Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:07

klaaz

it's me!

Stom dat ik daar niet aan gedacht heb ;-)

De tmp map leeggooien leverde al een kleine 4 Gb op... Opgelost dus. Thanks! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Alsnog ter extra info: in de Games for Windows Live Marketplace kan je inderdaad aangeven waar downloads en programma's en demo's en video's moeten worden neergezet. Nog beter is het de installer van Flight vanaf de officiele Flight site te downloaden: http://www.microsoft.com/games/flight/ want die installer laat je helemaal aan het begin van de installatie een doelmap instellen! De installer uit de Marketplace installeert alles meteen in de default (zie hierboven) map.

Ik heb gisteren nog weer een tijd gevlogen in MS Flight en nadat ik me over het verlies van Track IR heb heengezet, begin ik het nu toch wel erg te waarderen... De graphics zijn echt beter, het loopt ongelooflijk goed (in vergelijking met FSX tenminste) en het is echt best wel een sim, hoor...! Ok, (nog) niet voor airliners maar voor GA wel. Probeer alle landings missies maar eens te doen: verrek, dat valt echt niet mee!

Gisteravond heb ik voor het eerst ook een 'job' gedaan: erg leuke toevoeging, vooral ook omdat die jobs per dag verschillen. Wat me echter wel verbaasde is dat de meeste jobs afstanden hebben van zo'n 150 tot wel 400 nm... Welke gek gaat zover vliegen in een GA, vraag ik me dan af? De hamburger flights zijn gelukkig korter, maar ik wil ook wel eens wat anders doen...

Ik vind het ook handig dat je met M hopla op de kaart bent en daar meteen van alles kan wijzigen en via M ben je dan meteen weer terug in je vliegtuig.

Wat ik echt SUPERRRRRRR vind, echt realistisch en iets wat ik miste in FSX, is dat als MS Flight onthoud waar je vliegtuig staat en zelfs in welke toestand het is! Gisteren parkeerde ik m'n RV na een hamburger vlucht (het werkt dus ook met jobs en zo) en liet 'm cold and dark staan. Ik sluit MS Flight af, kom later terug, start alles weer op, ik druk metéén op Fly en tadaaaaaa, daar ben ik weer in m'n RV, cold and dark, op exact dezelfde plek! Dus geen gedoe meer met vluchten opslaan en default maken, tenzij je dat wilt, natuurlijk, want opslaan kan altijd nog. Super!

Ik moet nog steeds wennen aan vliegen zonder Track IR maar heb ondertussen wel al ontdekt dat je jezelf met Control-E (en Control- Q) naar voren en naar achteren kan verplaatsen: ik zit dus nu op een meer normalere afstand van het panel en niet (voor mijn gevoel) achterin het vliegtuis.

Jammergenoeg zag ik gisteren wel weer wat blurries... terwijl performance top bleef, overigens. En ik zit ook nog met erg flikkerende schaduwen... Maar al met al vind ik MS Flight steeds leuker worden! Het loopt over het algemeen zo lekker en ziet er zo goed uit dat ik me afvraag of ik nog wel eens een GA ga vliegen in FSX...

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 02-03-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazerK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:41
Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:48:

Ik moet nog steeds wennen aan vliegen zonder Track IR maar heb ondertussen wel al ontdekt dat je jezelf met Control-E (en Control- Q) naar voren en naar achteren kan verplaatsen: ik zit dus nu op een meer normalere afstand van het panel en niet (voor mijn gevoel) achterin het vliegtuis.

<snip>
Als je ook een muis gebruikt.. O-) .probeer eens met de scroll wheel op je muis te klikken en vast te houden.... schuif je ook vrij eenvoudig heen en weer....

[ Voor 3% gewijzigd door BazerK op 02-03-2012 12:12 ]

Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazerK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:41
Zelf na bijna 60.000xp punten en 7uur vliegen ook maar eens mijn bevindingen plaatsen.
Graphics land/zee : super
Graphics lucht : super behalve de standaard bewolking, de wolken worden in plukken op rechte lijnen weergegeven.
World : leeg, geen andere artificial vliegtuigen zoals in FSX, je bent alleen.. tenzij je multiplayer gaat doen uiteraard.
VFR: zeer goed.
ATC: geen, je kan wel tunen op airport tower etc.
IFR : alleen ILS, DNB en VOR, maar geen SID&STARS, geen autopilot functie in de Maule :X
Ben wel even misleid door de AVsim review waarin bij een screenshot de autopilot genoemd wordt. :F

Dit is wel een FS met potentie en hoop (denk dat dat ook gebeurd) dat er meer FSX functionaliteit in verwerkt wordt.
Ik vind het een welkome aanvulling op FS gebied om even wat anders te doen dan FMC, LNAV en VNAV
Het is wat J van E ook zegt, 'hij loopt zo lekker'...
Voorlopig nog geen FSX vervanger.

Oh ja, de ILS landing challenges RV-6A #5 en verder .... inderdaad, not easy

[ Voor 3% gewijzigd door BazerK op 02-03-2012 12:09 ]

Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BazerK schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:48:
[...]

Als je ook een muis gebruikt.. O-) .probeer eens met de scroll wheel op je muis te klikken en vast te houden.... schuif je ook vrij eenvoudig heen en weer....
I know. ;) Maar dan kan je alleen links en rechts en op en neer, terwijl ik juist vooruit wil. En dat kan alleen met Control-E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:36
Wat een lekker stukje ontspanning is MS Flight :) Ik heb de Flight Simulators altijd leuk gevonden om mee te prutsen, en met deze versie gaat dat helemaal makkelijk. Ik heb gisteravond anderhalf uur doorgebracht met de eerste missies, hetgeen erg leuk was. Alle grafische opties vol aan en gaan!

Ik ga mij nu eerst eens verdiepen in de vraag of de nu beschikbare, betaalde uitbreidingen de moeite waard zijn. De extra scenery lijkt mij toch wel wat, net zoals het derde vliegtuig (kan de naam niet onthouden...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Trenchdog schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:46:
Wat een lekker stukje ontspanning is MS Flight :) Ik heb de Flight Simulators altijd leuk gevonden om mee te prutsen, en met deze versie gaat dat helemaal makkelijk. Ik heb gisteravond anderhalf uur doorgebracht met de eerste missies, hetgeen erg leuk was. Alle grafische opties vol aan en gaan!

Ik ga mij nu eerst eens verdiepen in de vraag of de nu beschikbare, betaalde uitbreidingen de moeite waard zijn. De extra scenery lijkt mij toch wel wat, net zoals het derde vliegtuig (kan de naam niet onthouden...).
Dat is een heel grappig kistje.. Complex aerobatics ding. Leuke challenges. En die Icon A5, die wil ik gewoon privé hebben :X

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:36
Ah, misschien moet ik daar dan toch maar voor vallen :+ Sowieso moet ik wat meer gaan prutsen met instellingen e.d. als ik zo wat loop te lezen. Op AVSim staat een aardig verhaal met een eerste indruk van MS Flight.

[ Voor 0% gewijzigd door Trenchdog op 02-03-2012 13:01 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Bolk schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:55:
[...]

Dat is een heel grappig kistje.. Complex aerobatics ding. Leuke challenges. En die Icon A5, die wil ik gewoon privé hebben :X
Het ding moet $140.000 gaan kosten... Geef me een paar jaartjes en dan kunnen we hem wel timesharen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Propane schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:31:
[...]
Het ding moet $140.000 gaan kosten... Geef me een paar jaartjes en dan kunnen we hem wel timesharen :P.
Hij kóst $140.000. Helaas heb je er weinig aan in Nederland, zeker omdat je niet mag opstijgen en landen vanaf wateren, dus heb je niks aan je boatramp. Hier in Canada kan ik het nut er wel van zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Megamind schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:39:
[...]

Hij kóst $140.000. Helaas heb je er weinig aan in Nederland, zeker omdat je niet mag opstijgen en landen vanaf wateren, dus heb je niks aan je boatramp. Hier in Canada kan ik het nut er wel van zien.
Heb je die wetgeving ergens voor me? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Megamind schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:39:
[...]

Hmm, ik meen me te herinneren dat zowel de PH-DUK als de Catalina geregeld waterlandingen maken/maakten. Maar zelfs als het niet is toegestaan, het kistje heeft ook gewoon wielen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Propane schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:18:
[...]
Hmm, ik meen me te herinneren dat zowel de PH-DUK als de Catalina geregeld waterlandingen maken/maakten. Maar zelfs als het niet is toegestaan, het kistje heeft ook gewoon wielen :P.
klopt dat is alleen een stukje van het ijsselmeer toegestaan

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 11:59
Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:30:
[...]

I know. ;) Maar dan kan je alleen links en rechts en op en neer, terwijl ik juist vooruit wil. En dat kan alleen met Control-E.
Track-ir komt altijd later bij ms flightsims, zit nooit in de sim zelf naturalpoint moet dit in de client toevoegen.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Bolk schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:55:
[...]

Geef mij dan toch maar liever privé een Eclipse 500 :+

Valt de ICON A5 trouwens in de microlight-categorie?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Stoney3K schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:58:
[...]

Geef mij dan toch maar liever privé een Eclipse 500 :+

Valt de ICON A5 trouwens in de microlight-categorie?
Max. takeoff weight: 1,430 lb (648.6 kg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo net even een mission gedaan met MS flight :(

Had een dame die moest ik dus even weg brengen maar geloof dat die niet zo had op het vliegen :)
Ze is heel aan gekomen maar was niet echt helemaal te vreden :)
begon al bij het wegrijden dat ze begon te blaten, ja je heb er zeikers tussen zitten

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Flight2012-03-0215-38-12-89.jpg

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Holy shit. Zonet de landingsmissies 4 en 5 gedaan voor de RV6A. Wow. Ik ben verkocht. MS Flight is vanaf nu m'n GA sim!!! FSX start ik alleen nog maar op voor de 737NGX!!! Wat was dat mooi, zeg... Schitterende graphics en een angstaanjagende uitdaging...! Holy shit. Wat ben ik ONTZETTEND blij dat Microsoft een nieuwe SIM (ja ja!) heeft gemaakt!!! :)

forum.avsim.net/topic/364347-two-of-the-best-moments-ever-in-a-flight-sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Wow die ILS approach is echt veeeeeeeeeeeeet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:03:
Holy shit. Zonet de landingsmissies 4 en 5 gedaan voor de RV6A. Wow. Ik ben verkocht. MS Flight is vanaf nu m'n GA sim!!! FSX start ik alleen nog maar op voor de 737NGX!!! Wat was dat mooi, zeg... Schitterende graphics en een angstaanjagende uitdaging...! Holy shit. Wat ben ik ONTZETTEND blij dat Microsoft een nieuwe SIM (ja ja!) heeft gemaakt!!! :)

forum.avsim.net/topic/364347-two-of-the-best-moments-ever-in-a-flight-sim
:D

juist door die opdrachten ga je niet doelloos rond vliegen maar heb je ook een doel :)
En sommige momenten zijn echt WTF momenten..

Ben zeker geen beginneling wat betreft GA vliegtuigen , zo wel sim als echt maar dit is toch even heel wat anders dan FSX :)

mijn eerste vlucht met pax erbij was na 3 min al in de bomen hangen :(
Had zo iets van wat doe ik fout :(

Maar weet nu ook dat net even wat meer snelheid moet houden, en niet van uit gaan dat ik nog bij FSX zit :)
Want het is nu echt een groot verschil of je nu met pax vliegt of zonder :)
Bolk schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:17:
Wow die ILS approach is echt veeeeeeeeeeeeet! :D
Ja dit is geen FSX meer hoor het voelt heel anders aan ... komt denk ik ook door het weer en de betere fps :)
maar nu nog wachten op een leuke midde kasse vliegtuig dus met 7 of 8 personen
Een Cessna 208B Caravan lijkt me nu wel heel geschikt, DC 3 mag ook :)

Al hoe wel zonder moet ook kunnen.

ps: alleen voor de mensen die een sterke maag hebben een geen hoogte vrees :)

YouTube: Um dos esportes mais radical e perigoso do mundo.mp4

[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 02-03-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Blij dat hier tenminste nog mensen zitten die Flight fatsoenlijk kunnen behandelen (al helpt het volgens mij ook dat er echte piloten bij zitten, was ook te merken in de beta). Ik hing ook regelmatig rond op flightsim.com, maar die mensen daar zijn zo sneu als het om Flight gaat.

Ze installeren het en starten het één keer op, als is het alleen maar zodat ze kunnen zeggen dat ze het geprobeerd hebben om hun gezeik te rechtvaardigen. Ik weet dat ik me er niet druk om zou moeten maken, maar ik kan er soms zo slecht tegen als mensen lopen te zeiken zonder het echt noemen van een argument :P. Ieder z'n eigen mening, maar onderbouw hem of hou hem anders voor jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:08
Mensen zijn gewoon bang voor verandering :)
Ik maak me alleen zorgen over de kwaliteit van de add-on's voor Flight. Als developers zoals A2A en PMDG al hebben aangegeven niet voor Flight te zullen gaan ontwikkelen, ben ik bang dat 'realistische' add-on's er gewoon niet voor zullen komen. Tenzij er natuurlijk een geheel nieuwe groep developers opstaat.

Enfin, ik vermaak me ook aardig met Flight mbt het GA gedeelte. We zien wel wat er verder van komt, gewoon een beetje geduld hebben. En tot die tijd lekker met FSX in de NGX en A2A Warbirds rond blijven vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Spitfire123 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:18:
Mensen zijn gewoon bang voor verandering :)
Ik maak me alleen zorgen over de kwaliteit van de add-on's voor Flight. Als developers zoals A2A en PMDG al hebben aangegeven niet voor Flight te zullen gaan ontwikkelen, ben ik bang dat 'realistische' add-on's er gewoon niet voor zullen komen. Tenzij er natuurlijk een geheel nieuwe groep developers opstaat.
Microsoft heeft voorlopig nog geen tools en testplatform voor Flight op de markt gezet. Dus logisch dat A2A en PMDG dan voorlopig zeggen dat ze niets voor Flight ontwikkelen: Dat kunnen ze nu eenmaal moeilijk.

Wat ik zelf meer spijtig vind is dat Microsoft de grote developers (zoals A2A, PMDG of Corenado) niet gelijk heeft benaderd om vliegtuigen te ontwikkelen voor Flight. Zelf hebben ze voorlopig naast de bestaande content in de Marketplace nog geen nieuwe add-ons aangekondigd, waardoor ik denk dat Flight redelijk vlot dood zal bloeden.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Stoney3K schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:27:
[...]

Microsoft heeft voorlopig nog geen tools en testplatform voor Flight op de markt gezet. Dus logisch dat A2A en PMDG dan voorlopig zeggen dat ze niets voor Flight ontwikkelen: Dat kunnen ze nu eenmaal moeilijk.

Wat ik zelf meer spijtig vind is dat Microsoft de grote developers (zoals A2A, PMDG of Corenado) niet gelijk heeft benaderd om vliegtuigen te ontwikkelen voor Flight. Zelf hebben ze voorlopig naast de bestaande content in de Marketplace nog geen nieuwe add-ons aangekondigd, waardoor ik denk dat Flight redelijk vlot dood zal bloeden.
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik vind Flight echt heel erg leuk. De opzet biedt veel potentie. Ik denk dat MS er nog een paar add-ons tegenaan knalt en dan de deur wel open MOET zetten voor 3rd party. Ik denk ook wel dat dat in hun businessplan zo staat. Eerst even een ijzersterkte basis neerzetten (want dat is het gewoon) en daarna zullen ze wel met extra's gaan komen. Het is een meerjarenplan. Ik denk dat MS Flight gewoon de laatste variant in de franchise is en dat ze deze nog voor vele jaren draaiende gaan houden... Ben heel benieuwd.

En ja, ik vind het ook jammer dat er weinig content in de game zit. Derhalve vermaak ik me erg met de missions en challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Propane schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:02:
Blij dat hier tenminste nog mensen zitten die Flight fatsoenlijk kunnen behandelen (al helpt het volgens mij ook dat er echte piloten bij zitten, was ook te merken in de beta). Ik hing ook regelmatig rond op flightsim.com, maar die mensen daar zijn zo sneu als het om Flight gaat.
Ach ja , er zitten ook mensen tussen die wel eens Battlefielad , Crysis, Just Cause enzz gespeeld hebben en vooral grafisch "iets" (1000%) meer verwachten , ongeveer het enige wat ik er na twee dagen er mee spelen aan kan afzien is dat ze de performace hit van de autogen van FSX eens goed gefixed hebben .(verder zijn het nog steeds een stelletje boompjes ipv een bos)

Het is geluk hebben dat ze het weer er mooi ingezet hebben , wat in aardig wat weertypes ook echt mooi is. (de fog en Low and Threatening bij dusk zijn echt prachtig)

De missies zijn leuk goed uitgevoerd , en in tegenstelling tot wat men zegt niet kinderachtig , als je met je eerste rijles begint vertelt de instructeur je ook dingen die je al weet en dat hoort er gewoon bij.
Best aardig wat mee zitten spelen en vooral de menu`s zijn goed , mooi en intuitief gemaakt , maakt het alleen maar plezieriger.(gewoon je vliegtuig slepen en landen op de volgende baan :) )

Vliegtuig handling vind ik ook goed maar niet verrassend beter dan FSX.

Dus all in all grote verbetering ja , giant leap forward hmmmm nee nog teveel werk voor de boeg om dat te kunnen stellen.
Het moet vooral duidelijk worden of de bijgekochte/basis content ook nog geupdate wordt of dat je na het eenmaal te hebben 5 jaar later nog met hetzelfde zit.(of zelfs moet betalen voor de updates van de content wat de doodsteek van dit project zou zijn)
Versienr staat er duidelijk bij dus laten we hopen dat het met verloop van tijd steeds verder upgedate wordt en dat ze er ook stevig mee doorgaan , t`is wel het meest succesvolle business model voor games wat dat betreft.

btw
maikel schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:47:
[...]
In de file %appdata%\Microsoft\Flight\Flight.CFG staan wel de volgende instellingen:
force_master_gain=10000
force_stick_force_enabled=1
force_stick_shaker_enabled=1
force_gear_bump_enabled=1
force_crash_enabled=1
force_ground_bumps_enabled=1
Noem mij maar gek maar ik kan die file echt niet op die locatie vinden (heb wel de Flight folder maar flight.cfg staat daar niet in), die van FSX staat wel in die appdata\microsoft folder overigens.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo hier een van de missions uit Microsoft Flight
De opdracht was ga een vermiste kanoër zoeken :)
Dus ben ik er op uit gestuurd met de ICON A5 (SAR)

Hier staat de ICON A5 klaar voor gebruik :)
1Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0220-46-18-02.jpg

klaar voor vertrek na dat ik de instructies door genomen had en de info waar de kanoër zich kon bevinden.
2Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0220-47-07-00.jpg

Hier klaar om airborn te gaan
3Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0220-47-57-34.jpg

Airborn!!
4Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0220-48-13-91.jpg

5Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0220-49-24-22.jpg

Zo even van het landschap genieten ...
6Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0220-49-45-29.jpg

Oeps ik zie een kampvuurtje aan het strand :)
7Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0220-53-26-02.jpg

Even een kijkje gaan nemen
8Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0220-59-07-25.jpg

En ja hoor gevonden de vermiste persoon :)
9Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0220-59-45-43.jpg

dan kunnen we hem nu weer huiswaarts brengen :) met natuurlijk een leuke rekening als verrassing :)
10Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0221-01-33-07.jpg

11Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0221-04-36-52.jpg

Zo en alles toch nog goed afgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Heb net zo'n hamburger run gedaan. Kreeg als passagier een of ander persoon met vliegangst. Dus ik lekker lomp vliegen vanwege zijn opmerkingen. Hoor ik ineens mijn virtuele passagier over z'n nek gaan. Ik lag in een deuk. Kortom tot nu toe vermaak ik me wel, maar nu weer even terug naar m'n PMDG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fakir schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:21:
Heb net zo'n hamburger run gedaan. Kreeg als passagier een of ander persoon met vliegangst. Dus ik lekker lomp vliegen vanwege zijn opmerkingen. Hoor ik ineens mijn virtuele passagier over z'n nek gaan. Ik lag in een deuk. Kortom tot nu toe vermaak ik me wel, maar nu weer even terug naar m'n PMDG :)
hahahahaha ja dat zijn leuke dingen :P

dat vrouwtje zekers dat is echt een zijkertje inderdaad

die had bij mij ook opmerkingen van ...... o gelukkig kan nog adem halen :)

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 02-03-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ik speel nu de gratis microsoft flight....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuckyLukeNL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:53:
ik speel nu de gratis microsoft flight....
hij is ook gratis ..
alleen zal wel die Maule kopen en die uitbreiding van de eilanden dan heb je veel meer fun ...
en kan je alles bijna doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 02-03-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ja heb nu idd zo'n stom vliegtuigje xD niet echt leuk om daar in te vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuckyLukeNL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:42:
ja heb nu idd zo'n stom vliegtuigje xD niet echt leuk om daar in te vliegen
je heb er twee standaard er in zitten , de ICON en die dubbeldekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:26

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben er super over te spreken. Flitst bevalt me erg goed om zo een beetje rond te vliegen. Missies zijn leuk.

Wat ik echt goed vind uitgewerkt is het weer en de lichteffecten bij dag nacht en zonsondergang, etc.
Moest landen op een airport en tijdens de landing kwam de schaduw van de bomen over mijn vliegtuig, zo ontzettend mooi.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kripple
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Ik probeer MS Flight ook maar eens te installeren maar er gaat iets fout en heb geen idee wat het is. Als ik op de exe klik zegt ie meteen al van: installatie mislukt. Foutcode 0x80070005.
weet iemand wat dat kan zijn? Uitvoeren als administrator helpt niet.

AMD Ryzen 9 5900x - Nvidia rtx 4070 - 32gb ram - Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
kripple schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 00:31:
Ik probeer MS Flight ook maar eens te installeren maar er gaat iets fout en heb geen idee wat het is. Als ik op de exe klik zegt ie meteen al van: installatie mislukt. Foutcode 0x80070005.
weet iemand wat dat kan zijn? Uitvoeren als administrator helpt niet.
Heb je bij je services misschien "Windows Live ID Sign-in Assistant" uitgezet , dit aanzetten heeft dit bij mij opgelost , anders even in je Eventlog kijken. (zal zowiezo iets met Windows Live temaken hebben)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 17:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

:D

2 Dingen effe melden.

Ik kwam een F117 tegen o.i.d.? :X
Afbeeldingslocatie: http://img560.imageshack.us/img560/1333/naamlooszp.jpg

En iets met textures veranderen en een Blackhawk. :P
Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/2466/naamloos2l.jpg

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik zie trouwens ook wel lol in de multiplayer. Voorheen vloog ik meestal echt alleen met één of twee vrienden en was het een heel gedoe (Gamespy zuigt, Direct IP lukte de ene keer wel zonder Hamachi, dan weer niet). Nu is de drempel veel lager. Binnenkort een wedstrijdje 'hoeveel-man-kunnen-tegelijk-op-een-dirt-strip-landen' doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:38

Pierre

Van nature lui!

Zo zo ben er een beetje stil van, ziet er top uit als ik het zelf zeggen mag _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Kan je wel vliegen met die heli's in de Hawaii addon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Ik hoor veel lof over de missies, maar in FSX zaten er ook een heleboel leuke missies waar ik nooit iemand over hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Misschien dat iemand hier me kan helpen met Aerosoft Mega Airport EHAM.

Ik heb last van de lichten die bij het holding point staan. Die staan naast de baan ipv over de lengte van de taxibaan.

(Klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jIcBzsjl4KamL7oULI7pMTNZ/medium.jpg

Ik gebruik FSX met VOxATC en heb MyTrafficX v5.4. De Aerosoft EHAM is v1.04 (dus incl de laatste update).

---------------------------------

Nog even 2 sfeer foto's van een vluchtje EHAM-LFPG

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RyY5FNgPP5fpwHcIJ8nQK5H1/medium.jpg

Boven Parijs
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DHjADLM2mTeeKbBkTCSlVVPM/medium.jpg

Toch mooi zo die scenery :)

[ Voor 40% gewijzigd door Tallguy op 03-03-2012 13:01 ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
even een leuke shot van FS flight
voor mensen die vliegangst hebben :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0313-08-22-93-1.jpg

:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravw schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:14:
Zo hier een van de missions uit Microsoft Flight
De opdracht was ga een vermiste kanoër zoeken :)
Dus ben ik er op uit gestuurd met de ICON A5 (SAR)
Ha, grappig, die missie heb ik ook net gedaan! Ik was zwaar onder de indruk van de graphics...!!! Het licht, de sfeer...! Je ziet ook constant een soort van ochtendmist/dauw langs je vliegtuig scheren: echt schitterend!!! Zoveel mooier dan FSX! Voor airline fanaten is MS Flight nog niets, inderdaad, maar voor GA... top!!!

Een verzameling dingen die ik onderhand heb gevonden:

1. Met Control-E en Control-Q kan je voor- en achteruit schuiven in de VC (wat iets anders is dan zoomen). Ik heb al zo m'n eigen standaard 'vooruitschuifsetting' gevonden voor de diverse vliegtuigen wat het vliegen een stuk leuker maakt.

2. Met de toets M ga je naar de map, maar zo kan je ook weer terug naar het vliegtuig! Gaat allemaal lekker snel. Wat nog leuker is: M werkt altijd. Dus als je MS Flight opstart en op Play klikt, kan je meteen op M drukken en je bent waar je was gebleven: wat me leidt naar punt 3:

3. Superfeature: MS Flight onthoudt ALLES als je het spel verlaat. Zet je plane cold and dark op een parkeerplaats, quit FSX, kom later terug, klik op Play, klik meteen op M en hopla, je ben in je vliegtuig, cold and dark, op die parkeerplaats! Hetzelfde geldt voor als je aan het vliegen bent: MS Flight onthoudt alles! Je hoeft dus geen games te saven, tenzij je een bepaalde situatie wilt bewaren voor later gebruik.

4. MS Flight onthoud alles behalve dat je een missie o.i.d. doet. ;) Gisteren zat ik middenin een missie toen ik wegmoest. Vandaag startte ik MS Flight op, ik klik op Play, druk op M en ja, ik zat meteen weer in het vliegtuig waar ik gebleven was, helemaal prima, alleen... was het nu free flight! Dus let daar ff op.

5. Op de map kan je je vliegtuig dus verslepen naar waar je maar wilt. Je kan ook de heading van het vliegtuig veranderen (hou je muis boven de plane en je ziet een gele cirkel die je kan draaien). Je kan echter ook rechts-klikken op de map en dan wordt je vliegtuig metéén daar geplaatst!

5. Druk op Q voor de gaafste checklist ever! De sim is ook slim genoeg om vanzelf door te gaan naar het volgende punt als iets al in orde is. Ook heel netjes hoe elk item wordt weergegeven in de VC: super! En dat voor een arcade game, hahaha! }:O 8) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 03-03-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Anoniem: 78739 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:35:
Ik hoor veel lof over de missies, maar in FSX zaten er ook een heleboel leuke missies waar ik nooit iemand over hoorde.
Mijn ervaring met de missies in FSX is dat ze ook best vaak buggy waren. Zo vloog ik bijv. die 'government official' rond in de King Air boven Edwards AFB. Beetje dit bekijken, beetje dat bekijken, de shuttle volgen terwijl die gaat landen etc etc.

Vervolgens moet je landen, maar niet te hard want de beste man heeft last van z'n rug of nek ofzo. Ok, eerste poging.... Nee, gaat hem niet worden, 50ft boven de baan een go around.... MISSION COMPLETE.... wattes? Daarna vlieg ik netjes een circuit en zet hem zacht als een veertje aan de grond, begint die kerel achterin te klagen dat mijn carrière voorbij is ofzo en is de missie opeens weer FAILED....

Dat haalt de lol er dan wel een beetje uit :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ach zo arcade is het niet, zet alle hulpen maar eens uit :)
en ga eens met een vans met een beetje storm proberen te landen ... geen ILS maar op het handje

kan je verzekeren dat je gaat zweten, heb net 3 keren landing moeten afbreken omdat je gewoon van de baan wordt afgeblazen zelf tot twee keer toe een touch and go moeten doen om niet in de bomen te hangen.
En dat puur alleen omdat ik het vertrouwen wilde hebben om te kunnen landen met die wind :)
het is me wel gelukt uiteindelijk

en dan ben ik toch iemand die al eerste flight simulator mee draai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 02-06 19:39
ravw schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:19:
ach zo arcade is het niet, zet alle hulpen maar eens uit :)
en ga eens met een vans met een beetje storm proberen te landen ... geen ILS maar op het handje

kan je verzekeren dat je gaat zweten, heb net 3 keren landing moeten afbreken omdat je gewoon van de baan wordt afgeblazen zelf tot twee keer toe een touch and go moeten doen om niet in de bomen te hangen.
En dat puur alleen omdat ik het vertrouwen wilde hebben om te kunnen landen met die wind :)
het is me wel gelukt uiteindelijk

en dan ben ik toch iemand die al eerste flight simulator mee draai :)
stoere praat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 02-06 19:39
ravw schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:38:
[...]

waarom ?

ben geen 18 meer hoor zit al aan de 40+ :X :X
Haha, maar ben het wel met je eens.

Flight voelt qua vliegen beter helemaal in heavy weather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Echt heavy weather kan je niet instellen geloof ik... 14kts crosswind max ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bolk schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 20:01:
Echt heavy weather kan je niet instellen geloof ik... 14kts crosswind max ofzo...
:)

nee hoor het kan harder..

14 knp is gemiddeld 25 km ....
en ik heb ze al harder gehad

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0320-15-13-70.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-05 17:35
Ik weet niet wat voor settings jullie in/uit schakelen om het realistisch te krijgen, maar wat ik ook doe het blijft een vliegend blikje cola wat meer stuitert dan echt onder controle is hier, met goede joystick uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuzla schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 20:40:
Ik weet niet wat voor settings jullie in/uit schakelen om het realistisch te krijgen, maar wat ik ook doe het blijft een vliegend blikje cola wat meer stuitert dan echt onder controle is hier, met goede joystick uiteraard.
deze setting gebruik ik

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/PC%20%20en%20GAMES/Flight2012-03-0320-59-30-92.jpg

en hier snel even een movie er van

http://youtu.be/wjdTwuiqCm4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hier zie je het verschil idd goed:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9BxTSq8BnVQ&feature=related]

Die Maule is maar een kreng om mee te vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megamind schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 21:42:
Hier zie je het verschil idd goed:
[video]

Die Maule is maar een kreng om mee te vliegen :+
nee heerlijk die maule :) alleen een zenuw beestje, goed trimmen :)

even reageren op het filmpje die van FSX lijkt en is ook veel meer een zenuw beestje als die van Flight.
maar dat komt ook door dat bij Flight nog te veel dingen geholpen worden en dus op sommige punten onreal over komen als je die zwabberbakken van FSX gewent ben ...
Maar daarin tegen vind ik die van Flight iets mooier landen en niet zo'n stuiterbak als je neer komt ..
dus lekker relax landen donder datje door elkaar geschut wordt.
het verschil vind ik, je heb bij Flight net iets meer de controle over het vliegtuig dan je wil, dus het gaat allemaal net wat strakker.
Daarom denk ik ook dat het bij veel hardcore mensen net iets te arcade over komt.
laten we eerst even afwachten wat het gaat doen en als er nog wat grote vliegtuigen er in komen dan kan je het dus wel goed merken omdat vele dus die veel beter aanvoelen.

Ik ben een GA vlieger en vind deze setting van Flight wel lekker het is net op het rand van sim
Al missen er nog heel veel dingen zo als AP en dat soort dingen zitten er nog niet in
dus even naar de wc gaan is er niet echt bij.. ja goed trimmen maar dan ben je ook niet zekers

[ Voor 61% gewijzigd door ravw op 03-03-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:58
Ik vind de Maule in FSX al een geweldige GA kist, hoeveel punten kost die Adventure pack? En hoeveel is dat in euro's? Morgen maar eens goed voor gaan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:52:
Ik vind de Maule in FSX al een geweldige GA kist, hoeveel punten kost die Adventure pack? En hoeveel is dat in euro's? Morgen maar eens goed voor gaan zitten
die Advent pack is 1600 (16 euro) punten en die Maule is 1200 (14 euro)
dus heb je voor 30 euro de basis compleet

en kan je een hint geven niet bij MS zelf punten kopen die zijn duurder :)
ik heb ze hier vandaan

http://www.xbox360livekaarten.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
nu een half uurtje gespeeld, en mijn eerste indruk:
-veel gericht op "spelen" serieus vliegwerk komt hier niet meer aan te pas denk ik
-grafisch in orde, persoonlijk vind ik X-plane 10 er veel mooier uit zien, maar tov FSX is het een verbetering
-vluchtmodel is redelijk, het voelt allemaal wat te licht aan, en de stalls&spinns zitten er ook niet scht realistisch in heb ik het idee

het nieuwe betaalsysteem zal vast potentie hebben, maar ik gooi liever ergens 60eu neer voor het hele spel...
aangename afwisseling van X-plane maar verder zal ik hier niet veel geld in steken denk ik.

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ravw schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 21:01:
[...]

deze setting gebruik ik

[afbeelding]

en hier snel even een movie er van

http://youtu.be/wjdTwuiqCm4
Propellor effect aan joh, je kan toch vliegen of niet? ;) Rechts roer geven ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Met de RV-6 en ca. 10 liter brandstof van Dillingham opstijgen, full power klimmen naar 6000-8000ft, stuk of 10x spinnen, recovery. Vervolgens mooi plekje opzoeken ergens op 1500-2000ft en ongeveer ter hoogte van de runway threshold om het laatste beetje brandstof er doorheen te jassen. Glide in maken en je hebt in een paar minuten twee achievements erbij en nog een lading fun gehad ook :P.

Oh, en als je hem nog niet hebt kun je ook voor of na de spins even op < 10ft hoogte boven het water inverted gaan hangen met > 150kts :). Dan maak je er drie achievements van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Propane schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:18:
[...]
Mijn ervaring met de missies in FSX is dat ze ook best vaak buggy waren. Zo vloog ik bijv. die 'government official' rond in de King Air boven Edwards AFB. Beetje dit bekijken, beetje dat bekijken, de shuttle volgen terwijl die gaat landen etc etc.

Vervolgens moet je landen, maar niet te hard want de beste man heeft last van z'n rug of nek ofzo. Ok, eerste poging.... Nee, gaat hem niet worden, 50ft boven de baan een go around.... MISSION COMPLETE.... wattes? Daarna vlieg ik netjes een circuit en zet hem zacht als een veertje aan de grond, begint die kerel achterin te klagen dat mijn carrière voorbij is ofzo en is de missie opeens weer FAILED....

Dat haalt de lol er dan wel een beetje uit :P.
Nooit last gehad van bugs, en ik heb bijna alle missies gespeeld in FSX.

Wat wel jammer is in Flight is dat je de tijd niet meer kan versnellen, of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bolk schreef op zondag 04 maart 2012 @ 03:48:
[...]

Propellor effect aan joh, je kan toch vliegen of niet? ;) Rechts roer geven ftw :P
ja dat heb ik nu ook dacht dat ik hem uit moest zetten voor het effect maar juist aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 78739 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:39:
[...]
Nooit last gehad van bugs, en ik heb bijna alle missies gespeeld in FSX.

Wat wel jammer is in Flight is dat je de tijd niet meer kan versnellen, of heb ik iets gemist?
Wel grappig komen ze met klachten dat het geen sim is dat nieuwe Flight en dan nu in eens komen met tijd versnelling :(
dat was wel de vreemste option in heel FSX en de oudere versie's

Nee nu moet je echt je tijd uit zitten als je van a naar b wil vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

SP1C van de PMDG 737 is released en beschikbaar! Zit een interessante tutorial bij van een EHAM->LOWI vlucht met een 'lastige' landing op LOWI.

* Tallguy gaat 'm nu maar eens vliegen :)

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

ravw schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:54:
[...]

Wel grappig komen ze met klachten dat het geen sim is dat nieuwe Flight en dan nu in eens komen met tijd versnelling :(

Je kan tijdens missie bepaalde stukken toch overslaan (de N toets)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IStealYourGun schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:13:
[...]

Je kan tijdens missie bepaalde stukken toch overslaan (de N toets)
ja alleen met de missions maar er zit geen time versneller in

maar bij free flight moet je dus echt de afstand en tijd er over doen dat nodig is :)
dat wordt straks leuk als de hele wereld beschikbaar is ..

vluchtjes van EHRD naar LOWI waren geen uitzondering hier zo

en dan wel over de rtt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Aangezien er (nog) geen radio in zit, denk ik dat het voornamelijk GA blijft en wat gebieden erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Wat ik nog mis is dat je de radio kan afstellen op radiostations :+

Het gebrek aan ATC vind ik niet storend, maar wel jammer. Soms vind ik het leuk dat erbij te doen, maar soms ook niet. Ben nu bezig aan een rondje Hawai. Op het meeste noordelijke vliegveld gestart en een rondje gevlogen rond dat meest linkse-noordelijkste eiland, toen terug naar het andere 'grote' vliegveld op dat eiland waar ik vertrok. Van de week de rest van Hawai aandoen :)

Voor de mensen die eens af en toe samen willen vliegen, voeg me toe ingame met de nickname 'FlyingHoogie', zodat je me kan joinen :) (als anderen hun naam delen, kunnen we vaker free-flighten samen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat er ook niet is: slew. Gisteren deed ik een mission en onderweg zag ik een aerocache en ik dacht 'Ach, die pak ik even'. Voordat ik het wist zat ik echter klim in de bergen en toen pas bedacht ik me 'Shoot, hier kan ik me niet uit slewen...!' Crash! ;) Gelukkig kan je dan wel je laatste checkpoint laden...

Al met al wordt ik door MS Flight gedwongen realistischer te vliegen en da's eigenlijk top! Geen slew, geen wind die je uit kan zetten, geen tijdsversnelling, etc.

ATC o.i.d. zal vast wel komen. Waarom laten ze andes al die frequencies zien...? Navigatie werkt gelukkig wel al.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 04-03-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 135195 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:39:
Wat er ook niet is: slew. Gisteren deed ik een mission en onderweg zag ik een aerocache en ik dacht 'Ach, die pak ik even'. Voordat ik het wist zat ik echter klim in de bergen en toen pas bedacht ik me 'Shoot, hier kan ik me niet uit slewen...!' Crash! ;) Gelukkig kan je dan wel je laatste checkpoint laden...

Al met al wordt ik door MS Flight gedwongen realistischer te vliegen en da's eigenlijk top! Geen slew, geen wind die je uit kan zetten, geen tijdsversnelling, etc.

ATC o.i.d. zal vast wel komen. Waarom laten ze andes al die frequencies zien...? Navigatie werkt gelukkig wel al.
ja je moet er even wat langer voor gaan zitten maar Flight heeft inderdaad wel een goed sim gehalte alleen ja dat ga je pas merken als je een paar uur gespeeld heb en je gewoon toch wel dingen gaat missen uit FSX

dat bepaalde hulp middelen niet meer er in zitten waar toch bij de andere flightsims wel een grof gebruik van gemaakt word.
Dat is dus nu verleden tijd ...

Jammer dat ze niet verplicht cold dark hebben ingebouwd maar dan wordt het voor de leek misschien net iets te moeilijk
Al hoe wel met die checklist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravw schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:54:
[...]

Mij heb je nooit horen klagen :) Ik wou eens vliegen naar het naburige eiland, om te zien hoe een gebied dat je niet gekocht hebt er uit ziet. Moest ik met dat trage propellorvliegtuig de plas oversteken. Maar goed, nu weet ik dat zo'n gebied een wazig groen stuk land is waar je verder geen details kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
dus je zou eigenlijk de hele wereld over kunnen vliegen? Alleen alles is in beroerde kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastFred schreef op zondag 04 maart 2012 @ 22:44:
dus je zou eigenlijk de hele wereld over kunnen vliegen? Alleen alles is in beroerde kwaliteit?
Ja, bij de overgang van scherp naar wazig gebied krijg je de melding dat je een uitbreidingspakket kan kopen. Zou me anders nogal dom lijken; stel dat je West-Europa en Oost-Azië koopt en dat je door het missen van Oost-Europa en West-Azië niet van het ene gebied naar het andere zou kunnen vliegen (alles is wazig groen, en er is vaag reliëf)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 05-03-2012 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Tallguy schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:17:
SP1C van de PMDG 737 is released en beschikbaar! Zit een interessante tutorial bij van een EHAM->LOWI vlucht met een 'lastige' landing op LOWI.

* Tallguy gaat 'm nu maar eens vliegen :)
Plus de SDK, FS2Crew voor de NGX zal hopelijk nu dus ook snel volgen :).

Ps,

Hebben mensen hier ervaring met GSX? (Ground Services X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Anoniem: 78739 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 00:19:
[...]
Ja, bij de overgang van scherp naar wazig gebied krijg je de melding dat je een uitbreidingspakket kan kopen. Zou me anders nogal dom lijken; stel dat je West-Europa en Oost-Azië koopt en dat je door het missen van Oost-Europa en West-Azië niet van het ene gebied naar het andere zou kunnen vliegen (alles is wazig groen, en er is vaag reliëf)
Hmm dan gaat dat waarschijnlijk weer een hoop € kosten vermoed ik :-(

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Pierre61 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:47:
[...]

Mogelijk.. Ik ben zo benieuwd wat MS nou precies met Flight wil gaan doen. Iets van een roadmap, Q&A zou fijn zijn... Vliegen we over 3 jaar met jets de hele wereld over of blijven we bij GA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pierre61 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:47:
[...]

In Flight kost Hawaï + 2 kleine toestellen samen 43 dollar:
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d8044d5308d2
In FSX heb je voor hetzelfde geld de hele wereld en 25 toestellen allerhande.

Ok, Flight is standaard mooier en draait vlotter, maar heeft verder toch geen nieuwe features? In FSX had je ook missies en zelfs leuke mogelijkheden zoals tijdacceleratie en slew die je in Flight niet hebt. Lijkt me dus pure geldklopperij? (en het zal nog werken ook...)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 05-03-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Bolk schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:06:
[...]

Mogelijk.. Ik ben zo benieuwd wat MS nou precies met Flight wil gaan doen. Iets van een roadmap, Q&A zou fijn zijn... Vliegen we over 3 jaar met jets de hele wereld over of blijven we bij GA?
Ze hebben PMDG iig al laten weten wat het idee voor de "shop" is:
  • All commercial products would be marketed exclusively by MS and we would not be allowed to sell our own products from our own sites.
  • No freeware, not even free expansions to our own products. (Think: liveries)
  • Unclear controls regarding pricing.
  • The inability to market our own products in the brick and mortar retail market without purchasing licenses to our own products in advance of production. (This would increase our costs dramatically, making it impossible to support a retail operation...)
  • All developers would be required to pay a sizable per-unit license fee on all FLIGHT products.
Vooral die dikgedrukte is |:(

Bron: http://forum.avsim.net/topic/358874-some-thoughts-on-flight/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vers van de MS Flight pers:

"This Spring, fans will be able to purchase the Journey to Alaska Pack, the second in a series of expansion packs for the game with over 1.2 million square miles of captivating scenery, additional missions and new aircraft."

Source: http://majornelson.com/20...-and-windows-phone-games/

Da's een heel wat groter oppervlak van Hawaii...! Hoop alleen dat ze niet te lang wachten: de lente moet nog beginnen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:06:
Da's een heel wat groter oppervlak van Hawaii...! Hoop alleen dat ze niet te lang wachten: de lente moet nog beginnen...!
Hopelijk is de prijs niet recht evenredig met de oppervlakte. Hawaï = 20$, Rusland = ...$ ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Anoniem: 78739 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:10:
[...]

In Flight kost Hawaï + 2 kleine toestellen samen 43 dollar:
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d8044d5308d2
In FSX heb je voor hetzelfde geld de hele wereld en 25 toestellen allerhande.
Lijkt me dus pure geldklopperij? (en het zal nog werken ook...)
Dat is mooi @#$!@# dan koop je een hoop addon's voor FSX (okey dan heb je ook wel iets leuks) komt er een nieuwe "game" kan je weer een hoop geld uit geven, worden we weer niet vrolijk van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pierre61 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:24:
[...]

Dat is mooi @#$!@# dan koop je een hoop addon's voor FSX (okey dan heb je ook wel iets leuks) komt er een nieuwe "game" kan je weer een hoop geld uit geven, worden we weer niet vrolijk van |:(
Eh... what else is new...? Zo was dat ook toen FSX uitkwam... Niets nieuws onder de zon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 16:41
Pierre61 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:24:
[...]

haha, hobby kost nu eenmaal geld ;)

Wel mooi om te zien dat er nu al snel een ander gebied bijkomt, laten we hopen dat ze hiermee doorgaan. Ik blijf trouwens nog wel doorgaan met aanschaffen van addons voor FSX totdat ik weet of voor Flight ook 3rd parties kunnen gaan ontwikkelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Stefie2010 op 05-03-2012 16:47 ]

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 78739 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:24:
[...]
Hopelijk is de prijs niet recht evenredig met de oppervlakte. Hawaï = 20$, Rusland = ...$ ? :p
dacht je van 20.000 Dollar voor de hele wereld oke dan ben je wel klaar ( :) :) )
Ik hoop echt dat ze Europa of zeker de hele gebied rond de Antillen helemaal gaan uitbrengen , Alaska mag er ook wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Maar de vraag is, hoe komen we van Hawaii in Alaska? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bolk schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:06:
Maar de vraag is, hoe komen we van Hawaii in Alaska? :P
den niet meer dat het de hele wereld word maar dat je gewoon gebieden krijgt
dus wil je van Hawaii naar Alaska toe dat wordt inladen of een checkpoint systeem.

maar zo als in FS X gaat zullen we denk ik niet meer krijgen.

Dus Europa , VS, Antillen worden denk ik gewoon in losse delen bij elkaar gevoegd of je kan maar 1 map te gelijk vliegen ...
Wat dus voor de long hauls niet leuk meer

Hopelijk zit ik mis maar zo lijkt MS nu te gaan aanpakken

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 05-03-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Dat houd dus in dat PMDG (en uit de posts daaronder maak ik ook op ORBX) niet mee doen met Flight? Toch jammer, al begrijp ik het wel gezien de idiote voorwaarden die MS er aan stelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MS Flight, Alaska. Ik zie 'm wel zitten...! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2012-03/051917_64020_310009985727656_100257846702872_819780_1789981244_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2012-03/051918_423985_310009309061057_100257846702872_819773_1488813188_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2012-03/051918_426163_310009785727676_100257846702872_819779_1416602089_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2012-03/051918_426275_310009509061037_100257846702872_819775_408164022_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2012-03/051918_428095_310009662394355_100257846702872_819778_389634391_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is die alaska nou gratis las ik ?

maar het ziet er wel mooi uit waar heb jij die foto's vandaan

[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 05-03-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 00:29
Lekker is dat zeg,

Op 02-12-2011 koop ik de PMDG 737 NGX 800/900, een dag later de 600/700.
Allereerst alles op mijn oude harde schijf geinstalleerd maar door enorm lange laadtijden heb ik toen alles op mijn SSD geinstalleerd.

Die SSD is begin dit jaar kapot gegaan, is RMA naar OCZ gestuurd en ik heb een nieuwe SSD gekregen.
Om ruimtegebrek te voorkomen (SSD van 120 gig) heb ik er voor de zekerheid nog een SSD bij gekocht en ben weer alles gaan installeren.

Alles ging goed totdat ik de PMDG had geinstalleerd en de key had ingevoerd. Ik kreeg een melding dat ivm activation policy mijn PMDG niet meer geregistreerd kon worden.

Kan gebeuren, je ziet het steeds meer dat bedrijven dit beleid voeren om piraterij tegen te gaan. Begrijpelijk dus ik neem contact op met PMDG en vraag of mijn key gereset kan worden.
Dit kreeg ik als antwoord:

I show that I already did a full reset on both products on January 20th. All of these installs show different hardware IDs - I'm going to need a valid explanation as to why this is before I can authorize more installs. The license limits you to two simultaneous installs (ie laptop and desktop) where you are the sole user.

Lekker is dat, dus ik kan nooit meer mijn systeem upgraden zonder dat ik daarvoor moet gaan smeken of men alsjeblieft mijn key (waar ik voor betaald heb) wil resetten?
Ik weet dat oa microsoft ook met die hardware id's werkt maar dacht dat dit alleen te maken had met moederbord en processor.

Ik heb uitgelecht hoe de situatie is en nu maar afwachten. Heb er daarna nog niets meer van gehoord.
Zal toch wat zijn, software kopen van 80 euro, vervolgens pech hebben dat je hardware kapot gaat en dan ook nog je software kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
20% korting op alles bij Aerosoft! Ik wilde de Katana eens uitproberen, maar kon nergens een torrent met keygen vinden... Dan maar aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is ook niet normaal vind ik hoor , ik bepaal zelf nog wel wat ik met me pc doet en niet iemand anders..
al format ik elke dag en ik wil elke dat een nieuwe spullen erin hebben dat gaan niet de software maker bepalen ....
ze moeten dan zelf ook een achter de oren krabben waarom sommige mensen niets meer willen kopen..

Door dat soort dingen ben ik al veel goede games kwijt omdat het me langer duurt om hem werkend te krijgen dan om het spel uitgespeeld te hebben
Ze mogen nog blij wezen dat er mensen zijn die kopen en dan worden we zo gestraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
ravw schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:57:
het is ook niet normaal vind ik hoor , ik bepaal zelf nog wel wat ik met me pc doet en niet iemand anders..
al format ik elke dag en ik wil elke dat een nieuwe spullen erin hebben dat gaan niet de software maker bepalen ....
ze moeten dan zelf ook een achter de oren krabben waarom sommige mensen niets meer willen kopen..

Door dat soort dingen ben ik al veel goede games kwijt omdat het me langer duurt om hem werkend te krijgen dan om het spel uitgespeeld te hebben
Ze mogen nog blij wezen dat er mensen zijn die kopen en dan worden we zo gestraft
Inderdaad, ik snap wel dat ze hun product willen beschermen maar ik heb ook genoeg andere software met een "activation policy" maar dat is een kwestie van contact opnemen en binnen 24 uur draait alles weer.
En wat is nou twee keer installeren, flight simulator heb ik al wel 50 keer opnieuw geinstalleerd en moet ik nu wel steeds via de telefoon activeren maar verder geen problemen.
En ik wilde zelfs de 747 en MD-11 nog kopen maar wacht er nog maar even mee denk ik.

Ik had dit van PMDG ook niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Vraagje, heb bij de betaling van de Katana gekozen voor Bank Transfer, nu krijg ik deze informatie over het betalen mee

Payable to: Aerosoft Gmbh
Account Number: 175 877 000
Bank Number: 47265383
Bank Name: Volksbank Wewelsburg-Ahden
IBAN: DE39 4726 5383 0175 8770 00
BIC/SWIFT: GENODEM1WAH
Reference: Your Order Number

Ik neem aan dat ik dan (Rabo Internetbankieren) gewoon 175.877.000 in moet voeren bij "Naar rekening" aangezien hij er dan automatisch 1758.77.000 van maakt

Want ik weet ff niet meer wat ik met IBAN nummers enzo moet....

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 05-03-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Je moet even kijken, je kan ergens kiezen voor overmaken naar buitenlandse rekening, daarvoor heb je dan IBAN en BIC nummer nodig geloof ik. Geen idee of overmaken naar dat rekeningnummer werkt, denk eigenlijk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Inderdaad, die optie zit er bij ja. "IBAN/buitenlandse betaalopdracht"

zoiets vermoedde ik al

en dan: "Land bank begunstigde" wat een kut zin :P Aan de Bank Name te zien duitsland ofzo. Jep, Google zegt Duitsland.

Godsamme zeg, woonplaats van de ontvanger invullen. Ja, plaats waar Aerosoft zit, of waar de bank zit? :S

[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 05-03-2012 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grappig dat meteen na deze post...
Royer schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:51:
Lekker is dat zeg,

Dit kreeg ik als antwoord:

I show that I already did a full reset on both products on January 20th. All of these installs show different hardware IDs - I'm going to need a valid explanation as to why this is before I can authorize more installs. The license limits you to two simultaneous installs (ie laptop and desktop) where you are the sole user.
...dit wordt gepost.
FastFred schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:57:
Ik wilde de Katana eens uitproberen, maar kon nergens een torrent met keygen vinden...
Kijk, het een komt dus door het anders... ;)

BTW Daarom ben ik dus ook blij met MS Flight: gewoon je spullen kopen op je Live-account. Geen gelazer met problemen dankzij nieuwe hardware, geen geleuter met keys en serials en wachtwoorden en besteldata en klantnummers en creditcardnummers en verificatieprocedures en ordernummers en weet ik veel... Heb je een nieuwe pc? Inloggen, downloaden, spelen. Geupdate an al. Klaar. Weg met alle losse downloads met ieder hun eigen installatiemethode en allemaal hun eigen patches en updates en libraries... Heerlijk systeem, dat Live. ;)

Ik ga trouwens dus echt geen CENT meer stoppen in FSX, da's wel zeker. Nou ja, niet in GA gerelateerde spullen. MS Flight is echt zoveel beter voor GA. Niet normaal. En helemaal als Alaska uit is. Ziet er top uit. Geen wonder dat Orbx de laatste tijd nogal lange tenen had.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 05-03-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
Anoniem: 135195 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:04:
Grappig dat meteen na deze post...

[...]

...dit wordt gepost.

[...]

Kijk, het een komt dus door het anders... ;)

BTW Daarom ben ik dus ook blij met MS Flight: gewoon je spullen kopen op je Live-account. Geen gelazer met problemen dankzij nieuwe hardware, geen geleuter met keys en serials en wachtwoorden en besteldata en klantnummers en creditcardnummers en verificatieprocedures en ordernummers en weet ik veel... Heb je een nieuwe pc? Inloggen, downloaden, spelen. Geupdate an al. Klaar. Weg met alle losse downloads met ieder hun eigen installatiemethode en allemaal hun eigen patches en updates en libraries... Heerlijk systeem, dat Live. ;)

Ik ga trouwens dus echt geen CENT meer stoppen in FSX, da's wel zeker. Nou ja, niet in GA gerelateerde spullen. MS Flight is echt zoveel beter voor GA. Niet normaal. En helemaal als Alaska uit is. Ziet er top uit. Geen wonder dat Orbx de laatste tijd nogal lange tenen had.
toon volledige bericht
Maar ik kan de link tussen flight simulator en flight nog niet leggen. Ja het gaat over vliegen maar de 1 is een sim en de ander...... ik weet het nog niet. Ik kijk nog even de kat uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royer schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:09:
[...]

Maar ik kan de link tussen flight simulator en flight nog niet leggen. Ja het gaat over vliegen maar de 1 is een sim en de ander...... ik weet het nog niet. Ik kijk nog even de kat uit de boom.
Grapjas. O, wacht, je bent serieus. :+

MS Flight is net zo goed een sim als FSX maar wel eentje met andere mogelijkheden en opties etc. Op dit moment is MS Flight een GA sim en niets anders. Ja, het is ook een game, maar dat is FSX net zo goed.

Probeer in MS Flight maar een van die latere landingsmissies (RV in de mist met hand een ILS landing uitvoeren... en die mist is net echt); da's geen arcade. Voor airliner liefhebbers is MS Flight momenteel nog helemaal niets, natuurlijk. Maar dat kan nog komen. Voor GA is MS Flight echt de top, al is momenteel de scenery wat beperkt, natuurlijk. Maar dat gaat dus wel goed komen met Alaska!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Hier is mijn Gamertag voor mensen die multiplayer willen vliegen:

Noobtastico

Binnenkort toch eens de 800MS points uitgeven om die tag te veranderen, hele oude nickname is dat ondertussen :P.
Pagina: 1 ... 3 ... 100 Laatste