Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

jayjay1986 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:45:
Ik vind het echt belachelijk dat het zolang duurt , zitten/liggen ze te slapen bij Blizzard ?
Nuff said..

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 21:17
Jeroentje1981 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:06:
Mijn account bestaat al een hele tijd en ook ik heb het issue dat je niet kan inloggen. Blizz is ervan op de hoogte en probeert dit te fixen. Kortom geduld hebben nog.
Grote kans dat je het al ergens hebt gelezen, maar ik heb opgevangen dat als je je mailadres of wachtwoord recent hebt gewijzigd, dat je dan eens kunt proberen in te loggen met de oude gegevens. Stond ergens in een blue post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Xylon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:15:
[...]

Grote kans dat je het al ergens hebt gelezen, maar ik heb opgevangen dat als je je mailadres of wachtwoord recent hebt gewijzigd, dat je dan eens kunt proberen in te loggen met de oude gegevens. Stond ergens in een blue post.
Ja dat heb ik ook ergens gelezen ja... Goeie tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Xylon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:15:
[...]

Dit hielp voor mij helaas niet :)

Ik wacht rustig af tot er iets vanuit blizzard's kant gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Je moet dan wel eerst je b.net terug veranderen in je oude gegevens, voor alle mensen die de beta gekoppeld hebben aan een nieuw account werkt het niet.

Ik vraag me af wat er was gebeurd als ik de beta had toegevoegd aan mijn main account met inactive wow en SC2 erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Weet iemand hoe de beta keys vandaag gaan voor diablo 3 ?:). kan zo snel ff niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Bulls schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:18:
Je moet dan wel eerst je b.net terug veranderen in je oude gegevens, voor alle mensen die de beta gekoppeld hebben aan een nieuw account werkt het niet.

Ik vraag me af wat er was gebeurd als ik de beta had toegevoegd aan mijn main account met inactive wow en SC2 erop.
Helemaal niks, want mensen kunnen namelijk wel in WoW en SC2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
Mektheb schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:19:
Weet iemand hoe de beta keys vandaag gaan voor diablo 3 ?:). kan zo snel ff niks vinden
worden vanavond weg gegeven.
Gewoon dit forum in de gaten houden op posts van modjes :)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Bedenkingen en interpetatie ;)

Ik mag vinden en zeggen wat ik wil (welkom in Nederland)

Misschien dat je de grondwet er nog eens op na kan slaan.

Overigens heb ik mijn inbreng gegeven als Beta user ;)

En de politiek bedrijven is niet echt mijn vak , ik zeg namelijk waar het op staat.

Ik '' heb mijn bedenkingen'' maar probeer wel het probleem op te lossen en erover mee te discussieren.

Dat is wat anders dan heel hard roepen dat er problemen zijn zonder oplossingen te bedenken/vinden.

Oftewel eigenlijk wat jij doet commentaar leveren zonder mee te denken.

Dat noemen ze ook wel met ''erom heen draaien'' en dat komt aardig in de buurt van politiek bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:20:
[...]

Helemaal niks, want mensen kunnen namelijk wel in WoW en SC2...
Ja maar dat is een @ziggo.nl adres, maar zal wel met verandering te maken hebben niet welk domein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Tot nu toe weinig success met D3DB.
Misschien wat meer tabjes openenen met auto refresh aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Bulls schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:24:
[...]

Ja maar dat is een @ziggo.nl adres, maar zal wel met verandering te maken hebben niet welk domein.
waarom heb je de beta dan op een andere account gedaan als je je SC2 en Wow acount op je ziggo mail heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
kowapanga schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:25:
Tot nu toe weinig success met D3DB.
Misschien wat meer tabjes openenen met auto refresh aan :P
Ze zeiden dat je per actie een 1 minute window hebt om te winnen, dus vaker als 2x in de minuut refreshen heeft geen zin, ik had zelfs nog een mousebot gebruikt om hier en daar een link te klikken in een loop omdat ze zeiden dat refreshen niet hielp. Maar mensen hadden wel gewonnen met alleen F5 was er gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
We geven 140 bètakeys voor Diablo III weg

de link naar de keys give away actie van vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
roboreaper schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:26:
[...]

waarom heb je de beta dan op een andere account gedaan als je je SC2 en Wow acount op je ziggo mail heb staan?
Omdat ik misschien mijn account wil gaan uitlenen, dat 2e account had ik ooit gemaakt om 2x een SC2 buddykey te gebruiken omdat het gewoon te kort was. Later had ik daar D2 keys aan toegevoegd voor dubbel kans op beta, maar ook geen resultaat uiteraard.

Ik kan wel inloggen trouwens, omdat ik mijn latere gmail adress weer ongedaan heb gemaakt en treug heb gezet naar de hotmail waar hij ooit was op aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Bulls schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:24:
[...]

Ik gebruik zelf ook een gmail.com acount waar de meeste mensen last van hebben.. behalve ik.. en nog andere uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Had zelf ook gisteravond mijn ww aangepast op mijn battle.net account om hem uit te lenen. Zowel oude als nieuwe ww werkt niet. Mocht alles weer werken en mijn omgeving de beta gespeeld hebben leen ik hem gerust uit aan mede-tweakers :).

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
geen probleem :), ben er zelf helaas niet bij.... verjaardag.
zal proberen op mijn tel mee te doen maar als het weer binnen 30 sec weg is heb ik geen kans.

Wel meer kans voor u :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:08
BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:33:
[...]

Ik gebruik zelf ook een gmail.com acount waar de meeste mensen last van hebben.. behalve ik.. en nog andere uiteraard.
Heb een vriend van me gevraagd om eens te kijken of mijn account erook last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

J.Christ schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:34:
[...]

Heb een vriend van me gevraagd om eens te kijken of mijn account erook last van heeft.
Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Ik heb geen apart account aan gemaakt, om de diablo beta key erop te gebruiken, dus infeite heb ik alles op één account.. ben zelf ook benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
J.Christ schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:37:
Ik heb geen apart account aan gemaakt, om de diablo beta key erop te gebruiken, dus infeite heb ik alles op één account.. ben zelf ook benieuwd :P
Bij jou werkt het dus ook niet? of wel (of heb je geen key)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Dat heb ik ook, WoW, SC1 + 2, Diablo 2 + LOD en nu de Beta.. geen problemen bij het inloggen ik moest alleen wel wachten tot de beta volledig gedownload was en heb voor alle zekerheid me videokaart drivers geupdate.. verder niks en draaid als een tierelier.. mooi spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
Heb ik ook en ik kon gewoon spelen. Ik kon echter niet op de fora inloggen. Maar dat is niet zo erg.

Dus gewoon mijn wow account (en SC2) en daar de beta aan toe gevoegd. Zonder wachtwoord te veranderen deze is al lange tijd hetzelfde nu.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Bulls schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:37:
[...]

Bij jou werkt het dus ook niet? of wel (of heb je geen key)
Ik heb een diablo III beta key, al 2 dagen kunnen spelen maar een vriend van me speelt erook op. Op heden nog niks gehoord van hem, dus het zal wel goed zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dan is het puur een kwestie van bestaand account, maargoed mijn 2e account is ook al meer als een jaar oud misschien wel langer maar toch werkte de gmail verandering niet van een flinke tijd terug niet. Het moest de mail zijn waarmee ik hem had gemaakt.

Zou zuur zijn geweest als dat mijn oude kpn of wannadoo mail zou zijn geweest daar kun je niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Kevinp schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:38:
[...]

Heb ik ook en ik kon gewoon spelen. Ik kon echter niet op de fora inloggen. Maar dat is niet zo erg.

Dus gewoon mijn wow account (en SC2) en daar de beta aan toe gevoegd. Zonder wachtwoord te veranderen deze is al lange tijd hetzelfde nu.
Zoals ik al dacht, is het een account probleem denk ik.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
Bulls schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:41:
Dan is het puur een kwestie van bestaand account, maargoed mijn 2e account is ook al meer als een jaar oud misschien wel langer maar toch werkte de gmail verandering niet van een flinke tijd terug niet. Het moest de mail zijn waarmee ik hem had gemaakt.

Zou zuur zijn geweest als dat mijn oude kpn of wannadoo mail zou zijn geweest daar kun je niet meer bij.
Maakt niet heel veel uit, Ik heb het ook gehad toen ik overstapte van online naar ziggo, ik kon niet meer op mijn online account, gewoon ff een ticket gemaakt en ze hebben het binnen een dag geregeld dat mijn email veranderd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hawker schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:42:
[...]

Maakt niet heel veel uit, Ik heb het ook gehad toen ik overstapte van online naar ziggo, ik kon niet meer op mijn online account, gewoon ff een ticket gemaakt en ze hebben het binnen een dag geregeld dat mijn email veranderd werd.
Ja snap ik maar om in te kunnen loggen op de beta, moet je het b.net account terug zetten naar de mail waar je hem mee hebt aangemaakt (althans in mijn geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Ik denk dat veel mensen een nieuw account hebben aangemaakt en daarop de beta key hebben geactiveerd, waarschijnlijk is dat de reden dat (x) zoveel mensen niet in kunnen loggen. Mensen die de beta key op hun bestaande account hebben geactiveerd hebben over het algemeen nergens last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
Bulls schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:43:
[...]

Ja snap ik maar om in te kunnen loggen op de beta, moet je het b.net account terug zetten naar de mail waar je hem mee hebt aangemaakt (althans in mijn geval)
Aha, dit is 100% zeker dat dit nodig is? want dan heb ik hetzelfde probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

J.Christ schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:44:
Ik denk dat veel mensen een nieuw account hebben aangemaakt en daarop de beta key hebben geactiveerd, waarschijnlijk is dat de reden dat (x) zoveel mensen niet in kunnen loggen. Mensen die de beta key op hun bestaande account hebben geactiveerd hebben over het algemeen nergens last van..
ja precies.. wel raar maar dat denk ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb ook idd een nieuw account gemaakt, wist mn oude account gegevens niet meer
Ze mogen het weleens fixen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:46:
[...]
ja precies.. wel raar maar dat denk ik ook
En kan me eigen ook niet voorstellen dat je persé een "WoW \ SC2" account al nodig had op je account om het beta login probleem te verkomen, best krom allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
goed da thet deze keer savonds is, krijg ik tenminste wat werk gedaan vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Je kon toch ergens b,net accounts mergen? Tenminste met WoW was dat het geval weet niet of dat over alle b.net accounts mogelijk is, want dan kun je nog je beta account mergen met je main account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Bulls schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:48:
Je kon toch ergens b,net accounts mergen? Tenminste met WoW was dat het geval weet niet of dat over alle b.net accounts mogelijk is, want dan kun je nog je beta account mergen met je main account.
Volgens mij gaat dat alleen per account in je b-net account. Dus als je twee wow accounts hebt (in mijn geval) kon je dat naar één e-mail b-net account mergen

maar geen twee b-net accounts naar één b-net account mergen, dat kan niet
Bulls schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:54:
[...]

Maar dan had je nog steeds 2 subscriptions? of mergen ze alles samen tot 1 subscription.
En als het 2 accounts op 1 mail zijn, hoe kun je dan afzonderlijk inloggen als het dezelfde gegevens zijn.
Toen ik mn twee (wow)accounts gemergd had, ging ik niet op twee (wow)accounts tegelijk spelen, speelde op één account met één subscription, die ander liet ik gewoon achterwegen. Vond het gewoon overzichtelijker om alles op één account te hebben. Bij WoW kan je dan voor het inloggen kiezen met welke (wow)account je wilt inloggen.

[ Voor 43% gewijzigd door Evion op 22-02-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
J.Christ schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:50:
[...]

Volgens mij gaat dat alleen per account in je b-net account. Dus als je twee wow accounts hebt (in mijn geval) kon je dat naar één e-mail b-net account mergen
Maar dan had je nog steeds 2 subscriptions? of mergen ze alles samen tot 1 subscription.
En als het 2 accounts op 1 mail zijn, hoe kun je dan afzonderlijk inloggen als het dezelfde gegevens zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 22-02-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Bulls schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:54:
[...]

Waarschijnlijk kan je in de account sectie van B.NET kiezen met welke je speeld en andere laten freezen ofzo.. maar dat zou logisch zijn, je kunt maar met 1 email adres inloggen ( 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:50
Ik had de key toegevoegd aan een bestaande account, met wow SC2 etcc en kan nog steeds niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Ryatzu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:05:
Ik had de key toegevoegd aan een bestaande account, met wow SC2 etcc en kan nog steeds niet inloggen.
Wat voor email adres? hotmail, gmail ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n vermoeden dat Bulls gelijkt heeft. Aan de hand van alle berichten klinkt dat wel logisch.

Toen ik gisteren mijn key activeerde, heb ik zonder enige problemen kunnen inloggen en spelen. Mijn e-mail op m'n b.net account is nog steeds die van voor dat de battle.net accounts lanceerde een aantal jaren geleden, toen we ze moesten aanmaken.

Wellicht heeft iemand het al geprobeerd om dus je aller eerste e-mail terug in te geven in je b.net account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Laten we hopen dat ik vanavond een key win, kan ik tenminste mee hack&slashen! :+

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:04:
[...]

Waarschijnlijk kan je in de account sectie van B.NET kiezen met welke je speeld en andere laten freezen ofzo.. maar dat zou logisch zijn, je kunt maar met 1 email adres inloggen ( 8)7 )
Oh wacht ik weet het weer, ik had ook de trial nog, en een subscription, dan kun je hij de login zeggen WoW1 of WoW2 etc.

--------------------------------------
Even iets heel anders:

In de beta is er ook wat anders raars aan de hand, met de tijd aanduiding, gister met Dakreal gespeeld, staat er later dat hij al 300.000 uur niet is ingelogd :D En bij mijn monk staat dat ik hem 29 uur gespeeld heb, terwijl het amper 3 uur is geweest.

Niet het grootste probleem maar wal frappant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 09:37

anu

Lol, alleen een echte diehard diablo fan krijgt het voor mekaar om binnen 24 uur na het ontvangen van een key al 29 uur speeltijd te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Bulls schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:19:
[...]
In de beta is er ook wat anders raars aan de hand, met de tijd aanduiding, gister met Dakreal gespeeld, staat er later dat hij al 300.000 uur niet is ingelogd :D En bij mijn monk staat dat ik hem 29 uur gespeeld heb, terwijl het amper 3 uur is geweest.

Niet het grootste probleem maar wal frappant.
Je bent niet de enigste, ik heb het gister ook gezien. Ik kende de persoon niet in mn friendlist maar die was al meer dan 300 uur niet online geweest, vreemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
anu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:25:
Lol, alleen een echte diehard diablo fan krijgt het voor mekaar om binnen 24 uur na het ontvangen van een key al 29 uur speeltijd te hebben :P
Ja zo hard spelen dat je de tijd buigt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
Voor de gene die problemen hebben met inloggen:

Hier een handleiding van een medewerker van Blizzard, wellicht dat mensen hier wat aan hebben:

http://us.battle.net/d3/en/forum/3374140/../topic/4015354993

Ze weten namelijk nog niet precies waar het probleem vandaan komt.

[ Voor 14% gewijzigd door hawker op 22-02-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Heren kan iemand verifieren of het waar is?

Er staat op spot planet nu een illegale versie van Diablo 3 die je dus offline kunt spelen althans de beta he.
Dit is niet bedoelt om even het illegale circuit te promoten of wat dan ook en excuses als dit hier niet thuis hoort. Maar ik vroeg me af of dit weer de zoveelste trek pleister voor aandacht is of dat dit waar is?

-edit- ik zit op mijn werk en kan dit niet controleren.... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Triel op 22-02-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 14:18
Triel schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:36:

Er staat op spot planet nu een illegale versie van Diablo 3 die je dus offline kunt spelen althans de beta he.
Dit is niet bedoelt om even het illegale circuit te promoten of wat dan ook en excuses als dit hier niet thuis hoort. Maar ik vroeg me af of dit weer de zoveelste trek pleister voor aandacht is of dat dit waar is?

ja het is een server emulator.. maar niet alles werkt er perfect op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Triel schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:36:

Daar kom je maar op één manier achter als je thuis bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 06:34

psyy138

blackbulls.nl

hawker schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:29:
Voor de gene die problemen hebben met inloggen:

Hier een handleiding van een medewerker van Blizzard, wellicht dat mensen hier wat aan hebben:

http://us.battle.net/d3/en/forum/3374140/../topic/4015354993

Ze weten namelijk nog niet precies waar het probleem vandaan komt.
heb alles wat er staat geprobeerd maar werkt nog niet :( bale man

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

psyy138 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:44:
[...]

heb alles wat er staat geprobeerd maar werkt nog niet :( bale man
Wat staat er in je D3Debug.txt ? volgens mij staat er daar precies in wat er fout gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:47:
[...]

Wat staat er in je D3Debug.txt ? volgens mij staat er daar precies in wat er fout gaat..
staat dat in die cache / TMP map ? want daar staat bij mij niks in ondanks ik full control heb en verborgen bestanden weergeven heb aangevinkt

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Jongens, dit schiet niet op zo..

Gewoon dit topic blijven volgen:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022

Daar ook veel blijven posten.
Het is bekend dat het bij alle mensen die er nu last van hebben niet de cache bug is, maar dat het server-side is.
De enige oplossing die je hebt is wachten tot ze uit hebben gevonden wat er mis gaat, en dit opgelost hebben aan hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

GamezMaster schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:50:
Jongens, dit schiet niet op zo..

Gewoon dit topic blijven volgen:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022

Daar ook veel blijven posten.
Het is bekend dat het bij alle mensen die er nu last van hebben niet de cache bug is, maar dat het server-side is.
De enige oplossing die je hebt is wachten tot ze uit hebben gevonden wat er mis gaat, en dit opgelost hebben aan hun kant.
bedankt nu weet ik het teminste ^^ 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

psyy138 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:48:
[...]

staat dat in die cache / TMP map ? want daar staat bij mij niks in ondanks ik full control heb en verborgen bestanden weergeven heb aangevinkt
D3Debug.txt staat in je instalatie folder van D3... die moest je in de stappen die jij zei die je allemaal gedaan had ook controleren of je dezelfde fouten had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelnaha
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-05 00:46
Goron schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:52:
[...]

Je had keuzes.Twee tot drie vaste builds die hell aankunnen, ok. Maar ik heb destijds zeker 10 verschillende builds per character door nightmare heen geloodst(of geprobeerd iig), wat ook gewoon erg leuk was. Sacrifice paladin bijvoorbeeld. Nu kan je on-the-fly van skills wisselen, wat gewoon de replaywaarde omlaag haalt omdat je na een keer alles gezien hebt.

Attributes, als amazon kon high dexterity gaan om extra damage te doen, glass cannon build. Als barbarian kon je een titan build doen met veel strength. Met alle chars kon je kiezen tussen dexterity voor block of vitality voor life. Nu kan je niks meer kiezen, en dat is gewoon jammer. Dat veel mensen hetzelfde deden verklaard voor mij nog niet waarom je de andere opties weg moet laten...

edit: @Chester Hahaha geniaal. Order of the counter ninja blizzard monks lol.
Hier ben ik het dus mee eens. Voor mij is een RPG characters bouwen en verdiepen. En tuurlijk heb je veel gelijke mensen met dezelfde specs. Maar goed, dat heb je dus ook op dit moment. Er zijn maar x aantal combinaties mogelijk in ieder spel.

Toch wil ik zelf deze combinaties kunnen bepalen om te bepalen hoe ik het spel speel. Ik zie al jaren een trend waarbij games te simpel worden gemaakt en de diepgang wordt weggehaald. Dit vond ik nou zo heerlijk aan D1 --> D2: zelfde gameplay maar meer diepgang. Nu heb ik het gevoel dat D2 --> D3 de diepgang juist minder is geworden. en dat vind ik dus jammer.

Dont get me wrong, het hack and slash is nog steeds bijzonder vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Aww, you bastard :)

Veel plezier.

Ik gok op vanavond, D3DB en de contest van Saphua.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

psychoclown schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:35:
Locks was zo tof om mij zijn beta key te geven dus nu ben ik officieel voorzien :)
Cool! Gefeliciteerd! :) Ik moet het nog die met een useraccount van een vriend van me, desalniettemin, vermaak ik me zo uitstekend met de beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
psychoclown schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:35:
Locks was zo tof om mij zijn beta key te geven dus nu ben ik officieel voorzien :)
Ik hoop dat ik er vanavond eentje win en anders dat iemand mij ook het geluk gunt ;)

En anders is het echt wachten tot de release.....al die facebook/twitter contest is zo-goed-als ongemogelijk, dat gaat echt om secondes!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 21:37
de keys van tweakers gaat het ook om secondes hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Dan nu weer even over de game:

Bah, zoals ik al voelde aankomen, werkt het skill - rune systeem nu eigenlijk helemaal niet lekker.

De interface is inderdaad nogal brak en wel erg veel word gedicteerd. Het haalt na de stat-points nog verder user-customizability weg. Iedere gelijke class / gelijke level char is nu identiek, op items na. Builds zijn niet meer nodig, je kunt gewoon iedere 15 seconden alles omgooien.

Welke rune je na een tijdje gaat unlocken is daarnaast moeilijk te zien, omdat je dan alle skills handmatig over meerdere pagina's moet doorbladeren. Bah. Elective mode werkt om dezelfde reden ook niet bepaald prettig, je hebt gewoon weinig overzicht. Even op de balk skills veranderen kan ook niet, je char zal de skill richting de skillbar uitvoeren. Wat je er aan hebt weet ik niet, wat je er niet aan hebt is confort.

Zelfs op dit super lage moeilijkheidsniveau in de beta, ben je af en toe al 15 sec aan het wachten omdat je voor de mobs in het komende veldje andere skills wilt gebruiken.

Skills hebben naast een naam ook nog hun rune naam, maar deze is eigenlijk niet belangrijk, je hebt dus eigenlijk gewoon een skill-tree en het hele rune systeem is overboord gegooid. Ik hoop toch eigenlijk echt dat ze nu nog meer delayen en dit systeem toch weer weg doen, het is namelijk niet leuk en doet af aan de gameplay. Skills indelen moet spannend en weloverwogen gebeuren, nu is het steeds een "klusje" om door het menu heen de juiste dingen te doen en daarna moet je wat wachten.

Uiteindelijk zullen de meeste skills maar met enkele Runes gebruikt worden, omdat die gewoon het beste werken. Ik denk dat uiteindelijk iedere ervaren speler met een class van een bepaald level op dezelfde manier overal doorheen zal spelen en continue zal wisselen tussen een aantal goede anti-baas / anti-mob skillsets.

Char ontwikkeling is er niet meer, het is alsof je SC2 zou spelen waarbij drones/probes/scv's automatisch gebouwd worden het hele spel lang en je voor je basis bouwen alleen op "ok" moet drukken om het volgende aangeraden gebouw neer te gooien door de PC verzonnen ideale plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:48
Jeroentje1981 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:46:
de keys van tweakers gaat het ook om secondes hoor...
Dat valt wel mee. Ik kwam er eergisteren pas drie kwartier na de start van de verloting achter dat er een verloting was, en heb desondanks op dat moment nog een key bemachtigd. Gisteren ging het wel om secondes, vanavond (als ze de winkans voldoende verlaagd hebben) heb je als het goed is weer wat langer de tijd.

Helaas had ik de bekende error, dus ik heb het spel nog niet kunnen uitproberen. Ben wel erg benieuwd - zeker na het lezen van de impressies van mensen die er al wel in kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Laatst online: 08-09 23:54
Delayen ?! Please don't, maak er een expansion van ofzo.

Er is toch een stukje weg gehaald wat Diablo zo vet maakte, op zoek naar die ene rune om je char te maken zoals jij graag wilde.
Dat auto unlock gebeuren is echt uncool.

[ Voor 6% gewijzigd door Pausie op 22-02-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:57:

[... blaat klaagzang blaat ...]

Char ontwikkeling is er niet meer, het is alsof je SC2 zou spelen waarbij drones/probes/scv's automatisch gebouwd worden het hele spel lang en je voor je basis bouwen alleen op "ok" moet drukken om het volgende aangeraden gebouw neer te gooien door de PC verzonnen ideale plek.
Jesus.. je kan ook overdrijven zeg :X

Er zijn nog steeds vele malen meer skill-mogelijkheden en combinaties met de skill runes dan in D2. En verder heb je ook nog steeds je eindeloze mogelijkheid aan gear/gems, net als in D2 (zelfs nog uitgebreider).

Misschien is de interface nog niet ideaal, maar dat lijkt me nogal een minor issue.

Typisch gevalletje tunnelvisie gericht op die ene wijziging en daarbij de totale rest van het spel "maar even negerend".

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 22-02-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Laatst online: 07-09 11:45
Er staat nergens hoeveel dmg je meer doet door bijvoorbeeld de eerste rune te selecteren voor je Magic Missile of kijk ik verkeerd? Zie dat de diablo site ook nog niet up to date is (skill calculator).
Je kan eigenlijk nooit zien hoeveel dmg je doet met een skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nadser schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:04:
Er staat nergens hoeveel dmg je meer doet door bijvoorbeeld de eerste rune te selecteren voor je Magic Missile of kijk ik verkeerd? Zie dat de diablo site ook nog niet up to date is (skill calculator).
Je kan eigenlijk nooit zien hoeveel dmg je doet met een skill?
Staat toch gewoon x% weapon damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
Ligt aan je DPS/weapon dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Bosmonster schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:05:
[...]

Staat toch gewoon x% weapon damage?
Owja CTRL inhouden,.. die was ik even vergeten. Dan staat het er wel netjes bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Volgens mij krijg je nu ook + (skills/dmg op skills )op gear. Dat vervangt dus het punten stoppen in een tree. Het blijft dus nog steeds als je +veel op blowdart hebt dat die skills sterker dan de rest is. Probeer dan maar eens een stukje gear te krijgen met de goede skill en de goede stats == Veel meer mogelijkheden dan D2. Dat worden countless runs voor dat ene stukje gear ;)

[ Voor 4% gewijzigd door randomice op 22-02-2012 15:08 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
Bosmonster schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:08:
[...]

Gewoon advanced tooltips aanzetten, dan heb je die altijd :)
Tip of the day!

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
[...]

:+ thanks

Iemand toevallig aan het spelen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer

tim.scheffer

Diablofreak

[...]

Oh hey, die kende ik nog niet! handig! :) thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29

Bah, zoals ik al voelde aankomen, werkt het skill - rune systeem nu eigenlijk helemaal niet lekker.

geklaag waar ik wel redelijk mee eens ben
Heb nu met alle 5 de classes de skelly king vermorzeld, met eigenlijk alle chars ongeveer een uur over gedaan, behalve de eerste char daar heb ik alle filmpjes enz niet geskipped

Nu moet ik zeggen dat het met alle classes behoorlijk simpel was, behalve de witchdokter, tering wat een kutclass, vind er echt helemaal niks aan, traagste van allemaal, Crasp of the dead is niet functioneel ism hounds, Exploding toads werken niet fijn, darts zijn strontvervelend en de hounds/spiders doen veel te weinig damage in vergelijking met de damage output en snelheid van de andere classes, Tijdens het gevecht met de skelleton king merk je pas echt goed hoe slecht de witchdocter eigenijk is, waar ik met de andere classes zo rond de minuut over de skelleton king heb gedaan, deed ik met de witchdocter er rond de 5 minuten over, zeer belabberd, maar het heeft ook zo zijn voordeel, Waar je bij de andere classes niet echt het gevoel had dat je een bossfight aan het doen was, had ik dat dus bij de witchdocter wel, zeer episch gevecht gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

Wel nadat je het spel hebt opgestart weer doen, is nog een bug dat het weer op default gaat die gameplay vinkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion

Klaag verhaal
Ik heb veel reviews gelezen en de meeste kan ik echt inkomen, maar die van jou ... welke game heb jij gespeeld? Ben 0,001 % het met je eens over de skills/runes en de hele mikmak. Dat de game versimpelt is, is dan die ene 0,001% die je verdient. Weet je zeker dat je beta 13 heb gespeeld of zit je een review te typen van 6 weken geleden?

Ik vind het juist veel overzichtelijker dan voorheen, fijn dat bepaalde skills op A of B zitten. Idiem met de runes..

Ieders natuurlijk z'n eigen mening, maar dit kon ik niet ongeantwoord voorbij laten gaan >:)
Dalyxia schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:31:
[...]
Nu moet ik zeggen dat het met alle classes behoorlijk simpel was, behalve de witchdokter, tering wat een kutclass, vind er echt helemaal niks aan, traagste van allemaal, Crasp of the dead is niet functioneel ism hounds, Exploding toads werken niet fijn, darts zijn strontvervelend en de hounds/spiders doen veel te weinig damage in vergelijking met de damage output en snelheid van de andere classes, Tijdens het gevecht met de skelleton king merk je pas echt goed hoe slecht de witchdocter eigenijk is, waar ik met de andere classes zo rond de minuut over de skelleton king heb gedaan, deed ik met de witchdocter er rond de 5 minuten over, zeer belabberd, maar het heeft ook zo zijn voordeel, Waar je bij de andere classes niet echt het gevoel had dat je een bossfight aan het doen was, had ik dat dus bij de witchdocter wel, zeer episch gevecht gevoel.
En ze blijven witch doctor maar nerfen, tis inderdaad een class die ik ook niet zou gaan spelen.. terwijl ik daar wel heilig van overtuigd was!

[ Voor 43% gewijzigd door Evion op 22-02-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid. Gaat deze discussie over het feit dat de runes nu niet meer "collectable" zijn maar ge-unlocked worden? of om het feit dat de skills automatisch toegewezen worden aan een bepaalde hotkey?

Want dit laatste kun je in de opties uitzetten.... options, gameplay, elective skills (uit het hoofd, want geen beta, etc :P)

En het missen van het verzamelen van de runes.... hmm een gemis? we hebben nog steeds de ladingen gems die opgespeurd moeten worden (en gear natuurlijk) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:49:
om het feit dat de skills automatisch toegewezen worden aan een bepaalde hotkey?

Want dit laatste kun je in de opties uitzetten.... options, gameplay, elective skills (uit het hoofd, want geen beta, etc :P)
Dat meen je ? |:(
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:52:
yup, blue post

"You may already be fuming because you're a "difficult to master" type of person, but before you run to the forums, we have you covered. In the Gameplay options, we've added an 'Elective Mode' for the skill system. With this checkbox ticked you'll be able to place any skill in any skill slot, as freely as you could before."

http://www.diablofans.com...6-skill-and-rune-changes/
_/-\o_ ode aan Shiata! Ik wist het niet iig.

[ Voor 46% gewijzigd door Evion op 22-02-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup, blue post

"You may already be fuming because you're a "difficult to master" type of person, but before you run to the forums, we have you covered. In the Gameplay options, we've added an 'Elective Mode' for the skill system. With this checkbox ticked you'll be able to place any skill in any skill slot, as freely as you could before."

*EDIT*: geen probleem om ook eens wat bij te dragen ipv alleen maar te lezen hoor ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer

tim.scheffer

Diablofreak

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:52:
yup, blue post

Goh, dit wist ik ook niet, ga ik zometeen even proberen als ik thuis kom uit m'n werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Wat ik heb gespeeld is Beta Patch 12 (één uurtje DH en een half uurtje barb) en Beta Patch 13 DH level 11, Wizard level 10, Monk level 10. (uur of 6~7)

Prima, je mag het niet met me eens zijn. Ik ben niet de enige die het huidige Elective mode niet bepaald prettig vind. Voorheen had je alles op één pagina en kon je daar runes inslepen. Het was misschien wat puzzlen, maar het werkte wel vlot.

Nu moet je een scherm vullende box doorlopen en zie je pas achteraf, na bevestigen wat je voor skill setup hebt staan. Toen ik voor de 7e keer op m'n 3e char hiermee bezig was, begon het me al dwars te zitten. In D2 en D1 heb ik me werkelijk geen moment aan de skill selectie geërgerd. Snelknoppen één keer instellen en een paar keer updaten en rammen maar. Nu moet je twee dialoogboxen door, langs een aantal tabjes bladeren, skill en diens rune kiezen en vervolgens twee keer bevestigen.

Het is geen dealbreaker, maar wel een UI zoals die van Skyrim of Dungeon Siege 3, waar ook eigenlijk niemand echt tevreden mee was.

De skills zelf zijn goed te gebruiken en de effecten zijn ook in orde. Er zal werkelijk voor iedereen iets zijn dat lekker speelt, maar ik heb nu ook al door dat skills met een rap tempo obsoleet worden omdat je effectievere versies krijgt. En je zult met welke klasse dan ook gewoon je skills moeten aanpassen aan de tegenstand van het moment.

Ik heb al eerder positieve zaken hier achergelaten, er is gewoon erg veel goed aan deze game, maar het huidige skill-systeem is dat niet naar mijn idee.

Ik kan een hoop gaan beantwoorden en quoten, maar ik hou het bij deze:
Jesus.. je kan ook overdrijven zeg :X

Er zijn nog steeds vele malen meer skill-mogelijkheden en combinaties met de skill runes dan in D2. En verder heb je ook nog steeds je eindeloze mogelijkheid aan gear/gems, net als in D2 (zelfs nog uitgebreider).

Misschien is de interface nog niet ideaal, maar dat lijkt me nogal een minor issue.

Typisch gevalletje tunnelvisie gericht op die ene wijziging en daarbij de totale rest van het spel "maar even negerend".
Ja, er zijn veel skills en varianten. Maar een groot aantal zal (snel) overbodig worden. Magic missile gebruik je niet meer na level 6, dan gebruik je de rune versie. En zo bij iedere skill / class. Van iedere skill is uiteindelijk de basisversie nutteloos. Als er totaal geen beperking is met welke runes je gebruikt, zal iedere klasse van level 60 dezelfde best werkende skills gaan (moeten?) gebruiken in b.v. bossfights. Een beetje zo als men in WoW hard moet lachen om onconventionele builds, omdat men allang heeft doorgerekend wat de beste combo is. Behalve dat in D3 je dus geen builds meer hebt op deze manier.

Samenvattend: Nee, D3 hoeft geen D2 HD versie te worden van mij. Versimpeling met stat points vooruit... Versimpeling met enkel level gebonden skills, ook prima. Maar juist het laatste ding dat voor variatie in builds zou kunnen zorgen, namelijk de runes, wordt nu ook afgedankt.

De interface zal nog wel verbeterd worden, zo niet in beta dan wel bij release. En sorry dat ik de "rest van de game" vergeet... Skills zijn nou eenmaal het enige dat je hanteert in D3. Het hele spel draait om skills, mobs en loot... (en de balans daartussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Laatst online: 03-04 13:09
Bah bah bah, al die mensen met een Beta key.

Ik wil ook!!!

zucht nog een kans en dan is het wachten geblazen....
Hoelang blijf je uitkijken naar een spel?
Door zolang beta keys uit te delen blijven er mensen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 09:37

anu

@DJUnicron, ik ben het in grote lijnen wel met je eens, (hoewel ik geen hands-on ervaring heb met dit systeem), dit zou ik persoonlijk wel een goede middenweg vinden:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079620334#1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Door al de reacties om m'n post ben ik trouwens helemaal vergeten waarvoor ik hier kwam:

De HP van tegenstanders lijkt er trouwens werkelijk toe te doen!!!

Stun, knockback, en attack interuption is namelijk (bij specials en de SK) afhankelijk van de resterende HP.

Is de SK b.v. met impale runed niet om te duwen en met arcane orb niet te interupten, merk je dat als hij nog maar 25% HP heeft, de effecten wel optreden. Critital hits van iedere aanval kunnen overigens nu knockback, interrupt of stuns opleveren. Eigenlijk zoals je dat in een "echt" gevecht ook zou verwachten.

Al met al een geweldig detail dat echt iets toevoegt aan de gameplay! Waarom zat dit niet eerder in hack en slash games!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
Laaste dag vandaag. :) Hoop vandaag een keer geluk te hebben. Wel leuk trouwens dat tweakers zoveel keys heeft weten te bemachtigen. Ik zei nog tegen iemand een week terug. Als er EU giftaways komen gaat tweakers zeker keys weggeven. Dat wilde hij niet geloven 1 week later gebeurt het. Wel grappig opzich.

[ Voor 6% gewijzigd door steamon op 22-02-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik in streams van patch 13 gezien heb, ben ik het inderdaad met je (@djunicron) eens dat de skill UI die er nu inzit veel te lomp en groot is. Dit wordt ook op zowel eu als us forums als grootste irritatie aangedragen.

Wat betreft de runes...hmm dit waren al verschillende effecten, nu unlock je ze alleen per x levels. Dit wil nog niet zeggen dat de hoogste level unlock het beste is toch? Als je bv een aoe gerichte build hebt, zul je die runes willen. Als je voor een survival build gaat zul je daar ook runes voor hebben.

Maar goed, my 2 cents, ik wacht de release (of m'n eigen beta key) af om voor mezelf een oordeel te vellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

anu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:35:
@DJUnicron, ik ben het in grote lijnen wel met je eens, (hoewel ik geen hands-on ervaring heb met dit systeem), dit zou ik persoonlijk wel een goede middenweg vinden:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079620334#1
Die had ik inderdaad ook gezien. En zo staan er meer suggesties. Veel dingen zijn beter dan een (Quote) arbitrair on-rails-skill systeem.

Mijn suggestie zou ook zijn om b.v. van iedere Rune maar één in gebruik te mogen hebben. Dan wordt je gedwongen keuzes te maken en zal je dus met je 6 slots altijd één vanilla skill moeten gebruiken.

Als je daarnaast mag kiezen welke skillrune je als eerste wilt, ben je ook al een stuk verder, hoewel je dan na level 40 waarschijnlijk wel een "whatever" houding krijgt naar de resterende, voor jou minder interessante runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 19:23
Is er iemand die zin heeft om een run te doen in normal? Net 1 class (Wizard) uitgespeeld, wil de co-op wel doen. Skype er bij wellicht ook nog?

(Als meer dan 1 wil, ook goed)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 21:37
Mogelijk dat ik het vanavond ga testen en kan dan wel een co-op doen, maar moet ik eerst die bekend error oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebabbes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-05 15:36
coptician schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:39:
Is er iemand die zin heeft om een run te doen in normal? Net 1 class (Wizard) uitgespeeld, wil de co-op wel doen. Skype er bij wellicht ook nog?

(Als meer dan 1 wil, ook goed)
Misschien om 5 over 9 :) Duimenmaar ik heb skype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:46

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Mensen lijken nogal eens te vergeten dat als je je gear om een skillset heengebouwd hebt (in de volledige game dan), dat als je dan van skills wisselt, je char een stuk minder effectief kan zijn omdat je gear er niet op afgestemd is.
Het is natuurlijk nog te bezien hoeveel je gear je skillset kan verbeteren, maar op hell/inferno moet dat toch zeker te merken gaan zijn lijkt me. Dan zal je niet ff in 15 seconden van skillsets kunnen wisselen zoals je in de beta wel kan.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Jeroentje1981 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:48:
Mogelijk dat ik het vanavond ga testen en kan dan wel een co-op doen, maar moet ik eerst die bekend error oplossen
vraagje he, hoe werkt de co-op? want bij mij doet tie helemaal niks, of kan je alleen een vriend inviten? en geen public games doen?

iemand die mij wil toevoegen? battletag is Dalyxia#1266

[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 22-02-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Als ik het zo lees is de inlog error over ? als dat zo is ga ik als een speer naar huis wacht al 3 dagen nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Nee, is niet over, en ik kan mijn emailadres ook niet meer veranderen
Fijn, heb net mn oude login gegevens weer gevonden :X

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dalyxia, je kunt bij het starten van een game selecteren of je een private, public of friends only wilt? Kan zijn dat ie standaard op private staat. Wederom is wat ik in streams gezien heb.
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic!

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic