Het Grote World of Warcraft Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.902 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Hm.. de WoW site is al een tijdje off-line.. hopen dat ze misschien een update aan het doen zijn met Night Elf content :P.. Ik vind het best wel tof dat die ogen licht geven, kan er leuk uitzien als je in een Ogre mound zit, of Kobold Mine [zoals in de gameplay movie.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 22:14

Jox444

Honestly....

Zo te zien zijn er weer 2 nieuwe classes bekend.
Druides en Hunters.
Zover bekend zijn het waarschijnlijk Night Elves only classes.
Heb het nog niet gezien bij Blizzard zelf, maar aangezien de webserver daar plat ligt :P heb ik het maar even gejat van onze oosterburen :P http://www.worldofwarcraft.de/
Derzeit zeichnet sich eine gewaltige Postingwelle in den offiziellen Battle.net Foren ab. Geoff Fraizer antwortet beinahe auf alle eröffneten Threads. In der neuen Ausgabe des GMR-Magazines, das in seiner Juni Ausgabe ein Riesenspecial zu World of Warcraft bekam, ist unter anderem auch die Rede von neuen Klassen. Druide und Jäger kann man als bestätigt ansehen, denn auch Blizzards Webmaster antwortet kurz und bündig:

My main character is going to be a Hunter. I already have a Hunter =)
--------------------------------------------------------------------------------
GFraizer (Nebu)
In the Age of Chaos, two factions battled for dominance

Geoffs Hauptcharakter ist also ein "Hunter"! Druiden und Jäger dürften Nachtelfen-spezifische Klassen sein. Erstere können sich Tiere verwandeln, während Jäger Monster fangen, zähmen und als eigene Reittiere verwenden können. Vielleicht ist auch der Bär an der Seite der Nachtelfin (gestern erschienener Screenshot, zu finden in unserer Bildergalerie) sogar ein verwandelter Druide, der per Emote ein lautes Brüllen loslässt

Danke an msbm der uns auf den Battle.net Thread aufmerksam gemacht hat.

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Toch wel ineens elves in het spel :), het kon ook niet anders :). Ze zien er iig erg cool uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ligt het nou aan mij of doet blizzard.com het niet ?.. de forums doen ook nogal vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 20:25
agentorangina schreef op 01 May 2003 @ 16:53:
Ligt het nou aan mij of doet blizzard.com het niet ?.. de forums doen ook nogal vaag :P
Beetje druk ivm met alle bekendmakingen denk ik :).

Wel te verwachten eigenlijk dat de Night Elves erin zit. Ik weet nu al bijna zeker dat de meerderheid Elves word, nog een reden om tauren of dwarf te worden! :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Idd.. ik ben al aan het plannen van m'n 7-dwarf player party :P.. ik wil in ieder geval een groot gun !!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
WoW Beta

As the Frozen throne beta winds down and we look to the forward to the release, something big and scary looms on the horizon behind it. Yep, it's the entire World of Warcraft at your fingertips. Orcs, humans, elves, chickens and turkeys all running around in a persistent realtime world. Oh, and there are Pandas too.
I have mixed emotions on the whole thing myself. Basically, part of me really wants to play and the other part says "dude, don't pay". But that's a different story all together. Well according to Nebu The Wow beta will kick off in a few months so the excitement is ramping up. In the mean time I'm going to give 15 bucks to the next bum I see on the street and again next month to see if I can break myself in.

Bron: Warbucket

[ Voor 4% gewijzigd door Switch op 03-05-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik heb dit van een andere site, maar dit schijnt een samenvatting te zijn van een van de bladen (GMR) met een WoW preview..

- Night Elves announced as 5th race

- Druid and Hunter classes confirmed

- Druid can shapeshift

- Hunter can tame one of the "world's 1000 animals to be their sidekick."

- Game-controlled Zeppelins and Boats for transportation.

- A skill system made of primary and secondary skills. Primary skills will automatically go up when you level up (you won't assign skill points to primary skills... so you can't screw up your character) and secondary skills are trade skills such as: Lock Picking, First Aid, Alchemy, Blacksmithing, Herbalism, Mining, Learning a foreign language, Building Furniture, and Crafting leather goods. (Fishing and swimming were also mentioned.)

- At least 3 to 4 hours to go from one side of the world to the other in a straight line.

- Many quests that guide you through the game from beginning tutorial quests to complicated high level quests.

- A quest system that discourages farming and camping. "The guy who stands in the same place for eight hours killing things will find he has less experience than the guy who's bumping into people, grouping, and doing quests."

- World of Warcraft budget is $40-50 million and at least 60 people have been working on it for the past 3 years.

- Beta will be done in stages, like most MMORPGs, so if you don't get in at the beginning, you have a decent chance of being selected later. (EVE has had 7 betas)

- Blizzard is betting on WoW having a 4 or 5 year life cycle that will include frequent content patches/updates and retail expansions.

- "The company is even planning for the possibility of technological upgrades - that is, not just expansions sets to add content, but expansion sets to update the game engine as it becomes outdated. According to the team this has been part of the game's architecture from the start.

- "'We're looking at the game like three big legs on a stool ,' says [Blizzard cofounder Allan Adham]. 'There's PVP, PVE [player versus environment], and what we're calling World as Toy.' PVP and PVE will ring familiar to MMORPG players, but it's World as Toy that's perhaps the most fundamental aspect of the game's social infrastructure: the game simply as a playground that's fun to hang out in."

- "WOW relies heavily upon story and narritive to gel the world's many elements - something previous MMORPGs have failed to do well. The game's quest system will organically unravel the world and its story in a completely different way for each race/class character combination."

- "GMR found an online world so rich, beautiful, and loaded with detail, you won't just want to visit the rolling hills of Azeroth - you'll want to kick in your job, dump your girlfriend, pack your bags, and move there."

- Blizzard employees and their families have been logging up to 25 hours in a 48 hour weekend playing the game already and it's only in alpha.

3-tot-4 uur lopen, is dat lang ?, ik heb geen ervaring met MMORPG's [en nooit geprobeerd in Morrowind..] dus ik zou het niet weten ;).. het lijkt me ook dat er hier geen rekening is gehouden met water/bergen etc.]

[ Voor 9% gewijzigd door agentorangina op 03-05-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Snelle c/p, heb beetje haast:
The German gaming site Krawall.de has once again had the chance to sit down with Blizzard's Bill Roper and ask a number of questions concerning World Of WarCraft.
They were able to get quite a lot of new information out of him which I have summarized below (since the original interview is in German naturally):

* Server architecture: One World Server plus several Monster and Character Servers.
* Bill Roper mentioned several possible methods to combat spawn camping:
1) Monsters dont respawn in the same place.
2) Blizzard identifies the most popular monsters and places several of them in different locations.
* About 3000-500 players per server.
* The server setup is very scalable (i.e. new servers and such are easily added if existing ones should be overcrowded).
* Blizzard is trying to enable players to move from one server to another. Bill Roper stressed the fact that they really want this feature in.
* There aren't going to be any PvP servers.
* PvP is purely optional in nature. There are going to be designated areas for Player vs Player interaction but outside of these areas, no PKing is going to occur.
* Some was said about instancing:
- The idea is to make the player feel more 'important/unique'.
- Example: Only the boss mob room of a given dungeon might be instanced.
* All races have 'capitals' similar to Stormwind. Those also act as start locations for newly created characters.
* There are going to be many different forms of transport - some player owned and some hired. However, an area will have to be explored by the player before speed travel to that area is going to be made available.
* The only way to level is killing monsters.
* The day/night cycle will probably not be real time.
* There isn't going to be any support for voice communication software.
* Different methods of payment (of the monthly fee) for different countries (ie not credit card only).
* The European server might not be ready on release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Eigenlijk een opsomming van echte details die de Blizzard games zo goed maken he. Ze denk zelfs aan de mensen die overdags werken. Daarom maken ze geen real-time dag/nacht schema, anders zou diegene iedere avond ook in WoW-nacht spelen, redelijk saai , altijd hetzelfde weer :).

Verder vind ik het echt niet erg dat er geen voice communication inzit, die regel ik zelf wel :D.

Lijkt me trouwens wel cewl als er een groepje van GoT een guild vormt ofzo, is wel gezellig :). Ook gaat het expen in een groep die je kent veel sneller dan 4 andere uit andere landen bijv. Heb wel ondekt dat veel mensen egoistisch zijn namelijk.

Tis nieteens zo moeilijk om zoiets op poten te zetten. Er zijn ook maar 5 mensen nodig voor een party. (ok... wel iets van 5 5-player parties om een superparty te maken voor bijv. Bosses enz.)

Lijkt me toch wel een redelijk haalbaar ID, wat denken jullie?

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of het nou 4 of 3 uur lopen is van de ene naar de andere kant. De grootte van de map maakt niet zoveel uit, het gaat erom wat er op die map zit. Als zie je de screenshots zie je vanzelf dat er maar weinig echt grote open vlaktes zonder functie zijn, iets wat je bij de meeste MMORPGs toch wel tegenkomt. Dit geeft denk ik ook meteen een knussere sfeer samen met de wacraft graphics., iets wat ook word beschreven in de post hierboven: Word which is fun to hang out in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:29
o oh .. concurentie op de markt voor WOW: Middle Earth online:
http://www.lordoftherings.com/meo/
http://www.middle-earthonline.com/index.php

ziet er wel aardig uit maar of het WOW kan verslaan ... ik denk alleen op het verhaal en herkenbare onderdelen want wie wil er nu niet als Elf in een bos vol Enten rondlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

man, daar zijn ze al zo lang mee bezig... en heb nognooit iets concreets van ze gehoord
concurentie zal er eerder zijn van EverQuest, Dark age of Camalot, Anarchy Online, Neocron en EVE-Online... mensen die naar de beste MMORPG opzoek zijn proberen ze allemaal wel even.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 6882 op 11-05-2003 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Nieuwe gameplay movie is uit :D. Klik hier om m te downloaden.

Verder hebbe ze De E3 website online gezet, met een dijk nieuwe sreenies, wel intressant.

Veel nieuws is er tot nu toe niet echt gemeld, maar wel wat intressanten dingen zoals een nieuwe mount: De griphon! Echt wel cool om zo boven de wereld te vliegen lijkt mij.

Verder heb ik de site nog niet echt bekeken, hijs pas net up en het is laat kijk morgen wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:04
Wauw net dat filmpje gekeken ... kom echt in de stemming voor dat spel niet normaal ... heb nog nooit zo'n spel wereld zo mooi gevonden ...

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss27.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss19.jpg

Srry voor de vele plaatjes maar ben gewoon laaiend enthousiast over het spel ...

[ Voor 75% gewijzigd door Ikkuh84 op 22-05-2003 20:29 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:04

NoTimeRemains

I know

wow kan je ook vliegen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Yup op die unit uit W3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
De Griffon is een transportmiddel, maar je kan er alleen van punt naar punt vliegen [van griffon aviaries..] Dus helaas kun je niet vrij rondvliegen.

Maarja, als iedereen zou kunnen vliegen is er natuurlijk ook niks aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Blizzard past de hele tijd zijn screenshot nummering aan :P, dus die screens hierboven enzo verwisselen de hele tijd. Maar er zijn weer 10 nieuwe screens gereleased, en 6 nieuwe uit de Bliz Insider

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/insider/015/ss01.jpg
quest starting

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss01.jpg
Infernal en Warlock

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss09.jpg
Schip in de haven [+ piraat ! :) ]

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss06.jpg
Warlock en Succubi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Yep en vergeet onderaan de blizz insider niet het volgende over de beta test:
I'm in Europe. Will I be able to participate in the World of Warcraft Beta?

We have not yet finalized our beta plans, but we do know that at some point in the process we will need to test servers worldwide. This will certainly involve Europe, but to what extent and when has not been determined.
Wat ik me trouwens wel afvraag is hoe ze dat gaan regelen met die quests aangezien je bij die troll-quest een teller in beeld krijgt, en je begint een andere Q.. Je zal vast wel meerdere Qs tegelijk doen maar hoe, dat vraag ik me wel af :D.

In ieder geval wel beter dat er ook getest word in Europa, had toch het gevoel dat ze dat misschien niet zouden doen, aangezien dat bij veel beta test gebeurd :(.

Trouwens als warlock moet je dus best een hoog level hebbe wil je zo'n infernal kunnen summonen aangezien die gast met die quest maar 6 dmg doet per hit, en hij al 198.

[ Voor 7% gewijzigd door Roet op 31-05-2003 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79579

Tis een overduidelijk super mooi spel ;D Can't wait... system specs zouden ook wel hoog liggen lijkt moi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Roetje schreef op 15 maart 2003 @ 10:41:
To answer the question that is most often asked about the trailer:
We have not determined the final system specs, but the game will certainly run fine with an 800MHz CPU and a GeForce2.

de hele post is hier te vinden: Battle.net Forums
Dus... dat is nou niet echt zo zwaar. Maarja dat is blizzard he, ze moeten er zeker voor zorgen dat die koreanen het kunne draaien, scheelt enorm in de omzet denk ik ;). Zo te zien draait jouw bakkie dat hartstikke makkelijk :D.

[ Voor 6% gewijzigd door Roet op 31-05-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Huh ik kjik net naar een paar plaatjes die ik in mijn vorige post heb gedaan zie ik dat er sommige zijn verandert in andere ... vaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 10-06 20:14
Timocos schreef op 31 May 2003 @ 13:44:
Huh ik kjik net naar een paar plaatjes die ik in mijn vorige post heb gedaan zie ik dat er sommige zijn verandert in andere ... vaag :/
Je linkt vanaf Blizzard.com en als je even had opgelet zag je dat daar de pics random waren en dus iedere keer veranderden na een refresh :P
Dat zal nu ook wel gebeurd zijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
MaRc0 schreef op 31 mei 2003 @ 13:51:
[...]

Je linkt vanaf Blizzard.com en als je even had opgelet zag je dat daar de pics random waren en dus iedere keer veranderden na een refresh :P
Dat zal nu ook wel gebeurd zijn :)
Hmm zit wat in maar tijdje geleden was dat niet maaja zien er zeker wel strak uit die plaatjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-06 11:50
:'( :'( :'(
As many of you know, there was an interview with Bill Roper on Ifilm, which can be located here. In it, Bill Roper, Blizzard VP says:

----------------------------------------------------------------------
We are actually going to be having our beta, we are going to open it to people all over the world playing, and we are doing a simultaneous beta both in the US and in Korea...
----------------------------------------------------------------------

Well I thought that was rather vague, so I asked Blizzard PR for some clarification. Many people in the official world of warcraft general discussion forum, like myself, were hoping that Bill just had a slip of the tongue and forgot to include Canada in that statement.

Q. Will the beta be available only in the US and Korea? What about Canada,
other countries? Any word on when during the beta period the "open" period will happen?

A. Gil Shif: Initially, the beta will be available in the U.S. and Korea, and I do know we're planning for a thorough closed beta before we open it up. However, there aren't any plans at this time to go beyond the U.S. for the open
portion of the test in North America.

Please note the key word "Initially" makes this statement not a sure thing. Eventually other countries may be included in the open phases of the beta.
Bron: WoW Warcry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ja, ik had het al een tijdje geleden gelezen, maar ja.. ik was toch niet van plan aan de beta mee te doen. [alle verrassingen bewaren tot m'n character blijvend is, en niet na 8 maanden verdwijnt [of zoiets..].

Er is trouwens een update geweest aan de WoW class page, ziet er interessant uit :P.

http://www.blizzard.com/wow/townhall/classes.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ja ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er weer MF in de game word gestopt. Dat vind ik toch wel een beetje een spelverzieker. Het is nu in D2 zo dat als je items wil vinden je het best een MF character kunt maken. Daarom word iedereen sorc, ama of barb. De andere zijn ook wel leuk, maar niet echt nuttig. Ook bij PvP zie je dan ook veel ama's en sorcs. Beetje jammer.

Ben ook wel benieuwd naar welke class/race combo het populairst word. Ik denk dat het toch de Night Elves worden, aangezien die ook rete populair zijn bij WC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
volgens mij zit er geen MF in, want magic items vind je niet zomaar.. in WoW zijn dingen als huiden, stukken kleding etc. je loot.

De Dwarfs en Tauren zijn grote favoriet bij mij, maar de Trolls staan natuurlijk op 1 [als ze erin komen..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
NightElf Hunter staat bij mij alleen aan de top :P

Die worden echt super..

Tis alleen wel erg jammer dat de beta alleen in de US + Korea wordt gehouden :'(

[ Voor 36% gewijzigd door Ghostie|IA op 04-06-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Wat is MF ?? :X

Bij mij staan de Night Elves bovenaan ... maakt niet uit welke van het ras vind ze echt stoer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
MF = Magic Find, had je in Diablo II om betere magic items te vinden [je %-kans om een unique/rare versie van een wapen te vinden ging omhoog.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
MF is Magic Find, dit is een attribute op bepaalde items in Diablo2 en vergroot de kans dat je een magic item (magic, rare, unique,) vindt..

Met bepaalde classes (sorc) kan je naar de 500% en zelfs hoger als je de juiste items hebt. Hierdoor komen er dus eigenlijk te veel goede items het spel in..

Ik denk niet dat ze dit in WoW zullen gaan doorvoeren aangezien ze zelf al hebben aangegeven dat je character veel minder afhankelijk is van equipment en meer van de skills zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ghostie schreef op 04 juni 2003 @ 10:50:
MF is Magic Find, dit is een attribute op bepaalde items in Diablo2 en vergroot de kans dat je een magic item (magic, rare, unique,) vindt..

Met bepaalde classes (sorc) kan je naar de 500% en zelfs hoger als je de juiste items hebt. Hierdoor komen er dus eigenlijk te veel goede items het spel in..

Ik denk niet dat ze dit in WoW zullen gaan doorvoeren aangezien ze zelf al hebben aangegeven dat je character veel minder afhankelijk is van equipment en meer van de skills zelf..
Jep dat klopt. Vooral dat van het skills afhankelijk zijn is wel beter. Daarbij komt nog eens de economy die heel sterk is en blijf, mits er niet geduped word. Het is namelijk zo dat Blizzard een database heeft van de items op de server. Er zit ook een limit op de items. Zo is er op een bepaalde server maar 1 Windforce, en zullen er nooit meer vallen. Hierdoor blijf de economy gezond..hoop ik ;).

Het schijnt trouwens ook dat je als Mage de spell in de vorm van scroll moet vinden. Das wel vet, want een barb moet ook altijd zoeken naar een goed zwaard :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Roet op 04-06-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Yep.. en aangezien er een actief team van GMs aanwezig zal zijn zullen cheats en dupes etc snel opvallen en ook aangepakt worden.

Het is natuurlijk ook een voordeel dat er per maand betaald moet worden wat ook zal leiden tot minder irritante mannetjes zoals degene die D2 redelijk verziekt hebben :P

Dat van die spell is eigenlijk logisch aangezien je toch ergens de skill moet leren.. hij komt niet zo maar uit de lucht vallen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Ghostie|IA op 04-06-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Woei! Nieuw filmpje

lmpje van 1 min 10s
We mentioned in our live chat that there would be more gameplay movies incoming. Keeping to our word here's the latest movie which is the first of a two part clip showing more in-game action from E3, specifically the Warlock with his summoned Imp and VoidWalker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Die voidwalker ziet er tof uit, totaal niet wat ik verwacht had.

Trouwens, ik wist niet dat alle comps op de E3 gelinked waren, want je ziet ook anderen vechten.. [en dat is een kans van 1 op 1000 met maar iets van 10 WoW-draaiende machines.] Hebben ze misschien een link gemaakt met de WoW alpha server ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik denk dat ze gewoon een E3 servertje hadden opgezet maar 1 bepaalde speel area ofzo. Eerst was er een persconferentie en daar had je, om alles te kunnen tonen wat Bill wilde, de tijd versneld. Ze passen het gewoon zo aan denk ik door alleen die "Zone" op de server te zetten. Teminste dat denk ik dan he :P.

Ik denk zelf niet dat ze een link hebbe gemaakt met de alpha server want daar zitten alle races en classes in en ook degene die nog niet bekend zijn. Ze moeten eerst een race testen en goedkeuren word het bekend gemaakt, dus ik denk niet dat ze een link hadde gelegd naar de alpha server, maar gewoon een lokale server hadden opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ja ok. dat klopt.. maar op bijna alle gameplayfilmpjes van de E3 [die zijn opgenomen] zitten ze wel in verschillende area's [khaz modan, felwood etc, zelfs een Ogre mound :P ]

maar inderdaad het idee van de presconferentie kan wel kloppen.

[ Voor 18% gewijzigd door agentorangina op 05-06-2003 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Trouwens weet iemand welke resistances er allemaal zijn? Ik tel 5 resists namelijk.. En ook kan ik me bij groen niet veel meer voorstellen dan nature magic resistant. (Hiermee bedoel ik dus bijv de entangle spell)

Hier is een plaatje van hou je char-screen eruit zal zien. Je charater word 3d gerendered en ziet er dus uit zoals in de game. Wat me ook opvalt is dat je nog meer items aankan dan bij D2, zie bijv. Shoulder pads, 4 rignen, een 4delige armor, Wrists, trousers en de hele zooi :D. Vraag me af of de chars midner item-dependent zijn als bij D2. Kan zijn dat er gewoon flut bonussen op die items zit :D.
Afbeeldingslocatie: http://worldofwar.net/interfaces/images/paperdoll3large.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Roet op 12-06-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Als er meer equipment is hoeft dat niet te betekenen dat je er zwaar afhankelijk van bent :)

De bonussen zullen idd niet zo belachelijk hoog zijn als bij D2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Nee inderdaad, ik denk eerder dat bepaalde items [dus extra pantser, armbanden..] voor bepaalde classes de attack speed zullen verlagen, zoals bijv. voor de hunter[want de mage van geen pantser dragen]. Dus dat het een keuze is hoeveel je aan doet en ook wat voor soort [leather, steel ed.].

Sowieso zal je niet 1-2-3 magic items krijgen denk ik, het is veel eerder basic items eerst, ipv snel items vinden met goede modifiers zoals in DII. Ik denk ook dat je max 2 ringen kan dragen, en dan misschien nog andere speciale dingen [trinkets zijn eerder gadget-achtige dingen, dus misschien een speciale zak om spullen in op te bergen [dat je meer kan dragen] of iets anders zoals bijv een talisman.]

Trouwens, dat attack speed attribute is nog niet erg netjes, het gaat over je stats heen.. daar is het natuurlijk ook nog maar een alpha/beta voor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/6652/thumb.jpg

Nog maar eentje van de interface :9
Super, mijns inziens! :)

PS: Mijn ondertitel - icon & sig zijn in WoW sferen. Na die site die er staat gezien te hebben ben ik echt helemaal into WoW!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
http://www.4gamer.net/store/movie/e3_WoW1.mpg
http://www.4gamer.net/store/movie/e3_WoW2.mpg
http://www.4gamer.net/store/movie/e3_WoW3.mpg

OMG !, kijk ze ALLEMAAL... damn, de beste E3 video's OOIT.. :9~

[ Voor 3% gewijzigd door agentorangina op 18-06-2003 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
checking... :D Damn zijn wel veel filmpies van gek, eerst op een koreaanse site stonden er ook veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Afbeeldingslocatie: http://wow.warcry.com/images/screenshots/030614-ss001.jpg

Dit is ook van de nieuwere screens :), ziet er best stoer uit, het ooze uit war1 is terug !.

[ Voor 5% gewijzigd door agentorangina op 18-06-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Jep hier valt ook goed te zien hoe niet modieus geklede chars eruit zien. Zie bijv. die tauren met een schil dat lijkt alsof het gewoon een stuk van een houte ton is. Net als chainmail die die aanheeft. Ik was van plan een tauren te worden maar als ik deze debiel zie.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Je zal ook vast wel mooie glimmende equip kunnen vinden :)

maar low level stuff ziet er altijd een beetje gaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Afbeeldingslocatie: http://wow.warcry.com/images/screenshots/030618-ss005.jpg

Vette magic casting :7

Afbeeldingslocatie: http://wow.warcry.com/images/screenshots/030618-ss004.jpg

Haar neem ik als eerste >:)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Die Warlock ziet er stoer uit :P, volgens mij zie je trouwens dit gedeelte in het 2 filmpje [waar ze zitten], dat waren iets van de 'wetlands'.

Je ziet trouwens wel dat die arm een beetje door de laarzen clipt ;(.. misschien moeten ze nog verschillende animaties maken voor items, want het lijkt me dat dit wel meer gebeurt met 'grotere' kledingsstukken/armour.

Deze gast ziet er ook wel super uit, maar volgens mij het een ncp die de boot bestuurt ;).
Afbeeldingslocatie: http://wow.warcry.com/images/screenshots/030618-ss003.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door agentorangina op 19-06-2003 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-06 16:30
Het spel komt pas op z'n vroegst over een half jaar uit ofzo dacht ik, dus ze hebben nog even de tijd om aan animaties te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Is het al een idee om alvast aan een GoT guild/party te gaan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Apocrypha schreef op 24 June 2003 @ 17:36:
Had ik al gepost dacht ik. Niet veel op gereageerd. Denk dat dat wel later komt, duurt nog lang :P. En dan maak je het wachten alleen maar erger ;).

Denk wel dat het een leuk ID is. Allemaal mensen die rondlopen met een vette GoT logo op hun tabbard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Roetje schreef op 24 juni 2003 @ 17:58:
[...]

Had ik al gepost dacht ik. Niet veel op gereageerd. Denk dat dat wel later komt, duurt nog lang :P. En dan maak je het wachten alleen maar erger ;).

Denk wel dat het een leuk ID is. Allemaal mensen die rondlopen met een vette GoT logo op hun tabbard :).
Goede combinatie Skills + Classes :), Ik weet nu al bijna zeker dat ik Night Elf Hunter of Druid wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ja NE word populair. Des te meer reden om voor dwarf te kiezen! :P Lekker raggen met hamers :). Ik vind die gast ook de leukste van de heroes uit WC3. Die Demon hunter is veelste leip in WC3.

Hoop niet dat er teveel mensen voor NE of een ander ras kiezen. Ze moeten wel opassen dat het wel gevarieerd blijft. Want je kan wel tig races hebben maar als er een de sterkste blijkt te zijn gaat iedereen voor dat ras en heb je dus nog niets aan die andere races. Ik hoop maar dat de dwarfs niet de necro's uit D2 worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Apocrypha schreef op 24 juni 2003 @ 17:36:
Is't niet leuker om gewoon eerst het spel lekker in je uppie te gaan verkennen en dan eens kijken of je wat in groepsverband kan doen? :P
Maar opzich wel leuk om zoiets een keer aan te maken ja :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Het duurt nog zeker iets van een jaar voor 't uitkomt ;), en het is niet eens zeker of de Beta meteen ook in europa is.. Maarja eerst tot aug-sept wachten, dan komt er meer beta info.

en de dwarf worden zeer zeker niet de necro's van WoW !, ik neem er zeker ook 2 [van de 10 chars ofzo..] M'n eerste char zal ook een dwarf hunter worden ;). de Mountain King is in W3 ook mijn fav. hero [naast de lich en keeper of the grove, maarja, die kan je weer niet zijn..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Wat ik nu zeker weet is dat ik een tauren of orc fighter wil. Het zijn altijd de fighters in rpg's die onderschat worden maar ze zijn oo zo goed met een magical sword/axe >:)

Ik kijk er in ieder geval naar uit om wow te spelen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Roetje schreef op 24 juni 2003 @ 18:11:
Ja NE word populair. Des te meer reden om voor dwarf te kiezen! :P Lekker raggen met hamers :). Ik vind die gast ook de leukste van de heroes uit WC3. Die Demon hunter is veelste leip in WC3.

Hoop niet dat er teveel mensen voor NE of een ander ras kiezen. Ze moeten wel opassen dat het wel gevarieerd blijft. Want je kan wel tig races hebben maar als er een de sterkste blijkt te zijn gaat iedereen voor dat ras en heb je dus nog niets aan die andere races. Ik hoop maar dat de dwarfs niet de necro's uit D2 worden ;).
Ik ben altijd al een grote Elf fan geweest. Bij iedere RPG neem ik altijd Elf en wordt ik Archer of soms Assassin. Dus deze keer wordt ik zeker weten ook Elf :), alleen m'n class weet ik nog niet. Er zullen er waarschijnlijk nog wel meer bijkomen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
voor dit spel moet je zeker per maand een handvol geld betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
El_Hefe schreef op 24 June 2003 @ 19:18:
voor dit spel moet je zeker per maand een handvol geld betalen?
Ja. $7 tot $10 als ik het goed heb begrepen :P

Ik denk de €50 voor het spel zelf ook nog. Wordt wel een erg duur grapje dan :o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

DataBeest schreef op 24 June 2003 @ 19:25:
[...]

Ja. $7 tot $10 als ik het goed heb begrepen :P

Ik denk de €50 voor het spel zelf ook nog. Wordt wel een erg duur grapje dan :o
Nee, helaas...

Het enige officiële dat Blizzard hierover gezegd heeft, is dat de prijs ongeveer gelijk zal zijn aan andere MMORPG's. Die houd ik totaal niet bij, maar ik las dat de prijs van een bepaalde MMORPG, volgens mij was het AC2, omhoog gegaan van $10 naar $14.99. Daarom houd ik zelf rekening met een prijs tussen de 10 en de 15 dollar per maand.

Wat betreft de eenmalige kosten in de winkel heb ik een bericht gehoord dat de prijs hierbij tussen de $49,99 en 69,99 zou liggen! :o

Die maandelijke prijs kan ik nog wel begrijpen. Ik verwacht elke 2 maanden nieuwe content, daar heb ik wel iets voor over. Maar $70 voor een spel dat offline niet eens te spelen is, vind ik toch wel heel erg ver gaan. Gelukkig is dit een 'rumor'.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

PromWarMachine schreef op 24 juni 2003 @ 19:46:
[...]

Nee, helaas...

Het enige officiële dat Blizzard hierover gezegd heeft, is dat de prijs ongeveer gelijk zal zijn aan andere MMORPG's. Die houd ik totaal niet bij, maar ik las dat de prijs van een bepaalde MMORPG, volgens mij was het AC2, omhoog gegaan van $10 naar $14.99. Daarom houd ik zelf rekening met een prijs tussen de 10 en de 15 dollar per maand.

Wat betreft de eenmalige kosten in de winkel heb ik een bericht gehoord dat de prijs hierbij tussen de $49,99 en 69,99 zou liggen! :o

Die maandelijke prijs kan ik nog wel begrijpen. Ik verwacht elke 2 maanden nieuwe content, daar heb ik wel iets voor over. Maar $70 voor een spel dat offline niet eens te spelen is, vind ik toch wel heel erg ver gaan. Gelukkig is dit een 'rumor'.
Ach als je ziet wat je ervoor terug krijgt, WoW wordt echt zo ontzettend goed. Ik heb er dan echt nog wel $100 voor over hoor + maandelijkse kosten. Alleen ook hier weer de CC, ik moet en zal er 1 regelen voor WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Apocrypha schreef op 24 June 2003 @ 22:48:
[...]

Ach als je ziet wat je ervoor terug krijgt, WoW wordt echt zo ontzettend goed. Ik heb er dan echt nog wel $100 voor over hoor + maandelijkse kosten. Alleen ook hier weer de CC, ik moet en zal er 1 regelen voor WoW.
Ja, ik heb het ook niet over value for money, want het is het echt wel waard, maar daarom vind ik het nog wel een hoog bedrag. ;)

Er staat geen geboortedatum, maar 4 Gymnasium impliceert dat je 16/17 zou moeten zijn, er van uitgaande dat je nu naar de 5e gaat en de gegevens in je profile outdated is, zou je net op tijd 18 moeten worden. :)

Succes, ik heb hem al in de pocket >:) Bijna gratis. Postbank studentenrekening ruleert. _/-\o_

Als ik voor 50€ extra vanaf het begin mag betatesten, zou ik het doen. O+

En nog even een paar screenshotjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/7079/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/7080/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/7081/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 24-06-2003 23:19 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

eep.

Must....play...this...game... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

PromWarMachine schreef op 24 June 2003 @ 23:17:
[...]

Ja, ik heb het ook niet over value for money, want het is het echt wel waard, maar daarom vind ik het nog wel een hoog bedrag. ;)

Er staat geen geboortedatum, maar 4 Gymnasium impliceert dat je 16/17 zou moeten zijn, er van uitgaande dat je nu naar de 5e gaat en de gegevens in je profile outdated is, zou je net op tijd 18 moeten worden. :)

Succes, ik heb hem al in de pocket >:) Bijna gratis. Postbank studentenrekening ruleert. _/-\o_

Als ik voor 50€ extra vanaf het begin mag betatesten, zou ik het doen. O+

En nog even een paar screenshotjes:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Laten we er maar vanuit gaan dat ik 15 ben en 6 december 16 wordt :P, dan spreken we wel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Apocrypha schreef op 24 June 2003 @ 23:30:
[...]

Laten we er maar vanuit gaan dat ik 15 ben en 6 december 16 wordt :P, dan spreken we wel verder :)
Dan ben je een snelle leerling. ;)
Maar dan weet ik in ieder geval zeker dat jij geen CC gaat krijgen, voor WoW. >:)

Maar tegen die tijd is er vast wel iemand in je omgeving of anders een Tweakert die voor jou z'n creditcard beschikbaar stelt. Of er komen andere oplossingen van Blizzard. Ze hebben nog bijna een jaar de tijd om over alternatieven na te denken. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

PromWarMachine schreef op 24 June 2003 @ 23:35:
[...]

Dan ben je een snelle leerling. ;)
Maar dan weet ik in ieder geval zeker dat jij geen CC gaat krijgen, voor WoW. >:)

Maar tegen die tijd is er vast wel iemand in je omgeving of anders een Tweakert die voor jou z'n creditcard beschikbaar stelt. Of er komen andere oplossingen van Blizzard. Ze hebben nog bijna een jaar de tijd om over alternatieven na te denken. :)
Als je 2 accounts op een CC kan.... Hint Hint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
het is zeker ook niet crackbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
PromWarMachine schreef op 24 juni 2003 @ 19:46:
[...]

Nee, helaas...

:o
Eerder in dit topic werd gezecht dat ze op 6000 spelers per server verwachten. Of dit nou tegerlijkertijd is of totaal, dunno. Ik ga even van het totaal uit :P
Stel, het kost $12.50 per maand. Daar $8 van aftrekken voor dataverkeer en overige kosten zoals administratie. (uitgaande van 5kB/sec, 200 uur/maand, $2/GB)
$4.50 over. Dat keer 6000 en er blijft er $27000 per maand over.

Kost het onderhouden van de servers en het verzinnen van nieuwe dingen zo ontzettend duur of zie ik wat gigantisch over het hoofd? :?

[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 25-06-2003 10:52 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Wat dacht je van:

- het terug verdienen van hun budget (had iets over vele miljoenen gehoord?)
- aanschaf van servers en verbindingen?
- betalen van een werknemers voor uitbreidingen en onderhoud

en natuurlijk het belangrijkste

WINST WINST WINST :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik weet 't niet.. ze hebben vast wel hun redenen.. natuurlijk gaat een % naar Vivendi, en hebben ze een groot web-team en gamemasters die natuurlijk ook betaald moeten worden..

Afbeeldingslocatie: http://wow.warcry.com/images/screenshots/030623-ss001.jpg
Nog een plaatje van 't Ooze, ziet er tof uit hoe het half-transparant is en toch goed bij de WoW stijl past.

Afbeeldingslocatie: http://wow.warcry.com/images/screenshots/030619-ss001.jpg

De Dark Portal [nadat ie is herbouwd in W2 Beyond the Dark Portal]. de rift zelf ziet er niet echt indrukwekkend uit, maar waarschijnlijk willen ze niet dat je naar Dreanor kan gaan [Dreanor is toch opgeblazen, dus is er weinig te zien.]

[ Voor 59% gewijzigd door agentorangina op 25-06-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Wat er wel vaag uitziet is dat je ziet wat die gast allemaal heeft opgegeten [zie heft van bijl/hamer die uit zijn rug steekt, net als die pijl.] Vraag me af of dat de loot is of gewoon een scary effectje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Roetje schreef op 25 June 2003 @ 11:13:
Wat er wel vaag uitziet is dat je ziet wat die gast allemaal heeft opgegeten [zie heft van bijl/hamer die uit zijn rug steekt, net als die pijl.] Vraag me af of dat de loot is of gewoon een scary effectje :).
Is dat gewoon niet in hem geschoten/gegooid/geslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Apocrypha schreef op 25 June 2003 @ 12:40:
[...]

Is dat gewoon niet in hem geschoten/gegooid/geslagen?
Kan ja, maar wat ik raar vind is dat ik geen enkele speler in de buurt zie met boog / hamer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Apocrypha schreef op 25 juni 2003 @ 00:05:
[...]

Als je 2 accounts op een CC kan.... Hint Hint ;)
Ha, denk maar niet dat een account CC-afhankelijk is hoor. :X

Stel je voor... gezin met veel geld en 15 kinderen. Paps heeft 6 computers en heeft als enige een CC. Toevallig zijn 10 van de 15 kinderen MMORPG verslaafd. Dan zal Blizzard vast niet zeggen: leuk joh, maar er mag er maar 1 spelen. :+

Je schijnt iets van een abonnement te kunnen kopen, voor een jaar, half jaar, kwartaal of zelfs maand. Normaliter betaal je een abonnement (van de CT! ofzo) per acceptgiro of automatische incasso. Nu gebeurt dat met een CC.

Als je zus de Fancy leest, je moeder de Libelle, je broertje de Kijk, jij de CT! en je vader de Playboy, krijg je meerdere acceptgiro's of incasso's, dus waarom zou een account creditcard afhankelijk zijn. ;)
DataBeest schreef op 25 juni 2003 @ 10:47:
[...]

:o
Eerder in dit topic werd gezecht dat ze op 6000 spelers per server verwachten. Of dit nou tegerlijkertijd is of totaal, dunno. Ik ga even van het totaal uit :P
Stel, het kost $12.50 per maand. Daar $8 van aftrekken voor dataverkeer en overige kosten zoals administratie. (uitgaande van 5kB/sec, 200 uur/maand, $2/GB)
$4.50 over. Dat keer 6000 en er blijft er $27000 per maand over.

Kost het onderhouden van de servers en het verzinnen van nieuwe dingen zo ontzettend duur of zie ik wat gigantisch over het hoofd? :?
Leuke som. :7

Alleen klopt hij niet helemaal... 6000 spelers is echt hélemaal niets. Denk dat je eerder uit moet gaan van 24.000 (wilde eigenlijk 25k zeggen, maar dit rekent makkelijker met jouw 6000 ;)) spelers per server, 5 servers. (Lordearon, Kalimdor, Northerend, ..., ...)

Dat is 4 keer het aantal spelers en 5 keer zoveel servers, als waar jij van uit ging. 20 x $27000 = $540.000 per maand omzet, uitgaande van compleet volle servers.

Maar denk alleen al aan de ontwikkelingskosten. Er is een heel team van ontwikkelaars, voice-overs, designers en meer mee bezig. Niet een maand, maar inmiddels al over de 2 jaar. Dit project kost echt miljoenen hoor... :) En ze moeten natuurlijk winst maken, uiteinderlijk.

Daarbij komt, dat de ontwikkelkosten niet ophouden bij de release. Er wordt ons van alles beloofd, dat er elke gestelde termijn wel nieuwe content komt. Super gewoon. Ze mogen er best een centje aan verdienen!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

PromWarMachine schreef op 25 June 2003 @ 17:03:
[...]

Ha, denk maar niet dat een account CC-afhankelijk is hoor. :X

Stel je voor... gezin met veel geld en 15 kinderen. Paps heeft 6 computers en heeft als enige een CC. Toevallig zijn 10 van de 15 kinderen MMORPG verslaafd. Dan zal Blizzard vast niet zeggen: leuk joh, maar er mag er maar 1 spelen. :+
Waarom is dat dan wel bij de meeste andere MMORPG's, zoals RO ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
RO daar heb je het al..

Gravity :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ghostie schreef op 25 juni 2003 @ 20:39:
RO daar heb je het al..

Gravity :D
Over de vergelijking van RO met WOW gaan we het maar niet hebben? :X
Ook op betalingsgebied zal Blizzard wel met iets leuks komen, don't worry ;)

Beter nieuws heb ik te melden in de vorm van een nieuwe Blizzard Insider die verschenen is! Er staat ook een stukje over WoW in, met twee nieuwe screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://wow.warcry.com/images/screenshots/030626-ss001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wow.warcry.com/images/screenshots/030626-ss002.jpg

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

mooie plaatjes

* Anoniem: 4743 kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Kzie dat deze movie maar niet gepost word dus dan doe ik het maar :P.
Ik had hem eerst al van MrFixitOnline afgehaald maar dat ging echt enorm traag (3k/s). Daarna heeft worldofwar.net een mirror neergeplant die heeel wat sneller gaat :).

Filmpje is wel 254.4MB maar zeker de moeite waard. Laat vooral zien hoe het een beetje in zijn werk gaat. En dan bedoel ik met name het battle systeem en casten. Het laat ook goed zien hoe het in verhouding staat tot D2. De monsters hier zijn namelijk veeeel moeilijker. Als je een te hoog level heb ten opzichte van het monster krijg je trouwens totaal geeen XP. Verder voor andere weetjes moet je maar de movie kijken. Hij is cker de moeite waard.

Er is trouwens ook een nieuwe class ondekt, de scout. Deze komt namelijk ook voor in het nieuwe Warcraft RPG spel wat uit gaat komen. Het is dus best waarschijnlijk dat deze ook in WoW zal worden verwerkt. Zie deze post op battle.net.

De scout is volgens mij gewoon een soort van amazon class. Ik ben niet echt bekend met dat D&D gedoe. Ben allang weer de classes vergeten na Planescape Torment en BG1/BG1X/BG2. Lijkt me wel vet om een dwarf te maken met als specialiteit zo'n vette gun. Lekker lomp knallen :D.

Dit is trouwens de bladzijde waar het om gaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/market/warcraftRPG/images/WarRPG_scout1.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Roet op 30-06-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Heh die info heeft volgens mij niets te maken met WoW zelf maar met de RPG van Warcraft..

<edit>

ik moet leren lezen en niet alleen de plaatjes kijken :)

[ Voor 30% gewijzigd door Ghostie|IA op 30-06-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
En die scout lijkt nogal op het hunter-idee, alleen zonder beest. [zonder beest ben je als ranged char behoorlijk in het nadeel omdat je maar 1 a 2 keer kan schieten voor een enemy bij je is. Een beest kan als 'meatshield' dienen]

Die Murlock village valt me wel een beetje tegen, ze hadden wel wat meer gebouw-varatie kunnen gebruiken [zoals je vaak ziet bij die tentenkampen.] Het zijn wel precies de Murlock huts als die in warIII, maar zien er in verhouding tot bijvoorbeeld die boom erg klein uit.

Dat MrFixitOnline filmpje is echt beroerde kwaliteit, vooral die balken die er doorheen bewegen :X

[ Voor 50% gewijzigd door agentorangina op 30-06-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Als dit spel uit is, gok ik dat ik heel veel games naast me neerleg. Ner als DIablo II zal ik maanden, zo niet langer, zoet zijn. Eten en slapen worden weer vreemden van me (is het nu al een beetje).

Zeker nu het zeker is dat je Night Elves en Undead kunt gaan spelen (mijn favorietes races uit Warcraft III, Frozen Throne wordt ook trouwens gespeeld, alleen niet online, ben niet zo goed in RTS online, geef mij dit maar, of een shooter al UT2k3).

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70097

Ik heb een alternatief gevonden voor mensen zonder cc.
aleen wow word noeg niet onderssteunt www.paybycash.com :D
gewoon accept giro enzo no cc needed :D
damn heb ik net planetside gekocht komt deze game weer :| :/ ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 70097 op 06-07-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:57

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 70097 schreef op 06 July 2003 @ 23:15:
Ik heb een alternatief gevonden voor mensen zonder cc.
aleen wow word noeg niet onderssteunt www.paybycash.com :D
gewoon accept giro enzo no cc needed :D
damn heb ik net planetside gekocht komt deze game weer :| :/ ;(
Nou, volgens mij heb je nog tijd zat om Planetside te spelen, ik geloof dat WoW pas voor begin 2004 gepland staat. En Blizzard kennende komt daar nog wel een half jaartje bij :/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
jOzh schreef op 07 July 2003 @ 10:36:
[...]

Nou, volgens mij heb je nog tijd zat om Planetside te spelen, ik geloof dat WoW pas voor begin 2004 gepland staat. En Blizzard kennende komt daar nog wel een half jaartje bij :/
heel lang in ieder geval, maar daar krijg je dan wel wat voor :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:57

jOzh

Sweet dude!

Marruk schreef op 07 July 2003 @ 11:24:
[...]

heel lang in ieder geval, maar daar krijg je dan wel wat voor :)
Ja das waar, maar dan heb ik liever dat ze het spel een maand voor release aankondigen. Nu duurt het wachten zo lang...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

jOzh schreef op 07 July 2003 @ 11:28:
[...]

Ja das waar, maar dan heb ik liever dat ze het spel een maand voor release aankondigen. Nu duurt het wachten zo lang...
Ja precies, dit is echt 1 van de eerste spellen waar ik me zo op verheug, niet normaal meer. Bij ieder filmpje of screenshot wordt ik weer helemaal warm van binnen :P (best sick ik weet het :+). En dan moet ik nog minstens een half jaar wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-04 21:15
ik hep maar 1 ding te zeggen............................... kep er zin in !!!

ik hep net het hele topic gelezen, ( ik zit op m'n werk.... op een helpdesk als vakantiewerk en hep ff nix te doen )

maarja.. we tellen af tot WOW :)

ik wor neight elf.. :) 100% zkr

[ Voor 57% gewijzigd door quakerix op 07-07-2003 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
kep het ant. al

[ Voor 96% gewijzigd door quakerix op 07-07-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
ohjah, je kan zkr maar per account 1x inloggen.. niet dat ik mijn broertje met een andere char laat ff inloggen en dat hij ook kan spelen tegelijk met met mij....

we komen van het zelfde ip? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Nogal logisch dat je maar 1 keer per account kan inloggen aangezien je anders met 4 man 1 account kan bezetten en dus ook maar voor 1 account betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

quakerix schreef op 07 July 2003 @ 14:03:
ohjah, je kan zkr maar per account 1x inloggen.. niet dat ik mijn broertje met een andere char laat ff inloggen en dat hij ook kan spelen tegelijk met met mij....

we komen van het zelfde ip? :P
:D

Dat kan toch in geen enkele game... :P
Althans, niet op de legale manier. Met cracks is met een FPS of RTS veel mogelijk, maar denk maar niet dat je onbetaald kan WoWen, met een crack of 2 spelers op 1 account. ;)

Je mag wel 10 characters aanmaken, dus je broertje 5 en jij 5, maar tegelijk spelen is er natuurlijk niet bij.

Hier en hier geven Blizzard medewerkers uitleg, waarom er maar geen officiële informatie naar buiten komt. Zie hier voor de officiele website. Daar zie je dat de laatste update ruim een maand geleden is.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70097

agentorangina schreef op 30 juni 2003 @ 11:58:
En die scout lijkt nogal op het hunter-idee, alleen zonder beest. [zonder beest ben je als ranged char behoorlijk in het nadeel omdat je maar 1 a 2 keer kan schieten voor een enemy bij je is. Een beest kan als 'meatshield' dienen]

Die Murlock village valt me wel een beetje tegen, ze hadden wel wat meer gebouw-varatie kunnen gebruiken [zoals je vaak ziet bij die tentenkampen.] Het zijn wel precies de Murlock huts als die in warIII, maar zien er in verhouding tot bijvoorbeeld die boom erg klein uit.

Dat MrFixitOnline filmpje is echt beroerde kwaliteit, vooral die balken die er doorheen bewegen :X
slimbo de hertzen zijn niet gelijk :+
gelukkig dat het nog even duurt(domme opmerking)
wil hem wel graag spelen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/kalidar/creatures-kalidar.gif

nieuwe plaatjes...

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/kalidar/ss01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/kalidar/ss03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/kalidar/ss04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/kalidar/ss07.jpg

Leuk, maar ik zal nog steeds geen Elf worden ;) [okay, misschien m'n 10e char..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik zal weer eens kicken :P + wat nieuwe plaatjes

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss02.jpg
Vast voor herbalism.. maken van potions ed.

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss03.jpg
Ziet er uit als een leuke bar !

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/wow/images/screens/all/ss04.jpg
Mooi plaatje van Stormwind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 12-06 20:37
Ik heb sterk het vermoeden dat dit mijn eerst MMORPG game gaat worden :D

M'n eerste char wordt denk ik een Orc Shaman of een Tauren Druid

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik zat ook al te kijken wat ik wilde worden maar het viel mij wel tegen dat een shaman er niet echt uitziet als een WC3 shaman ;(. Ik denk dat ik nu voor de dwarf ga. Die is misschien niet zo populair als de NE, maar dat maakt het nou juist leuker :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik denk dat je je shaman er best uit kan laten zien als een WC3 shaman, je moet alleen 't juiste gear vinden...

Ik ga zeker een dwarf hunter maken, met 'n groot gun + boar pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

Ik ga deze mischien ook eens proberen, en dan word ik of een Dwarf of een Ork, Humans en Night Elves lijken me al zo populair.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.