Marcievg schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 11:49:
[...]
Ik woon zelf in Wijchen en vanaf Schiphol was het wel even zoeken en vliegen om een herkenningspunt te vinden. Ik ben de Waal gevolgd en op het juiste punt gedraaid. De bruggen die ik tegenkom hier zijn nog verhoogde wegen over het water. Ik verwacht dat dat vanzelf goedkomt in de toekomst. Omdat ze gebruikmaken van satellietfoto's kloppen de steden wel en de draw distance is ook echt heel goed
lijk me wel gaaf ik heb mensen op de antille wonen , en suri
Dus kan dan omdat ik het adress heb wel kijken hoe hun omgeving er uit ziet
ik denk als FS2020 op mijn pc staat er gewoon gen andere game meer komt
want tegen de tijd dat je alles van de wereld heb gezien in fs2020.. ben je wel weer toe aan FS2030
maar 3 gebeiden ga ik gelijk kijken , de antilles , Alsaka , nederland ....
ik hoop alleen dat er eens een goede replay funtie in komt want dna kunne we ook eens goed zien waar andere vliegen , en misschien ook wel mooie plekjes waar je heen wil gaan ..
Maar hoe zit het met de NAV DATA in FS2020 word die auto geupdate of moet je dat zelf doen ....
en wat betreft vliegtuigen weet ik al dat de planes waar ik het meeste mee vlieg er in komen
piper cup , c15X c17X , Robin ..
alleen nu nog
Me: flying towards my house
Also me: hears engine sound irl
Zo even een vluchtje gedaan met Aerofly FS 2 en Netherlands TrueEarth (toch maar even aangeschaft , misschien mijn laatste addon van een FS voor FS2020
van Rotterdam naar Teuge airport

Barneveld

Apeldoorn
Teuge Airport
[
Voor 70% gewijzigd door
ravw op 27-06-2020 19:33
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB