mmmmm ja ik heb XP 11 ook gekocht puur omdat ik zag dat er toch wel veel vooruitgang was geboekt wat betreft grafx en ook het was in mijn ogen echt meer af ... de delen hier voor vond ik vaak maar een leuke demo maar verder ..... maar XP 11 is echt een mooie FS geworden , je zag het hier ook op het forum , veel mensen hadden bij XP zo iets van .. nee het is het allemaal net niet .. maar nuND863 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:16:
[...]
Ryzen 5 3600, 16GB en een GTX1660.
Ik heb het idee dat ik onder een steen vandaan kom. Kwa graphics is echt een vooruitgang tussen mn laatste MSFS tijd en XP11![]()
Eerste aanpassing in XP: Papi lights... niet te zien met die standaard waarden.
vele zijn ook over gegaan naar XP
zeker als je van MSFS afkomt is dit echt mmmmmmm
het is net als of je van de eerste doom naar de laatste doom gaat
dat ga je straks ook weer krijgen met MSFS 2020
van die WOW momenten .. ik ga binnen kort een ultra high ended PC bestellen puur alleen voor FS2020
en dan kijk ik niet op 1000 euro meer of minder inc VR
denk een beetje deze kant uit
Intel Core i9 of een Ryzen
RAM 32 GB
NVIDIA GeForce RTX 2080 Super ( of deze kaart de RTX 2070 houd ik nog even die is net nieuw en dan wahcten in september op de 3XXX kaarten
4000 GB
Maar XP is altijd in het nacht vliegen erg mooi geweest en ook de beweging van auto's en zo op de grond is super .. ja het vraagt wat PC kracht maar dan heb je ook wat
Hier ook gelijk even wat screenshot van mij vertrek van uit EHRD ( XP 11 + xEnviro 113 + alles full open)

[ Voor 29% gewijzigd door ravw op 15-05-2020 17:59 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB