Het zal heel dom zijn maar ik heb haast nooit in Nederland gevlogen en nu ik dat in TrueEarth doe, heb ik pas door hoe klein Nederland is... Ik ben gewend aan bepaalde afstanden in Noorwegen en PNW en nu blijkt een korte vlucht hier ineens een 'lange' vlucht in Nederland te zijn! Van Hilversum naar Den Helder leek me een heel lang eind maar dat is zo gepiept door de lucht! Blijkt dat ik die afstanden in het buitenland altijd verkeerd heb ingeschat. Ik heb nog nooit echt afstanden over de grond vergeleken of goed in verhouding gezien met afstanden door de lucht. Heel apart.
Trouwens, met alle toeters en bellen aan is de performance van TrueEarth bij mij bar slecht... Zelfs zo slecht dat ik denk ik maar ga wachten op de versie voor Aerofly FS 2.
Goede review. En ja, die rijtjeshuizen...
Volgens mij zijn in dat filmpje bijna alle schaduwen uit...? Moet ik misschien ook maar eens proberen. Als ik al een fps van 20 tot 25 haal is alles alsnog schokkerig. Autogen moet ik misschien ook maar lager zetten, maar ja, dan zien de steden er zo slecht uit maar steeds maar een paar van die overduidelijke autogen blokjes. Dat is ook het grootste verschil met de real life footage: in P3D zie je elk boompje in de verte te duidelijk uitsteken op de ondergrond: in het echt wordt alles wat vager.
Maar goed... het is alsnog een verbetering, natuurlijk...
EDIT
Jaaaaa, dat is beter. Ik heb een hele lading opties uit- of later gezet (shadows bijna allemaal uit, alleen in de cockpit aan en trees plus buildings op receive), waterreflecties uit (op de wolken na) en detail laag. AA ir 2xSSAA i.p.v. 4x, autogen (beiden) op Dense, autogen distance op High maar Scenery complexity op Extremely dense en nu is fps over het algemeen tussen de 30 en 45 en is het een stuk meer te genieten. Zonet een lucht gedaan op 3500 ft van Hilversum naar Eelde (wat een korte vlucht is dat eigenlijk...

) en zelfs met deze (voor mijn doen) lage settings zag alles er toch goed uit. Eigenlijk beter dan met alle die autogen in die steden... Op het platteland was alles alsnog aangekleed genoeg. En de 'handgemaakte' steden zien er alsnog gedetailleerd uit. Ik kon hier dus WEL een voormalig huis van mij vinden.

Ja, met schaduwen etc. aan had dit er nog een stuk beter uitgezien maar het is niet anders.
[
Voor 59% gewijzigd door
Verwijderd op 27-04-2018 19:59
]