In mijn 'Ongewenst' mapje vond ik dit
You admitted in your post that your pirated a Just Flight aircraft. Pirating is not condoned under any circumstances. I'm wondering how many other products you have pirated. You have been banned permanently.
En als reactie op mijn eerste mail kreeg ik dit
You were banned permanently from AVSIM. You admitted to pirating a Just Flight product which is against the AVSIM Terms of Service. We do not condone pirating for any reason (your reason was to check out the software before purchasing). Since you do use pirated software to “just see if the product is worth purchasing”, you most likely are using pirated software that works well on your system. Pirating websites cost you and me more money when we purchase products and this is why AVSIM has a very strict policy on anyone using pirated software for any purpose.
Ik vind het een overtrokken reactie en het schetst voor mij wederom het beeld van de gemiddelde Amerikaan. Had op z'n minst een waarschuwing gegeven of een week ban ofzo
Nee "OMGOMGOMGOMG, protection this, protection that, bladibla!! OMG" is veel logischer/menselijker
EDIT:
Genoeg gezaniked. Screenshots! (uiteraard allemaal 100% legaal

) U ziet hier de FSX-default Maule Orion, de PMDG 737NGX,
de Aerosoft Diamond Katana DA20-100, OpusFSX en NL2000
1) Ondergaande zon met de Maule Orion
2)
3)
4) 737NG boven
Groenlo. Groenlo was vroeger een vestingstad, te zien aan de stervormige gracht die om het centrum heen ligt. Een goeie 10km verderop zijn ooit de restanten van een
kamp gevonden, van de tegenstander. De wallen die om deze vesting heen lagen zijn opnieuw opgebouwd een paar jaar geleden en het moet nu een toeristische trekpleister voorstellen. Er schijnen meer van die kampen te zijn geweest rondom Groenlo, maar daar is geloof ik nooit iets van gevonden.
Meer over Groenlo hier.
5) 737NG op de grens Nederland/Duitsland
6) En een oude die ik nog tegen kwam
7) Oh, wat leuk, al m'n oude screenshots weer eens doorpluizen, kom ik dit plaatje tegen
Oh crap, 2.6GB aan FSX screenshots heb ik ondertussen al bij elkaar
Waarmee verkleinen jullie meerdere screenshots tegelijk? Ik gebruik voor foto's altijd Bordermaker, maar FSX poept er .BMP's uit en daar kan Bordermaker niks mee. Ik heb deze nu handmatig verkleind met Paint (

) : Resize met 50% en dan Opslaan Als .png
[
Voor 63% gewijzigd door
FastFred op 29-04-2014 22:58
]