Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:18:
[...]

Als de AP uitgaat op final brand dan op je PFD nog steeds Flare in het groen?? Want volgens mij gaat de kist in een semi automaat. Dat wil zeggen dat als jij de controls aanraakt de kist er op reageert maar doe jij niks moet ie de kist gewoon flaren en landen. Anders is het mogelijk een verkeerde setting in het menu. En heb jij btw wel de nav freq en crs in gesteld in de beide nav radio's.
Alles goed ingesteld, zie vorige post. Flare brand niet in het groen, ongeveer 10 a 20ft boven het punt waar hij normaal geactiveerd wordt gaan beide AP's uit, hij staat wel Armed, dus in het wit eronder. Ik raak verder ook geen controls aan.

@ hierboven, inderdaad niet de nieuwste, op de dvd staat 1.00.3118. Alles werkt wel zoals het hoort in Europa. Heb het nu 2x keer gehad, 1 keer bij een landing in Anchorage, en nu dus in Melbourne...

Wat hij in Anchorage trouwens niet deed en in Melbourne wel, is dat hij met de call-out "radio altimeter" ofzo iets kwam, toen ik de turn naar final maakte op ~2000ft en de afstand van vliegtuig tot grond die onder de Attitude indicator aan het aftellen was, ging vanaf 60ft ineens van wit naar gele weergave, dus ik vermoed dat het probleem daar in zit, maar heb geen idee hoe ik dat in moet stellen en waar ik kan zien op welke waarde ik dat in moet stellen

[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 11-05-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:54:
[...]

Alles goed ingesteld, zie vorige post. Flare brand niet in het groen, ongeveer 10 a 20ft boven het punt waar hij normaal geactiveerd wordt gaan beide AP's uit, hij staat wel Armed, dus in het wit eronder. Ik raak verder ook geen controls aan.

@ hierboven, inderdaad niet de nieuwste, op de dvd staat 1.00.3118. Alles werkt wel zoals het hoort in Europa. Heb het nu 2x keer gehad, 1 keer bij een landing in Anchorage, en nu dus in Melbourne...

Wat hij in Anchorage trouwens niet deed en in Melbourne wel, is dat hij met de call-out "radio altimeter" ofzo iets kwam, toen ik de turn naar final maakte op ~2000ft en de afstand van vliegtuig tot grond die onder de Attitude indicator aan het aftellen was, ging vanaf 60ft ineens van wit naar gele weergave, dus ik vermoed dat het probleem daar in zit, maar heb geen idee hoe ik dat in moet stellen en waar ik kan zien op welke waarde ik dat in moet stellen
De Callout Radio Altimeter betekent eigenlijk niets meer dan dat je radio hoogtemeter voor het eerst weer een betrouwbaar signaal krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
FastFred schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:54:
[...]

De callout "radio altimeter" betekent dat je de decision altitude=DA nadert. Vanaf de decision altitude geeft de altimeter een gele band. De gele band geeft dus aan dat je onder de decision altitude zit. De radio altimeter stond dus op 50ft ingesteld. Dat is puur als referentie/info voor tijdens een ILS approach. Heb je op DA de runway nog niet "visual" dan moet je een go-around maken.

[ Voor 7% gewijzigd door rdluca op 11-05-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik trek me terug met de GSX aanschaf, krijg het gewoon niet geïnstalleerd door alle ellende.

Heb net de Angle of attack PMDG 737NGX tutorial pakket gekregen, zwaar interessant allemaal, en ingewikkeld =]

Al is de gratis, 45 lessen aviator90 programma van hun over de basis van vliegen etc. ook zeer interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:35
Die gasten zetten echt super filmpjes in elkaar.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mY0VKjjiU78]

Trouwens GSX is geupdate naar versie 1.5, je kan nu zelf bepalen waar de voertuigen rondom je parking spot staan. http://www.fsdreamteam.com/forum/index.php?topic=6649.0

[ Voor 12% gewijzigd door SgtPoen op 13-05-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 12:18

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Niet echt het topic om te vragen, maar aangezien er hier ook mensen uit het wereldje rondlopen kunnen me die vast helpen met deze vraag.

Ik vlieg graag echte vluchten met FSX, pas geleden ben ik bijvoorbeeld de route EHAM-KMIA gevlogen. Dit met de MD11 van MartinAir. Nu zag ik dat in de echte wereld deze vlicht vanaf KMIA verder ging, bijv naar SAEZ.

Hoe zit dat dan met de Flight crew? Worden deze afgelost op KMIA of zit er een dubbele crew aan boord, waarbij ze elkaar aflossen tijdens cruise? Of doen ze het op een totaal andere manier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:10
DutchHammer schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:52:
Niet echt het topic om te vragen, maar aangezien er hier ook mensen uit het wereldje rondlopen kunnen me die vast helpen met deze vraag.

Ik vlieg graag echte vluchten met FSX, pas geleden ben ik bijvoorbeeld de route EHAM-KMIA gevlogen. Dit met de MD11 van MartinAir. Nu zag ik dat in de echte wereld deze vlicht vanaf KMIA verder ging, bijv naar SAEZ.

Hoe zit dat dan met de Flight crew? Worden deze afgelost op KMIA of zit er een dubbele crew aan boord, waarbij ze elkaar aflossen tijdens cruise? Of doen ze het op een totaal andere manier? :P
worden gewisseld. De crew die naar SEAZ vliegt is al in KMIA. Tijdens de vlucht naar KMIA zijn er meer dan 2 piloten aanwezig. Hoeveel precies hangt van de maatschapij af enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
DutchHammer schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:52:

Ligt eraan hoe lang ze moeten hangen. Meestal zit er 2 man bij ons aan boord en soms 3. Die vliegen die leg en stappen dan af, nieuwe crew neemt over. Maar ze moeten aan hun tijden denken. Het is strak geregeld met de vlieg en rust tijden.

Veel plaats ie er ook niet in de MD-11.
3 stoelen in de cockpit en een klapstoel en dan nog 2 in de crewrest. Dus meer dan 5 mensen kunnen er niet aan boord.

[ Voor 12% gewijzigd door auroortje op 15-05-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 12:18

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Bedankt voor de antwoorden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik zit vast met de NGX, had een vlucht van EHRD naar EIDW gedaan, nu wil ik dus terug vliegen, maar hij slaat telkens vast als ik bezig ben met dalen en NL binnen kom vliegen (NL2000 scenery), net tussen waypoint MASOS en HSD, ter hoogte van Zeeland dus. Heb dus even manual gevlogen van EIDW naar EGNS (Isle of Man, Ronaldsway Airport) aangezien ze daar geen STARS of SID's hadden. En vervolgens geprobeerd om vandaar uit naar EHRD te vliegen, maar weer slaat hij vast op hetzelfde punt. Toen geprobeerd met EHEH als destination, zelfde probleem. NL2000 er dus maar weer af gooien denk ik... En het is zo mooi om over te vliegen :(

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 16-05-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Weet iemand hoe je fsx over 2 (dezelfde) schermen kan draaien. Bedoel dat ie van 2 schermen 1 maakt met 1 resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Vliegt dat wel fijn dan? Heb je precies die balk in het midden...

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Topicstarter
Remco Tr schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:37:
Weet iemand hoe je fsx over 2 (dezelfde) schermen kan draaien. Bedoel dat ie van 2 schermen 1 maakt met 1 resolutie.
Vliegt niet fijn, je ondervind er echt heel veel last van, en je hebt bezel correction helaas wel nodig, anders komen beide horizonnen niet overeen. Forget about de story als je twee beamers hebt:p

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Zijn er mensen die een ipad icm flightsim gebruiken? ik denk dat ik airdisplay ga kopen zodat ik mijn FMC en wat kaarten makkelijk vanaf m'n ipad kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BJl-a34rr-c]

[ Voor 17% gewijzigd door SgtPoen op 18-05-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Dus ze laten de helft van de video's zien, en als je ze volledig wilt zien moet je betalen?

Heheh, ik betaal nergens voor :P Vind dit al informatief genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsloyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 18:42
Die AOA filmpjes van de 737 zijn echt wel handig voor mij. Ik ben student vliegtuigtechnieken, en het zo zien is écht wel veel interessanter dan alles uit je boek te moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
FastFred schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:16:
Dus ze laten de helft van de video's zien, en als je ze volledig wilt zien moet je betalen?

Heheh, ik betaal nergens voor :P Vind dit al informatief genoeg :)
Hehe, ik heb de video's gekocht. Sommige zijn meer dan een uur lang, je mist wel wat als alleen deze kijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Tricq schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:13:
Zijn er mensen die een ipad icm flightsim gebruiken? ik denk dat ik airdisplay ga kopen zodat ik mijn FMC en wat kaarten makkelijk vanaf m'n ipad kan gebruiken.
Ik ben ook aan het twijfelen. Het lijkt mij geweldig als het goed werkt. Er zat wat vertraging op zag ik in een video van een seconde ofzo. Echter, de video was uit 2010 en de lag was er met updates zo goed als uit.

www.simflight.nl page 2 (onderaan op oudere berichten klikken)
Aflevering FSBreak 112 staat weer online. Uitgezonden op 9 mei. Helaas kon ik niet live meekijken. Dus ik ben weer blij met deze Youtube aflevering. Ook een interview met Francois (Navman) Dumas over het flightsim tijdschrift “Computer Pilot Magazine“.

Een uitzending van 2 uur en 24 minuten ! http://www.simflight.nl/2...ilot-magazine/#more-31776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

SgtPoen schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:43:
[...]

Hehe, ik heb de video's gekocht. Sommige zijn meer dan een uur lang, je mist wel wat als alleen deze kijkt :)
Ik vind het wel jammer dat ze voor de 'stem' Nick (die de eerste filmpjes deed, Engels accent) hebben ingeruild voor deze schreeuwende Amerikaan. Maargoed, gelukkig begint eindelijk het tempo er een beetje in te komen met het uitbrengen van de filmpjes.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hndrk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03-2024
Weet iemand of ik er iets aan kan doen dat er op brussel airport meer dan één van de 3 runways wordt gebruikt?
Het is dat ik meestal rondjes vlieg en er lange wachttijden zijn.
Ook komen er meestal 2 vliegers tegelijk aanvliegen waarvan er een overvliegt wat ook niet realistich overkomt.
Bestaat er een oplossing voor deze minor fouten?
Ik gebruik nu world of ai nog beter dan die dure hd texturepacks voor de setting. :)

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
hndrk schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 02:06:
Weet iemand of ik er iets aan kan doen dat er op brussel airport meer dan één van de 3 runways wordt gebruikt?
Het is dat ik meestal rondjes vlieg en er lange wachttijden zijn.
Ook komen er meestal 2 vliegers tegelijk aanvliegen waarvan er een overvliegt wat ook niet realistich overkomt.
Bestaat er een oplossing voor deze minor fouten?
Ik gebruik nu world of ai nog beter dan die dure hd texturepacks voor de setting. :)

edit: typo
Om meerdere runway's tegelijk te gebruiken heb je een afcad nodig met crosswind rwy's geactiveerd. Voor FSX vind je op avsim bijvoorbeeld deze file: ebbr_ade_rs_fsx.zip van Ray Smith.

Op je tweede vraag biedt een progje als ai_smooth de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hndrk
bedankt voor die bestanden. Is er ook iets om het taxiën te verbeteren?
Nu is het vaak dat ik vliegtuig na vliegtuig moet laten landen en opstijgen en de vliegtuigen waar ik dan achter sta te wachten verdwijnen dan soms ineens, en dat komt gewoon niet zo reëel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
hndrk schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:40:
bedankt voor die bestanden. Is er ook iets om het taxiën te verbeteren?
Nu is het vaak dat ik vliegtuig na vliegtuig moet laten landen en opstijgen en de vliegtuigen waar ik dan achter sta te wachten verdwijnen dan soms ineens, en dat komt gewoon niet zo reëel over.
Waarom ga je niet online? dan ben je van alles verlost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Als er iemand is die z'n licht wil laten schijnen over m'n nieuw te bouwen systeem, graag!
(FSX > combo mobo/cpu/gpu > wel niet OC?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hndrk
@Remco Tr Ik hou er wel van dat alles rond mij normaal verloopt, maar ik heb te lang gespeeld met de standaard settings van fsx. Dus realitiet op laagst, Ik heb dat onlangs aangepast maar nu moet ik echt oefenen om daar correct rekening mee te houden. Overspeed gebruiken om sneller te zijn en zo :) dingen die je op een multiplayer server eigenlijk niet kunt doen.
Eerst de regels eens te goed leren van het landen voor ik aan multiplayer begin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
hndrk schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:40:
@Remco Tr Ik hou er wel van dat alles rond mij normaal verloopt, maar ik heb te lang gespeeld met de standaard settings van fsx. Dus realitiet op laagst, Ik heb dat onlangs aangepast maar nu moet ik echt oefenen om daar correct rekening mee te houden. Overspeed gebruiken om sneller te zijn en zo :) dingen die je op een multiplayer server eigenlijk niet kunt doen.
Eerst de regels eens te goed leren van het landen voor ik aan multiplayer begin..
Doe je goed, er is ook een training server op ivao.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Maar weer eens wat screenshots:

Geparkeerd op EHBK na een vlucht uit Hamburg...
Afbeeldingslocatie: http://img716.imageshack.us/img716/38/ehbk.png

Voorbereidingen voor een testvlucht bij EDNY...
Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/3414/edny.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Niet echt veel toegevoegde waarde, plus de melding dat je een rwy nadert (d/t ?) komt veel te laat. Die moet toch minimaal een metertje of 10 voor de threshold komen, zodat je nog netjes en beheerst tot een stop kunt komen mocht dat nodig zijn

Denk dat ik morgen nog weer eens een stukkie ga vliegen met de NGX, iemand nog aanraders vanaf EHAM? Moet niet al te lang duren, climbout en cruise niet veel meer dan 44 minuten (NCIS aflevering). Of andere leuke route's

[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 24-05-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Topicstarter
FastFred schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:49:
Niet echt veel toegevoegde waarde, plus de melding dat je een rwy nadert (d/t ?) komt veel te laat. Die moet toch minimaal een metertje of 10 voor de threshold komen, zodat je nog netjes en beheerst tot een stop kunt komen mocht dat nodig zijn

Denk dat ik morgen nog weer eens een stukkie ga vliegen met de NGX, iemand nog aanraders vanaf EHAM? Moet niet al te lang duren, climbout en cruise niet veel meer dan 44 minuten (NCIS aflevering). Of andere leuke route's
Zion en innsbruck vind ik geweldige approaches hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ja alleen de FSX default approach en ILS voor Innsbruck is fucked, die ILS feather staat verkeerd en de CRS klopt niet en de NGX manueel vliegen met een toetsenbord gaat niet zo denderend

Even geGoogled op Zion, maar kan niks vinden. Ja, een national park in Utah, VS. Maar dat bedoel je vast niet

[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 24-05-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
FastFred schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:10:
Ja alleen de FSX default approach en ILS voor Innsbruck is fucked, die ILS feather staat verkeerd en de CRS klopt niet en de NGX manueel vliegen met een toetsenbord gaat niet zo denderend

Even geGoogled op Zion, maar kan niks vinden. Ja, een national park in Utah, VS. Maar dat bedoel je vast niet
Je weet dat het een offset-approach is he. De approache course is niet gelijk aan die hdg van de baan.

Sion is 1 van de grootste uitdagingen die ik kan verzinnen met de NGX. En toncontin natuurlijk..

[ Voor 8% gewijzigd door Remco Tr op 24-05-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ow, dat hoort zo :X Hahaha, ik dacht altijd dat het een bug was, omdat de ILS feather voor de tegenovergestelde baan ook niet klopt en compleet ergens anders staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Haha nee vlak voor de baan stuur je hem recht voor de baan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ja, en zoals ik al zei, de NGX op het handje vliegen met een toetsenbord is niet zo'n succes. Heb het op Innsbruck een keer voor elkaar gekregen, nose gear first tegen de grond gegooid na 2 go-arounds

Ik weet wat ik morgen ga doen, de laatste update voor de NGX even installeren en dan eens tutorial 2 doen :)

[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 24-05-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Je kan ook met je muis vliegen ipv keyboard. Maar ideaal is natuurlijk joystick of een yoke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Met de muis vind ik het al helemaal hopeloos, dan kan ik namelijk niet in de cockpit rondkijken en diverse schakelaars overhalen zonder dat ik een keertje in de fout ga en het vliegtuig tegen de grond stuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Als je een paar tientjes over hebt maar niet direct een joystick wil, zou je een Xbox controller kunnen aanschaffen. Werkt ook prima in FSX en is daarnaast veelzijdig voor gebruik in andere games. Ik heb er zelf ook eentje en die heeft m'n joystick verdrongen in simgebruik. Nadeel is dat je niet een analoge throttle axis hebt, maar de shoulder buttons werken accuraat genoeg voor bijna elk gebruik.

Edit:

Die BAe 146 ziet er smakelijk uit, dat kan een reden zijn om straks weer eens FSX op te starten zodra ze hem daarvoor uitbrengen, samen met de aankomende RealAir Lancair.

[ Voor 24% gewijzigd door Propane op 25-05-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

FastFred schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:49:
Met de muis vind ik het al helemaal hopeloos, dan kan ik namelijk niet in de cockpit rondkijken en diverse schakelaars overhalen zonder dat ik een keertje in de fout ga en het vliegtuig tegen de grond stuur
Ik kan je echt aanraden een joystick te halen. 3 of 4 tientjes en het is zoveel prettiger simmen!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech Extreme 3D Pro. Goedkoper dan een XBox controller en leuker ook voor flightsims. Volgens mij is dit een van de meest gebruikte 'flightsim-beginners-joysticks'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hoe doen jullie dat dan? Dan heb ik m'n toetsenbord, muis en joystick voor me. Ik heb maar 2 handen, met een hand bestuur ik de joystick, met de andere hand druk ik de spatiebalk in om rond te kunnen kijken in de cockpit en met mijn derde hand gooi ik de nodige schakelaars om.

Enigste wat ik me dan kan bedenken is een knop op de joystick als spatiebalk toewijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Gaat prima, op de Logitech Extreme 3D Pro zit een tophat switch, kun je prima mee rondkijken. zelfs in fighter jets kan ik met de muis rondkijken d.m.v. de spatiebalk en van alles doen terwijl ik aan het vliegen ben, verre van ideaal maar het went snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
FastFred schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 00:50:
Hoe doen jullie dat dan? Dan heb ik m'n toetsenbord, muis en joystick voor me. Ik heb maar 2 handen, met een hand bestuur ik de joystick, met de andere hand druk ik de spatiebalk in om rond te kunnen kijken in de cockpit en met mijn derde hand gooi ik de nodige schakelaars om.

Enigste wat ik me dan kan bedenken is een knop op de joystick als spatiebalk toewijzen
Je plempt hem toch nu ook gewoon op de autopilot om NCIS te gaan kijken? :P Wie zegt dan dat je constant je handen op de joystick moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-03 02:52
In de firstpost staat bij 'Andere ATC (of voice controlled)' 'FS2Crew' tweemaal in het lijstje.

[EDIT]
Bij payware -> algemeen werkt de link naar 'Shade' ook niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Tweska op 26-05-2012 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Lebon schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 07:51:
In de firstpost staat bij 'Andere ATC (of voice controlled)' 'FS2Crew' tweemaal in het lijstje.

[EDIT]
Bij payware -> algemeen werkt de link naar 'Shade' ook niet.
Dank je ga het aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
Graag gedaan Remco,

Ik had van ORBX twee freeware veldjes gedownload. High River en Claresholm. Na de installatie is de scenery niet zichtbaar. Ik start gewoon de .exe en volg de installer. Moet je nog wat meer doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Als het goed is krijg je een snelkoppeling naar FTX Central ofzo. Daarin moet je eerst het gebied waarin de sceneries liggen activeren als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
Ik zie hier ergens staan dat je dat inderdaad FTX Central moet opstarten. Maar dat zit helemaal niet bijgeleverd... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen

[ Voor 39% gewijzigd door SgtPoen op 26-05-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lebon schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:31:
Ik zie hier ergens staan dat je dat inderdaad FTX Central moet opstarten. Maar dat zit helemaal niet bijgeleverd... :S
Heb je de directory wel ingeladen in FSX, (senery Area toegevoegt) zo niet,
daarom zie jij ze niet, FSX weet nog niet dat je nieuwe vliegvelden geinstaleerd hebt.

Hoe doe je dat nou zo

YouTube: FSX-W7-adding-scenery.mov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Mijn Schiphol fimpje voor de liefhebbers van de echte Fokkertjes 70-100 =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Er!k schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:42:
Maar weer eens wat screenshots:

Geparkeerd op EHBK na een vlucht uit Hamburg...
[afbeelding]

Voorbereidingen voor een testvlucht bij EDNY...
[afbeelding]
Verrek, heeft de Avro nu hetzelfde EFIS als de 737-400?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Tuzla schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:13:
Mijn Schiphol fimpje voor de liefhebbers van de echte Fokkertjes 70-100 =]

[video]
Ik dacht toch echt heel ff "ey verrek, dat ziet er best realistisch uit :D oh wacht..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Er staat toch echt "liefhebbers van de echte fokkertjes" hoor :p

Hij is binnen!
Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/foto/fora/x.JPG

Ga je een nieuwe PC bouwen en komt FSX als eerste binnen 8)7 , nu de hardware nog :)

edit: Waarom heb ik eigenlijk 2 verschillende product keys?
één voor "1) Flight Simulator X Pro"
en één voor 2) Flight Simulator X XP"

[ Voor 19% gewijzigd door BeetjeVreemd op 29-05-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'X Pro' zal zijn voor FSX Deluxe en 'X XP' zal zijn voor Acceleration...? Of omgekeerd. ;) Het zijn twee verschillende producten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Aha, Gold Edition is natuurlijk ook een bundel van alles, dan zal ik ze beide wel moeten opgeven bij het installeren.
Maar dat is een beetje lastig testen zonder de hardware :s :)

edit: Lekker dan TNT :s Had vorige week al het vermoeden dat ze langs waren geweest toen ik thuis was, en nu weer.
Kwam uurtje geleden thuis, niks geen post, uurtje later liggen er twee briefjes in de bus dat ze aan de deur zijn geweest en ik was gewoon thuis.
Euhhh, misschien aanbellen?

[ Voor 44% gewijzigd door BeetjeVreemd op 29-05-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhhh, misschien kijken of bel wel werkt? :+ Of ff langs Beter Horen gaan? 8) Geintje. Is altijd superklierig als nieuwe hardware niet aankomt dankzij dat aflevergeleuter... Je kan tegenwoordig steeds vaker aangeven dat je de boel liever komt ophalen bij een of ander afhaalpunt: heb ik veel liever dan dat gewacht bij de deur...!!! Ik heb onlangs zelfs ergens iets besteld waar dat kon terwijl het niet de goedkoopste was: puur voor het gemak en om zeker te weten dat ik niet een paar dagen extra moest wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Bel doet het hoor :) Blijft apart dat ze wel de brievenbus vinden, maar de deurbel niet.
Zullen wel teveel rijtjeshuisjes gewent zijn :) (ik woon in het centrum boven de winkels).

'k heb bij Zercom en 4allshop besteld, kan me niet herinneren dat ik een optie heb gezien om het direct bij het postkantoor af te laten leveren, in het vervolg goed in de gaten houden, is een stuk praktischer dan dit!
Belangrijkste spul komt bij Zercom weg, alleen ze houden de bestelling nog vast omdat 2 onderdelen niet direct leverbaar waren en sturen alles dan op als het compleet is.
Nog even geduld dus, ETA unknown |:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Gisteren de download voor REX Essential in gang gezet, nog maar 19 uur te gaan.
Blij dat ik een atom servetjes heb staan. :)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
IStealYourGun schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:00:
Gisteren de download voor REX Essential in gang gezet, nog maar 19 uur te gaan.
Blij dat ik een atom servetjes heb staan. :)
Via de UK server had ik hem razendsnel binnen. Germany server was drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

rdluca schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:02:
[...]

Via de UK server had ik hem razendsnel binnen. Germany server was drama.
Had eerst de Duiste geprobeerd, maar die wou niet resolven met wget, daarna maar de "cloud" genomen.
Gelukkig heb ik de komende dagen toch geen tijd. Daarom dat ik hem ook maar verder heb laten doen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Dat ziet er goed uit, REX Essential!
(voor wie nog geen REX heeft, dit vervangt REX2, mocht je het nu aanschaffen?)

Kan het trouwens kwaad om een paar van deze freeware addons te installeren? (en daar later dan de payware over heen te installeren)
Ga sowieso later nog voor de payware van REX, maar na aanschaf PC is het even op de centjes letten.

[ Voor 10% gewijzigd door BeetjeVreemd op 29-05-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje voor jullie, is het mogelijk om een van een
Touchscreen een bedienbare cockpit te maken.
Ik vlieg met de PMDG 747 op 2 schermen. Ik start mijn vlucht normaal op
En dan ga ik naar de 2d cockpit en undock ik het "raam" waar ik door heen kijk en sleep ik dat naar mijn tv.

Er zijn natuurlijk van die schermen te koop maar volgens mij kan het veel goedkoper.
http://www.aviationmegast...o&parent_id=287&art=84485
Het lijkt me echt leuk als je kan drukken in plaats van klikken

Mijn computerspecs zijn
Core i5
Sparkle gtx 570
2x 4g g.skill Ram
Msi Z68A-G43

Als ik mijn RAM geheugen verhoog heeft dat veel effect op fsx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
HirzoSchuurman schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:10:
Dat ziet er goed uit, REX Essential!
(voor wie nog geen REX heeft, dit vervangt REX2, mocht je het nu aanschaffen?)

Kan het trouwens kwaad om een paar van deze freeware addons te installeren? (en daar later dan de payware over heen te installeren)
Ga sowieso later nog voor de payware van REX, maar na aanschaf PC is het even op de centjes letten.
Je moet REX 2 aanschaffen via de flighsimstore, dan moet je in het forum je order code verifieren. Dan kun je het REX essential deel zien van het forum, daar staat uiteraard de downloadlink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:12:
Ik heb een vraagje voor jullie, is het mogelijk om een van een
Touchscreen een bedienbare cockpit te maken.
Ik vlieg met de PMDG 747 op 2 schermen. Ik start mijn vlucht normaal op
En dan ga ik naar de 2d cockpit en undock ik het "raam" waar ik door heen kijk en sleep ik dat naar mijn tv.

Er zijn natuurlijk van die schermen te koop maar volgens mij kan het veel goedkoper.
http://www.aviationmegast...o&parent_id=287&art=84485
Het lijkt me echt leuk als je kan drukken in plaats van klikken

Mijn computerspecs zijn
Core i5
Sparkle gtx 570
2x 4g g.skill Ram
Msi Z68A-G43

Als ik mijn RAM geheugen verhoog heeft dat veel effect op fsx?
ik heb een touchscreen 15'' en gebruik die voor mn FMC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
SgtPoen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:25:

Je moet REX 2 aanschaffen via de flighsimstore, dan moet je in het forum je order code verifieren. Dan kun je het REX essential deel zien van het forum, daar staat uiteraard de downloadlink
Daar zit even de verwarring.
Ik heb een lijst gemaakt met welke addons ik beetje bij beetje wil gaan kopen.
REX 2 stond hoog op die lijst.
De link naar REX 2 kopen is nu veranderd naar en linkt naar Essentials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco Tr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:30:
[...]

ik heb een touchscreen 15'' en gebruik die voor mn FMC ;)
Cool!!! Maar hoe dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
In FSX het paneel/scherm dat je wil gebruiken oproepen, Rechtermuisknop druk op undock. Dan kan je het overal naar toe slepen waar je maar wil. Als je touchscreen in windows werkt werkt het ook in fsx ;)

ik heb heel simpel ex kassa monitor zo een Elo monitor. Genoeg op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ook ervaring met joysticks?
ik heb de extreme 3d pro van logitec maar ik vind hem niet echt mooi vliegen.

je hebt ook het flight system g940 maar zoiets kost al gauw 300 euro.

of heb ik mijn 3d pro nu gewoon verkeerd ingesteld??

is er iemand die de g940 flight system heeft en ervaring hiermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:24:
iemand ook ervaring met joysticks?
ik heb de extreme 3d pro van logitec maar ik vind hem niet echt mooi vliegen.

je hebt ook het flight system g940 maar zoiets kost al gauw 300 euro.

of heb ik mijn 3d pro nu gewoon verkeerd ingesteld??

is er iemand die de g940 flight system heeft en ervaring hiermee??
G940 niet doen, heb hier veel slechte verhalen over gehoord. Van rare axis bewegingen tot kapotte potmeters. Heb zelf eerst een Saitek x52 pro gehad, toen overgestapt naar een Thrustmaster Warthog. Wereld van verschil maar mijn x52 pro heeft 3 jaar lang goed dienst gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtPoen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:48:
[...]

G940 niet doen, heb hier veel slechte verhalen over gehoord. Van rare axis bewegingen tot kapotte potmeters. Heb zelf eerst een Saitek x52 pro gehad, toen overgestapt naar een Thrustmaster Warthog. Wereld van verschil maar mijn x52 pro heeft 3 jaar lang goed dienst gedaan.
Ik heb bij mijn extreme 3d pro even mijn centreerveer uitgezet en mijn force feedback uitgezet het stuurt nu veel lichter en presiezer.

Bij mijn racestuurtje heb ik wel echt veel geld uitgegeven om echt goed te kunnen racen.
Maar blijkbaar wil het vliegen niet meer zo goed met toetsenbord.
Tegenwoordig heb je blijkbaar echt een goede joystick nodig.
Vroeger kon je nog prima vliegen met toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Topicstarter
SgtPoen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:48:
[...]

Is dat zo? Staat hoog op mijn verlanglijstje namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Heb vanavond uit verveling wat landings geoefend met de default 172 Skyhawk dmv touch-and-go's. Heb de techniek nu redelijk onder de knie

Ik gaf te weinig gas tijdens het landen, en ik ging te vroeg naar idle, waardoor ik dus echt uit de lucht viel. Ik heb nu door dat je het gas erop moet houden tot vlak boven de baan en dan lossen. Dan komt ie echt heel netjes en zacht neer :)

@ 2 posts boven mij, ik vlieg ook met toetsenbord, en dat gaat prima, alleen de wat grotere kisten is 3x ruk, maar daar heb ik Autopilot voor

[ Voor 15% gewijzigd door FastFred op 30-05-2012 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:03:
[...]

Ik heb bij mijn extreme 3d pro even mijn centreerveer uitgezet en mijn force feedback uitgezet het stuurt nu veel lichter en presiezer.
Weet je wel zeker dat je een Logitech Extreme 3D Pro hebt...? Want die heeft geen force feedback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:18:
[...]

Weet je wel zeker dat je een Logitech Extreme 3D Pro hebt...? Want die heeft geen force feedback...
het is een logitech force 3d pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Tuurlijk als ik 8000km verder in Curaçao zit lees ik dat A2A de lang verwachte P-51 gelaunched heeft...toch gek dat als ik volgende week thuis kom waarschijnlijk eerst die kist ga aanschaffen ipv koffers uitpakken...

Anyway, jullie mogen en kunnen mij voor zijn:
http://a2asimulations.com...iewtopic.php?f=14&t=29837

Have fun en laat even weten hoe geweldig deze is;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:35
Oban606 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:12:
Tuurlijk als ik 8000km verder in Curaçao zit lees ik dat A2A de lang verwachte P-51 gelaunched heeft...toch gek dat als ik volgende week thuis kom waarschijnlijk eerst die kist ga aanschaffen ipv koffers uitpakken...

Anyway, jullie mogen en kunnen mij voor zijn:
http://a2asimulations.com...iewtopic.php?f=14&t=29837

Have fun en laat even weten hoe geweldig deze is;p
Hij is g-e-w-e-l-dig! :P

ff serieus: wat een top-kist weer van A2A. Hun beste release tot-nu-toe. Van de warbirds (Warhawk, Spitfire, Mustang) de best vliegende (in FSX) voor mij. Waar de Spitfire nogal snel heating probs heeft op lage hoogte is de cooling van de Mustang perfect. Take-off's waren echt ff wenennen, alhoewel ik eigenlijk heel veel high-powered warbids vlieg dus wel aan prop effects ed gewend zou zijn, dacht ik... .

Echt een uitdaging om te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Idd een super ding om mee te vliegen, maar het simpele van de p-40 vindt ik ook af en toe leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Wat een fantastische kist die P51 van A2A! Net een eerste rondje mee gevlogen, en zo, dat was wel ff hard werken. :9. Maar wat heeft A2A toch weer een geweldige prestatie neergezet, t/m de kleinste details.
Mooi om te horen hoe je kist aan het afkoelen is na een vlucht :9~

Eigenlijk is het nuchter bekeken dan maar een schijntje die 40e die je kwijt bent voor de kist + accusim...

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Yes yes yes yes yes :D

Ben morgen jarig, maar ik zou vandaag al m'n eerste cadeau krijgen. Maar dat is vanwege het slechte weer niet door gegaan. Een proefvlucht met een instructeur vanaf vliegveld Vreden (Stadtlohn Vreden Airport, EDLS). Wel maar 20 minuten, maar denk dat ik er zelf 20 minuten bij koop, 20 minuten is wel heel snel voorbij lijkt me

Kan nu al niet wachten :D Als het volgende week zondag goed weer is :D

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 03-06-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
FastFred schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:06:
Yes yes yes yes yes :D

Ben morgen jarig, maar ik zou vandaag al m'n eerste cadeau krijgen. Maar dat is vanwege het slechte weer niet door gegaan. Een proefvlucht met een instructeur vanaf vliegveld Vreden (Stadtlohn Vreden Airport, EDLS). Wel maar 20 minuten, maar denk dat ik er zelf 20 minuten bij koop, 20 minuten is wel heel snel voorbij lijkt me

Kan nu al niet wachten :D Als het volgende week zondag goed weer is :D
2 circuitjes draaien ;) maar er is geen machtiger gevoel dan zo'n kist de lucht in trekken. Ik ben zelf begonnen met m'n PPL theorie. Zit nu ziek thuis en leer enorm snel dus ik dacht: dit is wel een mooie stap om mee te beginnen.

Eindelijk ook weer FSX op mijn pc gezet, helaas is m'n oude joystick overleden dus ik zit te kijken voor een hotas of saitek yoke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Tricq schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:31:
[...]

Eindelijk ook weer FSX op mijn pc gezet, helaas is m'n oude joystick overleden dus ik zit te kijken voor een hotas of saitek yoke.
Ik heb nog een Thrustmaster T-Flight Hotas X in de aanbieding voor twee tientjes mocht je interesse hebben :P. Compleet inclusief Tom Clancy's Hawx ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Hoe is de P51 van A2A in vergelijking met die P-51 van DCS??, die van DCS is nog wel in Beta, maar ik heb er nog niet mee kunnen vliegen.

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Propane schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:56:
[...]
Ik heb nog een Thrustmaster T-Flight Hotas X in de aanbieding voor twee tientjes mocht je interesse hebben :P. Compleet inclusief Tom Clancy's Hawx ;).
Niet echt wat ik zoek helaas, maar bedankt voor de tip :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:27:
[...]

het is een logitech force 3d pro
Realistisch is het alleen niet. In een echte kist zal het stuur zich altijd weer recht trekken door de aërodynamische krachten op de stuurvlakken.

Als je stil staat is dat effect er niet, maar naar mate je airspeed groter wordt, wordt de trekkracht terug naar het midden in verhouding ook groter. Als het goed is moet je FFB dat ook simuleren. :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Hoe kan ik trouwens mijn crashes to desktop oplossen? Vlieg met aerosoft rotterdam, bremen, 737 ngx en fsx sp2 Heb die DLL in de map gezet van mijn install want mijn windows is 64bit, en heb die CFG tweak website gebruikt. Ik heb geen flauw idee waarom die zou kunnen crashen helaas.

i5-2500k
HD6950 2gb
8gb mem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Tricq schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:28:
Hoe kan ik trouwens mijn crashes to desktop oplossen? Vlieg met aerosoft rotterdam, bremen, 737 ngx en fsx sp2 Heb die DLL in de map gezet van mijn install want mijn windows is 64bit, en heb die CFG tweak website gebruikt. Ik heb geen flauw idee waarom die zou kunnen crashen helaas.

i5-2500k
HD6950 2gb
8gb mem
Overclock? gare voeding?

Die dll moet je wel registreren in register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulde voor alle mensen die deze OP gemaakt hebben,
Ik heb er een paar goede tips uitgehaald en alles werkt beter.

Klein vraagje: met welke hardware aanpassing kan ik nog betere resultaten krijgen, behalve de videokaart vervangen. Ik zit er aan te denken om mijn RAM geheugen te vergroten.
Ik heb nu 8 en wil 16. Maar het moet wel zin hebben.

Mijn systeem betaat uit:
Msi Z68A-G43
Core I5
Sparkle gtx 570
G.skill ripjaws 2x 4gb
Corsair ssd 128 gb. (misschien een aparte voor fsx en addons???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Tricq schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:28:

i5-2500k
HD6950 2gb
8gb mem
Bij mij crashte FSX vroeger altijd als ik de ENB mod gebruikte. Ik weet niet of je die geinstalleerd hebt...?
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:10:
Hulde voor alle mensen die deze OP gemaakt hebben,
Ik heb er een paar goede tips uitgehaald en alles werkt beter.

Klein vraagje: met welke hardware aanpassing kan ik nog betere resultaten krijgen, behalve de videokaart vervangen. Ik zit er aan te denken om mijn RAM geheugen te vergroten.
Ik heb nu 8 en wil 16. Maar het moet wel zin hebben.

Mijn systeem betaat uit:
Msi Z68A-G43
Sparkle gtx 570
G.skill ripjaws 2x 4gb
Corsair ssd 128 gb. (misschien een aparte voor fsx en addons???)
Processor!!! Welke heb je nu? En op hoeveel ghz? RAM 8 of 16 maakt niet zoveel uit volgens mij.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
2 screenshots van de A2A P-51
Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/9297/201263163115450.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/1266/20126316312100.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een i5, wat ik jeb gehoord is dat een i7 niet veel extra's toevoegd voor fsx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Remco Tr schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:35:
[...]

Overclock? gare voeding?

Die dll moet je wel registreren in register.
Dan ga ik dat zo even proberen, dat heb ik nog niet gedaan namelijk :P . Heb geen overclock, heb nog de stock koeler die ik moet vervangen. Voeding is ook goed, k trek bf3 en dergelijke gewoon op ultra 1080p zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:23:
Ik heb nu een i5, wat ik jeb gehoord is dat een i7 niet veel extra's toevoegd voor fsx?
8GB is voor FSX genoeg want dat kan maar maximaal 4GB gebruiken. Je houd dan nog 4GB over voor de rest van je programma's en os.

i7 heeft tov i5 HT toegevoegd. In FSX heb je dus niks aan HT.

Het kan zijn dat je voor overige programma's videobewerken enz wel die 16GB en/of een processor met HT nodig hebt. Dan kan het natuurlijk geen kwaad om daar voor te kiezen, maar voor FSX maakt het niet uit.

Ik draai nu met 2 SSD's Samsung 830 128GB 1 voor os en de ander alleen voor FSX. Hangt wel een beetje af van de addons enz die je gebruikt.

Je videokaart is prima. Als ik processor het toelaat zou ik hem overclocken richting de 4.2/4.5 daarmee krijg je een hele dikke boost.

[ Voor 18% gewijzigd door Remco Tr op 05-06-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:23:
Het gaat meer om welke i5 en hoe hard die nu draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Voor als je wilt weten welke cpu je hebt..

http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html

[ Voor 114% gewijzigd door Remco Tr op 05-06-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Of gewoon rechtermuisknop op Deze Computer en dan kiezen voor Eigenschappen :') Daar heb je CPU-Z niet voor nodig :P

[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 05-06-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
bijdehand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Beter bijdehand dan bijdevoeten, anders moet je zover bukken :)

Beter bijdevoeten, want dan heb je het onder de knie :D

En nu weer ontopic

[ Voor 44% gewijzigd door FastFred op 05-06-2012 18:58 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 100 Laatste