Daar ben ik ook benieuwd naarricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:39:
Maar lees ik nou goed hier dat je het naar een character moet sturen die je al hebt? .. dus stel je ressurect een account dan kan je niet een nieuwe character maken die dan level 80 wordt?
Maak level 1 aan van class/race ga naar battle.net en claim.I just accepted a Scroll of Resurrection. How do I level boost my character?
Log in to your Battle.net Account and click on the resurrected license. Once you’re on the Game Management page, click Claim Rewards and select the character to level along with their spec. The next time you log in, they’ll be ready to adventure in a sundered Azeroth!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:44:
alleen een punt, wat voor gear krijg je als je inlogged?zou wel humor zijn om met de level 1 gear op 80 te zitten.
Keyword hier : FAQHow does the boost to level 80 work for the Scroll’s recipient?
After accepting the Scroll, the recipient can choose one character to boost to level 80. The character’s spec will be chosen by the recipient prior to completing the level boost and the character will also be given appropriate talents under the chosen spec. The character will be placed in his or her faction’s capital city and will be ready to adventure immediately. This means that the character will be granted all class skills and spells up to level 80, a flying mount and riding skill, and a green quality set of level- and spec-appropriate gear for leveling.
Any gear that was on the character prior to the level boost will be mailed back to the character via in game mail.
Hunter pets will not be given a spec, so level boosted Hunters will need to spec out their pets normally after logging in for the first time.
Note: Active quests may be abandoned when a level boost is performed. If a quest is abandoned in this way, you will be able to pick it up normally from the NPC who originally gave you the quest.
Je krijgt een setje groen ivl 232 gear van de juiste soort voor je gekozen spec.lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:44:
alleen een punt, wat voor gear krijg je als je inlogged?zou wel humor zijn om met de level 1 gear op 80 te zitten.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik denk ik me keus al heb gemaakt !
Heb nu Main Mage 85
Pally 76
DK 70
Druid 60
Rogue 30
Shamman 30
Denk ik voor priest ga
Shaman 85Mektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:46:
Ja inderdaad
Ik denk ik me keus al heb gemaakt !
Heb nu Main Mage 85
Pally 76
DK 70
Druid 60
Rogue 30
Shamman 30
Denk ik voor priest gamet res games
Druid 81
Warrior 80
Mage 78
Priest -> 61
Warlock -> 63
Ik zit te twijfelen ik ga of een priest richting lv80 boosten of een paladin
Paladin 85
Mage 85
Druid 50
Warrior 70
Death Knight 80
Rogue 85
Geen idee wat nu
Een priest van 61 naar 80 kan je in een weekendje doen met wat heirlooms.ShadowBumble schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:48:
[...]
Shaman 85
Druid 81
Warrior 80
Mage 78
Priest -> 61
Warlock -> 63
Ik zit te twijfelen ik ga of een priest richting lv80 boosten of een paladin
Dungeons healen tot 68 en dan met je shadowspec alles slopen wat je tegenkomt. Dan ben je level 80 voordat je dragonblight uit bent.
Dat zullen ze never nooit gaan maken, komt te veel kritiek op en verliezen ze nog meer spelers.lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:28:
Ik denk ook dat dit gaat komen. Gewoon insta level voor 50 euro ofzo.
Ze doen dit alleen nu om weer gestopte spelers terug te winnen.
Ik hoop het, maar het zou me gewoon niets verbazen.Hatsjoe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:50:
[...]
Dat zullen ze never nooit gaan maken, komt te veel kritiek op en verliezen ze nog meer spelers.
Ze doen dit alleen nu om weer gestopte spelers terug te winnen.
Daar heb je gelijk in de full heirlooms heb ik toch al dfie gebruikte ik namelijk ook op mijn MageBlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:49:
Een priest van 61 naar 80 kan je in een weekendje doen met wat heirlooms.
Het had veel leuker geweest als Blizzard wat anders had geboden voor diegene die de resurrect uitvoert, zoals die gratis lvl 80. Ik heb nog wel 1 of 2 altjes ergens rondzwerven van rond de lvl 40 die me leuk lijken om op 80+ wat dungeons/heroics mee te doen, maar waar ik echt niet het geduld voor kan opbrengen dat ding door al die instances heen te rammen van 40-80. Of in andere gevallen (wat ik destijds met mn paladin had): een nieuwe char vanaf 1 beginnen had ik geen zin in, omdat ik die class op low level ontzettend saai vond. Naderhand, op 70+ begon het pas leuk te worden (mn pala is op dit moment de enige char die raid en waarmee ik er ook plezier in heb).
Of anders ook voor het aanbrengen van een speler een week gratis gametime krijgen, of een tijdelijke recruit-a-friend bonus om samen met de resurrected persoon een character te levelen. Wat mij betreft is zowat alles beter dan nog weer zo'n saaie mount.
Anyway tot zover mijn gezeur daarover. Iets wat mij de laatste tijd opvalt (het kan toeval zijn) is dat ik met de random heroic (alle heroics, niet alleen HoT) nooit meer Zul'Aman of Zul'Gurub krijg. Puur uit verveling of voor de satchel doe ik nog regelmatig wat heroics op mn prot pala en ik krijg een grote diversiteit aan instances, maar nooit meer ZA/ZG. Nu kan dit toeval zijn, maar in de afgelopen 4-6 weken heb ik toch zeker 50-100 random heroics gedaan en geen 1 keer een ZA of ZG. Iemand anders hier ook "last" van?
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Dat zou voor mij betekenen dat ik eindelijk eens een high-lvl shammie zou hebben.
Want nu we het toch over de lijstjes hebben met chars, ik heb:
- Druid - 85. 1st char ever (maart 2006) en zie ik nog steeds als mijn main
- Pala - 85. Tijdens WotLK gerolled en naar 80 gebracht, daarna eigenlijk nooit meer aangeraakt. Afgelopen weekend 85 gedinged. Op dit moment heb ik op dit char de meeste lol!
- Mage - 84. Mijn "officiële alt" tijdens TBC (een paar Kara raids mee gedaan, 1x Maggie) en had tijdens TBC al de 280% flightspeed, tot afgunst van sommige guildies.
In de begindagen van cata naar 84 gerushed zodra main 85 was, daarna als een baksteen laten vallen.
- Lock - 80. 2e char ooit gerolled. Nooit echt iets mee gedaan maar in de loze uurtjes stukje bij beetje omhoog gelevelled.
- Hunter - 80. Zie boven
- DK - 83. Tijdens WotLK als probeersel gerolled en tot 80 gelevelled. Nu af en toe een beetje mee bezig. Gaat de 85 misschien wel/niet halen.
- Rogue - 55. Een TBC speeltje. De grap is: elke keer als ik er op speel bevalt het me eerst even heel erg goed, maar om de een of andere reden kan ik me er nooit toe zetten om consequent door te levellen.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Dat zou weer schelen.
Gevoelsmatig zit dit niet helemaal recht.
know what u meanDarkangle schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:01:
Wel raar dat ik geen voordelen krijg (of een bedankje) voor mijn account. Ik betaal sinds dat wow live is in europa mijn account, maar heb minder perks dan quitters.
Ja, helemaal mee eens.Darkangle schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:01:
Wel raar dat ik geen voordelen krijg (of een bedankje) voor mijn account. Ik betaal sinds dat wow live is in europa mijn account, maar heb minder perks dan quitters.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Draadje er over gestart om te kijken of iemand met een zinnig weerwoord mijn onderbuik gevoel kan weerleggen (zou prettig zijn), echter het enige dat ze als reward zien is de year sub.
Mezelf vastleggen voor een jaar zie ik nou niet echt als een voordeeltje voor mezelf.
Als dat account op een ander Battle.Net account staat, dan kan dat gewoon inderdaad.BlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:00:
Kan je ook met een scroll je eigen account ressurecten, een level 80 maken en alleen die level 80 transferren binnen die 7 dagen?
Dat zou weer schelen.
Helemaal mee eens. Ik betaal al jaren voor WoW maar krijg minder terug dan de mensen die Blizzard amper (financieel) geholpen hebben.Darkangle schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:01:
Ja, dat is precies wat ik bedoel. Bij recruit-a-friend krijgt de recruiter nog wat leuke extra's, zoals samen met die persoon characters 4 keer zo snel levelen en krijg je ook 30 gratis lvl's voor een character naar keuze. Dit keer zijn (bijna) alle voordelen voor diegene die je aandraagt.Darkangle schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:01:
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ik ben voorzien, thanks!
[ Voor 12% gewijzigd door Pandeiro op 07-03-2012 12:37 ]
- Mount richting Main
- En via battle.net kan je een character op je account in 1x lv80 maken
Dus eerst even de toon die je wilt op lv1 aanmaken, en dan via de b.net pagina instant lv80.
Vrij simpel dus.
Vanavond dus even een character aanmaken en direct omhoog boosten nog geen flauw idee class trouwens iemand nog leuke suggesties ?
Heb nu al een Mage, Shaman, Druid & Warrior in of rond de 80-85 range zitten, dan heb ik nog een Priest & warlock op lv63 wachten.
Kortom geef maar een leuke suggestie
Ik wil wel een scroll sturenPandeiro schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:22:
Ik zou het ook wel weer eens willen spelen om te zien wat alle veranderingen zijn. Wie kan ik een DM sturen voor een scroll?
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 07-03-2012 12:37 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Paladin 85
Shaman 83
Warrior 70
Rogue 63
Hunter 58
Warlock 58
Druid 46
Priest 46
Ik heb ook geen idee meer.
M'n druid level ik via RaF dus die valt gelijk af
En dat is dus precies mijn planRakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:36:
Zou het ook mogelijk zijn als je jouw tweede account, welke op dezelfde naam staat, eenmaal dat gebooste character heeft, dat je dan het character laat verhuizen naar je main account.
[ Voor 48% gewijzigd door corset op 07-03-2012 12:37 ]
die had ik dus al in de 6x range zitten beetje zonde om die te gaan boosten
Dat kan mits je beide account op dezelfde naam hebt geregistreerdRakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:36:
Zou het ook mogelijk zijn als je jouw tweede account, welke op dezelfde naam staat, eenmaal dat gebooste character heeft, dat je dan het character laat verhuizen naar je main account. Easy level 80 erbij is dat dan
Sorry, 80 DK vergeten xDRakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:37:
Je hebt nog geen DK
Ach, boeit me eigenlijk niet zo..Hatsjoe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:10:
[...]
Helemaal mee eens. Ik betaal al jaren voor WoW maar krijg minder terug dan de mensen die Blizzard amper (financieel) geholpen hebben.
Ik heb die jaren plezier gehad met wow, hun met een andere game.
Het is gewoon een manier om wat spelers terug te krijgen die naar Rift/SW:ToR zijn gegaan en niet tevreden zijn.
Slimme zet en elk ander bedrijf zal het doen.
Zelfde als met de Nuon, als je al klant ben krijg je ook niet de korting die je als nieuwe klant krijgt.
(pas als je erg aandringt en dreig weg te gaan naar een ander)
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
nieuwe user = 99 euro decoder etc
user die al 10 jaar abbonee is via casema etc = 199 euro voor een decoder.
Gelukkig naar wat wikken en wegen toch voor 99 gehad, maar het slaat nergens op ze de suggestie geven.
zeg je abbo op en na een maand kom je terug >.>
Gisteren mijn eerste HC op mijn pala sinds die 85 is (zie eerdere post), sowieso de eerste HC sinds mijn extended wow-break van een jaar. Kreeg meteen Grim Batol voor mijn kiezen. Die heb ik maar 1x gezien de afgelopen weken tijdens het levellen (i.t.t. b.v. de 6x BRC), dus tacts was wel ff heel diep nadenken hoe alles ook alweer zat, vooral op HC.
En nu komt het: Hunter kon/wilde niet CCen. "I don't like to trap". Toen ik vervolgens aangaf dat het voor mij als vers gedingde tank problemen kon opleveren om alles zonder CC te tanken, gaf de DK in de groep mij de les: "use hammer of the righteous". OK. Dit was overigens al de 2e hunter in 1 week tijd die niet kon/wilde trappen. In VP was ik ook al zo'n karakter tegengekomen toen ik verzocht om 1 van de 2 healers in CC te zetten.
Vervolgens op Umbriss 3 wipes. In eerste instantie dacht ik zelf zaken niet goed te doen (ik ging zelf 2x als eerste vrij plots neer). Naderhand besefte ik me pas dat de paarse trogg wel werd gekilled, maar dan op close range van waar ik de boss & overige trogss stond te tanken. Handig.
Goed, uiteindelijk netjes neergekregen. Op de 2e boss (naam ff kwijt, die kerel met zijn draak) heb ik zelf een wipe veroorzaakt; fire elemental zat mij op mn hielen, de enige richting die ik op dat moment nog op kon lopen was in de AOE van draak. Net iets te lang getwijfeld -> kaboem.
Gelukkig geen nerdrage tijdens de run, maar om nou te zeggen "goh wat een leuke groep mensen", neuh.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik heb een 8 dagen terug de 10 day trial gestart (wilde het weer eens proberen met een maatje )
Vervolgens heb ik nu de Resurrect gezien en ook een resurect invite ontvangen ..
Maar als i hem wil accepteren dan krijg ik dat ik "not eligible" ben, voor zover ik kan vinden wordt deze niet verzonden als de ontvanger hem niet kan gebruiken. .
Zou ik nu moeten wachten tot m'n 10 day trial (morgen avond) is afgelopen voordat ik deze resurrect kan gebruiken?
Of is dit een enkeltje "youre fucked" en door het activeren van die 10 dagen trial heb ik nu een hele leuke deal misgelopen?
( Ik heb ook even een mailtje gestuurd naar blizz met deze vraag )
Dat. Tenminste; ik neem aan dat je die 10day trial op je al bestaande account hebt geactiveerd? Anders weet ik het niet zeker.Heinzzy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:50:
Of is dit een enkeltje "youre fucked" en door het activeren van die 10 dagen trial heb ik nu een hele leuke deal misgelopen?
[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 07-03-2012 12:52 ]
Deze vergelijking gaat voor (volgens mij) alle abonnementen in Nederland op. Maatschappijen zijn altijd blijer met een nieuwe klant dan met een bestaande. Alleen mobiele telefoonmaatschappijen willen na bellen nog wel eens een goede actie doen, omdat je een goede klant voor ze bent (oftewel, je gaat altijd over je abonnementskosten heen). Die actie is bij mij tot nu toe echter nog nooit zo goed geweest als het worden van een nieuwe klant.Mektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:43:
indeed doet me aan ziggo denken.
nieuwe user = 99 euro decoder etc
user die al 10 jaar abbonee is via casema etc = 199 euro voor een decoder.
Gelukkig naar wat wikken en wegen toch voor 99 gehad, maar het slaat nergens op ze de suggestie geven.
zeg je abbo op en na een maand kom je terug >.>
Maar goed, is allemaal off-topic. Ik zou graag willen zien wat de reactie van een blizz employee is, als deze al komt.
Gisteren mijn full-heirloom rogue van 29 naar 40 geleveld in 2.5 uur, door alleen te questen. Ook al zegt Blizzard dat ze de quests zo leuk mogelijk gemaakt hebben, het is toch nog wel bijzonder vaak zo dat je 8beertjes, 3 wolfjes en 712 humanoids neer moet maaien.
Op m'n bestaande account die ik al zeker een jaar niet had ingelogd daarvoor. .Seraphin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:51:
[...]
Dat. Tenminste; ik neem aan dat je die 10day trial op je al bestaande account hebt geactiveerd? Anders weet ik het niet zeker.
Zou wel universily stupid zijn als dit zo is
Ik denk dat Blizzard wel menselijk genoeg is, om jouw alsnog dit voordeel te geven. Maar misschien ook niet. Gewoon dreigen weer weg te gaan anders, dat blijkt te helpen.Heinzzy schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:50:
( Ik heb ook even een mailtje gestuurd naar blizz met deze vraag )
Dat hoopte ik dus ookRakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:54:
[...]
Ik denk dat Blizzard wel menselijk genoeg is, om jouw alsnog dit voordeel te geven. Maar misschien ook niet. Gewoon dreigen weer weg te gaan anders, dat blijkt te helpen.
Zou het opzich al fijn vinden als ik gratis 1 van m'n bestaande 80's zou mogen transferen naar dezelfde server als waar ik opnieuw ben begonnen omdat een ingame maatje daarheen is gegaan in de tijd dat wij weg zijn geweest. .
Gratis dan wel
[ Voor 20% gewijzigd door Heinzzy op 07-03-2012 13:02 ]
@ SoR: Zat zelf gister nog te overwegen om een warrior/ lock te levellen… Uiteindelijk nog niet gedaan omdat ik zo’n ontzettende hekel heb aan levellen. Jammer dat ik geen andere account heb met een low level altje van vroeger.
Trouwens gister na de DW kill even met wat guildies HoT ingedoken. 2 arms warriors een retri en ik als feral tank. We kregen een shaman die begon met ‘Hi! Oh shit… 4 melee…oh nice a guildrun!’ De eerste baas ging rond de 30 seconden neer, was leuk! Ik op 35k dps. De warriors op 48k en 50k en de retri op 52k dps. Lang leven burst cooldowns!
Verwijderd
DM meVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:06:
zou iemand mij ook een scroll of ressurection kunnen sturen ? ben er een tijd mee gestopt en lijkt me nu wel weer leuk om te gaan spelen met uitzicht naar de nieuwe expansionalvast bedankt.
Mijn druid is van lvl 68 naar 85 gegaan in 6 uur played, en is nu ilvl 383 en bijna zijn offspec healing setje compleet. Heb alleen de Deepholm Quests overgeslagen dus had sneller kunnen gaan wan EXP krijg je amper in die tot lvl 83 dungeons en voor therazane moet ik deze dus nog doen maar denk dat ik gewoon de pvp shoulder chants gebruik.
Nu zit ik serieus er over na te denken om mijn lvl 80 DK ook naar 85 te brengen, via LFG en tanking gaat het rap naar lvl 83. Deepholm Quests doen voor therazane rep en dan op lvl 84 de lvl 85 dungeons lopen voor hun quests en gear zodat het makkelijker is om ilvl 353 (voor HoT dungeons) te halen zonder te veel pvp items.
Mijn druid heeft intotaal maar 3 pvp items nodig gehad om HoT te kunnen lopen, Shoulders, Cloak (die eigenlijk pas te vervangen hoeft te worden met VP cloak liefst met se 403 pvp crit cloak (BiS)) en een relic.
Enigste pvp item die hij nog heeft is dus de cloak
Hopen dat de DK ook zoveel geluk heeft met looting, druid had 8 items van de 8 bosses in mijn LFR run (3 van de 4 trinkets die ik wou hebben voor tanking, nu alleen nog Pride looten) 2x shoulders Morchok en T13 van gunship gekregen, Belt van hagara en 1x DW madness weapons
Morchok shoulders zijn nu dus overbodig, heb ze dus gebruikt tot aan 2nd wing gunship waar ik mijn t13 shoulder token kreeg. Nu dient deze shoulders voor transmog
Vorige week was zowiezo al prettig qua loot, alt run heeft mijn mage van ilvl 391 naar ilvl 395 gebracht.
They see me looting they hatin !!
Een guildy heeft een rogue die samen met mij 85 is geworden, alleen hij heeft issues met loot..
Het dropped niet voor hem, maakt het alleen maar leuker
Ik zoek een character waarmee ik een hoop kan soloén alleen ben ik al bezig met een Pally en DK naar 80 / 85 te levelen.
Dus ik zit nu met dilema zou ik een Lock / Priest / Rogue nemen.
Waarschijnlijk is een lock te squishy om raids ( 80 / 70 / 60 te soloén of kan dat wel ? )
Priest kan healen en heeft erg toffe gear looks.
Rogue kan ik wel gebruiken voor PvP char met toffe looks en natuurlijk lockboxes voor insane...
Hmmmmm
Hunter, of Priest of Rogue
Shadow priests kunnen solo'en (WotLK content)Mektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:18:
Ik zit nog steeds te Twijfelen...
Ik zoek een character waarmee ik een hoop kan soloén alleen ben ik al bezig met een Pally en DK naar 80 / 85 te levelen.
Dus ik zit nu met dilema zou ik een Lock / Priest / Rogue nemen.
Waarschijnlijk is een lock te squishy om raids ( 80 / 70 / 60 te soloén of kan dat wel ? )
Priest kan healen en heeft erg toffe gear looks.
Rogue kan ik wel gebruiken voor PvP char met toffe looks en natuurlijk lockboxes voor insane...
Hmmmmm
Ok niet alles maar ze kunnen het wel alleen heb je een decent ilvl nodig.
Locks zelfde, met void walker kunnen ze wel wat solo'en, maar de echte solo kings zijn toch de DK's.
Rogue pvp, heb een lvl 67 rogue (mijn eerste char ever) en het leukste aan rogue pvp is Sap.
Sap > Sap > Sap > Sap op 1 target is serieus enigste wat ik deed in BG's en had er plezier in.
Rogue's zelf vind ik niets aan om te spelen.
De lore en de gear en de manier van bevalt me prima, al heb ik al een lvl 80 priest gehad op een maat ze account is het nu tijd voor een priest voor me zelf.
Vanavond dus een Gnome Female priest starten lvl 1 en dan komt dat dus helemaal goed.
Ga nu nog alleen even een naam vinden die in de priest lore past en dan ga ik maar snel naar 85 en dan Tier 5/6 verzamelen.
en dan daarna LFR in
Goede keuze !!Mektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:25:
Priest it is...
Let wel, headpieces overlappen shoulders vrij regelmatig
T5/T6 valt je head pieces in je shoulders.
Op het moment bevalt t13 (397 en 384) me erg goed als set, heb dus niets ge-transmogged op offhand na.
Ik Ga wel is even neuzen hoe we dat gaan doen, het is eigenlijk de bedoeling mounts en gear te farmen samen met een warrior maatje van me.
af en toe LFR ermee in en als het moet in de GUILD mee.
Ik denk dat ik voor T6 ga en dan Baron Rivendare mount neem, en tegelijk de Mace van Illidan als looks.
Met Brutal ofhand looks.
Denk ik dan al tevreden ben.
Maar goed eerst maar is na 85
Ik heb toen ik een jaartje geleden mn female gnome priest aanmaakte ook flink lopen zoeken naar een passende naam. Heb me kapot gelachen om de namen die je tegenkomt bij sommige topics op de Blizzard fora, erg grappige namen tot aan het grove/ongepaste aan toe. Uiteindelijk, nadat bleek dat een aantal namen al bezet waren, is het gnoompje gedoopt tot PraystationMektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:25:
Vanavond dus een Gnome Female priest starten lvl 1 en dan komt dat dus helemaal goed.
Die is wel erg goed, mind if i take ?Moi_in_actie schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:32:
[...]
Ik heb toen ik een jaartje geleden mn female gnome priest aanmaakte ook flink lopen zoeken naar een passende naam. Heb me kapot gelachen om de namen die je tegenkomt bij sommige topics op de Blizzard fora, erg grappige namen tot aan het grove/ongepaste aan toe. Uiteindelijk, nadat bleek dat een aantal namen al bezet waren, is het gnoompje gedoopt tot Praystation
Niet echt female gerelateerd, maar BarryManaLow vind ook ook erg goed voor een mana class gnome maar dan Male
[ Voor 35% gewijzigd door hmr op 07-03-2012 13:52 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Leef je uit als die naam nog niet in gebruik is op jouw realm. Ik kan de topics even zo snel niet vinden nu, ik had destijds 2 topics met in totaal iets van 200-300 funny priest names.
Vriend van me heeft zich laatst een gnome warlock gemaakt onder de naam Selenagnomez, ook wel funny. Hij vond het jammer dat je geen gnome hunters kunt maken, anders was t Selenagnomez geworden met als pet Justinbiever.
Ik heb zelf ooit een mage gezien met de naam 'Amageing' (weet de "e" niet meer zeker trouwens), ook hard om gelachen. Zelf had ik, iets meer een open deur, een female lock genaamd Dottie.
Verwijderd
Lol, schitterend hoe je die codes na bijna 20 jaar nog steeds uit je geheugen plukt!hmr schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:02:
Mijn hunter heet trouwens Iddqd met als pets idkfa en idpispop
edit: was idpispop trouwens geen idspispopd?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 14:05 ]
Er is geen beste WoW UI. Dit is puur wat je zelf het prettigste vindt. De een ziet graag een hoop stats enzo in beeld, de andere juist weer niet en ziet graag een hele kale UI.ricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:09:
wat is volgens jullie de beste WoW UI?
Bij een hoop mensen komt je whisper nog niet eens aan vanwege spam filter addons.BlackMage schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:05:
Ben ook wel benieuwd hoeveel mensen geen antwoord geven op je /w omdat ze denken dat je een level 1 spambotje bent
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 07-03-2012 14:12 ]
ik zweer bij TukUi in een aangepaste vormricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:09:
wat is volgens jullie de beste WoW UI?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vanilla UI, met enkel grid in plaats van de wow unitframes. Samen met DBM voor de nodige raid info.
(de wow party/raidframes zijn bij mij hidden)
[ Voor 13% gewijzigd door ValHallen op 07-03-2012 14:19 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Je hebt weinig samenspel maar je hebt het voordeel dat je een echte tank pet hebt met taunt en met een glyph heeft je misdirection geen cooldown als je die op je pet gebruikt. Mend pet healt ook heel goed en kost niets. Ik denk dat je samen wel een goede interrupt mist.lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:18:
dangit >< Ik ga nu voor een hunter met IDKFA (jep, all weapon cheat.) Maar gaat dit leuk samen oude content doen met een warlock?
Omg je hebt gelijkVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:04:
[...]
Lol, schitterend hoe je die codes na bijna 20 jaar nog steeds uit je geheugen plukt!
edit: was idpispop trouwens geen idspispopd?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zat gister nog Doom te spelen (Ik probeer speedruns te doen), dus het is een leuke linkhmr schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:23:
[...]
Omg je hebt gelijkhaha foutje, was te trots om het eerder op te zoeken! Lees net hierboven dat ik iemand iig heb kunnen overhalen voor de cheatcode name voor een hunter
DM maar!
Edit: Geldt natuurlijk ook als er iemand anders nog een scroll wil
[ Voor 17% gewijzigd door Cipri op 07-03-2012 14:48 ]
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Nvmricmaniac schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:08:
Als iemand nog een scroll nodig heeft kan je mij ook DMen
[ Voor 16% gewijzigd door Nostordici op 07-03-2012 15:10 ]
Eens kijken of ik vanavond nog iets leuks uit LFR mee kan nemen. Ik heb 1 keer 3 items gewonnen bij 8 bosses en 1 keer 3 items bij 7 bosses, dus ik hoop dat ik weer tot de 3 kan komen, maar dat zou wel uitzonderlijk zijn denk ik
Ik zou het niet zo erg vinden als dat me zou overkomenMektheb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:12:
Guildie bij mij won 5/5 tier item in LFR en 1 trinket en 1 wapen bij Deathwing in 1 full run.
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Dit topic is gesloten.