Ik herken dat chaotische wel van onze eerste tries. Het komt erop neer dat je duidelijk een kill-order vasthoudt. Eerst de dreadblade nuken, dan de draken aan de zijkant, dan de slayer. Sappers die tussendoor komen hebben altijd prio. Als je dat straks aanhoudt wordt het steeds makkelijk om tussendoor ook nog DoT's te plaatsen op andere targets en vliegt de DPS omhoog.fenylalaline schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:52:
misschien een late reactie, maar wou mensen even bedanken voor hun hulp over Lootship.
ik heb wel een aantal ideetjes waar het aan ligt. en misschien moet ik mijn healing priors op mijn druid maar eens drastisch aanpassen, ik gebruik namelijk compleet geen nourishvindt het een waardeloze heal naar mijn mening, maar sins de nieuwe patch heb ik hem eigenlijk compleet niet meer gebruikt. had nooit moeite met mijn mana, nu ook nogsteeds niet. maar misschien mijn healing priors herzien.
het is vooral de DPS die afgeleid worden als ze ergens heen moeten lopen. daardoor blijft de dps gewoon vrij laag van sommige mensen.
in iedergeval bedankt voor jullie inzicht. ben al druk aan het discussieren met onze raidleader.
Waarom geen gold kopen? Ik doe het zelf niet hoor, maar het kost niks meer. Makkelijk te doen, en je wordt toch niet gebanned. En ja ik weet het zelf, 5 guildies die het al doen sinds launch, hoeveel bans gehad? Precies, 0.
Maar goed, als je tijdens naar 85 levellen geen 12/15k gold hebt, dan doe je het gewoon echt fout en moet je misschien gaan nadenken of gold kopen toch niet iets voor je is.
Maar goed, als je tijdens naar 85 levellen geen 12/15k gold hebt, dan doe je het gewoon echt fout en moet je misschien gaan nadenken of gold kopen toch niet iets voor je is.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hoe kom je aan zulke aantallen tijdens het levellen? Ik kon met moeite m'n riding skills kopen. Misschien als ik meer via quests ipv dungeons zou levellen, dan kun je ook meer inkomsten uit gathering professions meenemen.
Gold kopen doe ik maar niet. Ook spullen uit de store en zo. Het blijft een spelletje voor me. Tot nu toe heb ik misschien 30 (games zelf) + ~50 (zo'n 4 maanden) uitgegeven.
Ik heb gisteren nog even de goedkope rare gems opgekocht in de AH. Die zouden toch allemaal voor veel meer goud moeten kunnen worden verkocht na ze omgezet te hebben tot bruikbare gems. Dat zal toch mijn voornaamste inkomstenbron moeten worden denk ik. Als ik genoeg jc tokens heb gaat het later misschien wat harder met de epic gems.
Gold kopen doe ik maar niet. Ook spullen uit de store en zo. Het blijft een spelletje voor me. Tot nu toe heb ik misschien 30 (games zelf) + ~50 (zo'n 4 maanden) uitgegeven.
Ik heb gisteren nog even de goedkope rare gems opgekocht in de AH. Die zouden toch allemaal voor veel meer goud moeten kunnen worden verkocht na ze omgezet te hebben tot bruikbare gems. Dat zal toch mijn voornaamste inkomstenbron moeten worden denk ik. Als ik genoeg jc tokens heb gaat het later misschien wat harder met de epic gems.
bijna elke character die ik level neem ik met herbalism en mining. dan zit je al helemaal nooit zonder geld probleme als je al die herbs en mines verkoopt op AH. Ik had op een priest die ik levelde echt met niks financieel problemen.IntToStr schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:10:
Hoe kom je aan zulke aantallen tijdens het levellen? Ik kon met moeite m'n riding skills kopen. Misschien als ik meer via quests ipv dungeons zou levellen, dan kun je ook meer inkomsten uit gathering professions meenemen.
Makkelijk, dit doe ik voor 2k PER DAGIntToStr schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:10:
Koop alle Netherweave op die goedkoper is dan 6G per stack.
Laat een vriendelijke tailor ze omzetten in Netherweave Bags
Verkoop Bags voor 16G per stuk.
Zelfde met Iron Ores en Bars, ores gaan mestal voor minder dan bars.
Het gaat er gewoon om dat je niet lui bent en ook moeite wil doen voor je geld.
Vorige week begonnen met een warlock, level 19. Zit nu op ongeveer 5k zonder er moeite voor te doen.
Mensen moeten niet zeiken dat gold moeilijk is om te krijgen, maar er gewoon wat aan doen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb inmiddels 8 characters naar level 85 geleveld en allen volledig zonder professions. De tijd die het kost tijdens het levellen kan niet uit tegen de tijd die het kost als je een flying mount hebt met hoge snelheid. Enige uitzondering die ik kan bedenken is skinning, maar als je monsters moet gaan slopen om je skinning te levellen in plaats van monsters slopen die je nodig hebt voor je quests vertraagt dat ook enorm.
Ik heb voor al mijn characters de normale snelle fly skill gekocht, northrend flying en master licence. In totaal ca. 6000g (incl wat glyphs tijdens het levellen) wat ik erin pomp voordat een character level 85 is. Als ik net 85 ben dan heb ik ongeveer 6000 aan gold op die character. Dus uiteindelijk kost het geen geld maar levert het ook niets op als je snel wilt vliegen.
De helft van Uldum en volledig Twilight Highlands is dan nog niet 'leeg', questen terwijl je maximaal level bent levert veel geld op. Maar dat boeit me niet zoveel, ik heb ongeveer 15k verspreid over al mijn characters en LFG / LFR levert altijd meer op dan het kost (met enchants, gems, etc)
Ik heb voor al mijn characters de normale snelle fly skill gekocht, northrend flying en master licence. In totaal ca. 6000g (incl wat glyphs tijdens het levellen) wat ik erin pomp voordat een character level 85 is. Als ik net 85 ben dan heb ik ongeveer 6000 aan gold op die character. Dus uiteindelijk kost het geen geld maar levert het ook niets op als je snel wilt vliegen.
De helft van Uldum en volledig Twilight Highlands is dan nog niet 'leeg', questen terwijl je maximaal level bent levert veel geld op. Maar dat boeit me niet zoveel, ik heb ongeveer 15k verspreid over al mijn characters en LFG / LFR levert altijd meer op dan het kost (met enchants, gems, etc)
Weetje wat pas verdient ?.lanerios schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:25:
[...]
Makkelijk, dit doe ik voor 2k PER DAG
Vorige week begonnen met een warlock, level 19. Zit nu op ongeveer 5k zonder er moeite voor te doen.
Mensen moeten niet zeiken dat gold moeilijk is om te krijgen, maar er gewoon wat aan doen.
Green items.
XXX of the Cheetah
XXX of the Iron
Al dat soort crap, en sommige mensen kopen een greenie voor 1000g.
Transmorpg ^^ heb al meerdere greenies verkocht ( Blood Knight ...... , Engraved Breatplate ...... ) verkocht voor rond de 1250gMektheb schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:32:
[...]
Weetje wat pas verdient ?.
Green items.
XXX of the Cheetah
XXX of the Iron
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Helemaal nu met transmogrification. Sommige greenies hebben namelijk unieke looks die gewild zijn.Mektheb schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:32:
[...]
Weetje wat pas verdient ?.
Green items.
XXX of the Cheetah
XXX of the Iron
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja ik ren dagelijks door alle instances en shit om greenies te vinden.
Echt een goudmijn.
Echt een goudmijn.
Ik zet regelmatig wat boe greens op de AH, maar slechts de helft of zo wordt gekocht. En dan tegen prijzen van tegen de 100g. Schiet niet heel erg op in ieder geval.
Ores en bars moet ik ook weer eens gaan doen trouwens
Ores en bars moet ik ook weer eens gaan doen trouwens
Low level greenies verdienen ook goed. Vooral omdat die niet zoveel voorkomen, maar wel het meest gewild zijn. Een hoop mensen doen een alt levelen tot deze level 20 ofzo is en doen er dan weinig meer mee, maar kopen wel een hoop green/blue spul om ze op te leuken.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 29-02-2012 13:36 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De beroemde monocle look alikes geen voor meer dan 2k+
Dit komt ook door mensen die hun enchanting willen levelen en te lui zijn om 4 keer achter elkaar dezelfde dungeon te doen... Ik heb ook met regelmaat groene items tot lvl 30 van de AH geplukt daarvoor. Hield daarbij wel een max van 2-3g aan per stuk.Rakkerzero schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:36:
Low level greenies verdienen ook goed. Vooral omdat die niet zoveel voorkomen, maar wel het meest gewild zijn. Een hoop mensen doen een alt levelen tot deze level 20 ofzo is en doen er dan weinig meer mee, maar kopen wel een hoop green/blue spul om ze op te leuken.
Ik doe er niets voorlanerios schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:25:
[...]
Makkelijk, dit doe ik voor 2k PER DAG
2x Raiden, 1x Alt raid, 2x LFR op mijn 2 85's levert mij genoeg op oom eerlijk te zijn.
Heb mijn proffessions puur voor de bonus en niet voor het goud.
Alleen mijn Raiding alts hebben proffesions voor bonus, ander alts tja die hebben hun proffesions amper gelvl'd sinds WotLK en doe ik veder niets mee. Behalve mijn Druid, deze is nu aan het lvl'en (nu 84) en heeft Herb (maxed) en Mining (49x) op het moment.
De druid wil ik uiteindelijk alt runs mee tanken ook, daarnaast wordt de druid mijn Mining en Herbing bot in MoP want druids zijn het meest ideaal voor een duo Herb/Mine char, flightform herbing. ShadowMeld Nelf + Flightform mocht je aggro trekken bij het minen.
Flightform -> Vlieg Hoog -> 3x LifeBloom > Rejuv ( de instan spell correct ?) -> Flightform en weer verder
Met raiding alleen en LFR haal ik voldoende goud binnen weekelijks om constant rond de 9 a 10k goud te zitten. Moet nu alleen nog even epic fly kopen op mijn druid, maar met mining en herbing heb ik dat zo weer terug heb de druid namelijk alleen via dungeons gelvl'd heb wat goud besteed aan Cata gear @ lvl 77 tot aan 80 om zo meteen door te gaan in cata dungeons.
Als je geld nodig heb, en je vind herb/mining niet erg neem een druid
Geen enkele andere class is zo effectief in het minen en bloemen plukken, het snel kunnen healen mid flight is geweldig mocht je aangevallen worden.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Uhu ...Derr_Hans schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:45:
[...]
Ik doe er niets voor
2x Raiden, 1x Alt raid, 2x LFR op mijn 2 85's
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Toch minstens drie tenzij de alt raid vlak na/voor de main raid gebeurd
[ Voor 1% gewijzigd door dotorion op 29-02-2012 13:57 . Reden: Spelfout ]
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Zoveel nog is prima te doen in 1 avondje
Hebben we het daar over? Nee, we hebben het over tijdens levellen, en het liefst ook zonder hulp van een alt.Derr_Hans schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:45:
[...]
Ik doe er niets voor
2x Raiden, 1x Alt raid, 2x LFR op mijn 2 85's levert mij genoeg op oom eerlijk te zijn.
Heb mijn proffessions puur voor de bonus en niet voor het goud.
Alleen mijn Raiding alts hebben proffesions voor bonus, ander alts tja die hebben hun proffesions amper gelvl'd sinds WotLK en doe ik veder niets mee. Behalve mijn Druid, deze is nu aan het lvl'en (nu 84) en heeft Herb (maxed) en Mining (49x) op het moment.
De druid wil ik uiteindelijk alt runs mee tanken ook, daarnaast wordt de druid mijn Mining en Herbing bot in MoP want druids zijn het meest ideaal voor een duo Herb/Mine char, flightform herbing. ShadowMeld Nelf + Flightform mocht je aggro trekken bij het minen.
Flightform -> Vlieg Hoog -> 3x LifeBloom > Rejuv ( de instan spell correct ?) -> Flightform en weer verder
Met raiding alleen en LFR haal ik voldoende goud binnen weekelijks om constant rond de 9 a 10k goud te zitten. Moet nu alleen nog even epic fly kopen op mijn druid, maar met mining en herbing heb ik dat zo weer terug heb de druid namelijk alleen via dungeons gelvl'd heb wat goud besteed aan Cata gear @ lvl 77 tot aan 80 om zo meteen door te gaan in cata dungeons.
Als je geld nodig heb, en je vind herb/mining niet erg neem een druid
Geen enkele andere class is zo effectief in het minen en bloemen plukken, het snel kunnen healen mid flight is geweldig mocht je aangevallen worden.
Ja ik heb ook 2x 85 waar ik aan 20k per week zit, maar gebruik ik dat op alts die ik level? Nee, want zelfs een speler met 0 ervaring in WoW kan 2k per dag verdienen als ze nadenken.
Maar dat is blijkbaar lastig tegenwordig. Alles wordt generfed.. Eerst Fishing (want dat was echt zo lastig zeg /zucht) daarna Archeology, en over een paar maanden: Je logt in, hier is je 20k en je epic set.
[ Voor 4% gewijzigd door corset op 29-02-2012 14:05 ]
Verwijderd
Leuke inflatie levert dat oplanerios schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:01:
[...]en over een paar maanden: Je logt in, hier is je 20k en je epic set.
Kwartel, geef blizzard ff en ze doen het
Alsof inflatie ze boeit
Ongeveer even lastig als informatie opzoeken over holy pallies zekerlanerios schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:01:
[...] als ze nadenken.Maar dat is blijkbaar lastig tegenwordig. Alles wordt generfed.. Eerst Fishing (want dat was echt zo lastig zeg /zucht)
Inflatie is ook helemaal niet erg. Als je 50.000 gold verdient met 4 uur farmen dan zal een bepaalde epic chest misschien 100.000 gold kosten. Als je in die 4 uur farmen maar 5.000 gold verdient zal die zelfde chest 10.000 kosten. Het is niet helemaal zwartwit maar het principe is zo.
Het enige dat vast staat zijn de prijzen die Blizzard in het spel stopt, de mounts, de flightskills, de rogue daggers, etc. Die worden dan goedkoper in verhouding.
Het enige dat vast staat zijn de prijzen die Blizzard in het spel stopt, de mounts, de flightskills, de rogue daggers, etc. Die worden dan goedkoper in verhouding.
Wow, butthurt much?lanerios schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:01:
[...]
Maar dat is blijkbaar lastig tegenwordig. Alles wordt generfed.. Eerst Fishing (want dat was echt zo lastig zeg /zucht) daarna Archeology, en over een paar maanden: Je logt in, hier is je 20k en je epic set.
Fishing old skool stylee was gewoon een gigantische timesink met 0,0 rewards. Met dank aan de vanilla-fishing bots.
Archaeology is ook niet meer dan een timesink.
Die twee skills worden al dan niet terecht "generft". En dat raakt... wie? 20k gold verdien je nog niet in een hele week lang archaeology farmen. Fishing kom je een eind als je de juiste visjes farmt. Maar je epic set? Waar haal je die vandaan?
Kansloos ongefundeerd 'this game is too easy' gewhine.
Hehe, heb ik er geloof ik nog een paar van in mn bags, alleen die plate wil niet droppenShadowBumble schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:38:
De beroemde monocle look alikes geen voor meer dan 2k+

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Verwijderd
Ow, dan heb ik het effect van inflatie niet begrepen.BlackMage schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:42:
Inflatie is ook helemaal niet erg. Als je 50.000 gold verdient met 4 uur farmen dan zal een bepaalde epic chest misschien 100.000 gold kosten. Als je in die 4 uur farmen maar 5.000 gold verdient zal die zelfde chest 10.000 kosten. Het is niet helemaal zwartwit maar het principe is zo.
Ik dacht namelijk dat inflatie maar 1 van de twee variabele die jij benoemt zou veranderen. Dus dat de economie uit balans wordt getrokken i.p.v. dat het simpel een up/down scaling van de waarde en kosten is.
Daty JIJ met arch geen geld verdient in een week archeology, doe JIJ dan fout. Zelfde met fishing. Maar hey, iemand heeft een andere mening dan jij, dan is het gelijk fout toch?Blistimo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:44:
[...]
Wow, butthurt much?
Fishing old skool stylee was gewoon een gigantische timesink met 0,0 rewards. Met dank aan de vanilla-fishing bots.
Archaeology is ook niet meer dan een timesink.
Die twee skills worden al dan niet terecht "generft". En dat raakt... wie? 20k gold verdien je nog niet in een hele week lang archaeology farmen. Fishing kom je een eind als je de juiste visjes farmt. Maar je epic set? Waar haal je die vandaan?
Kansloos ongefundeerd 'this game is too easy' gewhine.
Sorry, maar Fishing was echt geen timesink, zeker niet in vanilla. Zelfde met Archeology toen het uitkwam. Als jij niet de moeite erin wil steken dan is het gelijk maar nutteloos? beetje zwak weer.
[ Voor 18% gewijzigd door corset op 29-02-2012 14:52 ]
@lanerios: Ik zal maar even niet ingaan op je pre-ninja-edit post, daar schieten we beide niet veel mee op.
Het levelen van fishing was in vanilla wel degelijk een enorme timesink. Wat voor voordeel haal je uit het opvissen van Mudcrawlers? Doe mij de huidige versie maar, waar je weliswaar minder effectief, maar nog altijd vanaf het begin gericht kan gaan vissen. Ja, het is gemakkelijker geworden sinds medio-WotLK. Ja, er valt meer gold mee te verdienen. Maar wat scheelt het jou dat het _nu_ makkelijker is?
En wat voor voordeel valt er te behalen uit archaeology behalve het verkopen van af en toe een item dat 200g waard is en de keystones? En hoeveel tijd moet je erin steken om er 20k mee te verdienen? En nogmaals, wat scheelt het jou dat het _nu_ makkelijker is?
--overigens, ik heb fishing tijdens vanilla geleveled. Ik heb avonden lang Winter Squids lopen vissen in Azshara voor mijn hunter en zijn pet. En ik had Archaeology op 525 binnen een week nadat ik lvl 85 was. Ik steek er de moeite in, en het intereseert me totaal niet dat het nu minder lang duurt.
Het levelen van fishing was in vanilla wel degelijk een enorme timesink. Wat voor voordeel haal je uit het opvissen van Mudcrawlers? Doe mij de huidige versie maar, waar je weliswaar minder effectief, maar nog altijd vanaf het begin gericht kan gaan vissen. Ja, het is gemakkelijker geworden sinds medio-WotLK. Ja, er valt meer gold mee te verdienen. Maar wat scheelt het jou dat het _nu_ makkelijker is?
En wat voor voordeel valt er te behalen uit archaeology behalve het verkopen van af en toe een item dat 200g waard is en de keystones? En hoeveel tijd moet je erin steken om er 20k mee te verdienen? En nogmaals, wat scheelt het jou dat het _nu_ makkelijker is?
--overigens, ik heb fishing tijdens vanilla geleveled. Ik heb avonden lang Winter Squids lopen vissen in Azshara voor mijn hunter en zijn pet. En ik had Archaeology op 525 binnen een week nadat ik lvl 85 was. Ik steek er de moeite in, en het intereseert me totaal niet dat het nu minder lang duurt.
[ Voor 16% gewijzigd door Blistimo op 29-02-2012 15:06 ]
Pre ninja? Lief, erg lief. Ik besefde me gewoon dat het wat té was voor mensen hier (ik vond die versie nog erg vriendelijk)
Ik kom zelf uit games als FFXI, EVE, Shaiya etc. Games waar als je gewoon alles makkelijk wil hebben, dan kan je beter stoppen.
Dit was ook zo in WoW, niet tijdens launch, zeker niet. Maar vooral ten tijde van SWP, BT, Naxx (Classic Naxx, niet de wotlk) en Ulduar hardmodes was het leuk te doen.
Zelfde met fishing. Ik had als enige in de guild tijdens classic Fishing op 300. Waarom? Omdat ik geen geld tekort wilde hebben. Ik verdiende achtelijk veel. En ook deed ik het omdat je toch niks beters te doen had. Wachten op instances? Waarom, ik had toch niks meer nodig in de normale instances. En alleen maar inloggen voor raids is ook niet leuk.
Ik kom zelf uit games als FFXI, EVE, Shaiya etc. Games waar als je gewoon alles makkelijk wil hebben, dan kan je beter stoppen.
Dit was ook zo in WoW, niet tijdens launch, zeker niet. Maar vooral ten tijde van SWP, BT, Naxx (Classic Naxx, niet de wotlk) en Ulduar hardmodes was het leuk te doen.
Zelfde met fishing. Ik had als enige in de guild tijdens classic Fishing op 300. Waarom? Omdat ik geen geld tekort wilde hebben. Ik verdiende achtelijk veel. En ook deed ik het omdat je toch niks beters te doen had. Wachten op instances? Waarom, ik had toch niks meer nodig in de normale instances. En alleen maar inloggen voor raids is ook niet leuk.
Het ging over goud kopen en 20k per week niet zo zeer over lvl'en.lanerios schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:01:
[...]
Hebben we het daar over? Nee, we hebben het over tijdens levellen, en het liefst ook zonder hulp van een alt.
Waarom zou iemand goud kopen voor lvl'en ?
Iets vriendelijker mag wel.
Wat doe je dan in godsnaam in WoW als het allemaal niet hardcore genoeg is.lanerios schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:09:
Pre ninja? Lief, erg lief. Ik besefde me gewoon dat het wat té was voor mensen hier (ik vond die versie nog erg vriendelijk)
Ik zoek nog een keer wat holy pally informatie op...
Hardcore en Casual is zo'n diep gat.Blistimo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:13:
[...]
Wat doe je dan in godsnaam in WoW als het allemaal niet hardcore genoeg is.
Ik zoek nog een keer wat holy pally informatie op...
Ik noem het pas Hardcore / Pro als je er $$$ mee verdient in RL.
Verder ieder ze ding
Omdat daar een grote groep vrienden zit, en welke hardcore/moeilijke games zijn er nu dan die nog eenegzins goed zijn? Geen. (Ik zoek echt een Dark/Demon Souls achtige game als MMO
)
WoW is nu nog eenegzins uitdagend met Heroic Spine en Madness, maar daar blijft het ook bij,.
En serieus als 2e een "LAWL JE VROEG OM HOLY PALLY INFO LAWL" post? Wat schattig.
WoW is nu nog eenegzins uitdagend met Heroic Spine en Madness, maar daar blijft het ook bij,.
En serieus als 2e een "LAWL JE VROEG OM HOLY PALLY INFO LAWL" post? Wat schattig.
[ Voor 26% gewijzigd door corset op 29-02-2012 15:19 ]
Zullen we nu weer lief zijn voor elkaar 
Tot nu toe heb ik eigenlijk nooit goud nodig gehad. Ik heb net wat heirlooms via de guild gekocht en koop af en toe wat spullen van de AH, maar dat was dan voor JC leveling of crafting. Repairs betaalt de guild. Gear voor 10k kopen vind ik onzin. Enchants moet ik kopen, maar zolang ik niet de optimale gear heb doe ik het wel met de net niet optimale enchants. Misschien dat ik nog eens wat bags ga kopen met meer dan 16 slots.
Eigenlijk moet ik gewoon m'n mage met enchanting en tailoring gaan levellen dus
Tot nu toe heb ik eigenlijk nooit goud nodig gehad. Ik heb net wat heirlooms via de guild gekocht en koop af en toe wat spullen van de AH, maar dat was dan voor JC leveling of crafting. Repairs betaalt de guild. Gear voor 10k kopen vind ik onzin. Enchants moet ik kopen, maar zolang ik niet de optimale gear heb doe ik het wel met de net niet optimale enchants. Misschien dat ik nog eens wat bags ga kopen met meer dan 16 slots.
Gold heb je ook totaal niet nodig eigenlijk. Het is meer een veredeld status symbool dan iets anders. Ik betaal voor m'n gems niks (heb een JC op 525 met de recipes die ik nodig heb) een tailor op 525 (voor bags) en een enchanter op 525 voor mn enchants.
Het enige waar ik misschien gold voor zou kunnen gebruiken zijn de 1 a 2 maelstroms die ik nodig heb, of de paar stacks embersilk.
Ik heb het geld nu meer zodat ik in Mists wat minder last heb van de inflatie. En ook omdat ik in mn guild gold weg geef om wat nieuwe spelers te helpen.
Het enige waar ik misschien gold voor zou kunnen gebruiken zijn de 1 a 2 maelstroms die ik nodig heb, of de paar stacks embersilk.
Ik heb het geld nu meer zodat ik in Mists wat minder last heb van de inflatie. En ook omdat ik in mn guild gold weg geef om wat nieuwe spelers te helpen.
TailoringIntToStr schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:23:

Was echt een ramp om dat te levellen. En het levert weinig tot niets op.
Aangezien je al Jewelcrafting hebt, is Enchanting wel een goede aanvulling.
Verder is Engineering wel leuk, levert alleen niet zo veel op maar veel leuke dingen.
De rest is een beetje lastig. Vaak zijn sommige combos altijd goed. Skinning + Leatherworking, Herbing + Alchemy, Herbing + Inscription en Mining + Blacksmithing.
Maar als je echt Tailoring op een character wil hebben en je moet het ergens kwijt/mee combineren dan maar Enchanting ja.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ben ik het niet mee eens, leg enchants, bags en current tier BoE epics leveren toch wel een leuk zakcentje op.Zertaxka schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:34:
[...]
Tailoring![]()
![]()
Was echt een ramp om dat te levellen. En het levert weinig tot niets op.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Valhallen, ligt aan wanneer je het leveld(de). Ik deed het vak na cata release, en toen was Embersilk droprate echt compleet ruk. Ik heb van 80-85 levellen precies 1 stack en 2 cloth over gehouden 
Nu is het gelukkig een stuk meer te doen qua droprate.
Nu is het gelukkig een stuk meer te doen qua droprate.
Zeg, ik weet niet waarom je hier zo bijdehand loopt te commenten, maar normaal doen we hier in dit topic niet zo naar elkaar. Je komt hier in dit topic nog niet heel lang posten, vraagt info over hoe holy pallies werken, krijgt niet direct antwoord omdat je zelf al de juist bron had bezocht en begint dan te klagen dat men je geen antwoord geeft. Vervolgens doet een aantal mensen een poging je alsnog te helpen, en dan krijgen we ineens dit soort bijdehandte opmerkingen.lanerios schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:15:
Omdat daar een grote groep vrienden zit, en welke hardcore/moeilijke games zijn er nu dan die nog eenegzins goed zijn? Geen. (Ik zoek echt een Dark/Demon Souls achtige game als MMO)
Dan mag je wel posten dat mijn mening niet heilig is (which is true) maar dat betekent niet dat de jouwe dat wel is.
Gold verdienen is gewoon niet aan me besteed in WoW. Als ik maar genoeg heb om de meest basale dingen te kopen (enchants, gems), dan ben ik allang blij. De rest van de dingen die je ervoor kan kopen is nagenoeg allemaal prestigespul - waar ik persoonlijk niet zoveel om geef.
Blistimo.. ik ga er niet eens op in, je begint mensen gelijk persoonlijk aan te vallen. Beetje jammer.
On topic:
Vanavond maar weer LFR doen.. afgelopen week 8 wipes gehad op Blackhorn en op Spine >_> de 2 makkelijkste fights in dat hele LFR gebeuren. Echt, hoe dom kunnen sommige mensen zijn "Ja ik heb nog greenies en blues, dus ik kan gewoon LFR in" >_> NEE mensen dat kan je niet.. echt, kom terug als je boven de 25k dps zit. En niet op 9k (ja dat kom je genoeg tegen in LFR)
On topic:
Vanavond maar weer LFR doen.. afgelopen week 8 wipes gehad op Blackhorn en op Spine >_> de 2 makkelijkste fights in dat hele LFR gebeuren. Echt, hoe dom kunnen sommige mensen zijn "Ja ik heb nog greenies en blues, dus ik kan gewoon LFR in" >_> NEE mensen dat kan je niet.. echt, kom terug als je boven de 25k dps zit. En niet op 9k (ja dat kom je genoeg tegen in LFR)
Dat zie ik toch wel erg anders.lanerios schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:54:
Blistimo.. ik ga er niet eens op in, je begint mensen gelijk persoonlijk aan te vallen. Beetje jammer.
Loop dan niet te flamebaiten. Stom dat ik hap, maar ik heb het een beetje gehad met ongefundeerde statements à la "this game is too easy" van mensen die het spel eigenlijk helemaal niet leuk meer vinden. Stop dan met spelen, ipv mensen hier gewoon lekker over hun leuke ervaringen in het spel te laten discussiëren.
Tailoring lvl is inderdaad pijnlijk, power lvlen tot aan WoTLK geen probleem.
Frostweave is duur op AH, beste is met een solo char Normals WoTLK stuff solo'en.
Embersilk nu al opsparen op je mains/alts als je van plan ben om tailoring te maxen.
Ik ben gekomen tot 500 voor de enchant, toen vond ik het wel welletjes.
Tailoring en Enchantment is best lekker als je via dungeons lvl.
Cloth dropped het meest in dungeons, en je loot genoeg green stuff in dungeons voor disenchantment naast je crafted items.
Frostweave is duur op AH, beste is met een solo char Normals WoTLK stuff solo'en.
Embersilk nu al opsparen op je mains/alts als je van plan ben om tailoring te maxen.
Ik ben gekomen tot 500 voor de enchant, toen vond ik het wel welletjes.
Tailoring en Enchantment is best lekker als je via dungeons lvl.
Cloth dropped het meest in dungeons, en je loot genoeg green stuff in dungeons voor disenchantment naast je crafted items.
Blistimo, laat maar gaan joh. die jongen is het niet waard om aandacht aan te geven. het zal alleen maar escaleren.
en wat al dat gold betreft.. ik zit ALTIJD laag aan gold
heb nu maar iets van 4k gold in totaal over al mijn chars.. maar op de 1 of andere manier heb ik altijd wel genoeg gold om mijn gear te enchanten en te gemmen. repairs zijn voor mij gratis (guildrepairs
) gems zijn voor mij dat enigsinds duur... 350G voor 1 brilliant..
voor de rest kosten mijn enchants vrijwel niets. er zijn altijd guildies die een hele zooi met mats hebben en de guildbank staat stampvol ermee.
al om al heb ik natuurlijk graag wat meer speelruimte maar ik heb het niet echt nodig.
en wat al dat gold betreft.. ik zit ALTIJD laag aan gold

voor de rest kosten mijn enchants vrijwel niets. er zijn altijd guildies die een hele zooi met mats hebben en de guildbank staat stampvol ermee.
al om al heb ik natuurlijk graag wat meer speelruimte maar ik heb het niet echt nodig.
Ongefundeerd? Hmm, ik leg het toch redelijk goed uit. Maar goed.Blistimo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:59:
Loop dan niet te flamebaiten. Stom dat ik hap, maar ik heb het een beetje gehad met ongefundeerde statements à la "this game is too easy" van mensen die het spel eigenlijk helemaal niet leuk meer vinden. Stop dan met spelen, ipv mensen hier gewoon lekker over hun leuke ervaringen in het spel te laten discussiëren.
Ik heb even de regel gemist dat hier alleen positieve dingen mogen over WoW, zal ik wel gemist hebben, maar goed. Voor jou is het spel nog geweldig. Yay voor jou.
Voor mij is het spel nog leuk, maar heeft het een deel van z'n shine verloren, en ik hoop dat ze dat met de timed/speed runs van Mists weer terug krijgen. Ik kan tenminste niet wachten om steeds m'n tijd met een paar seconden bij te schaven.
Ik hoop ook dat ze een soort scaling back iets gaan toevoegen zoals GW2 dat doet. Dus dat je ook kan besluiten om bijvoorbeeld een speedrun van SFK te doen (die van 20), dat je dan ook qua abilities en gear gescaled wordt naar 20. Zou tenminste erg grappig zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door corset op 29-02-2012 16:05 ]
Het enige dat ik ondertussen een beetje ervaar in WoW is dat je een enorme wereld hebt waar eigenlijk geen zak meer te doen is. Doordat ze het levellen zo versimpeld hebben is er op max level niks meer wat de moeite is in de openbare wereld, behalve nutteloze quests voor het goud of de rep. Maar geen elites meer, geen worldbosses meer, ga zo maar door. Al met al een beetje doods. Imo zonde en één van de charmes van vanilla die té makkelijk overboord zijn gegooid. Maar qua moeilijkheidsgraad heb ik niet zo te klagen.
Verwijderd
Heeft grotendeels met de Dungeon/Raid finder te maken. Toen ik net voor TBC begon met WoW toen waren mensen tijdens het questen groups aan het zoeken in de channels. Nadeel(?) was dat dit af en toen ook wel behoorlijk lang kon duren. Tegenwoordig hoef je vanaf lvl15 Orgrimmar niet meer uit te komen en maakt de hele open world eigenlijk niet zo veel meer uit. Ik ben de laatste tijd bewust weer wat open world aan het doen omdat ik het gewoon zonde van de content vindrodie83 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:12:
Het enige dat ik ondertussen een beetje ervaar in WoW is dat je een enorme wereld hebt waar eigenlijk geen zak meer te doen is. Doordat ze het levellen zo versimpeld hebben is er op max level niks meer wat de moeite is in de openbare wereld, behalve nutteloze quests voor het goud of de rep. Maar geen elites meer, geen worldbosses meer, ga zo maar door. Al met al een beetje doods. Imo zonde en één van de charmes van vanilla die té makkelijk overboord zijn gegooid. Maar qua moeilijkheidsgraad heb ik niet zo te klagen.
edit: een van de redenen dat ik destijds van Guild Wars naar WoW over ben gestapt was juist de open world. (die niet instanced was) Tegenwoordig maakt het niet zoveel meer uit aangezien je buiten een city toch in je eentje bent
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 16:21 ]
oke done @ work. lekker naar huis en arena cappen
Op het vlak van gold uitgeven heb ik het eigenlijk wel getroffen als DK tank ... ipv dure, rode gems heb ik nood aan spotgoedkope gele gems en mijn wapen enchant switchen is ook volledig gratis 
Als je dat vergelijkt met mijn rogue alt waar ik onlangs nog 10k uitgaf voor de eerste stage van de legendary daggers, 4k voor twee keer landslide erop en 660g voor twee Delicate Infernos erin ... ouch.
Nu, goed - ik heb een klein spaarpotje voor MoP en probeer daar langzaamaan verder te bouwen. Heb geen zin om mij dagelijks uren bezig te houden met gold te verdienen, maar ik probeer toch iedere dag wat te verkopen zodat ik nooit tekort heb aan gold als 'k een enchant of dergelijke wens voor nieuwe upgrades.
Voor de grap heb ik wel al gezegd tegen mijn guildies dat ik rijker wil worden dan de guildbank, maar ik vrees dat ik er mij langer mee ga moeten bezighouden dan me lief is als ik dat wil bereiken
Als je dat vergelijkt met mijn rogue alt waar ik onlangs nog 10k uitgaf voor de eerste stage van de legendary daggers, 4k voor twee keer landslide erop en 660g voor twee Delicate Infernos erin ... ouch.
Nu, goed - ik heb een klein spaarpotje voor MoP en probeer daar langzaamaan verder te bouwen. Heb geen zin om mij dagelijks uren bezig te houden met gold te verdienen, maar ik probeer toch iedere dag wat te verkopen zodat ik nooit tekort heb aan gold als 'k een enchant of dergelijke wens voor nieuwe upgrades.
Voor de grap heb ik wel al gezegd tegen mijn guildies dat ik rijker wil worden dan de guildbank, maar ik vrees dat ik er mij langer mee ga moeten bezighouden dan me lief is als ik dat wil bereiken
De guildbank zit momenteel op ~380k en ik heb zelf 225k, dus ik kom in de buurt.
De truuk is om vooral zo veel mogelijk zelf te craften. Ik heb elke profession gemaxt over al mijn chars, dus als ik iets nodig heb, dan log ik wel even om. Mats heb ik doorgaans ook plenty.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Klopt, dat mis ik ook ja. Gewoon wat meer leven in de wereld.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:19:
[...]
Heeft grotendeels met de Dungeon/Raid finder te maken. Toen ik net voor TBC begon met WoW toen waren mensen tijdens het questen groups aan het zoeken in de channels. Nadeel(?) was dat dit af en toen ook wel behoorlijk lang kon duren. Tegenwoordig hoef je vanaf lvl15 Orgrimmar niet meer uit te komen en maakt de hele open world eigenlijk niet zo veel meer uit. Ik ben de laatste tijd bewust weer wat open world aan het doen omdat ik het gewoon zonde van de content vind. Maar er is letterlijk geen zak meer te beleven zodra je de poort van een city uit loopt!
edit: een van de redenen dat ik destijds van Guild Wars naar WoW over ben gestapt was juist de open world. (die niet instanced was) Tegenwoordig maakt het niet zoveel meer uit aangezien je buiten een city toch in je eentje bent
waste of a post. >< zie net dat ze nog wel zouden moeten spawnen als het goed gaat. Sorry
[ Voor 70% gewijzigd door corset op 29-02-2012 16:47 ]
Normaal gezien wel, ja.
Kazzak iig wel, aangezien ik pas tijden het levellen in Hellfire Peninsula weer gespammed werd met: The Legion will kill you all! yellslanerios schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:46:
waste of a post. >< zie net dat ze nog wel zouden moeten spawnen als het goed gaat. Sorry
Ik kil hem bijna elke week samen met doomwalker
.
Altijd leuke items en gold voor de verkoop op AH, verder niks bijzonders als mage timewarp en nuke klaar.
Ach ja WoW verandert nog wel is, maar MIJ zul je altijd op mijn server overall zien, ik kom overall ik vlieg overall ik kijk overall ik lees ingame lore / buiten de game lore.
Ik zoek Npc's op etc ik heb favo fishing spot's en afk spots en andere nare dingen.
Ja ik sta niet in SW ./afk
.
Ik kom wel om wat te doen niet om me te vervelen, en aangezien ik helemaal gek ben van items verzamelen van sets en helemaal nu ik met mijn pally bezig ben naar 80.
Geweldig om straks een mooie set met Lightbringer tabard en de Mace van Uther ( van LK ) te hebben en dan alleen al ./kneel voor ze graf.
En dan ./afk
Altijd leuke items en gold voor de verkoop op AH, verder niks bijzonders als mage timewarp en nuke klaar.
Ach ja WoW verandert nog wel is, maar MIJ zul je altijd op mijn server overall zien, ik kom overall ik vlieg overall ik kijk overall ik lees ingame lore / buiten de game lore.
Ik zoek Npc's op etc ik heb favo fishing spot's en afk spots en andere nare dingen.
Ja ik sta niet in SW ./afk
Ik kom wel om wat te doen niet om me te vervelen, en aangezien ik helemaal gek ben van items verzamelen van sets en helemaal nu ik met mijn pally bezig ben naar 80.
Geweldig om straks een mooie set met Lightbringer tabard en de Mace van Uther ( van LK ) te hebben en dan alleen al ./kneel voor ze graf.
En dan ./afk
Ik wil ook weer beginnen met WoW. Ik zat te denken om op Argent Dawn te spelen. Maar ik wil graag een drukke Realm en met liefst een Nederlandse guild. Wie heeft er een suggestie voor een Realm?
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Op zich is een RP server toch zowat hetzelfde als een andere server? Er wordt toch gewoon in gePVPed? Het hoeft op zich niet Argent Dawn te wezen. Ik ben zelf eigenlijk nog wel een noob in WoW. Ik heb wel 1 char die 85 is, een Worgen Mage. Ik vindt het altijd wel gezellig om een drukke server te hebben met NLers.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Je hebt bij WoW vier verschillende soorten realms. PvE realms (Alleen PvP tagged wanneer je daar zelf voor kiest, kan niet zomaar door de andere factie aangevallen worden), PvP realms (Alleen niet PvP tagged in grote steden en zones van jouw factie (starter zones), RP realms (Het zelfde als een PvE server, maar met roleplay) en RP-PvP realms.
Op een RP realm zijn er bepaalde voorwaarden aan de naam die je character heeft en je gedrag. Je zult daar veel mensen vinden die het meer spelen om het fantasie en lore, en ook daarwerkelijk "in character" zijn. Of je dit leuk vindt is aan jou, maar ik raad je aan om niet naar een RP realm te gaan als je daar weinig om geeft.
op deze website kan je de populatie van alle realms zien. i.t.t. voorgaande websites die beweerden accurate gegevens te tonen doet deze dat wel daadwerkelijk.
De top #5 is:
1) Outland
2) Stormscale
3) Ravencrest
4) Sylvanas
5) Kazzak
Outland is de "beste" PvP realm voor Alliance, en Stormscale voor de Horde. Beiden hebben vaak inlog queues en als je niet minimaal 2200+ rated bent raad ik je niet aan daar heen te gaan. Ravencrest is voornamelijk een PvE server en Sylvanas en Kazzak ben ik niet echt bekend mee.
Op een RP realm zijn er bepaalde voorwaarden aan de naam die je character heeft en je gedrag. Je zult daar veel mensen vinden die het meer spelen om het fantasie en lore, en ook daarwerkelijk "in character" zijn. Of je dit leuk vindt is aan jou, maar ik raad je aan om niet naar een RP realm te gaan als je daar weinig om geeft.
op deze website kan je de populatie van alle realms zien. i.t.t. voorgaande websites die beweerden accurate gegevens te tonen doet deze dat wel daadwerkelijk.
De top #5 is:
1) Outland
2) Stormscale
3) Ravencrest
4) Sylvanas
5) Kazzak
Outland is de "beste" PvP realm voor Alliance, en Stormscale voor de Horde. Beiden hebben vaak inlog queues en als je niet minimaal 2200+ rated bent raad ik je niet aan daar heen te gaan. Ravencrest is voornamelijk een PvE server en Sylvanas en Kazzak ben ik niet echt bekend mee.
Bij die EU Realm Pop staat dat Ravencrest PvP is.
Roleplay doe ik zelf eigenlijk nooit aan
Maar PvP aan de andere hand ook niet echt. Eigenlijk maakt het mij niet extreem veel uit welke realm ik kies. Zou dan de beste keuze PvE zijn?
Bij de EU Realm Pop is Silvermoon een PvE server met vooral veel Alliance. Ik wil zelf ook Alliance gaan doen.
Waar het mij om gaat is dat ik een redelijk drukke server heb, maakt niet uit of het PvP, PvE of Roleplay is. En het liefst een Nederlandse guild waar ze je niet zo streng behandelen
Ik zat hiervoor in Magtheridon. Goede guild, en je kon gewoon doen waar je zelf zin in had.
Als niemand zo een tip heeft moet ik maar even kijken in welke realm ik ga
In ieder geval al bedankt voor de hulp
Roleplay doe ik zelf eigenlijk nooit aan
Bij de EU Realm Pop is Silvermoon een PvE server met vooral veel Alliance. Ik wil zelf ook Alliance gaan doen.
Waar het mij om gaat is dat ik een redelijk drukke server heb, maakt niet uit of het PvP, PvE of Roleplay is. En het liefst een Nederlandse guild waar ze je niet zo streng behandelen
Als niemand zo een tip heeft moet ik maar even kijken in welke realm ik ga
In ieder geval al bedankt voor de hulp
Dit was vroeger zo, helaas is dit verlaten.Twylight schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:00:
Op een RP realm zijn er bepaalde voorwaarden aan de naam die je character heeft en je gedrag.
Als je ziet wat voor namen er tegenwoordig voorbij komen dan gaan je tenen er krom bij staan. Vooral de sex en ziektenamen komen helaas steeds vaker voorbij en zijn geaccepteerd als naam.
Ik zit op de oudste RP-server
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Met "voornamelijk een PvE server" bedoelde ik dat er voornamelijk spelers spelen die geinteresseerd zijn in het PvE aspect van het spel. Daarvoor hoef het niet persé een PvE server te zijn natuurlijk.
Wat ik dus bedoel is dat op Outland heel Elwyn Forest vol zal staan met PvP'ers, en in Trade voornamelijk arena en RBG teams gezocht worden waar er op Ravencrest voornamelijk raids en dungeons gaande zijn.
Er is geen verschil tussen een PvP en een PvE gemarkeerde server, enkel dat je er op een PvE server voor kan kiezen PvP uit te zetten, en dus niet verast kan worden door een rogue van de andere factie bijvoorbeeld
Wat ik dus bedoel is dat op Outland heel Elwyn Forest vol zal staan met PvP'ers, en in Trade voornamelijk arena en RBG teams gezocht worden waar er op Ravencrest voornamelijk raids en dungeons gaande zijn.
Er is geen verschil tussen een PvP en een PvE gemarkeerde server, enkel dat je er op een PvE server voor kan kiezen PvP uit te zetten, en dus niet verast kan worden door een rogue van de andere factie bijvoorbeeld
Oh ok
Ik ga zometeen is kijken welke server ik neem
Ik zal dan in ieder geval geen Outland of Stormscale nemen omdat ik nog een beginner ben
Je kan altijd voor de lol eens kijken op een RP server, het stadje Goldshire is dan wel een aardige WTF. Ben even de servernaam kwijt waar echt rare figuren rondlopen
Argent Dawndeadsy33 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:44:
Je kan altijd voor de lol eens kijken op een RP server, het stadje Goldshire is dan wel een aardige WTF. Ben even de servernaam kwijt waar echt rare figuren rondlopen
Argent Dawn ja
Daarom wou ik daar ook in ;D
Deze server is behoorlijk populated
En ik heb al is een keer voor de lol een character daar aangemaakt
Deze server is behoorlijk populated
[ Voor 54% gewijzigd door Diigii op 29-02-2012 21:56 ]
Vandaag de LFR voor de tweede keer gedaan met mijn Holy Paladin. Nul wipes en in totaal iets meer dan een uurtje bezig geweest.
Behoorlijk geluk gehad met de loot, tier 13 helm en tier 13 gloves. Ook een mooi nieuw shield gekregen.
Nadat ik mijn helm van Ultraxion heb gewonnen was er een andere pally die de hele tijd aan het zeuren was of hij die mocht hebben, want het was zijn laatste piece, hij kon daarmee de beste guild van de server joinen etc etc. Tot op madness aan toe constant plz en tradeschermen openen enzo. Zielig zulke kleutertjes.
Ik heb nu al mijn items op ilvl 378 of hoger en is er weinig meer voor mij te verbeteren, want ik heb geen zin om in een guild te gaan raiden. Ik zal wekelijks de LFR doen om mijn tier 13 compleet proberen te krijgen en daarnaast een van mijn andere characters gaan gearen.
Behoorlijk geluk gehad met de loot, tier 13 helm en tier 13 gloves. Ook een mooi nieuw shield gekregen.
Nadat ik mijn helm van Ultraxion heb gewonnen was er een andere pally die de hele tijd aan het zeuren was of hij die mocht hebben, want het was zijn laatste piece, hij kon daarmee de beste guild van de server joinen etc etc. Tot op madness aan toe constant plz en tradeschermen openen enzo. Zielig zulke kleutertjes.
Ik heb nu al mijn items op ilvl 378 of hoger en is er weinig meer voor mij te verbeteren, want ik heb geen zin om in een guild te gaan raiden. Ik zal wekelijks de LFR doen om mijn tier 13 compleet proberen te krijgen en daarnaast een van mijn andere characters gaan gearen.
Cathedral Square op Argent Dawn is nog veel ergerdeadsy33 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:44:
Wel uitkijken voor een paar rotte appels btw... Gisteren weer een aantal ninja's in lfg tegen gekomen
Gister ben ik ook op AD begonnen, ben benieuwdAndurin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:28:
[...]
Cathedral Square op Argent Dawn is nog veel ergerMaar verder is het een erg leuke server ook als je niet zo veel met de RP mee wil doen
Ben er ong 3 weken terug heen getransfered en we vermaken ons prima! Beter als Spinebreaker in ieder geval, alliance is er erg dood.
Wel uitkijken voor een paar rotte appels btw... Gisteren weer een aantal ninja's in lfg tegen gekomen
Als een Undead Hunter!
Ik zit op Steamwheedle Cartel, ook een RP server. Dit leek me minder irritante personen te bevatten en er zaten wat vrienden van me. Maar goed, door de cross server LFR en LFD maakt dat eigenlijk niets uit. En inderdaad, de namen die je af en toe voorbij ziet komen...
Gisteren met de guild LFR gedaan. Deze keer was ik maar als dps meegegaan. Achteraf had ik net zo goed kunnen tanken, want de 2 guildies die als tank mee waren deden het allebei voor het eerst. Ging niet altijd even soepel. Op Madness uiteindelijk 2x een wipe vlak voor het laatste platform klaar was en toen was het 11 uur geweest en ging de halve raid weg. Dat wordt dus nog een keer deel 2 doorlopen deze week...
Wel weer 3 tier 13 tokens gewonnen: 2x legs en 1x shoulders. Heb daardoor nu zowel voor tank als dps de 2-set bonus
Gisteren met de guild LFR gedaan. Deze keer was ik maar als dps meegegaan. Achteraf had ik net zo goed kunnen tanken, want de 2 guildies die als tank mee waren deden het allebei voor het eerst. Ging niet altijd even soepel. Op Madness uiteindelijk 2x een wipe vlak voor het laatste platform klaar was en toen was het 11 uur geweest en ging de halve raid weg. Dat wordt dus nog een keer deel 2 doorlopen deze week...
Wel weer 3 tier 13 tokens gewonnen: 2x legs en 1x shoulders. Heb daardoor nu zowel voor tank als dps de 2-set bonus
Blegh. Soms zijn er van die avonden dat het net ff niet lekker loopt.
Hagara blijkt maar weer een heerlijk ongebalanceerd gevecht te zijn als je niet genoeg ranged meeneemt. We hadden maar 2 casters bij ons, en samen met de 3 healers moet je dan echt je benen uit je lijf rennen om op tijd de Ice Lances te onderbreken. En met wat RNG worden er dus 3 casters getarget, heb je maar 2 man die enigszins in de buurt staan om te helpen en valt er weer iemand om met 12 stacks. Melee DPS omgelogd naar caster > kill. Dan vraag ik me toch af hoe andere, nog meer melee georiënteerde groups dat doen
Vervolgens twee tries Blackhorn waar echt de helft van de Deck Fires niet despawnt, waardoor het dus godsonmogelijk is een plek te vinden om de boss op te pikken. De derde try was een stuk beter. Alle Deck Fire was binnen 30s. weg, maar de allereerste Shockwave leverde helaas wel al 1 casualty op. en aangezien dat een healer was zou dat toch lastig worden. Uiteindelijk wipen we, sommige mensen springen van de boot af, anderen vallen gewoon neer in de Shockwave.... en kunnen we niet meer de instance i zonen omdat er al een encounter in progress is. Reset difficulty... nope. Reform raid... nope. En omdat het kort voor 23:00 was, en we geen zin hadden in een soft reset hebben we de boel maar afgeblazen.
't Is dat we al weken Zon'Ozz oneshotten, maar voor zover ik weet is die ook nog altijd wat buggy met z'n Bouncy Ball... Zo zonde, want ik vind Dragon Soul qua encounters nog altijd best vermakelijk.
Hagara blijkt maar weer een heerlijk ongebalanceerd gevecht te zijn als je niet genoeg ranged meeneemt. We hadden maar 2 casters bij ons, en samen met de 3 healers moet je dan echt je benen uit je lijf rennen om op tijd de Ice Lances te onderbreken. En met wat RNG worden er dus 3 casters getarget, heb je maar 2 man die enigszins in de buurt staan om te helpen en valt er weer iemand om met 12 stacks. Melee DPS omgelogd naar caster > kill. Dan vraag ik me toch af hoe andere, nog meer melee georiënteerde groups dat doen
Vervolgens twee tries Blackhorn waar echt de helft van de Deck Fires niet despawnt, waardoor het dus godsonmogelijk is een plek te vinden om de boss op te pikken. De derde try was een stuk beter. Alle Deck Fire was binnen 30s. weg, maar de allereerste Shockwave leverde helaas wel al 1 casualty op. en aangezien dat een healer was zou dat toch lastig worden. Uiteindelijk wipen we, sommige mensen springen van de boot af, anderen vallen gewoon neer in de Shockwave.... en kunnen we niet meer de instance i zonen omdat er al een encounter in progress is. Reset difficulty... nope. Reform raid... nope. En omdat het kort voor 23:00 was, en we geen zin hadden in een soft reset hebben we de boel maar afgeblazen.
't Is dat we al weken Zon'Ozz oneshotten, maar voor zover ik weet is die ook nog altijd wat buggy met z'n Bouncy Ball... Zo zonde, want ik vind Dragon Soul qua encounters nog altijd best vermakelijk.
*blegh*
Wordt langzamerhand een beetje moe van Blood Furnace (HC). Probeer al een hele tijd de Wave-Crest Striders te bemachtigen, maar nu 20 runs later zijn ze nog steeds niet gedropt.
De rest wat ik wilde heb ik al bij elkaar, maar enkel de boots ontbreken nog op mijn hunter:
Wordt langzamerhand een beetje moe van Blood Furnace (HC). Probeer al een hele tijd de Wave-Crest Striders te bemachtigen, maar nu 20 runs later zijn ze nog steeds niet gedropt.
De rest wat ik wilde heb ik al bij elkaar, maar enkel de boots ontbreken nog op mijn hunter:

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 01-03-2012 10:37 ]
Verwijderd
Toch wel erg lekker hoor die 10%, 3 uurtjes 8/8 heroic klaar.
Rest van de week lekker wat anders doen! Welkom ICC v2.0 xD
Bij die fight ben ik nog altijd blij dat ik die op 25 mans doe, heb je wat minder last van melee vs. ranged balance problemen. Moet zeggen dat het op Hagara op heroic op dit moment mn favoriete fight is in DS. Zo saai als de fight op normal is, zoveel meer fun is ie op heroic.Blistimo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:12:
Blegh. Soms zijn er van die avonden dat het net ff niet lekker loopt.
Hagara blijkt maar weer een heerlijk ongebalanceerd gevecht te zijn als je niet genoeg ranged meeneemt. We hadden maar 2 casters bij ons, en samen met de 3 healers moet je dan echt je benen uit je lijf rennen om op tijd de Ice Lances te onderbreken. En met wat RNG worden er dus 3 casters getarget, heb je maar 2 man die enigszins in de buurt staan om te helpen en valt er weer iemand om met 12 stacks. Melee DPS omgelogd naar caster > kill. Dan vraag ik me toch af hoe andere, nog emer melee georiënteerde groups dat doen
Wij hadden gisteren een behoorlijk goede raid. Op wonderbaarlijk wijze (ahum) hadden we ineens mensen teveel om de raid te vullen, heel gek als je de raid ervoor (maandag) ineens een nieuwe heroic boss neerhaalt
Vol goede moed weer naar Hagara, die we afgelopen maandag voor t eerst op heroic gekilled hadden, even wat geklooi met DC's, mensen die onnodig chainen in de Lighting phase etc. Even later toch een zeer nette kill met maar 1 dooie (hunter die net nieuw is), ruim binnen de enrage en eigenlijk een vlekkeloze kill. Oftewel.. komende raid ons lekker uitleven op Ultraxion heroic.
Nu zijn had ik even een vraag m.b.t. Ultraxion heroic. We zijn bezig groepen op te zetten om de Hour of Twilight te soaken. Nu staat er bij de Looming Darkness debuff dat het mensen instantly killed als ze dan een HoT nemen, maar werkt in dat geval Ardent Defender of Guardian Spirit om dat te voorkomen? Dit voor het geval dat iemand uit een soaker groep vlak voor de HoT neervalt, dan zou ik die eventueel kunnen vervangen (mits AD/GS werkt).
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Hopelijk bij ons spoedig ook, 7/8HC ging nu al in 3 uurtjes, alleen nu DW nog down krijgen, maarja op zich ging dat wel al ok, hebben nu 2 avonden progress erop gehad, maar tweede avond met 2 tanks ipv 1 tank vanwege gebrek aan shadowpriestVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:36:

Gisteren wel lekker met de alts 3/8HC gedaan, met echt slechte dps van de laagste dps'ers
http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=6557&e=6888 <-- logje, de laatste mage is een speler uit de tweede group in de guild die op ze main ultraxion alleen maar 1 avondje had geprobeerd maar toch, echt slechte dps
Heb je een log Poolio? We zitten al 3 weken vast op Warmaster hc en de meeste probleemissues kennen we wel (Stop getting charged!) maar een extra check kan nooit kwaad. Vanavond gaan we weer!Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:36:
/edit nvm zoekt en gij zult vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door NotoriousBAS op 01-03-2012 11:50 ]
Zeg maar tegen Necro dat nhorses de schuldige zijn hiervan.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:36:
Gisteren ziek op bed, hoorde gejuich uit de PC kamer, Warmaster HC down binnen no time o.0
Die 10% buff lijkt idd een beetje te veel van het goede.
Aangezien ik al tijden geen ret paladin meer had gespeeld was het af en toe wat onwennig met de knoppen. De basisacties zijn wel duidelijk en zo, maar moet nog veel meer met cooldowns doen. Ik heb gisteren bijv. zo goed als niets met inquisition en zealotry gedaan. Wel wanneer mogelijk avenging wrath en guardian of the ancient kings op boss fights. Nu zag ik dat er ook een soort van rotation helper addons zijn. Die geven dan aan op welke knop je het beste kunt rammen. Heeft er iemand ervaring met dit soort addons?
Hopelijk kan ik vrij snel ook m'n dps gear compleet krijgen, heb nog steeds iets van 5 a 6 tank items nu en m'n wapen is een blauwe 346
Hopelijk kan ik vrij snel ook m'n dps gear compleet krijgen, heb nog steeds iets van 5 a 6 tank items nu en m'n wapen is een blauwe 346
Beetje jammer dat ik nu niet meer de top 200 van m'n class haal, World of Logs...
Lijkt er toch op dat ik hiervoor ineens heroic gear nodig heb.
Helaas zal mijn guild dat niet zo snel voor elkaar boxen gok ik.
Lijkt er toch op dat ik hiervoor ineens heroic gear nodig heb.
Helaas zal mijn guild dat niet zo snel voor elkaar boxen gok ik.
Mijn ervaring met deze rotation helpers is dat ze heel erg afleiden van de combat mechanics en als je RNG procs hebt (vrijwel elke class dus) dan is het heel verwarrend.IntToStr schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:49:
Aangezien ik al tijden geen ret paladin meer had gespeeld was het af en toe wat onwennig met de knoppen. De basisacties zijn wel duidelijk en zo, maar moet nog veel meer met cooldowns doen. Ik heb gisteren bijv. zo goed als niets met inquisition en zealotry gedaan. Wel wanneer mogelijk avenging wrath en guardian of the ancient kings op boss fights. Nu zag ik dat er ook een soort van rotation helper addons zijn. Die geven dan aan op welke knop je het beste kunt rammen. Heeft er iemand ervaring met dit soort addons?
En volgens mij heeft een retribution paladin ook dankzij de procs een prioriteitensysteem en dus geen vaste rotatie. En volgens mij is inquisition ophouden de hoogste prioriteit voor een retri paladin, maar kan het mis hebben.
Allerhoogste prioriteit is om Inquisition zo lang mogelijk op te houden aangezien dat de beste damage increase is die je kan hebben. De addon die je bedoelt is waarschijnlijk clcret. Deze geeft precies aan welke ability de beste keuze is om op dat moment of als volgende te doen. Cooldowns als avenging wrath, zaelotry en GotAK vallen er niet onder omdat het vaak het beste is om deze te gebruiken als de boss een debuff heeft waardoor jij meer damage doet. Het is altijd handig om even te kijken wat de addon aanraad; zelf gebruik ik het niet meer omdat ik dan niet meer het idee heb dat ik zelf echt iets aan het doen ben...IntToStr schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:49:
Edit: clcret houdt zeker rekening met procs. Zelfs als je zealotry gebruikt raad de addon aan dat je na elke crusader strike (of hammer) Templars verdict/Inquisition zou moeten gebruiken...
[ Voor 6% gewijzigd door Thysiej op 01-03-2012 12:00 ]
Ik weet inderdaad dat inquisition de hoogste prio heeft, maar had me eerst op andere zaken geconcentreerd (wat moet ik doen, hoe werkt de fight, welke knoppen had ik ook al weer en zo). Het is ook inderdaad de bedoeling dat het tijdelijk is, gewoon om te kijken of ik dingen beter kan doen, want ik hoef geen bot te worden. Procs zijn er ook best veel en dan is het een kwestie van gewoon op de bijbehorende knop drukken. Ik ga het denk ik maar gewoon even proberen.
Exactemundo! zoek een Target Dummy op, liefst de heroic versie (lvl 88 skull), plant jezelf erachter neer, en ga je rotatie uitproberen. Ik ben zelf ook voor het eerst sinds ooit op m'n druid aan het DPSen, en waar ik in het begin totaal de verkeerde spells castte, m'n DoTs niet in de gaten hield, m'n cooldowns zelfs helemaal niet gebruikte, gaat dat nu een stuk automatischer. Na een paar sessies zul je merken dat je steeds sneller doorhebt welk knopje je op welk moment in moet drukken.IntToStr schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:07:
Ik weet inderdaad dat inquisition de hoogste prio heeft, maar had me eerst op andere zaken geconcentreerd (wat moet ik doen, hoe werkt de fight, welke knoppen had ik ook al weer en zo). Het is ook inderdaad de bedoeling dat het tijdelijk is, gewoon om te kijken of ik dingen beter kan doen, want ik hoef geen bot te worden. Procs zijn er ook best veel en dan is het een kwestie van gewoon op de bijbehorende knop drukken. Ik ga het denk ik maar gewoon even proberen.
Ik doe precies hetzelfde. Ook als ik soms op een alt aan het spelen ben, even een target dummy pakken en kijken hoe het ook weer ging:)Blistimo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:25:
[...]
Exactemundo! zoek een Target Dummy op, liefst de heroic versie (lvl 88 skull), plant jezelf erachter neer, en ga je rotatie uitproberen. Ik ben zelf ook voor het eerst sinds ooit op m'n druid aan het DPSen, en waar ik in het begin totaal de verkeerde spells castte, m'n DoTs niet in de gaten hield, m'n cooldowns zelfs helemaal niet gebruikte, gaat dat nu een stuk automatischer. Na een paar sessies zul je merken dat je steeds sneller doorhebt welk knopje je op welk moment in moet drukken.
Zo ik ga eens stoppen met actief raiden. Ik pak wel een pug/golddkp groep mee of iets dergelijks en ga mijn overige chars naar 85 brengen en deze tenminste op LFR niveau gearen.
Hopelijk brengt MoP iets meer variëteit in het spelletje. Want deze Tier is me niet echt bevallen. Het begin van Cata was wel erg leuk en uitdagend. Had weer het TBC gevoel terug. Firelands was op zich niet zo heel slecht, maar die instant 30% nerf was echt niet nodig geweest.
Hopelijk brengt MoP iets meer variëteit in het spelletje. Want deze Tier is me niet echt bevallen. Het begin van Cata was wel erg leuk en uitdagend. Had weer het TBC gevoel terug. Firelands was op zich niet zo heel slecht, maar die instant 30% nerf was echt niet nodig geweest.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Dat vind ik wel echt jammer van blizzard.
Ze zeiden volgens mij ooit dat ze de heroic content puur voor de hardcore spelers hadden geïntroduceerd.
Laat dat lekker moeilijk blijven, je hebt nog 2 niveaus daaronder...
Dat het een keuze is om de buff te gebruiken ja of nee is leuk voor op normal difficulty imho.
Maak die maar zonder buffs wat moeilijker en voor degene die toch graag de gear willen hebben maar niet goed genoeg geskilled zijn kunnen dan de buff gebruiken.
Heroic moet gewoon uitzonderlijk blijven voor een select groepje hardcore mensen, die naaien ze nu wel een beetje een oor aan.
Ze zeiden volgens mij ooit dat ze de heroic content puur voor de hardcore spelers hadden geïntroduceerd.
Dat het een keuze is om de buff te gebruiken ja of nee is leuk voor op normal difficulty imho.
Maak die maar zonder buffs wat moeilijker en voor degene die toch graag de gear willen hebben maar niet goed genoeg geskilled zijn kunnen dan de buff gebruiken.
Heroic moet gewoon uitzonderlijk blijven voor een select groepje hardcore mensen, die naaien ze nu wel een beetje een oor aan.
Ik heb 0 heroic ervaring en 0,1 normal ervaring, maar ik kan me wel volledig aansluiten bij jouw mening. Nu de LFR er bij is heb je een 3 trappen systeem.sjaak88 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:51:
LFR voor de spelers die de content willen zien en een beetje leuke gear willen halen.
Normal voor de spelers die graag worden uitgedaagd om beter te worden, om samen te werken en om slim te zijn door nieuwe tactics te proberen.
Heroic voor de spelers die echt het maximale eruit willen halen. In deze groepen moet iedereen 100% van zijn class geven en de encounter nagenoeg perfect uitvoeren.
Kort gezegd, als je niet kan samenwerken en niet aan tactics wil doen moet je normal niet kunnen halen. Als je niet wil theorycraften en min/maxen moet je heroic niet kunnen halen.
Blizzard? Die hun eigen uitspraken niet navolgen? INCONCEIVABLE! (name that quote!)sjaak88 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:51:
Het blijft een onmogelijke discussie. Er is geen strak gedefinieerde groep hardcore raiders. Want waar houdt een raidgroup op met hardcore zijn en wordt het semi hardcore? Wat dat betreft is een nerf langs glijdende schaal zoals nu een stuk vriendelijker dan de strakke 20% nerf in Firelands. Ik denk ook dat ze die nerf niet helemaal op waarde hebben weten te schatten, en dat ze er achteraf pas achtergekomen zijn wat de impact was.
Als je een recente post op mmo-c bekijkt zie je ook wat precies de impact van de 5% nerf was. Meer kills op de eerste bazen, maar een veel minder grote stijging van het aantal kills op Warmaster, Spine en Madness. Wij hebben zelf de effecten van de 5% buff niet echt kunnen ondervinden, omdat wij nog niet aan Warmaster B waren begonnen voor de 5% nerf live ging, en hem de week erna direct plat kregen. Deze reset op Spine moeten wij dus gaan zien hoe het voor ons uitpakt, maar voor mijn gevoel hadden wij het gevecht al redelijk onder controle met de 5% nerf. Zondag met 10% moet duidelijk worden hoeveel gemakkelijker het voor ons wordt...
De 20% FL nerf was veel frustrerender. We gingen van een 5% Baleroc wipe na een heleboel attempts naar een super smooth kill op de eerste avond met een non optimale groep waarin mensen in hun offspec liepen. Alysrazor hadden we ookonder controle, maar nog geen kill op. Die lag nog dezelfde avond plat. En Beth'Tilac de avond erna. Dan voel je je dus wel een beetje op je pik getrapt, als het zo simpel wordt...
Dat gevoel heb ik nu nog niet, maar dat is logisch, want de impact is een stuk minder groot. Maar deze manier van nerfen biedt guilds die echt vast zitten wel het duwtje in de rug dat ze nodig hebben. Was het ze uiteindelijk zonder nerf gelukt? Misschien. Een aantal weken gear upgrades maken vaak net zo'n grote impact. Deze nerf voorkomt dat mensen stoppen die geen zin hebben om weken gear te farmen voor ze hun volgende progress kill scoren.
Uiteindelijk zal Blizzard toch wel een target moeten halen. x% van de guilds/ lvl 85 chars moeten boss y hebben gekilld voor de beta van MoP uitkomt. Want een herhaling van Naxx(60) of SWP prenerf willen ze voorkomen. En ook daar kun je het natuurlijk mee oneens zijn
Maar zo een herhaling zou toch nooit meer plaats vinden aangezien er 2 extra moeilijkheids graden zijn?Blistimo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:33:
[...]
Uiteindelijk zal Blizzard toch wel een target moeten halen. x% van de guilds/ lvl 85 chars moeten boss y hebben gekilld voor de beta van MoP uitkomt. Want een herhaling van Naxx(60) of SWP prenerf willen ze voorkomen. En ook daar kun je het natuurlijk mee oneens zijn
En tot hoever gaat deze buff, dat je er nu weinig van merkt met 5% kan ik begrijpen, maar als ze het naar 30% uiteindelijk brengen, dan is de exclusiviteit wel echt weg voor degene die er bloed zweet en tranen in hebben gestopt.
Ze hadden normal gewoon op deze manier moeten aanpakken, moeilijk op begin en geleiderlijk aan makkelijker maken. Want nu heb je gewoon 2 easy modes en binnenkort een hc variant met 30% nerf/buff.
Ja, daar heb je een goed punt. Met LFR en Normal (ondanks dat er een belachelijke hoeveelheid mensen Madness normal nog niet plat hebben) is de toegankelijkheid in ieder geval gewaarborgd.
Maar uiteindelijk kom ik niet onder het gevoel uit dat Activision Blizzard targets heeft gesteld voor de 'killbaarheid' van Heroic Madness. Alsof klanttevredenheid daaraan gekoppeld is. Dat is natuurlijk deels waar, maar ik vraag me af of 5% van de subscribers zichzelf het doel heeft gesteld alle content op de hoogste moeilijkheidsgraad uit te spelen. Ik denk dat nog geen 1% daar hun tevredenheid uit haalt.
En toegegeven, ik had Madness HC liever ook zonder nerf gekilld. Maar wij zijn daar duidelijk (nog) niet goed genoeg voor.
Maar uiteindelijk kom ik niet onder het gevoel uit dat Activision Blizzard targets heeft gesteld voor de 'killbaarheid' van Heroic Madness. Alsof klanttevredenheid daaraan gekoppeld is. Dat is natuurlijk deels waar, maar ik vraag me af of 5% van de subscribers zichzelf het doel heeft gesteld alle content op de hoogste moeilijkheidsgraad uit te spelen. Ik denk dat nog geen 1% daar hun tevredenheid uit haalt.
En toegegeven, ik had Madness HC liever ook zonder nerf gekilld. Maar wij zijn daar duidelijk (nog) niet goed genoeg voor.
Aangezien ze met MoP in de dungeons een challenge mode gaan introduceren, misschien is dat dan ook handig op raids?
Geen nerf, nooit overgearen en geen dk die het solo doet in de volgende expansion. Als je het hebt verdient dan houd je dat ook.
Oh jij hebt in TBC Illidan HC gekilled en je guild heeft daarbij een score gehaald van 1337, dat is cool! Mijn guild kwam maar op 500.
Geen nerf, nooit overgearen en geen dk die het solo doet in de volgende expansion. Als je het hebt verdient dan houd je dat ook.
Oh jij hebt in TBC Illidan HC gekilled en je guild heeft daarbij een score gehaald van 1337, dat is cool! Mijn guild kwam maar op 500.
Zou leuk zijn, ware het niet dat Blizz het scoresysteem niet gaat toepassen op oude instances.BlackMage schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:52:
Aangezien ze met MoP in de dungeons een challenge mode gaan introduceren, misschien is dat dan ook handig op raids?
Wat een rubish, het hele nerf vs first kills kan je in 1 oog opslag zien.sjaak88 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:39:
[...]
Maar zo een herhaling zou toch nooit meer plaats vinden aangezien er 2 extra moeilijkheids graden zijn?
En tot hoever gaat deze buff, dat je er nu weinig van merkt met 5% kan ik begrijpen, maar als ze het naar 30% uiteindelijk brengen, dan is de exclusiviteit wel echt weg voor degene die er bloed zweet en tranen in hebben gestopt.
Ze hadden normal gewoon op deze manier moeten aanpakken, moeilijk op begin en geleiderlijk aan makkelijker maken. Want nu heb je gewoon 2 easy modes en binnenkort een hc variant met 30% nerf/buff.
A : op je realm weetje welke guild tot de beste behoort
B : De char waarop je het haald en een achievment krijgt heeft een Datum.
C : Het gaat om hoe JIJ en je GUILD het ervaren, who gives a crap als je het 3maanden eerder of later dan de gemiddelde doet ?.
Nogmaals ik ben gewoon van mening alles prima is, je kan de buff ook uitzetten ?.
En zodra mijn guild met 30% buff madness aan het doen is, dan heeft de top guild het al met 15% op hun alts gedaan en misschien 0% met hun mains.
En lopen dus al XXX voor op anderen.
Verder hoe meer je richting het einde van een EXP aanloopt des te meer alles gelijk getrokken gaat worden, met de rede 85 / 90 iedereen een eerlijk gelijk begin.
En dan begint de race weer opnieuw.
Nee dat snap ik, maar mijn voorbeeld was natuurlijk om aan te geven dat als het op dat moment van toepassing was, je 3 expansions later nog steeds bewijs hebt dat je het gehaald hebt.rodie83 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:54:
[...]
Zou leuk zijn, ware het niet dat Blizz het scoresysteem niet gaat toepassen op oude instances.
En zoveel werk is het ook niet eens, hertunen naar 10 man, itemlevel drop naar ilvl 145 of wat in Black Temple ook maar nodig was en openstellen voor publiek.
Die Challenge mode is opzich leuk, maar ik zie de eisen in de trade channel al voorbij komen.
LFM HC TotJS - must have gold model with score 1337 or no accept!!!
En als je dan geen gold medal hebt, dan wordt je verrot gescholden voor n00b. Ik weet voor 100% dat dit gaat gebeuren.
En als je dan geen gold medal hebt, dan wordt je verrot gescholden voor n00b. Ik weet voor 100% dat dit gaat gebeuren.
[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 01-03-2012 14:06 ]
Wat een rubbish antwoord.Mektheb schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:57:
[...]
Wat een rubish, het hele nerf vs first kills kan je in 1 oog opslag zien.
A : op je realm weetje welke guild tot de beste behoort
B : De char waarop je het haald en een achievment krijgt heeft een Datum.
C : Het gaat om hoe JIJ en je GUILD het ervaren, who gives a crap als je het 3maanden eerder of later dan de gemiddelde doet ?.
Nogmaals ik ben gewoon van mening alles prima is, je kan de buff ook uitzetten ?.
En zodra mijn guild met 30% buff madness aan het doen is, dan heeft de top guild het al met 15% op hun alts gedaan en misschien 0% met hun mains.
En lopen dus al XXX voor op anderen.
Verder hoe meer je richting het einde van een EXP aanloopt des te meer alles gelijk getrokken gaat worden, met de rede 85 / 90 iedereen een eerlijk gelijk begin.
En dan begint de race weer opnieuw.
Binnen 2 weken staat iedereen op 7/8HC waar voorheen de verschillen een stuk duidelijker waren. Voor die laatste paar maanden (ik gok nog 7-8 maanden aan de hand van wat ik heb gezien) heeft dat best wel veel impact op de levensvatbaarheid van je guild: een HC guild moet draaiende blijven.
Als iedereen dezelfde progress heeft ben je een stuk onaantrekkelijker als je diegene die 6/8HC voor de nerfs had was. Voor 25 man HC raiding guilds is dit wederom een groot obstakel mbt continuiteit. En nee, de meeste mensen weten tegenwoordig niet meer zo goed welke de beste guilds zijn. Ik heb er genoeg amusante anekdotes voor.
Kort: we hebben nog best wel wat maanden te gaan, en ik zou mijn vanilla raiding guild toch best wel in de lucht willen houden. Zonder kunstmatig voorkauwen. Echter vanwege de doorvoer van players kan dit gewoon simpelweg niet.
Zulke figuren zou je altijd houden, maar het is dan een pug voor een normal waar ze eisen dat men de heroic versie perfect heeft uitgevoerd? Als die heroic raid challenges te puggen zijn dan is er iets niet goed lijkt me.Rakkerzero schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:04:
Die Challenge mode is opzich leuk, maar ik zie de eisen in de trade channel al voorbij komen.
Dit topic is gesloten.