...]

3x?

Opzich wel netjes voor de rest :/
Obvious troll is not obvious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Shit, je was net eerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Mij ook? :P
Of ben ik niet de laatste? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 23:09
Net een 2h axe op de auction house gekocht, maar waar blijft dat item daarna? Ik kan hem nergens terug vinden. Iemand die dit weet? Het is niet mogelijk de difficulty hoger dan normal te zetten he? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Ik vrees dat ik ook net te laat ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
hypz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:39:
Net een 2h axe op de auction house gekocht, maar waar blijft dat item daarna? Ik kan hem nergens terug vinden. Iemand die dit weet? Het is niet mogelijk de difficulty hoger dan normal te zetten he? ...
klopt en check de auction house bug forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Hogere difficulties speel je vrij in diablo 3, net als in Diablo 2, dus eerst normal afmaken, dan nightmare etc.
Dat is in de beta dus niet beschikbaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van de Got-guild op D2jsp heeft er een key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Laatst online: 15:56
Hadden jullie ook zo veel lag? 500ms hier, beetje a-relaxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
Vandro schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:40:
Ik vrees dat ik ook net te laat ben :D
Yup, ik ook. En dan waarschijnlijk nog te danken aan het feit dat ik iets tijd besteedt heb aan de DM en niet snel, snel alleen 'ikke!' heb ge-DM'ed

[ Voor 34% gewijzigd door Dysmael op 22-02-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Pausie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:41:
Hadden jullie ook zo veel lag? 500ms hier, beetje a-relaxed
Schijnt niks uit te maken voor de spelbeleving. Was nog een flimpje van gepost hier eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
Ja ik weet, maar was wel leuk geweest als ze in de beta het ook mogelijk maakten na uitspelen van de beta (waar je in een uurtje doorheen loopt), normal is wel heel erg makkelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Ik had juist te snel snel snel gedaan en had toen geen 3 tekens:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Vandro schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:42:
Ik had juist te snel snel snel gedaan en had toen geen 3 tekens:D
LOL same here >:)
hypz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:42:
Ja ik weet, maar was wel leuk geweest als ze in de beta het ook mogelijk maakten na uitspelen van de beta (waar je in een uurtje doorheen loopt), normal is wel heel erg makkelijk :p
Voor de zoveelste keer...BETA = niet NORMAL in de retail!!

[ Voor 47% gewijzigd door Pedr0 op 22-02-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RolfLobker schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:41:
[...]

Yup, ik ook. En dan waarschijnlijk nog te danken aan het feit dat ik iets tijd besteedt heb aan de DM en niet snel, snel alleen 'ikke!' heb ge-DM'ed
heb 'm volgens mij ook niet hoewel ik wel snel was... Baal-drop snel ;)

edit: "Sorry, net te laat. Volgende keer beter!" => Story of my DIII-life

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ben wel benieuwd wie er gewonnen heeft?
Laat je het nog wel ff weten?
Ennuh was ik de laatste haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
Ik ben echt doorgedraaid, heb me op Deense, Zweedse, Poolse, Arabische, Zuid-Afrikaanse, Hongaarse sites al aangemeld voor beta giveaways :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
ThompsonXX, bedankt voor de kans! Jammer dat ik te laat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Mensen willen we wel even op de slowchat letten (geld ook voor mij), anders zal er zo wel een MOD-Break komen ;)

Ik ben er in iedergeval klaar mee. Ga er geen moeite meer insteken.....als ik een key krijg, prima. Maar ben klaar met die contests etc. Heb ditmaal gewoon geen geluk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Kan me nu ook eindelijk melden als speler inplaats van jaloerse blik hebber. :) Zo even kijken waar ik mee begin te spelen! Aan te raden om een class te kiezen die je eigenlijk juist niet wilt spelen?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 22:49
Kan iemand me helpen? Ik krijg constant een foutmelding met daarin: "Your account name or password is incorrect. Please try again. (ERROR_315300)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ja jammer, ik ben helaas ook niet 1 van de winnaars. Maargoed, eventjes wachten maar op de release (al wordt dat wel steeds moeilijker :P) Wat ik wel jammer vindt is dat sommige mensen die hier heel actief zijn op het forum (Daar schaar ik mezelf niet onder, ik lees het topic wel veel maar draag niet heel veel bij) geen key hebben gewonnen terwijl er best veel mensen zijn die voor de lol op de link hebben geklikt en verder niets met die key gaan doen. Ik stel voor dat tweakers voortaan bijvoorbeeld de top 50 posters uit dit topic haalt en die de keys geven. Dat zijn dan ook gelijk mensen die het serieus nemen en leuke feedback terug het topic in zenden die ze beleven vanuit de beta. Daarna kunnen de overige keys aan de rest van de massa verdeeld worden. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananenspin schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:47:
Kan me nu ook eindelijk melden als speler inplaats van jaloerse blik hebber. :) Zo even kijken waar ik mee begin te spelen! Aan te raden om een class te kiezen die je eigenlijk juist niet wilt spelen?
Gewoon je eigen eerste ingeving is het beste. Maar als ik toch iets aan mag raden: Monk of Witch Doctor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shady15 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:44:
Ben wel benieuwd wie er gewonnen heeft?
Laat je het nog wel ff weten?
Ennuh was ik de laatste haha >:)
Het was Werewolf_789. Hij was het eerste.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaVeFiSh schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:48:
Ja jammer, ik ben helaas ook niet 1 van de winnaars. Maargoed, eventjes wachten maar op de release (al wordt dat wel steeds moeilijker :P) Wat ik wel jammer vindt is dat sommige mensen die hier heel actief zijn op het forum (Daar schaar ik mezelf niet onder, ik lees het topic wel veel maar draag niet heel veel bij) geen key hebben gewonnen terwijl er best veel mensen zijn die voor de lol op de link hebben geklikt en verder niets met die key gaan doen. Ik stel voor dat tweakers voortaan bijvoorbeeld de top 50 posters uit dit topic haalt en die de keys geven. Dat zijn dan ook gelijk mensen die het serieus nemen en leuke feedback terug het topic in zenden die ze beleven vanuit de beta. Daarna kunnen de overige keys aan de rest van de massa verdeeld worden. :)
Spam2win is niet echt een goede formule denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
martijnprijt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:48:
Kan iemand me helpen? Ik krijg constant een foutmelding met daarin: "Your account name or password is incorrect. Please try again. (ERROR_315300)"
Schijnen meer mensen last van te hebben bij recent aangemaakte battle.net accounts. Check het forum van Blizzard eens zou ik zeggen. En kom je er echt niet in, dan hou ik me van harte aanbevolen uiteraard! Mijn account heb ik een jaar geleden al gemaakt en werkt gelukkig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:49:
[...]

Het was Khiu. Hij was het eerste.
Ja, ik zag het bedankt voor je reactie op mn DM. Even raakte ik helemaal in paniek en ik dacht, het zal toch niet waar zijn :)

Btw, het zou fijn zijn als mensen de key toevoegen op een extra Battlenet account, zodat ze eventueel de key kunnen uitlenen aan de trouwe bezoekers van dit forum. Dan hoef je je niet druk te maken om WoW, Sc2, enz.

[ Voor 27% gewijzigd door Nostordici op 22-02-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
martijnprijt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:48:
Zie ook dit topic op tweakers

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:49:
[...]

Het was Khiu. Hij was het eerste.
Nice!!!
* Khiu gaat DM inbox F5'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
Shady15 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:50:
[...]

Ja, ik zag het bedankt voor je reactie op mn DM. Even raakte ik helemaal in paniek en ik dacht, het zal toch niet waar zijn :)
Hehe, same here :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:41:
Wie van de Got-guild op D2jsp heeft er een key?
Psycho ;)

Voor de rest geen idee meer wie er allemaal in de guild zitten, al tijden niet meer op het forum geweest daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
Heb een key gewonnen met de lottery <3 nog meer mensen hier die de beta al spelen?

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
Heb met barbarian de beta uitgespeeld nu (lvl 8 ), ben nu witchdoctor aan het doen ziet er ook wel leuk uit. Als iemand nog vrienden wil toevoegen, mijn battletag is hypz#1463

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:52:
[...]

Psycho ;)

Voor de rest geen idee meer wie er allemaal in de guild zitten, al tijden niet meer op het forum geweest daar.
Psycho zat net in de guild toen ik de cape aan de haak heb gehangen... nog ouwe lui die nu DIII-beta-testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Eventjes los van het winnen van keys of niet... Bestaat er al iets van een Diablo 3 Got community? Ik ga waarschijnlijk diablo 3 helemaal grijs spelen zoals ik dat met diablo 2 heb gedaan. Maar... ik ken niet echt veel mensen in mijn omgeving (op 2 na) die het ook intensief gaan spelen. Het lijkt me dus erg leuk om een lijst te hebben met mensen die ook D3 gaan spelen. Bijvoorbeeld zo:

Nick_1 [SC]/HC , [Multi]/Single
Nick_1 SC/[HC] , [Multi]/Single
etc..

Ik weet niet of er al zoiets bestaat maar ik denk dat ik niet de enige ben die opzoek is naar spelers die af en toe gewoon gezellig een potje wilt D3'en met Nederlanders die het spel serieus nemen en niet van die schreeuwende WoW kiddies :+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
Count me in cavefish :)

[ Voor 4% gewijzigd door HertogJack op 22-02-2012 22:02 ]

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Idem dito! Ken ook maar 1 persoon in mijn omgeving die het misschien gaat halen!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken helemaal niemand die het gaat halen behalve mijn broers. Ik zou ook wel af en toe even een potje met wat andere mensen willen spelen. Alleen kan ik niet dagen en dagen achter elkaar. 's Avonds een paar uurtjes lekker alles exploren, looten en lachen zou niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:20
Heb een key weten te bemachtigen, een battle.net account aangemaakt, en nu kan ik in de diablo 3 game client niet inloggen :@.
Ik baal hard :P, denk je dat je hem eindelijk kan spelen, krijg je dit....

Heb al meerdere posts op forums gezien dat dit aan de servers lag, en dat het ff kan duren voordat de battle.net accounts geregistreerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

cavefish, die zal er vast wel komen als de game uit is. Hadden het ook met D2 namelijk.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic!

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic