Mensen , gaarne wat hulp gevraagd :
Na weer eens een paar panelen gekocht te hebben (Winwing deze keer, wil het een keer proberen) loop ik (weer) tegen het oud en vertrouwde probleem aan : waar installeer ik ze.
Zoals de foto hierboven uitwijst : mijn setup is gebaseerd op Virpil componenten.
Na enig zoekweer lijkt het erop dat de Winwing panelen wel te installeren zijn op Virpil deskmounts met het gebruik van een paar onderleg ringen.
Okay, tot zover.
Waar ik inmiddels me eigen nu al een paar dagen lettelijk en figuurlijk blind op staar zijn deskmounts.
Wat ik wil, zijn een paar universele desk mounts die dus voor Virpil als voor Winwing te gebruiken zijn.
Natuurlijk heb je de bekende merken :
- Virpil
- Monstertech (Monstertech heeft een scharnierende panel houder maar kan zo snel niet vinden of dit ook op een Virpil deskmount te gebruiken is maar goed : potentieel)
- VKB heeft deskmounts
Weet iemand toevallig nog meer merken die deskmounts voor joysticks/throttles en panelen maakt ?
(Als het kan met linkje maar met alleen de naam kan ik zelf ook zoeken)
PS :
Om te verduidelijken :
Meeste deskmounts kan je horizontaal en verticaal wel throttle's en control panels installeren.
Wat ik momenteel graag zou willen is de mogelijkheid om ze ook ZIJDELINGS te kunnen plaatsen (zie voorgenoemde Monstertech scharnierende houder)
Het enige cruciale is dat de desk mounts aan het bureau moeten kunnen en er plek vrijblijft voor de stoel.
DIYen zit ik ook al aan te denken :
Heb nog wat aluminium platen van 4mm dik liggen, dus zou idd kunnen gaan DIYen, heb alleen geen goed gereedschap en zetbank
[
Voor 21% gewijzigd door
dierkx36 op 24-02-2024 18:15
]
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.