tazzman schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 02:35:
[...]
Zo begrijpelijk vind ik het niet om heel eerlijk te zijn. Betalen we dan zoveel minder tegenwoordig omdat ze er geen dikke boeken meer hoeven te drukken en te verzenden?
Voor DCS mag je tussen de 50 en 60 USD neer tellen per module (MiG-15, F-5, J-37, etc). Dan verwacht ik dat je dan ook gratis een enorm boekwerk toegezonden mag krijgen waarin alle systemen van elk vliegtuig duidelijk in beschreven staan......
Maar dan verwacht ik kennelijk te veel

Ik vind het zelf ook heel raar , vroeger kreeg je er nog een mooie doos bij maar dat is ook niet zo , je mag een bestandje downloaden en daar mee is het gedaan ....
geen opslag van 100.000 dozen , geen vervoer , geen winkels , geen tussen personen maar de games worden wel duurder
en vroeger kreeg je nog een afgemaakte game
nu kan je voor bijna elke scheet die ze maken gaan betalen ..
dat noemen ze dan DLC of addon
addons had je vroeger ook maar toen kreeg je nog waar voor je geld , nu is het gewoon wil je een ander kleurtje op je vliegtuig , betalen , wil je mooie regen wolken , betalen ...
dit zie je in alle games weer terug komen , en zelf in de Alpha status van een game gaan ze nu al DLC uit brengen .. zie ,Zie Aerofly FS 2 en daar dan nog even 60 euro voor vragen terwijl ze niet eens klaar zijn
kom op zeg , de org game is niet eens af en ze gaan al melken
vroeger kreeg je nog patches met gratis extra game waarde er in , maar dat is er nu echt niet meer bij , sommige uitgever doen het nog wel , zo als die van de Witcher en Eurotruck sim
die geven nog wel wat om de echte games en er wordt ook naar geluisterd , vandaar dat die gamemakers vaak hoog scoren in reviews en andere prijzen die ze kunnen krijgen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB