jup , veranderd niks aan
Zoals ik zei, installeer het eens op een andere pc/laptop en/of laat iemand die je vertrouwt even kijken of het bij hem/haar wel werkt.jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:07:
[...]
Ja dat is dus het probleem < maar hoe kan je dit oplossen en welke files staan er dan wel in waardoor hij het doet.
Tja 2 uur voor alle classes en je zit al op ruim 10 uur, dan kun je nog alle classes tot level 13 skillen en nog rares gaan farmen met nieuwe chars de SK te verslaan. Denk dat je er wel een tijdje zoet mee kan zijn.Junia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:56:
lol xD had niet verwacht dat de beta zo kort wasHad me voorbereid op een paar nachten hack & slashen... werd uiteindelijk 2 uur lol
Na een paar uurtjes de beta hebben te gespeeld als Monk kan ik toch zeggen dat het me zeer bevalt. Besturing is lekker, geluid klinkt goed, attacks zien er goed uit, et cetera.
Wat ik nu echter wel weet is dat ik het zeker niet op normal ga spelen als het eenmaal uit is. Ik heb op dit moment enkele items waardoor enemies damage nemen als ze me aanraken, alleen als ze me één maal hebben aangeraakt zijn ze al zo goed als dood.
Nu nog even wat andere classes uit gaan proberen, eens kijken hoe die spelen.
Wat ik nu echter wel weet is dat ik het zeker niet op normal ga spelen als het eenmaal uit is. Ik heb op dit moment enkele items waardoor enemies damage nemen als ze me aanraken, alleen als ze me één maal hebben aangeraakt zijn ze al zo goed als dood.
Miljaar, volg ik twee dagen dit topic niet en zijn er tientallen paginas bijgekomen, en dus blijkbaar ook de betakey-chase mislopen!!
enerzijds verlang ik zoooo erg om eens de beta te kunnen spelen, anderzijds denk ik dat het kunnen spelen van de beta net méér doet verlangen...
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Maar je kan niet vanaf het begin een ander moeilijkheid graad spelen. Je moet eerst normaal doorspelen, dan pas kan je met dezelfde character naar nightmare, dan hell en dan inferno.Xylon schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:16:
Na een paar uurtjes de beta hebben te gespeeld als Monk kan ik toch zeggen dat het me zeer bevalt. Besturing is lekker, geluid klinkt goed, attacks zien er goed uit, et cetera.
Ah, bedankt voor de opheldering. Ja, ik ben nog een redelijke nieuweling als het op Diablo aan komt. Op een of andere manier is dat vroeger helemaal langs me heen gegaan.SKdragon schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:22:
[...]
Maar je kan niet vanaf het begin een ander moeilijkheid graad spelen. Je moet eerst normaal doorspelen, dan pas kan je met dezelfde character naar nightmare, dan hell en dan inferno.
Tijdens de beta mist deze optie toch? je kan toch enkel op normal spelen?SKdragon schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:22:
[...]
Maar je kan niet vanaf het begin een ander moeilijkheid graad spelen. Je moet eerst normaal doorspelen, dan pas kan je met dezelfde character naar nightmare, dan hell en dan inferno.
Dat mag ik hopen, aangezien je in Diablo 2 ook niet zoveel hebt te zoeken in nightmare als je net blood raven vermoord hebtJunia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:30:
[...]
Tijdens de beta mist deze optie toch? je kan toch enkel op normal spelen?
Met al die extra bètakeys hier onder de mensen op GoT vroeg ik mij af of iemand toevallig morgen overdag z'n account uit zou willen lenen. Ik zou namelijk heel erg graag zelf willen ondervinden wat de invloed is van de wijzigingen die zijn doorgevoerd met patch 13.
Ik heb laatst al even een dagje kunnen spelen op het account van Leeghoofd, maar dat was nog voor de patch.
Ik heb laatst al even een dagje kunnen spelen op het account van Leeghoofd, maar dat was nog voor de patch.
Zo, vanaf 16:00 de Beta gespeeld, erg leuk maar wat er al vaak gezegd wordt, VEEEEEEL te simpel, maar aan de andere kant, Act 1 Quest 1 van D2 kon je eigenlijk ook niet bij dood gaan.
In het begin nog wat last van fps drops, alleen dat kwam waarschijnlijk doordat de downloader nog vol bezig was data binnen te pompen, moet zeggen dat je enorm snel het spel al op kan starten, moest nog 2,36GB en toen kon ik al een char aanmaken en hakken
In deze 5 uur (ongeveer) die ik het heb gespeeld heb ik nu een lvl 10 wizard die Leoric 3 keer dood heeft gemaak en een lvl 8 barbarian die net voor de 2e keer Leoric heeft laten rusten. 2 yellow drops waarvan een 15dps 2handed mace voor de barb.
Het smaakt wel enorm naar meer hoor
In het begin nog wat last van fps drops, alleen dat kwam waarschijnlijk doordat de downloader nog vol bezig was data binnen te pompen, moet zeggen dat je enorm snel het spel al op kan starten, moest nog 2,36GB en toen kon ik al een char aanmaken en hakken
In deze 5 uur (ongeveer) die ik het heb gespeeld heb ik nu een lvl 10 wizard die Leoric 3 keer dood heeft gemaak en een lvl 8 barbarian die net voor de 2e keer Leoric heeft laten rusten. 2 yellow drops waarvan een 15dps 2handed mace voor de barb.
Het killen van de Skeleton King, begin je dan gewoon opnieuw bij die bewuste quest of begin je compleet opnieuw met Act 1?Dalyxia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:46:
Zo, vanaf 16:00 de Beta gespeeld, erg leuk maar wat er al vaak gezegd wordt, VEEEEEEL te simpel, maar aan de andere kant, Act 1 Quest 1 van D2 kon je eigenlijk ook niet bij dood gaan.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Gewoon opnieuw bij act 1Thrace Grumble schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:54:
[...]
Het killen van de Skeleton King, begin je dan gewoon opnieuw bij die bewuste quest of begin je compleet opnieuw met Act 1?
Ik vind het juist zo ontzettend tegenvallen... sorry hoor maar echt het enige wat je doet is dezelfde repetitieve skills spammen die er grafisch niet echt denderend uit zien... Tot nu toe zijn er wel juist geteld 8 verschillende enemies geweest in 2 uur tijd.Dalyxia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:46:
Geluid vind ik ook tegenvallen.. niet echt veel sfeer...
Nee... ik ben redelijk teleurgesteld ook al is het maar een beta. Ik snap dat ze de gameplay van diablo2 willen gebruiken maar op dit moment heb ik echt het idee dat ik diablo2 aan het doen ben met als ENIGE en dan echt als ENIGE verschil dat er een nieuwe engine is. Voor de oldscool spelers is het misschien prima, maar anno 2012 vind ik het niet kunnen dat een spel zo sfeerloos/repetatief/zelfde enemies over and over again
Nog een erg irritant punt is dat het gewoon niet loont om dungeons te verkennen... heel af en toe krijg je 1 kistje waar vrijwel altijd crap uit dropped of 5 gold coins
Helaas
/rantmode off. Ik bedoel hier niets mee tegenover de die-hard fans, ik als nieuwe diablo speler had er gewoon meer van verwacht. (na alle verhalen en alle duizenden klachten van mensen die geen beta key hebben gekregen)
[ Voor 41% gewijzigd door Junia op 21-02-2012 23:06 ]
Verwijderd
Geef die key maar hier danJunia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:57:
[...]
Ik vind het juist zo ontzettend tegenvallen... sorry hoor maar echt het enige wat je doet is dezelfde repetitieve skills spammen die er grafisch niet echt denderend uit zien... Tot nu toe zijn er wel juist geteld 4 verschillende enemies geweest in 2 uur tijd.
Geluid vind ik ook tegenvallen.. niet echt veel sfeer...
Nee... ik ben redelijk teleurgesteld ook al is het maar een beta. Ik snap dat ze de gameplay van diablo2 willen gebruiken maar op dit moment heb ik echt het idee dat ik diablo2 aan het doen ben met als ENIGE en dan echt als ENIGE verschil dat er een nieuwe engine is. Voor de oldscool spelers is het misschien prima, maar anno 2012 vind ik het niet kunnen dat een spel zo sfeerloos/repetatief/zelfde enemies over and over again
Nog een erg irritant punt is dat het gewoon niet loont om dungeons te verkennen... heel af en toe krijg je 1 kistje waar vrijwel altijd crap uit dropped of 5 gold coins
Helaasniet mijn ding.
Wordt lastig aangezien hij aan mijn sc2 account zit
Ik denk dat de Skeleton King eerder vergelijkbaar is met The Countess in Tower Cellar Level 5 (Forgotten Tower, Black Marsh) als je kijkt naar hoe ver het lopen is en hoe lang je er over doet om er te komen. Blood Raven kan je in <5 minuten zijn met een nieuwe character (duurt dan alleen wel lang om haar neer te krijgen) en er zijn geen andere quests als prereqs.hugoy schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:31:
Dat mag ik hopen, aangezien je in Diablo 2 ook niet zoveel hebt te zoeken in nightmare als je net blood raven vermoord hebt
zucht dacht nu hebben ze die 315300 fout wel gefixed een dag later... nog steeds niet... bedankt voor de key, maar heb er niet zoveel aan zo...
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ik heb nu ook een paar uur gespeeld en moet zeggen dat ik de diepgang mis die je bij D2 had,
zo zijn er geen skill trees meer, geen punten toekennen aan je character etc. Ook zie je een steeds minder donkere en enge wereld van D1 --> D2 --> D3.
Ergens vind ik dat wel een gemis.
zo zijn er geen skill trees meer, geen punten toekennen aan je character etc. Ook zie je een steeds minder donkere en enge wereld van D1 --> D2 --> D3.
Tja je had ook eerst een paar filmpjes kunnen checken, dan had je de meeste dingen al gezien wat je ongeveer kan doen. En dan had je het zelfde geweten als wat je nu zelf ontdekt hebt.
Tja filmpjes zeggen alles.Bulls schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:34:
[...]
Tja je had ook eerst een paar filmpjes kunnen checken, dan had je de meeste dingen al gezien wat je ongeveer kan doen. En dan had je het zelfde geweten als wat je nu zelf ontdekt hebt.
Ik wist ook heus wel hoe D3 er ongeveer uit zou zien. Maar je ziet niet aan een filmpje wat voor sfeer er is, hoe de skills aanvoelen, hoe het spel overloopt van het ene deel naar het andere...
[ Voor 22% gewijzigd door Junia op 21-02-2012 23:37 ]
Ik vind de monk een beetje maf, hij speelt wel lekker maar alle attacks doe je zonder wapen, zelfs de knuckles gaan af als je punched. En dan heb je een skill dat je een staf rond draait voor je uit, maar dan heb je ook gewoon je staf op je rug zitten. Alleen zonder skill te gebruiken sla je met je wapen. Vind ik wel een beetje jammer eigenlijk, want je gebruikt wel de stats van de wapens.
Hoop dat ze dat nog veranderen.
Hoop dat ze dat nog veranderen.
En wat had je nou precies aan die skill tree dan? elk karakter had 2-3 vaste builds waar je in diablo 2 mee zat , en iedereen stopte overal precies evenveel punten in... ofwel, uiteindelijk is het nut daarvan ook hèèl ver te zoeken. nu zit er wel degelijk veel meer diversiteit in de builds (of keuzes) die je maakt qua spells, en runes.xelnaha schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:33:
Ik heb nu ook een paar uur gespeeld en moet zeggen dat ik de diepgang mis die je bij D2 had,
hetzelfde geld ook voor de attributes. Jay Wilson heeft gezegd dat dit compleet nutteloos is. ieder karakter (behalve de sorc) ging zo : strength zoveel je nodig hebt voor gear, geen extra mana (tenzij je een specifieke sorc build had) , de rest in vitality. zo ging het voor èlke class... wat voegt het dan toe? niets.
En ik vraag me ook af hoe je erbij komt dat er minder donkere werelden in zouden zitten.. je hebt slechts een klein deel van de eerste act gezien..
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Verwijderd
Ah dat is jammer! ik lees en gebruik al jaren dagelijks tweakers via pc en telefoon, nooit de moeite genomen te registreren aangezien ik alles al kon gebruiken wat ik wilde van tweakers.... TOT ik zag dat er D3 beta keys weg gegeven worden haha uiteraard meteen geregistreerd, helemaal blij tot dat ik zag dat ik voor 20-02-2012 geregistreerd moest zijn =( haha too bad
kan niet wachten tot dat ik d3 kan spelen! mensen die wel een key hebben gekregen have fun! en hou me op de hoogte
kan niet wachten tot dat ik d3 kan spelen! mensen die wel een key hebben gekregen have fun! en hou me op de hoogte
Ik had vandaag een ticket geopend waarin ik een beta key eiste, het resultaat: http://i.imgur.com/YJbZ3.jpg
Dit is waarom Blizzard's customer service geweldig is
Ik hoop dat dit betekent dat ik mag spelen wanneer Blizzard weer beta invites gaat sturen.
Ik hoop dat dit betekent dat ik mag spelen wanneer Blizzard weer beta invites gaat sturen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Je had keuzes.Twee tot drie vaste builds die hell aankunnen, ok. Maar ik heb destijds zeker 10 verschillende builds per character door nightmare heen geloodst(of geprobeerd iig), wat ook gewoon erg leuk was. Sacrifice paladin bijvoorbeeld. Nu kan je on-the-fly van skills wisselen, wat gewoon de replaywaarde omlaag haalt omdat je na een keer alles gezien hebt.Visgek24 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:05:
[...]
En wat had je nou precies aan die skill tree dan? elk karakter had 2-3 vaste builds waar je in diablo 2 mee zat , en iedereen stopte overal precies evenveel punten in... ofwel, uiteindelijk is het nut daarvan ook hèèl ver te zoeken. nu zit er wel degelijk veel meer diversiteit in de builds (of keuzes) die je maakt qua spells, en runes.
hetzelfde geld ook voor de attributes. Jay Wilson heeft gezegd dat dit compleet nutteloos is. ieder karakter (behalve de sorc) ging zo : strength zoveel je nodig hebt voor gear, geen extra mana (tenzij je een specifieke sorc build had) , de rest in vitality. zo ging het voor èlke class... wat voegt het dan toe? niets.
Attributes, als amazon kon high dexterity gaan om extra damage te doen, glass cannon build. Als barbarian kon je een titan build doen met veel strength. Met alle chars kon je kiezen tussen dexterity voor block of vitality voor life. Nu kan je niks meer kiezen, en dat is gewoon jammer. Dat veel mensen hetzelfde deden verklaard voor mij nog niet waarom je de andere opties weg moet laten...
edit: @Chester Hahaha geniaal. Order of the counter ninja blizzard monks lol.
Chester schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:52:
Ik had vandaag een ticket geopend waarin ik een beta key eiste, het resultaat: http://i.imgur.com/YJbZ3.jpg
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Drie uur gespeeld en hoewel ik niet zo van de oneshots ben vond ik een melding dat ik in 1 klap 6 monsters had gedood wel stoer. Ben nu net zover dat ik een artisan heb gekregen en die kun je levellen door hem vol te stoppen met goud. Wellicht dat ik maar zoiets moet modden voor Skyrim want dat vind ik een leuker systeem dan zelf skillpoints aan craftingskills spenderen. Grootste minpunten tot nu toe zijn dat je niet kunt rondkijken zonder rond te lopen en dat alles wel erg makkelijk kapot te spammen is. De controls daarentegen zijn een verademing, eindelijk weer eens een RPG die voor PC gemaakt is en mogelijk geport gaat worden in plaats van andersom.
Hierboven heb ik iets gelezen over monotone monsters en het is waar dat er niet veel variëteit is maar undead uitkotsende wretched mothers en in een soort van creepy palingen uiteen spattende grotesque's vind ik qua design tamelijk briljant. Hopelijk zitten er meer van dat soort zieke dingen in.
Ik ga me heel wat uurtjes met de bèta vermaken. Bedankt tweakers.net.
Hierboven heb ik iets gelezen over monotone monsters en het is waar dat er niet veel variëteit is maar undead uitkotsende wretched mothers en in een soort van creepy palingen uiteen spattende grotesque's vind ik qua design tamelijk briljant. Hopelijk zitten er meer van dat soort zieke dingen in.
Ik ga me heel wat uurtjes met de bèta vermaken. Bedankt tweakers.net.
[ Voor 0% gewijzigd door Morbide op 22-02-2012 01:50 . Reden: grammatica ]
Verwijderd
Nou ik heb eindelijk, na veel moeite, een key weten te bemachtigen via een van de contests!! Ben enorm blij, ik heb echt een absurde hoeveelheid tijd gestoken in het winnen van een key en ik acht mijn key dan ook welverdiend.
Nog niet veel gespeeld maar ik schrijf een mooi stukje morgen.
@ Chester, ja de Blizzard Customer Service is top wat dat betreft.
Toen SC2 uit kwam had een vriend van mij een of ander boekje niet in zijn retail copy zitten, en heeft hij ook een RP e-mail gestuurd, was echt goed ook nog. Hij zei dat Jim Raynor omsingeld was door Marines en dat hij dringend een Evac nodig had.
Het Blizzard CS team antwoorde echt geweldig, met "We need your coördinates to send in our Medivac" en nog wat andere leuke dingen. Altijd klasse van Blizzard, imo.
@ Chester, ja de Blizzard Customer Service is top wat dat betreft.
Toen SC2 uit kwam had een vriend van mij een of ander boekje niet in zijn retail copy zitten, en heeft hij ook een RP e-mail gestuurd, was echt goed ook nog. Hij zei dat Jim Raynor omsingeld was door Marines en dat hij dringend een Evac nodig had.
Het Blizzard CS team antwoorde echt geweldig, met "We need your coördinates to send in our Medivac" en nog wat andere leuke dingen. Altijd klasse van Blizzard, imo.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 05:46 ]
schitterend!Chester schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:52:
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik geef het op met al die contests, ben er klaar mee.
Vanavond hoop ik via GoT nog een key te winnen en anders is het gewoon pech!
Vanavond hoop ik via GoT nog een key te winnen en anders is het gewoon pech!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Same here, maarja, tijd gaat toch te snel voorbij, voor je het weet is het alweer april..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik vind die van D3DB wel grappig , 3 uur lang keys winnen als op die site ant surfen bent
, auto refresh addon in firefox op 5 seconden . En nu maar hopen
haha! Ik heb me rot gelachen! Super dat ze op die manier daar in mee gaan.Chester schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:52:
Zou hem haast linken op mijn facebook.
Idd Chester, geniaal
, andersom denk ik dat de Blizz medewerkers zulke mails ook wel kunnen waarderen
.
GeniaalChester schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:52:
Minder vrolijk nieuws
beta blijft zeuren. gisteren opnieuw geinstalleerd na de 3 crashes, full driver update gedaan, login werkte nu wel weer, maar na 10 mins loopt hij vast. geen error, geen bsod, geen events oid gewoon hangen. het Diablo3beta.exe proces dan.
Vanavond nog maar een keer proberen
[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 22-02-2012 08:10 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Beta key you receive young padawan!Chester schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:52:
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Verwijderd
Man, weinig geluk met de beta keys deze week. Verschillende sites geprobeerd (een aantal vage) maar nog geen geluk.
We blijven echter proberen, kan niet wachten om deze game te spelen/proberen.
We blijven echter proberen, kan niet wachten om deze game te spelen/proberen.
Die beta kan me niks schelen (wil gewoon lekker genieten als het af is), maar ik zou wel graag even willen checken of het loopt op de oude laptop van mijn vriendin zodat we er samen doorheen kunnen gaan.
Is dat te checken op de één of andere manier of moet ik dan toch een beta key proberen te scoren?
Is dat te checken op de één of andere manier of moet ik dan toch een beta key proberen te scoren?
http://us.battle.net/supp...o-iii-system-requirementsSeamusXanthus schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:35:
Die beta kan me niks schelen (wil gewoon lekker genieten als het af is), maar ik zou wel graag even willen checken of het loopt op de oude laptop van mijn vriendin zodat we er samen doorheen kunnen gaan.
Zelfs de recommended specs zijn niet zo heel hoog
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Al enige informatie over het niet kunnen inloggen? Echt irritant om een betakey te hebben en niet kunnen inloggen.
heb me werkelijk kapot gelachen , me collega zat me aan te kijken zo van waar heb jij last van LOLChester schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:52:
YO! fucknuts! It's Probing time!
Er is een cracked server emulator waarmee je gewoon even kan rondlopen in tristam en wat monsters spawnen en killen; ik heb het ook gebruikt om te testen of mijn pc het aankan.SeamusXanthus schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:35:
Er zijn er zelfs 2: d3sharp en Mooege Emu
Er zijn meerdere oplossingen in omloop, waarom kan je niet inloggen?frye schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:38:
Al enige informatie over het niet kunnen inloggen? Echt irritant om een betakey te hebben en niet kunnen inloggen.
Heb de cach tricks geprobeerd, zonder succes.BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:43:
[...]
Er zijn meerdere oplossingen in omloop, waarom kan je niet inloggen?
Heb account op bnet gecreërd in februari 2011, email veranderd naar gmail, zonder succes.
Mijn huidig email is ook het oorspronkelijk email dus deze kan ik niet wijzigen naar een 'oud' emailadres.
Echt irritant
Heb je ook een battletag ingesteld?frye schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:47:
[...]
Heb de cach tricks geprobeerd, zonder succes.
Heb account op bnet gecreërd in februari 2011, email veranderd naar gmail, zonder succes.
Mijn huidig email is ook het oorspronkelijk email dus deze kan ik niet wijzigen naar een 'oud' emailadres.
Echt irritant
Battletag heb ik ook (gisteren) ingesteld.BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:48:
[...]
Heb je ook een battletag ingesteld?
Welke melding krijg je dan? of error code?
randomice schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 07:37:
Ik vind die van D3DB wel grappig , 3 uur lang keys winnen als op die site ant surfen bent, auto refresh addon in firefox op 5 seconden . En nu maar hopen
Dat mag dus niet heTerms and Conditions
No purchase is necessary to enter.
Only one winner per account and household is allowed.
Winners are selected randomly during the contest period during active time windows. A win could be triggered on any single page view.
Winners will be notified via email and will also be immediately redirected to a page notifying them of their win. Please ensure the email on your D3DB account is up-to-date.
Anyone who is or has been, within the last 6 months, an Employee or consultant of D3DB.com, The ZAM Network or any affiliated sites is not eligible to win. Immediate family and household members of such individuals are also not eligible to win.
Contest is void where prohibited (check your local laws).
Anyone who uses multiple accounts or any abusive/automated methods to increase their odds of winning will be disqualified.
The username of the winners and the time they were browsing the website when they won will be published on this page.
ERROR 315300 'INCORRECT USERNAME/PASSWORD'BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:00:
[...]
Welke melding krijg je dan? of error code?
--> SC2 kan ik wel gewoon inloggen
Same here.... Werkt hier ook nog niet vanmorgen.frye schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:07:
[...]
ERROR 315300 'INCORRECT USERNAME/PASSWORD'
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Verwijderd
Helaas zelf nog geen beta key gewonnen maar gisteren toch enkele uurtjes met de account van een vriend aan de slag kunnen gaan.
Eerste indruk was echt wauw, ik vond het persoonlijk eerst niet echt indrukwekkend uitzien in de filmpjes die ik online al had gezien. Ingame zag het er echter allemaal subliem uit. Ik had mijn zinnen gezet op de Wizard (Ik had zowat voor mezelf besloten dat ik dat het leukste ging vinden aan de hand van gameplay filmpjes) maar daar ben ik toch van terug moeten komen.
Monk heeft me echt aangenaam verrast en de andere klassen spelen ook echt fijn. Witch Doctor moet ik wel nog proberen. Ik hoop nog een aantal uurtjes met de beta te klooien om te kunnen uitmaken met welke klasse ik nu precies aan de slag wil als het spel uitkomt. Gaat weer een moeilijke keuze worden
Nog niet lang genoeg kunnen spelen om een deftig oordeel te kunnen vellen omtrent het rune systeem maar voorlopig vind ik het best wel meevallen. Het is wat wennen in vergelijking met vroeger maar dat loopt nog wel los denk ik.
Ik kijk alvast al uit tot de volgende keer dat m'n kameraad even het huis uit moet en ik z'n account even kan gebruiken
Eerste indruk was echt wauw, ik vond het persoonlijk eerst niet echt indrukwekkend uitzien in de filmpjes die ik online al had gezien. Ingame zag het er echter allemaal subliem uit. Ik had mijn zinnen gezet op de Wizard (Ik had zowat voor mezelf besloten dat ik dat het leukste ging vinden aan de hand van gameplay filmpjes) maar daar ben ik toch van terug moeten komen.
Monk heeft me echt aangenaam verrast en de andere klassen spelen ook echt fijn. Witch Doctor moet ik wel nog proberen. Ik hoop nog een aantal uurtjes met de beta te klooien om te kunnen uitmaken met welke klasse ik nu precies aan de slag wil als het spel uitkomt. Gaat weer een moeilijke keuze worden
Nog niet lang genoeg kunnen spelen om een deftig oordeel te kunnen vellen omtrent het rune systeem maar voorlopig vind ik het best wel meevallen. Het is wat wennen in vergelijking met vroeger maar dat loopt nog wel los denk ik.
Ik kijk alvast al uit tot de volgende keer dat m'n kameraad even het huis uit moet en ik z'n account even kan gebruiken
Verwijderd
Voor degene die een key hebben weten te bemachtigen en een ERROR krijgen de volgende "kleine update" van Bashiok :
@Bashiok any more news about the login bug? any ETA on a fix? 1000's of people are still waiting for the fix. even people in NA are affected
No solution thus far, and it's bed time for me. Stay tuned to the tech support forum.
@Bashiok any more news about the login bug? any ETA on a fix? 1000's of people are still waiting for the fix. even people in NA are affected
No solution thus far, and it's bed time for me. Stay tuned to the tech support forum.
Verwijderd
Kan iemand mij de Cache files toesturen van een werkende inlog diablo III beta ??
c:\ProgramData\Blizzard Entertainment\....\Cache (deze folder zippen ofzo)
Ik kan niet inloggen (heb key sinds 2 dagen)en heb alles geprobeerd en mijn cache folder is een zootje:P
Een DM met downloadlinkje zou heel prettig zijn.
Ik kan niet inloggen (heb key sinds 2 dagen)en heb alles geprobeerd en mijn cache folder is een zootje:P
Bij mij zelfde melding. Ach ja, heeft mijn vrouw voorlopig meer aandacht.frye schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:07:
[...]
ERROR 315300 'INCORRECT USERNAME/PASSWORD'
Vervelend.. ben op dit moment op het werk, dus kan het zelf niet nakijken of het bij mij ook zo is! Blizzard zal wel op de hoogte zijn van dit probleem en zo snel mogenlijk een fix, fixen.Jackson Claxon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:08:
[...]
Same here.... Werkt hier ook nog niet vanmorgen.
Stuur mij een PM met je mail adres dan maak ik een WeTransfer aanVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:15:
Kan iemand mij de Cache files toesturen van een werkende inlog diablo III beta ??
en heb je deze ook verwijderd... C:\ProgramData\Battle.net ?
en ipconfig /flushdns
[ Voor 7% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 22-02-2012 09:26 ]
Verwijderd
Daarvoor is het ook een beta he dat er niet goed ingelogd kan worden
Vanavond delen ze toch weer beta keys uit ?
Vanavond delen ze toch weer beta keys uit ?
Ik kan ook nog steeds niet inloggen, zelfde error
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
@BoY-z0nDeRMaN
Ik heb naar je hotmail gemaild, want dm staat uit
Ik heb battle.net niet verwijderd (alleen cache folder)
Ipconfig /flushdns nog niet gedaan
It's not a bug, it's a feature 
Iedereen zonder spellen op Bnet account mag de beta niet spelen
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Tijd voor refresh plugin om zijn ding te laten doen op D3DB
DM staat nu aan, ik vroeg me het al af... Ook kan je dit deze nog verwijderen:Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:31:
@BoY-z0nDeRMaN
C:\ProgramData\Blizzard Entertainment\Battle.net\Cache\cache.db
Deze oplossing staat op Battle.NET
Try downloading the following:
http://US.depot.battle.ne...03115f2f1ab24962043c.auth
http://US.depot.battle.ne...63d6ff34b0459be53ad2.auth
Place the first one in the Cache\8f\52 folder, and the second one in the Cache\db\80 folder.
Place the first one in the Cache\8f\52 folder, and the second one in the Cache\db\80 folder.
Opera heeft een mooie autorefresh functie, gewoon niet te hoog zetten, kunnen ze je ook niet pakken op valsspelen.Salmon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:33:
Tijd voor refresh plugin om zijn ding te laten doen op D3DB
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Tsja de random refresh instelling valt niet te detecteren denk
Neem aan voor mijn ellendige windows-barrel dat ik thuis heb staan?BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:36:
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
linux heeft ook cache files, waar weet ik niet /usr/local gok ik..
Is dit correct?Tormbo schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:32:
It's not a bug, it's a feature
Dan moet ik toch echt eens mijn loginn terugzoeken.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
krijg je een mooie melding van u heeft gewonnen... auto refresh ... en weg is ieTormbo schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:39:
[...]
Opera heeft een mooie autorefresh functie, gewoon niet te hoog zetten, kunnen ze je ook niet pakken op valsspelen.
Ik neem aan dat je hem wel in een DM/mail krijgt
Werkt hier helaas niet. In de oorspronkelijke post stond trouwens ook dat deze fix maar tijdelijk zou werken.BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:36:
Dus misschien werkt het daarom niet meer.
Als mijn cache files kokosn helpen zet ik ze openbaar voor iedereen met die foutmelding.
maar als ik het zo allemaal lees is het meer een account issue dan dat het files of rechten zijn..
het zijn meestal vrij nieuwe accounts van battle.net... vreemd..
nooit geschoten is altijd mis toch?
Mijn account bestaat al een hele tijd en ook ik heb het issue dat je niet kan inloggen. Blizz is ervan op de hoogte en probeert dit te fixen. Kortom geduld hebben nog.
Verwijderd
heb een beetje geinformeerd op de sites waar men het heeft over deze problemen.BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:04:
maar als ik het zo allemaal lees is het meer een account issue dan dat het files of rechten zijn..
ze zijn zeer grootschalig en niet alleen in EU maar ook in NA. Het schijnt te maken te hebben met koppeling van battle net naar de d3 server. Deze loopt niet synchroom waardoor de inloggegevens niet gecontroleerd kunnen worden.
men is druk bezig met het zoeken naar een oplossing voor degene die een key hebben en deze error melding krijgen. (kortom echt geduld hebben) al duurt dat bij blizzard altijd vrij lang.
wou dat ik zelf een key had om aan de slag te gaan maar als ik alle berichten lees hier over die ERRORS, word je daar ook niet vrolijk van
succes allemaal.
Ik heb nu wel een oud account teruggevonden van battle.net.
Moet ik dan op dat oud account mijn email wijzigen naar een nog niet gebruikt.
En mijn diablo3 acc (met sc2) wijzigen in het e-mailadres naar mijn oud account?
Heb gelezen dat dit bij veel personen de oplossing was.
Als ik thuis ben ga ik het zeker eens testen!
En mijn diablo3 acc (met sc2) wijzigen in het e-mailadres naar mijn oud account?
In dit B.NET artikel staat het één en ander over email adressen:frye schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:15:
Ik heb nu wel een oud account teruggevonden van battle.net.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079840263
Dat Battletag systeem werkt ook voor geen meter. Je kunt gewoon niet kiezen wat je wilt omdat het zogenaamd niet volgens de regels is. Als je op het forum leest hebben heel veel mensen er problemen mee, de meest onschuldige namen worden tegengehouden, moet dus wel bugged zijn.
Kan helaas geen reactie van Blizzard hierop vinden, ik hoop dat battletag verbeterd wordt voordat Diablo 3 uit komt.
Ik wil gewoon Enigma of EnigmaNL kunnen gebruiken, die nickname gebruik ik overal...
Kan helaas geen reactie van Blizzard hierop vinden, ik hoop dat battletag verbeterd wordt voordat Diablo 3 uit komt.
Ik wil gewoon Enigma of EnigmaNL kunnen gebruiken, die nickname gebruik ik overal...
Ik kan zo snel even de regels niet inzien, maar volgens mij mocht je geen naam gebruiken die al in gebruik was door een werknemer bij Blizzard. Zo kan ik helemaal geen battletag aanmaken met mijn voornaam. Blijkbaar heeft iemand bij Blizzard al die naam gereserverd o.i.d.EnigmaNL schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:26:
Dat Battletag systeem werkt ook voor geen meter. Je kunt gewoon niet kiezen wat je wilt omdat het zogenaamd niet volgens de regels is. Als je op het forum leest hebben heel veel mensen er problemen mee, de meest onschuldige namen worden tegengehouden, moet dus wel bugged zijn.
Al lijkt het mij stug dat iemand bij Blizzard echt Enigma heet, al weet je het maar nooit
Verwijderd
@BoY-z0nDeRMaN Helaas het cachefile avontuur heeft niet geholpen om in te loggen... maar bedankt voor de correctie van mijn files
Jammer om te horen... geen probleem..Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:39:
@BoY-z0nDeRMaN Helaas het cachefile avontuur heeft niet geholpen om in te loggen... maar bedankt voor de correctie van mijn files
It never hurts to help!

Ik vind het echt belachelijk dat het zolang duurt , zitten/liggen ze te slapen bij Blizzard ?
duurt al vanaf zaterdag sinds de patch release. (13)
en idd cache aanpassen ,email , wachtwoord , poorten openzetten etc etc werkt allemaal niet .
errorcode 315300 .
Battletag aangemaakt
Oftewel duimen , hopen en bidden.
Heel zuur voor de mensen die een beta key hebben mogen ontvangen.
(of een gast account van een medetweaker , ik dus)
en idd cache aanpassen ,email , wachtwoord , poorten openzetten etc etc werkt allemaal niet .
errorcode 315300 .
Battletag aangemaakt
Oftewel duimen , hopen en bidden.
Heel zuur voor de mensen die een beta key hebben mogen ontvangen.
(of een gast account van een medetweaker , ik dus)
[ Voor 30% gewijzigd door JayJay op 22-02-2012 10:48 ]
Bij mij werkte het aanmaken van de Battletag gewoon in één keer. Heb gewoon Arunia kunnen registreren.
Anders ga je solliciteren bij Blizzard, bij de technische en help je gewoon mee met het probleem..jayjay1986 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:45:
Ik vind het echt belachelijk dat het zolang duurt , zitten/liggen ze te slapen bij Blizzard ?
Lijkt erop dat ze er mee bezig zijn want er zijn genoeg tickets gemaakt..
Anders bel je ze en klaag je tegen de grote muur aan

Er veranderd echt niks om het belachelijk te vinden hoor, misschien omdat ze *komt ie* Nog geen oplossing hebben gevonden!!
Bedankt voor de reacties iedereen. Jammer dat Blizzard het niet goed genoeg vond
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Volgens mij solliciteer jij ergens naarBoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:49:
[...]
Anders ga je solliciteren bij Blizzard, bij de technische en help je gewoon mee met het probleem..
Lijkt erop dat ze er mee bezig zijn want er zijn genoeg tickets gemaakt..
Anders bel je ze en klaag je tegen de grote muur aan![]()
Er veranderd echt niks om het belachelijk te vinden hoor, misschien omdat ze *komt ie* Nog geen oplossing hebben gevonden!!

En ik heb alle mogelijk opties al geprobeerd , ik ben al 2 dagen bezig met het ''probleem'' en heb al enige informatie aangeleverd bij Blizzard.
En daarom heet het een beta en heb je een key gekregen, niet perse om te spelen maar ook om dit soort problemen op te lossen. Stel je voor dat dit pas bij release naar boven was gekomen...jayjay1986 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:53:
[...]
Volgens mij solliciteer jij ergens naar![]()
En ik heb alle mogelijk opties al geprobeerd , ik ben al 2 dagen bezig met het ''probleem'' en heb al enige informatie aangeleverd bij Blizzard.
Het is en blijft een BETA... dus logisch dat er bugs zijn, en ze zullen er vast mee bezig zijn.
Gaan we dreigen? of is het een feit?jayjay1986 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:53:
[...]
Volgens mij solliciteer jij ergens naar![]()
Dus kortom, gewoon net als de rest afwachten.. jou extra informatie zal zeker de snelheid beinvloeden en nu zullen ze straks al met een oplossing komen speciaal voor jou..

Dat is ook zo , het is niet dat ik klaag om vervolgens te zeggen maar ik heb niet meegeholpen aan het verhelpen van de bugs .kloos2 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:55:
Het is en blijft een BETA... dus logisch dat er bugs zijn, en ze zullen er vast mee bezig zijn.
Ik heb een ticket aangemaakt en alle constateringen en alle mogelijke opties die ik geprobeerd heb vermeld.
Je klaagt helaas weljayjay1986 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:58:
[...]
Dat is ook zo , het is niet dat ik klaag om vervolgens te zeggen maar ik heb niet meegeholpen aan het verhelpen van de bugs .
Ik heb een ticket aangemaakt en alle constateringen en alle mogelijke opties die ik geprobeerd heb vermeld.
DreigenBoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:56:
[...]
Gaan we dreigen? of is het een feit?
Dus kortom, gewoon net als de rest afwachten.. jou extra informatie zal zeker de snelheid beinvloeden en nu zullen ze straks al met een oplossing komen speciaal voor jou..

En ik kan iedergeval meedenken en alle opties voorleggen en constateringen bespreken dan nutteloos aan de zijkant afwachten. (was het geen Beta ? oja dat was het wel , dus alle informatie over bugs en problemen zijn welkom) En ik mag ook mijn bedenkingen uiten
Je hebt een vragen blad ingevuld dat heet een ticket aanmaken.. je kan een formulier met pulldown menutjes invullen.. gast ga voor de politiek! ik zie een Balkenende in je..jayjay1986 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:02:
[...]
Dreigen![]()
![]()
En ik kan iedergeval meedenken en alle opties voorleggen en constateringen bespreken dan nutteloos aan de zijkant afwachten. (was het geen Beta ? oja dat was het wel , dus alle informatie over bugs en problemen zijn welkom) En ik mag ook mijn bedenkingen uiten

Zoals meerdere al zeggen het is een BETA, ga lekker ergens anders QQ'en.. best treurig zo..
Jij zegt infeite dat BoY-z0nDeRMaN blind is, maar zelf ben je dat niet..jayjay1986 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:02:
[...]
Dreigen![]()
![]()
Kom op, hou nou eens op met dat gekibbel van je

Zullen we nu even ophouden met dit welles nietes spelletje en weer gewoon over het spel gaan spreken?
J.Christ schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:07:
[...]
Jij zegt infeite dat BoY-z0nDeRMaN blind is, maar zelf ben je dat niet..
Kom op, hou nou eens op met dat gekibbel van je
Dat ik mijn bedenkingen heb bij de werkwijze die Blizzard hanteerd houdt niet in dat ik ''klaag'' dat is jou interpetatie.Brummetje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:02:
[...]
Je klaagt helaas welJe vind het namelijk "Belachelijk" dat het zo lang duurt. Dat is dus klagen. Het is een Bèta dan mag het lang duren want wij helpen mee met testen en om dit soort problemen op te lossen voor als het spel uit is.
Voorbeeld: Het duurde wel erg lang voordat er een blue post kwam met enige informatie naar de beta gebruikers toe.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic!
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Let wel: dit is geen slow chat topic!
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic