Het duurt een paar weken voor je dat allemaal krijgt; ik heb het na 3 weken gekregen. Bij mij viel de jaarnota in de buurt van het aansluiten van de PV installatie en hebben ze de standen per die datum genomen. Voordeel is dan dat ik meteen een heel jaar PV opbrengst kan meenemen volgend jaar.Schinnen-groen schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 20:55:
[...]
Ik heb ook via telefonisch contact de standen doorgegeven. Ook duidelijk aangegeven dat ik dit doe vanwege zonnepanelen.
Misschien ben jij een speciaal mens of heb je een vip-behandeling.
Wij zitten nog steeds op de nota te wachten.
Overigens 809,- terug over afgelopen jaar van GC
Edit; lees nu de reacties van Eric-PVT; die zal het wel niet zo met me eens zijn mbt te veel betalen, maar op mijn beurt functioneer ik nu eenmaal beter op basis van het goede in de mens. En vreemd genoeg krijg ik dan ook wél een nette afrekening én tijdig m'n geld terug, net als me altijd 'overkomt'. Die 1,5-2% rente kan me gestolen worden, maar zal m'n maandbedrag wel wat verlagen (wist dat ik aan het sparen was). Bedrijven de hele tijd op zo'n negatieve manier bejegenen en wijzen op al hun 'onrechtmatigheden' kan en moet je zelf weten, ik besteed mijn energie (hihi, ik zei energie) liever aan andere zaken
[ Voor 27% gewijzigd door NiGeLaToR op 17-12-2012 08:16 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!