Misschien moet je daar eens verandering in brengen met de Carenado 50% saleVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:15:
[...]
Ik heb ook veel geïnvesteerd in P3D maar ik blijf niet hangen bij iets dat ik minder mooi vind alleen omdat ik er zoveel geld heb ingestopt. Bij flightsims BLIJF je bezig met geld erin stoppen en je gebruikt zelden altijd alles wat je ooit gekocht hebt. XP is gewoon een nieuwe start. En trouwens, P3D 64bit komt er aan en dan moet je toch van alles en nog wat opnieuw kopen: goed moment om over te stappen dan!
Dat gezegd hebbende: ik heb nog geen addons voor XP gekocht en wacht daar denk ik ook even mee totdat het wat duidelijker wordt hoe alles zich ontwikkeld, zowel wat de verschillende sims betreft alswel de beta fase van XP én de ontwikkeling van nieuwe XP addons. Zo is het weer in XP compleet bagger maar koop ik nog geen weather addon totdat alles wat meer ontwikkeld is. Uiteindelijk ben ik toch iemand van één sim: ik vind twee al te veel, eigenlijk. Ik hou het graag simpel en overzichtelijk.

Ben op zoek naar leuke kleine vliegvelden om te landen. Wil graag richting het oosten om misschien wel bij Lukla uit te komen. Tips zijn welkom! Op het moment staat ie nog op Cote d'Azur.