Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:57
Nog meer mensen die aanstaande zondag in het Aviodrome zijn? Ik heb zaterdag personeelsfeest, hoop zondagochtend nuchter genoeg te zijn om die kant op te komen :) Vorig jaar met mijn vader gegaan maar die is niet meer zo best ter been, dit jaar in m'n eentje zodat ik me wat sneller voort kan bewegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:30
Ik wil sowieso gaan, weet nog niet zeker wanneer maar lijkt me wel leuk om te meeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
alexbl69 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:27:
Twee verschillende kaarten kan nog wel, maar twee kaarten van verschillende fabrikanten (ati en matrox) combineren? Met aldus ook twee verschillende grafische drivers?
Dank je voor je antwoord. Balen dus! Naja, dan speel ik het gewoon op twee monitoren. Jammer dat FSX dat niet snapt. Dus toch maar overstappen naar P3D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
FastFred schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:49:
Nog meer mensen die aanstaande zondag in het Aviodrome zijn? Ik heb zaterdag personeelsfeest, hoop zondagochtend nuchter genoeg te zijn om die kant op te komen :) Vorig jaar met mijn vader gegaan maar die is niet meer zo best ter been, dit jaar in m'n eentje zodat ik me wat sneller voort kan bewegen
Ik overweeg ook te gaan!

Wie komen er zondag en wie eventueel zaterdag?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:15
SanderTje! schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:10:
[...]

Ik overweeg ook te gaan!

Zaterdag hier. En als iemand nog van een officieel pakket MD11 van PMDG af wil, dan hou ik me aanbevolen.

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:10
Reinhard schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Zaterdag hier. En als iemand nog van een officieel pakket MD11 van PMDG af wil, dan hou ik me aanbevolen.
Ik heb nog een MD11 in de schuur staat die verkocht kan worden. DM me voor contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:47
SanderTje! schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:10:
[...]

Ik overweeg ook te gaan!

Ik heb zaterdag op de planning staan om naar het Aviodrome af te zakken.

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik kom zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 07:58
Ik ook zaterdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik ga ook! Gaat er nog iemand vanuit omstreken Leiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
MBgek schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:46:
Ik wil sowieso gaan, weet nog niet zeker wanneer maar lijkt me wel leuk om te meeten
Wordt dus zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Jup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik heb Prepar3D nu teveel keren geïnstalleerd en nu is mijn license geblocked. Ik was vergeten hem eerst te uninstallen. Nu maar hopen dat ze daar redelijk snel hun emails lezen. Dus een wijze les voordat je upgrade oid eerst netjes uninstallen dan wordt je license weer vrijgemaakt.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Badtothebone schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:52:
Ik heb Prepar3D nu teveel keren geïnstalleerd en nu is mijn license geblocked. Ik was vergeten hem eerst te uninstallen. Nu maar hopen dat ze daar redelijk snel hun emails lezen. Dus een wijze les voordat je upgrade oid eerst netjes uninstallen dan wordt je license weer vrijgemaakt.
Hm, dat kán een paar werkdagen duren...! Dus als je vandaag niets hoort voor 17.00 uur Amerikaanse kantoortijd, dan wordt het sowieso maandag, denk ik. Ik heb het ook een keer gehad (de eerste keer dat ik P3D wilde herinstalleren) en dat was op een zaterdag: mijn licentie werd op maandag weer vrijgegeven.

Dit is eigenlijk info die duidelijker ergens zou moeten staan: je bent niet de eerste die dit overkomt. Eén voordeel: dit gebeurt je maar één keer. ;) Alhoewel, als je computer compleet crasht en je dus niet kán uninstallen, zit je in hetzelfde bootje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik zit nog binnen de de 60 dagen dus ik zou mijn geld kunnen terug vragen en opnieuw kopen :) Maar ik wacht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Voor degenen die een x-55 hebben.. ik kreeg eerst verschillende axis zoals de trim niet op de rotaries. Als je dat of andere axis daar graag op hebt dan is het enige wat je hoeft te doen (zonder iets te veranderen in Mad Catz software) is dit;

start prepar3d > controls > selecteer [throttle] -> Calibrate
selecteer throttle > advanced > use for older programs.

Toen kon ik het daarna meteen gebruiken :). Alleen mijn slider kan ik nog steeds niet als speedbrake gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

^^ Ik heb de hele dag zitten kloten met de x55 en P3D :) Ik gebruik nu deels FSUIPC, deels P3D bindings en deels aanpassingen in de Mad Catz HUD software... Als ik alles eenmaal goed heb zal ik hier posten wat ik heb gedaan. Ik heb gelijk wel een image gemaakt van mijn C schijf en P3D schijf.

Oh en ik heb nog niets gehoord over mijn license issue dus ik heb hem opnieuw gekocht en de andere license vraag ik een refund voor.

[ Voor 18% gewijzigd door Badtothebone op 03-11-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ligt het trouwens aan mij of heeft Prepar3d geen Aileron trim AXIS? Ik kan alleen de elavator trim AXIS instellen (heb Aileron dus nog op knopjes staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ircghost schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:50:
Ligt het trouwens aan mij of heeft Prepar3d geen Aileron trim AXIS? Ik kan alleen de elavator trim AXIS instellen (heb Aileron dus nog op knopjes staan).
Ik gebruik FSUIPC voor zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Is mij te duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
Hoe vonden jullie FSWeekend? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Leuk! Vooral mooi om te zien dat er best wat aandacht voor DCS was :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Lockheed Martin Prepar3D hebben mij een refund gegeven voor mijn eerste licentie (Ik kon niet langer wachten op hun om mijn key te resetten dus opnieuw gekocht ;-)). Dat mag maar een keer per licentie dus ik zal voortaan moeten opletten met verwijderen / uninstallen van Prepar3D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
Badtothebone schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:00:
Lockheed Martin Prepar3D hebben mij een refund gegeven voor mijn eerste licentie (Ik kon niet langer wachten op hun om mijn key te resetten dus opnieuw gekocht ;-)). Dat mag maar een keer per licentie dus ik zal voortaan moeten opletten met verwijderen / uninstallen van Prepar3D :)
Wanneer je P3D gewoon verwijdert op de gangbare manier kun je het daarna gewoon weer installeren zonder het opnieuw een licentie-activatie aan te vragen. Is mij ook al paar keer overkomen. Het wordt lastiger na een harddiskcrash. Dan wordt het als installatie op nieuwe pc gezien. Ik heb echter al 2 keer zonder problemen een nieuwe activatiecode van ze gekregen.

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
Zijn er nog mensen die foto's hebben van FSWeekend? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Best veel zelfs, zal ze binnenkort wel even online gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik moet ze ff verkleinen zodat ik ze kan uploaden, maar ze komen er vandaag aan.

Oh, eigenlijk heb ik voornamelijk foto's van het museum, heb er maar 2 die iets met flight sim te maken hebben :P

EDIT: anyway, dit was voor mij wel het hoogte punt, ben hier wel een keer of 5 langs gelopen en blijven staan, in de hoop dat er een plekje vrij kwam om even te spelen, helaas :(

Opklik voor groot
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Wl4PbEVj5Uzt3D3AoiXalPia/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68CP5E1ANyUix3eHW38YbVY2/medium.jpg

Voor de mensen die deze niet gezien hebben, stond aan de rechterzijde van de Lockheed Constellation in de grote hal.

[ Voor 109% gewijzigd door FastFred op 04-11-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Zaterdag heb ik ook even rondgelopen, leuk om te zien hoe enthousiast sommigen met de hobby bezig zijn. Ik ben dan verder alleen maar jaloers waar mensen de tijd vandaan kunnen halen :)

Nog wat materiaal wat ik tegenkwam op het net:
YouTube: FS Weekend 2014

http://blog.royaldutchvir.../fsweekend-photo-journal/

YouTube: FSweekend 2014, Lelystad

Qua VA's was ik onder de indruk van Royal Dutch Virtual. Ze halen flightplans via een API op bij Eurocontrol en hebben software wat meedraait waar ze behoorlijk veel mee kunnen loggen wat je dan ook weer terug kan zien op de webinterface. Ook kan je zien waar andere piloten vliegen op dat moment op een kaart. Toch leuk!

Leukste demo die ik heb gezien was van een club die virtuele airshows gaf, ben alleen even de naam kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
SanderTje! schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:23:

Leukste demo die ik heb gezien was van een club die virtuele airshows gaf, ben alleen even de naam kwijt...
Was de virtual aerobatic group met de virtual turkish stars demo, bedankt voor het compliment ;). Hier en daar kwam ook een andere demo voorbij maar de formatie demo vinden mensen het mooist. Maar het is wel vermoeiend om zo'n demo 5 keer op een dag te doen :P.

Hier een filmpje die iemand van ons had gemaakt:(leuke titel trouwens :+)

[ Voor 22% gewijzigd door SgtPoen op 05-11-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik krijg eindelijk mijn vervangende x-55 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogiertw
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-09 20:11
Ik heb jaaaaaren gevlogen met de verschillende FS versies en eigenlijk door de komst van kinderen is het afgenomen vlak voor de komst van FSX. Nu de kids groter zijn wil ik het eigenlijk wel weer oppakken. Nu lees ik hier over Prepar3D en dat maakt me wel enthousiast.

Maar... mijn huidge pc gaat het zeker niet trekken, dus ik ben me aan het orienteren op een nieuwe config. Ik heb hier even gezocht en online, maar kom vooral specs tegen van zeer high end computers tegen. Ik ben op zoek naar een setup die het prima mogelijk maakt om Prepar3D te runnen. Excuses als die een veelgestelde vraag is, maar ik kan het niet 1-2-3 vinden. Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wat ik in ieder geval heb gemerkt is dat prepar3d een stuk meer van je GPU vraagt, sterker nog met een i2500k @4Ghz is mijn HD 6950 de bottleneck (100% activiteit).. dus je kunt niet zomaar FSX artikelen lezen over nieuwe pc.

Daarnaast, SSD is een must voor lekker inladen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogiertw
SSD was sowieso al een zekerheidje. Mijn Macjes hebben ze ook en ik wil niks anders meer. Een i7 dacht ik aan met ene quadcore. Maar wat voor grafics card je nodig heb... tja, zeg het maar. Kan van 100 tot 1500 euro eraan uitgeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

http://imgur.com/a/FwBDE#1

paar foto's gekozen en in een album gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Nieuwe A2A GA kist:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
Mensen een vraagje, Gebruiken jullie een Stuur (Saitek yoke) of een joystick? Zoja welke? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Joystick hier, thrustmaster warthog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik heb een Saitek Yoke en Throttle van Ircghost overgenomen een tijdje terug, helaas nog maar 1x gebruikt want de yoke past niet goed op mijn huidige bureau/tafel.

Heb tijdens FSweekend de A2A Cherokee eens bekeken bij iemand trouwens, nog even een FSX/P3D discussie gehad :P

Ik heb overigens een hekel aan de presentator in de A2A video's, doet net alsof ie bijna klaar komt zo geweldig als hij dat vliegtuig vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Die A2A.... Gaap, zoveelste Cessna.... :P. Wordt tijd dat ze al die aandacht voor detail eens in een kist van een stapje hoger op de ladder gooien. Maak een mooie twin ofzo.

Ik gebruik zelf een joystick (G940) omdat een yoke zonder force feedback zo slecht aanvoelt (wat mij betreft). Die Logitech G940 is ook niet perfect, maar geeft tenminste een beetje tegengas, je kunt "echt" trimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:03:

Ik heb overigens een hekel aan de presentator in de A2A video's, doet net alsof ie bijna klaar komt zo geweldig als hij dat vliegtuig vind...
+100

Deze Skyhawk zal ik zeker weten overslaan: geef mij de Cherokee maar! Dit is gewoon een grotere 172 en ik heb sowieso een hekel aan high wings. En aan de lelijke, saaie, vlakke Cessna panels.

De laatste tijd vlieg ik trouwens echt alleen maar de Airbus 318.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:28
Deze A2A zal ik ook een keer overslaan, hij heeft inderdaad teveel weg van hun 172 versie. Ik wacht nog wel even op de PMDG 777 voor P3D die voor de deur staat. In de tussentijd lekker low en slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik ben eigenlijk wel van plan de Cherokee aan te schaffen, heb er zoals gezegd tijdens FSweekend even naar kunnen kijken, maar dat zag er echt goed uit! Erg realistisch ook (ramen die beslaan als je een tijdje stil staat met de ramen dicht en de motor uit, dat soort dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:47:
Ik ben eigenlijk wel van plan de Cherokee aan te schaffen, heb er zoals gezegd tijdens FSweekend even naar kunnen kijken, maar dat zag er echt goed uit! Erg realistisch ook (ramen die beslaan als je een tijdje stil staat met de ramen dicht en de motor uit, dat soort dingen).
Imho de A2A Cherokee is de beste GA ooit. Dus kopen, die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Rara welke kist en waar gevlogen? ;)

ORBX OpenLC + Global

Rara welke kist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:53
rogiertw schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:25:
SSD was sowieso al een zekerheidje. Mijn Macjes hebben ze ook en ik wil niks anders meer. Een i7 dacht ik aan met ene quadcore. Maar wat voor grafics card je nodig heb... tja, zeg het maar. Kan van 100 tot 1500 euro eraan uitgeven....
Met een i7 en een SSD heb je al een mooie basis. Volgens mij is P3D nog steeds 32-bit, dus kan het maar 4 GB geheugen aanspreken, meer dan 8 GB (OS, achtergrondapps hebben ook wat nodig) daarvan voegt voorlopig dus niets toe.
Ik draai zelf ongeveer anderhalf scherm (1920x1200 FS VC en 1280x1024 voor bijzaken, geen 3D) op een ~200eu Radeon R9 270X met redelijke performance: In de lucht prima, op sommige vliegvelden maar net genoeg. Ik dacht dat nVidia's net iets meer performance voor je geld geven in FSX en wrs dus ook in P3D. Hoeveel je aan je videokaart uitgeeft is erg persoonlijk: ik vind 200eu een mooie balans hebben en kan tot 250eu wel begrijpen, daarboven zakt de prijs-prestatie-verhouding imho erg in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:31:
Rara welke kist en waar gevlogen? ;)
A2A C172 in de buurt van Maxwell AFB, Montgomery, Alabama...? Maar het lijkt meer op Alaska of zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Inderdaad de A2A 172, wat een genot zeg! Ook met de engine primen en alles ^^. De flightplanner zegt ENMH (noorwegen), maar dat zat blijkbaar nog in de boordcomputer van de vorige vlucht met een mooney acclaim (vreemde fout). Ik vloog namelijk hier op de grens tussen Frankrijk en Switzerland uit Geneve (LSGG) richting LSGL voor een introductievluchtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:58:
Inderdaad de A2A 172, wat een genot zeg! Ook met de engine primen en alles ^^. De flightplanner zegt ENMH (noorwegen), maar dat zat blijkbaar nog in de boordcomputer van de vorige vlucht met een mooney acclaim (vreemde fout). Ik vloog namelijk hier op de grens tussen Frankrijk en Switzerland uit Geneve (LSGG) richting LSGL voor een introductievluchtje :)
Zo, dan ben je wel een eind uit de buurt van je home base... ;) Maar inderdaad, de A2A GA's zijn HEERLIJK! Zoals ik eerder al zei, vind ik de Cherokee 180 tig keer leuker, maar de C172 is natuurlijk alsnog ook top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Mijn home base was altijd EHGG, maar heb dat nu veranderd naar LSGG.. wil wat meer berg vliegen / korte landingen maken. Zit dus ook te kijken naar de Twin Otter omdat die daar erg geschikt voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
De Twin Otter is een fantastisch toestel, zeer realistisch en prima geschikt voor short-field trips door het lichte gewicht van het toestel zelf en de (reverse) kracht van de props.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogiertw
Bacchus schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:50:
[...]

Met een i7 en een SSD heb je al een mooie basis. Volgens mij is P3D nog steeds 32-bit, dus kan het maar 4 GB geheugen aanspreken, meer dan 8 GB (OS, achtergrondapps hebben ook wat nodig) daarvan voegt voorlopig dus niets toe.
Ik draai zelf ongeveer anderhalf scherm (1920x1200 FS VC en 1280x1024 voor bijzaken, geen 3D) op een ~200eu Radeon R9 270X met redelijke performance: In de lucht prima, op sommige vliegvelden maar net genoeg. Ik dacht dat nVidia's net iets meer performance voor je geld geven in FSX en wrs dus ook in P3D. Hoeveel je aan je videokaart uitgeeft is erg persoonlijk: ik vind 200eu een mooie balans hebben en kan tot 250eu wel begrijpen, daarboven zakt de prijs-prestatie-verhouding imho erg in.
De pc die ik er voor wil neerzetten zal eigenlijk alleen voor Prepar3D gebruikt gaan worden. Alle andere zaken doe ik met veel genoegen en plezier op mijn Macjes.
Ircghost schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:54:
Mijn home base was altijd EHGG, maar heb dat nu veranderd naar LSGG.. wil wat meer berg vliegen / korte landingen maken. Zit dus ook te kijken naar de Twin Otter omdat die daar erg geschikt voor is.
EHGG? Woon je daar vlakbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nee woon in het westen, maar vind Eelde gewoon een leuke basis :).

---

Ik krijg die a2a engine maar niet aan / warm... vele filmpjes gekeken de manual gelezen, maar lukt maar niet.

1. battery on
2. static air off
3. full cut off off
4. pitot on
5. pump on
6. mixture rich until flow (gechecked)
7. mixture cut-off
8. throttle net open
9. starter.. en dan bljift die maar hoesten..

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je fuel wel op both...?

EDIT
O ja, dat heb je... Hm, mixture moet toch niet cut off blijven? Die gooide ik volgens mij altijd open tijdens de start. Betreft de C172 toch?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
Inderdaad, mixture moet 'Rich' zijn, ofwel volledig open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Auxiliary Fuel Pump Switch — ON
7. Mixture — SET to FULL RICH (full forward) until stable fuel flow is indicated
(usually 3 to 5 seconds), then set to IDLE CUTOFF (full aft) position.
8. Auxiliary Fuel Pump — OFF
9. Ignition Switch — START (release when engine starts)
10. Mixture — ADVANCE smoothly to RICH when engine starts.

Misschien doe ik het niet smoothly enough.. maar krijg het niet aan de praat :P

--
Wat sfeer foto's; ORBX OpenLC+ Global FTX + A2A C172 + IVAO weather boven Switzerland van LSTS naar LSZA. Het was erg donker en erg mistig waardoor het navigeren tussen de hoge bergwanden enorm spannend was, tot 2 maal toe bijna te pletter geslagen en 1x met een stall maneuvre net een 70 graden bocht gehaald (ik viel over mijn rechtervleugel in een stall). Uiteindelijk mijn eerste poging op LSZA 018 gemist omdat ik wat hoog aankwam, harde wind, en de baan pas enkele meters van te voren zag, dus rechterhand circuit gedraaid en toen netjes neergezet. Uiteindelijk erg leuke en spannende vlucht!

Als je op de plaatsjes klikt zie je ook echt wat, anders zijn ze wat donker :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r2JJowhl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/edmKTjKl.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8nwId2Tl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i3KC9jMl.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door Ircghost op 09-11-2014 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Op die laatste screenshot lijkt het net alsof je veel te hoog (en te snel) binnen komt, maar de lichten geven zelfs aan dat het nog wel iets hoger mag (1 wit, 3 rood), bugje?

Ik moet eerst tekst lezen en dan plaatjes kijken :+

[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 09-11-2014 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gave pics van een mooie vlucht!

Wat betreft de mixture: A2A kan wel meer zeggen maar ik zette de mixture altijd op de helft en ramde 'm compleet openen zodra ik de contactsleutel ronddraaide. ;) Zo doe ik het met de Cherokee ook. Als ik de mixture helemaal terugtrek, wordt starten gewoon lastig. Maar hoe start je 'm nu dan? Met de default start engineer shortcuts?

De C172 en Cherokee van A2A zijn wel echt heerlijk, hè... Allemaal net echt en zo. Ik prefereer dus de Cherokee maar los van het feit dat ik simpelweg niet van de 172 hou, heb ik er alsnog met veel plezier in gevlogen vanaf de dag van release totdat de Cherokee uitkwam. Ik moet wel zeggen dat ik de aangekondigde A2A C182 absoluut zal overslaan...

Momenteel vlieg ik echt alleen maar in de Airbus 318, ook alweer sinds de dag van release. Ik maak m'n flightplans met PFPX en zet de OFP op m'n spiksplinternieuwe iPad Air 2 die ik dan vervolgens ook gebruik om charts te bekijken van Eurocontrol én natuurlijk voor de entertainment tijdens langere vluchten. ;) het weer is van ASN en ik vlieg enkel en alleen in Europa met FTX Global en OpenLC.
Mijn vluchten zijn het afgelopen jaar ongeveer twee keer zo lang geworden: was een half uur voor mij al lang in het verleden, met de Cherokee vloog ik al regelmatig een uur en met de Airbus zit ik al gauw op anderhalf tot twee uur voor de complete vlucht (inclusief setup, waarbij ik trouwens altijd uitga van de turn around state). Heerlijk! En tijdens een langere Airbus vlucht switch ik eigenlijk van flying pilot naar passagier en internet ik op de iPad of kijk er een film op of wat dan ook.

Het is echt genieten... Ik postte op het Aerosoft forum al dat ik haast een cold turkey krijg als ik m'n dagelijkse Airbus fix niet krijg, haha! P3D is momenteel ook het enige 'spel' dat ik speel op de PC. IK heb nog geeneens wat anders geïnstalleerd!

O ja (tot slot, dan hou ik op, haha!): ik zie heel erg uit naar FTX Norway! Ik kijk al 'decennia' uit naar een mooie weergave van dat land en dat gaat binnenkort dus echt gebeuren. Lijkt me heerlijk om vanaf Schiphol naar Oslo te vliegen met de Airbus en vervolgens dagenlang rond te trekken in Noorwegen met de Cherokee!!!! 8)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2014 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik heb vandaag FTX Global gekocht maar de download links die ik krijg van de webwinkel zijn dermate langzaam dat het 3 dagen gaat duren voor de 4.5 Gb download. Zijn er mirrors ergens in Europa?

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-09 19:31
Badtothebone schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:17:
Ik heb vandaag FTX Global gekocht maar de download links die ik krijg van de webwinkel zijn dermate langzaam dat het 3 dagen gaat duren voor de 4.5 Gb download. Zijn er mirrors ergens in Europa?
Een download manager kan helpen (mits ze het toelaten om meerdere verbindingen te starten)

http://www.freedownloadmanager.org/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:47
Weet iemand hier waar er in Nederland de Track IR 5 + Pro Clip is te bestellen.
VIa de site van TrackIR betaal je gelijk weer een hele lading verzendkosten, zo ook via Ebay aanbieders

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Ik kon ook niet veel opties vinden, heb uiteindelijk hier besteld.

http://www.simw.com/hardw...trackclip-pro-bundle.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/64e5cc744e2dee0af506865e89c86bc2.jpg

FSX,747-400F(Project Opensky), UPS
MCAS Yuma, Addon scenery(Simviation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik ben over 2 weken in de VS voor zaken dus ik ga proberen daar te bestellen en dat ze dat bij mijn hotel afleveren. Scheelt weer +/- 30 euro.

Anders bestellen ik hem bij simw ook. Laat weten hoe je ervaring is met de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
Vraagje: ik heb onlangs Traffic 360 in Prepar 3d geïnstalleerd, werkte probleemloos, hoewel de machines uiterlijk nogal lelijk zijn. Verder nog een hoop AI-ships om de kusten wat te verlevendigen.

Nu wilde ik ook World of AI vliegtuigen erbij hebben, en die heb ik dus met de daarbij horende installer geïnstalleerd. Ziet er prachtig uit. Het vreemde is nu, dat al mijn Traffic 360 vliegtuigen verdwenen zijn en ook al mij geïnstalleerde AI-ships zijn weg, alleen nog wat plezierbootjes die er standaard in zitten. Hoe krijg ik dat terug?
Nieuwe install van Traffic 360 hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Badtothebone schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:22:
[...]

Ik ben over 2 weken in de VS voor zaken dus ik ga proberen daar te bestellen en dat ze dat bij mijn hotel afleveren. Scheelt weer +/- 30 euro.

Anders bestellen ik hem bij simw ook. Laat weten hoe je ervaring is met de levering.
Het is geen groot bedrijf, en dus niet geautomatiseerd. Wat er dus voor zorgt dat het een aantal dagen duurt voordat het bevestigd en verzonden is. Verder geen problemen gehad, ook netjes antwoord gehad toen ik een vraag stuurde over de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Reinhard schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:55:
Vraagje: ik heb onlangs Traffic 360 in Prepar 3d geïnstalleerd, werkte probleemloos, hoewel de machines uiterlijk nogal lelijk zijn. Verder nog een hoop AI-ships om de kusten wat te verlevendigen.

Nu wilde ik ook World of AI vliegtuigen erbij hebben, en die heb ik dus met de daarbij horende installer geïnstalleerd. Ziet er prachtig uit. Het vreemde is nu, dat al mijn Traffic 360 vliegtuigen verdwenen zijn en ook al mij geïnstalleerde AI-ships zijn weg, alleen nog wat plezierbootjes die er standaard in zitten. Hoe krijg ik dat terug?
Nieuwe install van Traffic 360 hielp ook niet.
Ik zou Traffic 360 dumpen en gewoon WOI gebruiken of beter nog ICE Traffic. Ice Trafiic heeft hele goede modellen. Ik heb ook Traffic 360 maar gebruik het niet meer, het was ook maar 5 euro tijdens een sale dus weinig verloren. Geen idee wat WOI installer doet met de instellingen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
Badtothebone schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:22:
[...]

Ik zou Traffic 360 dumpen en gewoon WOI gebruiken of beter nog ICE Traffic. Ice Trafiic heeft hele goede modellen. Ik heb ook Traffic 360 maar gebruik het niet meer, het was ook maar 5 euro tijdens een sale dus weinig verloren. Geen idee wat WOI installer doet met de instellingen eigenlijk.
De bug bleek te zitten dat er door WOAI soms ook FS9 flightplans geïnstalleerd worden. Deze er uit gegooid en het scheepvaartverkeer was weer terug. Trouwens ook Traffic 360 er af gehaald, en alle WoAI, en nu Ice Traffic er op gezet. Inderdaad een hele verbetering: Freeware, mooie flightmodels en perfect geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
ICE Traffic 5.0 is gewoon goddelijk, zonder enig twijfel de mooiste + FPS beste traffic voor FSX, En nee op dit punt valt echt niet te discusseren XD

Ice bewijs \/

[ Voor 43% gewijzigd door FSXnoob op 19-11-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik heb besloten om na mijn FTX Scenery aanschaf wat lager te gaan vliegen maar ik hou niet zoveel van kleine props dus heb de Majestic Q400 gekocht :) Ik moet geloof ik eerst de boeken induiken want het is niet z'n kist waar je gelijk inspring en gas geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Vedrano schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:48:
ICE Traffic 5.0 is gewoon goddelijk, zonder enig twijfel de mooiste + FPS beste traffic voor FSX, En nee op dit punt valt echt niet te discusseren XD
Hoe zit het met de performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Daarom houd ik van gewone vliegtuigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ICE AI schijnt wel okay te zijn maar ga er niet te koop mee lopen op fora als AVSIM want het is grotendeels gejat en illegaal werk (veelal gejat van hobbyisten zonder credits te vermelden). Voor velen een reden het niet te gebruiken.

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:11:
ICE AI schijnt wel okay te zijn maar ga er niet te koop mee lopen op fora als AVSIM want het is grotendeels gejat en illegaal werk (veelal gejat van hobbyisten zonder credits te vermelden). Voor velen een reden het niet te gebruiken.
hmmm, AVSIM, wat moet ik daarvan zeggen, leuke sfeer , NOT :) Ik lurk daar alleen maar ik heb niet zo een hoge pet op van de admins / moderators daar, je bent al gauw een boef daar met al hun regeltjes enzo. Ik gebruik ICE Traffic wel en besteed al genoeg geld aan mijn flightsim hobby hoor van de week nog veel FTX scenery gekocht + Majestic Q400. Er zijn al genoeg mensen die alles 'even uit probeert'' als ik de diverse fora en nieuwsgroepen kijk. Ik kom vaak bekende namen tegen >:)

• TranceSetter
Laat ik mijn vraag anders stellen: Welk AI Traffic pakket is goed wanneer je computer niet héél geweldig is. Ik heb MyTrafficX geprobeerd, maar die trekt mijn framerate van 25fps naar 5fps. Niet te gebruiken dus. Echter, nu zijn mijn vliegvelden zo leeg, en dat is ook jammer.

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
MarchelHoek schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:47:
Weet iemand hier waar er in Nederland de Track IR 5 + Pro Clip is te bestellen.
VIa de site van TrackIR betaal je gelijk weer een hele lading verzendkosten, zo ook via Ebay aanbieders
Ik heb m recent bij Conrad gekocht voor 175 euro met de gewone clip op petje.

[ Voor 3% gewijzigd door flopdoc op 20-11-2014 10:26 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

flopdoc schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:25:
[...]

Ik heb m recent bij Conrad gekocht voor 175 euro met de gewone clip op petje.
Ik heb naturalpoint gemailed en ze kunnen naar hotels leveren maar ik moet eerst vragen of mijn hotel in de VS pakketjes aanneemt voor gasten. Ik kan mij voorstellen dat ze daar een beetje huiverig over zijn anders koop ik hem ook bij Conrad of Simw. Het scheelt wel +/- 35 euro als ik het in de VS kan kopen.

• Reinhard
TranceSetter schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:59:
Laat ik mijn vraag anders stellen: Welk AI Traffic pakket is goed wanneer je computer niet héél geweldig is. Ik heb MyTrafficX geprobeerd, maar die trekt mijn framerate van 25fps naar 5fps. Niet te gebruiken dus. Echter, nu zijn mijn vliegvelden zo leeg, en dat is ook jammer.
Dan kom je inderdaad bij Ice Traffic 5.0 denk ik. Ik heb MyTraffic X, Ultimate Traffic, WoAI en Traffic 360 allemaal geprobeerd, maar ze hakken behoorlijk in de framerate. Ice heeft de minste impact. En dan de sliders van je traffic op 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Dit weekend:

Virtual Malta International Airshow voor die gene die interesse in hebben.

http://www.livestream.com/virtualmaltainternationalairshow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Badtothebone schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:24:
Dit weekend:

Virtual Malta International Airshow voor die gene die interesse in hebben.

http://www.livestream.com/virtualmaltainternationalairshow
Thanks, daar ga ik zeker eens naar kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik ben een paar keer bij de echte airshow op Malta geweest en dat is toch best tof om te zien daar. Ook genoeg plekken om mooie foto's te maken :)

Afbeeldingslocatie: https://farm7.staticflickr.com/6145/6192822307_06dc2d1aa3_z.jpg
Tri-Colori by Hans Woltering, on Flickr

En het leuke is dat tijdens de airshow de standaard vluchten gewoon op hetzelfde vliegveld moeten landen.
Afbeeldingslocatie: https://farm7.staticflickr.com/6178/6231379321_d6cb9f6ec0_z.jpg
Emirates A330 by Hans Woltering, on Flickr

Ik ga dus zeker die link in de gaten houden van die virtuele airshow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Een veel belangrijke virtual airshow dit weekend is VFAT natuurlijk :)

http://www.livestream.com/virtualairshows

Tijdschema:

https://docs.google.com/s...Zvk3I5I7UQsYKE/edit#gid=0

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wTKCzpx.png

The Virtual Festival of Aerobatic Teams or VFAT is a big international airshow like RIAT or MAKS, flown using the LockOn and IL2 flight simulators.

The pilots mostly simulate the displays of real aerobatic teams like the Patrouille Suisse, Thunderbirds, Blue Angels, Russian Knights and Blue Impulse, however, many teams also create their own spectacular displays instead of simulating real life counterparts.

VFAT is currently the only virtual airshow where such a large group of teams gather to create an event of this size and since 2007, spectators can watch the event live using internet streaming technology.

VFAT takes place once a year and offers the opportunity for virtual aerobatic teams and solo pilots to present their hard work for the enjoyment to the general public!

[ Voor 56% gewijzigd door SgtPoen op 21-11-2014 15:03 ]

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 15:06
Dag dag Opus, beetje vrolijk $25 gaan vragen voor een upgrade OpusFSX -> OpusFSI. Waardeloos. Was leuk omdat het heel goed mist kon genereren, maar dit is wel erg triest. Wind klopte bij mij met Opus toch nooit goed, snapte niet waarom maar vaak 100+kts wind bij cruise en die veranderde continu van richting, in flinke stoten tegelijk. Ook wolken veranderden continu tijdens de vlucht.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• FastFred
OpusFSI = voor Prepar3d ofzo? Ik heb ook OpusFSX namelijk, maar ik vlieg niet zo vaak dus heb de software het afgelopen jaar ofzo geen update meer gegeven...

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik gebruikt nu asa2012 next.... Prima progje , wat je zegt over opus heb ik ook ervaren.... Zonde van het geld ...

Verwijderd

Nog even en FTX Norway komt uit! Dat is DE regio waar ik altijd al op heb zitten wachten! Heel blij dat ze 'm gingen maken en ook dat uiteindelijk toch het officiële Orbx-team 'm heeft gemaakt. Ben heel erg benieuwd! Vloog de laatste tijd alleen maar de Airbus 318 maar heb voor Noorwegen alvast de Cherokee 180 geïnstalleerd. Al zal ik zeker met de Airbus ook vliegen tussen bijvoorbeeld Oslo, Bergen en Trondheim. Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Leuke aanbieding voor FS Dreamteam :D

A Black Friday sale which starts today and will last for 1st week of December. All FSDT and Cloud9 products will be discounted as follows:

FSDT Products 30% OFF
Cloud9 Products 70% OFF

To get advantage of the sale, use the following Coupon Code when ordering (both on the Web or inside the sim):

TURKEY2014

Cross-Sell

Yes, this Coupon CAN be cumulated with the Cross-Sell option, which will give you a discount if you purchase more than one product in the same order.
Expiration

This offer lasts only until December 7th 2014, so be quick to get your Black Friday sale!

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 28-11-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
JFK op de kop getikt omdat ik er van de week zelf was geweest dus wilde hem virtual wel hebben :)

Heeft iemand hier dit wel is gezien en misschien een oplossing?

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/tzd1sw1ft/fsx_2014_11_28_22_55_15_60.png

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/rgrcs7fpl/fsx_2014_11_28_22_55_25_53.png

- Is alweer gefixt.

Had van het weekend wel weer een out of memory error terwijl er maar 2 grote airports in stonden. JFK en schiphol, vloog in de 777 van pmdg met activesky weather. Moet ik denk ik maar vluchten gaan saven halverwege en de scenery waar ik vetrokken ben maar uitschakelen.

[ Voor 30% gewijzigd door SgtPoen op 01-12-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesouf
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-06-2023

thesouf

Usain Bolt

Wie doet er mee met de crystal skies event op IVAO? :)

Royal Dutch Virtual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/0d67bcee6c2e0c8679afde9abc612e5d.jpg

FSX
NL2000 EHGG
737-800(default)
New KLM Livery

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hij is niet helemaal scherp, maar vind het een erg mooie livery, ook op de 737's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee klopt inderdaad. Ik dacht eerst nog dat deze livery niet mooi op de 737 zou passen, maar niets is minder waar. d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Het oogt net weer wat moderner.

Ik ben net weer terug van een paar weken vliegen in het noorden van Zweden. Afgelopen week een flightsimmer aan boord. Hij kon meekijken in de cockpit, en de reactie na landing met RVR 550m en vertical visibility 100ft was echt mooi... Kin op de grond als het ware, haha :P. "That was very low visibility". Altijd leuk om 'liefhebbers' aan boord te hebben :).

Nu weer een paar weken vrij, dus maar eens de laatste versie van P3D er weer op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
PMDG 747 vs iFLY 747..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Wanneer komt nou de 777 voor P3D? Ik kan bijna niet meer wachten... :+
Over een tijdje is er een PMDG 747 vs PMDG 747 v2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:49

KenVerburg

Race-fan

De Steam versie van FSX komt op 18 december uit met Windows 8.1 support en multiplayer. Nieuw verkoopkanaal, misschien makkelijker voor mensen om het spel te ontdekken en om er aan te komen: http://www.pcpilot.net/vi...&t=0&s=0&sO=both&p=1&i=10

Als PDMG door komt met hun P3D add-ons (voor een semi-redelijke prijs), dan zal ik FSX echter definitief deinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

8 a 9 jaar oude flight sim, no thanks. Ik wacht echter op P3D 64 bit dan is er pas wat veranderd voorlopig met de 32 bit versie spelen met A320/1 en Majestic Q400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Weten jullie of er ergens een mooie plek is om veel missions te vinden van de simdirector in p3d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KenVerburg schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:03:
De Steam versie van FSX komt op 18 december uit met Windows 8.1 support en multiplayer. Nieuw verkoopkanaal, misschien makkelijker voor mensen om het spel te ontdekken en om er aan te komen: http://www.pcpilot.net/vi...&t=0&s=0&sO=both&p=1&i=10

Als PDMG door komt met hun P3D add-ons (voor een semi-redelijke prijs), dan zal ik FSX echter definitief deinstalleren.
hopelijk een beetje vriendschappelijk prijsje van 10 euro zou mooi zijn , maar ik denk zelf weer 30 a 40 euro dat je moet gaan neer leggen ..
en zou eens willen meten hoe het met de addons zit

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:49

KenVerburg

Race-fan

Lijkt er op dat we voorlopig geen PMDG vliegtuigen in P3D hoeven te verwachten:
Gents-

It is a very serious license violation. So much so, that our licensing partners have questioned whether we are acting agressively enough to protect their interest in the equation- and this has essentially put forward motion toward the P3D platform on hold.

We have had to take action against a few folks who were violating the license agreement- and unfortunately we are spending a rather tidy sum in the "Legal" expense account handling a bunch more.

Leave it to a few to kill the fun for everyone except the lawyers...
als reactie op de vraag
Isn't it a license violation to fly the NGX in P3D? Or has this been changed?
Via: http://forum.avsim.net/to...ar3d/page-14#entry3133705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Yay, ik kill de fun voor anderen :). Laat even buiten beschouwing dat hun EULA enkel in de VS legaal is...

Het is gewoon de vloek van een officieel gelicenseerd product. Als ze geen deal met Boeing hadden hadden ze de addon zo naar P3D over kunnen zetten, geen gedonder. Maar dan hadden ze ook niet zo'n accurate simulatie kunnen maken. Elk voordeel heb z'n nadeel :P. Om dit dan af te schuiven op enthousiaste gebruikers, tja...

Als je ze voor FSX hebt... De NGX, Queen en Jetstream werken in P3D ;).
Pagina: 1 ... 52 ... 100 Laatste