Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 255 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 26.985 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren voor het eerst maddness nromal gedaan. Helaas geen kill maar ging over het algemeen wel lekker. Bedoeling was 2 uur en beginnen om 19:00, helaas zaten sommige niet op te letten en kwamen pas 19:40 online terwijl we 21:30 zouden stoppen.

We gingen voor Groen - Rood - Geel - blauw

Gaat eigenlijk best goed, alleen op het 4de platform worden we allemaal nagenoeg 1-shotted door unslowed elementium bolt. Op laatste try deed de shaman een voorstel, waarom niet Groen - Rood - Blauw - Geel.
Oke, daar gaan we voor. Op 1ste platform onze 2de tank :

ik denk dat mijn game-card afgelopen is. Wij lachen, goede grap. Tank dood en 5s later offline. Was hij gewoon dc-ed vanwege het afgelopen zijn van de game-card. Hebben dus helaas niet uit kunnen vinden of Groen - Rood - Blauw - Geel een betere combo voor ons zou zijn.
Hoe overleven de meeste groeps de unslowed elementium bolt.

Ik zit er bijna aan te denken om de tank te vragen om shieldwall te poopen. Als hij 4 pieces heeft moet het volgens mij zo zijn dat shieldwall ook geshared wordt voor zijn teammates.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Soms weet ik ook niet wat ik wil, ben een klein beetje uitgekeken op mijn Shaman, dus besloten om mijn Arcane Mage onder het stof vandaag te halen, gisteren wat normal heroics en Hour of Twlight heroics gedaan, en toch mooi op een ilvl van 363 weten te komen. vanaf 337 :)
Iemand nog tips hoe ik het snelste vanavond toch nog op 372 kan komen, zodat ik nog net voor de reset een LFR kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Wij doen daar altijd Groen - Rood - Geel - Blauw, aangezien blauw de damage buff is en je dan waarschijnlijk de timer niet haalt om de tentacle op tijd neer te krijgen.
Als je een paladin tank hebt is het redelijk eenvoudig:
Op het blauwe platform gaat iedereen behalve de pala tank (die de corruption tanked) zo dicht mogelijk naar het einde van het platform (de tentacle) op het moment dat de elementium bolt aan komt. Er worden raid cooldowns gebruikt om de impact te weerstaan van de bolt en de paladin gebruikt bubble (krijgt wel de debuff van de corruption maar geen damage); dan is het voor de dps zsm nuken van de bolt en de andere tank pakt de corruption over.

Het is daar redelijk veel damage inderdaad, daar zullen cd's voor gebruikt moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 15:32
LangeQuin schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:54:
Iemand nog tips hoe ik het snelste vanavond toch nog op 372 kan komen, zodat ik nog net voor de reset een LFR kan doen?
Als het je puur gaat om zo snel mogelijk LFR in te komen en een beetje gold geen probleem is, dan zou ik even op de AH kijken voor wat BoE's. Op mijn realm zijn de er genoeg 378 BoE's die voor slechts 200-400g gaan (cloth boots) of de cloak van trash uit een van die nieuwe instances (378 cloak met int/crit/haste). Die laatste gaat meestal nog voor net iets meer dan 1k, maar is wel een prima cloak.

Verder zou je, afhankelijk van wat je wilt besteden, ook de valor boots/bracers kunnen kopen van AH. Ook deze zijn flink gekelderd in prijs (bracers 1.5k en boots 2.5k op mijn realm) en zijn natuurlijk erg mooie items (ilvl 397). Tenslotte zou je ook, mocht je niets meer kunnen met je Justice Points kunnen kopen, even een PVP item kunnen halen. Ik heb met mn mage altje ook een tijdje met 2 delen PVP gear gelopen, wat ook nog een setbonus gaf van 80 intellect. Je mist dan wel wat secondary stats door de resillience op de gear, maar ilvl 390 PVP shoulders zijn ondanks dat beter dan de 353 versie die ik ervoor had. Daarbij is voor een Arcane Mage intellect zoveel beter dan al het andere, dat 2 PVP items dankzij de setbonus het nog best wel waard is.

[ Voor 3% gewijzigd door Moi_in_actie op 28-02-2012 09:12 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
Bedankt voor de tips, echter ik heb weinig tot geen gold op deze mage, dus ik denk dat ik wat PvP gear moet gaan verzamelen dan om snel in LFR te komen.
Heb nog een ilvl 325 trinket, een 390 trinket zal mijn ilvl wel wat omhoog schroeven :)
Hopelijk kan ik ze dan weer snel vervangen voor echte PvE items. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Wat betreft trinkets, dan moet je eens gaan kijken in Well of Eternity. De laatste boss dropt daar een 378 trinket met iets van 380 intellect + mastery proc, oftewel zeer nice voor Arcane mages. Is iets lager itemlvl dan zo'n PVP ding, maar in the end heb je meer aan dit ding :)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 15:35
Beste mensen,

heb een brandende vraag over warmaster blacky op het gunship normal mode.

deze fight bij ons is 1 grote teringbende om eerlijk te zijn. ik spreek hier alleen maar over het begin stuk met de adds, (elites, sappers en al die zooi proberen te soaken)

ik heal op mijn druid samen met een disc priest. maar het is zo chaotisch dat je heel snel panic heals gaat doen. zie voor mij veel regrowth. mensen letten echter ook niet echt op. ik soak vaak alleen wat je eigenlijk echt niet moet doen. dps is soms redelijk laag. elites die niet op tijd neergaan voordat de andere komen etc.

nu gaat het wel elke keer wat beter, we hebben nu redelijk wat tries gehad. mijn mana vliegt er niet zo snel meer uit. ik weet wanneer ik damage kan verwachten en probeer die dan ook zo efficient mogelijk te healen.

ik heb helaas geen goed overzicht van ons raid team, aangezien dat nogal eens wil switchen.

wat doen wij:

wij delen de groep op in 4 delen. elk staat op een deel van de boot en zorgt ervoor dat ze zo veel mogelijk soaken in hun range.

we hebben altijd een dk bij ons, die DG de sapper weer helemaal terug naar achteren, de sappers zijn het probleem in ieder geval niet.

de grootste chaos komt er wanneer mensen in de twilight onslaught moeten gaan staan. op de een of andere manier begrijpen mensen het gewoon niet om terug naar hun plaats te lopen.. :P

mijn vraag is, hebben jullie wat tips voor mij? wat is een goede tactic om alles zo ver mogelijk overzichtelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
Moi_in_actie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:19:
Wat betreft trinkets, dan moet je eens gaan kijken in Well of Eternity. De laatste boss dropt daar een 378 trinket met iets van 380 intellect + mastery proc, oftewel zeer nice voor Arcane mages. Is iets lager itemlvl dan zo'n PVP ding, maar in the end heb je meer aan dit ding :)
Ja dat is zeker een mooie trinket, maar dan moeten ze wel droppen natuurlijk. :), gisteren dropte hij ook verloor ik de roll :(
En mijn doel is om vanavond nog LFR te kunnen doen voor de reset, ach ik zie wel waar ik op uitkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
@fenylalaline

Euhm ja, om te beginnen hoe ziet jullie groepsetup er ongeveer uit? Jullie doen 10 mans met 2 healers, bestaat de dps met name uit ranged, of juist melee, of een gelijke mix van beiden?
Je zegt dat de dps vaak laag is, gezien jullie Ultraxion neer halen (tenzij dat iedere keer met de hakken over de sloot is) kan dat niet aan gear liggen. Het zal dan met name liggen aan het feit dat mensen niet effectief bezig zijn (veel dps tijd verliezen). Dit kan wederom zijn doordat men niet optimaal speelt, of men een verkeerde spec heeft. Nu ben ik geen alleskenner m.b.t. de beste spec van iedere class daar, dus dat zou je aan de personen zelf moeten voorleggen.
Wat betreft de elites, ik neem aan dat die gewoon netjes op/naast elkaar getanked worden? Sommige classes hebben veel voordeel van cleave damage en ook al is het slechts een beetje, het helpt zeker.

Verder wat betreft het soaken van de Twilight Onslaught en positionering, dat is op 10 mans iets minder vergevend dan 25 mans. Wat wij op 25 mans altijd doen is bij iedere Onslaught een raidcooldown gebruiken (Rallying Cry, PW:Barrier, Tranquility etc.). Over het algemeen is de kans namelijk het grootst dat mensen dood gaan vlak na de Onslaught, als ze laag op HP staan en een charge krijgen.
Ook zou jij en/of een andere (pref feral) druid Stampeding Roar kunnen gebruiken ná de Onslaught, zodat mensen snel weer op hun plek staan. Kleine dingen als dat zorgen ervoor dat mensen meer dps tijd hebben en het geheel ook minder chaotisch wordt.

Wat betreft healing, tsja ik gebruik mn druid zelden nog. Heb wel alle content gedaan, op zowel 10 als 25 en ik denk dat mn druid nog net ietjes beter in de gear zit (scheelt niet veel). Wat ik me ervan herinner is dat je moet proberen die OMGWTF heals te vermijden. Dat is afhankelijk van je speelstijl en ook gear, waar mastery stacking (en dus low spirit) erg helpt zodat je veel vaker/langer toe kunt met Nourish healing. Verder is het ook een stukje inzicht, inzien waar/wanneer/hoeveel damage iemand krijgt. Als iemand net een grote dmg spike krijgt van zo'n bolt soaken, de elites net op iemand anders hebben gecharged, dan hoef je die persoon niet te spamhealen. Een Rejuv + Nourish is dan voldoende.

Verder dan dat kan ik niet veel tips geven, daar zijn teveel onbekende factoren voor (speelstijl, overall dps, group setup, falen van mensen etc.). Hopelijk helpt dit iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

@Warmaster Moo:

Als ik het zo lees lijkt het alsof de aandacht voor het soaken van de Barrages je DPS afleidt van doen wat ze moeten doen: DPSen. Wat belangrijk is om te weten, is dat de Barrages gecast worden door de Drake adds die aan de zijkanten van het ship vliegen, en af en toe naar het ship toe worden gecatapulteerd geharpooned. Als je ervoor zorgt dat je ranged zich primair focust op één van deze drake adds, en je tanks en melee de andere DPSen zodra deze geland is op het dek, en je weet te voorkomen dat ze weer wegvliegen, er een hele tijd lang geen Barrage gecast wordt.

Wij hebben een behoorlijk melee heavy team, dus wij doen het als volgt:
Als de drakes overvliegen om de melee adds te droppen DoTten we de drakes maximaal vol. Ze vliegen dan uit range, zodat iedereen zich voor even, tot de eerste Onslaught, kan focussen op de Dreadblade add. Deze cleavet, en is het gevaarlijkst. Zodra de Onslaught eraan komt focust alle ranged DPS (dat zijn er 3 of 4 bij ons) zich op de linker drake, en de tanks bewegen de melee add(s) die nog in leven zijn naar de rechter drake. Meestal is de ranged al wel klaar met hun drake, dus ze doen nog maximaal DPS op de rechter drake, en hopelijk ligt deze dan ook het dek te kussen voor hij weer weg kan vliegen. Pas als de drakes dood zijn, of weer weggevlogen (maar dat wil je eigenlijk voorkomen), DPS je de laatste melee add dood.

Sappers hebben uiteraard te allen tijde voorrang. In de Onslaught gaan staan heeft ook voorrang.

Als je alle Sappers weet te killen, en je killt de drakes snel genoeg, hoef je eigenlijk geen enkele Barrage meer te soaken. De kleine beetjes damage die dit doet valt in het niets vergeleken met wat een Sapper of een vergeten Onslaught doet.

Om de panic heals te voorkomen kun je mensen er nog aan herinneren op hun voeten te letten voor de charge. Deze heeft een heldere animatie. Solo soaken kan, maar alleen door classes die de damage maximaal kunnen mitigeren. Als een tank een tijdje niets te doen heeft kan hij daarbij helpen. Als je een rogue hebt kun je hem vragen de Dreadblades te Disarmen als je bij elkaar komt voor een Onslaught.

gl!

--jeuj, mailtje van Blizzard. Ze hebben mijn Maw gevonden. Lag zielig langzaam te verroesten in de Maelstrom. Een vriendelijke GM heeft hem in mijn postbus in Orgrimmar afgeleverd \o/

[ Voor 4% gewijzigd door Blistimo op 28-02-2012 10:09 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
sabriel schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:38:

Ik zit er bijna aan te denken om de tank te vragen om shieldwall te poopen. Als hij 4 pieces heeft moet het volgens mij zo zijn dat shieldwall ook geshared wordt voor zijn teammates.
Zoals wij het doen bij een unslowed elementium bolt op blauwe platform is allereerst een verdeling te maken tussen mensen die door middel van een defensive cooldown gewoon in (de buurt van) de impactzone kunnen blijven en de mensen die er zo ver mogelijk vandaan moeten zijn. De classes die kunnen soaken: mage met iceblock, spriest door middel van dispersion, hunters met deterence, pala's kunnen bubble'n, unholy dks met talents in anti magic shield (anti magic zone kan ook een uitkomst bieden), rogues. De meer classes je hebt die de damage (zo goed als) kunnen vermijden des te sneller je kan switchen naar de bolt. Je hoeft immers minder afstand te overbruggen naar de impactzone. De mensen die niet kunnen soaken helemaal naar het uiterste randje van het platform en daar met eventuele cooldowns de impact afwachten.
Verder zal tijdens de impact ook een tweede impale komen. Onze pala healer bubbled en gooit een HoP op de tank die na de hit van impale direct wordt gecanceled.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
fenylalaline schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:21:
Beste mensen,

heb een brandende vraag over warmaster blacky op het gunship normal mode.

deze fight bij ons is 1 grote teringbende om eerlijk te zijn. ik spreek hier alleen maar over het begin stuk met de adds, (elites, sappers en al die zooi proberen te soaken)

ik heal op mijn druid samen met een disc priest. maar het is zo chaotisch dat je heel snel panic heals gaat doen. zie voor mij veel regrowth. mensen letten echter ook niet echt op. ik soak vaak alleen wat je eigenlijk echt niet moet doen. dps is soms redelijk laag. elites die niet op tijd neergaan voordat de andere komen etc.
Hebben jullie in de groep ook een shadowpriest ?
In het gevecht pak ik de eerste unslaught in mijn eentje met dispersion.
Tevens pak ik nog een unslaught in de derde wave. Dat zijn iig 2 unslaughts die de healers ontlasten.

Tevens starten we als ranged boven het schip zodat we onze dots op kunnen brengen voordat ze uit range vliegen. Iemand hier gaf die tip en het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:01

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren weer LFR gejoined maar waar ik niet tegen kan zijn mensen die op dingen needen als ze het niet nodig hebben of voor een vriend needen. Zoals gisteren won een DK leather boots in Fall of deathwing. (ik ben rogue). die zou daar niet eens op moeten kunnen rollen toch? dit is me nu heel vaak gebeurd. :/

Ook in die andere raid daarvoor won een druid gloves die die al had :/ toen heb ik ze overgekocht. Maar is gewoon nep.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
ricmaniac schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:10:
Gisteren weer LFR gejoined maar waar ik niet tegen kan zijn mensen die op dingen needen als ze het niet nodig hebben of voor een vriend needen. Zoals gisteren won een DK leather boots in Fall of deathwing. (ik ben rogue). die zou daar niet eens op moeten kunnen rollen toch? dit is me nu heel vaak gebeurd. :/

Ook in die andere raid daarvoor won een druid gloves die die al had :/ toen heb ik ze overgekocht. Maar is gewoon nep.
Bovenstaande is volgens mij niet mogelijk, een DK kan dacht ik niet needen op leather items...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Thysiej schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:12:
[...]

Bovenstaande is volgens mij niet mogelijk, een DK kan dacht ik niet needen op leather items...
QFT

Ik kan niet op leather/mail/cloth items rollen, volgens mij zelfs niet op healing plate :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thysiej schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:12:
[...]

ja dat dacht ik dus ook. maar toch heeft die hem gewonnen. en ik heb voor de zekerheid die persoon nog in de armory opgezocht en hij was echt een DK

Maar terzijde of hij het wel of niet kan. Iedereen rollt maar een beetje raak terwijl ze dingen niet nodig hebben of al bezitten. Dat is gewoon jammer

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 28-02-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
ricmaniac schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:14:
[...]

ja dat dacht ik dus ook. maar toch heeft die hem gewonnen. en ik heb voor de zekerheid die persoon nog in de armory opgezocht en hij was echt een DK

Maar terzijde of hij het wel of niet kan. Iedereen rollt maar een beetje raak terwijl ze dingen niet nodig hebben of al bezitten. Dat is gewoon jammer
Misschien verkeerde armory bekeken? Dat er meerdere characters zijn met die naam? Je kan zien in de history welke items dat character de laatste tijd heeft geloot... Een ticket aanmaken heeft geen zin though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

De enige manier waarop een DK een paar leather boots kan winnen in LFR is als niemand van de classes die een rollbonus krijgen dat item need. Ervan uitgaande dat jij gewoon op 'need' hebt geklikt kan die DK jou nooit outrollen op dat item. Onmogelijk.

Ik ga ervan uit dat het om deze boots gaat?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Blistimo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:20:
De enige manier waarop een DK een paar leather boots kan winnen in LFR is als niemand van de classes die een rollbonus krijgen dat item need. Ervan uitgaande dat jij gewoon op 'need' hebt geklikt kan die DK jou nooit outrollen op dat item. Onmogelijk.

ja die boots ja. naja dan weet ik het ook niet meer. dan zal ik "need" wel misklikt hebben.
Maar het blijft dom dat mensen kunnen needen als ze niks nodig hebben ;p

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 28-02-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Blistimo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:20:

LFR zit toch zo in elkaar dat je niet eens kan needen op items die je niet kan gebruiken/nutteloos voor je zijn? Ik dacht dat mijn dk totaal niet kon needen op cloth/leather/mail items; alleen greed/disenchant/pass zou een optie zijn lijkt mij?

Edit: dit bedoelde jij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thysiej schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:26:
[...]

LFR zit toch zo in elkaar dat je niet eens kan needen op items die je niet kan gebruiken/nutteloos voor je zijn? Ik dacht dat mijn dk totaal niet kon needen op cloth/leather/mail items; alleen greed/disenchant/pass zou een optie zijn lijkt mij?

Edit: dit bedoelde jij ook...
Ja dat is ook het logische en wat altijd het geval is. Maar daarom zeg ik in de post hierboven ook. Zal wel aan mij liggen dan en misschien leken 2 namen op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Geen idee eigenlijk of het überhaupt mogelijk is. Ik need niet op items die ik niet kan gebruiken. Tokens pass ik, de rest disenchant roll ik.

Ik roll wel op items die een guildie nodig heeft. Afgelopen week bleek dat onze moonkin op woensdagavond zou moeten tanken. Aangezien hij nog geen 4T13 tankset had (hij zat op 3/4) zijn we toen LFR ingedoken met een paar druids, een mage en een rogue. Da's lullig voor de rest van de rollers in LFR, maar technisch gezien verandert er niks. In mijn plaats had er een andere druid kunnen zitten die dat item wel nodig had.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

zit er bij die LFR ook gewoon een limiet hoevaak je ze kan doen eigenlijk?
Dat heb ik niet geprobeerd.

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 28-02-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Nee, je kunt er zo vaak heen als je wilt. Je kunt alleen maar 1 keer per week op de items rollen; de eerste keer dat je de betreffende boss killt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik ga morgen in de LFR misschien maar een poging als dps doen ipv tank. Ook al heb ik maar een paar goede dps items, het lijkt me handiger voor mij om als dps een beetje mee te lopen en goed om me heen te kijken terwijl je aan het button bashen bent dan als tank van groot belang te zijn voor iedereen. Alleen hopen dat ze me niet kicken omdat mijn dps ongetwijfeld vrij laag gaat zijn gezien m'n gear, al zullen we wel met een grote groep guildies gaan. Hopelijk kan ik dan ook weer een paar mooie items meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:55

vhal

ಠ_ಠ

IntToStr schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:42:
Ik ga morgen in de LFR misschien maar een poging als dps doen ipv tank. Ook al heb ik maar een paar goede dps items, het lijkt me handiger voor mij om als dps een beetje mee te lopen en goed om me heen te kijken terwijl je aan het button bashen bent dan als tank van groot belang te zijn voor iedereen. Alleen hopen dat ze me niet kicken omdat mijn dps ongetwijfeld vrij laag gaat zijn gezien m'n gear, al zullen we wel met een grote groep guildies gaan. Hopelijk kan ik dan ook weer een paar mooie items meenemen.
als je ziet wat de gemiddelde DPS is in LFR zou ik me absoluut geen zorgen maken...sommige presteren het om 8K dps eruit te persen waar de nummer 1 vrolijk boven de 40K zit

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
sabriel schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:38:
Gisteren voor het eerst maddness nromal gedaan. Helaas geen kill maar ging over het algemeen wel lekker. Bedoeling was 2 uur en beginnen om 19:00, helaas zaten sommige niet op te letten en kwamen pas 19:40 online terwijl we 21:30 zouden stoppen.

We gingen voor Groen - Rood - Geel - blauw

Gaat eigenlijk best goed, alleen op het 4de platform worden we allemaal nagenoeg 1-shotted door unslowed elementium bolt. Op laatste try deed de shaman een voorstel, waarom niet Groen - Rood - Blauw - Geel.
Oke, daar gaan we voor. Op 1ste platform onze 2de tank :

ik denk dat mijn game-card afgelopen is. Wij lachen, goede grap. Tank dood en 5s later offline. Was hij gewoon dc-ed vanwege het afgelopen zijn van de game-card. Hebben dus helaas niet uit kunnen vinden of Groen - Rood - Blauw - Geel een betere combo voor ons zou zijn.

We hebben Madness nu op farm, ja 2keer gekilled maar de tacts zijn zo simpel dat je het meteen op farm heb.

Groen - Rood - Geel - Blauw

Healing Disc (ik) + Shaman
DPS Hunters (2x), Enh Shaman, Warrior, Lock, Mage, Kitty/3de Hunter.
Tank: Paladin

Platform 4 Bolt, Stack voor de limb van DW
Als de bolt komt cast ik al Divine Hymn, zodat de eerste tick al een aantal a spelers 15% healing increase geeft en iedereen in mijn Barrier staat (glyphed voor increased healing). Dit alleen zorgt er voor dat er maar weinig mensen onder de 70% health komt. Onze dps is zo hoog dat die bolt zo neer is en de Corruption net er voor, eerste kill was de Corruption net neer Na de bolt.

Spirit Link totem houden wij over voor op de 40% mark en na deze CD pop de warrior Rallying cry en de Pally 4set bonus raid cooldown. Beide healers komen dan Phase2 met 40 a 50% mana en in mijn geval heeft mijn Fiend 30 tot 40sec cooldown remaining.

In jouw geval weet ik dat je een druid en shammy healer heb.
Shaman Spirit Link totem en jij Divine Hymn want de damage burst van die bolt is insane gewoon 1 tick pre casten want die bolt moet kapot gaan nog voordat je channel timer voorbij is met Divine Hymn.

Dan hou je tranq over @ 40% en ook jullie shield wall (4pc) / rallying cry.
Je wilt namelijk jouw Divine Hymn niet bewaren tot die 40% want je heb DPS nodig op dat moment.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Hoe zit het eigenlijk met de queue tijden voor DPS in de LFR?

Als healer hoefde ik niet langer dan 5 seconden te wachten steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
BlackMage schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:12:

Varieert, de ene keer 20 minuten en de andere keer 5 minuten. Je bent altijd afhankelijk van de healers, die dragen de groep immers:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

*kuch* So true!

Het grootste deel van de DPS snapt maar niet dat op het laatste platform de Blistering Tentacles ASAP down moeten. Gewoon kansloos doorrammen op de Wing Tentacle, en je dan afvragen waarom je dood bent. En direct om een res vragen. Dat soort mensen kan ik echt door m'n beeldscherm trekken en een blauw oog stoempen...

Na die wipe heb ik m'n Spirit Link Totem dus mooi bewaard voor de Blisterings, ipv deze te gebruiken op de Bolt, en lo and behold, DPS nuket gewoon de Wing Tentacle door... 't Was maar goed dat er 3 competente healers waren met genoeg CDs, want anders was ook dat mooi weer een wipe geweest. Maar goed, de loot maakt het dan weer goed. Ofzo.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online

tussen 15 a 20 min, battle group Rampage.

Ligt ook aan de tijden dat je LFR doet ;)
Ik que tegenwoordig niet meer als healer omdat ik 2 DPS trinkets wil.

Spine en die Shadow Bolt trinket (naar kwijt) dan is mijn shadow set compleet aangezien op Normal ik als healer nog geen kans krijg om ze te looten want de dps heeft ze nog nodig.

Daarnaast, healing in LFR is zo saai.
Met smite alleen sta ik gewoon top 3, als ik iets actiever gaat healen sta je wat hoger (als disc lastiger in LFR). Als ik als holy gaat dan is er helemaal niets aan, sanc - > poh > coh en klaar. Top healing en 50% overhealing en geen mana issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Blistimo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:20:
*kuch* So true!

Het grootste deel van de DPS snapt maar niet dat op het laatste platform de Blistering Tentacles ASAP down moeten. Gewoon kansloos doorrammen op de Wing Tentacle, en je dan afvragen waarom je dood bent. En direct om een res vragen. Dat soort mensen kan ik echt door m'n beeldscherm trekken en een blauw oog stoempen...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gFD5o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag met een andere guild (en 50% van andere guilds) Firelands HC gedaan en eindelijk Raggy HC gedaan. Alle normale HC gedaan met 2 andere tanks en ik moest dps. Na 10 tries op Raggy HC ben ik maar gaan vragen waarom ze mij niet als Tank gebruikten omdat ik al ervaring had op het eerste deel en veel beter gegeared was als 1 van de andere tank, zeiden ze gelijk dat ik maar moest tanken. Daarna gelijk een 1-shot :). Wel cool dat ik eindelijk Firelord heb !
*kuch* So true!

Na die wipe heb ik m'n Spirit Link Totem dus mooi bewaard voor de Blisterings, ipv deze te gebruiken op de Bolt, en lo and behold, DPS nuket gewoon de Wing Tentacle door... 't Was maar goed dat er 3 competente healers waren met genoeg CDs, want anders was ook dat mooi weer een wipe geweest. Maar goed, de loot maakt het dan weer goed. Ofzo.
Ja, same here ;) Wipete in LFR ook op die klote dingen, dus 4set aangedaan en ook bewaard voor Blisterings, en toen bleef wel iedereen in leven.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
*kuch* So true!

Op madness dat is wipe oorzaak nummer 1

Als je idd maar 3 a 4 healers heb die iig doen wat ze moeten doen is het geen probleem.
Yor'Sahj laat pijnlijk zien hoe lacks DPS is met stacken, fire beams over de hele ruimte heen.

Adds die vrolijk los rammen op die ene hunter aan de rand van het water.

Valt me wel op dat er steeds minder dooien vallen op de Ice wall van Hagara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb altijd maar een queue van max 5 minuten. gewoon zo'n half 8 savonds. soms 9 uur. maakt niet echt uit.
Zit op realm outland / Battlegroup Misery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Oeh, doe mij zo'n glorieuze snor _o_

Maar serieus, hoe frustrerend is het dat na 10 weken mensen nog steeds niet doorhebben hoe dat gevecht werkt... En niet 1 of 2 uitzonderingen, meestal zijn 't er 10.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Blistimo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:26:

Maar serieus, hoe frustrerend is het dat na 10 weken mensen nog steeds niet doorhebben hoe dat gevecht werkt... En niet 1 of 2 uitzonderingen, meestal zijn 't er 10.
ja dat is heel hinderlijk. maar hoe lang duurd het nou om even te typen als die fase eraan komt dat de dps op die tentacles moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:01
Dat roep ik gemiddeld 5 keer voordat we op het laatste platform zijn en 3 keer als die dingen spawnen. Dat lijkt helaas soms geen ENKELE invloed te hebben op wat de DPS aan het doen is :P.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Het kunnen ook zomaar mensen zijn zoals ik die voor het eerst LFR doen natuurlijk. Je kunt tactics lezen wat je wilt, maar als je geen ervaren raider bent ga je het pas doorkrijgen op het moment dat je het echt doet en ziet denk ik. Bij mij scheelt het in ieder geval een hoop als ik de droge tekst ergens aan kan relateren.

Al zijn er ook vast genoeg idioten. Vorige week zag ik dat er ook gewoon een aantal dps op 0 stonden bijv. Ook ging dps als een malle los op de verkeerde mobs inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door IntToStr op 28-02-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Het is en blijft drama inderdaad. En als je dan eenmaal de eerste keer die dingen neer hebt verschijnt de tweede lading direct. Hoe hard je ook schreeuwt, dps denkt daar gewoon makkelijk doorheen te kunnen pushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:25:
[...]

Valt me wel op dat er steeds minder dooien vallen op de Ice wall van Hagara.
Ligt aan het tijdstip
Woensdag/donderdag --> 0 doden door ice-wall
weekend --> 3+ door icewall (afgelopen weekend was wel heel extreem met 5 down in eerste wave)
Doe het vaak woensdag op mijn priest en in het weekend op mijn tank. Wachttijd tank is 15+ min, terwijl als healer het 3min max is.

[ Voor 15% gewijzigd door sabriel op 28-02-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:29:
Het kunnen ook zomaar mensen zijn zoals ik die voor het eerst LFR doen natuurlijk. Je kunt tactics lezen wat je wilt, maar als je geen ervaren raider bent ga je het pas doorkrijgen op het moment dat je het echt doet en ziet denk ik. Bij mij scheelt het in ieder geval een hoop als ik de droge tekst ergens aan kan relateren.

Al zijn er ook vast genoeg idioten. Vorige week zag ik dat er ook gewoon een aantal dps op 0 stonden bijv. Ook ging dps als een malle los op de verkeerde mobs inderdaad.
Spine, ja gister dus die spine trinket verloren (will of the unbinding ?) aan een mage met 600 dps.
Geen DC of iets, maar spine is zo simpel te halen dat de helft gewoon kan staan en niets hoef te doen.

Op madness deed deze mage maar 34k.
Morgen maar weer gaan voor die trinkets, als spine trinket dropped dan heb ik hem als offspec gezien onze setup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:36:
[...]

Spine, ja gister dus die spine trinket verloren (will of the unbinding ?) aan een mage met 600 dps.
Geen DC of iets, maar spine is zo simpel te halen dat de helft gewoon kan staan en niets hoef te doen.

Op madness deed deze mage maar 34k.
Morgen maar weer gaan voor die trinkets, als spine trinket dropped dan heb ik hem als offspec gezien onze setup :)
Bij Spine op LFR doe ik tegenwoordig ook weinig. Niet omdat ik niet wil, maar omdat over het algemeen gesproken de add dan gewoon te snel neergaat. Meestal burn ik alleen de burning tendril en soms eens een dotje her en der op de bloods. Zelfs op normal sta ik meestal in casterform de healers een beetje bij te springen met healing touches om zo sneller door de debuff heen te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
rodie83 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:41:
[...]

Bij Spine op LFR doe ik tegenwoordig ook weinig. Niet omdat ik niet wil, maar omdat over het algemeen gesproken de add dan gewoon te snel neergaat. Meestal burn ik alleen de burning tendril en soms eens een dotje her en der op de bloods. Zelfs op normal sta ik meestal in casterform de healers een beetje bij te springen met healing touches om zo sneller door de debuff heen te healen.
Klopt, en is geen probleem als je idd gewoon op de tendril burst.
Maar zelfs dat is teveel gevraagd, 600 dps haal je als je autoattack op bloods of gewoon 1x een cast doet.

Ik dot the algamation en dps de bloods neer, tis niet dat je super actief ben op spine maar om helemaal niets te doen. Dan is het jammer als je een dps trinket verlies aan iemand met 600 dps, gelijk mijn high roll verpest :P

Had 193 en was 2de, mage had 195 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Vorige week had ik helaas 2 rolls op hetzelfde item (dropte 2x) waarbij ik net 2e was. Zul je zien dat Souldrinker nu weken achter elkaar niet gaat droppen of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:12:
[...]
In jouw geval weet ik dat je een druid en shammy healer heb.
Shaman Spirit Link totem en jij Divine Hymn want de damage burst van die bolt is insane gewoon 1 tick pre casten want die bolt moet kapot gaan nog voordat je channel timer voorbij is met Divine Hymn.

Dan hou je tranq over @ 40% en ook jullie shield wall (4pc) / rallying cry.
Je wilt namelijk jouw Divine Hymn niet bewaren tot die 40% want je heb DPS nodig op dat moment.
Madness doen we met 3 healers, 2 tanks
Ik ben atonement priest dus nuke gezellig mee en behalve bij de aoe-fight ga ik PoH spam.
Zelf denk ik dat onze paladin tank zijn verkeerde çooldowns op de verkeerde tijd gebruikt want warrior tank komt na impale nooit onder de 50% terwijl de paladin tank regelmatig <10% health over heeft.

Maar wat je zei komt wel overeen met mijn gedachte want ik zei hem om spiritlink te droppen, echter hij was nog druk bezig met het poppen van zijn eigen heroism en was dus te laat. Maar gezien de opmerkingen geplaatst mag het voor ons eigenlijk geen probleem zijn.

Diegene die namelijk als eerste neergingen waren ret-paladin en rogue (deze ga ik dus maar instueren om hun cd op dat specifieke moment te poppen. Tevens hebben we als melee een DK (hunter is op vakantie), een mage en een warlock, volgens mij allemaal classes die aan heave mitigration kunnen doen. ik ga denk ik maar voorstellen om de paladin tank de eerste impale te laten pakken zodat we de warrior op de tweede impale hebben in combinatie met elementium bolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Blistimo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:26:

Er zijn ook nog steeds mensen die het echt voor de eerste keer doen, al zal dat niet iedereen zijn. Ik heb op mijn rogue bijv. nog 0 raids gedaan, terwijl die toch al een paar weken 85 is. Ben zelfs nog nauwelijks met heroics bezig geweest omdat ik vrees dat mijn DPS gewoon te laag is en niemand in guild echt actief is met die dungeons...

Ik kan lezen wat ik wil over raids en zie hier ook genoeg voorbij komen, maar totdat je hem daadwerkelijk een keer hebt gedaan fail je zowieso op verschillende punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
sabriel schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:41:
[...]

Ik ben atonement priest dus nuke gezellig mee en behalve bij de aoe-fight ga ik PoH spam.
Zelf denk ik dat onze paladin tank zijn verkeerde çooldowns op de verkeerde tijd gebruikt want warrior tank komt na impale nooit onder de 50% terwijl de paladin tank regelmatig <10% health over heeft.

Maar wat je zei komt wel overeen met mijn gedachte want ik zei hem om spiritlink te droppen, echter hij was nog druk bezig met het poppen van zijn eigen heroism en was dus te laat. Maar gezien de opmerkingen geplaatst mag het voor ons eigenlijk geen probleem zijn.

Diegene die namelijk als eerste neergingen waren ret-paladin en rogue (deze ga ik dus maar instueren om hun cd op dat specifieke moment te poppen. Tevens hebben we als melee een DK (hunter is op vakantie), een mage en een warlock, volgens mij allemaal classes die aan heave mitigration kunnen doen. ik ga denk ik maar voorstellen om de paladin tank de eerste impale te laten pakken zodat we de warrior op de tweede impale hebben in combinatie met elementium bolt.
Eerlijk gezegd kan ik je aanraden om Madness te doen met 1 tank, twee healers. Ja, geeft misschien iets meer druk, maar in the end duurt het gevecht daardoor aanzienlijk korter en hoef je dus minder te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Baroshir schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:43:
[...]

Er zijn ook nog steeds mensen die het echt voor de eerste keer doen, al zal dat niet iedereen zijn. Ik heb op mijn rogue bijv. nog 0 raids gedaan, terwijl die toch al een paar weken 85 is. Ben zelfs nog nauwelijks met heroics bezig geweest omdat ik vrees dat mijn DPS gewoon te laag is en niemand in guild echt actief is met die dungeons...

Ik kan lezen wat ik wil over raids en zie hier ook genoeg voorbij komen, maar totdat je hem daadwerkelijk een keer hebt gedaan fail je zowieso op verschillende punten...
Ok, prima. Maar wat als ik nou na de eerste wipe in detail uitleg hoe die dingen heten, wanneer ze spawnen, dat mensen er single target DPS op moeten doen omdat AoE niet werkt? En als ik tijdens de eerste drie paltforms aangef dat DIT de adds zijn waar ik op doel. En dat ik op het laatste platform in caps 5x spam dat ze die adds moeten DPSen. En ze doen het nog steeds niet?

Natuurlijk begrijp ik dat er nieuwelingen zijn, ik ben echt de beroerdste niet om mensen uit te leggen wat er aan de hand is. Maar ik heb ook het idee dat de gemiddelde LFR groep een aantal mensen herbergt die te beroerd zijn om een beetje effort in de encounter te steken. Dat er mensen zijn die dondersgoed weten wat ze moeten doen, maar het vertikken. En omdat ze er keer op keer doorheen gehealed worden komen ze er nog mee weg ook.

Moet Blizzard die encounter dan nog verder aanpassen? Omdat target switchen te moeilijk is? Moeten ze een raid warning inbouwen, zodat ook mensen zonder DBM/Bigwigs weten dat ze moeten target switchen? Of ben ik dan te veeleisend?

Of moet ik het vertikken zelf ook een beetje moeite te doen? Ik kan ook gewoon gemiddelde healing gaan doen, samen met de andere healers. Dan is het gegarandeerd iedere keer een wipe.

[ Voor 5% gewijzigd door Blistimo op 28-02-2012 14:55 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
sabriel schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:41:
[...]

Rogue en Ret's kunnen de blast zo goed als helemaal opvangen.
Zo ook Mage met ice block en de DK met AMS/IBF.
Hunters deterance, alleen moet de hunter meteen damage kunnen doen.

Maar ja een Pally tank die 10% health komt op de impale, gebruikt zijn CD's niet goed.
Onze tank blijft rond de 40 a 50% steken.

Zoals Rodie al zei, is 1 tank 2 heal ideaal, kan je aanraden om dit met shammy en jij als disc te doen.
Shaman doe lightning bolt tijdens cataclysm op de eerste 3 platforms voor mana regen, jij met AA op cooldown en rapture heb je meer als genoeg mana regen met slim gebruik van Hope en Fiend. Daarnaast heb je nog mana tide.

Smite op corruption (niet te veel denk aan je mana) helpt ook.
Warrior of Pally tanks zijn ok, warrior intervene een ranged om snel van die bolt impact weg te komen (verder = minder damage) en heroic leap om in range van de corruption te komen is goed.

Of Pally gewoon een bubble op bolt impact.

Als je DPS te laag is red je platform 4 nooit om het neer te krijgen tijdens cataclysm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Blistimo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:52:
[...]

Ok, prima. Maar wat als ik nou na de eerste wipe in detail uitleg hoe die dingen heten, wanneer ze spawnen, dat mensen er single target DPS op moeten doen omdat AoE niet werkt? En als ik tijdens de eerste drie paltforms aangef dat DIT de adds zijn waar ik op doel. En dat ik op het laatste platform in caps 5x spam dat ze die adds moeten DPSen. En ze doen het nog steeds niet?

Natuurlijk begrijp ik dat er nieuwelingen zijn, ik ben echt de beroerdste niet om mensen uit te leggen wat er aan de hand is. Maar ik heb ook het idee dat de gemiddelde LFR groep een aantal mensen herbergt die te beroerd zijn om een beetje effort in de encounter te steken. Dat er mensen zijn die dondersgoed weten wat ze moeten doen, maar het vertikken. En omdat ze er keer op keer doorheen gehealed worden komen ze er nog mee weg ook.

Moet Blizzard die encounter dan nog verder aanpassen? Omdat target switchen te moeilijk is? Moeten ze een raid warning inbouwen, zodat ook mensen zonder DBM/Bigwigs weten dat ze moeten target switchen? Of ben ik dan te veeleisend?

Of moet ik het vertikken zelf ook een beetje moeite te doen? Ik kan ook gewoon gemiddelde healing gaan doen, samen met de andere healers. Dan is het gegarandeerd iedere keer een wipe.
Klinkt misschien vreemd, maar ik ben het wel met je eens. Ik zei niet voor niks: "Al zal dat niet iedereen zijn". Er zijn gewoon mensen die raid/partychat niet lezen/begrijpen/willen begrijpen en gewoon doen wat ze zelf willen. In random dungeons maak je dat al genoeg mee, dus de kans in LFR is dan 5 keer zo hoog dat dit soort mensen erin zitten.

Als er iemand in de raid is die dit soort zaken toelicht, ben ik daar altijd maar wat blij mee. Weten wat je fout doet en je kunnen verontschuldigen is altijd maar beter dan geen idee hebben waar de neuk je nou mee bezig bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Over healing gesproken op die fight, die blijft briljant. :P Ik kom er meestal uit met praktisch volle mana en in de top 2 op de healing meters. Meestal rond de 20-25k HPS terwijl de andere healers vaak onder de 10k blijven steken. Shammies zijn OP. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:34:
Over healing gesproken op die fight, die blijft briljant. :P Ik kom er meestal uit met praktisch volle mana en in de top 2 op de healing meters. Meestal rond de 20-25k HPS terwijl de andere healers vaak onder de 10k blijven steken. Shammies zijn OP. :+
Healing Rain is zeer prettig door zijn range en Chain heal spam, zo domineer je de healing meters makkelijk in LFR :P

Zelfde als een Holy Priest, met 4 set is Sanc zo goed. Ik gebruik altijd een ArchAngel holy spec.
+15% healing op Sanc, beide hebben de zelfde cooldown en eens per minuut ook nog een engineering buff.

2x Per fight een AA+Engi+Sanc+D.Hymn combo hopelijk samen met die Haste proc trinket.

PoM/CoH op CD en PoH als filler, tadaaa top healing zonder enige moeite en stress.
LFR is saai om te healen omdat je echt geen moeite hoeft te doen om mensen up te houden.
Iedereen healed so inefficient omdat de fight maar een fractie duurt vergeleken met de normal variant.
Het is AoE heal heaven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
rodie83 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:51:
[...]

Eerlijk gezegd kan ik je aanraden om Madness te doen met 1 tank, twee healers. Ja, geeft misschien iets meer druk, maar in the end duurt het gevecht daardoor aanzienlijk korter en hoef je dus minder te healen.
Ik heb begrepen dat 1 tank te doen is met paladin-tank, helaas is het de paladin tank die altijd 1-shotted wordt. Corruption is neer voordat er een derde impale is, ik dacht dat dat een marker was om te bepalen of je DPS voldoende was.

Over de healing, helaas heeft onze druid geen up to date gear voor offspec dus als het een 2 healer gevecht wordt zal het toch de combo druid/shaman worden en zal ik gaan als shadowpriest. Mijn gear is redelijk en legandary staf eindelijk binnen bereik, nog maar 3 weken te gaan. Ik zal het wel eens voorstellen en kijken hoe het vandaag gaat. is weer maar een raid van 1,5 uur dus hopelijk is iedereen op tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Auw, dan doe ik vast wat verkeerd. Op mijn alt, dat wel. 20k+ HPS lukt me. Full mana lang niet :P

Op mijn main in LFR word ik af en toe bijgehouden door een shaman, maar als je je CDs goed weet te timen houdt geen enkele andere class je bij. Druids zijn wat dat betreft echt nog altijd een throughput class. Shamans doen het voornamelijk in 25m DS goed door Healing Rain, volgens mij :P

Wat uiteraard ook wel scheelt is dat ik te eigenwijs ben om te gaan slacken. Ook in LFR. Ik wil bovenaan komen, omdat ik dat aan mijn stand, gear en vermeende elite-heid verplicht ben :+ Dat competitie-element houdt mij in elk geval scherp.
Tijdens onze main raids probeer ik onze holy pally bij te houden, wat lang niet altijd lukt. Maar de uitdaging is wel leuk, en uiteindelijk zorgt dat er ook voor dat je je class beter leert kennen.
Nu we met Spine HC bezig zijn lopen we voor het eerst tegen mana issues aan, en dat heeft meteen voor een drastische reforge gezorgd, die veel minder op throughput gefocust is en veel meer op regen. Onze gezamelijke reforge heeft geresulteerd in 5k meer HPS en totaal nog geen mana issues, en da's toch erg prettig om te zien. Je doet het toch om vooruitgang te blijven boeken. Daar gaat het om in RPGs. Ik ben wel erg benieuwd hoe dat op de farm content zal uitpakken. Ik ben volgens mij 3 ticks LB, 2 ticks WG en Efflo kwijt, en over het algemeen zijn dat toch de grote klappers.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Is Holy Radiance eigenlijk wel een bruikbare (als in nuttig, healing meters boeit me weinig) AoE heal?

Als elke target in range genoeg damage heeft gekregen om niet over te healen dan is het natuurlijk prachtig, maar als er 6 mensen in je raid veel auw hebben maar er staan nog 10 omheen die helemaal afgetopt zijn dan wil Holy Radiance die 10 ook healen, waardoor elke induviduele heal veel zwakker is.

Het zou veel mooier zijn als Holy Radiance (evt met Glyph) tot 6 targets beperkt blijft, maar met een smart heal zoals CoH e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

op LFR is de cataclysm cast time al helemaal geen issue en kan je voor het gemak de rode draak als laatste houden. Blauw heb je gewoon niet nodig. Geen gezeik met Blistering adds en de brainless dps kan gewoon de Wing Tentacle nuken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
sabriel schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:45:
[...]

Ik heb begrepen dat 1 tank te doen is met paladin-tank, helaas is het de paladin tank die altijd 1-shotted wordt. Corruption is neer voordat er een derde impale is, ik dacht dat dat een marker was om te bepalen of je DPS voldoende was.

Over de healing, helaas heeft onze druid geen up to date gear voor offspec dus als het een 2 healer gevecht wordt zal het toch de combo druid/shaman worden en zal ik gaan als shadowpriest. Mijn gear is redelijk en legandary staf eindelijk binnen bereik, nog maar 3 weken te gaan. Ik zal het wel eens voorstellen en kijken hoe het vandaag gaat. is weer maar een raid van 1,5 uur dus hopelijk is iedereen op tijd :p
Corruption gaat altijd wel neer maar je moet de corruption down hebben net na de 2de impale.
Met 2 healing 1 tank dan moet je corruption neer hebben net voor de 2de impale, liefst op het moment dat de bolt spawned.

Pre-Nerf kwamen we net 100k damage te kort op platform 4 en die keer dat we het haalde was net onze healer mana te laag. Desnoods gebruik je Hero op platform 4 tijdens cataclysm, maar liefst gebruik je die in phase 2.

Zolang je de Shammy maar als tip geeft om lightning bolt te gebruiken wanneer cataclysm wordt gecast.
Zo krijgt hij meer mana terug tijdens deze cast, zolang de druid maar weet wanneer hij voor x aantal sec alleen heal.

Concentration pots is aan te raden, ik gebruik deze altijd bij het neerkomen op Platform 4, eerste 10sec is er toch niets te healen en net na 10sec komt de corruption al :)

Warrior of Pally zijn redelijk gelijk op deze fight.
DK tanks zijn het beste vanwegen bloodshields en Impale.
Druids zijn aardig als je Savage Defence up heb, DK's en Druids zijn dus de enigste die damage van Impale kan "blocken". Je warrior en Pally dus niet deze moeten het hebben van CD gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

BlackMage schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:51:
Is Holy Radiance eigenlijk wel een bruikbare (als in nuttig, healing meters boeit me weinig) AoE heal?

Als elke target in range genoeg damage heeft gekregen om niet over te healen dan is het natuurlijk prachtig, maar als er 6 mensen in je raid veel auw hebben maar er staan nog 10 omheen die helemaal afgetopt zijn dan wil Holy Radiance die 10 ook healen, waardoor elke induviduele heal veel zwakker is.

Het zou veel mooier zijn als Holy Radiance (evt met Glyph) tot 6 targets beperkt blijft, maar met een smart heal zoals CoH e.d.
Er zal vast een breekpunt zijn waar Holy Radiance omslaat van veel overhealing naar effectieve healing, maar het is een goddelijk goede AoE heal. Alleen wat mana intensief. Als je hem op de juiste momenten cast. Er is in DS genoeg AoE damage op te healen waarbij genoeg mensen in range staan. Maar het ultieme voorbeeld is wel Ultraxion. Het feit dat Holy Pallies dit gevecht op Heroic kunnen solo healen met voornamelijk Holy Radiance spam vanaf het punt dat ze de blue buff kunnen pakken moet voldoende bewijs zijn :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Blistimo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:57:
[...]

Er zal vast een breekpunt zijn waar Holy Radiance omslaat van veel overhealing naar effectieve healing, maar het is een goddelijk goede AoE heal. Alleen wat mana intensief. Als je hem op de juiste momenten cast. Er is in DS genoeg AoE damage op te healen waarbij genoeg mensen in range staan. Maar het ultieme voorbeeld is wel Ultraxion. Het feit dat Holy Pallies dit gevecht op Heroic kunnen solo healen met voornamelijk Holy Radiance spam vanaf het punt dat ze de blue buff kunnen pakken moet voldoende bewijs zijn :>
Ja precies. De range is vrij klein maar als iedereen op een kluitje staat en iedereen damage heeft dan is het heel makkelijk. Maar dat is een ideale situatie, in de meeste gevallen staat iedereen te verspreid of heeft niet iedereen in range healing nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:57:
[...]

Dit dus, H.Pally's zijn vervelend en heb dit altijd al gevonden..
Ze doen zo veel HPS en sinds cata zijn ze meer dan goed in AoE heals, samen met de sterke tank heals.
Daarnaast 2 min CD op Aura Mastery....

Maar als je ze heb zijn ze toch ook best lief :P

If u cant beat them, make them join u ;)

Ze zijn ook nog eens erg prettig op Yor'Sahj HM dat is echt een palading healer fight. Purple Ooze, no problem 90% van onze heals geven geen stacks la la 2 fingers in neus (bij wijze van spreken).

Ja, H.Pally's zijn vervelend, jammer dat de onze door tijds gebrek met wow raiding moest stoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wat mij het meest irriteert aan Holy Radiance is dat Druid's Wild Growth is generft omdat het "teveel healing doet voor te weinig bedenktijd", terwijl HR nu min of meer hetzelfde doet. Geef HR een 8s CD en paladins gebruiken HR op dezelfde manier waarop druids WG gebruiken.

Maar ik ben wel blij dat wij weer een holy Paladin hebben hoor. We hebben half FL en het begin van DS zonder pally moeten doen, en ondanks dat dat prima ging miste ik de oude rolverdeling en met name Aura Mastery best wel.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
OT: ik word echt gestoord van de manier waarop posts gerangschikt worden .. verdwijnen er posts ofzo? het ene moment staat een post bovenaan een pagina en het ander moment staat hij op de vorige pagina of wat posts later. Weird shit.

Anyway dat priest duo zit nu op lv 80 dus gaat de slave account op inactief en de main gaat questen naar 85 voor wat cash & rep ... in lv 70 PvP gear >:)

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
dotorion schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:56:
OT: ik word echt gestoord van de manier waarop posts gerangschikt worden .. verdwijnen er posts ofzo? het ene moment staat een post bovenaan een pagina en het ander moment staat hij op de vorige pagina of wat posts later. Weird shit.

Anyway dat priest duo zit nu op lv 80 dus gaat de slave account op inactief en de main gaat questen naar 85 voor wat cash & rep ... in lv 70 PvP gear >:)
Komt omdat je waarschijnlijk op "last" klinkt bij pagina's ipv de laatste pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Derr_Hans schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:45:
[...]

Healing Rain is zeer prettig door zijn range en Chain heal spam, zo domineer je de healing meters makkelijk in LFR :P
Ik vermijd Chain Heal zo veel mogelijk op die fight omdat hij zo veel mana kost. Ik probeer het zo veel mogelijk met Healing Rain en spot healing af te kunnen en dat lukt best lekker. Chain Heal heb ik dan eigenlijk alleen nodig vlak nadat de bolt op de grond landt en tegen het einde van de phase op de laatste twee eilandjes.
[...]

De corruption moet op zich neer kunnen zijn voor de tweede impale sinds de nerf. Als je paladintank ge-oneshot wordt gebruikt hij zijn cooldowns verkeerd. Dream op het eerste platform, GoAK op het tweede, AD op derde, GoAK op de laatste, eventueel nog ergens een Guardian Spirit van een priest tussendoor. Vervolgens is alleen het moment waarop de adds spawnen in de laatste phase even tricky. :P
Blistimo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:48:
Auw, dan doe ik vast wat verkeerd. Op mijn alt, dat wel. 20k+ HPS lukt me. Full mana lang niet :P
Voor mij ook een alt trouwens. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• encryped
  • Laatst online: 03-09 02:23
NVM

[ Voor 99% gewijzigd door encryped op 28-02-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Heeft het eigenlijk zin om LFR meerdere keren per week te doen? Je krijgt geen VP en geen loot meer na de eerste keer, maar valt er nog iets op te halen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Scrolls fo resurrection zijn momenteel disabled

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:01:
Heeft het eigenlijk zin om LFR meerdere keren per week te doen? Je krijgt geen VP en geen loot meer na de eerste keer, maar valt er nog iets op te halen of zo?
Achievements alleen denk ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

IntToStr schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:01:
Ja gewoon de achievements als je ze graag wilt. en raid ervaring, wat tegenwoordig veel players kunnen gebruiken. Verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Blijkbaar had ik een vooruitziende gave.
De 10th player kwam gewoon niet opdagen, dus helaas niets kunnen doen met alle aanbevelingen hier gedaan. Zien maar met 9 man BWD ingedoken en hebben nog 2 achievement gedaan. In BWD hoeven we dus alleen nog maar de tron te doen en heroic modes om dit af te ronden. Nefarian is helemaal makkelijk nu, je kan hem al tot 62% pushen voor de eerste transitie.

Het gevaar is nu dat je zelfs te veel DPS hebt en dat je een electrocute forceer terwijl je nog lekker aan het lava-jumpen bent :p

Volgende keer als we 9 man hebben gaan we proberen om deze achievements te doen in BoT. Wel opgevallen, we hebben een paar mensen die heroic mode te gauw opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In navolging op de reactie van iemand dat dit het langst lopende topic is, heb ik maar even iets onder het stof vandaan getrokken. Check vooral de hippe startpost! :)

*Let niet op eventuele browser waarschuwingen, de link gaat gewoon naar een GoT topic

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:36:
In navolging op de reactie van iemand dat dit het langst lopende topic is, heb ik maar even iets onder het stof vandaan getrokken. Check vooral de hippe startpost! :)

*Let niet op eventuele browser waarschuwingen, de link gaat gewoon naar een GoT topic
haha geniaal om die posts te zien als ..maandelijks bedrag is een minpunt enzo XD dat d8 ik toen ook in 2004 haha nu speel ik al ruime 6 jaar =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag nu ook pas dat de eerste startpost dateert van 25 Februari 2003.
m.a.w. Over 1 jaar viert dit topic haar 10 jarig bestaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:47:
Zag nu ook pas dat de eerste startpost dateert van 25 Februari 2003.
m.a.w. Over 1 jaar viert dit topic haar 10 jarig bestaan!!
Hehe Belachelijk eigenlijk he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
[...]

Het idee van 1 tank twee healers is dat je voldoende DPS hebt om de tentacle met maar één impale neer te krijgen. Als de DPS daarvoor niet hoog genoeg is dan is het inderdaad nagenoeg auto-fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
rodie83 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:10:
[...]
Het idee van 1 tank twee healers is dat je voldoende DPS hebt om de tentacle met maar één impale neer te krijgen. Als de DPS daarvoor niet hoog genoeg is dan is het inderdaad nagenoeg auto-fail.
^ dit. Je wil geen tweede Impale op je tank, laat staan een derde.

Impale
Unlimited range
Inflicts 400000 Physical damage and increases Impale damage taken by 100% for 45 sec.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Als je een shadow priest heb kan je ook de heroic tactic gebruiken waar bij iedereen gewoon uit melee range gaat, dan begint de corruption de dragon achter het platform te meppen, dan kan je je shadow priest het dichst bij hebben op het moment dat impale cast begint, dan dispersion op de priest en klaar is kees :)

Maarja als je de dps niet heb om de corruption optijd neer te halen dan is het maar de vraag of de disicpline er is om dit te coordineren aangezien het nogal strak is qua timing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
En de DPS checks naar het einde van het gevecht toe worden er niet bepaald malser op :P
Maar .. zou je in theorie niet genoeg DPS moeten hebben als je Ultra en Spine kan omleggen o.O ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
rodie83 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:10:
[...]

Nadeel is dat je even met dps moet stoppen op platform 4 na de corruption als de Bloods dan dreigt te spawnen wanneer je de blistering tentacles (70% health DW) krijg, soms bij ons niet het geval soms ook wel vaak op het randje van wel niet. Vaak dus het zekere voor het onzekere gedaan en dus stoppen met dps.

Nu zal dat geen probleem meer zijn met de 10% debuff op alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Derr_Hans schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:20:
[...]

Nadeel is dat je even met dps moet stoppen op platform 4 na de corruption als de Bloods dan dreigt te spawnen wanneer je de blistering tentacles (70% health DW) krijg, soms bij ons niet het geval soms ook wel vaak op het randje van wel niet. Vaak dus het zekere voor het onzekere gedaan en dus stoppen met dps.

wij stoppen ook altijd met dps ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 14:26
dotorion schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:58:
[...]

^ dit. Je wil geen tweede Impale op je tank, laat staan een derde.

Impale
Unlimited range
Inflicts 400000 Physical damage and increases Impale damage taken by 100% for 45 sec.
zucht, nu ga ik me dus afvragen hoe de animatie er uit zou zien als je als tank vlak voor de impale naar orgrimmar/stormwind/etc port.... 8)7

En gisteren eindelijk, eindelijk ,eindelijk! m'n eerste heroic Morchok axe geloot *O*
Nu op naar de 2e :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Derr_Hans schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:20:
[...]

Oh heus? Daar beuken we eigenlijk altijd gewoon lomp doorheen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
rodie83 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:51:
[...]

Oh heus? Daar beuken we eigenlijk altijd gewoon lomp doorheen :')
Kan ook, kost wat meer healer mana want je moet langer door de blistering tentacles heen healen.
Of kost je wat extra CD's die je wellicht graag heb bij de 40% tentacles.

Veiliger om te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Derr_Hans schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:58:
[...]

Kan ook, kost wat meer healer mana want je moet langer door de blistering tentacles heen healen.
Of kost je wat extra CD's die je wellicht graag heb bij de 40% tentacles.

Veiliger om te stoppen.
Meestal vangen we het gewoon op met een non-healer CD - ik pop bijvoorbeeld tranquility. Dat is met onze DPS op madness wel ruim voldoende meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ricmaniac schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:40:
[...]

haha geniaal om die posts te zien als ..maandelijks bedrag is een minpunt enzo XD dat d8 ik toen ook in 2004 haha nu speel ik al ruime 6 jaar =p
:)

Continue subscribed geweest sinds feb2005 0o.
Ondertussen met monthly fee/xpacs/race/server/faction changes al best een bak centen naar blizzard overgemaakt :)

Alleen als ik het ga vergelijken wat de vorige game die ik zoveel gespeeld heb (Quake1/QW) me heeft gekost is dit peanuts :)

Maar het is best wel vermakelijk om de oude topics door te lopen en het onstaan van Lowlanders/Ravenblood op Bloodscalp terug te lezen :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Routed schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:31:
[...]

:)

Continue subscribed geweest sinds feb2005 0o.
Ondertussen met monthly fee/xpacs/race/server/faction changes al best een bak centen naar blizzard overgemaakt :)

Alleen als ik het ga vergelijken wat de vorige game die ik zoveel gespeeld heb (Quake1/QW) me heeft gekost is dit peanuts :)

Maar het is best wel vermakelijk om de oude topics door te lopen en het onstaan van Lowlanders/Ravenblood op Bloodscalp terug te lezen :)
ja echt compleet met je eens haha. maar ik heb zo'n 5700 uur WoW erop zitten (gezien op Xfire die ik meestal aan heb). en dan vind ik per maand betalen niet zo erg. beter 13 euro per maand bijv dan elke maand een nieuw spel te moeten halen omdat je er na 1 maand alweer op uitgekeken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Uhm, 7 jaar subscription. Aantal maanden dubbele subscription voor nieuw account. Monk-pet. Lil' XT-pet. Moonkin-pet.

€ 1000,= + € 120,= + € 10,= + € 10,= + € 10,=

En dan komt er nog een Xfer voor 2 chars aan, à €25,= pp.

Meer dan € 1200,= over 7 jaar. Er zijn hobbies met hogere contributiekosten hoor :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Blistimo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:37:
Uhm, 7 jaar subscription. Aantal maanden dubbele subscription voor nieuw account. Monk-pet. Lil' XT-pet. Moonkin-pet.

Meer dan € 1200,= over 7 jaar. Er zijn hobbies met hogere contributiekosten hoor :P
Precies.

Als je gewoon andere games speelt (En even vanuit gaat dat je die niet koopt :+ ) dan zit je nog minimaal elke 3 jaar met een nieuwe pc die je nodig bent. Waarschijnlijk 2 jaar als je een niet de 'low' settings wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ja, in die tijd al twee nieuwe PCs aangeschaft, en er zit een derde aan te komen. hoewel ik die kosten niet persé aan WoW zou willen toekennen. Maar dan komt er nog wel een mille of 2 bij :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:37:

Ik zal ook eens ff gaan tellen:

- WoW +/- 6,5 jaar subscription a 12 euro: Ongeveer 950 euro
- Alle pets en mounts uit Blizzstore (inclusief meerdere gaurdian cubs en wind rider knuffel): 210 euro
- 3 keer Blizzcon live stream: 120 euro.
- Aankoop spel + expansions: 140 - 150 euro

Bij elkaar pak en beet 1.400 euro. En dan heb ik de guides, gold en boeken nog niet meegerekent.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren de Chromatic Champion achievement gefixed, moeten alleen nog de Morchok en de Hagara achievement nog (plus aardig wat HC kills).

Voor het boot gevecht had ik voor de lol even gerespecced naar BM (gewoon omdat het kan), zat zojuist de logs te bekijken en zag dat ik een 102e rank had voor BM specs op deze fight... :+ Mja.....wel grappig eigenlijk gezien het feit dat ik deze spec eigenlijk nooit speel.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rakkerzero schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:15:
[...]
Bij elkaar pak en beet 1.400 euro. En dan heb ik de guides, gold en boeken nog niet meegerekent.
Gold ?!?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 15:35
misschien een late reactie, maar wou mensen even bedanken voor hun hulp over Lootship.

ik heb wel een aantal ideetjes waar het aan ligt. en misschien moet ik mijn healing priors op mijn druid maar eens drastisch aanpassen, ik gebruik namelijk compleet geen nourish :P vindt het een waardeloze heal naar mijn mening, maar sins de nieuwe patch heb ik hem eigenlijk compleet niet meer gebruikt. had nooit moeite met mijn mana, nu ook nogsteeds niet. maar misschien mijn healing priors herzien.

het is vooral de DPS die afgeleid worden als ze ergens heen moeten lopen. daardoor blijft de dps gewoon vrij laag van sommige mensen.

in iedergeval bedankt voor jullie inzicht. ben al druk aan het discussieren met onze raidleader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik heb genoeg spelers gesproken die in het begin van hun wow-carriere gold gekocht hebben hoor. Ik weet nog hoe lang ik tijdens WotLK (toen ik begon) gespaard heb voordat ik de 280% mount had... Nu verdien ik genoeg om al mijn alts te voorzien van wat ik wil:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
fenylalaline schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:52:
misschien een late reactie, maar wou mensen even bedanken voor hun hulp over Lootship.

ik heb wel een aantal ideetjes waar het aan ligt. en misschien moet ik mijn healing priors op mijn druid maar eens drastisch aanpassen, ik gebruik namelijk compleet geen nourish :P vindt het een waardeloze heal naar mijn mening, maar sins de nieuwe patch heb ik hem eigenlijk compleet niet meer gebruikt. had nooit moeite met mijn mana, nu ook nogsteeds niet. maar misschien mijn healing priors herzien.

het is vooral de DPS die afgeleid worden als ze ergens heen moeten lopen. daardoor blijft de dps gewoon vrij laag van sommige mensen.

in iedergeval bedankt voor jullie inzicht. ben al druk aan het discussieren met onze raidleader.
Natuurlijk ligt de dps lager dan op bijvoorbeeld Ultraxion. Volgens mij kom ik op mijn alt mage aan het eind van het gevecht meestal uit op 22~25k dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thysiej schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:52:
[...]

Ik heb genoeg spelers gesproken die in het begin van hun wow-carriere gold gekocht hebben hoor. Ik weet nog hoe lang ik tijdens WotLK (toen ik begon) gespaard heb voordat ik de 280% mount had... Nu verdien ik genoeg om al mijn alts te voorzien van wat ik wil:)
Zo schrikbarend is het ook weer niet :P als je de huidige goldprices ook ziet is dat goedkoper dan als ikzelf mijn tijd eraan besteed, echter had ik het gewoon niet van Rakker verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

in feite is een BoE pet kopen uit de Blizzard store en deze op de AH gooien voor ingame gold ook een vorm van gold kopen.. Dat je er dan maar een paar knaken voor krijgt is een ander verhaal...

[ Voor 21% gewijzigd door vhal op 29-02-2012 12:57 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ShadowBumble schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:54:
[...]

Zo schrikbarend is het ook weer niet :P als je de huidige goldprices ook ziet is dat goedkoper dan als ikzelf mijn tijd eraan besteed, echter had ik het gewoon niet van Rakker verwacht.
Zelf heb ik nooit gold gekocht. heb wel stuk of 5 keer voor vrienden gold gekocht via mijn paypal. wel sick trouwens. in TBC was het volgens mij zo'n 35 euro als het niet meer is voor 6k :P nu tegenwoordig haal je met 20 euro 30k+

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.