Nou, niet iedereen, hoor...! Ik niet, in ieder geval. Neem inderdaad ff de guide van Kosta door. Ik gebruik zelf ALLEEN de Bufferpools tweak (ik heb 'm op 0).
FastFred schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:13:
Een snelle processor is ook niet alles hoor. Ik heb voor mijn laatste upgrade gekozen voor een i5 4670. Die clocked op 3.4Ghz, maar kan met Turboboost naar 3.8Ghz en aangezien FSX toch maar 1 core écht gebruikt tikt ie effectief op 3.8Ghz tijdens FSX.
Wat Pascallio zegt: hoger is echt beter. Ik heb mijn i5 2500K al sinds ik 'm heb op 4.5 GHz lopen (stock is 3.3 GHz) echt, dat merk je! Ik lees regelmatig dat FSX pas echt een beetje in z'n sas begint te komen met 4.0 GHz.
Wat vinden jullie trouwens van mijn paint? Het is geen bijzondere paint, het is zelfs een redelijk standaard geval, maar dit was een van de weinige C172R's die op dit moment in Noorwegen vliegt en omdat ik altijd aar vlieg, vond ik het leuk 'm na te maken. Ik heb trouwens ELK streepje zo nauwkeurig mogelijk gekopieerd...! Een van de A2A C172R's heeft een paar van die strepen (niet allemaal) maar die hebben gewoon maar wat gestreept zodat het er op lijkt, maar bij mij zit elk streepje op z'n plek.
(Hoezo neurotisch...) Klik voor de big pic! En vergelijk elk streepje maar met een origineel (legio te vinden via Google).
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 19-09-2013 20:31
]