Alles goed ingesteld, zie vorige post. Flare brand niet in het groen, ongeveer 10 a 20ft boven het punt waar hij normaal geactiveerd wordt gaan beide AP's uit, hij staat wel Armed, dus in het wit eronder. Ik raak verder ook geen controls aan.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:18:
[...]
Als de AP uitgaat op final brand dan op je PFD nog steeds Flare in het groen?? Want volgens mij gaat de kist in een semi automaat. Dat wil zeggen dat als jij de controls aanraakt de kist er op reageert maar doe jij niks moet ie de kist gewoon flaren en landen. Anders is het mogelijk een verkeerde setting in het menu. En heb jij btw wel de nav freq en crs in gesteld in de beide nav radio's.
@ hierboven, inderdaad niet de nieuwste, op de dvd staat 1.00.3118. Alles werkt wel zoals het hoort in Europa. Heb het nu 2x keer gehad, 1 keer bij een landing in Anchorage, en nu dus in Melbourne...
Wat hij in Anchorage trouwens niet deed en in Melbourne wel, is dat hij met de call-out "radio altimeter" ofzo iets kwam, toen ik de turn naar final maakte op ~2000ft en de afstand van vliegtuig tot grond die onder de Attitude indicator aan het aftellen was, ging vanaf 60ft ineens van wit naar gele weergave, dus ik vermoed dat het probleem daar in zit, maar heb geen idee hoe ik dat in moet stellen en waar ik kan zien op welke waarde ik dat in moet stellen
[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 11-05-2012 10:57 ]