• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 12:35
Verrry, very nice! Prachtig hoor. Ik moet zeggen dat de A2A c172 me ook steeds meer begint te bekoren. Kon eerst niet wennen maar hoe meer ik vlieg hoe echter het voelt. Komt door de A2A Spitfire gewoon, mijn favo.

Welke textures gebruik je van REX?

Verwijderd

Ik gebruik van REX alléén maar het volgende:

Sky: Graceful Rising (OD), Testing Testing (OD), REX Natural Dusk
Cloud: 21/Strato Cumulus, 32/Alto Cumulus HD Enabled

Bij de opties heb ik alle andere dingen dus helemaal uitgezet. En ik heb alles ook op een resolutie van 512: ik hou niet zo van HD wolken etc. Ik heb trouwens in OpusFSX cirrus clouds uitgezet dus die 32/Alto Cumulus HD Enabled zou je ook nog uit mijn lijstje kunnen schrappen. ;)
Ik gebruik bovenstaande skies and clouds al 'eeuwen' en ze bevallen me prima onder alle omstandigheden: oogt realistisch en niet te 'overdone'.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2013 12:33 ]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb alleen nog nooit zulke laag hangende wolken/mist gehad dat zou ik zo graag eens willen zien.

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:10
Ik heb altijd last van shimmering bij die laag hangende bewolking icm bergen. Verder mooie ziet het er mooi uit J van E. DX10 toevallig?

• Ircghost

Ircghost

Kent iemand trouwens dit al? Visuele weergave + info van al je vluchten bij ivao etc, ik ga het eens proberen; http://www.flightcapture.net

Verwijderd

Remco Tr schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:18:
Ik heb altijd last van shimmering bij die laag hangende bewolking icm bergen. Verder mooie ziet het er mooi uit J van E. DX10 toevallig?
De laatste 5 shots zijn DX10, de eerste 4 DX9. Ik switch nog regelmatig om te kijken want nou ECHT beter werkt... Ben er nog niet helemaal uit. Nadat ik een weekje DX10 had gebruikt ging ik weer naar DX9 omdat ik de tooltips miste: ik had toen al snel het idee dat het wat meer stotterde in DX9. Dus ging ik na een paar dagen weer naar DX10 maar toen had ik toch ook gewoon wat stotters... Hangt natuurlijk ook helemaal af van het weer: toen ik eerst met DX10 vloog, was het weer helder en mooi maar de laatste dagen is het grijs en koud. Ik ga nu eens testen wat er gebeurt als ik met DX10 diverse extra opties aanzet (bloom, sun flare, meer wolken, meer AI).

• Ircghost

Ircghost

Maar J van E hoe krijg je die laag hangende bewolking? Heb je daar nog speciale presets voor of heb je gewoon geluk met het weer?

Verwijderd

Ircghost schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:18:
Maar J van E hoe krijg je die laag hangende bewolking? Heb je daar nog speciale presets voor of heb je gewoon geluk met het weer?
Gewoon geluk met het weer! Ik start OpusFSX op, vervolgens FSX en ik zie vanzelf wel wat het weer is. Soms is het dodelijk saai en soms is het spectaculair. De laatste dagen is het echt schitterend weer in Noorwegen. Nou ja, voor virtuele vluchten dan... ;)

Ik heb JAREN zonder weather engine gevlogen... ZONDE!!! Het weer is ZO ontzettend belangrijk voor een complete ervaring!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 15:06
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:25:
Ik heb JAREN zonder weather engine gevlogen... ZONDE!!! Het weer is ZO ontzettend belangrijk voor een complete ervaring!
Dingen die J van E doet als hij opgewonden is
  • Screenshots
  • Anderen vertellen erover
  • Doen alsof het een 1e levensbehoefte is
  • ZOMAAR woorden in HOOFDLETTERS schrijven
Nofi, gewoon een observatie :>

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Verwijderd

:P

• Remco Tr
BeefHazard schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:39:
[...]

• Screenshots
Nofi, gewoon een observatie :>
_/-\o_

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Seattle naar Guangzhou Baiyun International Airport

FEDEX. 777-200

Alles prima verlopen zelfs de automatische step climbs. Begon op 32000ft en 500 mijl voor ZGGG de laatste step climb naar 40000ft. +/- 5500 NM en natuurlijk gebruik gemaakt van de auto 4x cruise snelheid.

Route:
KSEA OLM J54 TOU J523 YZP TR19 FRIED J804R MDO J179 SMA B932 KIVAK G349 MARCC G583 BALUB B804 GIRAN B962 DITOR B233 NULAR B467 TENAS A586 CJU Z82 PANSI Y711 PONIK A593 PUD A599 WYN W18 NOMAR ZGGG

Daglicht bij vertrek
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZY9qZ0wIpjenLlLE0MwNKkK9/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MmwEjWipyoLZy1OaqCVJJ91C/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WEs8UNm2u0i8QBVLYsFvBU8T/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eR3FyJ51NZK6vNupzDEsAcc0/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TRH2FxfWNRpVpqvhYfZN4WUB/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DgQEebIAiJudjQqQCKMwUsVv/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UK0np3PtwJZyREhrPFTPelwn/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door Badtothebone op 14-09-2013 21:02 ]

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:30
Erg mooi, zit nu wel erg te twijfelen om de T7 aan te schaffen, ben alleen bang dat ik dan de 737 niet meer pak, terwijl ik daar nog lang niet klaar mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 12:19
@badtothebone: geen last van OOM's?

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

weststar schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:23:
@badtothebone: geen last van OOM's?
Nee geen last van. Draai Windows 7 64 bit en ik heb wel wat tips uit de documentatie gebruikt zoals ongebruikte scenery uitzetten bijvoorbeeld Afrika en Zuid Amerika waar ik weing vluchten mee doen. AI Traffic ook op 50% gezet wat ruim voldoende is. Eerlijk gezegd is de T7 een beetje saai in vergelijking met de 737NGX omdat veel dingen geautomatiseerd zijn maar het vliegt heerlijk. Je kan makkelijk korte vluchten maken en als je system failures aanzet heb je genoeg te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 12:19
Badtothebone schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:40:
[...]

Nee geen last van. Draai Windows 7 64 bit en ik heb wel wat tips uit de documentatie gebruikt zoals ongebruikte scenery uitzetten bijvoorbeeld Afrika en Zuid Amerika waar ik weing vluchten mee doen. AI Traffic ook op 50% gezet wat ruim voldoende is. Eerlijk gezegd is de T7 een beetje saai in vergelijking met de 737NGX omdat veel dingen geautomatiseerd zijn maar het vliegt heerlijk. Je kan makkelijk korte vluchten maken en als je system failures aanzet heb je genoeg te doen :)
idd, ik heb dezelfde tips gebruikt en blijf nu ook zonder OOM's. Wel opvallend is dat het bij de freighters nooit voorkwam, maar wel bij de pax versies....

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Waarom de A2A C172 gebruiken als je het ook in het echt kunt doen :D . Eindelijk me verjaardags cadeau van vorig jaar oktober kunnen volbrengen. Vorige keer werd het afgezegd wegens slecht weer.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QyFOhpuyGNM]
Heb zelf vanaf ong. 10:00 tot vlak voor final kunnen vliegen. Het terug taxieen is ook mijn werk :)

PS, De A2A C172 is nu wel geinstalleerd, gewoon een pracht toestel. :P

[ Voor 8% gewijzigd door SgtPoen op 15-09-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nice, harstikke leuk man! :)

--
Mijn vluchtje van Weeze naar Zurich. Niks bijzonders maar alles ging goed dus ik was blij, had even een screen gemaakt :P.

EDLV-LSZH on 737-200

[ Voor 15% gewijzigd door Ircghost op 15-09-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ircghost schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:46:

--
Mijn vluchtje van Weeze naar Zurich. Niks bijzonders maar alles ging goed dus ik was blij, had even een screen gemaakt :P.

[afbeelding]
Mooi scenery! Wel klein hoor die 737 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtPoen schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:38:
Waarom de A2A C172 gebruiken als je het ook in het echt kunt doen :D . Eindelijk me verjaardags cadeau van vorig jaar oktober kunnen volbrengen. Vorige keer werd het afgezegd wegens slecht weer.

[video]
Heb zelf vanaf ong. 10:00 tot vlak voor final kunnen vliegen. Het terug taxieen is ook mijn werk :)

Wow, dat zal vast erg tof geweest zijn! :)

---

Ik heb me nog steeds in kunnen houden wat betreft het kopen van de 777 en hou nog goed vol. Maar het voelt een beetje als het tegengaan van de zwaartekracht, uiteindelijk verlies je het toch.

Als volgende week de definitieve DX10 fixer uit komt ga ik de 777 ook maar halen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtPoen schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:38:

[video]

GAAF! En wat een smoothe landing, trouwens!!! Nu zal het NOG leuker zijn om met de C172 in FSX te vliegen, lijkt me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Screenshots
Het klopt echt _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Remco Tr op 15-09-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Badtothebone schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:48:
[...]

Mooi scenery! Wel klein hoor die 737 :P
Niet zo hè, ben trots op mijn kleine kistje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Remco Tr schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:17:
  • Screenshots
Het klopt echt _/-\o_
Volgens mij heb ik iets geschreven dat terugkeert na iedere post van J van E :')

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Ircghost schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:46:

--

[afbeelding]
Jaa, kiek em gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco Tr schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:17:
  • Screenshots
Het klopt echt _/-\o_
}:O
BeefHazard schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:24:
[...]

Volgens mij heb ik iets geschreven dat terugkeert na iedere post van J van E :')
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ben voor mijn IVAO IVAP tentamen geslaagd, woei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:57
Iemand hier toevallig iets gehoord over de PMDG DC-6?

Op Avsim weten ze het ook niet meer

[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 16-09-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Stukje over ActiveSky;

According to HiFi Simulations a new version of ActivSky is due to be announced.

Official Announcement -

“Since we started developing the original Active Sky back in 2001, we have constantly worked on providing new features and new levels of realism. Over the past 12 years, we've released new versions of Active Sky on average of every 1.5 years. Our last product release was Active Sky 2012, released in late 2011. Soon, a brand new version will be announced.

This new version will be a departure from anything we've ever done before. The limitations we've faced, all the problems with sim depiction and bugs, will soon be a thing of the past. We have managed complete control of the weather environment WITHOUT COMPROMISE. Totally accurate weather depiction, fully overcast skies without gaps, completely smooth transitions and totally accurate winds aloft are coming. You won't have to pick a "depiction mode" and compromise between correct cloud display and accurate smooth winds aloft. You can have it all, all the time. This unprecedented level of accuracy and smoothness of the weather environment is made possible by breakthroughs we have been working on for quite a while. And, this is just the tip of the iceberg. Many more innovations and new features are included to increase the level of realism beyond anything you've seen before.

In development for almost 3 years, this next version will be a completely new experience, finally enabling our vision of realistic weather simulation that we've sought since the beginning.

We will be announcing this product and a full feature list the the coming days. Stay tuned!”

Damian Clark
President and Lead Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, dat is alweer drie weken geleden gepost: nog niets gehoord van de beloofde verdere info in de dagen erna. Ze zullen vast wel met wat leuks komen maar het is ook een soort van alles of niets poging om de uitloop naar OpusFSX en FSGRW een halt toe te roepen. Ben erg benieuwd hoe ver ze echt zijn met dit product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Bericht van AoA!

777 Training Release Imminent
This is a short message to alert you 777 drivers. Over the past 2 weeks, we have been working around the clock to finish our training packages. Release is now imminent, and we're expecting to release the training within the next 24 hours. Final details, output and testing are being completed now.

That's it for now. We have a lot to prepare, and we CANNOT WAIT to show you the training. This is the most complete training we've had this close to an aircraft release in the history of Angle of Attack. We think you guys will love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Die gasten mailen vaak trouwens, heb minstens 1 mail per dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Wieee o wieee.. kan mij vertellen welk kist dit is ?

http://s1.directupload.net/images/130916/5zot2feo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 12:35
van Milton Shupe, origineel FS2004.
FSX port over: http://www.fs-freeware.ne...t-over-dehavilland-dash-7

Verwijderd

De meesten zullen het inmiddels al weten, maar de mensen van AoA hebben hun 777 training gebruiksklaar: http://www.flyaoamedia.com/777-training/

• SgtPoen
Heb al een deel groundwork erop zitten :)

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Week of twee terug FSX ook maar weer eens uit de kast gehaald.

Vorige week begonnen met de PMDG 737, erg mooi toestel. Het enige waar ik me gruwelijk aan stoor is de FPS in de virtual cockpit, die is met 8-12FPS echt dramatisch.
Ik heb verder nog geen enkele addons geinstalleerd maar heb natuurlijk wel wat basic tweaks zoals iedereen die heeft (o.a FFT, autogen-settings etc) uitgevoerd.
Met nVidia Inspector heb ik de antialiasing-instellingen al teruggezet naar 4x wat een winst van zo'n 5FPS opleverde.

In andere (default) toestellen en in de externe views haal ik de 25/25 (gelocked) FPS met gemak.

Het systeem wat ik heb is niet denderend nieuw maar volgens mij goed genoeg om FSX vlot te kunnen draaien; Intel Q9450, 8GB RAM, 2x 160GB SATA RAID1, EVGA 8800GT (512MB).

Kan er sprake zijn van een performance issue of zeik ik om niks?

• Remco Tr
Pingelmonster schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:21:

Vorige week begonnen met de PMDG 737, erg mooi toestel. Het enige waar ik me gruwelijk aan stoor is de FPS in de virtual cockpit, die is met 8-12FPS echt dramatisch.
Ik heb verder nog geen enkele addons geinstalleerd maar heb natuurlijk wel wat basic tweaks zoals iedereen die heeft (o.a FFT, autogen-settings etc) uitgevoerd.
Met nVidia Inspector heb ik de antialiasing-instellingen al teruggezet naar 4x wat een winst van zo'n 5FPS opleverde.

In andere (default) toestellen en in de externe views haal ik de 25/25 (gelocked) FPS met gemak.

Het systeem wat ik heb is niet denderend nieuw maar volgens mij goed genoeg om FSX vlot te kunnen draaien; Intel Q9450, 8GB RAM, 2x 160GB SATA RAID1, EVGA 8800GT (512MB).

loop deze eens na voor de zekerheid. http://kostasfsworld.word...tware-and-hardware-guide/

Verwijderd

Mijn vorige systeem was een vergelijkbaar systeem. Geen luxe, maar het moet inderdaad wèl kunnen. Daarvoor moet je echter wel genoegen nemen met wat lagere settings, vrees ik. Lage kwaliteit VC textures (hoewel dat erg zonde is bij PMDG) zal al een verschil maken, bijvoorbeeld. Zet ook de FPS van de PMDG instrumenten eens lager (in te stellen in de FMC via Menu -> Performance).

• FastFred

Hoog tijd voor een upgrade dus ;) Een processor met flink veel gigahertzen aanschaffen of die Q9450 flink op z'n staart trappen en de videokaart vervangen door iets van de 21e eeuw :P

Want 8 tot 12 fps in de Virtual Cockpit is wel dramatisch inderdaad, ik doe alles in de Virtual Cockpit en heb op drukke vliegvelden zo'n 13 a 14 fps, in de lucht (alles boven 3000ft) 20fps of meer.

En speel eens met de fps limiter die IN FSX ZIT. Ik had 'm eerst op 30 staan, dan tikt ie tijdens het vliegen op hoogte wel netjes de 30 aan, maar geeft bij lagere fps al snel stotters. Ik heb sinds kort de frame limiter op 20 staan, en dan heb ik wel maximaal maar 20fps, maar draait het bij 8fps (op grote vliegvelden) nog steeds vloeiend :)

• SgtPoen
ik had ergens gelezen dat het beter is om de ingame limiter op unlimited te zetten?

• Ircghost

Ircghost

Als je inderdaad voor nieuwe hardware gaait focus dan in principe bijna volledig op een betere CPU indien je geen andere spellen speelt, dat is in principe het enige wat FSX nodig heeft. En dan vooral op een processor die flink what Ghz heeft per core (dus bij wijze van liever 2*4ghz dan 4*2ghz)

--
@SgtPoen, ja dat is beter als je een externe limiter erbij gebruikt. Doe je dat niet dan kun je hem beter iets lager zetten. Dat is tenminste mijn ervaring.

[ Voor 21% gewijzigd door Ircghost op 19-09-2013 16:08 ]

• FastFred
Een snelle processor is ook niet alles hoor. Ik heb voor mijn laatste upgrade gekozen voor een i5 4670. Die clocked op 3.4Ghz, maar kan met Turboboost naar 3.8Ghz en aangezien FSX toch maar 1 core écht gebruikt tikt ie effectief op 3.8Ghz tijdens FSX.

Ik heb extra een cpu genomen die stock al een relatief hoge clocksnelheid heeft, omdat ik slechte ervaringen heb met overclocken wat betreft stabiliteit.

Mijn punt is, ik heb tijdens die laatste upgrade mijn GTX560 1GB behouden en ik kan toch wel merken dat ik nu tegen de limiet van dat ding aan loop tijdens FSX. De volgende upgrade gaat dan ook een nieuwe voeding (na bijna 6 jaar) en een flink snellere videokaart worden

Verwijderd

FastFred, ik heb in de loop der tijd een flink aantal tweakguides voor FSX gelezen, en volgens mij zijn de meeste auteurs het erover eens dat een CPU overclock bijna noodzakelijk is voor een hoge performance in FSX. In de AVSIM guide staat letterlijk: "Given that most CPU's run at 3.2 - 4.2 GHz, overclocking is almost a must if we want some decent FSX experience...".

Zelf heb ik de afgelopen weken, mede door de release van de T7 natuurlijk :), mijn I5 2500K overgeclocked. En ik moet zeggen, ik merk aantoonbaar verschil. Veel meer verschil dan bijvoorbeeld een GPU upgrade (die ik ook regelmatig heb toegepast). En ik zit 'pas' op 4.2 GHz. Wat dat betreft zou ik voor FSX dus altijd een Sandy Bridge CPU adviseren, aangezien deze -zelfs voor een noob als ik- extreem makkelijk over te clocken zijn.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik draai met m'n 4670K Haswell op stock toch prima tussen de 25-30fps soepel, met een limiet van 30 ingesteld. Overclocken is niet perse noodzakelijk :). Maar met een Q9450 is het wel noodzakelijk, haha.

Verwijderd

maar heb natuurlijk wel wat basic tweaks zoals iedereen die heeft (o.a FFT, autogen-settings etc) uitgevoerd.
Nou, niet iedereen, hoor...! Ik niet, in ieder geval. Neem inderdaad ff de guide van Kosta door. Ik gebruik zelf ALLEEN de Bufferpools tweak (ik heb 'm op 0).
FastFred schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:13:
Een snelle processor is ook niet alles hoor. Ik heb voor mijn laatste upgrade gekozen voor een i5 4670. Die clocked op 3.4Ghz, maar kan met Turboboost naar 3.8Ghz en aangezien FSX toch maar 1 core écht gebruikt tikt ie effectief op 3.8Ghz tijdens FSX.
Wat Pascallio zegt: hoger is echt beter. Ik heb mijn i5 2500K al sinds ik 'm heb op 4.5 GHz lopen (stock is 3.3 GHz) echt, dat merk je! Ik lees regelmatig dat FSX pas echt een beetje in z'n sas begint te komen met 4.0 GHz.

Wat vinden jullie trouwens van mijn paint? Het is geen bijzondere paint, het is zelfs een redelijk standaard geval, maar dit was een van de weinige C172R's die op dit moment in Noorwegen vliegt en omdat ik altijd aar vlieg, vond ik het leuk 'm na te maken. Ik heb trouwens ELK streepje zo nauwkeurig mogelijk gekopieerd...! Een van de A2A C172R's heeft een paar van die strepen (niet allemaal) maar die hebben gewoon maar wat gestreept zodat het er op lijkt, maar bij mij zit elk streepje op z'n plek. (Hoezo neurotisch...) Klik voor de big pic! En vergelijk elk streepje maar met een origineel (legio te vinden via Google).

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2847/9822218876_1e78ca1ac1_z.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2013 20:31 ]

• Ircghost

Ircghost

Ziet er echt goed uit!

• BeefHazard
Doe je goed, jammer alleen dat 'ie niet echt anti-aliased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DX10 Fixer is uit en het kost E23,76
Voor mij een must als vroege DX10 adept, alleen al omdat nu al mijn addon airports dan ook 's nachts werken (incl. Aerosoft Amsterdam X voor zover ik weet) en de FTX global lights het doen.
Morgen ga ik 'm downloaden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2013 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
BeefHazard schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:58:
??

Als je de uiteinden van die strepen bedoeld, dat hoort gewoon zo

Afbeeldingslocatie: http://i131.photobucket.com/albums/p287/BoeingC17/DSCF9625.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
FastFred schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:03:
[...]

??

Als je de uiteinden van die strepen bedoeld, dat hoort gewoon zo

[afbeelding]
Grappig :p
Wilde al iets zeggen over de gfx, vroeg me af of het DX10 is... Bedacht met toen dat het een echte foto is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
BeefHazard schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:14:
[...]

Grappig :p
Wilde al iets zeggen over de gfx, vroeg me af of het DX10 is... Bedacht met toen dat het een echte foto is :')
Wat als ik je vertel dat dat een screenshot van gisteravond is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeefHazard schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:58:
Komt denk ik doordat ik' m geresized had... Zal eens kijken of dat beter kan.

Ik vind die DX10 fixer wel errug duur, hoor... Beetje belachelijk, vooral omdat veel fixes gratis te downloaden zijn. Ik wacht eerst de reacties af wat betreft de nieuwe fixes. En ik zie trouwens dat tooltips niet gefixed zijn, wat ik ook wel mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:57:
[...]

Komt denk ik doordat ik' m geresized had... Zal eens kijken of dat beter kan.

Ik vind die DX10 fixer wel errug duur, hoor... Beetje belachelijk, vooral omdat veel fixes gratis te downloaden zijn. Ik wacht eerst de reacties af wat betreft de nieuwe fixes. En ik zie trouwens dat tooltips niet gefixed zijn, wat ik ook wel mis.
Tooltips? Iedereen heeft het steeds over realisme en immersion en dan wil jij tooltips? :P

Ik heb piloten IRL nooit horen klagen dat ze geen tooltips hebben in de cockpit, die moeten ook alles van analoge metertjes aflezen en zij behoren ook zeker te weten wat welke knop doet.

Waarom heb je tooltips nodig dan? Ik vlieg al meer dan een jaar met DX10 en heb de tooltips nooit gemist.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:36:
[...]

Tooltips? Iedereen heeft het steeds over realisme en immersion en dan wil jij tooltips? :P

Ik heb piloten IRL nooit horen klagen dat ze geen tooltips hebben in de cockpit, die moeten ook alles van analoge metertjes aflezen en zij behoren ook zeker te weten wat welke knop doet.

Waarom heb je tooltips nodig dan? Ik vlieg al meer dan een jaar met DX10 en heb de tooltips nooit gemist.
Laat toch iemand in zijn/haar waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:01:
[...]

Laat toch iemand in zijn/haar waarde
Eh, hè :?

Ik had geen idee dat mijn post als beledigend kon worden ervaren en dat was ook zeker niet de bedoeling uiteraard.

Ik ken JvanE al langer van hier en AVSim, en ik weet dat hij net als ik een sucker is voor immersion. Dus mijn vragen zijn gewoon serieus bedoeld!
Dankzij hem heb ik in MS Flight die pointer weg kunnen halen die gewoon als een soort pijl in je scherm stond zodat je wist waar je heen moest vliegen. En hij heeft me ook geholpen met het leren vliegen met VOR e.d. dus heb totaal de intentie niet om hem niet in zijn waarde te laten.

Maar sorry als ik je gekwetst heb Jeroen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik vond jou post nou niet echt beledigend of wat dan ook hoor Mork ( ? :9 )

Bedoelen jullie met tooltips dat venstertje dat telkens naar voren komt met "Your engines are not running press Ctrl + E to start" en "Your altimeter is set incorrectly" of bedoelen jullie dat "tekst ballonnetje" als je met je cursor boven een schakelaar of knop blijft hangen?

Dat laatste heb ik wel gewoon aanstaan, handig voor in een nieuw toestel dat ik nog niet ken, maar verder gebruik ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, wat een drukte om tooltips! Dank dat je het voor me opneemt, jopie_60, maar ik 'ken' Mork inderdaad langer dan vandaag en ik snap hoe hij het zegt. ;)

Ja, ik heb toch het idee dat je in het echt makkelijker de OBS op een VOR gauge exact op de juiste radiaal kan zetten of bijvoorbeeld de HDG (en dat zijn eigenlijk de enige twee dingen waarvoor ik tooltips gebruik): in FSX is dat wat lastiger te zien en omdat ik momentaal alleen maar navigeer m.b.v. VOR is het toch wel belangrijk dat ik echt op de juiste radiaal vlieg en niet eentje ernaast want dat kan slechte gevolgen hebben als ik naar een vliegveld vlieg waarbij de dichtstbijzijnde VOR op 60 nm staat of zo. En daarom zijn tooltips best handig. Tenminste (zo vind ik) in de A2A C172R. In de Legacy kon ik beter die dingen makkelijker exact afstemmen, maar de A2A C172R gebruikt de irritante default scrollwheel methode die gaat versnellen als je ff wat draait waardoor je binnen no time opeens hele grote stappen zet. En om nu iets exact in te stellen moet ik eerst zitten pielen op aan afgerond getal om vervolgens per tik te tellen naar de gewenste stand want vaak weer fout gaat door die versnelling... Snappie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Tooltips werkt gewoon zolang je maar niet fullscreen draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco Tr schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 19:45:
Tooltips werkt gewoon zolang je maar niet fullscreen draait ;)
Ja, maar dat wil ik wel want dan is de performance beter...

Hier is een beter screenshot van m'n repaint. (Die vorige was ook niet best omdat ik de bmp als 24 bit had opgeslagen i.p.v. 32 bit...) Ik heb nu de originele Air Plains sticker erop gezet (na lang zoeken gevonden) en ik heb zelfs de prop gemaakt zoals 'ie in het echt is, inclusief de McCauley opdruk. :) Ik hou van details. ;) (Heeft iemand alle streepjes al nauwkeurig vergeleken met het origineel? 8) ) Alle kleuren zijn ook wat aangepast, Klik voor de big pic!

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2847/9841630456_bf1288044f_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7413/9841609835_8ec1da2355_c.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Aan performance geen gebrek. Haal 25-30 fps overal met deT7 en de NGX. Snap niet dat jij issues hebt met die simpele cessna.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:03:
[...]

Ja, maar dat wil ik wel want dan is de performance beter...

Hier is een beter screenshot van m'n repaint. (Die vorige was ook niet best omdat ik de bmp als 24 bit had opgeslagen i.p.v. 32 bit...) Ik heb nu de originele Air Plains sticker erop gezet (na lang zoeken gevonden) en ik heb zelfs de prop gemaakt zoals 'ie in het echt is, inclusief de McCauley opdruk. :) Ik hou van details. ;) (Heeft iemand alle streepjes al nauwkeurig vergeleken met het origineel? 8) ) Alle kleuren zijn ook wat aangepast, Klik voor de big pic!

[afbeelding]

[afbeelding]
Goed bezig! _/-\o_ _/-\o_

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:32:
Hahaha, wat een drukte om tooltips! Dank dat je het voor me opneemt, jopie_60, maar ik 'ken' Mork inderdaad langer dan vandaag en ik snap hoe hij het zegt. ;)

Ja, ik heb toch het idee dat je in het echt makkelijker de OBS op een VOR gauge exact op de juiste radiaal kan zetten of bijvoorbeeld de HDG (en dat zijn eigenlijk de enige twee dingen waarvoor ik tooltips gebruik): in FSX is dat wat lastiger te zien en omdat ik momentaal alleen maar navigeer m.b.v. VOR is het toch wel belangrijk dat ik echt op de juiste radiaal vlieg en niet eentje ernaast want dat kan slechte gevolgen hebben als ik naar een vliegveld vlieg waarbij de dichtstbijzijnde VOR op 60 nm staat of zo. En daarom zijn tooltips best handig. Tenminste (zo vind ik) in de A2A C172R. In de Legacy kon ik beter die dingen makkelijker exact afstemmen, maar de A2A C172R gebruikt de irritante default scrollwheel methode die gaat versnellen als je ff wat draait waardoor je binnen no time opeens hele grote stappen zet. En om nu iets exact in te stellen moet ik eerst zitten pielen op aan afgerond getal om vervolgens per tik te tellen naar de gewenste stand want vaak weer fout gaat door die versnelling... Snappie? ;)
Ach, iets anders interpreteren dan was bedoeld is op een forum is snel gebeurd :)

Ja ik snap wat je bedoeld, zeker als je een tijdje buiten VOR bereik moet vliegen.
Maar dan zou ik gewoon goed voor je dial gaan hangen met TrackIR en het proberen af te lezen.
In die situatie zijn die tooltips inderdaad handig, maar ik heb ze serieus nooit gemist. Ik ben al snel naar DX10 overgegaan toen ik vanaf MS Flight naar FSX overstapte, dus had die tooltips meer als herinnering aan Flight.
Dan word je gewoon gedwongen goed je dials af te lezen, brengt ook wat charme met zich mee, vooral in zo'n kleine C172 :P

Verwijderd

Remco Tr schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:15:
Aan performance geen gebrek. Haal 25-30 fps overal met deT7 en de NGX. Snap niet dat jij issues hebt met die simpele cessna.
Fps is prima, totaal geen probleem maar als ik switch tussen fullscreen en windowed mode (en ik heb ook pseudo fullscreen geprobeerd) dan krijg ik 1. iets meer stutters en 2. vsync wil absoluut niet werken, wat ik ook doe. En dat zijn die tooltips me absoluut niet waard. Sommige mensen schijnen geen problemen te hebben om zonder vsync te vliegen maar ik vind dat ontzettend irritant en lelijk. ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 01:17:
Dan word je gewoon gedwongen goed je dials af te lezen, brengt ook wat charme met zich mee, vooral in zo'n kleine C172 :P
Ja, zo probeer ik het ook te bekijken. ;) Het IS natuurlijk realistischer maar ik heb toch een grondige hekel aan die muis acceleratie...
Dank je! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2013 08:36 ]

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:32:
Ja, ik heb toch het idee dat je in het echt makkelijker de OBS op een VOR gauge exact op de juiste radiaal kan zetten of bijvoorbeeld de HDG (en dat zijn eigenlijk de enige twee dingen waarvoor ik tooltips gebruik): in FSX is dat wat lastiger te zien en omdat ik momentaal alleen maar navigeer m.b.v. VOR is het toch wel belangrijk dat ik echt op de juiste radiaal vlieg en niet eentje ernaast want dat kan slechte gevolgen hebben als ik naar een vliegveld vlieg waarbij de dichtstbijzijnde VOR op 60 nm staat of zo.
Valt wel mee hoor, het komt niet zo nauwkeurig. Je kunt hem in het echt vaak ook niet exact op een radiaal afstellen, tenzij je een digitaal venstertje hebt die de course weergeeft. Doorgaans zit je binnen 1 a 2 graden van wat je wilt :P.

En 1 graad er naast zitten op 60nm is dus 1nm naast je bestemming... Als je vanaf daar het veld nog niet kan vinden ;) :P.

• Remco Tr
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 08:35:
[...]

Fps is prima, totaal geen probleem maar als ik switch tussen fullscreen en windowed mode (en ik heb ook pseudo fullscreen geprobeerd) dan krijg ik 1. iets meer stutters en 2. vsync wil absoluut niet werken, wat ik ook doe. En dat zijn die tooltips me absoluut niet waard. Sommige mensen schijnen geen problemen te hebben om zonder vsync te vliegen maar ik vind dat ontzettend irritant en lelijk. ;)
Ik draai FFT op 0.22 verder alles ingesteld zoals in de avsim guide.

Neem aan dat je dit geprobeerd hebt voor vsync.

http://forum.avsim.net/to...-vsync-fix-windowed-mode/

Het gene waarom het bij mij pas naar 2 keer lukte was dat de lijn die je toevoegd aan fsuipc.ini niet klopt.
De mijne is

[Programs]
Run1=HIDE,D:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\Modules\fsx.bat

Tevens kan je dat bat bestandje ook standalone checken dan weet je dat dat iig werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Remco Tr op 21-09-2013 11:14 ]

Verwijderd

Propane schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 09:59:
[...]
Valt wel mee hoor, het komt niet zo nauwkeurig. Je kunt hem in het echt vaak ook niet exact op een radiaal afstellen, tenzij je een digitaal venstertje hebt die de course weergeeft. Doorgaans zit je binnen 1 a 2 graden van wat je wilt :P.

En 1 graad er naast zitten op 60nm is dus 1nm naast je bestemming... Als je vanaf daar het veld nog niet kan vinden ;) :P.
Ah LOL ok, ik zal het eens wat minder precies proberen dan. ;)
Remco Tr schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 11:00:
[...]

Ik draai FFT op 0.22 verder alles ingesteld zoals in de avsim guide.

Neem aan dat je dit geprobeerd hebt voor vsync.

http://forum.avsim.net/to...-vsync-fix-windowed-mode/

Het gene waarom het bij mij pas naar 2 keer lukte was dat de lijn die je toevoegd aan fsuipc.ini niet klopt.
De mijne is

[Programs]
Run1=HIDE,D:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\Modules\fsx.bat

Tevens kan je dat bat bestandje ook standalone checken dan weet je dat dat iig werkt.
Ja, alles geprobeerd. Dat laatste zegt me trouwens niet veel want ik gebruik alleen maar de freeware versie van FSUIPC...

• Remco Tr
Zie je wel wat gebeuren in windows als je dat bat bestandje draait?

• Ircghost

Ircghost

Je hebt ook niet meer nodig dan de freeware versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Zo, net terug van een weekje vakantie. Zie dat ik een hoop gemist heb.
Vanavond maar eens die 777 training van AoA starten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Vandaag bij Groupon €100 voor een uurtje bij FST vliegen. Bij SimFlying voor €109,- al 1,5 uur vliegen. Dat moet je ook maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
BeefHazard schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:42:
Vandaag bij Groupon €100 voor een uurtje bij FST vliegen. Bij SimFlying voor €109,- al 1,5 uur vliegen. Dat moet je ook maar weten.
Verwacht niet teveel van FST.

Was er 2jaar geleden en was best een tegenvaller. Beamer zo slecht afgesteld dat je tijdens de nadering de baan niet eens zag op 6nm. Hoop wat kapot is zoals thrust levers en reversers. Halve overhead wat niet werkt. Engine start moest via keyboard en zo waren er nog een paar dingen.

Maar misschien is het tegenwoordig allemaal verbeterd wie weet. Veel plezier alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een voorpret zal 'ie hebben nu... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:21:
[...]

Wat een voorpret zal 'ie hebben nu... :+
Het kan nu alleen maar meevallen :P

Ze zijn in de tussen tijd verhuist enz dus waarschijnlijk is het verbeterd...
Al met al blijft het natuurlijk een leuke ervaring maar vond deze waarschuwing wel op zn plaats.

[ Voor 11% gewijzigd door Remco Tr op 22-09-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Remco Tr schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:29:
[...]

Verwacht niet teveel van FST.

Was er 2jaar geleden en was best een tegenvaller. Beamer zo slecht afgesteld dat je tijdens de nadering de baan niet eens zag op 6nm. Hoop wat kapot is zoals thrust levers en reversers. Halve overhead wat niet werkt. Engine start moest via keyboard en zo waren er nog een paar dingen.

Maar misschien is het tegenwoordig allemaal verbeterd wie weet. Veel plezier alvast ;)
Wat? Bij SimFlying nooit een probleempje. Eigenaar start altijd de sim op voordat de klanten komen, zodat opstartproblemen geen rol spelen. Hij had namelijk een SSD op een kapotte controller, kreng startte slechts af en toe. Gelukkig was ik daar om de handyman uit te hangen en was ik geen betalende klant, dus dat had ik zo gefixt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Iemand op Avsim heeft een hele mooi Air New Zealand paint gemaakt van de PMDG 777. Weliswaar geen echte omdat Air New Zealand deze versie niet heeft maar desalniettemin een geslaagde repaint dacht ik.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kyz5dgbWLs56iryMkwLcqtUN/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FZdv21vPeO77Af8fJalFIMaP/full.png

Meer info hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ziet er mooi uit, bijzondere paint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik heb bij het zien van die plaatjes maar besloten dat ik die livery 10x niks vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

FastFred schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:23:
Ik heb bij het zien van die plaatjes maar besloten dat ik die livery 10x niks vind...
Het ziet wel mooi uit vind ik op de 300 maar op de 200 is te kort, er moet meer zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:28
Zijn er hier al mensen die positieve ervaringen hebben met de DX10 Fixer van Steve?

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchy88 op 23-09-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Nope, mijn installatie draait momenteel stabiel, afgezien van een geheugenprobleempje 2x per week, maar heb nog geen zin om dat op te lossen.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een nieuw add-on vliegtuig, iets kleins, 2 motoren, denk aan een Beechcraft Baron ofzo. DC-3 van Justflight heb ik even minder legaal geprobeerd, maar vind ik te groot + heb een hekel aan tail-draggers

Ik wil iets dat makkelijker is dan de DC-3, maar groter en sneller dan de Katana 4x, die ik nog steeds geweldig vind, maar te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Beechcraft 4100?

--
p.s. wat heeft FS Dreamteam een vreselijk irritante website, je kunt niet eens al hun producten zien. Ik wilde even kijken of er nog updates waren voor zurich, maar om daar bij te kunnen komen moet ik eerst googlen op fsdt zurich (link is in principe: www.fsdreamteam.com/products_zurich etc.. maar goed als je opzoek bent naar leuke producten van hen ga je het niet vinden.

[ Voor 92% gewijzigd door Ircghost op 23-09-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Dat ding van PMDG? Nee, te ingewikkeld, ik wil er gewoon zoals met de Katana mee kunnen opstijgen en landen en even gauw mee rondvliegen zonder eerst allerlei systemen te moeten inschakelen en weet ik het wat.

Gewoon een lekker ouderwetse verbrandingsmotor, geen turboprop of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

De Carenado King Air C90/B? Daar heb ik altijd veel lol mee, staat zo aan en reageert lekker snel :).

http://www.carenado.com/C...?accion=product&correl=68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Dat ziet er goed uit! Die ga ik vanavond eens nader bekijken en misschien even minder legaal proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Misschien iets te simpel? Piper cub van A2A, natuurlijk wel accusim dan erbij nemen :).
http://www.a2asimulations...oduct_info&products_id=36

[ Voor 13% gewijzigd door SgtPoen op 23-09-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Wat doet dat ding op top? 110kt?

Meh, vliegend kippenhok.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
0.03m :P

Sowieso, met die 777 één keer een beetje teveel je throttles naar voren bewegen tijdens het taxiën en je zit al op 110kt :P

Nog een serieuze vraag over de 777: tijdens het taxiën, gebruiken jullie de linker/rechter throttle individueel tijdens het draaien, dat je dus de buitenste motor gebruikt in een bocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

waarom zou je dat doen? Je hebt toch gewoon nosewheel steering zoals op de 737?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ircghost schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:09:
waarom zou je dat doen? Je hebt toch gewoon nosewheel steering zoals op de 737?
Bekijk maar eens real life filmpjes op youtube, dan zie je de piloot de buitenste motor throttle naar voren draaien, dit helpt tijdens de bocht blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat het helpt snap ik ja, heb het alleen nog niet gezien bij jets.. Ik doe het vaak wel bij de turpo props.

---
Ik weet niet van wie de website: theglasseye.nl is, maar volgens google van R. van .. dus ik naam aan Remco tr. Maar je website is zo sloom dat die nog constant na geladen wordt hier :P.

[ Voor 47% gewijzigd door Ircghost op 23-09-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
FastFred schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:41:
Wat doet dat ding op top? 110kt?

Meh, vliegend kippenhok.... :P
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even terug te komen op FastFred: is de Realair (Turbine) Duke niks voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ga nu Global AI traffic eens proberen, ookal zit ik vaak op IVAO ik vind het vaak zo leeg en te rustig

Net op EHAM gespawned, let niet op hoe katslelijk EHAM eruit ziet (heb daar niks voor, kom er nooit). Liep met de PMDG 737 + 100% GA & A + minimum ground + GSX actief op 22fps.. kan ik mee leven :)

GAIT full EHAM

[ Voor 58% gewijzigd door Ircghost op 24-09-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
En mijn nieuwsgierigheid vraagt zich nu af wat het zonder traffic was (fps)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zal het vanavond even controleren, want zoals ik zei kom ik nooit op EHAM.. maar het is wel belagrijk om te weten inderdaad! (ik denk zelf dat het uitkomt op zo'n 25)

P.s. Er is echt helemaal niks dat je kan aanpassen aan GAIT of wel? Ik kan geen enkel config menu vinden, niet rond de installatie folders of in fsx zelf (behalve dan natuurlijk de sliders)>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Mijn nieuwsgierigheid vraagt zich eigenlijk af wat een 737 daar te zoeken heeft, aan de gate tussen de heavy's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Is er trouwens een manier hoe je ervoor kan zorgen dat je een fatsoenlijke gate aangewezen krijgt van de ATC na het landen? Gisteren landde ik op Dubai Intl, en ik vloog met een 777 van Emirates, krijg ik ergens een E-gate ver weg van de main terminals etc. Ik mag toch aannemen dat Emirates in Dubai op de A/B/C terminals komt, etc.
Pagina: 1 ... 37 ... 100 Laatste