Vraagje, heb precies op 4 maart een WotLK 10-day trial op mijn bestaande WoW account aangevraagd (heb nu slechts Classic en TBC). Geldt dit ook als 'active playing time' en kan ik dus geen SoR meer ontvangen voor 90 dagen?
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3429936702
Draadje er over gestart om te kijken of iemand met een zinnig weerwoord mijn onderbuik gevoel kan weerleggen (zou prettig zijn), echter het enige dat ze als reward zien is de year sub.
Mezelf vastleggen voor een jaar zie ik nou niet echt als een voordeeltje voor mezelf.
Draadje er over gestart om te kijken of iemand met een zinnig weerwoord mijn onderbuik gevoel kan weerleggen (zou prettig zijn), echter het enige dat ze als reward zien is de year sub.
Mezelf vastleggen voor een jaar zie ik nou niet echt als een voordeeltje voor mezelf.
Als dat account op een ander Battle.Net account staat, dan kan dat gewoon inderdaad.BlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:00:
Kan je ook met een scroll je eigen account ressurecten, een level 80 maken en alleen die level 80 transferren binnen die 7 dagen?
Dat zou weer schelen.
Helemaal mee eens. Ik betaal al jaren voor WoW maar krijg minder terug dan de mensen die Blizzard amper (financieel) geholpen hebben.Darkangle schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:01:
Wel raar dat ik geen voordelen krijg (of een bedankje) voor mijn account. Ik betaal sinds dat wow live is in europa mijn account, maar heb minder perks dan quitters.
Gevoelsmatig zit dit niet helemaal recht.
Ja, dat is precies wat ik bedoel. Bij recruit-a-friend krijgt de recruiter nog wat leuke extra's, zoals samen met die persoon characters 4 keer zo snel levelen en krijg je ook 30 gratis lvl's voor een character naar keuze. Dit keer zijn (bijna) alle voordelen voor diegene die je aandraagt.Darkangle schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:01:
Wel raar dat ik geen voordelen krijg (of een bedankje) voor mijn account. Ik betaal sinds dat wow live is in europa mijn account, maar heb minder perks dan quitters.
Gevoelsmatig zit dit niet helemaal recht.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Al ben ik zelf die gene die ik aandraag,
moet ik er wel voor betalen ofc
Mensen, jullie posten weer veel te snel. Vanmiddag komt het nieuwe deel met nieuwe startpost!!!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik zou het ook wel weer eens willen spelen om te zien wat alle veranderingen zijn. Wie kan ik een DM sturen voor een scroll?
ik ben voorzien, thanks!
ik ben voorzien, thanks!
[ Voor 12% gewijzigd door Pandeiro op 07-03-2012 12:37 ]
Zojuist mijn oude account geressed.
- Mount richting Main
- En via battle.net kan je een character op je account in 1x lv80 maken
Dus eerst even de toon die je wilt op lv1 aanmaken, en dan via de b.net pagina instant lv80.
Vrij simpel dus.
Vanavond dus even een character aanmaken en direct omhoog boosten nog geen flauw idee class trouwens iemand nog leuke suggesties ?
Heb nu al een Mage, Shaman, Druid & Warrior in of rond de 80-85 range zitten, dan heb ik nog een Priest & warlock op lv63 wachten.
Kortom geef maar een leuke suggestie
- Mount richting Main
- En via battle.net kan je een character op je account in 1x lv80 maken
Dus eerst even de toon die je wilt op lv1 aanmaken, en dan via de b.net pagina instant lv80.
Vrij simpel dus.
Vanavond dus even een character aanmaken en direct omhoog boosten nog geen flauw idee class trouwens iemand nog leuke suggesties ?
Heb nu al een Mage, Shaman, Druid & Warrior in of rond de 80-85 range zitten, dan heb ik nog een Priest & warlock op lv63 wachten.
Kortom geef maar een leuke suggestie
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik wil wel een scroll sturenPandeiro schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:22:
Ik zou het ook wel weer eens willen spelen om te zien wat alle veranderingen zijn. Wie kan ik een DM sturen voor een scroll?
Zou het ook mogelijk zijn als je jouw tweede account, welke op dezelfde naam staat, eenmaal dat gebooste character heeft, dat je dan het character laat verhuizen naar je main account. Easy level 80 erbij is dat dan
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 07-03-2012 12:37 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Mage 85
Paladin 85
Shaman 83
Warrior 70
Rogue 63
Hunter 58
Warlock 58
Druid 46
Priest 46
Ik heb ook geen idee meer.
M'n druid level ik via RaF dus die valt gelijk af
Paladin 85
Shaman 83
Warrior 70
Rogue 63
Hunter 58
Warlock 58
Druid 46
Priest 46
Ik heb ook geen idee meer.
M'n druid level ik via RaF dus die valt gelijk af
En dat is dus precies mijn planRakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:36:
Zou het ook mogelijk zijn als je jouw tweede account, welke op dezelfde naam staat, eenmaal dat gebooste character heeft, dat je dan het character laat verhuizen naar je main account.
[ Voor 48% gewijzigd door corset op 07-03-2012 12:37 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Je hebt nog geen DK
die had ik dus al in de 6x range zitten beetje zonde om die te gaan boosten
Dat kan mits je beide account op dezelfde naam hebt geregistreerdRakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:36:
Zou het ook mogelijk zijn als je jouw tweede account, welke op dezelfde naam staat, eenmaal dat gebooste character heeft, dat je dan het character laat verhuizen naar je main account. Easy level 80 erbij is dat dan
Sorry, 80 DK vergeten xDRakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:37:
Je hebt nog geen DK
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ach, boeit me eigenlijk niet zo..Hatsjoe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:10:
[...]
Helemaal mee eens. Ik betaal al jaren voor WoW maar krijg minder terug dan de mensen die Blizzard amper (financieel) geholpen hebben.
Ik heb die jaren plezier gehad met wow, hun met een andere game.
Het is gewoon een manier om wat spelers terug te krijgen die naar Rift/SW:ToR zijn gegaan en niet tevreden zijn.
Slimme zet en elk ander bedrijf zal het doen.
Zelfde als met de Nuon, als je al klant ben krijg je ook niet de korting die je als nieuwe klant krijgt.
(pas als je erg aandringt en dreig weg te gaan naar een ander)
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Dat is waar Hans, maar toch jammer. Misschien gewoon een kleine bonus voor de vaste spelers. Het hoeft echt niet veel te zijn.
indeed doet me aan ziggo denken.
nieuwe user = 99 euro decoder etc
user die al 10 jaar abbonee is via casema etc = 199 euro voor een decoder.
Gelukkig naar wat wikken en wegen toch voor 99 gehad, maar het slaat nergens op ze de suggestie geven.
zeg je abbo op en na een maand kom je terug >.>
Gelukkig naar wat wikken en wegen toch voor 99 gehad, maar het slaat nergens op ze de suggestie geven.
Sociale druk heeft me doen besluiten om weer eens te beginnen met WoW.. lol.. Veel fun gehad in Firelands gisteravond.. meteen een leuke staff kunnen looten voor mn Druid.
Overigens ook nog even een verhaal over mijn hernieuwde (HC) 5man ervaringen.
Gisteren mijn eerste HC op mijn pala sinds die 85 is (zie eerdere post), sowieso de eerste HC sinds mijn extended wow-break van een jaar. Kreeg meteen Grim Batol voor mijn kiezen. Die heb ik maar 1x gezien de afgelopen weken tijdens het levellen (i.t.t. b.v. de 6x BRC), dus tacts was wel ff heel diep nadenken hoe alles ook alweer zat, vooral op HC.
En nu komt het: Hunter kon/wilde niet CCen. "I don't like to trap". Toen ik vervolgens aangaf dat het voor mij als vers gedingde tank problemen kon opleveren om alles zonder CC te tanken, gaf de DK in de groep mij de les: "use hammer of the righteous". OK. Dit was overigens al de 2e hunter in 1 week tijd die niet kon/wilde trappen. In VP was ik ook al zo'n karakter tegengekomen toen ik verzocht om 1 van de 2 healers in CC te zetten.
Vervolgens op Umbriss 3 wipes. In eerste instantie dacht ik zelf zaken niet goed te doen (ik ging zelf 2x als eerste vrij plots neer). Naderhand besefte ik me pas dat de paarse trogg wel werd gekilled, maar dan op close range van waar ik de boss & overige trogss stond te tanken. Handig.
Goed, uiteindelijk netjes neergekregen. Op de 2e boss (naam ff kwijt, die kerel met zijn draak) heb ik zelf een wipe veroorzaakt; fire elemental zat mij op mn hielen, de enige richting die ik op dat moment nog op kon lopen was in de AOE van draak. Net iets te lang getwijfeld -> kaboem.
Gelukkig geen nerdrage tijdens de run, maar om nou te zeggen "goh wat een leuke groep mensen", neuh.
Gisteren mijn eerste HC op mijn pala sinds die 85 is (zie eerdere post), sowieso de eerste HC sinds mijn extended wow-break van een jaar. Kreeg meteen Grim Batol voor mijn kiezen. Die heb ik maar 1x gezien de afgelopen weken tijdens het levellen (i.t.t. b.v. de 6x BRC), dus tacts was wel ff heel diep nadenken hoe alles ook alweer zat, vooral op HC.
En nu komt het: Hunter kon/wilde niet CCen. "I don't like to trap". Toen ik vervolgens aangaf dat het voor mij als vers gedingde tank problemen kon opleveren om alles zonder CC te tanken, gaf de DK in de groep mij de les: "use hammer of the righteous". OK. Dit was overigens al de 2e hunter in 1 week tijd die niet kon/wilde trappen. In VP was ik ook al zo'n karakter tegengekomen toen ik verzocht om 1 van de 2 healers in CC te zetten.
Vervolgens op Umbriss 3 wipes. In eerste instantie dacht ik zelf zaken niet goed te doen (ik ging zelf 2x als eerste vrij plots neer). Naderhand besefte ik me pas dat de paarse trogg wel werd gekilled, maar dan op close range van waar ik de boss & overige trogss stond te tanken. Handig.
Goed, uiteindelijk netjes neergekregen. Op de 2e boss (naam ff kwijt, die kerel met zijn draak) heb ik zelf een wipe veroorzaakt; fire elemental zat mij op mn hielen, de enige richting die ik op dat moment nog op kon lopen was in de AOE van draak. Net iets te lang getwijfeld -> kaboem.
Gelukkig geen nerdrage tijdens de run, maar om nou te zeggen "goh wat een leuke groep mensen", neuh.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Iemand enig idee :
Ik heb een 8 dagen terug de 10 day trial gestart (wilde het weer eens proberen met een maatje )
Vervolgens heb ik nu de Resurrect gezien en ook een resurect invite ontvangen ..
Maar als i hem wil accepteren dan krijg ik dat ik "not eligible" ben, voor zover ik kan vinden wordt deze niet verzonden als de ontvanger hem niet kan gebruiken. .
Zou ik nu moeten wachten tot m'n 10 day trial (morgen avond) is afgelopen voordat ik deze resurrect kan gebruiken?
Of is dit een enkeltje "youre fucked" en door het activeren van die 10 dagen trial heb ik nu een hele leuke deal misgelopen?
( Ik heb ook even een mailtje gestuurd naar blizz met deze vraag )
Ik heb een 8 dagen terug de 10 day trial gestart (wilde het weer eens proberen met een maatje )
Vervolgens heb ik nu de Resurrect gezien en ook een resurect invite ontvangen ..
Maar als i hem wil accepteren dan krijg ik dat ik "not eligible" ben, voor zover ik kan vinden wordt deze niet verzonden als de ontvanger hem niet kan gebruiken. .
Zou ik nu moeten wachten tot m'n 10 day trial (morgen avond) is afgelopen voordat ik deze resurrect kan gebruiken?
Of is dit een enkeltje "youre fucked" en door het activeren van die 10 dagen trial heb ik nu een hele leuke deal misgelopen?
Dat. Tenminste; ik neem aan dat je die 10day trial op je al bestaande account hebt geactiveerd? Anders weet ik het niet zeker.Heinzzy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:50:
[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 07-03-2012 12:52 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Deze vergelijking gaat voor (volgens mij) alle abonnementen in Nederland op. Maatschappijen zijn altijd blijer met een nieuwe klant dan met een bestaande. Alleen mobiele telefoonmaatschappijen willen na bellen nog wel eens een goede actie doen, omdat je een goede klant voor ze bent (oftewel, je gaat altijd over je abonnementskosten heen). Die actie is bij mij tot nu toe echter nog nooit zo goed geweest als het worden van een nieuwe klant.Mektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:43:
indeed doet me aan ziggo denken.
Maar goed, is allemaal off-topic. Ik zou graag willen zien wat de reactie van een blizz employee is, als deze al komt.
Gisteren mijn full-heirloom rogue van 29 naar 40 geleveld in 2.5 uur, door alleen te questen. Ook al zegt Blizzard dat ze de quests zo leuk mogelijk gemaakt hebben, het is toch nog wel bijzonder vaak zo dat je 8beertjes, 3 wolfjes en 712 humanoids neer moet maaien.
Op m'n bestaande account die ik al zeker een jaar niet had ingelogd daarvoor. .Seraphin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:51:
[...]
Dat. Tenminste; ik neem aan dat je die 10day trial op je al bestaande account hebt geactiveerd? Anders weet ik het niet zeker.
Zou wel universily stupid zijn als dit zo is
Ik denk dat Blizzard wel menselijk genoeg is, om jouw alsnog dit voordeel te geven. Maar misschien ook niet. Gewoon dreigen weer weg te gaan anders, dat blijkt te helpen.Heinzzy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:50:
Volgens mij mag je ook niet eerder een scroll of ressurection geaccept hebben
Heb hetzelfde probleem met die trial, heb ook al een support ticket gemailed, zou anders heel erg genaaid zijn...
Vandaag zijn de raids weer gereset. Ik heb nu 4 chars die de LFR doormogen, kijken of ik deze week een beetje geluk ga krijgen met drops.
Dat hoopte ik dus ookRakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:54:
[...]
Ik denk dat Blizzard wel menselijk genoeg is, om jouw alsnog dit voordeel te geven. Maar misschien ook niet. Gewoon dreigen weer weg te gaan anders, dat blijkt te helpen.
Zou het opzich al fijn vinden als ik gratis 1 van m'n bestaande 80's zou mogen transferen naar dezelfde server als waar ik opnieuw ben begonnen omdat een ingame maatje daarheen is gegaan in de tijd dat wij weg zijn geweest. .
Gratis dan wel
[ Voor 20% gewijzigd door Heinzzy op 07-03-2012 13:02 ]
Net e-mail naar mn eigen battle net gestuurd (is dode account aan gekoppeld met alleen battle chest). Dus hoop dat ik snel de e-mail krijg om te ressurecten
@ Seraphin: Soms zit t mee, soms zit t tegen. Zulk soort spelers (/hunters) kan ik ook altijd slecht hebben… als je eenmaal wat betere gear hebt kun je HoT’s doen. Daar zitten naar mijn ervaring toch minder retards in.
@ SoR: Zat zelf gister nog te overwegen om een warrior/ lock te levellen… Uiteindelijk nog niet gedaan omdat ik zo’n ontzettende hekel heb aan levellen. Jammer dat ik geen andere account heb met een low level altje van vroeger.
Trouwens gister na de DW kill even met wat guildies HoT ingedoken. 2 arms warriors een retri en ik als feral tank. We kregen een shaman die begon met ‘Hi! Oh shit… 4 melee…oh nice a guildrun!’ De eerste baas ging rond de 30 seconden neer, was leuk! Ik op 35k dps. De warriors op 48k en 50k en de retri op 52k dps. Lang leven burst cooldowns!
@ SoR: Zat zelf gister nog te overwegen om een warrior/ lock te levellen… Uiteindelijk nog niet gedaan omdat ik zo’n ontzettende hekel heb aan levellen. Jammer dat ik geen andere account heb met een low level altje van vroeger.
Trouwens gister na de DW kill even met wat guildies HoT ingedoken. 2 arms warriors een retri en ik als feral tank. We kregen een shaman die begon met ‘Hi! Oh shit… 4 melee…oh nice a guildrun!’ De eerste baas ging rond de 30 seconden neer, was leuk! Ik op 35k dps. De warriors op 48k en 50k en de retri op 52k dps. Lang leven burst cooldowns!
Anoniem: 384805
zou iemand mij ook een scroll of ressurection kunnen sturen ? ben er een tijd mee gestopt en lijkt me nu wel weer leuk om te gaan spelen met uitzicht naar de nieuwe expansion
alvast bedankt.
DM meAnoniem: 384805 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:06:
zou iemand mij ook een scroll of ressurection kunnen sturen ? ben er een tijd mee gestopt en lijkt me nu wel weer leuk om te gaan spelen met uitzicht naar de nieuwe expansionalvast bedankt.
HEb eigenlijk wel de smaak te pakken met lvlen van alts
Mijn druid is van lvl 68 naar 85 gegaan in 6 uur played, en is nu ilvl 383 en bijna zijn offspec healing setje compleet. Heb alleen de Deepholm Quests overgeslagen dus had sneller kunnen gaan wan EXP krijg je amper in die tot lvl 83 dungeons en voor therazane moet ik deze dus nog doen maar denk dat ik gewoon de pvp shoulder chants gebruik.
Nu zit ik serieus er over na te denken om mijn lvl 80 DK ook naar 85 te brengen, via LFG en tanking gaat het rap naar lvl 83. Deepholm Quests doen voor therazane rep en dan op lvl 84 de lvl 85 dungeons lopen voor hun quests en gear zodat het makkelijker is om ilvl 353 (voor HoT dungeons) te halen zonder te veel pvp items.
Mijn druid heeft intotaal maar 3 pvp items nodig gehad om HoT te kunnen lopen, Shoulders, Cloak (die eigenlijk pas te vervangen hoeft te worden met VP cloak liefst met se 403 pvp crit cloak (BiS)) en een relic.
Enigste pvp item die hij nog heeft is dus de cloak
Hopen dat de DK ook zoveel geluk heeft met looting, druid had 8 items van de 8 bosses in mijn LFR run (3 van de 4 trinkets die ik wou hebben voor tanking, nu alleen nog Pride looten) 2x shoulders Morchok en T13 van gunship gekregen, Belt van hagara en 1x DW madness weapons
Intellect Staff (had een guildy gewonnen) voor offspec.
Morchok shoulders zijn nu dus overbodig, heb ze dus gebruikt tot aan 2nd wing gunship waar ik mijn t13 shoulder token kreeg. Nu dient deze shoulders voor transmog
Vorige week was zowiezo al prettig qua loot, alt run heeft mijn mage van ilvl 391 naar ilvl 395 gebracht.
They see me looting they hatin !!
Een guildy heeft een rogue die samen met mij 85 is geworden, alleen hij heeft issues met loot..
Het dropped niet voor hem, maakt het alleen maar leuker
Mijn druid is van lvl 68 naar 85 gegaan in 6 uur played, en is nu ilvl 383 en bijna zijn offspec healing setje compleet. Heb alleen de Deepholm Quests overgeslagen dus had sneller kunnen gaan wan EXP krijg je amper in die tot lvl 83 dungeons en voor therazane moet ik deze dus nog doen maar denk dat ik gewoon de pvp shoulder chants gebruik.
Nu zit ik serieus er over na te denken om mijn lvl 80 DK ook naar 85 te brengen, via LFG en tanking gaat het rap naar lvl 83. Deepholm Quests doen voor therazane rep en dan op lvl 84 de lvl 85 dungeons lopen voor hun quests en gear zodat het makkelijker is om ilvl 353 (voor HoT dungeons) te halen zonder te veel pvp items.
Mijn druid heeft intotaal maar 3 pvp items nodig gehad om HoT te kunnen lopen, Shoulders, Cloak (die eigenlijk pas te vervangen hoeft te worden met VP cloak liefst met se 403 pvp crit cloak (BiS)) en een relic.
Enigste pvp item die hij nog heeft is dus de cloak
Hopen dat de DK ook zoveel geluk heeft met looting, druid had 8 items van de 8 bosses in mijn LFR run (3 van de 4 trinkets die ik wou hebben voor tanking, nu alleen nog Pride looten) 2x shoulders Morchok en T13 van gunship gekregen, Belt van hagara en 1x DW madness weapons
Morchok shoulders zijn nu dus overbodig, heb ze dus gebruikt tot aan 2nd wing gunship waar ik mijn t13 shoulder token kreeg. Nu dient deze shoulders voor transmog
Vorige week was zowiezo al prettig qua loot, alt run heeft mijn mage van ilvl 391 naar ilvl 395 gebracht.
They see me looting they hatin !!
Een guildy heeft een rogue die samen met mij 85 is geworden, alleen hij heeft issues met loot..
Het dropped niet voor hem, maakt het alleen maar leuker
Ik zit nog steeds te Twijfelen...
Ik zoek een character waarmee ik een hoop kan soloén alleen ben ik al bezig met een Pally en DK naar 80 / 85 te levelen.
Dus ik zit nu met dilema zou ik een Lock / Priest / Rogue nemen.
Waarschijnlijk is een lock te squishy om raids ( 80 / 70 / 60 te soloén of kan dat wel ? )
Priest kan healen en heeft erg toffe gear looks.
Rogue kan ik wel gebruiken voor PvP char met toffe looks en natuurlijk lockboxes voor insane...
Hmmmmm
Ik zoek een character waarmee ik een hoop kan soloén alleen ben ik al bezig met een Pally en DK naar 80 / 85 te levelen.
Waarschijnlijk is een lock te squishy om raids ( 80 / 70 / 60 te soloén of kan dat wel ? )
Rogue kan ik wel gebruiken voor PvP char met toffe looks en natuurlijk lockboxes voor insane...
Hmmmmm
Welke class kan het best oude content doen samen met een Warlock op 85? Dit is grotendeels in 5 man gear. Deze wil ik dan graag gaan doen via de Scroll:
Hunter, of Priest of Rogue
Hunter, of Priest of Rogue
Shadow priests kunnen solo'en (WotLK content)Mektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:18:
Ik zit nog steeds te Twijfelen...
Hmmmmm
Ok niet alles maar ze kunnen het wel alleen heb je een decent ilvl nodig.
Locks zelfde, met void walker kunnen ze wel wat solo'en, maar de echte solo kings zijn toch de DK's.
Rogue pvp, heb een lvl 67 rogue (mijn eerste char ever) en het leukste aan rogue pvp is Sap.
Sap > Sap > Sap > Sap op 1 target is serieus enigste wat ik deed in BG's en had er plezier in.
Rogue's zelf vind ik niets aan om te spelen.
Priest it is..
De lore en de gear en de manier van bevalt me prima, al heb ik al een lvl 80 priest gehad op een maat ze account is het nu tijd voor een priest voor me zelf.
Vanavond dus een Gnome Female priest starten lvl 1 en dan komt dat dus helemaal goed.
Ga nu nog alleen even een naam vinden die in de priest lore past en dan ga ik maar snel naar 85 en dan Tier 5/6 verzamelen.
en dan daarna LFR in
.
De lore en de gear en de manier van bevalt me prima, al heb ik al een lvl 80 priest gehad op een maat ze account is het nu tijd voor een priest voor me zelf.
Vanavond dus een Gnome Female priest starten lvl 1 en dan komt dat dus helemaal goed.
Ga nu nog alleen even een naam vinden die in de priest lore past en dan ga ik maar snel naar 85 en dan Tier 5/6 verzamelen.
en dan daarna LFR in
Goede keuze !!Mektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:25:
Priest it is...
Let wel, headpieces overlappen shoulders vrij regelmatig
T5/T6 valt je head pieces in je shoulders.
Op het moment bevalt t13 (397 en 384) me erg goed als set, heb dus niets ge-transmogged op offhand na.
Ja dat is inderdaad ook een hele mooie set
.
Ik Ga wel is even neuzen hoe we dat gaan doen, het is eigenlijk de bedoeling mounts en gear te farmen samen met een warrior maatje van me.
af en toe LFR ermee in en als het moet in de GUILD mee.
Ik denk dat ik voor T6 ga en dan Baron Rivendare mount neem, en tegelijk de Mace van Illidan als looks.
Met Brutal ofhand looks.
Denk ik dan al tevreden ben.
Maar goed eerst maar is na 85
.
Ik Ga wel is even neuzen hoe we dat gaan doen, het is eigenlijk de bedoeling mounts en gear te farmen samen met een warrior maatje van me.
af en toe LFR ermee in en als het moet in de GUILD mee.
Ik denk dat ik voor T6 ga en dan Baron Rivendare mount neem, en tegelijk de Mace van Illidan als looks.
Met Brutal ofhand looks.
Denk ik dan al tevreden ben.
Maar goed eerst maar is na 85
Ik heb toen ik een jaartje geleden mn female gnome priest aanmaakte ook flink lopen zoeken naar een passende naam. Heb me kapot gelachen om de namen die je tegenkomt bij sommige topics op de Blizzard fora, erg grappige namen tot aan het grove/ongepaste aan toe. Uiteindelijk, nadat bleek dat een aantal namen al bezet waren, is het gnoompje gedoopt tot PraystationMektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:25:
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Die is wel erg goed, mind if i take ?Moi_in_actie schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:32:
[...]
Ik heb toen ik een jaartje geleden mn female gnome priest aanmaakte ook flink lopen zoeken naar een passende naam. Heb me kapot gelachen om de namen die je tegenkomt bij sommige topics op de Blizzard fora, erg grappige namen tot aan het grove/ongepaste aan toe. Uiteindelijk, nadat bleek dat een aantal namen al bezet waren, is het gnoompje gedoopt tot Praystation
Niet echt female gerelateerd, maar BarryManaLow vind ook ook erg goed voor een mana class gnome maar dan Male
JennyManaLow kan ook
vind ze wel grappig.
Katieparry mijn tank is ook wel een goed
evenals Kimjongskill mijn oude rogue
haha Vind zelf Frostitude ook een goeie mage name ! *Overigens ben ik ook enigszins teleurgesteld dat de optie voor spelers die langer spelen niet mogelijk is.. Had graag een mage op level 80 gehad!
[ Voor 35% gewijzigd door hmr op 07-03-2012 13:52 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Leef je uit als die naam nog niet in gebruik is op jouw realm. Ik kan de topics even zo snel niet vinden nu, ik had destijds 2 topics met in totaal iets van 200-300 funny priest names.
Vriend van me heeft zich laatst een gnome warlock gemaakt onder de naam Selenagnomez, ook wel funny. Hij vond het jammer dat je geen gnome hunters kunt maken, anders was t Selenagnomez geworden met als pet Justinbiever.
Haha briljante namen.
Ik heb zelf ooit een mage gezien met de naam 'Amageing' (weet de "e" niet meer zeker trouwens), ook hard om gelachen. Zelf had ik, iets meer een open deur, een female lock genaamd Dottie.
Ik heb zelf ooit een mage gezien met de naam 'Amageing' (weet de "e" niet meer zeker trouwens), ook hard om gelachen. Zelf had ik, iets meer een open deur, een female lock genaamd Dottie.
Anoniem: 93248
Lol, schitterend hoe je die codes na bijna 20 jaar nog steeds uit je geheugen plukt!hmr schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:02:
Mijn hunter heet trouwens Iddqd met als pets idkfa en idpispop
edit: was idpispop trouwens geen idspispopd?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 07-03-2012 14:05 ]
Ben ook wel benieuwd hoeveel mensen geen antwoord geven op je /w omdat ze denken dat je een level 1 spambotje bent
Er is geen beste WoW UI. Dit is puur wat je zelf het prettigste vindt. De een ziet graag een hoop stats enzo in beeld, de andere juist weer niet en ziet graag een hele kale UI.ricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:09:
wat is volgens jullie de beste WoW UI?
Bij een hoop mensen komt je whisper nog niet eens aan vanwege spam filter addons.BlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:05:
Ben ook wel benieuwd hoeveel mensen geen antwoord geven op je /w omdat ze denken dat je een level 1 spambotje bent
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 07-03-2012 14:12 ]
ik zweer bij TukUi in een aangepaste vormricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:09:
wat is volgens jullie de beste WoW UI?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
TukUi met aangepaste vorm for me
asphyxia ofzo
Home made for me !!
I raise you met:
Vanilla UI, met enkel grid in plaats van de wow unitframes. Samen met DBM voor de nodige raid info.
(de wow party/raidframes zijn bij mij hidden)
Vanilla UI, met enkel grid in plaats van de wow unitframes. Samen met DBM voor de nodige raid info.
(de wow party/raidframes zijn bij mij hidden)
[ Voor 13% gewijzigd door ValHallen op 07-03-2012 14:19 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
dangit >< Ik ga nu voor een hunter met IDKFA (jep, all weapon cheat.) Maar gaat dit leuk samen oude content doen met een warlock?
Ik gebruik ook zelfgebakken UI. Het wordt alleen heel lelijk in raids, want dan heb ik een dik nergens passend raid scherm en 1000 buffs die overal overheen springen.
Ik heb toch nog steeds de standaard interface. Vorige week even TukUI/ElvUI geprobeerd, maar dat ging helemaal mis. Foutmeldingen, rare zaken in de UI, ik kon knoppen niet vinden. Was dus snel weer terug bij standaard. Wie weet later nog een poging...
Je hebt weinig samenspel maar je hebt het voordeel dat je een echte tank pet hebt met taunt en met een glyph heeft je misdirection geen cooldown als je die op je pet gebruikt. Mend pet healt ook heel goed en kost niets. Ik denk dat je samen wel een goede interrupt mist.lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:18:
dangit >< Ik ga nu voor een hunter met IDKFA (jep, all weapon cheat.) Maar gaat dit leuk samen oude content doen met een warlock?
Omg je hebt gelijkAnoniem: 93248 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:04:
[...]
Lol, schitterend hoe je die codes na bijna 20 jaar nog steeds uit je geheugen plukt!
edit: was idpispop trouwens geen idspispopd?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zat gister nog Doom te spelen (Ik probeer speedruns te doen), dus het is een leuke linkhmr schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:23:
[...]
Omg je hebt gelijkhaha foutje, was te trots om het eerder op te zoeken! Lees net hierboven dat ik iemand iig heb kunnen overhalen voor de cheatcode name voor een hunter
DM maar!
Edit: Geldt natuurlijk ook als er iemand anders nog een scroll wil
[ Voor 17% gewijzigd door Cipri op 07-03-2012 14:48 ]
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Als iemand nog een scroll nodig heeft kan je mij ook DMen
Nvmricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:08:
Als iemand nog een scroll nodig heeft kan je mij ook DMen
[ Voor 16% gewijzigd door Nostordici op 07-03-2012 15:10 ]
Ook hier staat de DM aan als er scrolls nodig zijn 
Eens kijken of ik vanavond nog iets leuks uit LFR mee kan nemen. Ik heb 1 keer 3 items gewonnen bij 8 bosses en 1 keer 3 items bij 7 bosses, dus ik hoop dat ik weer tot de 3 kan komen, maar dat zou wel uitzonderlijk zijn denk ik
Gisteren won ik trouwens 3x op rij een disenchant roll, dus mooi 3 maelstrom crystals om op de AH te gooien.
Eens kijken of ik vanavond nog iets leuks uit LFR mee kan nemen. Ik heb 1 keer 3 items gewonnen bij 8 bosses en 1 keer 3 items bij 7 bosses, dus ik hoop dat ik weer tot de 3 kan komen, maar dat zou wel uitzonderlijk zijn denk ik
Guildie bij mij won 5/5 tier item in LFR en 1 trinket en 1 wapen bij Deathwing in 1 full run.
Ik zou het niet zo erg vinden als dat me zou overkomenMektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:12:
Guildie bij mij won 5/5 tier item in LFR en 1 trinket en 1 wapen bij Deathwing in 1 full run.
Dat zijn de mooie dagen ja. Ik had de aller eerste dag gewoon meteen 4 piece T13 gewonnen op m'n pally. Was leuk toen we die avond naar DS gingen en het over Transmoggen hadden. "Wow, welke set is dat, die ken ik niet!" `Oh, Tier 13. I already have it yeah...` Maak je je niet populair mee
Ik ben al sinds het begin van DS bezig om me normal Tier leggs / chest / helm te krijgen.
Elke week wint er wel iemand anders, en als er niemand bij is die het moet behalve ik dropt het niet.
AAAAAAAAAAAAAAAAAh
Ik sta al bekend om de ./wrists comments en mezelf van de temple afgooien.....
Echt wtf >.<
als ik ze dus vanavond niet win ga ik echt niet meer raiden deze exp.
Elke week wint er wel iemand anders, en als er niemand bij is die het moet behalve ik dropt het niet.
AAAAAAAAAAAAAAAAAh
Ik sta al bekend om de ./wrists comments en mezelf van de temple afgooien.....
Echt wtf >.<
als ik ze dus vanavond niet win ga ik echt niet meer raiden deze exp.
ik heb altijd alleen maar ongeluk met die LFR had laatst dat ik 3x in 2 raids 1 punt lager rollde dan iemand anders in de groep. om te janken. alle pve die ik heb is bijna gekocht met valor points
Mja ik heb het gewoon tijdens het raiden met me guildricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:19:
ik heb altijd alleen maar ongeluk met die LFR had laatst dat ik 3x in 2 raids 1 punt lager rollde dan iemand anders in de groep. om te janken. alle pve die ik heb is bijna gekocht met valor points
elke bossfight die ik nodig heb
Hahaha xD maar dan is het wel leuk om te raiden. Ik zit altijd met random motherfuckers opgescheept die vaak niet eens tacs hebben gelezen ofzo. Maargoed tegenwoordig lukt het meestal wel. Zit nu sinds een week in een goeie actieve pve guild op realm: Outland (guildnaam: Ethos) nu ga ik eindelijk weer is wat Heroic raids doen. Niet meer gedaan met een guild sinds net nadat Ulduar uitkwamMektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:20:
[...]
Mja ik heb het gewoon tijdens het raiden met me guild, daar zitten ze allemaal al met aaaaah poor mek...
elke bossfight die ik nodig heb
Het is een worgen hunter geworden hier met de naam : Glockwork
Het is nog erger. Sommige zijn pas begonnen met tanken in icecrown (LK)lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:48:
dus op het moment dat je al een 85 rogue hebt, kan je perfect warrior tanking doen? Sorry maar dat werkt niet. Again, in die laatste 5 levels leer je gewoon niet tanken. Zo simpel is het. Ja ok, misschien als je puur via dungeons levelled, maar mijn god, wat moeten die eerste paar dungeons compleet ruk zijn dan om te tanken.
Ik moet er in ieder geval niet aan denken om pas op 80 te beginnen met tanken/healen.
Zo'n tank zit er ook bij mij in de guild, is geleveld als tank maar ik vertik het om met deze persoon dungeons/raids in te gaan. Hij mist gewoon het overzicht en is slecht in het houden van agro.
Gearwise is niet het probleem, hij is zelfs beter ge-geared dan mijn alt-tank maar gear maakt nog geen betere tank
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dat ken ik inderdaad. Onze offtank is een prima tank, maar mist duidelijk het overzicht nog op een aantal vlakken. Hij heeft ervoor gekozen om hit en expertise capped te zijn als druid tank. Het gebeurt tijdens raidavonden vaak genoeg dat ik moet schreeuwen dat hij op moet passen met zn threat (Vengeance ftw) als ik net getaunt heb.sabriel schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:30:
[...]
Het is nog erger. Sommige zijn pas begonnen met tanken in icecrown (LK)
Zo'n tank zit er ook bij mij in de guild, is geleveld als tank maar ik vertik het om met deze persoon dungeons/raids in te gaan. Hij mist gewoon het overzicht en is slecht in het houden van agro.
Gearwise is niet het probleem, hij is zelfs beter ge-geared dan mijn alt-tank maar gear maakt nog geen betere tank.
Hetzelfde geld voor healers en dps natuurlijk. Sommige dps krijgen het altijd voor elkaar om in (wat zij noemen) unavoidable damage te staan terwijl er ook dps zijn die dat (om één of andere magische) bijna nooit hebben.
Ik heb ooit in Naxx even getanked en vervolgens ook pas toen ik op mijn warlock al door ICC heen was gelopen begonnen met tanken. Dat zegt verder niets over de mate van skill die een tank heeft. Als ik eens in de zoveel tijd weer eens heal merk je het ook direct, het verschil tussen een goede en minder goede tank. Niet alleen krijgt een goede tank veel minder damage, de runs lijken veel soepeler te gaan om één of andere reden...
[ Voor 16% gewijzigd door Thysiej op 07-03-2012 15:41 ]
Andersom kan ook. Ik heb vorige tier een warrior geleveled in een weekje ofzo. Alleen ooit prot erop gespeeld, een dag na 85 dingen stond hij vrolijk in FL te tanken (full clear) als main tank. Het is allemaal niet zo moeilijk, en zeker niet na die enorme tank buff/nerf (eye of the beholder). Even lezen, even babbelen met onze main tanks en je bent up to speed qua spelen (voor theorycrafting neem ik gewoon maar even aan dat de EJ guide goed genoeg is).sabriel schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:30:
[...]
Gearwise is niet het probleem, hij is zelfs beter ge-geared dan mijn alt-tank maar gear maakt nog geen betere tank.
Als ik een insta lvl 80 krijg, dan weet ik heus wel bijna het max er binnen een dag uit te halen.
Gear is geen punt, en als de persoon bekend is met wow zou ook de verschillen in speelstijl niet echt een euvel moeten zijn.
Neem gewoon de vuist regel aan: Baddies zijn bad.
Iedereen kan lezen, dus het is gewoon een kwestie van niet willen of eigenwijs zijn.
Ik heb echt al heel lang in me hoofd dat ik een server terug wil die bijvoorbeeld alles gebruikt van Vanilla WoW. gewoon echt alles zoals Pre-TBC.. pas mounts op lvl 40 enzo, pvp titels, zonder BoA gear. Strijden om level 60 te worden. 40man AQ / MC /BWL etc. Maarja dat zal er niet snel inzitten.
Echt pertinente onzin.. Ik ben van mening dat als je een skilled speler bent je elke klas snel en redelijk ( lees voldoende om je rol uit te voeren ) onder de knie kan krijgen. Heeft alleen een kleine voorbereiding nodig, even EJ lezen, een guide op mmo-champ lezen. Even googlen naar bijv 4.3 Bear tanking guid of 4.3 Holydin guide. Ik kan met alle oprechtheid zeggen dat ik veel classes heb gespeeld die ik niet zelf naar de 85 heb gebracht ( accounts van vrienden en guildmates ) en dat PVE performance allemaal niet zo spannend is als je gear het toelaat. Hiermee wil ik dus ook zeggen dat dit niet inhoud dat je in green/blue gear zomaar alles kan tanken.sabriel schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:30:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ga er maar gerust vanuit dat dit nooit op de officiele servers gaat gebeuren.ricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:44:
Ik heb echt al heel lang in me hoofd dat ik een server terug wil die bijvoorbeeld alles gebruikt van Vanilla WoW. gewoon echt alles zoals Pre-TBC.. pas mounts op lvl 40 enzo, pvp titels, zonder BoA gear. Strijden om level 60 te worden. 40man AQ / MC /BWL etc. Maarja dat zal er niet snel inzitten.
Er zullen vast wel opties zijn om een private server te gebruiken. Maar dan moet je genoegen nemen met enkele mensen online, een slechte performance en cheats.
What this guy says !Darkangle schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:41:
[...]
Andersom kan ook. Ik heb vorige tier een warrior geleveled in een weekje ofzo. Alleen ooit prot erop gespeeld, een dag na 85 dingen stond hij vrolijk in FL te tanken (full clear) als main tank. Het is allemaal niet zo moeilijk, en zeker niet na die enorme tank buff/nerf (eye of the beholder). Even lezen, even babbelen met onze main tanks en je bent up to speed qua spelen (voor theorycrafting neem ik gewoon maar even aan dat de EJ guide goed genoeg is).
Als ik een insta lvl 80 krijg, dan weet ik heus wel bijna het max er binnen een dag uit te halen.
Gear is geen punt, en als de persoon bekend is met wow zou ook de verschillen in speelstijl niet echt een euvel moeten zijn.
Neem gewoon de vuist regel aan: Baddies zijn bad.
Iedereen kan lezen, dus het is gewoon een kwestie van niet willen of eigenwijs zijn.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Indeed dat zou ik op 3 accounts spelenBlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:47:
[...]
Ga er maar gerust vanuit dat dit nooit op de officiele servers gaat gebeuren.
Er zullen vast wel opties zijn om een private server te gebruiken. Maar dan moet je genoegen nemen met enkele mensen online, een slechte performance en cheats.
1 in vanilla
1 op TBC
1 op Cata
Dit vraag ik mij af. Als je altijd alleen maar getanked hebt en je bent een goede tank. Kan je dan in één dag zomaar een 'redelijke' healer zijn? Ik had daar in het begin toch echt moeite mee, toen ik voor het eerst ging healen op mijn paladin. Nog nooit gehealed(op geen enkele character), wel guides e.d. gelezen. Toch is het een heel andere manier van spelen, die mij toch wel even wat tijd heeft gekost om te leren...hmr schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:47:
[...]
Echt pertinente onzin.. Ik ben van mening dat als je een skilled speler bent je elke klas snel en redelijk ( lees voldoende om je rol uit te voeren ) onder de knie kan krijgen. Heeft alleen een kleine voorbereiding nodig, even EJ lezen, een guide op mmo-champ lezen. Even googlen naar bijv 4.3 Bear tanking guid of 4.3 Holydin guide. Ik kan met alle oprechtheid zeggen dat ik veel classes heb gespeeld die ik niet zelf naar de 85 heb gebracht ( accounts van vrienden en guildmates ) en dat PVE performance allemaal niet zo spannend is als je gear het toelaat. Hiermee wil ik dus ook zeggen dat dit niet inhoud dat je in green/blue gear zomaar alles kan tanken.
Sidenote: Ik zeg niet dat het makkelijk of moeilijk is, alleen dat het een geheel andere manier is van spelen. Die wisseling kan ervoor zorgen dat je echt niet in één dag een nieuwe manier van spelen onder de knie hebt.
Maar als ze een servers officieel zouden doen met dit idee zou er volgens mij echt heel veel animo voor zijnBlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:47:
[...]
Ga er maar gerust vanuit dat dit nooit op de officiele servers gaat gebeuren.
Dat denk ik ook wel, persoonlijk zou ik dan gaan spelen op een TBC realm. Maar ben bang dat ze nooit zulke realms op gaan zetten.ricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:57:
[...]
Maar als ze een servers officieel zouden doen met dit idee zou er volgens mij echt heel veel animo voor zijn
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
TBC realms zouden godly zijn! maar dan ook met de patch van TBC, dus 2.x
Initieel? Sure, maar voor hoe lang? Over een half jaar heb je genoeg van alleen maar AQ en Naxx runnen, en dan speelt er niemand meer.ricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:57:
[...]
Maar als ze een servers officieel zouden doen met dit idee zou er volgens mij echt heel veel animo voor zijn
Mensen zitten nu al te zeuren dat ze genoeg hebben van Dragon Soul, en deze mensen claimen het hardste dat ze weer op een Pre-BC realm zouden spelen als die er was. Sure they would, maar na een week of 3 is het allemaal weer oud voor ze.
En daar gaan we......[insert trommelgeroffel] ...... de nieuwe topicstart met nieuw deel:
• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 256
Graag daar verder!!!

Graag daar verder!!!
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 07-03-2012 16:04 ]
Wedje dat binnen een dag de Vanilla-WoW realm forums vol staan met verzoekjes dat ze stiekum toch connected flight paths willen.
eerste 3 jaar hebben we toch ook vanilla gespeeld zonder TBC.Cipri schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:02:
[...]
Initieel? Sure, maar voor hoe lang? Over een half jaar heb je genoeg van alleen maar AQ en Naxx runnen, en dan speelt er niemand meer.
Mensen zitten nu al te zeuren dat ze genoeg hebben van Dragon Soul, en deze mensen claimen het hardste dat ze weer op een Pre-BC realm zouden spelen als die er was. Sure they would, maar na een week of 3 is het allemaal weer oud voor ze.
zelf verplaatst naar het nieuwe topic
[ Voor 92% gewijzigd door Mithrildor op 07-03-2012 16:07 ]
DusRakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:03:
En daar gaan we......[insert trommelgeroffel] ...... de nieuwe topicstart met nieuw deel:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()