Het Grote World of Warcraft Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.777 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
World of Warcraft - MMORPG

Ik kon geen ander topic vinden, so here it is :). World of Warcraft is een MMORPG (Massive Multiplay Online Role Playing Game). Het is de bedoeling dat je als speler door Azeroth, de wereld van Warcraft, kan wandelen, vechten en vrienden maken. En dit allemaal online. Je kan charachters kiezen, duels maken enzovoort. Een groots gebeuren dus, met duizenden spelers tegerlijkertijd op de servers van Battle.net.

World of Warcraft - Features

Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

A dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Adventure together with thousands of other players simultaneously.
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/arrow.gif Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month.

World of Warcraft - (mini) FAQ (Frequently Asked Questions)

WoW zelf heeft een hele grote faq. Ik heb hieronder een stukje vertaald:

Wanneer komt WoW in de winkels?
We hebben nog geen release date voor WoW vrijgegeven. We willen de tijd nemen om aan de verwachtingen te voldoen die de mensen van Blizzard Entertainment gewend zijn.

Zal er maandelijks moeten betaald worden voor World of warcraft?
Ja; we zijn nog steeds aan het uitzoeken wat de preciese prijs zal zijn.
min-puntje

Waarom is WoW niet gratis?
Dit geld zal gebruikt worden voor het onderhoud van de servers en het spel zelf.

Release date?
"When it's done.". :Y) ;)

Enkelijke handige sites:
WorldOfWar.Net (De best imho)
Stractics
Warcraft-Online
WorldOfWC.Org
En GameSpy is er ook weer bij :P

Rassen:

The AllianceThe Horde

World of Warcraft - Screenies!?

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css129-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css128-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css127-thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css125-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css124-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css123-thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css121-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css120-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css119-thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css126-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css122-thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images%5Cscreens%5Call%5Css118-thumb.jpg
Meer screenshots (Tabel zo klein gemaakt omdat anders de layout vervormde)

Deze openings post is tot stand gebacht met hulp van Switch en Roetje ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Switch op 05-01-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62131

Nou ik vind t zoals altijd jammer om te wachten maar ik weet wel dat het bij blizzard altijd de moeite waard is. Als je qua stabiliteit, performance en online gaming bijvoorbeeld Warcraft 3 en C&C Generals naast elkaar legt wint War3 overduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43477

Links naar screenshots werken niet :/

En dat het een betaal-service is vind ik absoluut geen minpunt :)
Want als je ervoor moet gaan betalen, dan kan men het ineens wel goed doen.. en ik wil vooral dat dit spel niet verziekt word door overvolle server..

(denk aan Koreanen op Europese servers :/ )

Of mensen die willen gaan cheaten of whatever.. :r .. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 43477 op 25-02-2003 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Dat betalen maakt niet zoveel uit ... dat is met elke MMPORG :)
en dit lijkt me zo'n super vet spel ...

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 25-02-2003 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Dat de screens er niet doen komt omdat Blizzard.com om een of andere reden down is :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 19:15

Glorificationer426

come we hero rush yes?

t lijkt me ook een erg leuk spel, hoop alleen dat ze deze keer es wat anders voor de betaling regelen ipv de creditcards :)

offtopic:
Fatality, coole icon. Hoevaak ik dat scherpje wel niet gezien heb :P

[ Voor 31% gewijzigd door Glorificationer426 op 25-02-2003 11:54 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Glorificationer schreef op 25 februari 2003 @ 11:53:

offtopic:
Fatality, coole icon. Hoevaak ik dat scherpje wel niet gezien heb :P
mee eens is _/-\o_

toch wil ik best aan zo'n mmorpg meedoen, alleen vind ik dat maandelijkse bedrag toch wel een minpunt, ik kan zeker op het moment weinig geld missen, hoewel ik dit spel graag wil spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Duurt nog wel even voordat hij uberhaupt uit komt ;).

Maar ik denk dat je ook nog moet betalen nadat je het spel hebt gekocht in de winkels veel mensen afschrikt, waardoor ze minder verdienen. Maar aan de andere kant: Je houdt de warez ook gedeeltelijk tegen, behalve als er een soort hacked-server komt :\.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 19:15

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Voordeel is wel met betalende mensen, geen cheaters (of iig een heel stuk minder) maar toch als t een creditcard service wordt dan ga ik t niet kopen :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

voordeel van MMO is inderdaatv geen cheaters, maar ook goed onderhoude servers en een dinamische gamewereld... altans, dat mag je hopen, want bij Anarchy Online liet dit te wensen over...
wat ik ook vaak een probleem vind bij MMO games is dat het turn based is... nou is dat natuurlijk heel logies, omdat realtime een beetje heftig wordt voor je connectie, maar vaak ontaard het dan in een wetloop van statistieken; de mensen met de hoogste levels en dus skill hebben de overhand, wat er voor zorgt dat er een wapenwetloop ontstaat; iederen wil zo snel mogelijk levelen, en dit zit het RPG element weer behoorlijk in de weg...
weinig mensen die een dag in de kroeg gaan hangen... niet omdat het niet leuk is, maar omdat je in die zelfde tijd kan levelen...
In EverQuest heb je wel veel mensen die aan het RPGen zijn, maar die setting staat me een beetje tegen :) jah ach altijd wat te klagen heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Glorificationer schreef op 25 February 2003 @ 12:58:
Voordeel is wel met betalende mensen, geen cheaters (of iig een heel stuk minder) maar toch als t een creditcard service wordt dan ga ik t niet kopen :)
Ik zou geen andere manier weten dan met een creditcard. Waarom heeft dan ook niet iedereen een creditcard :? die krengen kosten echt totaal niets. Pappie en mammie vertrouwen je zeker niet :P

Maar serieus: als het zonder creditcard kan zal het via de bank moeten, en dan zouden ze in elk land daar een infrastructuur voor op moeten zetten wat waarschijnlijk te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:30
Volgens mij hebben niet zoveel gamers in Nederland een creditcard. Beetje jammer dat het dan zo moet, maar ja, weinig andere mogelijkheden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaded schreef op 25 February 2003 @ 21:28:
Volgens mij hebben niet zoveel gamers in Nederland een creditcard. Beetje jammer dat het dan zo moet, maar ja, weinig andere mogelijkheden inderdaad.
Sjah, dat moet onderhand maar es veranderen dan, zijn toch handige dingen. Er zijn hier al zo weinig restaurants waar je met cc kan betalen en in Engeland en Amerika kun je er een rolletje drop mee kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 22-04 16:30
Hoe gaat dit eigenlijk werken? Wordt je als je het spel inkomt gewoon op de map gegooit met al die andere mensen op de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-04 04:04

FrostXL

cool as ice

als ie op het zelfde niveau als WCIII wordt dan kunnen we er veel van verwachten!

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

lijkt me zeer kontshopt aars game.. :D maar.. khoop wel dat er dus Gigantische veldslagen voorkomen... want is toch wel ut allerstrakst ! (niet op de spelling letten, gewoon lezen zoals ut er staat :9)

ik denk wel dat de game pas volgendjaar op de markt komt.. helaas....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 25 February 2003 @ 21:30:
[...]

Sjah, dat moet onderhand maar es veranderen dan, zijn toch handige dingen. Er zijn hier al zo weinig restaurants waar je met cc kan betalen en in Engeland en Amerika kun je er een rolletje drop mee kopen.
Handig misschien, maar om het van iedereen te willen is je eisen te hoog stellen :/

BTW is hier in Nederland de chipknip erg gefaald.. omdat.. juist! men liever een rolletje drop koopt met metaal tussen zn vingers :P

Dus Nederland landelijk aan de creditcard zie ik niet gebeuren..

(In Amerika is het omgaan met geld al helemaal slecht, en btw ik vind dat wij Nederlanders al genoeg "ver-Amerikanen" als je het mij vraagt.. :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43477 schreef op 26 februari 2003 @ 13:43:
[...]

Handig misschien, maar om het van iedereen te willen is je eisen te hoog stellen :/

BTW is hier in Nederland de chipknip erg gefaald.. omdat.. juist! men liever een rolletje drop koopt met metaal tussen zn vingers :P

Dus Nederland landelijk aan de creditcard zie ik niet gebeuren..

(In Amerika is het omgaan met geld al helemaal slecht, en btw ik vind dat wij Nederlanders al genoeg "ver-Amerikanen" als je het mij vraagt.. :/ )
De chipknip is wat mij betreft geflopt omdat je ze handmatig moet opladen, waarvoor je weer een code moet onthouden en weet ik wat allemaal. Een creditcard is afgeven, klik-klak door het apparaat en klaar. Ideaal. En ik zie het ook niet gebeuren hoor, maar dan zul je in de toekomst weinig online spellen kunnen spelen ben ik bang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Trailer :) http://gamers.nl/nieuws/16759

Blizzard heeft een nieuwe trailer online gezet van haar eerste MMORPG World of Warcraft. De trailer toont veel ingame beelden die de prachtige gevechten en omgevingen uit het spel goed in beeld brengen. Met World of Warcraft hoopt Blizzard een MMORPG af te leveren die het nie vereist van de speler om erg veel tijd in het spel te investeren, zoals bij de meeste MMORPG's tegenwoordig nog wel het geval is. Of ze dit gaat lukken zullen we op zijn vroegst tegen het eind van dit jaar te weten komen.

Tot die tijd kan je genieten van de trailer die ongeveer 22 Mb groot is en te downloaden is bij Blizzard en GamersHell. Een DivX codec is wel vereist om het flimpje te bekijken.

http://www.blizzard.com/wow/movies

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

swiiieeet thuis maar even kijken dan.... iig zijn er nog weer informatiebronnen over dez game ?? kan hier niet echt veel internetten op GoT na... :'(

verder lijkt het me weer een erg leuke game van blizzard, en wat betreft CreditCard, die worden hier in nederland behoorlijk geaccepteerd... op de mcDonalds na dan :+

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
Anoniem: 40554 schreef op 25 February 2003 @ 09:31:
Dat betalen maakt niet zoveel uit ... dat is met elke MMPORG :)
en dit lijkt me zo'n super vet spel ...
wat kost een gemiddelde mmorpg?

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
10 $ denk ik de goedkope 5$ maar ik denk dat blizzard wel 10$ vraagt. Iemand anders suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 17:30
per maand of per kwartaal

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14:08
Bijna elke MMORPG wordt per maand betaald. Ik ken er geeneen die het per kwartaal doet.
Ook kosten ze dan rond de 10 dollar per maand, de enige die ik ken die goedkoper is is Dark Age of Camelot voor 8 dollar per maand.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Races:( tot nu toe bekend)
- Human
- Tauren
- Dwarf
- Orc

Er zal nog een race bijkomen alleen dat race is tot nu toe nog onbekend.

Beta:
Beta begint dit jaar zeggen ze meer info isser niet naast het feit dat het de grootste
betatest van blizzard tot nu toe word.

Map:
http://members.madasafish...w/glossary/images/map.jpg

Movies:
Ingame Trailer
ECTS-2001 Gameplay
Cinematic Trailer

Handige Sites:
- WorldOfWar.Net (De best imho)
- Stractics
- Warcraft-Online
- WorldOfWC.Org
- En GameSpy is er ook weer bij :P

Verder weet ik er eigenlijk niet zoveel belangrijks van, alleen wat kleine dinge zoals dat dwarfs guns hebbe, dat lijkt mij iig wel vet :)
Ook schatten ze iets van 6000 mensen op een server en deze servers staan los van battle.net. Dit vind ik opzich wel genoeg :>

Even voor de Diablo I & II spelers:
Het skill systeem zit anders in elkaar uiteraard. Je heb nu eigenlijk soort mix van systemen. Naast dat je levelt en skill punten krijgt moet je de vaardigheid ook nog vaak gebruiken wil je erin levelen. Er is dus ook geen Skill-Tree aanwezig. Om een nieuwe spell te vinden moet je bijv een quest completen of naar speciale mages in de wereld om het daarvan te leren.

Je kunt ook rijden op paarden, vliegen in zappelins (alhoewel dat nog niet zeker is), rijden op wolven en varen in bootjes. Dit kan btw alleen door ervaren spelers worden gedaan.

Wat ook wel leuk is is dat clans onwijs goed worden support want je kan je eigen guild huis krijgen en je eigen tabberd (of iig zon kleed over je armor :P) met je eigen logo van je guild/clan.

Ik vind het iig nu al een top spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Niet dat ik gelijk anti-WoW ben, omdat ik zelf een Star Wars Galaxies speler word. Maar wat is er zo leuk aan WoW? Het lijkt meer een veredeld hack&slash spel, want meer dan alleen hakken schijn je niet te kunnen doen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-03-2003 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Anoniem: 12316 schreef op 06 March 2003 @ 23:40:
Niet dat ik gelijk anti-WoW ben, omdat ik zelf een Star Wars Galaxies speler word. Maar wat is er zo leuk aan WoW? Het lijkt meer een veredeld hack&slash spel, want meer dan alleen hakken schijn je niet te kunnen doen
Mhaw valt echt wel mee denk ik. De wereld zal namelijk dynamisch worden, er komen dus continu quest by enz. Je kan naast quests doen:

- Items craften
- Mega gevechten tegen grote groepen spelers
- Je eigen huis maken
- Andere werelden ondekken
- Zoeken naar speciale ingedienten voor items die je zelft kan craften.
Daarnaast zul je waarschijnlijk ook recepten moeten zoeken
- Guild oprichten zodat je elkaar kan helpen enz.

Maar eigenlijk zal het weel veel hack&slash zijn maarja, dat is ieder zijn smaak. Zie Diablo II heb ik zelf ook totaal platgespeeld, en veel meer dan hakken is dat spel dus echt niet, maar wel leuk (nouja laaste tijd met PindaBots en Dupes en die zooi...)

Dat is trouwens ook wel leuk, op de server is een gelimiteerd aantal items van sommige uniques. Hiermee bedoel ik dat er bijv maar 1 WindFore Bow in de wereld bestaat en dat er NOOIT nog meer zullen worden gevonden. Nadeel is wel dat die persoon dus eigenlijk makkelijker het sterkst kan worden dan de anderen maar blizzard heeft bekend gemaakt dat het accent meer op experience en skills zal liggen dan aan items, want bij DII is het wel HEEL erg. Zonder items ben je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70097

MY maakt betalen wel wat uit :@ als je geen cc hebt moeten ze alternatieven vinden *zucht* en kom niet aanzetten vna dit doen ze om die cheaters etc etc eruit te filteren er zijn ook zat volwassen jonge gamers die niet liggen te lamen en zo.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 70097 op 07-03-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Anoniem: 70097 schreef op 07 March 2003 @ 14:20:
MY maakt betalen wel wat uit :@ als je geen cc hebt moeten ze alternatieven vinden *zucht* en kom niet aanzetten vna dit doen ze om die cheaters etc etc eruit te filteren er zijn ook zat volwassen jonge gamers die niet liggen te lamen en zo.
Je betaald voor:
een crew die maandelijks nieuwe quest voor de speler bedankt.
de zeer krachtige server die 24 uur paraat moet zijn.

Het zal wel niet superveel per maand zijn.. dan ruil je je power ulimited abbo maar in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeX schreef op 07 March 2003 @ 14:26:
[...]

Je betaald voor:
een crew die maandelijks nieuwe quest voor de speler bedankt.
de zeer krachtige server die 24 uur paraat moet zijn.

Het zal wel niet superveel per maand zijn.. dan ruil je je power ulimited abbo maar in..
dat maakt mij niks uit maar veel mensen hebben geen creditcard en kunnen dus niet betalen :p
snappie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, veel mensen in hun doelgroep zullen geen creditcard hebben of mogen gebruiken, en dus mogen ze van mij best een alternatief zoeken zodat ik ze wel kan betalen.. want betalen opzich heb ik geen problemen mee, maar een creditcard is wel mn bottleneck :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
* Switch heeft openings post wat aangepast, bedank daarvoor Roetje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

Je moet in Nederland ook over een inkomen van 600Euro per maand beschikken om aanspraak te kunnen maken op een creditcard. Zonder dat krijg je dat ding vaak niet eens.

Meeste jonge knulletjes hebben niet zo'n vast inkomen per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:02

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Anoniem: 43477 schreef op 07 March 2003 @ 14:49:
Idd, veel mensen in hun doelgroep zullen geen creditcard hebben of mogen gebruiken, en dus mogen ze van mij best een alternatief zoeken zodat ik ze wel kan betalen.. want betalen opzich heb ik geen problemen mee, maar een creditcard is wel mn bottleneck :/

Sorry, maar ik zie niet echt het probleem. Een cc heb je al, compleet geintegreerd met je normale rekening, voor E10 per jaar. Dat heb je er, door een paar keer wat over de grens te bestellen zo weer uit. Daarnaast bestel ik liever iets via cc dan met rembours of overschrijving oid. Veel mensen vergeten welke kant een cc op werkt. Als jij vindt dat iets ongeldig is wordt het geld terug gestort. Vervolgens moet de andere partij bewijzen (degene die het geld vorderd) dat het werkelijk een legitieme betaling is.

Verder is de cc het ideale mondiale betalings middel. Hier in nederland heb je mischien wel accept giro's of rembours, maar in belgie is dat weer anders. Zoals MrRudie ook al zegt is het opzetten van een wereld omvattend betalingsysteem waar alle locals tevreden over zijn gewoon compleet ondoenelijk. Daarnaast is Blizzard een game maker en geen bank.

Probeer het anders gewoon eens. Ga naar de bank en vraag er een aan. Betaal je domein en bestel eens wat bij play.com. Echt, veel nederlanders moeten zich eens over die aversie tegen cc's heenzetten. Heck.. veel nederlanders hebben uberhaupt al problemen met het id dat er voor diensten betaald moet worden ;)..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Anoniem: 4743 schreef op 07 March 2003 @ 15:11:
Je moet in Nederland ook over een inkomen van 600Euro per maand beschikken om aanspraak te kunnen maken op een creditcard. Zonder dat krijg je dat ding vaak niet eens.

Meeste jonge knulletjes hebben niet zo'n vast inkomen per maand.

Da's onzin. Tuurlijk krijgt een 13 jarige koter geen cc, maar E600 is ook onzin. Zolang je idd maar inkomsten krijgt (al is het uitkering of beurs) kun je er 1 krijgen. Je bestedings limiet hangt vervolgens af van je inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Janoz schreef op 07 March 2003 @ 15:39:

[...]

Da's onzin. Tuurlijk krijgt een 13 jarige koter geen cc, maar E600 is ook onzin. Zolang je idd maar inkomsten krijgt (al is het uitkering of beurs) kun je er 1 krijgen. Je bestedings limiet hangt vervolgens af van je inkomen.
Waar kan je met een vast (wit) inkomen van E69 (minimale stufi) een CC krijgen? wijs het mij aan en ik ben je zeer dankbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dammit via een banktransfer moet ook gaan :@
cc cc meer hoor ik niet SOMMIGE MENSEN HEBBEN GEEN CC
dammit als ze nu eens andere manieren van betalen voor zorgen dan zouden er meteen veel meer mensen het spel spelen :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

Alleen maar hack en slash? Pffttt jij kent zeker blizzard niet :D Je kunt nu al wel aannemen dat het een geweldig spel gaat worden want Blizzard heeft gewoon nog nooit een slecht spel gemaakt. Aan de andere kant vind ik het geld vragen per maand een noodzakelijk kwaad. Wel jammer, maar als ik tegen die tijd een goede computer heb, ga ik het misschien wel een paar maanden proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:27

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Bij de postbank kost een CC geloof ik iets van 11 euro per jaar, kun je gewoon via de site aanvragen. (studenten->geldzaken->credit card)

Voor de rest, zie Janoz, heb je echt geen inkomen van 600euro per maand voor nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:36
Ik denk dat je ook playkaarten kan kopen net als bij Earth and Beyond :) dus je koopt zo'n kaart in de winkel en kan een tijdje spelen.

Ik weet nog niet zkrz of ik dit spel ga spelen vanwege maandelijkse kosten, maar lijkt me echt zeeer mooi spel.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

snappen jullie het dan niet :P Ik ben 14 hoe ingodsnaam moet ik aan een creditcard komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
jij niet..maar je ouders wel

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Anoniem: 4743 schreef op 07 March 2003 @ 16:25:
[...]

Waar kan je met een vast (wit) inkomen van E69 (minimale stufi) een CC krijgen? wijs het mij aan en ik ben je zeer dankbaar :D

Ga naar je bank, loop naar de bali, en zeg dat je een CC wilt... klaar.

Ikzelf heb een mastercard bij mijn studentenrekening. Limit van fl2000,- en elke maand wordt het bedrag van mijn gewone rekening afgeschreven (geen rente, behalve debet rente van je normale rekening natuurlijk). Krijg verder een mooi overzichtje thuis met wat ik allemaal heb uitgegeven. (wat overigens weer erg handig is voor declaraties.. denk aan studieboeken ed.. Boeken koop ik tegenwoordig altijd met de cc, kan weer van de belasting worden afgetroken)

Ik heb 'm ooit gekocht omdat ik een tijdje naar japan ging en daar wel aan geld wilde komen.. Sindsdien nooit spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Anoniem: 70097 schreef op 07 March 2003 @ 16:37:
snappen jullie het dan niet :P Ik ben 14 hoe ingodsnaam moet ik aan een creditcard komen :?

Al die andere abbo's betaal je toch ook niet zelf (iig niet rechtstreeks)? Of mag je tegenwoordig als 14-jarige wel rechtsgeldige handtekeningen zetten op bv accept giro's en rembours papieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ is er nu zeker van dat ie ook aan een CC kan komen... alleen ben ik bang dat ik dan nog weer uit ga geven :|

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 20-04 21:16
Dit is echt het spel waar ik op wacht :)
blizzard kennende zal t niet teleurstellend zijn. (wat ik van lucas arts niet kan zeggen)

en betaling? och ik was toch al van plan een CC te halen.
want ik wil natuurlijk weer niet die geheugen reepjes die ze niet in nederland verkopen |:(

LOL keez. das ook de reden waarom mn moeder het er niet mee eens is :P

[ Voor 12% gewijzigd door LordMithril op 07-03-2003 16:52 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Mag ik jullie vragen niet van het onderwerp af te wijken? Dit is het WoW topic, ik kan begrijpen dat er veel ergernissen zijn omdat je met een cc moet betalen.

Maar voor dit soort discussies zijn SG, HK of A61 :). En niet SGD.

[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 07-03-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Janoz schreef op 07 March 2003 @ 16:45:

[...]

Ga naar je bank, loop naar de bali, en zeg dat je een CC wilt... klaar.
Dan ga ik dat maar eens proberen. Misschien heb ikz e de vorige keer gewoon niet goed begrepen. Zal niet de eerste keer zijn :)

Bedankt in ieder geval.

Ontopic: Diablo2 is in principe ook Hack en Slash maar dat was ook erg verslavend. het enige minpunt is dat er zo weinig verschillende dingen te doen zijn. Ik neem aan dat als je betaald voor de content er toch hier en daar wel eens wat ge-update wordt.

Nieuwe quest e.d. maken zon spel wel lang houdbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Janoz schreef op 07 maart 2003 @ 15:37:

[...]

Sorry, maar ik zie niet echt het probleem.
Sorry, maar ik zie niet in hoe zo simpel en onwetend kan zijn.. :/

Het gaat bij mij meer om vertrouwen, ik vertrouw een CC nog niet goed genoeg en er is heus niet zo simpel aan te komen als zoveel me ineens willen vertellen..

Met een CC over internet betalen.. enig idee hoeveel vertrouwen je dan wel niet steekt in het bedrijf waar je koopt ? En dan kan je leuk zeggen dat ze je "het geld terug geven, mocht jij het niet met de koop eens zijn.." :/

Ik geloof dat echt niet. Ik denk toch serieus dat ze jou dan ook wat vraagjes gaan stellen, en je hebt heus genoeg gevallen waar het bedrijf zelfs niet zomeer "effe" je geld terugstort, en wat doe je dan, tegen een bedrijf aan de andere kant van de oceaan ? :/

Besides.. betalen en gegevensoverdracht via internet is heus nog niet zo veilig hoor 8)7

Daar gaat met me dus idd meer om, niet of ik het wel of niet kan betalen, want bij mij is de oerHollandse gezonde verstand erin gestampt die je zegt dat je pas kunt kopen als je werkelijk geld hebt... :/

En leuk vertellen dat iemand van 14 dan maar zn ouders moet laten betalen.. houd er eens rekening mee hoe zijn ouders erover denken.. :/ Die zullen mijn mening alleen maar sterker voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Komt er geen elven ras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
...Waarom gaan jullie in godsnaam verder met deze 'discussie'. Dat kan in SG! ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

ik denk dat er in totaal 8 rassen zullen zijn. waarvan ze er al 4 officieel hebben bekendgemaakt..
Ik weet zeker dat ik ergens las dat er 8 kwamen..
Ongetwijfeld de night elves en de high elves.

Undead is ook van de partij namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Anoniem: 43477 schreef op 07 March 2003 @ 17:31:
[...]

Sorry, maar ik zie niet in hoe zo simpel en onwetend kan zijn.. :/

Het gaat bij mij meer om vertrouwen, ik vertrouw een CC nog niet goed genoeg en er is heus niet zo simpel aan te komen als zoveel me ineens willen vertellen..

Met een CC over internet betalen.. enig idee hoeveel vertrouwen je dan wel niet steekt in het bedrijf waar je koopt ? En dan kan je leuk zeggen dat ze je "het geld terug geven, mocht jij het niet met de koop eens zijn.." :/

Ik geloof dat echt niet. Ik denk toch serieus dat ze jou dan ook wat vraagjes gaan stellen, en je hebt heus genoeg gevallen waar het bedrijf zelfs niet zomeer "effe" je geld terugstort, en wat doe je dan, tegen een bedrijf aan de andere kant van de oceaan ? :/

Besides.. betalen en gegevensoverdracht via internet is heus nog niet zo veilig hoor 8)7
Het grootste misverstand :)

Dat terugvragen van geld doe je niet bij dat bedrijfje dat beweert dat jij iets hebt gekocht, maar gewoon bij je eigen bank! De cc maatschapij gaat vervolgens naar dat bedrijfje toe met de mededeling dat ie z'n geld niet krijgt omdat hun client (jij dus) vind dat ie geen opdracht heeft gegeven. Je moet goed beseffen dat de CC aan jouw kant staat, en niet aan de kant van dat 'bedrijfje'. Verder kun je ook wel met een beetje gezond verstand een eerste schifting maken tussen wat wel en wat niet betrouwbaar is.

Bedenk nu zelf, cc maatschappijen hebben toch meer aan tevreden cc bezitters dan aan louche bedrijfjes? 3x raden welke ze liever te vriend houden.
Daar gaat met me dus idd meer om, niet of ik het wel of niet kan betalen, want bij mij is de oerHollandse gezonde verstand erin gestampt die je zegt dat je pas kunt kopen als je werkelijk geld hebt... :/
Normaal bestellen kan ook zonder dat je geld hebt. Gewoon de accept giro laten liggen tot je er wel geld voor hebt.. In het kort dus eigenlijk gewoon een non argument ;)
En leuk vertellen dat iemand van 14 dan maar zn ouders moet laten betalen.. houd er eens rekening mee hoe zijn ouders erover denken.. :/ Die zullen mijn mening alleen maar sterker voelen.

Ik ken weinig mensen van 14 die zelf hun hele financiele zaken regelen. Daarnaast komt het grootste gedeelte van hun inkomsten sowieso al bij paps en mams weg (zakgeld) dus of dat nu naar het kind gaat of naar een abbo maakt niet zoveel uit (uiteraard nog wel ff paps + mams overtuigen een cc te nemen ;) )

[ Voor 1% gewijzigd door Janoz op 07-03-2003 17:47 . Reden: Oeps.. sorry Switch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Stop met mij negeren en kap met het discussieren over die cc-payment.

Hier is SG voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Naar alle waarschijnlijkheid niet aangezien het een zeer onbekend ras zal zijn zo werd gezegt in een invertview door een woordvoerder. Het zal wel in de warcraft reeks hebben gezeten zei hij dacht ik.

Ik zelf denk dat het een soort van amfibie ras woord aangezien je ook onderwater werelden kan gaan ontdekken. Dus zon ras dat dan in het water voordeel heeft is misschien wel zo leuk. Geeft ook meteen een hele andere demensie.

Ik zal nog eens kijke welk filmpie dat was is wel 1 van de meest intresanste filmpjes, veel info :)

PS: Switch: Geen probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah maar halen jullie mijn vader en moeder maar eens over :( ik ben het nu al 1.5 jaar aant vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

Roetje schreef op 07 March 2003 @ 18:38:
[...]

Naar alle waarschijnlijkheid niet aangezien het een zeer onbekend ras zal zijn zo werd gezegt in een invertview door een woordvoerder. Het zal wel in de warcraft reeks hebben gezeten zei hij dacht ik.

Ik zelf denk dat het een soort van amfibie ras woord aangezien je ook onderwater werelden kan gaan ontdekken. Dus zon ras dat dan in het water voordeel heeft is misschien wel zo leuk. Geeft ook meteen een hele andere demensie.

Ik zal nog eens kijke welk filmpie dat was is wel 1 van de meest intresanste filmpjes, veel info :)

PS: Switch: Geen probleem :P
jammer, elven archers zijn zoooo stoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Roetje schreef op 07 maart 2003 @ 18:38:
[...]

Wat bedoel je met onbekend ras? Elves zitten er al vanaf Warcraft II in (WC I heb ik nooit gespeeld dus daar zouden ze ook best in kunnen zitten, maar dat ligt dus buiten mijn kennis) en Elves zitten vrijwel standaart in iedere RPG. Dus verklaar je nader met 'zeer onbekend ras'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apocrypha schreef op 07 maart 2003 @ 23:01:
[...]

Wat bedoel je met onbekend ras? Elves zitten er al vanaf Warcraft II in (WC I heb ik nooit gespeeld dus daar zouden ze ook best in kunnen zitten, maar dat ligt dus buiten mijn kennis) en Elves zitten vrijwel standaart in iedere RPG. Dus verklaar je nader met 'zeer onbekend ras'.
ik heb wc1 wel gespeeld een daar zaten ze niet in

alleen orc en humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Anoniem: 70097 schreef op 07 March 2003 @ 23:36:
[...]

ik heb wc1 wel gespeeld een daar zaten ze niet in

alleen orc en humans
Ook geen Elf units ondergeschikt aan de Humans zoals in Warcraft II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Apocrypha schreef op 07 March 2003 @ 23:01:
[...]

Met zeer onbekend ras bedoelde ik eigenlijk dat het ras nog niet zo een grote rol heeft gehad in warcraft, tot nu toe. Net als de elves in de vorige versies bijv.
Het is inderdaad wel iets te overdreven om te zeggen zeer onbekend ras. Maar ze zeggen dat het een ras is wat niet echt bekend is maar wat iedereen zeker zou willen spele. Maarja wie zal dat nou niet zeggen als gameproducer. Eigenlijk is het nieteens zeker of er nou 1 of nog meer rassen bijkomen, op dat punt zijn ze heel onduidelijk :(

Die woordvoerders van hun zijn ook totaal crap trouwens, hele tijd nadenken over zijn vragen e.d, zal dat filmpje toch maar eens opzoeken. Op de site waar ik m vandaan had is hij er vanaf gehaald, wel balen.

Hm hier heb ik iets gevonden dat er enigzins op lijkt:

Interview van gamespot

Lekker veel info en je hoeft teminste niet van die duffe teksten te lezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
d0h qoute ipv edit knop 8)7

Trouwens als je je afvraagt waarom ze geen info geven is omdat het zich afspeelt 4 jaar na warcraft 3. Om deze post iig nog een beetje nuttig te maken ;)

[ Voor 171% gewijzigd door Roet op 08-03-2003 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Dan denk ik juist dat ze er elven in zouden moeten stoppen, omdat die in WC3 toch wel nadrukkelijk aanwezig waren... en omdat ze rulz0ren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apocrypha schreef op 07 maart 2003 @ 23:41:
[...]

Ook geen Elf units ondergeschikt aan de Humans zoals in Warcraft II?
nope je had wel vette mages :D
maar geen elven

ALs je een boog schutter word blijven de pijlen dan in je vijand steken :Y)

ik zie het al voor me headshot _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 70097 op 08-03-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Roetje schreef op 08 March 2003 @ 00:52:
[...]

Met zeer onbekend ras bedoelde ik eigenlijk dat het ras nog niet zo een grote rol heeft gehad in warcraft, tot nu toe. Net als de elves in de vorige versies bijv.
Het is inderdaad wel iets te overdreven om te zeggen zeer onbekend ras. Maar ze zeggen dat het een ras is wat niet echt bekend is maar wat iedereen zeker zou willen spele. Maarja wie zal dat nou niet zeggen als gameproducer. Eigenlijk is het nieteens zeker of er nou 1 of nog meer rassen bijkomen, op dat punt zijn ze heel onduidelijk :(

Die woordvoerders van hun zijn ook totaal crap trouwens, hele tijd nadenken over zijn vragen e.d, zal dat filmpje toch maar eens opzoeken. Op de site waar ik m vandaan had is hij er vanaf gehaald, wel balen.

Hm hier heb ik iets gevonden dat er enigzins op lijkt:

Interview van gamespot

Lekker veel info en je hoeft teminste niet van die duffe teksten te lezen 8)
Wel spijtig dat de Elfjes er misschien niet inzitten. Elfjes ownen ieder anders ras :). Maar Blizzard kennende zorgen ze eventueel wel voor een uitstekende plaatsvervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Apocrypha schreef op 08 maart 2003 @ 12:11:
[...]

Wel spijtig dat de Elfjes er misschien niet inzitten. Elfjes ownen ieder anders ras :). Maar Blizzard kennende zorgen ze eventueel wel voor een uitstekende plaatsvervanger.
Inderdaard ik had het ook wel gehoopt ja, ik vind de elves ook wel cool maar toch is het al bijna zeker dat er geen elves in zullen zitten. Alhoewel ik het wel te gek zou vinde als je met zon archer op zon tijger kon gaan rijde :P

Ik denk dat de frozen throne een groot brok info met zich meebrengt over WoW. FT speelt zich namelijk af voor WoW en na WC III dus kun je dan ook een beetje zien wat de beginsituatie is in WoW.

Trouwens uit de FaQ:

Will there be more than the four races in the game?
Yes, there will be additional races in the game. Please visit our World of Warcraft website for future announcements regarding additional races.

Wel cool dat er veel characters te kieze zijn ieder ras heeft namelijk een mage en warrior class, en dan nog eens female/male dus als er 5 races kome heb je sowiso al 20 verschillende charaters :) (Moet wel zeggen dat er maar 10 verschillen in stats, want females zijn kwa stats gelijk aan males in dit spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
DeX schreef op 07 March 2003 @ 17:44:
[...]

ik denk dat er in totaal 8 rassen zullen zijn. waarvan ze er al 4 officieel hebben bekendgemaakt..
Ik weet zeker dat ik ergens las dat er 8 kwamen..
Ongetwijfeld de night elves en de high elves.

Undead is ook van de partij namelijk..
Undead is ook van de partij? Dan wil ik daar weleens een bevesteging van zien hoor :) nooit gezien! (wel dat er creeps undead waren (ghouls) op de graveyard)
Maar ik ben benieuwd, want dan heb je iig wel een primeur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Vandaag is er wat nieuws gepost. Omdat er veel vragen waren na het uitbregen van de gameplay movie van maart is er een soort van FaQtje gepost met intressante antwoorden. Vooral diegene met de system specs!

To answer the question that is most often asked about the trailer:
We have not determined the final system specs, but the game will certainly run fine with an 800MHz CPU and a GeForce2.

de hele post is hier te vinden: Battle.net Forums

Waar ik mijn vraagtekens nog bijzet is dit stukje:

Finally and perhaps most importantly
There are no visible Pandarens in the trailer, though we admit it’s a bit hard to be sure, because Pandarens can be so good at disguising themselves …

Ik snap nou niet precies wat ze hier mee bedoelen. Ze zeggen nou niet of ze er nou inzitten of niet. Vind ik op zijn mins verdacht... :P Wel weet ik dat op 1 april vorig jaar ze een grapje hadde uitgehaald en hadde gezegd dat de Pandarens in warcraft kwamen. (Pandarens zijn soort van robot-achtige pandas met bamboo-dart geweertjes en kunnen zich goed vermommen zoals hierbove word gezegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
^^ kickje ^^

WoW gameplay filmpje wat je echt moet zien: ftp://ftp.gamesurf.de/pub/wow/wow_video_collection.zip.

Wel een verotte cam versie maar zeker de moeite waard! :).

Let op: Filmpje is 52MB en 8.37 min. lang! Niet voor 56K users en Casema slachtoffers dus B).

[ Voor 21% gewijzigd door Genghis Khan op 30-03-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 20-04 21:16
Roetje schreef op 15 maart 2003 @ 10:41:
Vandaag is er wat nieuws gepost. Omdat er veel vragen waren na het uitbregen van de gameplay movie van maart is er een soort van FaQtje gepost met intressante antwoorden. Vooral diegene met de system specs!

To answer the question that is most often asked about the trailer:
We have not determined the final system specs, but the game will certainly run fine with an 800MHz CPU and a GeForce2.

de hele post is hier te vinden: Battle.net Forums

Waar ik mijn vraagtekens nog bijzet is dit stukje:

Finally and perhaps most importantly
There are no visible Pandarens in the trailer, though we admit it’s a bit hard to be sure, because Pandarens can be so good at disguising themselves …

Ik snap nou niet precies wat ze hier mee bedoelen. Ze zeggen nou niet of ze er nou inzitten of niet. Vind ik op zijn mins verdacht... :P Wel weet ik dat op 1 april vorig jaar ze een grapje hadde uitgehaald en hadde gezegd dat de Pandarens in warcraft kwamen. (Pandarens zijn soort van robot-achtige pandas met bamboo-dart geweertjes en kunnen zich goed vermommen zoals hierbove word gezegd)
ik heb t idee dat die panda's net iets worden als die koeien in Diablo :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 23-04 04:04

FrostXL

cool as ice

hahaha dat zou wat zijn : "The Secret Panda Level" lol0rz

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
KaAzKoP schreef op 30 maart 2003 @ 16:56:
^^ kickje ^^

WoW gameplay filmpje wat je echt moet zien: ftp://ftp.gamesurf.de/pub/wow/wow_video_collection.zip.

Wel een verotte cam versie maar zeker de moeite waard! :).
Misschien is het ook handig om erbij te vermelden dat het filmpje 52 MB groot is en 8:37 minuten duurt :)
Het filmpje is trouwens wel de moeite waard. Helaas werd de camera niet altijd stil gehouden en zie je vaak de reflectie van het beeld, maar je kon nog meer dan genoeg zien.
Erg mooie omgeving, ventjes lopen natuurlijk, veel variatie in omgeving. Je ziet ook veel verschil in grootte tussen personages. De muziek op de achtergrond is ook erg mooi trouwens.
World of Warcraft leek me eigenlijk nooit zo heel leuk, maar na dit filmpje is dat wel verandert. Het spel lijkt me nu veel interessanter en ik kan niet wachten totdat ik het kan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Bij deze :).

[ Voor 97% gewijzigd door Genghis Khan op 30-03-2003 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Er gaan trouwens geruchten dat de 30.000 man van de Fronzen throne een voorbereiding is op de nog grotere WoW beta test. Kan wel zijn want er word de laaste tijd steeds meer gekend gemaakt nu bijv de creatures en weer meer screenies enz.enz. Je ziet nu dat het spel al bijna klaar is voor beta test (graphisch gezien dan).

Btw over de pandarens je kan weleens gelijk hebbe dat ze een secret level worden wel humor jah maar het kan toch ook weleens een kiesbaar ras zijn denk ik. :)

Voor wie zich afvraagt wat pandarens zijn:

http://www.battle.net/war3/neutral/pandaren.shtml

Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/neutral/creeps/furbolgpanda.gif

Ze zitten dus gewoon in WC3 alleen is de naam bij sommigen niet bekend :)

* Roet download fimlpie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
* Roet heeft filmpie gezien

Tis zoals ze zelf zeggen een bundel van alle camera filmpjes van WoW wel goed gedaan. Ik hoop wel dar er in quest erea's en in andere gebieden meer monsters zijn want tot nu toe nooit meer dan 2 monsters tegelijk gezien, op het graanveld na daar stonde 4 harvesters.

Dat zal ik echt wel missen vooral de fans die Diablo II gewend zijn willen gewoon monstersss :P (ik iig :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Laatst online: 20-08-2024
Roetje schreef op 31 March 2003 @ 07:52:
* 7ouis heeft filmpie gezien

Tis zoals ze zelf zeggen een bundel van alle camera filmpjes van WoW wel goed gedaan. Ik hoop wel dar er in quest erea's en in andere gebieden meer monsters zijn want tot nu toe nooit meer dan 2 monsters tegelijk gezien, op het graanveld na daar stonde 4 harvesters.

Dat zal ik echt wel missen vooral de fans die Diablo II gewend zijn willen gewoon monstersss :P (ik iig :))
http://members.madasafish...leye/WoWMarchGameplay.zip

Moet je die is bekijken ;)

[ Voor 9% gewijzigd door 7ouis op 31-03-2003 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Ja die heb ik al gezien ( zie boven :) )

Maar als je kijkt zie je alleen in de filmpies van blizzard zelf veel monsters tegelijk, en in de amateur camera filmpies bijna geen een monster. Kan zijn dat ze natuurlijk gewoon express een niet te moeilijke aera geven om op te spelen waarbij ook niet veel informatie van het verhaal en van het spel zelf word weggegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Roet op 31-03-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wow, die is nóg vetter dan dat andere filmpje. Deze zie je tenminste de hele tijd goed en je hebt geen last van lichtinval ofzo :P
Dit filmpje maakt me nog enthousiaster dan het vorige filmpje. De variatie in personages is echt cool. Veel verschillende lengtes en uiterlijken. Die reus bijna aan het einde is erg cool gedaan.
Ook het kunnen zwemmen voegt een dimensie toe vind ik :)
Dit is de enige MMORPG die ik graag zou willen gaan spelen, hopelijk is het qua gameplay ook top.
Maar dat zullen we wel aan Blizzard over kunnen laten als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 11:14
ik vind het erg stom dat er geen elves in komen, deze spelen toch een erg grote rol in het warcraft verhaal, van mij part halen ze de taurens eruit, die hebben nou niet echt iets belangrijk gedaan in de warcraft geschiedenis.

ik word zeker een orc, dat staat vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
THE_CR0SS schreef op 02 april 2003 @ 10:32:
ik vind het erg stom dat er geen elves in komen, deze spelen toch een erg grote rol in het warcraft verhaal, van mij part halen ze de taurens eruit, die hebben nou niet echt iets belangrijk gedaan in de warcraft geschiedenis.

ik word zeker een orc, dat staat vast :P
Wie zegt dat er geen elves in voorkomen :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:45
Er is een nieuw gerucht dat het ras van Elven wordt toegevoegd aan WOW:
http://forums.rpgforums.n...13116f352&threadid=167852 (maar of het echt waar is ?!?)

Daarnaast is er ook een interview met blizzard met weer wat leuke nieuwe feiten:
http://www.worldofwarcraft.de/index.php?seite=pp&pid=49

En vooral dit 8 1/2 min durend filmpje met Gameplay uit WOW is ERG gaaf:
http://www.worldofwarcraf...6a91d02052f611c4337ebaf9c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 08:36
Ooh ik hoop echt dat ze elfes erin doen :D die zijn echt wreed :D Weet dan wel zeker dat ik dit spel ga spelen :D

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Weer wat nieuwe screenshots van dit spel, waar ik eigenlijk best wel op zit te wachten :)
Viertal nieuwe screenshots van World of Warcraft

Blizzard Entertainment weet ons vandaag te verblijden met een viertal nieuwe screenshots uit World of Warcraft, de Massive Multiplayer Online RPG gebaseerd op het Warcraft universum dat we reeds in de drie hit-RTS games hebben mogen verkennen. Hoewel er nog niets bekend is omtrent een releasedate van World of Warcraft, hoef je het spel naar alle waarschijnlijkheid niet meer in 2003 te verwachten. De kans dat de betatest nog wel dit jaar begint is echter wel aanwezig, dus wie weet kan je de wondere wereld van World of Warcraft binnen afzienbare tijd al betreden. Tot die tijd zal je het echter met de prachtige screenshots moeten doen.
  • [url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200304/1050403683_0.jpg][img]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200304/small1050403683_0.jpg[/][/][url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200304/1050403683_1.jpg][img]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200304/small1050403683_1.jpg[/][/] [url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200304/1050403683_2.jpg][img]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200304/small1050403683_2.jpg[/][/][url=http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200304/1050403683_3.jpg][img]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200304/small1050403683_3.jpg[/][/]
Bron: Gamer.nl
Ziet er niet verkeerd uit :Y) Vooral die orcs vind ik cool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Yep ckers goede screenies. Trouwens niet vergete dat deze screenies eigenlijk afkomstig zijn van een persconferentie van Blizzard, door the man himself (Bill Roper).

Als je het interview wilt lezen, dan kom je toch nog wat leuks te weten ook, en heb je wat te doen! :P

"Hoogtepunten" voor de mensen die te lui zijn meer te lezen dan de gemiddelde blinde op een dag doet:
And now on to the real deal; seeing the World of Warcraft in action! Mr. Roper started up the game and we soon came to the character selection screen where 10 slots were available. By what Roper said, there will probably be 10 characters per -account-.
When asked if items would be so important that they actually make the character rather than just add to them like in Diablo 2, Mr. Roper said that even if items would have importance in World of Warcraft, it would be nowhere near the quantities of Diablo 2.
On the beta question, Bill Roper said that it would be held sometime this year and that they do not want to say for how long they intend to hold the beta but rather take the time it needs, be it 2 months or 9 months.
Player housing still isn't a feature set in stone though Bill Roper did express their wish to have the feature implemented because of the success it has had in other games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Speciaal voor deze game heb ik een credit card aangevraagd 8)

Het lijkt me echt een geweldige game, ga bij http://www.blizzard.com/wow voor de aardigheid eens aandachtig de 34 screenshots bekijken :9~

Zúlke mooie characters, zúlke mooie én verschillende envoirements, zúlke gedetailleerde informatie over de map en toch en da's echt het vermelden waard: zúlke lage (verwachte) system requirements!

Geen enkele developer kan deze dingen combineren. Denk aan Generals en systeemeisen. Denk aan Doom III en systeemeisen. *zucht*

Deze twee wilde ik jullie niet onthouden:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/4856/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/4857/thumb.jpg

*Tevens een bescheiden kickje :)*

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ze hadden laatst toch ook een nieuw ras aangekondigd? Waar Roetje zo blij en enthousiast over was enzo ;).
Night Elf Revealed for WOW.

Oh man, can we all say, "Sweeeeeet!" I think everyone knew Night Elves were going to be in WOW, but just wanted a little scrumptious validation. Go ahead and pick up the latest issue of GMR, or just flip through it at your local Electronics Botique to have a look at the screens.

Bron: Warbucket
WoW News

CGW revealed a new class, the WarLock! A transcript of the CGW article can be found here.
Also, the WorldOfWarCraft.Com Town Hall section has been updated with all the officially confirmed information about the 3 other classes that have been announced so far (Warrior, Mage and Shaman).

Bron: Warbucket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Yep en die etters hadde gezegt in de FaQ dat er waarschijnlijk geen Elves en Undead inzaten. Toen ontkenden ze het nog, ze wisten denk ik niet zeker dat ze erin zouden gaan zitten. En wat doen ze! :P Zal waarschijnlijk wel komen omdat iedereen die gewoon vet vind.

Verder is er idd ook een nieuwe class bekend :P

Meer Info over de warlock

Warlock lijkt een beetje op een Necromancer want hij kan pets summonen en gebruikt ook allemaal UD stuff. Als je het mij vraagt komt er ook gewoon een UD race :P Lijkt me wel cool zo'n skeleton warrior >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Switch schreef op 25 februari 2003 @ 01:12:
Verder zegt Blizzard dat de WoW Beta de grootste beta zal worden van allemaal.
Dat wordt een gratis open beta hoop ik/neem ik aan? :)

Woei, ik ben zeer benieuwd naar deze game. Hij lijkt me zeer cool! :7

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Ik denk wel dat het gratis word, dat kunnen ze niet maken dan weet ik bijna zeker dat veel mensen het niet zullen doen. Er zijn natuurlijk wel 20.000 gekke Koreanen te vinden die het leuk vinden maar zoiets doe je niet, mensen laten betale voor een spel dat half af is.

Hij word gewoon open ik denk wel dat je een CreditCard moet hebben aangezien je anders toch geen potentiele klant bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ja, tuurlijk wordt de bèta open, hoeveel mensen zullen er komen als je voor een bèta zou moeten betalen :X
Maar dan geen 10.000 mensen zoals bij TFT, maar meer like 100,000, schat ik. Juist omdat het alléén multi-player is, moet dit wel heel goed getest worden. :) :+

Betaling als de game eenmaal gereleased wordt, tjsa. We hebben met Blizzard nog geen ervaring in het betalen van maandelijkse kosten, maar op http://shop.blizzard.com valt dit te lezen:
Welcome to the Blizzard Online Store. On-line orders are payable via Visa or MasterCard . International orders are accepted*. All orders are processed at midnight PST and shipped the following business day. For non-English language product versions, please check your regional distributor for availability.

*International orders can take up to 4-6 weeks for delivery. Blizzard Entertainment is not responsible for any applicable tariffs and/or taxes.
Dat zal betekenen dat minimaal Visa en Mastercard gebruikt zullen kunnen worden, omdat ze hier al ervaring mee hebben. Misschien kun je ook wel een groot bedrag per cheque sturen, zodat je meteen een heel jaar kan spelen, maar dat is natuurlijk wel risicovol. Dit zijn natuurlijk alleen speculaties, voor echte betalingswijzen zullen we af moeten wachten.

Wel weet ik dat Blizzard hun spellen graag voor veel mensen beschikbaar stellen, vandaar ook hun zeer lage systeemeisen, dan lijkt het me niet logisch dat ze alleen maar een creditcard zullen accepteren, maar voor de zekerheid heb ik er toch maar een genomen O-)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
PromWarMachine schreef op 30 april 2003 @ 16:00:
Ja, tuurlijk wordt de bèta open, hoeveel mensen zullen er komen als je voor een bèta zou moeten betalen :X
Het zou toch een closed beta kunnen zijn? :+

Maargoed, mooi om te horen :)
Dat betalen lijkt me geen probleem, er is toch wel iemand in de omgeving met een CC? :+

[ Voor 14% gewijzigd door kamerplant op 30-04-2003 20:13 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Closed beta zijn ze nu al aan het doen.. doe gasten van blizz blijven maar praten over hoe tof het wel niet is :X , damn ik moet eens een paar daagjes niet op het bnet forum komen ;(.

aargh !! van de bnet forums, door een blizz gast gepost:

The beta is expected to begin sometime in Q3 (Sometime between August and October). It will be done in stages. That is all the information we have at this time, please watch the World of Warcraft site for any news.

yay !

[ Voor 45% gewijzigd door agentorangina op 30-04-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Nu online

Jox444

Honestly....

agentorangina schreef op 30 april 2003 @ 21:07:
aargh !! van de bnet forums, door een blizz gast gepost:

The beta is expected to begin sometime in Q3 (Sometime between August and October). It will be done in stages. That is all the information we have at this time, please watch the World of Warcraft site for any news.

yay !
Zat het het te lezen op het battle.net forum :P

Kan niet wachten !!! :9~ :9~ .....

Voor de mensen die zich al zorgen maken over het creditcard gebeuren ,aangezien blizzard in de online shops alleen visa en mastercard accepteerd, en al een creditcard hebben bij een bank maar niet weten of dat feesje allemaal wil gaan werken. ( om maar vast even voor uit te lopen op de zaakjes :P)

De creditcards van de volgende banken zijn allemaal uhm..mastercard compatible
*ABN AMRO
ABN AMRO Credit Card
ABN AMRO Gold Card
ABN AMRO Ajax Credit Card
ABN AMRO Company Card

*CVB Bank
CVB Bank Azur MasterCard

*Fortis Bank
Fortis Bank a la Carte-card
Fortis Bank Florissant Card

*Frieslandbank
Frieslandbank Card

*ING Bank
ING Bank Creditcard
ING Bank Creditcard Gold
ING Bank Business Card

*Levob Bank
Levob Bank CreditCard

*Mees Pierson
Mees Pierson Gold Card

*Postbank
PostbankCard
Postbank GoldCard
Postbank SilverCard

*Rabobank
Rabobank CreditCard
Rabocard

*SNS Bank
SNS Creditcard

*Staalbankiers
Staalbankiers GoldCard
Staalbankiers Signature GoldCard
Staalbankiers World Signia Card

Meer informatie zie, http://www.mastercard.nl/

Zow....dat was mijn nuttige bijdrage voor vandaag :P

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Je had beter eerst ff het begin van dit topic kunnen lezen :P Daar staat namelijk al een hele discussie over CC's die we (nouja iig ik..) hier niet heb. CC is geen spelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
OMFG!

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwc.org/~jimb/nightelf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwc.org/~jimb/nightelf2.jpg

Sweeeeet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Oud nieuws joh, :P

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss05.jpg

Ik ben onder de indruk, maar mijn eerste char gaat toch een dwarf worden ;)

edit:
plaatjes zullen er zo denk ik wel weer zijn..

[ Voor 17% gewijzigd door agentorangina op 01-05-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wow _/-\o_
Dat ziet er fantastisch uit, alleen toch weer jammer dat ze die plaatjes hebben gemaakt in een vage positie. Zo speel je een spel natuurlijk nooit op die positie :P

Zelf ga ik denk ik gewoon weer Paladin spelen zoals ik vrijwel altijd doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Nu online

Jox444

Honestly....

OMG , die Night Elves zien er wel erg cewl uit.

Ben benieuwd wanneer ze weer een nieuw filmpje vrijgeven....hopelijk zien we dan ook iets meer van de Night Elves.
Roetje schreef op 30 April 2003 @ 22:44:
Je had beter eerst ff het begin van dit topic kunnen lezen :P Daar staat namelijk al een hele discussie over CC's die we (nouja iig ik..) hier niet heb. CC is geen spelletje ;)
Sorry zal het niet meer doen :'(

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Tja is niet erg hoor je probeert te helpe niets mis mee :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.