Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
You, sir are my hero!Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:40:
Op [mbr]*knip*[/mbr] kan je de beta proberen (private server) heb het zonet zelf geinstalleerd en werkt perfect.
Vanaaf direct testen!.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Verwijderd
Ga ik dat maar eens uitproberen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:40:
Op [mbr]*knip*[/mbr] kan je de beta proberen (private server) heb het zonet zelf geinstalleerd en werkt perfect.
Hij laad uitstekend hier..IIsnickerII schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:46:
[...]
De site laad niet, of wordt hij ineens zo intens bezocht dat hij eruit is gevlogen?
Tot die tijd géén private server links gaarne.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
hier ook nog steeds
@Cloud,
Blizzard zelf zal natuurlijk geen private servers de aandacht geven, en die zullen er wel degelijk zijn. Blizzard laat de menigte liever helemaal niets weten als het gaat om private servers. Voor hun is het zelfs copyrightschending.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Nog even afgezien van het feit dat men spul gaat installeren van onbekende bron, met alle mogelijke gevolgen van dien. Voor malware/virus schrijvers zijn dit prachtige tijden.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
T'was meer een sandbox modus.
[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 21-02-2012 16:54 ]
Verwijderd
Zitten nu in ieder geval wel mobs in, was na 2 minuten al bijna doodBulls schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:53:
Volgens mij heb je in die private server geen mobs, of hebben ze dat onderhand aangepast.
T'was meer een sandbox modus.
Dit gevoel heb ik nu ook een beetje. Morgen ga ik niet een half uur liggen stressen voor toch weer niks. Naar mijn gevoel met SCII is het de bedoeling van Blizzard om iedereen die beetje moeite doet er in te krijgen en zullen ze wel beginnen smijten met keys dus binnen dit en een maand zit ik er zeker in (full of betaFloydRaalte schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:53:
Ik ga morgenavond zeker mijn tijd niet verknooien aan de volgende "verloting". Das mooi 1 key meer kans voor jullie!
Tenminste, dat is wat ik er van gezien heb. 'k heb geen zin om zoiets zelf te "spelen"
[ Voor 26% gewijzigd door misterpro op 21-02-2012 16:58 ]
A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Als de installer aangeeft dat ie playable is maar de balk nog geel is, dan is die vaak niet echt playable omdat hij dan nog enorm veel files aan het uitpakken/verplaatsen etc isJunia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:40:
Ik heb de launcher niet compleet laten finishen dus misschien dat het daardoor komt. Maar als ik net een character heb aangemaakt en vervolgens start hapert de game echt ENORM.
AMD 6970 en i7... bf3 werkt primalijkt me niet dat het daardoor komt
Launcher maar laten finishen?
De launcher laten finishen zou dit inderdaad moeten verhelpen, nog ff geduld dus
Hoe doe ik dat? Hij staat gewoon bij mijn accountgegevens: Demanto#2303Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:58:
Heb je uw battletag ook enabled? Dat was gisteren een probleem bij ne maat.
Wat mij opviel:
Pacing: er zit ondanks teleport skills nog steeds niet heel erg veel vaart in. Er mogen wat mij betreft veel meer mob packs op de map komen te staan. Blizzard lijkt liever te focussen op een paar hoge HP mobs in plaats van een 20 tal die je met 1 a 2 hits om hebt.
Geluid: Prima muziek, maar de sound effects zijn lang niet allemaal even sterk. Sommige zijn echt goed uit de verf gekomen en klinken prachtig, dynamisch. Andere zijn simpel, lagere kwaliteit en sfeerloos. Ik hoop dat het hier om placeholders gaat...
Graphics: De tonemapping is niet zo mooi. Er zijn regelmatig dingen als "blauwe mist" die volgens mij een screen effect zouden moeten zijn en niet zo ondoorzichtig. Anderen hebben met aanpassingen in de MPQ files al laten zien dat de graphics nog behoorlijk te verbeteren zijn door wat instellingen om te gooien. Textures zijn "ok", AA is een must, maar met AA aan, is het ook gewoon prima. Starcraft 2 tovert overigens mooiere plaatjes op m'n scherm (op Ultra), ik hoop dat hier, gezien de kleinere aantallen monsters en de FoV later ook nog hogere kwaliteitsgraphics bij komen.
Details: Er zit meer in aan details en lore dan ik dacht, maar het is helaas nog niet zo constant. Er komen allerlei leuke kleine details naar boven als je er naar zoekt, maar er zitten ook gewoon "slacht" stukken tussen waar eigenlijk het verhaalvertellen een beetje stil valt. Hopelijk nog iets dat gaat veranderen.
Nu nog even een 2e char doorspelen, meteen maar eens co-op denk ik.
Verwijderd
settings->communcation preferences op battle.net accountCthulhu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:59:
[...]
Hoe doe ik dat? Hij staat gewoon bij mijn accountgegevens: Demanto#2303
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 17:00 ]
Het wordt echt een paar weekjes wachten voor ons ben ik bang

Maar als iemand zo gul is...
Ik ook.
Maar we moeten wachten op de volgende giveaway die morgen plaatsvindt.
Kreeg de crew niet van te voren al toegang op de verloting?Cloud schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:05:
[...]
Ik ook.
Maar we moeten wachten op de volgende giveaway die morgen plaatsvindt.Houdt twitter, de frontpage en het forum in de gaten.
een paar pagina's terug wer aangeraden om een hotmail adres te gebruiken, hij had eerst ook een gmail adres en dat werkte niet. Ik heb het zelfde dus ik ga vanavond ook eens met een hotmail adres proberen.Cthulhu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:04:
Is enabled, maar werkt niet
Nope.IIsnickerII schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:06:
[...]
Kreeg de crew niet van te voren al toegang op de verloting?
oh ok, my bad! Ik dacht dat mods dat gisteren aan het beweren waren. Ze waren vast aan het trollen die stakkers
Ik heb daar ook naar gekeken, maar het werkt alleen als je een ander mailadres aan battle.net gekoppeld had ooit.ArgantosNL schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:08:
[...]
een paar pagina's terug wer aangeraden om een hotmail adres te gebruiken, hij had eerst ook een gmail adres en dat werkte niet. Ik heb het zelfde dus ik ga vanavond ook eens met een hotmail adres proberen.
Voor mij haalde dit helemaal niks uit jammer genoeg.
Cloud schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:05:
[...]
Ik ook.
Maar we moeten wachten op de volgende giveaway die morgen plaatsvindt.Houdt twitter, de frontpage en het forum in de gaten.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Heb het al met meerdere email adressen getest, werkt nietArgantosNL schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:08:
[...]
een paar pagina's terug wer aangeraden om een hotmail adres te gebruiken, hij had eerst ook een gmail adres en dat werkte niet. Ik heb het zelfde dus ik ga vanavond ook eens met een hotmail adres proberen.
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Noem je mij nu een stakker voor een epic troll?IIsnickerII schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:09:
[...]
oh ok, my bad! Ik dacht dat mods dat gisteren aan het beweren waren. Ze waren vast aan het trollen die stakkers
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
JA! JIJ JA!psychoclown schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:22:
[...]
Noem je mij nu een stakker voor een epic troll?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
je bent een uurtje te laat. morgen weer een.icegodd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:28:
wanneer is de beta key give away???
O.R.C. Black Bulls Rugby
lees de pagina en de pagina hiervoor nog even door. er zijn er meerdere.psyy138 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:40:
bij mij zegt die elke keer z'n error met inloggen meer mensen hier last van?
O.R.C. Black Bulls Rugby
je emailadres als ik me niet vergis.psyy138 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:45:
dan is mijn probleem waarschijnlijk dat ik verkeerd inlog. heb net een account aangemaakt maar wat is dan je inlog naam?
bij mij niet
O.R.C. Black Bulls Rugby
Het ligt er volgens mij maar net aan. Het is volgens mij niet altijd zo geweest. Alle accounts vanaf datum X hadden gewoon een login geloof ik.randomice schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:48:
je inlog naam is je emailadress inderdaad. das ook bij WoW zo
Zelfs na het wijzigen van email naar hotmail etc.
Hopelijk fixxen ze het snel.. =/
net mail adres veranderd van gmail na hotmail maar werkt nog steeds nie dus ik snap er niks van
heb precies het zelfde probleemGamezMaster schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:50:
Bah, bij mij ook telkens die gore errorcode..
Zelfs na het wijzigen van email naar hotmail etc.
Hopelijk fixxen ze het snel.. =/
[ Voor 49% gewijzigd door psyy138 op 21-02-2012 17:52 . Reden: quote ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik speel WoW sinds de beta (heel lang geledenIIsnickerII schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:50:
[...]
Het ligt er volgens mij maar net aan. Het is volgens mij niet altijd zo geweest. Alle accounts vanaf datum X hadden gewoon een login geloof ik.
O.R.C. Black Bulls Rugby
dacht dat het nu wel gefixed was omdat er geen melding op het hoofdscherm getoond meer was
dat wordt morgen pas spelen dus...randomice schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:58:
De servers gaan rond 20:00 ? offline om dat te fixxen geloof ik , staat ergens paar post terug. US fora zijn al down)
Hadden zij maar medelijden met de mensen zonder key zoals ik
Krijgen we weer een nieuwe patch?frye schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:01:
Hoelang is downtime vanavond?
Je moet je eens beter informeren.Existenze1985 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:00:
Ik blijf erbij na het uitspelen van de beta, het is veel te easy geworden. Ik mis het attribute points instellen. En vind het nieuwe skill systeem niets.. Van mij hadden ze de runes anders mogen doen. Bijvoorbeeld stacken van de runes (soort van diablo I systeem)
Het is algemeen bekend dat de beta expres makkelijk gemaakt is zodat iedereen in principe bij de skeleton king kan komen. en vergeet niet dat dit normal is , en dan nog het eerste stukje van act 1. start voor de gein eens D2 op en kijk eens hoe makkelijk blood moor is op normal? dat is mischien nog wel makkelijker.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Beter informeren? Waar haal je dat vandaan? Ik heb alle Diablo's uitgespeeld en Diablo 2 op alle moeilijkheids graden ook. Ja natuurlijk snap ik dat de beta een makkie dient te zijn. Het is ook een technical betaVisgek24 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:45:
[...]
Je moet je eens beter informeren.
Het is algemeen bekend dat de beta expres makkelijk gemaakt is zodat iedereen in principe bij de skeleton king kan komen. en vergeet niet dat dit normal is , en dan nog het eerste stukje van act 1. start voor de gein eens D2 op en kijk eens hoe makkelijk blood moor is op normal? dat is mischien nog wel makkelijker.
Met makkelijk bedoel ik geen attrib points meer, geen runes meer zoeken (hadden ze wel een beter systeem voor mogen bedenken maar goed) het is voor de mensen die er veel tijd in willen steken gewoon iets te casual op het moment. Ik ben bang dat er te weinig te doen is als je 60 bent. Niet dat het weer een grind fest hoeft te worden, maar iets meer customization had wel gemogen van mij.
Wie weet patchen ze er nog dingen in nadat de game uit is waardoor de customization weer omhoog schiet. De expansion van D2 zorgde er met runes ook voor dat er een enorme berg aan custom stuff erbij kwam
Verwijderd
Blizzard heeft dit gedaan omdat iedereen (Diablo 2 anyone) op vrijwel dezelfde build uitkwam. Nu hebben ze dat vastgezet met 'zoveel points krijg je per level'.Existenze1985 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:54:
[...]
Met makkelijk bedoel ik geen attrib points meer, geen runes meer zoeken (hadden ze wel een beter systeem voor mogen bedenken maar goed) het is voor de mensen die er veel tijd in willen steken gewoon iets te casual op het moment. Ik ben bang dat er te weinig te doen is als je 60 bent. Niet dat het weer een grind fest hoeft te worden, maar iets meer customization had wel gemogen van mij.
Ik denk dat Blizzard de klachten omtrent rune/skill system wel degelijk serieus gaat nemen en het stevig gaat aanpakken. We zien liever fysieke rune drops dan simpel een runeskill activeren met de muis op een bepaald level. Het moet wel de moeite waard zijn om die runeskill te activeren..
En terug naar runes, drops zouden natuurlijk veel leuker zijn, maar niet als dit betekend dat dat weer een maand extra kost. (of 2)
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:39:
Kan er geen apart D3betakey Q&A topic worden gemaakt of iets dergelijks. Ik lees graag (dagelijks) het nieuws omtrent Diablo 3 en doe dat al sinds de bekendmaking een x aantal jaar geleden via dit forum. Echter word ik onderhand gek van alle nonsense vragen en opmerkingen omtrent de weggeven keys. De nieuwswaarde van het D3 topic holt zodoende met rasse schreden achteruit. Dus --> apart topic graag!

en nu wil hij niet eens meer inloggen. krijg niet eens een foutmelding blijft gewoon wachten.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Heh, ja dat is inderdaad ongeveer de tijd die de meeste mensen nodig hebben om "op hun gemak" bij de Skeleton King te komen. Maar dat is ook nog maar 1/3de tot de helft van Act 1. Dus om Normal difficulty uit te spelen ben je wel 24 uur of meer bezig wellicht. En alle volgende difficulties duren telkens nog langer lijkt mij.Junia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:56:
lol xD had niet verwacht dat de beta zo kort wasHad me voorbereid op een paar nachten hack & slashen... werd uiteindelijk 2 uur lol
Misschien dat ik je verkeerd begrijp, maar de beta is toch (dus) tot de skeleton king en houdt daar op?Quicky schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:58:
[...]
Heh, ja dat is inderdaad ongeveer de tijd die de meeste mensen nodig hebben om "op hun gemak" bij de Skeleton King te komen. Maar dat is ook nog maar 1/3de tot de helft van Act 1. Dus om Normal difficulty uit te spelen ben je wel 24 uur of meer bezig wellicht. En alle volgende difficulties duren telkens nog langer lijkt mij.
Vervolgens start ik weer opnieuw... zelfde level etc though maarja
Hierbij is het niet mogelijk om hardcore mode te starten met een nieuwe character.
Zoals ik al zei, het kan zijn dat ik het compleet mis heb en dat er nog veel meer te doen is
Edit: al gevonden, zoals ik al dacht. Beta is gebaseerd om hardware/servers/launcher te testen, vandaar de korte duur.
Is mulitplayer mogelijk in de beta?
[ Voor 9% gewijzigd door Junia op 21-02-2012 20:10 ]
Ik heb vandaag een beta key ontvangen en ben daarmee gaan spelen... geen problemen hierjayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:24:
is er al iets bekend over de server problemen /inlog problemen , wanneer zou de servers weer up moeten zijn ? , free beta keys om vervolgens niet te kunnen spelen , awesome

hoe ziet je cache folder eruit en welke server zit je ?
Server?jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:29:
draai jij 32 of 64 bit ?
hoe ziet je cache folder eruit en welke server zit je ?
Bij battlenet zie ik : Public Test Realm (PTR) staan
Ik draai 64 bit
Edit:
In mijn cache folder 3 andere folders, genaamd:
base
enUS
Win
Edit2: mijn prefs.txt verhaal weggehaald, had geen meerwaarde.
[ Voor 67% gewijzigd door Junia op 21-02-2012 20:38 ]
die wil ik testen , kan je die uploaden ? de mappen in je cache.
[ Voor 18% gewijzigd door JayJay op 21-02-2012 20:39 ]
In plaats van vanalles en nog wat te eisen [edit: verwachten / vragen] van mensen die je niet kent en je niets verschuldigd zijn kan je ook gewoon even geduld hebben tot morgen als die error problemen opgelost zijn van Blizzard's kant. Dat lijkt me nuttiger.jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:38:
serieus
[ Voor 3% gewijzigd door Thyranys op 21-02-2012 20:47 ]
Ik eis niks ik stel een vraag en blizzard is al dagen bezig ermee en komt er blijkbaar ook niet uit.Quicky schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:41:
[...]
In plaats van vanalles en nog wat te eisen van mensen die je niet kent en je niets verschuldigd zijn kan je ook gewoon even geduld hebben tot morgen als die error problemen opgelost zijn van Blizzard's kant. Dat lijkt me nuttiger.
Oftewel proberen kan geen kwaad !
Hij is niks aan het eisen éQuicky schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:41:
[...]
In plaats van vanalles en nog wat te eisen van mensen die je niet kent en je niets verschuldigd zijn kan je ook gewoon even geduld hebben tot morgen als die error problemen opgelost zijn van Blizzard's kant. Dat lijkt me nuttiger.
Ik kan je daarbij niet helpen.. die 3 folders zijn bij elkaar 1.15GB.jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:38:
serieus
Wat me is opgevallen is dat het vrijwel exact dezelfde mappen zijn als degene die hier staan:
D:\Games\Diablo3\Diablo III Beta\Data_D3\PC\MPQs
(daar dus de enUS, win en base) Probeer die anders te kopieren?
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Fair enough.Junia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:44:
[...]Hij is niks aan het eisen éIk snap wel dat hij het graag wil proberen.[...]
Je hebt deze post al gelezen, jayjay? http://us.battle.net/d3/e...ic/4079839022?page=17#334
Ja en de blue poster verteld net een 2 minuten geleden dat alle work arounds niet werken en dat ze ermee bezig zijn (al 3 dagenQuicky schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:48:
[...]
Fair enough.
Je hebt deze post al gelezen, jayjay? http://us.battle.net/d3/e...ic/4079839022?page=17#334
Tja, het was weekend, en maandag waren de offices in de US gesloten (ik weet niet precies waarom, feestdag of zo?). Dus nu ze vandaag terug op volle kracht werken, ga ik er vanuit dat het binnenkort opgelost is.jayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:53:
[...]
Ja en de blue poster verteld net een 2 minuten geleden dat alle work arounds niet werken en dat ze ermee bezig zijn (al 3 dagen)
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Probeer het eens op een andere pc/laptop? of (als je het vertrouwtjayjay1986 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:53:
[...]
Ja en de blue poster verteld net een 2 minuten geleden dat alle work arounds niet werken en dat ze ermee bezig zijn (al 3 dagen)
Lees deze post:
http://us.battle.net/d3/e...ic/4079839022?page=18#355
Je kunt dus niks doen, behalve afwachten..
Van wat ik begrepen heb -begint-het-spel-pas- na level 60 in Inferno.Existenze1985 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:54:
[...]
Beter informeren? Waar haal je dat vandaan? Ik heb alle Diablo's uitgespeeld en Diablo 2 op alle moeilijkheids graden ook. Ja natuurlijk snap ik dat de beta een makkie dient te zijn. Het is ook een technical beta.
Over die skill runes, ja ik vind dat ze best items konden blijven, maar dan gewoon alleen op kleur zoals het aangegeven was in de skillplanner. En dat je dan verschillende tiers kon vinden naar mate je verder kwam in het spel. Zo had je in totaal maar 25 verschillende (stackable) soorten runes.
Maar ze waren weer te ver doorgedraafd om skill fixed en ook nog unidentified runes te willen droppen met random affixes zodat je bleef zoeken naar een nog iets betere rune. Maarja dan heb je ongelooflijk veel verschillende items waar de shared stash gewoon te klein voor is.
Ook een probleem met item runes is dat je dan even na level 6 je zelf kon vol prakken met dikke runes uit je stash en dan gelijk overpowered bent. Daar ben ik met betrekking van de gems ook bang voor.
Craft items van de level waarop je zit zijn eigenlijk al overpowered, dat had ik laatst met leeghoofds account al ontdekt. Je kan bijna altijd iets beter craften dan wat je gemiddeld vind, ook spul bij de vendors is al redelijk goed, terwijl in D2 je bijna nooit iets beters kon kopen bij de merchants dan wat je al had gevonden, op een enkele keer een armor of iets na.
Maar goed ik denk dat het op den duur wel recht zal trekken.
Heb net met de Monk de SK verslaan, en ik heb bewust niet alles uitgekamd om het een tandje moeilijker te houden, nou bij die pillars ging ik bijna 3x dood, en de potion cooldown is dan erg naar, maar het bracht wel wat spanning in plaats van even een beltje leeg atten.
Ja dat is dus het probleem < maar hoe kan je dit oplossen en welke files staan er dan wel in waardoor hij het doet.Jeroentje1981 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:02:
het zit hem wel in de cache lijkt het. Als je dezer renamed of weggooid maakt hij geen volledig nieuwe cache aan.
[ Voor 9% gewijzigd door JayJay op 21-02-2012 21:07 ]
Geef anders je key maar gewoon aan mij
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic!
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic