jaaaaaaaaaa right side of the windseekr thingy
.
Nu left nog >.>, rest van de mats wel al bij elkaar me very happy mage soon.
Nu left nog >.>, rest van de mats wel al bij elkaar me very happy mage soon.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat probleem heb ik met de Hiyal Daily's Molten Front.Darkangle schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:46:
Linker binding op mijn warrior, rechter op mijn lock. Dropte dezelfde dag. In die run ook mijn sulfras hammer mogen looten op de warrior.
Crazy.
Vandaag voor de laatste maal Kalu'ackneveragain rep dailies en dan ben ik er vannaf.
Mwa lastig lastig....Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 00:15:
[...]
10 man was dus toch wat lastiger dan 25 mans madness hc. Heeft ons al met al 55 whipes gekost toen was ie dood. Deze week met de 10% "buff" ful clear in 3 uur. spine en madness beiden een one shot.
Hoe vaak zijn jullie gewiped op Madness dat er iemand tussen de platforms viel ?
Supper iri op 25 mans, zeker 15 tries hier aan verneukt.
in iedergeval yay 1 daagse raid week voor ons voorlopig , nog ff een keer de mount ahiv doen en dan full slack tot mop. Diablo 3 mag wel uit komen nu wat mij betreft
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Recruit a friend. Heeft wat aardige benefits (mount, levels "weggeven" en personal summons).
Oh maar ik heb geen vrienden :<Darkangle schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:50:
[...]
Recruit a friend. Heeft wat aardige benefits (mount, levels "weggeven" en personal summons).
http://us.battle.net/support/en/article/recruit-a-friend-faq
Je kan ook multiboxen, dus zelf met meerdere accounts tegelijk spelen
[ Voor 4% gewijzigd door Yintha op 06-03-2012 11:03 ]
Als je het doet, moet je het goed doen:BlackMage schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:55:
[...]
Je kan ook multiboxen, dus zelf met meerdere accounts tegelijk spelen
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door bazkar op 06-03-2012 11:11 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Blistimo op 06-03-2012 11:11 ]
Hmm ik ben dus de discipline priest, ik pak inderdaad groen daarna blue, maar ik heb niet het idee dat blue buff werkt met PoH.Blistimo schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:10:
Rdruid pakt rood, Disc pakt groen en dan blauw. Priest doet rustig aan tot groen komt, dan spamt hij PoH totdat Blauw uitkomt... om verder te gaan met PoH spam.
Onze eerste kill was exact in die setup. onze priest popte zijn Hymn pas op het moment dat de yellow TimeLoop buff actief werd, ik opote mijn Tranq daarna, en de boss lag plat na 5'20. Tanks behielden maximaal hun eigen CDs omdat zij mogelijk nog een keer moesten soaken.
Ik vind CD rotaties voorspellen op Ultraxion vrij lastig te omschrijven, omdat de damage afhangt van de lengte van het gevecht. Als je sneller dan 5 minuten bent heb je nauwelijks CDs nodig, pas vanaf dat moment wordt de damage onhealbaar zonder CD usage.
Is meer omdat er geen ruimte is voor muis bewegingen, is niet zozeer omdat ze fans zijn van trackballslanerios schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:14:
En het enige wat ik zag in het hele plaatje was het feit dat alle PC's trackballs hadden! WOOT! meer trackball fans.
Die kerel heeft niet bepaald ruimte om muizen nog een beetje comfortabel te bewegen daarzolanerios schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:14:
En het enige wat ik zag in het hele plaatje was het feit dat alle PC's trackballs hadden! WOOT! meer trackball fans.
Dat is waar. Maar toch, trackballs zijn echt geweldigBlackMage schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:16:
[...]
Die kerel heeft niet bepaald ruimte om muizen nog een beetje comfortabel te bewegen daarzo
Verwijderd
je disc priest kan beter bl in het begin mee pakke en wat extra smiten. met blue buff is hij toch al global capped dus heeft ie helemaal niets aan bl.Yintha schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:01:
Hmm,
@ Heroic Ultraxion (10m)
Wat is de beste aanpak voor de laatste 30%
Atm doen wij
30% healer heroism (dps hebben het on pull)
25% priest barrier
20% tranquility
15% priest divine hymn
10% prot war 4 set + rallying cry
5% Spriest divine hymn (als iedereen dan nog leeft)
Healers:
Disc (Green en blue buff) + Rdruid (red buff)
Tanks:
DK (zonder 4 set en kutgear).
Warrior (4 set).
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
\0/Rakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:56:
Gisteren was ik aan het chatten met een guildie. Hij zei dat ie elke class 2 keer geleveled heeft naar 85. 1 per faction, dus horde side en Alliance side. Ik had echt zoiets van WTF!? Waar haal je de tijd vandaan?
Kom ik aan met 1 level 85 char en de rest niet boven level 30 LOL
Meer mensen die dat hebben. Een hoog WTF gevoel hebben bij dat sommige een hoop high level alts hebben terwijl je zelf maar 1 of 2 hebt.
Hahahah ziekbazkar schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:07:
[...]
Als je het doet, moet je het goed doen:
[afbeelding]
Artikel linkje
Level cap vanilla was lvl 60! BUSTED!Mektheb schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:59:
[...]
\0/
1 LVL 85 al sinds de release van WoW vanilla![]()
Verder wat level 30's en 70's maar ik heb nooit 2 chars op high end level.
Speel ook niet meer zoveel moet ik zeggen
Ik heb nooit echt zoiets gehad van ik heb meerdere highend characters nodig. Ik blijf dus bij liever bij 1 high end char, maar tussendoor level ik wil wat alts voor de fun als ik mn main ff beu ben. Of die alts ooit high end level halen, weet ik niet.Mektheb schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:59:
[...]
\0/
1 LVL 85 al sinds de release van WoW vanilla![]()
Verder wat level 30's en 70's maar ik heb nooit 2 chars op high end level.
Speel ook niet meer zoveel moet ik zeggen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja Ja
Atonement is dood, je wilt het alleen doen @ (heroic) ultraxion wanneer je dps te laag is, je zal in het begin van de fight volop: Holy fire > smite > Holy fire > smite en archangel on cooldown.BlackMage schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:02:
Ik ben ook wel benieuwd naar atonement, ik heal met mijn priest tot nu toe alleen de LFR als Holy, maar hier deel ik voornamelijk renews uit, CoH on cooldown en Sanctuary als het uit kan. Een beetje afwisseling lijkt me wel leuk. En atonement is volgens mij wel leuk, lekker mee dps-en.
Maar wat doe je? De juiste spec, Smite glyphen? En dan gewoon Holy Fire -> Smitespam -> Archangel -> repeat?
Blijf je dit die-hard spammen? Of alleen als er echt genoeg healing nodig is? Gooi je tussendoor nog shields, penance op je raidmembers die het nodig hebben of laat je dat echt over aan de 'echte' healers?
Born slackerMektheb schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Ja Jabedoel speel sinds vanilla en me 1e char is nog steeds me main
[ Voor 24% gewijzigd door Baroshir op 06-03-2012 13:01 ]
Ik heb zelf ook nooit meer dan een karakter écht gegeard tot deze expansion. Tegenwoordig hebben we vaak een probleem met te weinig healers, dus ik heb uiteindelijk mijn shaman wel gegeard en die komt aardig mee met onze vaste healers, maar liefst blijf ik gewoon op mijn main. Wel heb ik alle 10 de classes geleveld tot 85 om te zien hoe de class werkt en welke abilities hij heeft. Als raid leader vond ik dat belangrijk.Rakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:04:
[...]
Ik heb nooit echt zoiets gehad van ik heb meerdere highend characters nodig. Ik blijf dus bij liever bij 1 high end char, maar tussendoor level ik wil wat alts voor de fun als ik mn main ff beu ben. Of die alts ooit high end level halen, weet ik niet.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik had onlangs een "fan" die naast mij stond en "CHEAT" riep iedere keer dat ik een level grantte xDIntToStr schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:50:
Ik stond een tijdje terug ook raar te kijken toen iemand in een paar tellen meerdere achievements als level xx haalde naast me. Request a friend dingetje.
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Gewoon paar quests doen in Northrend of even langs AH... mijn warrior krijgt hetzelfde probleem xDdotorion schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:00:
[...]
Ik had onlangs een "fan" die naast mij stond en "CHEAT" riep iedere keer dat ik een level grantte xD
Nu zit ik dus wel met een DK op lv 79 in lv 58 DK starter gear
Lol whut !
Ben het helemaal met je eens, alle chars op 85 hebben zelf is gewoon super als raid leader, omdat je dan gewoon kennis heb van de classes op een goed basis niveau zodat je mensen op de juiste spots kan inzetten.NMe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:58:
[...]
Ik heb zelf ook nooit meer dan een karakter écht gegeard tot deze expansion. Tegenwoordig hebben we vaak een probleem met te weinig healers, dus ik heb uiteindelijk mijn shaman wel gegeard en die komt aardig mee met onze vaste healers, maar liefst blijf ik gewoon op mijn main. Wel heb ik alle 10 de classes geleveld tot 85 om te zien hoe de class werkt en welke abilities hij heeft. Als raid leader vond ik dat belangrijk.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
ik mag dan alleen eea gepugd/alt runs gedaan hebben met m'n priest, maar ik kon overal goed vooruit met atonementYintha schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Atonement is dood, je wilt het alleen doen @ (heroic) ultraxion wanneer je dps te laag is, je zal in het begin van de fight volop: Holy fire > smite > Holy fire > smite en archangel on cooldown.
Dit doe je totdat de damage te hoog wordt waarna je gewoon normaal gaat healen, je hebt inderdaad wel die glyph nodig voor hit %
Bnet pindle#2913
Zon'ozz hebben we binnen de 50 tries neergekregen zonder nerf. Warmaster hebben we deze week pas neergekregen met +/- 250 tries, had wel met de 5% nerf moeten kunnen (was nu in 3 tries neer).. Is Warmaster echt zo chaotisch als mij verteld is en Zon'ozz daardoor de betere eerste keuze? Bvd.
[ Voor 11% gewijzigd door TweakerMaert op 06-03-2012 15:26 ]
Ja, ik kan me voorstellen dat dat bij elkaar vrij chaotisch is. Nu moet ik zeggen dat (op normal in ieder geval) 25 mans wat betreft de eerste 2 punten een stuk minder chaotisch is. Je hebt meer mensen verspreid over het dek en de damage spikes opvangen is d.m.v. het grote aantal raidcooldowns eenvoudiger. Ook AoE healing spells komen wat meer tot zijn recht daar. Aan de andere kant kan ik me indenken dat het vuur juist een groter probleem kan vormen.TweakerMaert schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:22:
Probleem met Warmaster is vooral dat de dps op veel dingen moeten letten:
- patches soaken, minimaal met 2 man.. als je een debuffhebt met 3 moet je meestal wel binnen 1-2 seconden op reageren.
- Charges ontwijken ook binnen 1-2 seconden
- 4 targets multidotten en drakes op tijd neer
- Fire = baaad
- stacken in onslaught en daarna gelijk weer terug
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
We spend our years as a tale that is told
Character | Spec | Class | iLevel | Professions (525) | |||||||
![]() | Rognvaldr | Beast Mastery | Hunter | 398 | Engineering | & | Leatherworking | ||||
![]() | Rocane | Arcane/Fire | Mage | 390 | Enchanting | & | Jewelcrafting | ||||
![]() | Bloedgroep | Blood/Frost | Death Knight | 385 | Mining | & | Blacksmithing | ||||
![]() | Roonkin | Restoration | Druid | 383 | Herbalism | & | Alchemy | ||||
![]() | Rorlock | Affliction/Destro | Warlock | 382 | Skinning | & | Tailoring |
[ Voor 17% gewijzigd door Rone op 06-03-2012 16:06 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Zoiets?NMe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:39:
Ik heb me gisteren zitten ergeren aan de agility polearm van Deathwing. Awesome ding, stats wise. Niet eens lelijk ook, maar hij past domweg niet bij mijn Nordrassil-set. En transmoggen naar iets dat in TBC uitkwam en wat dus bij die set past gaat niet echt, want in die tijd waren polearms er alleen voor hunters en warriors waren, en die hadden andere kleuren in hun sets.
Weet iemand een leuke polearm die past bij druid tier 5, dus groen/paars/bruin?
[ Voor 9% gewijzigd door bitpixl op 07-03-2012 06:55 ]
Je hebt helemaal gelijk maar wij gewone users mogen geen tabellen vormen
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Misschien zit hier iets tussen?NMe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:39:
Ik heb me gisteren zitten ergeren aan de agility polearm van Deathwing. Awesome ding, stats wise. Niet eens lelijk ook, maar hij past domweg niet bij mijn Nordrassil-set. En transmoggen naar iets dat in TBC uitkwam en wat dus bij die set past gaat niet echt, want in die tijd waren polearms er alleen voor hunters en warriors waren, en die hadden andere kleuren in hun sets.
Weet iemand een leuke polearm die past bij druid tier 5, dus groen/paars/bruin?
Jawel hoor, enkel de kleurtjes die ik heb gebruikt zijn html, maar tabellen zijn gewoon mogelijk met rml.ShadowBumble schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:02:
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door Rone op 06-03-2012 16:10 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ik heb de optie gewoon in mijn reply menu zitten. Waarom zouden wij dit niet mogen?ShadowBumble schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:02:
[...]
Afgelopen weekend mijn 3de 85 gehaald.Rakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:56:
Gisteren was ik aan het chatten met een guildie. Hij zei dat ie elke class 2 keer geleveled heeft naar 85. 1 per faction, dus horde side en Alliance side. Ik had echt zoiets van WTF!? Waar haal je de tijd vandaan?
Kom ik aan met 1 level 85 char en de rest niet boven level 30 LOL
Meer mensen die dat hebben. Een hoog WTF gevoel hebben bij dat sommige een hoop high level alts hebben terwijl je zelf maar 1 of 2 hebt.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Kleurneutraal past niet echt bij de set.Dutchman! schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:57:
Kan je dan niet beter "gewoon" de agi polearm uit well of eternity pakken? Die is volgens mij hout met blaadjes, past wel bij een druidhm helaas dat is een staff.
Halberd of Desolation dan maar voor de groene glow, echte druid staffs zijn er wel maar polearms is een stuk lastiger. De Cata blue's zoals Obsidium Bladespear zijn redelijk kleur neutraal, ook een optie. Orca-Hunter's Harpoon voor bruin/hout look past misschien ook.
Ben bang van niet.
Hmm, deze misschien. Straks maar eens kijken.Rone schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:06:
[...]
Misschien zit hier iets tussen?
http://www.icy-veins.com/...rm-weapon-item-model-list
We spend our years as a tale that is told
Goeie vraag, zou je het antwoord schuldig moeten blijven zal wel met mijn neus gekeken hebbenDarkangle schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:06:
[...]
Ik heb de optie gewoon in mijn reply menu zitten. Waarom zouden wij dit niet mogen?
Mijn hunter gebruikt deze als looks voor haar polearm:NMe schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:19:
Niet in de normal kleurstelling en de upgradeitems voor heroic heb ik nog nooit zien droppen. Heck, de polearm zelf ook niet.
Verwijderd
Lol atonement dood ?? denk dat je er een beetje langs zit.Yintha schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Atonement is dood, je wilt het alleen doen @ (heroic) ultraxion wanneer je dps te laag is, je zal in het begin van de fight volop: Holy fire > smite > Holy fire > smite en archangel on cooldown.
Dit doe je totdat de damage te hoog wordt waarna je gewoon normaal gaat healen, je hebt inderdaad wel die glyph nodig voor hit %
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 07-03-2012 08:43 ]
Gelukkig hoef je alleen Cho'gall heroic neer te maaien en niet ze allemaal. Wij skipten destijds altijd Ascendant Council op heroic omdat die fight echt zwaar irritant is (zelfs nu nog). De anderen maaiden we wel altijd gewoon neer omdat we de gear nodig hadden en het weinig moeite kostte, zeker in vergelijking met Sinestra (wat nog altijd een zware boss is).sabriel schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:31:
Moet je elke boss op heroic hebben gekilled voordat je sinatra kan killen of is alleen Cho'gal killen op heroic voldoende ?
Sja zat te twijfelen leuk een gratis lv80 + mount en dergelijk maar of ik het zo effectief vind is even ten tweedeRakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:37:
Ik ga maar eens een scroll sturen naar mijn tweede account
Note: De emails worden pas aan het eind van de dag verstuurd voor degene die op een emailtje zitten te wachten.
Ja inderdaad, ik heb ook nog een 2e vanilla account ergens, ooit aangeschaft om te experimenteren met multiboxen. Maar die 'gratis' level 80 kost wel 13 euro voor die maand speeltijd op de 2e account en 20 euro transfer naar mijn main account.ShadowBumble schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:56:
[...]
Sja zat te twijfelen leuk een gratis lv80 + mount en dergelijk maar of ik het zo effectief vind is even ten tweede
Ik heb nog 3x een Account alle 3 met TBC+wotlk op verschillende b.nets vanwege mijn Multiboxing destijds inderdaad. Heb er net eentje gestuurd dus gratis lv80 boeit me niet maar die mount nu weer welBlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:00:
[...]
Ja inderdaad, ik heb ook nog een 2e vanilla account ergens, ooit aangeschaft om te experimenteren met multiboxen. Maar die 'gratis' level 80 kost wel 13 euro voor die maand speeltijd op de 2e account en 20 euro transfer naar mijn main account.
Horde rerollen héShadowBumble schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:03:
[...]
Ik zou dolgraag op mijn alliance de windryder willen hebben.
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Ach je kan een commercieel bedrijf het nooit kwalijk nemen als ze geld willen verdienen. Het denken dat Blizzard (of welk bedrijf dan ook) puur uit trots een kwaliteitsproduct gaat neerzetten is naief.lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:37:
Jezus, hoe desperate kan je zijn. "Kom alsjeblieft terug! je krijgt een gratis level 80 en faction en server change"
Erg, erg zwak weer van blizzard.
Anywho, Druid gister naar 50 door geknald, en mijn god was is druid tanking leuk. Die absorb shield is gewoon grappig en zorgt tenminste voor de pretbc dungeons voor weinig healing nodig.
[ Voor 35% gewijzigd door Blistimo op 07-03-2012 09:51 ]
Ben ik mee eens, maar dit + gratis diablo 3 etc (de layoffs ook onder andere), laat gewoon lijken dat ze echt mensen of aan het kwijtraken zijn, of dat ze echt mensen willen hebben zodat hun subscriber number hoog blijft. Ik hoop het laatste.BlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:43:
[...]
Ach je kan een commercieel bedrijf het nooit kwalijk nemen als ze geld willen verdienen. Het denken dat Blizzard (of welk bedrijf dan ook) puur uit trots een kwaliteitsproduct gaat neerzetten is naief.
Jezus, hoe negatief kun je zien... Sinds je hier een paar weken actief post zoek je non-stop de confrontatie met mensen die hier al tijden lang hun vragen en verhalen posten. Ook is alles aan de game verschrikkelijk en slecht. Ik zou zeggen, stop er dan mee!lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:37:
Jezus, hoe desperate kan je zijn. "Kom alsjeblieft terug! je krijgt een gratis level 80 en faction en server change"
Erg, erg zwak weer van blizzard.
[ Voor 3% gewijzigd door hulkie op 07-03-2012 10:22 ]
Aah, je zoekt dus alleen de slechte meningen die ik heb, en gaat daar gelijk op aanvallen? Ik ga er niet eens meer op in.hulkie schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:21:
[...]
Jezus, hoe negatief kun je zien... Sinds je hier een paar weken actief post zoek je non-stop de confrontatie met mensen die hier al tijden lang hun vragen en verhalen posten. Ook is alles aan de game verschrikkelijk en slecht. Ik zou zeggen, stop er dan mee!![]()
Zelf heb ik gister op mijn druid DW gesloopt met wat altjes, had best wel mazzel, kon de feral staff pakken voor mn tankspec, en won de SP dagger voor mijn oomkin offspecje... Nu nog even ergens een offhand vandaan toveren!
Vanavond hopelijk weer een succesvolle main raid! Zon Ozz of Hagara HC moet toch een keertje gebeuren... Zin in!
[ Voor 6% gewijzigd door Thermometer op 07-03-2012 10:33 ]
Dat is volgens mij ook de voornaamste reden dat de Monk niet op lvl 65 oid start. De DK starter zone is briljant qua verhaal, maar je leert de playstyle van DKs in een veel te korte tijdspanne, met als gevolg dat je op lvl 58 de wijde wereld in gegooid wordt zonder echt een idee te hebben welke spec je wilt, en hoe die speelt. Daar moet je echt voor op zoek buiten de game.lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:26:
[...]
Ik vind het wel een leuke zet, maar ben gewoon zo bang voor de level 80's die letterlijk geen idee hebben hoe het spel werkt. Heb niet zo'n zin om met 24 van die mensen in LFR te zitten.
Mooi dan ga ik er ook niet verder op in.. Zit me al 3 weken in te houden om niet (net als een aantal andere vaste posters) te reageren op je posts.lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:26:
[...]
Aah, je zoekt dus alleen de slechte meningen die ik heb, en gaat daar gelijk op aanvallen? Ik ga er niet eens meer op in.
[ Voor 38% gewijzigd door corset op 07-03-2012 10:50 ]
Juist jalanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:48:
en Hulkie, ga je gang maar, als je je er zo druk om maakt. Maar doe dat dan via PM ofzo, dit is een WoW topic, geen "Ik heb een hoge bloeddruk omdat een forum poster een andere mening heeft en ik ben het daar niet mee eens" topic (En als je daar pissig om wordt.. het was een geintje. >_> )
Nee, maar als je als arms/fury levelt en alleen als DPS queued voor dungeons (als je dat uberhaubt al doet), kan je dan automatisch niet tanken als je level 85 bent?lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:48:
dus op het moment dat je al een 85 rogue hebt, kan je perfect warrior tanking doen? Sorry maar dat werkt niet. Again, in die laatste 5 levels leer je gewoon niet tanken. Zo simpel is het.
Mannoroth is niet echt een goed beeld, omdat je bij elke aanval een kans hebt om 1 miljoen damage te doen. Heel erg RNG en als je dots hebt tikken is je kans hoger dan wanneer je geen dots hebt. Zo heb ik een DK tank wel eens 100k dps zien doen daarIntToStr schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:58:
Een wonder, ik heb zowaar mijn VP nog kunnen cappen door gisteren 5 HoT dungeons te lopen na allerlei ellende met randzaken als internetverbindingen en gedoe in huis en zoHelaas nog steeds geen wapen voor m'n dps spec, wel een beter tank wapen. Dan maar weer met m'n 346 zwaardje LFR in...
Ik was toevallig ook eens in dps spec een dungeon ingegaan omdat een guildie graag als tank wilde. Bij de trash mobs en de eerste 2 boss fights was ik niet zo bezig met inquisition en was dps gemiddeld, maar op bij Maneroth heb ik er wel op gelet en meteen top dps. Goede ability dus
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 07-03-2012 11:05 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Volgens mij wel jaValHallen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:06:
Die gratis upgrade naar cata, werkt dat ook vanaf tbc ? In dat geval ga ik ook een RES sturen naar dat account.
[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 07-03-2012 11:11 ]
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
dm je details maar.Crowmeister schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:24:
Oeh, zou iemand mij een een scroll of res willen sturen? Wil wel een alt klaar maken voor MoP
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Mooi zo, heb er binnenkort een holy paladin bijMektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:11:
[...]
Volgens mij wel ja
A FREE upgrade to Cataclysm -- regardless of your friend’s original box level
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
[ Voor 43% gewijzigd door mrsar op 07-03-2012 11:36 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Het verbaasde mij al dat het toch nog zo lang duurde ^^ had verwacht dat het er al veel eerder zou zijn namelijkMektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:35:
Het zou me niks verbazen als het een premium service gaat worden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq