Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 255 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 26.945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Ik ben al sinds het begin van DS bezig om me normal Tier leggs / chest / helm te krijgen.

Elke week wint er wel iemand anders, en als er niemand bij is die het moet behalve ik dropt het niet.
AAAAAAAAAAAAAAAAAh

Ik sta al bekend om de ./wrists comments en mezelf van de temple afgooien.....
Echt wtf >.<
als ik ze dus vanavond niet win ga ik echt niet meer raiden deze exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:41
ik heb altijd alleen maar ongeluk met die LFR had laatst dat ik 3x in 2 raids 1 punt lager rollde dan iemand anders in de groep. om te janken. alle pve die ik heb is bijna gekocht met valor points

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:19:
ik heb altijd alleen maar ongeluk met die LFR had laatst dat ik 3x in 2 raids 1 punt lager rollde dan iemand anders in de groep. om te janken. alle pve die ik heb is bijna gekocht met valor points
Mja ik heb het gewoon tijdens het raiden met me guild :P, daar zitten ze allemaal al met aaaaah poor mek...
elke bossfight die ik nodig heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Mektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:20:
[...]

Mja ik heb het gewoon tijdens het raiden met me guild :P, daar zitten ze allemaal al met aaaaah poor mek...
elke bossfight die ik nodig heb :P
Hahaha xD maar dan is het wel leuk om te raiden. Ik zit altijd met random motherfuckers opgescheept die vaak niet eens tacs hebben gelezen ofzo. Maargoed tegenwoordig lukt het meestal wel. Zit nu sinds een week in een goeie actieve pve guild op realm: Outland (guildnaam: Ethos) nu ga ik eindelijk weer is wat Heroic raids doen. Niet meer gedaan met een guild sinds net nadat Ulduar uitkwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 16:32

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Het is een worgen hunter geworden hier met de naam : Glockwork

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:48:
dus op het moment dat je al een 85 rogue hebt, kan je perfect warrior tanking doen? Sorry maar dat werkt niet. Again, in die laatste 5 levels leer je gewoon niet tanken. Zo simpel is het. Ja ok, misschien als je puur via dungeons levelled, maar mijn god, wat moeten die eerste paar dungeons compleet ruk zijn dan om te tanken.

Ik moet er in ieder geval niet aan denken om pas op 80 te beginnen met tanken/healen.
Het is nog erger. Sommige zijn pas begonnen met tanken in icecrown (LK)
Zo'n tank zit er ook bij mij in de guild, is geleveld als tank maar ik vertik het om met deze persoon dungeons/raids in te gaan. Hij mist gewoon het overzicht en is slecht in het houden van agro.
Gearwise is niet het probleem, hij is zelfs beter ge-geared dan mijn alt-tank maar gear maakt nog geen betere tank :p.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-07 16:40
sabriel schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:30:
[...]

Zo'n tank zit er ook bij mij in de guild, is geleveld als tank maar ik vertik het om met deze persoon dungeons/raids in te gaan. Hij mist gewoon het overzicht en is slecht in het houden van agro.
Gearwise is niet het probleem, hij is zelfs beter ge-geared dan mijn alt-tank maar gear maakt nog geen betere tank :p.
Dat ken ik inderdaad. Onze offtank is een prima tank, maar mist duidelijk het overzicht nog op een aantal vlakken. Hij heeft ervoor gekozen om hit en expertise capped te zijn als druid tank. Het gebeurt tijdens raidavonden vaak genoeg dat ik moet schreeuwen dat hij op moet passen met zn threat (Vengeance ftw) als ik net getaunt heb.
Hetzelfde geld voor healers en dps natuurlijk. Sommige dps krijgen het altijd voor elkaar om in (wat zij noemen) unavoidable damage te staan terwijl er ook dps zijn die dat (om één of andere magische) bijna nooit hebben.

Ik heb ooit in Naxx even getanked en vervolgens ook pas toen ik op mijn warlock al door ICC heen was gelopen begonnen met tanken. Dat zegt verder niets over de mate van skill die een tank heeft. Als ik eens in de zoveel tijd weer eens heal merk je het ook direct, het verschil tussen een goede en minder goede tank. Niet alleen krijgt een goede tank veel minder damage, de runs lijken veel soepeler te gaan om één of andere reden...

[ Voor 16% gewijzigd door Thysiej op 07-03-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
[...]

Andersom kan ook. Ik heb vorige tier een warrior geleveled in een weekje ofzo. Alleen ooit prot erop gespeeld, een dag na 85 dingen stond hij vrolijk in FL te tanken (full clear) als main tank. Het is allemaal niet zo moeilijk, en zeker niet na die enorme tank buff/nerf (eye of the beholder). Even lezen, even babbelen met onze main tanks en je bent up to speed qua spelen (voor theorycrafting neem ik gewoon maar even aan dat de EJ guide goed genoeg is).

Als ik een insta lvl 80 krijg, dan weet ik heus wel bijna het max er binnen een dag uit te halen.

Gear is geen punt, en als de persoon bekend is met wow zou ook de verschillen in speelstijl niet echt een euvel moeten zijn.

Neem gewoon de vuist regel aan: Baddies zijn bad.

Iedereen kan lezen, dus het is gewoon een kwestie van niet willen of eigenwijs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik heb echt al heel lang in me hoofd dat ik een server terug wil die bijvoorbeeld alles gebruikt van Vanilla WoW. gewoon echt alles zoals Pre-TBC.. pas mounts op lvl 40 enzo, pvp titels, zonder BoA gear. Strijden om level 60 te worden. 40man AQ / MC /BWL etc. Maarja dat zal er niet snel inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-07 12:54

hmr

[...]

Echt pertinente onzin.. Ik ben van mening dat als je een skilled speler bent je elke klas snel en redelijk ( lees voldoende om je rol uit te voeren ) onder de knie kan krijgen. Heeft alleen een kleine voorbereiding nodig, even EJ lezen, een guide op mmo-champ lezen. Even googlen naar bijv 4.3 Bear tanking guid of 4.3 Holydin guide. Ik kan met alle oprechtheid zeggen dat ik veel classes heb gespeeld die ik niet zelf naar de 85 heb gebracht ( accounts van vrienden en guildmates ) en dat PVE performance allemaal niet zo spannend is als je gear het toelaat. Hiermee wil ik dus ook zeggen dat dit niet inhoud dat je in green/blue gear zomaar alles kan tanken.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
ricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:44:
Ik heb echt al heel lang in me hoofd dat ik een server terug wil die bijvoorbeeld alles gebruikt van Vanilla WoW. gewoon echt alles zoals Pre-TBC.. pas mounts op lvl 40 enzo, pvp titels, zonder BoA gear. Strijden om level 60 te worden. 40man AQ / MC /BWL etc. Maarja dat zal er niet snel inzitten.
Ga er maar gerust vanuit dat dit nooit op de officiele servers gaat gebeuren.

Er zullen vast wel opties zijn om een private server te gebruiken. Maar dan moet je genoegen nemen met enkele mensen online, een slechte performance en cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-07 12:54

hmr

Darkangle schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:41:
[...]

Andersom kan ook. Ik heb vorige tier een warrior geleveled in een weekje ofzo. Alleen ooit prot erop gespeeld, een dag na 85 dingen stond hij vrolijk in FL te tanken (full clear) als main tank. Het is allemaal niet zo moeilijk, en zeker niet na die enorme tank buff/nerf (eye of the beholder). Even lezen, even babbelen met onze main tanks en je bent up to speed qua spelen (voor theorycrafting neem ik gewoon maar even aan dat de EJ guide goed genoeg is).

Als ik een insta lvl 80 krijg, dan weet ik heus wel bijna het max er binnen een dag uit te halen.

Gear is geen punt, en als de persoon bekend is met wow zou ook de verschillen in speelstijl niet echt een euvel moeten zijn.

Neem gewoon de vuist regel aan: Baddies zijn bad.

Iedereen kan lezen, dus het is gewoon een kwestie van niet willen of eigenwijs zijn.
What this guy says ! _/-\o_

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
BlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Er zullen vast wel opties zijn om een private server te gebruiken. Maar dan moet je genoegen nemen met enkele mensen online, een slechte performance en cheats.
Indeed dat zou ik op 3 accounts spelen

1 in vanilla
1 op TBC
1 op Cata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-07 16:40
hmr schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Echt pertinente onzin.. Ik ben van mening dat als je een skilled speler bent je elke klas snel en redelijk ( lees voldoende om je rol uit te voeren ) onder de knie kan krijgen. Heeft alleen een kleine voorbereiding nodig, even EJ lezen, een guide op mmo-champ lezen. Even googlen naar bijv 4.3 Bear tanking guid of 4.3 Holydin guide. Ik kan met alle oprechtheid zeggen dat ik veel classes heb gespeeld die ik niet zelf naar de 85 heb gebracht ( accounts van vrienden en guildmates ) en dat PVE performance allemaal niet zo spannend is als je gear het toelaat. Hiermee wil ik dus ook zeggen dat dit niet inhoud dat je in green/blue gear zomaar alles kan tanken.
Dit vraag ik mij af. Als je altijd alleen maar getanked hebt en je bent een goede tank. Kan je dan in één dag zomaar een 'redelijke' healer zijn? Ik had daar in het begin toch echt moeite mee, toen ik voor het eerst ging healen op mijn paladin. Nog nooit gehealed(op geen enkele character), wel guides e.d. gelezen. Toch is het een heel andere manier van spelen, die mij toch wel even wat tijd heeft gekost om te leren...

Sidenote: Ik zeg niet dat het makkelijk of moeilijk is, alleen dat het een geheel andere manier is van spelen. Die wisseling kan ervoor zorgen dat je echt niet in één dag een nieuwe manier van spelen onder de knie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
BlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Maar als ze een servers officieel zouden doen met dit idee zou er volgens mij echt heel veel animo voor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

ricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:57:
[...]

Maar als ze een servers officieel zouden doen met dit idee zou er volgens mij echt heel veel animo voor zijn
Dat denk ik ook wel, persoonlijk zou ik dan gaan spelen op een TBC realm. Maar ben bang dat ze nooit zulke realms op gaan zetten.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:49
TBC realms zouden godly zijn! maar dan ook met de patch van TBC, dus 2.x :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

ricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:57:
[...]

Initieel? Sure, maar voor hoe lang? Over een half jaar heb je genoeg van alleen maar AQ en Naxx runnen, en dan speelt er niemand meer.

Mensen zitten nu al te zeuren dat ze genoeg hebben van Dragon Soul, en deze mensen claimen het hardste dat ze weer op een Pre-BC realm zouden spelen als die er was. Sure they would, maar na een week of 3 is het allemaal weer oud voor ze.

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-07 22:07
En daar gaan we......[insert trommelgeroffel] ...... de nieuwe topicstart met nieuw deel:

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 256

Graag daar verder!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 07-03-2012 16:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Wedje dat binnen een dag de Vanilla-WoW realm forums vol staan met verzoekjes dat ze stiekum toch connected flight paths willen. :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Cipri schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:02:
[...]

Initieel? Sure, maar voor hoe lang? Over een half jaar heb je genoeg van alleen maar AQ en Naxx runnen, en dan speelt er niemand meer.

Mensen zitten nu al te zeuren dat ze genoeg hebben van Dragon Soul, en deze mensen claimen het hardste dat ze weer op een Pre-BC realm zouden spelen als die er was. Sure they would, maar na een week of 3 is het allemaal weer oud voor ze.
eerste 3 jaar hebben we toch ook vanilla gespeeld zonder TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-07 12:34
zelf verplaatst naar het nieuwe topic

[ Voor 92% gewijzigd door Mithrildor op 07-03-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
image is verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Rakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:03:
En daar gaan we......[insert trommelgeroffel] ...... de nieuwe topicstart met nieuw deel:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 256

Graag daar verder!!!
Dus :)
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.