Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

zelf kiezen is toch echt een beter optie

want het enige wat je bij D3 hoeft te doen ik door alle mobs heen te rennen. geen zorge meer over je skills en stats en nu ook al niet meer over runes. gewon in town ff aanpassen een gaan weer.

er was veel geklaag dat stats altijd het zelfde waren bijv x aantal op dex voor 75% block en dan de rest op strenght. maar dat waren de standaard builds.

D2 bleef juist zo leuk door 10 tallen klasse met allemaal rare combinaties van skills en stats.
en dat is allemaal nu weg

en over dat 50% neit online speelt. dat is bij elk spel zo. zelfs bij spellen zoals cod. er zijn serieus mensen die cod kopen voor de SP.... dat blijf je de komende 10-20 jaar houden door de oude generatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:41
Stel je eigen voor:

Character level 8/9 met leap attack (barb) vervolgens zou je die skill gaan runen met een high-end level 60 rune... dat klopt niet ...
Als jou skill op level 8/9 200% weapon dmg doet en je zou er een level 60 rune opdoen met extra 1000% weapon dmg zou dit natuurlijk way to OP zijn op lager level.

dubbel post x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

J.Christ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:31:
Stel je eigen voor:

Character level 8/9 met leap attack (barb) vervolgens zou je die skill gaan runen met een high-end level 60 rune... dat klopt niet ...
Als jou skill op level 8/9 200% weapon dmg doet en je zou er een level 60 rune opdoen met extra 1000% weapon dmg zou dit natuurlijk way to OP zijn op lager level.

dubbel post x)
net zo als D2 zouden runes lvl req hebben.

dus rune lvl 7(max) zou bijv allen door lvl 59+ gebruikt kunnen worden. zo had het meoten werken maar nee, blizzard kreeg koude voeten door druk van console divisie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
roboreaper schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:33:
[...]

net zo als D2 zouden runes lvl req hebben.

dus rune lvl 7(max) zou bijv allen door lvl 59+ gebruikt kunnen worden. zo had het meoten werken maar nee, blizzard kreeg koude voeten door druk van console divisie....
Uh, runes hebben op dit moment een req level in diablo III. Sinds beta 13 is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

J.Christ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:35:
[...]

Uh, runes hebben op dit moment een req level in diablo III. Sinds beta 13 is dat
ja maar op een verlepte en noob manier.
een rune slot unlocked bij een bepaald lvl. dus dropt niet en is niet ruilbaar. weer minder om te doen na lvl 60

.... alles word versimpelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 10-09 11:10

anu

J.Christ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:31:
Stel je eigen voor:

Alle Rune effecten zijn balanced, dus een rune die je op lvl 60 unlockt, zal niet beter zijn dan een rune die je op lvl 30 unlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
roboreaper schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:37:
[...]

ja maar op een verlepte en noob manier.
een rune slot unlocked bij een bepaald lvl. dus dropt niet en is niet ruilbaar. weer minder om te doen na lvl 60

.... alles word versimpelt
Ik vind het juist een voordeel, iedereen is dan zo'n beetje gelijk op max level omdat je het niet hebt van:

"Ik heb wel die rune, O maar ik niet,"
En er is genoeg te doen op level 60, tegen de tijd dat wij level 60 zijn heeft blizzard al een exps aangekondigd

@ hellfighter87

Ik kan helaas geen week vrij nemen, dus dat worden slapenloze nachten :O

[ Voor 8% gewijzigd door Evion op 21-02-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
anu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:37:
[...]

Alle Rune effecten zijn balanced, dus een rune die je op lvl 60 unlockt, zal niet beter zijn dan een rune die je op lvl 30 unlockt.
Um, dat is niet helemaal waar, de sterke ability's kun je pas op een later level unlocken. Welke dus nog sterker worden met een rune. De runes varieren niet meer van kracht onderling, maar de rune effecten hebbenop hoger lever level meer voordeel.

Zal vanavond even kijken in de beta om een paar voorbeelden te noemen. Dat gaat nu niet op het werk.

@ Roboreaper

zou je het wel een beetje op niveau willen houden? Dat je het niet eens bent met de designkeuze is geen probleem. Maar kinderachtig naampjes noemen is niet nodig.

@Hell

Ik neem een week vrij, maar zal echt niet lvl 60 zijn hoor dan ;-) waarschijnlijk zal ik wel veel dikke items hebben ;-)

[ Voor 20% gewijzigd door Dakreal op 21-02-2012 14:45 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:54
J.Christ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:41:
[...]

Ik vind het juist een voordeel, iedereen is dan zo'n beetje gelijk op max level omdat je het niet hebt van:

"Ik heb wel die rune, O maar ik niet,"
En er is genoeg te doen op level 60, tegen de tijd dat wij level 60 zijn heeft blizzard al een exps aangekondigd
Nahja dat zou ik niet onderschatten, ik denk dat er genoeg mensen 60 zijn binnen 1 week van de release.
Al weten we natuurlijk niet hoe snel het levellen gaat maar een week heeft 7 * 16(8 uur slaap) = 112 uur.
Ik neem aan dat binnen deze tijds besteding je zeker 60 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

hellfighter87 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:43:
[...]

Nahja dat zou ik niet onderschatten, ik denk dat er genoeg mensen 60 zijn binnen 1 week van de release.
Al weten we natuurlijk niet hoe snel het levellen gaat maar een week heeft 7 * 16(8 uur slaap) = 112 uur.
Ik neem aan dat binnen deze tijds besteding je zeker 60 bent.
8 uur slaap, wie heeft daar nou tijd voor! :O

Alle gekheid, ik denk niet dat de gemiddelde speler zoveel zal spelen. Neemt overigens niet weg dat ik wel met je eens ben dat er inderdaad wel mensen zullen zijn die binnen no-time level 60 zijn.
Aan de andere kant denk ik niet dat je op level 60 per definitie klaar bent met D3/Inferno.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
psychoclown schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:49:
Ik ga bij launch in ieder geval proberen heel ver te komen als ik er tijd voor heb. Zeker voor de traders onder ons is dat in het begin erg lucratief en leuk.
Ik had gister even het craft system onder de loep genomen, daar gaat veel.. heel veel tijd in zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:49:
Ik ga bij launch in ieder geval proberen heel ver te komen als ik er tijd voor heb. Zeker voor de traders onder ons is dat in het begin erg lucratief en leuk.
Idem, ik ga rushen naar Inferno en regel directa beginnen met traden in de RMAH. Ik weet alleen nog niet welke class, ben al een hele tijd aan het twijfelen.

Hardcore komt later wel, eerst wil ik de markt en economie zien ontwikkelen en zelf actief hierin meedoen.

Edit: @ J.Christ inderdaad, ik denk dat ik hem wel ga meenemen tijdens m'n ritje naar Inferno.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 23:54
Nieuwe Nvidia drivers

Ambient Occlusion

Adds ambient occlusion support for Diablo III. See the comparison screenshots on GeForce.com.

http://www.geforce.com/Ne...-73-whql-drivers-released

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J.Christ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:50:
[...]

Ik had gister even het craft system onder de loep genomen, daar gaat veel.. heel veel tijd in zitten :P
Daar heb ik in D2 ook al aardig wat tijd in gestoken en heeft oa geresulteerd in één van de beste mana boots die, in een van de ladders dat ik speelde, gemaakt was.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:02:
[...]

Daar heb ik in D2 ook al aardig wat tijd in gestoken en heeft oa geresulteerd in één van de beste mana boots die, in een van de ladders dat ik speelde, gemaakt was.
Opschepper :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:02:
[...]

Daarnaast gaf het gewoon ook een kick, "Wat voor stats gaat het ding nu weer krijgen". Net zoals bij gambling maakt de combinatie variabele stats en de kleine kans dat je een "goede" statcombo maakt het interessant, van de 100 crafts kon je er 90 zo weggooien en waren 9-10 alleen een beetje interessant :)

Hoe zit dat in de huidige beta eigenlijk zijn uniques daar ook allemaal variabel qua stats of niet?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch wel raar dat als je als wizard veel damage wilt doen met je spells dat je dan met een bijl rondloopt

dat snap ik toch even niet van blizzard
zo niet logisch dat je als gelijk welke classe uiteindelijk allemaal met een bijl wilt rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Ik denk dat je als wizard op de wat hogere levels toch gaat kiezen voor wands en stafs etc. vanwege de eventuele affixes en suffixes, in D2 kon je in A1 ook nog wel eens rondrennen met een zwaardje op de sorc of necro, bij gebrek aan goede wands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
psychoclown schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:09:
Er zitten geen uniques in de beta voor zover ik weet maar er zijn geloof ik zowel fixed als random affixes/suffixes.
Zijn dat geel gekleurde items? Want die zitten erwel in, mochten dat de uniques zijn.. de stats zijn heel erg verschillend!
roboreaper schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:15:
[...]

uniques zijn bruin

geel is rare
blauw is magic
Nope niet gezien

[ Voor 21% gewijzigd door Evion op 21-02-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

J.Christ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:11:
[...]

Zijn dat geel gekleurde items? Want die zitten erwel in, mochten dat de uniques zijn.. de stats zijn heel erg verschillend!
uniques zijn bruin/ goud als je met nieuwere pc speelt

geel is rare
blauw is magic

[ Voor 5% gewijzigd door roboreaper op 21-02-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
J.Christ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:11:
[...]

Grey = broken gear
white = common gear
blue = rare magic natuurlijk -.-
rare = geel
goud bruin = unique
groen = set.

Volgens mij was unique tegenwoordig paars, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 21-02-2012 15:26 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:17:
[...]

Grey = broken gear
white = common gear
blue = rare
rare = geel
goud = unique
groen = set.

Volgens mij was unique tegenwoordig paars, maar dat weet ik niet zeker.
Blue = Magic
Geel = rare / unique

Althans... Dat was bij Diablo 2

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Nja, geel zit in de beta atm! Stats zijn erg verschillend, het zijn er veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 14:56
En we hebben nog niet het topje van de ijsberg gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Ik vind het alleen jammer dat ik atm geen paypal account aan mijn blizzard account kan knopen omdat ik geen CC heb. Ik had juist paypal genomen om zonder CC toch iets te kunnen bestellen in het buitenland en nu wordt het wel verplicht als je iets van de RMAH koopt wat je op je paypal wil laten storten... Hoop eigenlijk dat het met release wel mogelijk zal zijn :(

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Helaas, alle keys voor 150 bètakeys voor Diablo III zijn vergeven, volgende keer beter! WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
En weer niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:52

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

link voor nieuwe beta give away:
http://tweakers.net/key/ddriedeeltwee

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
Wanneer is de volgende ronde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

helaas, geen geluk :) En het verbaast me niks als ze nu al weg zijn, 70 posts per 10 seconden? man.. :)

Aan degenen die er wel één hebben, congrats en keep us posted! We zien graag reviews ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
holy shit

38.000 views en 150 keys

helaas ik heb naast het net gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Ik heb zelf geen kans gehad :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Weer buiten de boot gevist.....ik hoop dat iemand zo lief is om zijn key af te staan. En anders morgen weer een kans! :/

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
vergeven binnen de minuut , ow lol . had geen eens tijd om die link te klikken.. :D

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Ik zat gister zelf als een gek achter die computer op f5 te rammen, hij sprong er zowat uit :)
Grats
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:36:
Zie het als een teken dat de open beta/release er bijna aankomt en geen jaren meer duurt. ;)
Ik hoop dat je gelijk heb!

[ Voor 77% gewijzigd door Evion op 21-02-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Beta binnen... :). Erg blij mee

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het als een teken dat de open beta/release er bijna aankomt en geen jaren meer duurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah... Weer geen key. Ik zit mijn tijd te verdoen voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

ook geen key hier :) morgen weer een kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druk met refreshen met F5 en weer naast de boot. Geen bta key voor mij weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:50
Ik ben nu lichtelijk geirriteerd! Aangezien ik de frontpage in de gaten heb gehouden :(
Blijkt de link dus in het spamforum te staan :(

Mja morgen laatste kans, maar ik baal wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:36:
Op diverse sites staat 01-06-2012 voor release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Shady15 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:38:
Ik ben nu lichtelijk geirriteerd! Aangezien ik de frontpage in de gaten heb gehouden :(
Blijkt de link dus in het spamforum te staan :(

Mja morgen laatste kans, maar ik baal wel!!!
same here... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Ik zal zo veel mogelijk vragen kunnen beantwoorden voor de gene die nog vragen hebben over de beta..

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Het was in de OP duidelijk aangegeven dat de link daar zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Ik heb geluk gehad dit keer :)

Erg entusiast en zal natuurlijk mijn unieke visie bespreken hier op het forum :)

ps: Psycho, je moet me je bankrekening nog even geven, dan kan ik het afgesproken bedrag overmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd aan allen die er één hebben :)
Dalyxia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:43:
Ik heb geluk gehad dit keer :)

Erg entusiast en zal natuurlijk mijn unieke visie bespreken hier op het forum :)

ps: Psycho, je moet me je bankrekening nog even geven, dan kan ik het afgesproken bedrag overmaken ;)
Sweet dat doe je goed, 5 nulletjes hadden we afgesproken toch? :+

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 21-02-2012 15:47 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Hij heeft er zowaar gister al eentje gekocht.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh... what's the deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb deze keer wel een key, en ik ben van plan om mijn account te gaan delen. Dat ga ik alleen niet aan iedereen doen, want het is wel mijn échte account (en niet een gehuurde die toch niet van mij is :P). Dus houdt het topic in de gaten en je kunt binnenkort een dag of twee spelen. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:50
Psycho zou je me willen vertellen of de link morgenavond weer in het spamforum geplaatst wordt of op de frontpage? Alvast bedankt, ik baal nu namelijk, omdat ik nu niet eens een kans heb gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\
Wat zou daarmee gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shady15 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:48:
Psycho zou je me willen vertellen of de link morgenavond weer in het spamforum geplaatst wordt of op de frontpage? Alvast bedankt, ik baal nu namelijk, omdat ik nu niet eens een kans heb gehad 8)7
Zoals je had kunnen lezen in de OP van dat topic werd de link daarin gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
nou, niet naar het gemeentehuis gaan helpt niet...

heb ook geen key mogen ontvangen.

gefiliciteerd aan alle winnaars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 20:39
Al gereageerd dat ik waarschijnlijk na vanavond niet eerder dan vrijdag weer speel en hij dus wel een avondje op de mijne mag spelen, en nee ik vraag er geen geld voor dat is belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Shady15 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:48:
Hou gewoon het forum, de frontpage en voor de zekerheid Twitter in de gaten. Het hoe-en-waar wordt van tevoren aangekondigd :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:42
ben vast de 100000000ste die dit zegt maar ik kan me echt boos maken om de mensen die wel een key winnen terwijl ze hier nooit tot echt bijna nooit actief zijn en/of pas 3 dagen terug een account hebben gemaakt

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 08:54
ricmaniac schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:49:
ben vast de 100000000ste die dit zegt maar ik kan me echt boos maken om de mensen die wel een key winnen terwijl ze hier nooit tot echt bijna nooit actief zijn en/of pas 3 dagen terug een account hebben gemaakt
Tja RNG is a bitch...

Zelf ook niet in de prijzen gevallen, maar jammer dan. Gaan zitten mokken dat een of andere lucker met een 1-dags accountje wel een key wegkaapt heeft weinig zin. Wellicht dat Tweakers ooit iets met Karma gaat doen, maar ja dat ontmoedigd de nieuwkomers dan weer behoorlijk. Dus een perfecte oplossing is er toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
drie dagen geleden was het wss nog niet bekend dat tweakers.net keys ging uitdelen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ben ook een beetje pissed hoor, beetje schijnvertoning naar mijn mening. Met 3 (diablofans) collega's aan het wachten en alle 3 om 15:30 zitten klikken. Iedereen het zelfde bericht: alle keys zijn vergeven. Stja zeg dan gewoon niks en geef die shit gewoon random uit zonder dat iemand het weet. Ik ga morgenavond zeker mijn tijd niet verknooien aan de volgende "verloting". Das mooi 1 key meer kans voor jullie!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik van iemand zijn/haar d3 account lenen? Heb interesse om beta 13 door te nemen. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Dat vind ik overigens nog wel een puntje: bij een echte loting trek je pas op het einde, dus als alle geinteresseerden de kans hebben gehad zich in te schrijven. Nu was het first come first serve met een tikje RNG. Da's natuurlijk wel wat anders dan een loting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Morrar schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:52:
[...]

Tja RNG is a bitch...

Zelf ook niet in de prijzen gevallen, maar jammer dan. Gaan zitten mokken dat een of andere lucker met een 1-dags accountje wel een key wegkaapt heeft weinig zin. Wellicht dat Tweakers ooit iets met Karma gaat doen, maar ja dat ontmoedigd de nieuwkomers dan weer behoorlijk. Dus een perfecte oplossing is er toch niet.
Die rng kon je wel sturen door accounts va een week oud niet te laten meedoen... Is het ook niet zo dat die keys worden gegeven om diablo aan het publiek voor te stellen in plaats om tweakers van nieuwe leden te voorzien die na 1 keer toch niet meer terug komen?

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Morrar schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:54:
Dat vind ik overigens nog wel een puntje: bij een echte loting trek je pas op het einde, dus als alle geinteresseerden de kans hebben gehad zich in te schrijven. Nu was het first come first serve met een tikje RNG. Da's natuurlijk wel wat anders dan een loting.
wil je er dan ook nog ff een gratis notaris bijregelen.....

komop mensen, hou eens op met klagen. wees blij dat t.net uberhaupt keys weggeeft.

((en nee, ik hbe ook niet gewonnen))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 20:39
Morrar schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:54:
Als je me een direct message stuurt kan ik je wel met wat helpen misschien (en nee dit is niet naar iedereen bedoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

To be fair, dit is ook pas jou 1e post in het D3 topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd aan degenen die geluk hebben.

Ik heb helaas weer pech. :) Terug naar alle contests maar weer. Zometeen D3DB 3 uurtjes F5 spammen en de reddit IRC giveaway 7 keys over 3 uur, over ongeveer 400-500 mensen waarvan 15% idle +/-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
anu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57:
[...]

Ik ook sinds gister, en ja ik heb een diablo beta key gekregen. Ik volg het diablo topic daarin al een tijdje, het maakt toch allemaal niet uit ? Iedereen heeft evenveel kans om te winnen :) Tis alleen je snelheid die eraan te pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
Als iemand 1 keer een staatslot koopt en hij wint dan ook nog.. ga je dan ook de hele dag emailtjes sturen naar klaagmuur@staatsloterij.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
batsma schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:56:
[...]

wil je er dan ook nog ff een gratis notaris bijregelen.....

komop mensen, hou eens op met klagen. wees blij dat t.net uberhaupt keys weggeeft.

((en nee, ik hbe ook niet gewonnen))
Hey ik klaag niet... ik zeg alleen dat het misschien handig is om voortaan ietsje duidelijker te communiceren. Heb zelf geen key gewonnen, maar was wel op tijd. Dus dat was niet eens een probleem voor mij.

Maar goed, natuurlijk alle winnaars gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Voel me nu net een baby die eerst geen lolly had, er toen een kreeg en ging huilen toen de lolly weer weggepakt werd :(
En dit gaat niet eens om een lolly maar een stel pixels
anu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57:
[...]

Misschien wil hij, net als ik, helemaal niks spoilen van de game, om bv het oude D2/D1 singleplayer gevoel weer terug te krijgen. Mijn 1e post is van gister, toen ik het echt niet meer kon houden ;)

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 18:04
Andere mensen ook error code 35? =( net een trotse eigenaar van een key, blijken er problemen te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Junia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:19:
Andere mensen ook error code 35? =( net een trotse eigenaar van een key, blijken er problemen te zijn :P
Waren gister ook wat problemen... Heb alleen zojuist mijn Beta aan mijn account toegevoegd, dat ging zonder problemen. Verder heb ik nog niets gedaan. Kreeg jij de error bij het starten van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fujiwara
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-08 13:56
Ik wacht nog steeds op een fix samen met een hoop mensen. Maar ze zijn er mee bezig:
http://twitter.com/#!/Bashiok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Errorcode 315300 , nog steeds geen blue message van Blizzard crew ? de game ligt al sinds patch 13 plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Errorcode 35 is nu weg bij mij :D nu werkt het.
Moest wel eerst een BattleTag aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Ik citeer :

We'll perform scheduled maintenance Tues-Feb 21st, at 5AM PST to approx. 11AM PST, also impacting some web services.

Nu maar duimen want wordt hier gek van

[ Voor 19% gewijzigd door JayJay op 21-02-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

oww lol.. battletag.. heb ik ook net even gedaan ja.. thnx for the tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

dan heb je net je code, is de game voor 6 uur down xD

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

So the servers will be down till 7:00pm GMT
or 19:00 GMT

aangezien wij op GMT+1 zitten is dat dus t/m 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 16:49

Nikeo

Jawelles

Dikke boeiend als je geen key hebt. De wereld vergaat niet

[ Voor 26% gewijzigd door Nikeo op 21-02-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
En het is nog vervelender als je al 2 dagen een key hebt en er niet in kan :(

[ Voor 25% gewijzigd door JayJay op 21-02-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Nikeo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:35:
Dikke boeiend als je geen key hebt. De wereld vergaat niet
Ik zie hier niemand ook daadwerkelijk in de hens vliegen van de woede, dus ik weet niet wat je probleem is.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb geen problemen ondervonden bij download/installatie/inloggen, zit nu naar char creation te kijken. Eerst maar es een Monk denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op *knip* kan je de beta proberen (private server) heb het zonet zelf geinstalleerd en werkt perfect.

[ Voor 19% gewijzigd door Cloud op 21-02-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Lol minimaal 600 posts op dia forum en jij komt erin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Ik heb de launcher niet compleet laten finishen dus misschien dat het daardoor komt. Maar als ik net een character heb aangemaakt en vervolgens start hapert de game echt ENORM.

AMD 6970 en i7... bf3 werkt prima :P lijkt me niet dat het daardoor komt
Launcher maar laten finishen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

oeps ja foutje bedankt voor de verbetering, iets te fanatiek berekend aangezien ik ook net een key heb gekregen.. }:O moooo

[ Voor 18% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 21-02-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Junia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:40:
Ik heb de launcher niet compleet laten finishen dus misschien dat het daardoor komt. Maar als ik net een character heb aangemaakt en vervolgens start hapert de game echt ENORM.

Ik had gister exact hetzelfde probleem.. ik sloot de game af en herstarte de game maar toen was het verholpen.. ik had ook op play gedrukt toen ie aangaf dat t playable was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:52

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:42:
[...]

oeps ja foutje bedankt voor de verbetering
Je zou bijna denken dat mijn beta give away om 20.00 elke dag een link hiermee heeft ;)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terribleweak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 19:53
Junia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:40:

Heb zelf niet de Beta maar heb van meerdere gehoord eerst Launcher laten finishen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
terribleweak schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:43:
[...]

Heb zelf niet de Beta maar heb van meerdere gehoord eerst Launcher laten finishen ja
tim.scheffer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:43:
[...]

Ik had gister exact hetzelfde probleem.. ik sloot de game af en herstarte de game maar toen was het verholpen.. ik had ook op play gedrukt toen ie aangaf dat t playable was.
Beide bedankt voor de info :)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic!

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic