Ja en nee.Darkangle schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:06:
[...]
Wat een rubbish antwoord.
Binnen 2 weken staat iedereen op 7/8HC waar voorheen de verschillen een stuk duidelijker waren. Voor die laatste paar maanden (ik gok nog 7-8 maanden aan de hand van wat ik heb gezien) heeft dat best wel veel impact op de levensvatbaarheid van je guild: een HC guild moet draaiende blijven.
Als iedereen dezelfde progress heeft ben je een stuk onaantrekkelijker als je diegene die 6/8HC voor de nerfs had was. Voor 25 man HC raiding guilds is dit wederom een groot obstakel mbt continuiteit. En nee, de meeste mensen weten tegenwoordig niet meer zo goed welke de beste guilds zijn. Ik heb er genoeg amusante anekdotes voor.
Kort: we hebben nog best wel wat maanden te gaan, en ik zou mijn vanilla raiding guild toch best wel in de lucht willen houden. Zonder kunstmatig voorkauwen. Echter vanwege de doorvoer van players kan dit gewoon simpelweg niet.
Bedoel het is voor een Progress guild killing, voor een "guild die gewoon speelt om te spelen niet"
Wij trekken hoe meer we richting het eind van een EXP komen juist meer recht dan dat we mensen kwijt raken omdat iedereen toch juist op het zelfde zit.
Ik snap inderdaad wat je bedoeld en dat het lastig is als je een guild zolang al bij elkaar moet houden, maar i kan alleen maar zeggen dat we moeten aanpassen op hoe de game gaat en verandert.
Ik snap het lastig is mensen active te houden met de nerfs, maar we gaan nu richting het eind van de exp en ja het duurt nog wel even maar het zit er al wel aan te komen.
Voor het zelfde geld nerfen ze alles in MOP tot 50%, we never know.
zolangs ze dit alleen bij de "laatste" raid instance doen ben ik het er prima mee eens.
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 01-03-2012 14:14 ]