Een leuk begin zou bijvoorbeeld ook al zijn de Diamond Katana 4x van Aerosoft. Ik vind de Piper Cub echt een kut vliegtuig (niet alleen omdat een tail-dragger lastiger landen is enzo), begin dan bijvoorbeeld eerst met de tutorial lessen, met de C172. Installeer NL2000, en ga in de 172 lekker rondvliegen, dingen ontdekken en uitproberen. Je verdiepen in algemene luchtvaart procedures die gebruikt worden in FSX.
Even wat anders. Ik ben van plan om vanavond even wat veranderingen te gaan doen aan mijn FSX setup. Ik vlieg tot nu alleen de PMDG NGX, en heb hiervoor een hardware FMC (aansluiting via VGA), echter gaat dit ten koste van mijn framerate etc. wat ik toch jammer begin te vinden. Tegelijkertijd kan ik geen SweetFX gebruiken, omdat ik 2 schermen aangesloten heb, en dit zijn dus 2 dingen die ervoor zorgen dat ik hierover ben gaan nadenken.
Nu heb ik deze app gevonden: Virtual CDU (iTunes) (Ook op Android beschikbaar) en ik hoor hier alleen maar goede verhalen over. Met deze app kan ik dan toch direct de informatie op de FMC zien en ingeven, en toch maar 1 scherm gebruiken, waardoor ik ook ineens SweetFX etc. kan gaan gebruiken.
Ik zal wel een update plaatsen wanneer ik hier meer info over heb
Nu heb ik deze app gevonden: Virtual CDU (iTunes) (Ook op Android beschikbaar) en ik hoor hier alleen maar goede verhalen over. Met deze app kan ik dan toch direct de informatie op de FMC zien en ingeven, en toch maar 1 scherm gebruiken, waardoor ik ook ineens SweetFX etc. kan gaan gebruiken.
Dank voor de tip zeg! Werkt als een trein hoor. Geen lag, super snel, weer een extra laagje realisme zo. Nu maar hopen dat ze de T7 ook snel gaan ondersteunen.TranceSetter schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 11:25:
**KNIP**
Goed om te horenSpitfire123 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:11:
[...]
Dank voor de tip zeg! Werkt als een trein hoor. Geen lag, super snel, weer een extra laagje realisme zo. Nu maar hopen dat ze de T7 ook snel gaan ondersteunen.
Ik ga nu FSX maar weer eens installeren, en zien hoe de nieuwe Core i5 4670 presteert in vergelijking met mijn oude i5 750. Hopelijk ook wat betere fps met de NGX op grote vliegvelden, eigenlijk de reden waarom ik Rotterdam als basis had en niet Schiphol (plus dat het taxiën een eeuwigheid duurt).
Iemand nog tips voor config tweaks enzo?
Wat er sowiezo in komt
NL2000 (de nieuwe versie, met night textures, die ben ik nu aan het downloaden)
737NGX
Diamond Katana 4X
OpusFSX
Wat er sowiezo in komt
737NGX
Diamond Katana 4X
OpusFSX
ik zou je fsx.cfg even door deze check gooien: FSX.cfg configurator. Voor mij werkt die echt goed.
Ik heb het eigenlijk niet zo op die automatische dingen, ik ga liever zelf een middagje prutsen om het goed te krijgen. Maar bedankt, misschien maar eens proberen, eerst een backup van m'n fsx.cfg maken.
De nieuwe versie van NL2000, ik dacht dat dat v5 zou zijn (die met de night en sneeuw textures). Zelf heb ik nog v4.02, op de website staat v4.04 nu, is dat de juiste? Nevermind, gevonden
De nieuwe versie van NL2000, ik dacht dat dat v5 zou zijn (die met de night en sneeuw textures). Zelf heb ik nog v4.02, op de website staat v4.04 nu, is dat de juiste? Nevermind, gevonden
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 08-08-2013 20:01 ]
Ieder zijn keuze natuurlijk. Je hoeft ook niet de genereerde cfg te gebruiken van die website, maar hij geeft ook tips aan
Verwijderd
Bedankt voor de info verder. ik moest alleen nog even uitzoeken hoe ik de file die ik gekocht had moest downloaden. Er stond bij dat de link na 7 dagen zou verdwijnen.
Ik hoop iedergeval dat ik hem na de tijd ook nog kan downloaden.
Nu moet ik nog even uitzoeken of er ook GPS op dit vliegtuig is en hoe ik dit moet aanzetten.
Ik vlieg meestal wel met een kaartje er bij.
Iedergeval dit gekochte vliegtuig vliegt een stuk beter dan die standaard vliegtuig.
En ik heb de uitbreiding er bij van NL2000 van Friesland wat er ook een stuk beter uit ziet.
Mijn systeem kan het iedergeval makkelijk aan. Ik heb een i7-3770k processor met een gtx660 videokaart.
Op een resolutie van 2560*1440p.
Ik hoop iedergeval dat ik hem na de tijd ook nog kan downloaden.
Nu moet ik nog even uitzoeken of er ook GPS op dit vliegtuig is en hoe ik dit moet aanzetten.
Iedergeval dit gekochte vliegtuig vliegt een stuk beter dan die standaard vliegtuig.
En ik heb de uitbreiding er bij van NL2000 van Friesland wat er ook een stuk beter uit ziet.
Mijn systeem kan het iedergeval makkelijk aan. Ik heb een i7-3770k processor met een gtx660 videokaart.
Op een resolutie van 2560*1440p.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2013 20:15 ]
Uhm, ja. Daar zit geen GPS op
Ja, wel GPS, maar niet zoals je gewend bent met een kaartje zoals met dat navigatiesysteem dat je op de standaard 737 hebt.
Vlieg de tutorial vlucht van Gatwick naar Schiphol maar een keer of 4 a 5 (de eerste keer en waarschijnlijk de tweede keer mislukken toch wel
), dan begin je de basis van dit vliegtuig een beetje te snappen
Oh, en schakel alles eens helemaal uit en probeer dan tot het punt te komen waar je de motoren gestart hebt
Dat duurde bij mij 2 dagen
[miereneuker modus]
- Je hebt op de screenshot je TCAS (Traffic Collision Avoidance System) al niet ingeschakeld
- Je vliegtuig is volledig afgetankt wat waarschijnlijk niet eens nodig is
- De Flight Director staat uitgeschakeld, maar je hebt ook geen vluchtplan ingevoerd, dus dat is niet zo'n ramp
- Last but not least, je vliegt te snel, onder de 10.000 voet maximum snelheid van 250kts
En de echte die-hard simmers hier zullen vast ook nog wel wat ontdekken
[miereneuker modus]
EDIT:
Hmmm, kreeg bij het installeren van Service Pack 1 telkens de foutmelding dat een of ander bestand (uiteraard vergeten te kijken) niet geupdate kon worden omdat er iets aan aangepast was (niet dus). Stuk of 15x die melding gehad, iedere keer op Retry geklikt en hij liep gewoon door ondanks die meldingen. 15x op Retry klikken later 'Service Pack 1 has been installed" en nu is ie zonder problemen SP2 aan het installeren
Vlieg de tutorial vlucht van Gatwick naar Schiphol maar een keer of 4 a 5 (de eerste keer en waarschijnlijk de tweede keer mislukken toch wel
Oh, en schakel alles eens helemaal uit en probeer dan tot het punt te komen waar je de motoren gestart hebt

[miereneuker modus]
- Je hebt op de screenshot je TCAS (Traffic Collision Avoidance System) al niet ingeschakeld
- De Flight Director staat uitgeschakeld, maar je hebt ook geen vluchtplan ingevoerd, dus dat is niet zo'n ramp
- Last but not least, je vliegt te snel, onder de 10.000 voet maximum snelheid van 250kts
[miereneuker modus]
EDIT:
Hmmm, kreeg bij het installeren van Service Pack 1 telkens de foutmelding dat een of ander bestand (uiteraard vergeten te kijken) niet geupdate kon worden omdat er iets aan aangepast was (niet dus). Stuk of 15x die melding gehad, iedere keer op Retry geklikt en hij liep gewoon door ondanks die meldingen. 15x op Retry klikken later 'Service Pack 1 has been installed" en nu is ie zonder problemen SP2 aan het installeren
[ Voor 68% gewijzigd door FastFred op 08-08-2013 20:31 ]
Verwijderd
Ik zal me er nog wel even verder in verdiepen en even wat dingen uittesten.FastFred schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:16:
Uhm, ja. Daar zit geen GPS opJa, wel GPS, maar niet zoals je gewend bent met een kaartje zoals met dat navigatiesysteem dat je op de standaard 737 hebt.
Vlieg de tutorial vlucht van Gatwick naar Schiphol maar een keer of 4 a 5 (de eerste keer en waarschijnlijk de tweede keer mislukken toch wel), dan begin je de basis van dit vliegtuig een beetje te snappen
Oh, en schakel alles eens helemaal uit en probeer dan tot het punt te komen waar je de motoren gestart hebtDat duurde bij mij 2 dagen
[miereneuker modus]
[miereneuker modus]
EDIT:
Iedergeval het kaartje heb ik al terug met een nieuwe outside view aanmaken en dan topdown view.
Zo heb je een extra venster met een kaartje waarop je kunt inzoomen en uitzoomen.
Das geen kaartje, das gewoon een topdown view
En das niet realistisch
Jij telt serieus even 65 euro neer en denkt nog met een kaartje te gaan vliegen? Wauw. Deze kist is niet voor VFR, vooral voor IFR om lijndiensten te vliegen.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Lekkere ben jij... Jij zit hem als eerste naar PMDG te verwijzen snuggere....BeefHazard schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:15:
Jij telt serieus even 65 euro neer en denkt nog met een kaartje te gaan vliegen? Wauw. Deze kist is niet voor VFR, vooral voor IFR om lijndiensten te vliegen.
Kun je toch zelf ook wel bedenken dat dat niet handig is voor iemand die tot dusver enkel default + GPS vliegt
Misschien was hij wel handmatig aan het aanvliegen naar GRONYBeefHazard schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:15:
Lezen voordat je dit soort achterlijke reacties plaatst. Hij vroeg wat realistisch is. Dan antwoord ik NGX. Erbij zeg ik dat dat niet zo makkelijk is als de default 737, de posts onder mij wijden hierover uit. Nu klaar met dit soort idiote posts, met getroll en geflame schiet niemand wat op.Propane schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:53:
[...]
Lekkere ben jij... Jij zit hem als eerste naar PMDG te verwijzen snuggere....
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Iedereen is ooit begonnen met dat ding, dus laat je niet bangmakenVerwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:11:
Bedankt voor de info verder.
[...]
Het is inderdaad handig en zelfs verstandig om eerst de basis dingen van vliegen te snappen door te starten met een single prop, redelijk wat manual flying en landings te doen, en zodoende alvast wat te snappen van de systemen en de verschillende vormen van navigatie.
Maar al snel zo'n jet hebben en er mee vliegen (met de standaard Panel state kun je gewoon gassen en gaan) kan ook juist nieuwgierig maken en dan Youtube video's gaan doen kijken.
En 3000 pagina's doorlezen zou ik zeker niet mee beginnen (en eigenlijk nooit doen). Maar het is een complex geheel die NGX, toch ook zeker leuk om te leren.
Wat betreft GPS heb je die niet met een kaart, maar je gebruikt het wel degelijk voor de positiebepaling op het rechter display. Als je je FMC een beetje leert gebruiken (en dat is wat ingewikkeld in het begin) dan plan je daarin heel je vlucht. Die route zie je dan op dat scherm verschijnen. Als je dan uitzoomt zie je heel de route naar je bestemming met alle waypoints. GPS wordt gebruikt voor positiebepaling, maar het is dus geen TomTom zeg maar
In de eerste post staan heel veel tips. En zie de soft en hardware guide voor settings.FastFred schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:52:
Ik ga nu FSX maar weer eens installeren, en zien hoe de nieuwe Core i5 4670 presteert in vergelijking met mijn oude i5 750. Hopelijk ook wat betere fps met de NGX op grote vliegvelden, eigenlijk de reden waarom ik Rotterdam als basis had en niet Schiphol (plus dat het taxiën een eeuwigheid duurt).
Wat er sowiezo in komt
737NGX
Diamond Katana 4X
OpusFSX
Dit is handig voor al je kaarten wat betreft de vliegvelden in Nederland (gelden 'ook' voor de echte luchtvaart) :
http://www.ais-netherland...AIP/html/index-en-GB.html
Om dan de kaarten (zoals parking, VFR, IFR en ILS routes) te bekijken ga je naar het vliegveld in de lijst, Rotterdam is bijvoorbeeld EHGG. Dan ga je naar charts (in dit geval .24) en dan zie je daar een hele lijst met pdf files die verschillende beschrijvingen hebben. Pak degene die je nodig hebt, en voila
.
http://www.ais-netherland...AIP/html/index-en-GB.html
Om dan de kaarten (zoals parking, VFR, IFR en ILS routes) te bekijken ga je naar het vliegveld in de lijst, Rotterdam is bijvoorbeeld EHGG. Dan ga je naar charts (in dit geval .24) en dan zie je daar een hele lijst met pdf files die verschillende beschrijvingen hebben. Pak degene die je nodig hebt, en voila
Ik ben te moe om met jou in discussie te gaan. Daarnaast ben jij degene die hém flamed, met je "Wauw".... Wat verwacht je als je iemand die alleen default kent een complete kist onder de neus duwt? Want aan zo'n reactie als die van jou op die screenshot heeft hij errrrrruuugggg veel. Maar goed, het zal allemaal wel weerBeefHazard schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 01:34:
[...]
Lezen voordat je dit soort achterlijke reacties plaatst. Hij vroeg wat realistisch is. Dan antwoord ik NGX. Erbij zeg ik dat dat niet zo makkelijk is als de default 737, de posts onder mij wijden hierover uit. Nu klaar met dit soort idiote posts, met getroll en geflame schiet niemand wat op.
@racer005:
Als je de PMDG 737NGX wilt blijven vliegen zou ik eerst even flink de handleiding induiken en even wat filmpjes op Youtube erbij pakken zodat je kunt zien hoe men de displays en dergelijke gebruikt. Een GPS zoals in de standaard 737 zit er niet bij. Je kunt natuurlijk altijd even naar World -> Map gaan in de menu balk.
Het zal het tijdstip zijn waarop je het post, maar Rotterdam is toch echt EHRDIrcghost schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 03:49:
Om dan de kaarten (zoals parking, VFR, IFR en ILS routes) te bekijken ga je naar het vliegveld in de lijst, Rotterdam is bijvoorbeeld EHGG.
Owja haha, EHGG is natuurlijk Eelde. Ik zei dat omdat EHGG mijn standaard thuis is en ik niet echt nadacht.. verder zit ik in Florida dus het tijdstip is normaal (-6 voor jullie), dus dat is jammer genoeg geen excuus haha!
Even klaar met die NGX, tijd voor een 777 ECL preview
.
http://forum.avsim.net/to...review-checklist-please/#
http://forum.avsim.net/to...review-checklist-please/#
Nog even terugkomend op het hele "Virtual CDU" verhaal voor op je tablet: het werkt dus ook met 2 tablets, waarbij er 1e de "Captain CDU/FMC" is en de 2e de "First Officer CDU/FMC".
Dit is gewoon prachtig, en werkt inderdaad erg snel, en is erg overzichtelijk.
Wel een probleempje:
Nu ik weer 1 scherm gebruik, probeer ik SweetFX te gebruiken, maar die laadt niet. Ik heb de files in de FSX folder gezet, maar het werkt gewoon niet. Ook wordt er geen log.log bestand aangemaakt, dus het lijkt erop alsof hij helemaal niets doet.
Iemand een idee?
Dit is gewoon prachtig, en werkt inderdaad erg snel, en is erg overzichtelijk.
Wel een probleempje:
Nu ik weer 1 scherm gebruik, probeer ik SweetFX te gebruiken, maar die laadt niet. Ik heb de files in de FSX folder gezet, maar het werkt gewoon niet. Ook wordt er geen log.log bestand aangemaakt, dus het lijkt erop alsof hij helemaal niets doet.
Iemand een idee?
Staat SweetFX wel "aan"? Je kunt dmv configureerbare buttons de shaders aan- en uitzetten en/of ze reloaden bijvoorbeeld.TranceSetter schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:56:
Wel een probleempje:
En heb je wel een goede sweetfx cfg?
Tip: als basis voor mijn settings heb ik deze gebruikt.
edit: nog een tip: ga op zoek naar een SweetFX configuratie utility. Ik gebruik zelf "FlightFX".
On the fly aanpassen van je settings, de shader in FSX reloaden/ALT-tabb'en en voaila, nieuwe settings zie je meteen.
[ Voor 16% gewijzigd door Spitfire123 op 09-08-2013 13:26 ]
Ik heb de standaard 1.4 versie gedownload, maar zie helemaal niets. Ook niet als ik op scroll lock etc duw.
Ik zal van het weekend meer proberen, maar het lijkt erop dat hij gewoon echt niets doet.
Ik zal van het weekend meer proberen, maar het lijkt erop dat hij gewoon echt niets doet.
Tijdje geleden vloog ik in Asie en las het (vaak saaie) boekje van de luchtvaartmaatschappij.
Dit keer stond er een interessant artikel in over captain Lim die ook een eigen webpage heeft vol vlieg-wetenswaardigheden.
Weliswaar IRL ipv FS maar toch erg leuk! (en aangezien FS 'as real as it gets' is denk ik ook hier wel van toepassing....)
http://askcaptainlim.com/
Dit keer stond er een interessant artikel in over captain Lim die ook een eigen webpage heeft vol vlieg-wetenswaardigheden.
Weliswaar IRL ipv FS maar toch erg leuk! (en aangezien FS 'as real as it gets' is denk ik ook hier wel van toepassing....)
http://askcaptainlim.com/
Vandaag me nieuwe grafische kaart binnen gehad (http://tweakers.net/price...n-double-dissipation.html). Net beetje rondgereden op Schiphol(Aerosoft), aardig wat AI, en ftx global met hoge autogen settings. Zo smooth als boter
. Takeoff was ook helemaal soepel. Exacte FPS heb ik niet, als het goed voelt vindt ik het al mooi
. Had trouwens gelezen dat de 777 wat minder fps gebruikt dan de NGX, dit zou dan komen omdat ze nieuwe technieken en verbeteringen in het toestel hebben gebruikt.
Voorbeeldje van de Autogen:

(Ik had niks ingesteld kwa weer en toestel
)

(Ik had niks ingesteld kwa weer en toestel
[ Voor 32% gewijzigd door SgtPoen op 09-08-2013 19:08 ]
Verwijderd
Tjonge, een Radeon en dan opeens goede prestaties... Ben dan wel erg benieuwd wat je vorige kaart was! Want normaal hebben GPU's geen hele grote invloed op de performance van FSX en al zeker niet AMD kaarten!
Had een 5870, ook wel een bonk van een kaart. Maar het is toch een hele verbetering hoor. Die vorige trok al die autogen echt niet. Heb trouwens ook sinds kort die Ezdok camera, wat is dat een pracht product zeg. Kan niet wachten om dat in de 777 te gebruiken
. Dat shaken van dat beeld in turbulentie etc. is echt geweldig
[ Voor 44% gewijzigd door SgtPoen op 09-08-2013 19:55 ]
Ben dan wel heel benieuwd hoe jij de AA fatsoenlijk hebt gekregen in CCC.
Ik heb nog steeds dat ik niet full screen kan draaien omdat dan mijn beeld constant knippert en de borderlesspatch werkt niet, unlucky me
.
Ik gebruik mijn Track ir nooit in FSX, moet ik de hele tijd me headset opIrcghost schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 20:18:
SgtPoen gebruik jij Ezdok samen met TrackIR?
Zodra ik FSX ga spelen force ik altijd de AA en AF via dat menu bij je iconen rechts onderin, de AA in FSX zelf staat uit.BeefHazard schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 20:24:
Ben dan wel heel benieuwd hoe jij de AA fatsoenlijk hebt gekregen in CCC.
Nog een filmpje, hier is geen payload aanwezig.
[ Voor 17% gewijzigd door SgtPoen op 10-08-2013 12:06 ]
Wat bedoel je met supersmooth, hoeveel FPS minimum, kan je desnoods een link naar je fsx.cfg posten.SgtPoen schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:03:
Vandaag me nieuwe grafische kaart binnen gehad (http://tweakers.net/price...n-double-dissipation.html). Net beetje rondgereden op Schiphol(Aerosoft), aardig wat AI, en ftx global met hoge autogen settings. Zo smooth als boter. Takeoff was ook helemaal soepel. Exacte FPS heb ik niet, als het goed voelt vindt ik het al mooi
. Had trouwens gelezen dat de 777 wat minder fps gebruikt dan de NGX, dit zou dan komen omdat ze nieuwe technieken en verbeteringen in het toestel hebben gebruikt.
[afbeelding]
(Ik had niks ingesteld kwa weer en toestel)
Ik zit hier nu met een minimum van ongeveer 40FPS buiten de bebouwde/beplantte kom, maar na meer autogen bij grote stad/bos zakt het snel naar een minimum van 25FPS, en ik wil graag boven de 30 blijven.
How do you save a random generator ?
Fair enough, ik heb Trackir grotendeels gekocht voor fsx dus ik gebruik het welSgtPoen schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:36:
[...]
Ik gebruik mijn Track ir nooit in FSX, moet ik de hele tijd me headset op, en ik heb het niet echt nodig.
Mijn Fsx geeft sinds gister ineens om de haverklap fatal error crashes, terwijl ik helemaal niks veranderd heb
. Gebeurt zodra ik op Fly klik. Soms komt er ook geen error message maar dan gebeurt er ook helemaal niks, dan moet ik fsx afsluiten via taak beheer. Heb al een nieuwe fsx.cfg geprobeerd en andere video drivers, het mag niet baten.

[ Voor 53% gewijzigd door SgtPoen op 11-08-2013 21:40 ]
Al op andere plekken geprobeerd?SgtPoen schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:13:
Mijn Fsx geeft sinds gister ineens om de haverklap fatal error crashes, terwijl ik helemaal niks veranderd heb. Gebeurt zodra ik op Fly klik. Soms komt er ook geen error message maar dan gebeurt er ook helemaal niks, dan moet ik fsx afsluiten via taak beheer. Heb al een nieuwe fsx.cfg geprobeerd en andere video drivers, het mag niet baten.
Kijk in Event Viewer welke DLL's de schuld krijgen.
Verwijderd
Ik had eerst ook steeds last van fatal crashes.
Ik heb even rondgezocht op internet en gegoogled.
Ze raden je dan aan om een bestand te downloaden dat heet: UIAutomationCore.dll.
Je moet dat dan in de root van je Flight sumulator x zetten.
En ik heb een programma gedownload en geinstaleert dat heet: FSUIPC.
Ik heb na de tijd geen last meer gehad van fatal crashes.
Ik heb even rondgezocht op internet en gegoogled.
Ze raden je dan aan om een bestand te downloaden dat heet: UIAutomationCore.dll.
Je moet dat dan in de root van je Flight sumulator x zetten.
En ik heb een programma gedownload en geinstaleert dat heet: FSUIPC.
Ik heb na de tijd geen last meer gehad van fatal crashes.
Wat racer005 zegt. FSUIPC doet al veel goeds voor CTD's in FSX. Daar heb je trouwens alleen de gratis versie voor nodig. De betaalde versie is ook om toetsaanslagen te mappen aan bepaalde acties in je vliegtuigen etc.
Ik heb de betaalde versie van FSUIPC, die automationcore moet ik even naar kijken.
Edit: Die automationcore staat al in me fsx install. Snap er niks van, enigste wat ik dit weekend gedaan heb is vrijdag die nieuwe GPU erin gezet en de laatste drivers geinstalleerd. Maar ik heb nog een paar keer foutloos gevlogen daarna.
Resultaat event viewer:
fsx.exe
10.0.61637.0
46fadb14
atiumdag.dll
9.14.10.989
51ef10af
c0000005
00037bee
f2c
01ce97723b72f4af
E:\Games\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\fsx.exe
C:\Windows\system32\atiumdag.dll
ddf90d19-0366-11e3-bfef-f46d0498f2a6
Schijnt iets van ATI te zijn
Edit: Die automationcore staat al in me fsx install. Snap er niks van, enigste wat ik dit weekend gedaan heb is vrijdag die nieuwe GPU erin gezet en de laatste drivers geinstalleerd. Maar ik heb nog een paar keer foutloos gevlogen daarna.
Resultaat event viewer:
fsx.exe
10.0.61637.0
46fadb14
atiumdag.dll
9.14.10.989
51ef10af
c0000005
00037bee
f2c
01ce97723b72f4af
E:\Games\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\fsx.exe
C:\Windows\system32\atiumdag.dll
ddf90d19-0366-11e3-bfef-f46d0498f2a6
Schijnt iets van ATI te zijn
[ Voor 95% gewijzigd door SgtPoen op 12-08-2013 17:52 ]
Iedereen met een betaalde versie van FSUIPC moet eens kijken naar dynamic friction. Dit is een Lua script die je toe kan voegen met FSUIPC. Dit script zorgt ervoor dat je meer realistische grip hebt op run en taxiways, en dus niet als een dronke piloot van links naar rechts gaat. Ook bij crosswind landings kan je hem veel beter neerzetten.
Meer info: http://forum.mistymoorings.com/index.php?topic=1498.0
Ook is er een optie voor als je geen geregistreerde FSUIPC hebt.
Meer info: http://forum.mistymoorings.com/index.php?topic=1498.0
Ook is er een optie voor als je geen geregistreerde FSUIPC hebt.
Na CCC volledig te hebben verwijderd en een nieuwe versie te hebben geinstalleerd is mijn probleem weer verholpen, gelijk maar een korte vlucht naar Heathrow gemaakt. Had nog wat tijd op final voor wat screens:

Dank aan de helpende mede vliegers
Hier trouwens nog een leuk PMDG 777 berichtje van een beta tester:
http://forum.avsim.net/to...ingle-engine-performance/

Dank aan de helpende mede vliegers
Hier trouwens nog een leuk PMDG 777 berichtje van een beta tester:
http://forum.avsim.net/to...ingle-engine-performance/
[ Voor 14% gewijzigd door SgtPoen op 12-08-2013 19:59 ]
Verwijderd
Hi all, ik deed een paar jaar geleden vaak FSX en heb het nu weer geinstalleerd op mijn Windows 8 systeem.
Ik kreeg telkes error dat FSX gestopt is met werken. Ik las dat ik hem moest installeren via troubleshooting en als windows 7 software. (stond uitleg op microsoft)... Nou had ik hem dus volledig verwijderd en op die manier weer geinstalleerd. Ik kreeg geen error! Maar toen ik in de lucht zat ging ik bij mn instellingen de textures wat higher doen, toen kreeg ik weer de error. <_<
Kan dat ook komen omdat mijn systeem de higher settings niet aankan? Ik sta er namelijk niet echt meer op te wachten dat ik die error krijg terwijl ik lang vlieg en alles gaat goed.
Ik kreeg telkes error dat FSX gestopt is met werken. Ik las dat ik hem moest installeren via troubleshooting en als windows 7 software. (stond uitleg op microsoft)... Nou had ik hem dus volledig verwijderd en op die manier weer geinstalleerd. Ik kreeg geen error! Maar toen ik in de lucht zat ging ik bij mn instellingen de textures wat higher doen, toen kreeg ik weer de error. <_<
Kan dat ook komen omdat mijn systeem de higher settings niet aankan? Ik sta er namelijk niet echt meer op te wachten dat ik die error krijg terwijl ik lang vlieg en alles gaat goed.
Verwijderd
Post even je event log en of je de oplossingen hierboven al hebt geprobeerd (FSUIPC, UIautomationcore.dll etc.)
Vooral dat laatste is een must, anders crasht FSX inderdaad ja.
Vooral dat laatste is een must, anders crasht FSX inderdaad ja.
Ik zou zelfs zeggen probeer het eerst met FSUIPC (gratis versie), dat is de allerbelangrijkste. Indien je dan nog crashes hebt probeer UIautomationcore.dll in je root van fsx te gooien. Crashed het dan nog steeds reinstalleer je video driver en dan nog steeds geef dan een dump van je crash.
Check de eerste post hier daar staat een hoop info.Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:50:
Hi all, ik deed een paar jaar geleden vaak FSX en heb het nu weer geinstalleerd op mijn Windows 8 systeem.
Verwijderd
Thanks voor reacties. Ik heb FSUIPC gedownload, snap het alleen niet echt helemaal. Als ik mijn settings aanpas in FSX dan crasht die merk ik. Gebeurd namelijk de heletijd, niet 1 keertje.
Verwijderd
een ding was ik nog vergeten te vermelden met de fatal error.
Ik heb Flight simulator x met de compalitibliteit modus te draaien onder windows 7,
zelf heb ik windows 8 op mijn pc te draaien.
Ik heb Flight simulator x met de compalitibliteit modus te draaien onder windows 7,
zelf heb ik windows 8 op mijn pc te draaien.
Verwijderd
Ja, dat klinkt toch echt als de 'menu-bug' waarvoor je UIAutomationCore.dll nodig hebt. Download 'm via deze link:Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:29:
Als ik mijn settings aanpas in FSX dan crasht die merk ik. Gebeurd namelijk de heletijd, niet 1 keertje.
https://dl.dropbox.com/u/...ore.place_in_fsx_root.dll
Rename de dll naar UIAutomationCore.dll en plaats 'm in je FSX directory.
Verwijderd
Thanks ik ga het proberen!Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:45:
[...]
Ja, dat klinkt toch echt als de 'menu-bug' waarvoor je UIAutomationCore.dll nodig hebt. Download 'm via deze link:
https://dl.dropbox.com/u/...ore.place_in_fsx_root.dll
Rename de dll naar UIAutomationCore.dll en plaats 'm in je FSX directory.
EDIT: Ik heb net korte vlucht gedaan van Amsterdam naar Brussel en zonder errors
Trouwens nog een vraag: ik heb net FSPassengers geinstalleerd maar als ik nu fsx opstart staat er dat ik servicepack 1 of 2 nodig heb. Heeft iemand FSPassengers op windows 8?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2013 16:35 ]
Dan installeer je SP 1 en 2 toch? Zonder die is het spel bijna onspeelbaar.
SgtPoen schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:03:
Vandaag me nieuwe grafische kaart binnen gehad (http://tweakers.net/price...n-double-dissipation.html). Net beetje rondgereden op Schiphol(Aerosoft), aardig wat AI, en ftx global met hoge autogen settings. Zo smooth als boter. Takeoff was ook helemaal soepel. Exacte FPS heb ik niet, als het goed voelt vindt ik het al mooi
[afbeelding]
(Ik had niks ingesteld kwa weer en toestel)
dacht altijd dat FSX vrijwel alleen op de CPU leunde en bijna niet op de GPU? en dus dat een dikke videokaart weinig nut had?SgtPoen schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:53:
Had een 5870, ook wel een bonk van een kaart. Maar het is toch een hele verbetering hoor. Die vorige trok al die autogen echt niet. Heb trouwens ook sinds kort die Ezdok camera, wat is dat een pracht product zeg. Kan niet wachten om dat in de 777 te gebruiken. Dat shaken van dat beeld in turbulentie etc. is echt geweldig
Als ik nu m'n oude kaart terug zou stoppen dan word het een slideshow, daar ben ik zeker over. Het is niet zo dat ik speciaal voor FSX een andere kaart heb hoor, die 5870 begon rare kuurtjes te vertonen en op een gegeven moment ben je dat gewoon zat
. Maar ik merk echt performance gain, die 3gb aan VRAM is wellicht wel wat overkill
.
@hierboven. Idd SP1 en SP2 installeren of Acceleration(deze is gelijk aan SP2).
@hierboven. Idd SP1 en SP2 installeren of Acceleration(deze is gelijk aan SP2).
[ Voor 11% gewijzigd door SgtPoen op 13-08-2013 18:40 ]
Lees nou is de start post. Daar staat alle info. Als e dan nog vragen hebt dan helpen we je graag!Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:07:
[...]
Trouwens nog een vraag: ik heb net FSPassengers geinstalleerd maar als ik nu fsx opstart staat er dat ik servicepack 1 of 2 nodig heb. Heeft iemand FSPassengers op windows 8?
Verwijderd
Ow oeps sorry ik zat heletijd te zoeken naar windows 8 service packs maar fsx service packs staan in de first post, sorry guys!!
Langste 777 beta video tot nu toe volgens mij:
[ Voor 11% gewijzigd door SgtPoen op 14-08-2013 14:08 ]
Bij me laatste vlucht naar Heathrow kwam ik met de approach recht over London heen:

(*Ja ik vlieg met een Arkefly livery naar london, laat mij lekker aanprutsen
)
-Edit, bij mij laadt de PMDG website ineens een stuk sneller als normaal, hij is er meteen. Normaal duurde dat altijd even(paar seconden). Betekent dit iets?
Improved ground radar:

(*Ja ik vlieg met een Arkefly livery naar london, laat mij lekker aanprutsen
-Edit, bij mij laadt de PMDG website ineens een stuk sneller als normaal, hij is er meteen. Normaal duurde dat altijd even(paar seconden). Betekent dit iets?
Improved ground radar:

[ Voor 15% gewijzigd door SgtPoen op 15-08-2013 17:09 ]
Mooie screens SgtPoen!
Alleen Arkefly vliegt niet op LHR
Draai je trouwens DX10? Zo ja draai dan de water patch die bij de shaders zitten van steve. (mapje bonus)
Gister was ik even aan het kijken op het forum van PMDG. Zie ik ineens een link van een live stream van de PMDG 777
FroogleSim had een live stream vanaf 24:00 tot 03:00.(01:15 vond ik het prima) Vlucht ging van Nigeria naar London Heathrow. Was heel tof om het live te zien ipv de standaard filmpjes en screens. Ook ging op CRZ de time compression aan. Dat werkt echt heel goed. Normaal vind ik het niet erg om met een long haul 6uurtjes te hangen en ondertussen andere dingen te doen. Maar dit is helemaal ideaal. Voor een vlucht van 12uur ben je nu 3u kwijt.
Toen hij de baan op draaide voor take off hoorde ik ineens ''Approaching runway 22'' en daarna ''On runway 22'' VET dat is RAAS
Verder waren er niet echt nieuwe dingen te zien. Wel viel het op dat het onwijs smooth ging allemaal. En dan heb ik het niet over de FPS, maar meer over hoe de system werken enz.
Nu heb ik alles weg gezien PMDG release die hap!!
Alleen Arkefly vliegt niet op LHR
Draai je trouwens DX10? Zo ja draai dan de water patch die bij de shaders zitten van steve. (mapje bonus)
Gister was ik even aan het kijken op het forum van PMDG. Zie ik ineens een link van een live stream van de PMDG 777
FroogleSim had een live stream vanaf 24:00 tot 03:00.(01:15 vond ik het prima) Vlucht ging van Nigeria naar London Heathrow. Was heel tof om het live te zien ipv de standaard filmpjes en screens. Ook ging op CRZ de time compression aan. Dat werkt echt heel goed. Normaal vind ik het niet erg om met een long haul 6uurtjes te hangen en ondertussen andere dingen te doen. Maar dit is helemaal ideaal. Voor een vlucht van 12uur ben je nu 3u kwijt.
Toen hij de baan op draaide voor take off hoorde ik ineens ''Approaching runway 22'' en daarna ''On runway 22'' VET dat is RAAS

Verder waren er niet echt nieuwe dingen te zien. Wel viel het op dat het onwijs smooth ging allemaal. En dan heb ik het niet over de FPS, maar meer over hoe de system werken enz.
Nu heb ik alles weg gezien PMDG release die hap!!
Ik zat net de recorded versie te kijken van die stream
, vanavond verder kijken. Ik draai geen DX10, veels te onstabiel en veel addons werken er niet mee, er zijn wel mensen met een patch bezig volgens mij?
SgtPoen, hoe zit dat met die improved ground radar?
Verder mooie screens. Werk je met SweetFX?
Verder mooie screens. Werk je met SweetFX?
Die improved ground radar textures zijn veel beter als je dat vergelijkt met de NGX, bijbehorend topic:
http://forum.avsim.net/topic/416276-improved-egpws-terrain/
Die shade wordt volgens mij veroorzaakt door Mogwaisoft Shade, heb dat een keer aangeschaft en ingesteld. sindsdien heb ik een beetje die shade werking, linkje:
http://secure.simmarket.com/mogwaisoft-shade.phtml
-Edit, ik wil niet meer REX gebruiken voor me Live weather, soms draait de wind spontaan 180 graden op approach. Wat raden jullie aan als Live Weather programma? Ik blijf REX wel gewoon gebruiken voor de textures.
http://forum.avsim.net/topic/416276-improved-egpws-terrain/
Die shade wordt volgens mij veroorzaakt door Mogwaisoft Shade, heb dat een keer aangeschaft en ingesteld. sindsdien heb ik een beetje die shade werking, linkje:
http://secure.simmarket.com/mogwaisoft-shade.phtml
-Edit, ik wil niet meer REX gebruiken voor me Live weather, soms draait de wind spontaan 180 graden op approach. Wat raden jullie aan als Live Weather programma? Ik blijf REX wel gewoon gebruiken voor de textures.
[ Voor 21% gewijzigd door SgtPoen op 15-08-2013 17:49 ]
Is niet helemaal waarSgtPoen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:38:
Ik draai geen DX10, veels te onstabiel en veel addons werken er niet mee, er zijn wel mensen met een patch bezig volgens mij?
Er komt over 4 weken een patch die alle fouten in DX10 fixt. Als je over wilt stappen zou ik nu vast beginnen. Het is qua tweaken nog wel ff wat anders dan DX9. Duurt ook weer ff voor dat je de balans gevonden hebt.
Ik draai nu met alle instellingen uit de avsim guide en ben zeer tevreden. Meer FPS en waar je een drop het bv op EHAM ziet het er met 15 frames nog smooth uit. Plus water is mooier.
Ik heb REX, OpusFSX en FS Global Real Weather... sinds die laatste beschikbaar is heb ik de rest niet meer gebruikte. Verreweg de simpelste in gebruik en behoorlijk accuraat (niet enkel qua METAR, upper winds worden ook erg goed geregeld). Als je een nieuwe engine wilt zou ik die aanraden, en er is een demo.SgtPoen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:43:
Edit, ik wil niet meer REX gebruiken voor me Live weather, soms draait de wind spontaan 180 graden op approach. Wat raden jullie aan als Live Weather programma? Ik blijf REX wel gewoon gebruiken voor de textures.
Vandaag eindelijk SweetFX aan het werk gekregen. Wat het probleem was? In FSX stond AA aan, en dat mag blijkbaar niet. Maakt niet uit, halve avond zitten stoeien met de settings, en ik denk dat ik nu een redelijke setting naar mijn smaak heb gevonden.
Wat screenshots... Eerst 1 van een vlucht van KLAX naar KSFO. Lekker weertje om te vliegen zo:

KLAX to KSFO by Hans Woltering, on Flickr
En daarna dan toch maar een vlucht van EDDL naar LMML gedaan. Een 2,5 uur durende vlucht die ik zelf maar al te vaak in het echt heb meegemaakt (dan wel in een A320). Nu dus met de 737-800.
1. Taxiën naar de startbaan. 23L in dit geval.

EDDL to LMML by Hans Woltering, on Flickr
2. Op de startbaan met op de achtergrond de terminals

3. Zo ziet dat er dan van binnen uit

4. Net opgestegen, wielen bijna ingeklapt. Hier zie je ook goed wat FTX Global 's nachts doet. Prachtige lichtjes overal.

5. Meer lichtjes in Düsseldorf:

6. Best mooi zo, tussen de wolken

Wat screenshots... Eerst 1 van een vlucht van KLAX naar KSFO. Lekker weertje om te vliegen zo:

KLAX to KSFO by Hans Woltering, on Flickr
En daarna dan toch maar een vlucht van EDDL naar LMML gedaan. Een 2,5 uur durende vlucht die ik zelf maar al te vaak in het echt heb meegemaakt (dan wel in een A320). Nu dus met de 737-800.
1. Taxiën naar de startbaan. 23L in dit geval.

2. Op de startbaan met op de achtergrond de terminals

3. Zo ziet dat er dan van binnen uit

4. Net opgestegen, wielen bijna ingeklapt. Hier zie je ook goed wat FTX Global 's nachts doet. Prachtige lichtjes overal.

5. Meer lichtjes in Düsseldorf:

6. Best mooi zo, tussen de wolken

Verwijderd
Al mijn addon airports werken perfect in DX10, maar er zijn er zeker ook een aantal die (nog) niet werken, waaronder Aerosoft Mega Airports en FlyTampa airports. FlyTampa is populair, en dus voor een aantal mensen een reden om nog niet over te stappen of het te proberen.Remco Tr schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:00:
[...]
Is niet helemaal waarAlles werkt prima alleen de addon airports zijn snachts wit. En dan eigenlijk alleen de gebouwen. Dat is eigenlijk de enige issue. Voor de rest draait het prima.
De FS Dreamteam, Flightbeam en Orbx airports die ik heb werken allemaal, in ieder geval overdag.
Voor zover ik nu weet werkt straks alles met de DX10 Fixer, dag en nacht. Maar ongetwijfeld zullen er uitzonderingen gevonden worden, oud FS9 spul gaat dacht ik niet werken.
Nice pics!TranceSetter schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:51:
Vandaag eindelijk SweetFX aan het werk gekregen. Wat het probleem was? In FSX stond AA aan, en dat mag blijkbaar niet. Maakt niet uit, halve avond zitten stoeien met de settings, en ik denk dat ik nu een redelijke setting naar mijn smaak heb gevonden.
Raar van Sweet FX en AA, ik heb het beide aan ivm DX10 en hier werkt het gewoon. Zo zie je maar weer dat elk systeem weer anders werkt en reageert rondom FSX.
Ik heb nog altijd dat mijn beeld enorm flikkert als ik full screen draai, iemand een idee?
Je zou kunnen proberen om steeds een onderdeel van sweet fx uit te schakelen.
Ik heb ook maar 1 onderdeel actief weet uit mn hoofd niet welke. Maar is de gene voor het overbelichten. Alle opties voor AA binnen sweetFX heb ik uit.
Ik heb ook maar 1 onderdeel actief weet uit mn hoofd niet welke. Maar is de gene voor het overbelichten. Alle opties voor AA binnen sweetFX heb ik uit.
Bij mij flikkert het beeld alleen als er en melding in zo'n groen balkje komt, of wanneer ik van view verander. Best irritant, maar niets aan te doen denk ik.
Het kan aan mij liggen maar ik vind persoonlijk de VC cockpit van de PMDG 777 op dit moment niet uitzien. Mijn PMDG 737NGX VC cockpit is strak en scherp maar deze lijkt wel een beetje vaag en niet scherp.
Het kan ook aan youtube liggen of de resolutie van de PC waarmee het is opgenomen maar tot nu toe ben ik niet echt weg van de VC cockpit.
Het kan ook aan youtube liggen of de resolutie van de PC waarmee het is opgenomen maar tot nu toe ben ik niet echt weg van de VC cockpit.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Vaag en niet scherp?

En nog eentje in daglicht

Haha inderdaad. Er is gewoon écht weinig aan te merken op deze 777
1 ding en dat is dat ie nog niet ge-released isTranceSetter schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:59:
Haha inderdaad. Er is gewoon écht weinig aan te merken op deze 777
Ik vind deze cockpit wel mooier in de nacht dan de 737.
Ja oke maar dan ligt het aan de youtube filmpjes. Als ik het zou moeten kopen gebaseerd op de beta test filmpjes dan hoef ik hem nietSgtPoen schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:57:
Vaag en niet scherp?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plaatjes zegt mij niet zoveel, daar kan je zoveel aan bewerken.
Youtube kwaliteit is (bijna) altijd slechter dan wat jij op je scherm ziet, die gast met die cargo video speelt namelijk op z'n laptop. Dit filmpje is van redelijke kwaliteit:
http://forum.avsim.net/to...lgamated-777-beta-images/
ALs je nog leuke wallpaper zoekt.. http://pilotseye.tv/en/downloads/
ALs je nog leuke wallpaper zoekt.. http://pilotseye.tv/en/downloads/
[ Voor 36% gewijzigd door Remco Tr op 16-08-2013 20:22 ]
Ik heb zojuist SweetFX geïnstalleerd, en een preset van het internet geplukt. Nu heb ik 0.8 FPS ingame
FSX uit de SweetFX lijst gegooid, maar nog steeds 0.8 FPS. Heb FSX ook al opnieuw opgestart, maar blijft het zelfde.
Iemand hier een idee hier over?
Iemand hier een idee hier over?
Weet je het zeker dat alle bestanden van sweet fx eraf zijn?
In het config bestand van Sweet FX kun je aangeven welke opties er aan staan. Door ze 1 voor 1 uit te schakelen kun je zien welke de fps drop veroorzaakt.
"PFPX release in a few days"
Ben er alleen nog niet uit of ik het ga aanschaffen.
Wat doen jullie?
Ben er alleen nog niet uit of ik het ga aanschaffen.
Wat doen jullie?
Als je nog steeds alles kan exporteren net als met fsbuild denk ik dat ik het wel aanschaf.
-Route export function to various add-ons (betekent dit ook exporteren naar FSX zelf?)
Nog een 777 video, wanneer komt dat ding is uit
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6h_IAoL6Pik]
-Route export function to various add-ons (betekent dit ook exporteren naar FSX zelf?)
Nog een 777 video, wanneer komt dat ding is uit
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6h_IAoL6Pik]
Als ze denken genoeg hype te hebben gecreëerdSgtPoen schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:50:
Als je nog steeds alles kan exporteren net als met fsbuild denk ik dat ik het wel aanschaf.
Nog een 777 video, wanneer komt dat ding is uit![]()
[video]
Dat is ook een beetje marketing strategie, mensen eerst flink warm laten lopen met allerlei (beta) screenshots en filmpjes, daarna volgen de kopers vanzelf
Als je maar lang genoeg wacht met de release creëer je vanzelf een hype.
Verwijderd
Nou, ik denk toch wel dat DEZE hype voornamelijk komt door de kwaliteit van de voorgaande producten...Dutchy88 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:41:
Dat is ook een beetje marketing strategie, mensen eerst flink warm laten lopen met allerlei (beta) screenshots en filmpjes, daarna volgen de kopers vanzelf![]()
Dat is ook een punt, door de kwaliteit van de voorgaande producten, wordt de lat voor PMDG ook steeds hoger gelegd, mensen verwachten steeds meer verbeteringen en extra opties/simulaties.
Door die hoge kwaliteit krijg je vanzelf een soort PMDG 777 hype.
Bekijk de PMDG topics op AVSIM maar eens van de afgelopen weken.
Ik denk wel eens dat sommige daar nachten liggen te dromen van de PMDG 777
Door die hoge kwaliteit krijg je vanzelf een soort PMDG 777 hype.
Bekijk de PMDG topics op AVSIM maar eens van de afgelopen weken.
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchy88 op 20-08-2013 10:03 ]
Daar ben ik er 1 van hoorDutchy88 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:32:
Kreeg trouwens nog een mail van AoA met een coupon van 10% korting op PFPX
Kijk dat zijn nog eens leuke mails
Dat is ook een top product om naar uit te kijken.
Dat is ook een top product om naar uit te kijken.
Ik heb TOPCAT niet online gekocht maar ''gewoon'' in de winkel. DVD hoesje met code. Ik ben bang dat ik geen korting krijg...SgtPoen schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:43:
[...]
Daar ben ik er 1 van hoor.
Kreeg trouwens nog een mail van AoA met een coupon van 10% korting op PFPX
Er gaan geruchten dat PFPX de 28ste uitkomt..
[ Voor 6% gewijzigd door Remco Tr op 20-08-2013 17:09 ]
Keep in mind the following:
The program isn't released yet.
I was told within a few days.
It MUST be done on FlightSimSoft
Only available for AOA Members
Van AoA
The program isn't released yet.
I was told within a few days.
It MUST be done on FlightSimSoft
Only available for AOA Members
Van AoA
SimFlying op Facebook:
Op 1 september: zondagavond meevaller voor de snelle beslisser: 3 uur vliegen met max 3 personen voor de prijs van anderhalf uur !!
Is er iemand hier die de LIRF Rome scenery van New Scenery Group heeft? De download van hun site werkt niet meer en het is op dit moment de enige scenery om aan te zien van Rome.
Ik zie het bericht niet staan, maar wat wordt de prijs dan?
€109, dus als je met 3 man bent is dat goed te doen.
Dat is in m'n eentje ook nog wel goed te doen, voor 3 uur
Een (reallife) proefles van 3 kwartier in een 2-zitter is duurder
Een (reallife) proefles van 3 kwartier in een 2-zitter is duurder
Let op:
MFS2020 topic: Microsoft Flight Simulator (2020)
X-Plane 11/12 topic: X-Plane 11/12 Vragen en Ervaringen Topic
MFS2020 topic: Microsoft Flight Simulator (2020)
X-Plane 11/12 topic: X-Plane 11/12 Vragen en Ervaringen Topic